A monsterek sebzésének duplázása várható lvl 1 és 20 közt

Professor J . Béta, Hírek, Patch 380

Jay Wilson a Twitteren kotyogta el, hogy a monsterek sebzését megduplázzák lvl 1 és 20 közt, valamint, hogy van rá esély ez a változtatás már benne lesz a következő Patchben is.

 

Doubled monster damage from levels 1-13 (trailing off to level 20). Feels pretty good! Hopefully we can keep it.

@Wheeze201 Has this been applied to the beta ?
I believe it will be in the next Beta patch, but please don’t ask me when it’s getting released, I don’t know. :)

 

Forrás:

Comments (23)

  • avatar

    VampireLord

    |

    Ez végülis megvalósult? :) Mert én nem tapasztalok érdemi változást, vagy csak Hardcore módban van így?

    Reply

  • avatar

    Resouler

    |

    de az a vicc hogy akármekkora lehetne a sebzésük mert eddig kevés zombi ért hozzám .-… nemtudom mit akarnak ezen amúgy duplázni mert ha hozzáérnek 1 dh hoz 3-4 csapásból megölik najo talán 1 kicsit több de ezekután… simán párcsapásból halunkmajd :D nemlesszitt összehuzogatós móka:D:D

    Reply

  • avatar

    Tcraft

    |

    [reply]@link9258 (#20):[/reply]Hardcore mode is now available, and can be unlocked by reaching level 10 with at least one character.
    Már csak egy beta kulcsot kell nyernem :)

    Reply

  • avatar

    Szykla

    |

    [reply]@Trafó (#18):[/reply]Köszi a megértést ,) igaz elszakadt a cérna, bár a véleményem mit sem változott… Akkor nem vagyok egyedül látom ,)))

    Reply

  • avatar

    Trafó

    |

    [reply]@Szykla (#13):[/reply]Együtt érzek veled.

    Reply

  • avatar

    mymosa

    |

    Lolz, ezek meg már készen is vannak a peccsel:

    The Diablo III test server is currently down so we can deploy Beta Patch 14. Maintenance began at approximately 11:00 a.m. PST, and we expect it to conclude at approximately 7:00 p.m. PST.

    Reply

  • avatar

    Zoro

    |

    [reply]@Szykla (#13):[/reply]Kicsit kiborultál. :P Ne rajta vezesd le azt amiről a Blizz tehet. A bétáról meg had beszéljen akinek van, azt amit csak akar.

    Reply

  • avatar

    Szykla

    |

    [reply]@Bocika (#14):[/reply]Értelek, bár az én véleményem szerint baromira el tudja dönteni az, akinek van bétája, hogyan jó vele játszani… Elnézést, nálam van a hiba, hogy nem vettem észre ezt a komoly információ tartalmat a mondandódban, biztos sokaknak segítettél… Részemről lezártam a dolgot.

    Reply

  • avatar

    Bocika

    |

    [reply]@Szykla (#13):[/reply]Sorry hogy merek írni a bétáról a bétával kapcsolatos hírben. Ja nem. Csak ötletet adtam annak, akinek van bétája. Sajnálom ha téged ez még nem érint. Nekem is csak pár napja van bétám miután vagy ezer contesten részt vettem 1 sikerült. Talán megengeded, hogy én döntsem el miről írok.

    Reply

  • avatar

    Szykla

    |

    [reply]@Bocika (#12):[/reply]Bocika, nem bántásképp, de nagyon örülök, hogy éppen az a legnagyobb problémád, hogy hogyan a legélvezetesebb a beta, hát lexarom… érted? nagy ívben… A többség csak álmodik a beta kulcsokról, mint ahogy én is… Megragadok minden lehetőséget a nyerésre, de eddig semmi… Éppen ezért szépen kérlek, feleslegesen ne húzd a többiek és az én agyam. Inkább játsszál vele szépen csendben, és örülj, hogy te ilyen szerencsés vagy. Köszi (sry az off miatt, de kezdem elveszteni a türelmem)

    Reply

  • avatar

    Bocika

    |

    Tudjátok, hogy jelenlet hogy a legélvezetesebb a béta? Így:
    -Follower nem szabad használni
    -Itemet aminek bármilyen level reqje van nem szabad használni
    Így sem mondom nehéznek, de így szórakoztató.

    Reply

  • avatar

    fidel

    |

    Szerintem ez csak a melee classoknak nehezítés, mert a többit eddig se ütötték.
    Kovácsolással megszerzett cuccokkal meg ezután is erősebb leszel, mint az aktuális szinteden lévő szörnyek. Pénz és anyag is van, hogy letudd gyártani fejlődés közben magadnak ezeket.

    Reply

  • avatar

    sweeping

    |

    Ez teljesen reális lenne, most jelenleg a játék úgy néz ki, hogy úgy építed fel a karakteredet, hogy a maximális sebzést akarod kihozni, védelmet és a életre magasról teszel. Az úgy is iszonyú magas, ha nem figyelsz rá.
    Talán ezen szeretnének változtatni, de most megmondom, hogy ez nemfog sikerülni. Normál szint végig arról fog szólni, hogy ki oszt ki nagyobb sebzést, és mindenki arra fog gyúrni.

    Persze nehezebb fokozaton a fagyi visszanyalhat, ezt már régebben elmondták a fejlesztők is, okosan kell majd felépítenünk a karakterünket :)

    Reply

  • avatar

    shael

    |

    [reply]@Ludo (#8):[/reply]Bazzki… :D Ez mekkora. :D Komolyan elképzeltem ahogy papír ceruza szerepjáték esetén, mint mesélő tálalom a szitut a playereknek, akik ahogy meghallják, hogy soon, egyből radírozzák a karakterlapot… :D

    Reply

  • avatar

    Ludo

    |

    A legkeményebb sebzés pedig az “instant death as soon as possible” nevezetű mentális csapás lesz, amit csak különössen gonosz pokolfajzatok használnak majd SOOOOON Hammmert suhogtatva :D
    A fegyver onnan kapta a nevét hogy ha meglendítik akkor úgy hasítja a levegőt mintha valaki elhaló hangon azt suttogná örökön örökké, hogy “soooooon” “soooon”. Akire lecsapott már ez a kíméletlen fegyver annak már csak az említésére végig fut a hideg a hátán muhaha “sooon” “sooon” “sooon. ;)

    Reply

  • avatar

    Nekemtene

    |

    Helyes! Ha végre valahára hozzájuthatok a bétához, akkor kihívást akarok :D meg majd a rendes játékban is… nem érdekelnek a casual playerek :D

    Reply

  • avatar

    morrandil

    |

    Azok alapján, amiket eddig láttam ez egy jó döntésnek tűnik… A szörnyek úgyis megmurdelnek mielőtt a közelünkbe érnének…ha meg nem… akkor szimplán óvatosabbnak kell lenni…

    Reply

  • avatar

    shael

    |

    Yes. :)

    Reply

  • avatar

    Laccnow

    |

    [reply]@Beer (#3):[/reply]Te bizots jó játékkal játszottál? A 13-as patchban legalábbis elég könnyű a játék. Azt hittem a Skeleton King kihívást fog majd nyújtani, de nem így lett.

    Reply

  • avatar

    Beer

    |

    [reply]@Piistii (#1):[/reply]Szerinted? Most komolyan, szerinted?

    Egyébként nem tudom, hogy ez mennyire jó ötlet, a dupla sebzés az már kemény kihívást fog jelenteni az elején. Így is meg tud szivatni a stuff. Ahogy kivettem, nagyjából nyolcas szintig lehet elmenni Skeleton Kingig úgy, hogy nincs replay, azért nyolcas szinten a skeleton king még elég gáz, hiszen nincs pénz craftre, nincs sok minden, amiknek köszönhetően 10-12-es szinten már nagyon könnyű tud lenni.

    Mindenesetre egy próbát megér, csak ez pont ellene van annak, amit korábban mondtak ugye, hogy “normal” az normál lesz, hogy a nem hc arcokat is beszippantsa, így meg csak bosszúságot fog nekik okozni, de majd meglátjuk, ahogy a vak is mondta.

    Reply

  • avatar

    hum4n

    |

    Igen, 1-20ig nehezítették, viszont ha a 21es szintű mob-okat nézzük, akkor kb 16osz szintű mob-nak megfelelő hp-ja lesz, ami azt jelenti, hogy akár ha elérjük a 13-15ös szintet érdemesebb lesz több exp-ért a 10+ mob-okat megcélozni mert valószínű az exp szinthez kötötten fog jönni :)

    hum4n

    Reply

  • avatar

    Piistii

    |

    Ez azt jelenti hogy nehezítettek a játékot? :)

    Reply

Leave a comment

You must be logged in to post a comment.