Bashiok az alaptulajdonságok változásáról és az inventoryról

Professor J . Hírek 300

Bashiok részletesebben kivesézte az alaptulajdonságok  megváltoztatását. Bármennyire is egyhangúnak tűnhet az új rendszer, nem szabad abba a hibába esni, hogy 1-1 karakternek csupán 1-2 tulajdonság lesz fontos. Nagyobb nehézségi fokon könnyen beláthatja,ezt tényt hogy  ha nem figyel az ember, akkor meghalhat. Példának okáért. egy Barbár, hogy nem csupán Armor-ra (ami ugye a sebzés bizonyos %-t elnyeli) és Damage-re, hanem Dodge-ra (nincs sebzés, hisz kitér az ember a támadás elől) is szüksége lehet, vagy pl. egy Wizardnak, Witch Doctornak is ugyanúgy szüksége lehet Health-en és Damage-n kívül Armorra, hiába caster karakterek. Bashiok gondolatát tovább értékelve előfordulhat az is, hogy Wizardként talál a játékos egy jó páncélt, de nem tudja hordani, mert nincs meg hozzá a kellő Strength. Ebből is látszik, hogy szinte mindegyik alaptulajdonságunkra szükségünk lesz a játéksorán. A játékosnak magának kell megtalálni a megfelelő arányt alapértékeiben, mennyire támadó vagy defenzív lesz a taktikája,, ha bármerre is túlságosan  kibillen a mérleg nyelve, akkor annak könnyen halál lehet a vége pl. Inferno fokozaton, hisz, ha gyengébb védekező értékekkel rendelkezünk és nem vigyázunk, hiába sebzünk sokat, ha előbb agyoncsapnak, mint cselekedni tudnánk, vagy az érem másik fele, ha túlságosan defenzívek vagyunk, akkor meg a kevés sebzés miatt elakadunk, vagy csak apránként halad az ember. Jó esetben hétfőn rajtol a patch és már többet tudok mondani majd ezzel kapcsolatban nektek. Remélem, most már sokkal érthetőbb egyesek számára a változtatás miértje. Dolgoznak továbbá az inventory kezelhetőségén, hogy még több szabad hely legyen benne, az hogy ez pontosan miben nyilvánul meg arról nem volt szó.

Core attributes are important. They’re your core attributes! But they have never been and continue not to be the primary driving force behind your itemization choices. At all times you’re going to need to keep doing and avoiding more damage. Enemies get tougher, they hit harder, and take more hits. No matter who you are you have to counter those inevitable truths. No character would ever say “I can ignore defensive stats because I am a glass cannon!” no, you get to Inferno and you’ll die. You can be a glass cannon, but it’s going to be a balance between offense and defense, not an all-in decision. There is an inevitable requirement to have a variety of the core stats, offensive and defensive. It’s the balance that’s important.

Ok, so, core stats are super great, but they’re still just four of all the bonuses that items can roll and provide your character. Four. And for most builds they’re never going to be where you’re focusing your attention. The other things that can roll up (which still include +armor, +dodge, +health globe, +crit chance, +crit damage, by the way) have always been the more important decision. It’s your choice between doing more damage or being more defensive, but that’s a forgone conclusion. That’s not where true build diversity ever comes from, it’s too broad a plateau.

Are you taking Attack (before) or your classes’ core damage stat (now)? Are you taking Armor (now) or Defense (before)? Are you taking Precision (before) or +crit (now)? These are the same things.

For example, a Barbarian gets both “resist-all” armor and Attack-like damage from “Strength”, so why would he ever choose Dexterity’s dodge over that?

Barbarian’s will always want Strength now just like they always wanted Attack before. Armor is a damage reduction. Dodge completely negates damage. They’re extremely different in practice and your survivability, and at high difficulty play barbarians will absolutely want +dodge. And they don’t have to take Dexterity to get it.

Also, would he truly ever choose to go after a stat that increases health globe benefits, over strength?

Up to that player and their build. Would he ever want crit over flat damage increases? Would he take an increase to the damage of cleave over a crit damage increase? These are the choices you’ll have to make and what makes building characters fun.

 

Diablo III has a larger inventory. An enormous shared stash. Items take up less space. We don’t encourage carrying tons of potions. No identify scrolls/tomes. No TP scrolls/tomes. We don’t have charms. And we’re still evaluating some of the other inventory items, which could free up even more space.

Yes, you will need to go back to town every once in a while but I don’t think it’s quite as severe as some are imagining it to be.

 

Forrás:

Comments (31)

  • avatar

    EKO

    |

    Ha a játékos ossza ki a pontjait, akkor ütősebb karit tud csinálni. Így tudnak olyan specifikus bulidet csinálni amivel akár lefarmolják a játékukat, vagy tönkre teszik a PVP-t. Példát is tudok mondani. Régen sokat GW-tem. Monkhoz volt egy 55hpmonk nevezetű bulid, aminek az volt a lényege hogy meghalhattál volna akár egy csapásra, de a játékosok olyan ügyesen alkalmazták és használták a skilljeiket hogy ha volt ritmus érzéked halhatatlan voltál. :D Ugyanez meg volt PVP-ben is, arra buildre pontosan nem emlékszem, de 4-en támadtak kutyákkal és most is rohadjanak meg! :D mert ellenfelük nem volt hónapokig. Jöttek a rohadt dögjeikkel felturbózott buildekkel mellé speckó fegyókkal és vége volt mindennek! :D Érthető változtatás és talán jobb is lesz így.

    Reply

  • avatar

    Professor J

    |

    [reply]@yulihuppy (#27):[/reply]A Diablo 2-ben is elégszer ki kellett menni a városba, itt sem lesz másként. Mellesleg annyi cucc elfér benne, hogy 2-3 karaktert simán felöltöztetne belőle az ember, kb. 25-30 tárgy, ami valljuk nem kevés, főleg, hogy a D1-ben eléfrt kb. jó esetben is 10, a D2-ben is kb. annyi, ha ügyes volt az ember. Ebből is látszik, hogy az inventory az rendben van.

    Reply

  • avatar

    gyufa

    |

    Az pont nem a karakterosztályok összemosása, ha nem érdemes feláldozni a karakter számára sebzést adó tulajdonságot, hiszen ahhoz adnak plusz százalékot a képességek, viszont a tárgyak többi tulajdonságával jelentősen befolyásolható a karakterhez szükséges játékstílus, illetve csapatjáték esetén a karakter csapatban betöltött szerepe. Nehéz megtalálni a megfelelő egyensúlyt, hogy a karakterosztályok egyszerre eléggé különbözőek és eléggé testre szabhatóak is legyenek. Ennek a tesztelésére / bemutatására egyáltalán nem alkalmas a béta, mert elég nehéznek kell lennie a játéknak, hogy számítsanak a karakterek, a felszerelések, és a játékstílusok kisebb különbségei is, ne az legyen, hogy minden karakter mindent egyetlen támadással öl meg és képtelen meghalni.

    Reply

  • avatar

    jocc

    |

    Könyörgöm mit kicsinylitek az invet?:O kb 10x annyi cucc fér bele mint a 2ben és még keveset mondtam. nemértem. nekem még mindig baromi nagynak tűnik.

    Reply

  • avatar

    yulihuppy

    |

    [reply]@Professor J (#25):[/reply]Most már ki kell találni valamit a batyura mert ugye már nem bírjuk pénzzé főzni a cuccokat ill, nem tudjuk szétbontani a tárgyakat így sűrűbben kell(ene) visszatérni a városba vagy a karavánhoz.

    Reply

  • avatar

    white

    |

    Igen ez mind nagyon szép és jó, de ennek tudatában még így is elég fura döntéseket hoztak így az első negyedév első felében. szóval mióta is tavaly szeptember október óta megy az örület és az addigi ötletek egy részét kivették, és most ez a bejelentés, hogy bazze mostantól nem csak a fő sikkelkre kell gyúrni, mert inferno fokozaton meghalsz. Szerintem mire odaérünk a kiadásig, nem a karakter hal meg hanem a kedves player :-)

    Reply

  • avatar

    Professor J

    |

    [reply]@Resouler (#23):[/reply]Az inventory méretének növelésének lehetőségét nem zárták ki plusz táskákkal, de ezt elég rég mondták. A bétás tapasztalataim alapján elég sok minden fér bele, szóval nem kell aggódni, hogy állandóan ki kell teleportálni.

    Reply

  • avatar

    Drez

    |

    Diablo2-ben szerintem is nagyon élvezetes volt minden pontot rárakni a vitalityre, és sajnálni minden egyes pontot amit a felszerelés miatt STR-re, vagy MB miatt Dexre kellett rakni… Micsoda veszteség, hogy most már csak szint követelménye van a cuccoknak, és nem mi nyomunk egy shift klikket vitára szintenként, hanem a játék osztja el kiegyensúlyozottabban…

    Most hogy mindenkinek más a fő statja, pont így nem fogja ugyanazt a cuccot akarni mindenki… Wizard intellecteset akar, a barbár STR-eset stbstb.

    Komolyan, csupa jó ésszerű és logikus változtatást hoznak, sokan meg itt panaszkodtok mindenre, mintha bárminemű változás csak rossz lehetne… Át se gondoljátok hogy gyakorilatilag mit eredményez a változtatás… Diablo2-ben soha nem volt igazi választás a statolásban, csak Vit (a többire meg amennyit muszáj), itt már csak a gemek több tesztreszabhatóságot biztosítanak…

    Reply

  • avatar

    Resouler

    |

    hát akkor elég valószínü hogy ugyanazlesz az invetoryval csak lvl lock lesz rajta .. :D na m1 vagy azislehet hogy bizonyos quest után lockol fel :D

    Reply

  • avatar

    Hamu

    |

    [reply]@Resouler (#20):[/reply]Ez eddig is így volt, csak az alap invertoy rögzített méretű volt, ami a karakternél van. Míg a közös stash-t lehetett növelni gold fejében.

    Reply

  • avatar

    Samgeminus

    |

    [reply]@ (#19):[/reply]Felesleges stat egyik class számára sem lesz, viszont lehet nem éri meg majd armor szám miatt cserélni a páncélt. Gondolom az int azért kap +healt globe gyógyítást, hogy a vézna wizard meg witch doktornak ne kelljen feltétlen +str-re mennie, ami armort adna neki. Vagy +dex-re ami dodgot. A közelharcosoknak talán nem szükséges a +int ha elég armor és dodge gyűlik össze +str-ből meg +dex-ből. Mondjuk ez majd kiderül amikor végre kézhez kapjuk a játékot.

    Reply

  • avatar

    Resouler

    |

    gondolom úgylesz mint már sok más játékban is láthattk hogy fülekre osztják az invetory-t és bizonyos szinteken vagy goldért vagy szinten+goldért tudod majd unlockolni ezeket a füleket sőt még az is lehetséges hogy alapbol lesz 2 fül és kész persze ez csak találgatás a részemről mivel nemigen látok más lehetőségeket arra hogy kibővítsék az invetory-t… lehet hogy már más is erre a következésre jutott mentségemre szoljon nem olvastam végig a commenteket:D ;>

    Reply

  • avatar

    Hamu

    |

    [reply]@Samgeminus (#18):[/reply]Azért azt se felejtsük el hogy az intellect egyik class számára sem lesz felesleges stat, ha életben akar maradni, mert ez fogja növelni a health globe-okból kinyert életerő mennyiségét.

    Reply

  • avatar

    Samgeminus

    |

    [reply]@Ludo (#17):[/reply]A hallhatatlan király nehéz vértje fémből lenne a wizardon is, csak éppen úgy van kialakítva, hogy jobban hasonlítson egy varázsló öltözetére, mint egy lovagi teljes páncélzatra. Amellett valóban nem lesznek cloth mail plate megkötések, ahogy nem voltak a d2-ben sem. Az egyetlen megkötés a szint, meg az hogy én pl. wizardként tarózkodnék olyan nagy armor mennyiséget adó páncéltól, amin str. meg dex. van. A másik pedig, az hogy a plate cuccon lehet, hogy +int és vitality van, ami jó a wizardnak, viszont egy barbárnak már lehet nem érné meg, így inkább használja a +str-es mail cuccát hiába van kevesebb armor értéke a mailnek. Az én véleményem szerint nem mindenki fogja ugyanazt a dolgot keresni, hiszen több ezer (10.000-100.000 ?) variáció van.

    Reply

  • avatar

    Ludo

    |

    [author]Samgeminus (#16):[/author][quote]@Ludo (#15): Én úgy tudom az armor kinézete, amit a karakter visel classonként változik. Szóval ugyanaz a cucc máshogy néz ki a barbáron mint a wizardon. Szóval nem kell páncélos wizardtól rettegni. Pajzsostól viszont igen, de hátha nem tower shieldnek fog kinézni a wizard pajzs.[/quote]

    Ettől még mindenki a játékban ugyan azt az egy dolgot fogja keresni, nem lesz az hogy szövet vagy könyű vérteket viszik a varázslók, mert azt bírják el meg abban tudnak mozogni, hanem azok egyből mennek a kukába (ha nem ad esetleg baromi sok mannát , de szerintem az máshonnan is potolható lesz). Másrészt meg még nagyobb baromságnak látom hogy ha valaki megtalálja a játékban a halhatatlan király nehéz vértjét az a varázslón csak egy gyapjú pulcsi, mikor az a páncsél tele van vassal mert ügye a sebzésektől hivatott megvédeni és nem a hidegtől, és ennek még sok ilyen fura vonzata van… .

    Reply

  • avatar

    Samgeminus

    |

    [reply]@Ludo (#15):[/reply]Én úgy tudom az armor kinézete, amit a karakter visel classonként változik. Szóval ugyanaz a cucc máshogy néz ki a barbáron mint a wizardon. Szóval nem kell páncélos wizardtól rettegni. Pajzsostól viszont igen, de hátha nem tower shieldnek fog kinézni a wizard pajzs.

    Reply

  • avatar

    Ludo

    |

    Ez így egyenlőre nekem egy nagy baromságnak tűnik, hangulat gyilkos tápolás ezerrel. Főleg ha a felszereléssel kell a statokat is balanszolgatni.
    A karakterek nagyon hangulatos egyedi skilleket kaptak, de azért hogy ez is e-sport lehessen ezenkívűl nem csinálnak mást csak megpróbálják összemosni a karakteret.
    Jelenlegi kilátások
    -hatalmas barbárok teljes nehéz vértben egy aprócska tőrrel a kezükben (hátha ad kitérésre vagy ügyeségre is) egy egy mázsás pajzsal a másik kezükben vagy abban is egy aprócska tőr. Másfélkezes kard vagy pallos biztos nem mert az sebez legkevesebbet a tőrök viszont a legjobbak sebzésben… .
    -Apró törékeny wizardok nehéz páncélban és hatalmas pajzsal a kezükben rohangálnak… .
    -Démon hunterek úgyszintén nehéz vértben egy nagy pajzsal a kezükben szaltózgatják végig a pályát.
    Az egyedi tárgyak oldhatják kicsit ezt a dolgot, mert egy két karakter specifikus dologra ad pluszt, de nem tudom mennyire. Egyenlőre nekem ennyi állt össze a játékról, de majd meglátjuk mit tud mikor játszunk vele.
    De! szerintem egy barbárnak pallos és nagy páncél a varázslónak csinipizsama és kiskés dukál.

    Reply

  • avatar

    Hamu

    |

    [reply]@xvoraz (#10):[/reply]Csak egy tanács, a wikikkel vigyázzatok, ha nembiztos amit olvastok nézzétek meg mikori a cikk, mert előfordul ott is itt is hogy még nem jutott el oda a változás szele.

    Reply

  • avatar

    Hamu

    |

    [reply]@Professor J (#2):[/reply]De visszatérve, totál úgy fogalmaztál mintha nekünk kéne elosztani a pontokat, ha nem olvastam volna a cikket már előbb, én is elgondolkoztam volna rajta hogy most ezt is változtatni akarják.

    De ilyenről szó sincs, és Bashiok szerinti is még az atribút változásoknak csak a csúcsát láttuk, a teljes rendszert még nem mutatták be, de bevallom nektek, a teljes rendszert még az előző verzióban sem lehetett átlátni.

    Reply

  • avatar

    Phenomenal

    |

    [reply]@piromaca (#9):[/reply]Ami a rúnarendszert illeti, szerintem kicsit félreértelmezed. lesz szerintem 2-4 “build”-je mindenkinek. egy mindenféle mobot ölni, egy bossokra, egy pvp-re, és esetleg még egy másmilyen jellegű mob/bossölés vagy ilyen hibrid. mindegyiknek meglesz a maga előnye. mondjuk a mob ölősben főleg területsebző spellek vannak mert általában több ellenfél fog jönni. (azt aztán mindenki balanszolja magának, hogy ő hogyan akarja kinyírni a mobokat. lehet valakinek a meteoros megoldás fog tetszeni és ilyen fire-ös irányba megy el, lehet valakinek meg az arcane vonal.) És igenis nagyban megváltoztatják a spellek a képességeket. pl: teleport. van olyan rúna ami kifejezetten offensive, azaz ha egy tömegbe teleportálsz, akkor sebzed őket, de mehet deffensive vonalba, akárhányszor teleportálhatsz, ha gyorsan nyomkodod, vagy felrak rád egy armort. Egy mob ölős buildben nem hiszem, hogy jó ötlet sok DOT-ot rakosgatni inkább a direkt dmg előnyös míg bossfight alatt a DOT adott esetben jobb is.
    Összegezve így oldották meg, hogy nem 150 spellt/skillt kapnak a karakterek, hanem csak 30körül, de azok igen nagy sávban lesznek variálhatók.

    A D3 az egy csapatjáték lesz, ha te wizarddal mész nem kell cserélgetned majd a spelleket minden mobnál (bossnál már lehet kell), mert ez fire, az frost, az arcane resistes, mert ott lesz a barbár aki megeszi mindet, ugyanakkor ez fordítva is igaz lesz majd, ahol ő gyenge te ott leszel erős és így csapatban kiegészítitek egymást, tehát a csapat összeállítása sem lesz utolsó feladat.

    És hogy így a cikkhez is hozzászóljak. szerintem nincs ezzel semmi baj, hogy wizardra egy kis páncélt aggassanak. (én könnyedén el tudok képzelni egy wizzardot egy nehezebb láncingben, de ugyanakkor pakolhatsz rá üvegruhát is, de akkor buildben úgy kell igazodni, több menekülő/deffensive spellre van szükség és csak 1-2 ütős sebzőre.) vagy a barbár is elgondolkozhat, hogy bekapja majd a sok kisebb ütést(nagyobb armor) vagy inkább kapjon kevesebb nagyot(dodge) vagy rövidebb ideig kapjon nagy ütéseket(erő(hamarabb fekszenek a mobok))

    Ui.: szerintem erre a pvp miatt fektetnek ekkora hangsúlyt, ott sokkal számottevőbb lesz majd az elkerülés, kevesebb sebződés, nagyobb sebzésnek, crit-nek a balansza és persze mindezeknek a buildedhez, játékodhoz és gearedhez való igazítása.

    Reply

  • avatar

    Bello

    |

    Mivel én Diabloztam (II) és WoW-oztam is ezért értem mindkét metódust.
    Dio 2-ben ugye mi osztogattunk, WoW-ban pedig minden class szintenként egyedien fejlődik. Ott viszont van megkötés és a casterek csak ún. cloth (anyag) cuccot tudnak felvenni, a druid és a rogue leather (bőr)-t és a harcosok pedig mail-t illetve plate-et.

    Na most ha itt valóban szintenként adottan növekednek a stat-ek, de nincs “anyagi” megkötés, akkor két szék között vagyunk. Remélem nem esünk a padlóra.

    Egyébként a Blizz biztosan pontosan tudja, hogy mit csinál. Amíg nincsenek konkrét adataink csak találgatunk. Majd számolgatunk később.
    Valószínűleg úgyis a “caster kinézetű” ruhák fogják adni a drága energy-t nekünk és a “páncél kinézetűek” pedig a strenghtet. Szerintem némileg egyértelmű lesz, hogy ki mit húz magára és az, hogy milyen irányba toljuk magunkat már csak az apróbb beállítás.

    Egyébként ennek kapcsán még egy észrevétel.
    Ha mi döntjük el, hogy kire mit aggatunk (nincs anyagi megkötés), akkor az be fog jönni, mert elég változatos karaktereket fogunk tudni összehozni.
    Pl.: Full caster Witch Doctor helyett egy meele-caster hibridet, vagy éppen meele demon huntert.

    Én kétlem, hogy ne lenne stat megkötés. Ebben az esetben egy full energy-s caster is fel tudná venni a legtöbbet védő, legvastagabb páncélt és ez így aránytalanul nagy védelem lenne ahhoz, hogy ráadásul bikák még a varázslatok is.
    Tehát ha valaki keményet akar lőni, akkor áldozza be a lovagruhát. Ha pedig fel akarja venni a sokat védő cumót, akkor törődjön bele, hogy a varázsolt pajzsa és a shot-ok nem lesznek olyan extrémek.

    Szerintem ez nagyjából ennyi:)

    Reply

  • avatar

    piromaca

    |

    Én is pont az kérdeztem volna, mint az első hozzászóló. És én sem értem, hogy mi értelme van ennek a randszernek, hogy ha nem mi osztjuk a tul pontot. Tényleg jöhet egy nagyon jo páncél, amit a wizard nem tud felvenni, mert nincs elég ereje? De akkor mit csináljon? Cseréljen le két egyéb targyat Ha nincs extrén nagy különbség, akkor mindegy.

    Más. Én ugyan nem ismerem a bétát, és nem követem annyira a dolgokat, de a blizz ezzel a rúnarendszerrel nagyon mellényúlt szerintem. Van mindenkinek csomo skillje, az is elég nehéz belanszolni. De mindezt minden rúnára meg nem is lehet. Biztos vannak nagyon jó/erős/vicces/bizonyos helyzetben hasznos dolgok, de annyira ez nem lehet fontos. Infernó fokozaton majd minden mob előtt rúnákat kell cserélni? Iszonyú idegesítő lenne még akkor is, ha csak félóránként-oránként KELLENE ezt megtenni. Ha meg nem KELL csak nagyon ritkán, akkor meg sok értelme nincs. Ok, jó, hogy a tűzeső lehet jégeső (most csak írtam valamit), vagy 5 másodpercenként sebez ezret vs másodpercenként 200at, de ettől még nem nagyon válzotik a dolog. Szerintem a kevesebb néha több…

    Azért kíváncsi vagyok, hogy mi sül ki ebből. Első rész nagyon tetszett, második is magával ragadó volt, szóval ez is biztos rabul ejt majd jóidőre. Annyira tuti nem cseszik el, hogy ne így legyen. Viszont, amit itt olvasgatok néha az kicsit aggasztó…

    Még valami: inkább legyen kevésbé balanszos, de legyen jobban eltérő minden kaszt. Az egységesítés a wow-ban sem tetszett. Sok értelme nincs 5 kasztnak, ha csak a képességek nevei térnek el, a hatásai viszont egyformák. Símán elfogadható szerintem, hogy valami tüskés böszme lényt elsősorban távolról érdemes leszedni, és itt a “közelharcos” karakterek izzadjank meg. Ne legyen már ugyanannyi dps egy barbárnak lővésre, mint egy varázslónak. És persze fordítva is igaz, kell, hogy legyen.
    Végülis a lényeg majd az endgame csapatjáték lesz. Ott meg egy csapat tényleg legyen csapat: lehessen végigtolni 4 barbárral is, de akkor fogadjuk el, hogy 1-2 helyzet nagyon nehez lesz.
    Én nem vagyok az agyon balanszolás híve. Úgyis mindig lesz egy legjobb. Persze majd változtatnak utána, akkor meg más lesz a legjobb. Ha csak 0,0001 dps az előny, akkor is az már előny, és valaki kiszámolja, beírja a forumra, megvitatják, meggyűzi a többieket, majd mindenki kihasználja. Ennyi.

    Reply

  • avatar

    Ludo

    |

    Nekem mostanában pedig az az érzésem mintha a nagy egyedi hangulat után egyre inkább összefésülnék a karaktereket. Mindeki fegyver sebzésből sebez … mindenkinek minden értékre figyelni kell … .
    De meglátjuk hogy műkszik ez a játékban.

    Reply

  • avatar

    Herki

    |

    [reply]@Varian (#6):[/reply]Azt hiszem, ez nekünk nem a legjobb hír… Vagy kiadják mostanában, és akkor nyilván hiba van még a rendszerben, mert a vezető producer lépett, vagy megcsinálják faszán, de az megint idő… :(

    Reply

  • avatar

    Varian

    |

    [reply]@yulihuppy (#3):[/reply]Tényleg ott is hagyta őket, twitteren megirta, a Blizz már meg is hirdette az állást… Véletlenek nincsenek ugye =)

    Reply

  • avatar

    Rici

    |

    [reply]@Professor J (#2):[/reply]ertem :( pedig mar 1 pillanatra felcsillant a szemem, hogy majd mi osztjuk a statokat

    Reply

  • avatar

    Samgeminus

    |

    Szerintem az armorokhoz nem lesz strength megkötés, ha nem mi osztjuk szét a pontokat akkor nincs értelme megkötni, hogy a strength-től függjenek, mivel akkor egy olyan armort kéne használni amin sok a strength, hogy aztán felvehessük wizardként a nagyon jó armort. Ennek így nem sok értelme lenne. Rici-t valószínűleg ez zavarta meg :P

    Reply

  • avatar

    yulihuppy

    |

    Azt veszem ki ebből is hogy eddig nem a megfelelő irányba haladt a fejlesztés,ami kétségeket ébreszt bennem! Mindegy tisztábban látunk majd egy hét múlva.Egy kis OFF-ON??!! Állítólag a vezető producer otthagyota a csapatot.Valami készül!

    Reply

  • avatar

    Professor J

    |

    [reply]@Rici (#1):[/reply]Írtam egy szóval is, hogy te osztod el a statokat? Amint látod, nem. A tárgyaid tulajdonságainál kell agyalni melyikre fordítasz nagyobb figyelmet, hogy 2 vagy 3 statra.

    Reply

  • avatar

    Rici

    |

    na most mi tortent? mi osztjuk el a dexet stret (etc) mint d2ben?
    vagy csak az itemek adnak majd +stret (etc) es arrol beszel?

    Reply

Leave a comment

You must be logged in to post a comment.