Jay Wilson Atomic PC interjú

Professor J . Hírek 360

Jay Wilson nemrégiben az Atomic PC-nek adott interjújában a -“Mit lehet csinálni a D3-ban, ha level 60 lettem?”- kérdést boncolgatta. Mint az ismeretes, a monsterek Inferno szinten erősebbek, Act 1-ben 61, Act 2-ben 62, Act 3-ban és Act 4-ben lvl 63-sok lesznek. Ezenkívül azt is érdemes kiemelni, hogy, mint az közismert, lesznek csak Inferno nehézségi fokon eső tárgyak, ám a bizonyos tárgyak, tier setek, csak Act 1-ben, Act 2-ben, Act 3-ban vagy éppen Act 4-ben eshetnek. Szóval nem fogunk unatkozni azt hiszem, mire mindenki megtalálja magának az ideális felszerelést.
 

Well, one of the things we focused on with Diablo, these have all been cooperative games; they’ve always had a server/client architecture. For Diablo 2, its end-game was always about adding multiple difficulties, but the problem is that player power eventually overwhelms the challenge of the game, to the point where the only point of going on was sheer tenacity. A player good say ‘Look, I’ve made it to level 99!”, which is, like, crazy dude… It was a time investment, but one without any real challenge or fun.
 

So one of the things we focused on for Diablo 3 – and we weren’t interested in making super long gruelling levelling up process – what we wanted was, the fun stuff, searching for gear, and fighting against monsters who are challenging. So we created a fourth difficulty that we call Inferno that is ALL max-level. Max-level for a player is level 60, and so all the monsters at the start of Inferno are level 61, in Act Two they are level 62, in Three and Four they’re level 63. And there are items that ONLY drop at level 61, at level 62 and so on; and they’re not small number! There’s a whole tier of armour in each one.

So even to be able to play viably in Inferno, you’re going to have to play and fight in Hell for a little while, to get your items up to the quality so that you’ll be able to fight through. And then to move from Act to Act you’ll need to do that. We just wanted to take the idea of what was fun about Diablo, and make it challenging so that it would stay fun, and put the the time investment into more combat and loot-hunting, and less into meaningless time-investment to prove that you’re more committed than your friends.

 

Forrás:

Comments (6)

  • avatar

    ozotya94

    |

    [reply]@Rakamaz (#5):[/reply]Talált süllyedt és látható a száz pontos eltérés ezért van amit leírtam hogy a nehézségi szintek ilyen szintű jelentőségével kitolni a játékidőt.

    Reply

  • avatar

    Rakamaz

    |

    A cikk és a battle.net-es tárgy adatbázis alapján már összerakható, hogy melyik cuccot hol lehet kifarmolni. Mivel minden fehér tárgyból 3 féle 60-as szintű van ezek valószínűleg a cikk szerint említett 61, 62 és 63-as szintű monszterekből pottyanhat (természetesen magic, vagy rare változatban is).

    példa: http://eu.battle.net/d3/en/item/sword-2h/#type=common

    Act1 Colossus Blade
    Act2 Oni Blade
    Act3 és 4 Warlord Sword

    Jól gondolom?

    Reply

  • avatar

    ereptor

    |

    Lehet, hogy en tudom rosszul, de szerintem a tiereket erosen felre szoktak ertelmezni. Amennyire en tudom a tierek nem a WoW-os tier seteket, hanem az egyre erosebb ALAP pancelokat tartalmazza. Tehat van teszem azt T1-es es T16-os rare sisak is, csak a T16 nagyobb armort, jobb statokat ad es mashogy nez ki, youtube-on fent is van az osszes classnak minden tierje.

    Mondjuk nem olvastam utana es tenyleg lehet, hogy nincs igazam, de abbol kiindulva, hogy a diablo3.com-on minden classnak 1 lvl60-as setjet latom csak, IMO igy van.

    Reply

  • avatar

    ozotya94

    |

    A dolog lényegi értéke.

    Első bekezdésben leírja , hogy a Diabloval mindig is együttműködésre ösztökélő játékokat teremtettek meg volt a szerver-kliens kapcsolati rendszer hogy ez lehetővé tegye. Ugyanakkor a játék úgymond kimaxolható volt és abból állt hogy minél nehezebb fokozaton kipörgeted míg végül a cuccaid és a statjaid miatt a kihívás fogalma eltűnt és a lvl99 elérése csupán monoton öldöklés száz óráit jelképezte.

    Nos a második bekezdés arról szól hogy nem egy b—ott hosszú leveling up és annyi , természetesen ez már a Diablo 3-ra vonatkozik ahol inkább lvl60 a max de csak a játékos számára amennyiben a szörnyeket nézzük Normal Infernón 61 majd egyre nehezedve 62-63-64-es szintűek lesznek így biztosítva a tartós játékidőt és kihívást és a folytonos izgalmat a végjátékban ahol a lootolás folyamata egy kincskereső kaland lesz , rengeteg fordulatra és izzasztó munkára kell készülni , ezzel kivédve a D2 monotonságát a vége-felé.

    A harmadik bekezdés pedig kb már leírtam a másodikban Hell szinten fel kell szerelned magad keményen hogy túlélhesd az Infernót ami kihívó lesz de élvezetes is ezáltal ez egyesülve valahol a D2 lényegét is magában hordozza , tehát azt lehet mondani hogy a kihívás mértékével szeretnék növelni az élvezet mértékét és ez rendjén is van.

    Az látszik hogy aukciós házra nagyon rá vannak pörögve , mert valljuk be csak infernós cuccokat lesz érdemes igazi pénzért eladni és megvenni és itt végig ezekről van szó és mindenki tisztában van ezzel hogy így lesz talán még a Blizz is izgatott mennyire lesz nekik ebből sikerük és mennyi játékost tartanak meg ezzel és mennyi új jön , mert valljuk be hiába nem játszik majd csak 2-3% napi 8 órát hogy reálisan aukciós házazhasson de ott lesz bennük a remény hogy pénzt kereshetnek. Ezért nagy üzleti fogás nyár előtt kiadni mert most mindenki tud 10 órákat tolni naponta sőőőőt , és valószínűleg már megkezdődik az ár és áruforradalom , no persze itt egyesek azt mondták Infernot 2013ra várják hogy ki legyen tolva kiderül.

    Reply

  • avatar

    Linkin

    |

    Örülök,hogy változtattak a múltkorin,hogy ugyan azok az itemek esnek hell-infernon csak esélyek másak,így már nem csak kihívást látok Infernoban!

    Reply

  • avatar

    tokicsek

    |

    Nem kevés idő lesz itt mindent megszerezni asszem :)

    Reply

Leave a comment

You must be logged in to post a comment.