Diablo III eladási világrekord

Dyingsoul . Hírek 837

Megérkeztek az első statisztikák a Diablo III eladásairól: a megjelenés napján, május 15-én több, mint 3.5 millió példányt ragadtak magukhoz a rajongók, ezzel új rekordot állított fel a Blizzard Entertainment: minden idők legkelendőbb PC játékává vált a Diablo III.  Ebbe persze nem tartozik bele az az 1.2 millió személy, akik a World of Warcraft Annual Pass keretében jutottak hozzá a játékhoz, így több, mint 4.7 millió játékos döngette Sanctuary kapuit már a megjelenés napján.

“However, we’re especially proud of the gameplay feedback we’ve received from players worldwide. We’re pleased that Diablo III has lived up to players’ high expectations, and we’re looking forward to welcoming more players into Sanctuary in the days ahead.”

A számok tovább növekednek: az első héten, több, mint 6.3 millió játékossal büszkélkedhettek a Diablo III szerverei, ebbe pedig nem tartoznak bele a koreai játéktermek játékosai, azt viszont tudjuk, hogy ezen játéktermekben a Diablo 3 lett a legnépszerűbb játék, mintegy 39%-os egyeduralmat kialakítva, ezzel szintén rekordot állított fel.

“Egyértelműen lenyűgözött mindannyiunkat, hogy a megjelenés pillanatában milyen sok ember várta, hogy átvehesse a példányát és azonnal beléphessen a szerverekre az indulás pillanatában.” – Nyilatkota Mike Morhaime, a Blizzard Entertainment elnök-vezérigazgatója és társalapítója. “Továbbá sajnáljuk, hogy az előkészületeink nem voltak megfelelőek ahhoz, hogy a játék indulása zökkenőmentes legyen. “ -Nem csoda hát, hogy voltak kellemetlenségek az első héten.

forrás: Enhanced Online News (EON)

Comments (48)

  • avatar

    Nomad

    |

    Ez egyáltalán nem a világrekord! Nem tudom miért ez a cím. A legtöbben a CoD-ot vették meg. Azt hiszem a mw 2-t 15 millióan 1. nap. Szóval meg se közelíti :D De szép ez is az biztos.

    Reply

  • avatar

    Riczo78

    |

    [reply]@fekete123 (#45):[/reply]Természetesen sokan nem szerették,illetve unták Titan Quest-et. Voltak hibái jócskán, de hangulatos játék volt, ez azért elismerendő. És a régi Dio-val nem is említhető egy lapon az biztos…de hogy a DIO3-mal szemben vannak értékei az biztos. Ez persze a saját véleményem, és tiszteletben tartom azokét akik szerint ez nem így van. Mindenesetre kíváncsi vagyok, ha a Blizzard márkanév van odacsempészve alá hogy fogyott volna:) Tény, hogy a Blizzard sokat tett le az asztalra és eléldegél belőle. Ezzel nincsen baj. A szememben azonban, mind az új Starcraft mind a DIO3 egyfajta Lucasfilm effektus kezdetét jelzi. Leporoljuk, újragondoljuk, egyszerűsítjük, tehát folytatjuk, de nem vesszük olyan komolyan, mint azok akik annyira várják őket. Vannak benne jó dolgok, és játszhatóak, persze, de nem azt a minőséget testesítik meg mint az elődök. Szeretném az ellenkezőjét mondani…és ezért várom a foltokat a DIO3-hoz, de érzésem szerint ezen a gyenge történeten csak egy komoly hangvételű kiegészítő tud majd változtatni. Pénzt most kaptak hozzá bőven, sokan játszanak vele, tehát az értelmes kritika felé kell nyitottnak lenniük, és ezzel a megelőlegezett bizalommal, újragondolni egy-két dolgot, és nemcsak az időt tölteni vele kisebb dolgokkal pepecselve, hanem valóban dolgozni vele keményen. Remélem menni fog nekik…a saját érdekünkben remélem.

    Reply

  • avatar

    zoba

    |

    [reply]@fekete123 (#45):[/reply]titan questet már borzalmasan untuk

    haverokkal játszotunk vele 4 en partyba és egyszerűen a sok fa és kombinácó ellenére rohadt kevés aktív skill volt és egyedül a droppok voltak amik megmentették a játékot úgyahogy egy éjszakás kalandnak elmegy de nem említhető egy lapon a diabloval

    Reply

  • avatar

    fekete123

    |

    [reply]@Riczo78 (#43):[/reply]Érdekes nekem meg pl pont a Titan quest tűnt borzasztó sablonosnak. Abba pl nekem a skill rendszer volt rossz, mert szinte minden passzív skill volt. Azért 1-2 alkalommal végig toltam. Itt a történet a az act 3 leah adria “csavar” kivételével tetszik, vagy legalábbis elmegy. Ott kb olyan érzésem volt, mintha a készítők így gondolták volna:
    Legyen már vége, puff lecsapjuk, fő gonosz azt ennyi.

    Reply

  • avatar

    Manson69

    |

    [reply]@Riczo78 (#43):[/reply]Azért tegyük hozzá, a Hellgate: London-t ex Blizzardosok csinálták :)

    Reply

  • avatar

    Riczo78

    |

    Azaz a véleményem, és mindezt úgy mondom, hogy sokat fogok játszani a Dio-val, hogy ez a rekord eladás elsősorban a címnek és cégnek, egyszóval a márkának köszönhető. Sajnos nem ér fel a játék az elődökhöz. Rendbe kell tenni egy-két nagyobb folttal és egy jó kiegészítővel, a történet sem az igazi. Csalódás számomra, persze el lehet vele lenni. De mondjuk egy Titan Quest történetben, vagy akár ötletekben is megveri, és ez azért baj…valójában már a skill rendszer átalakítása sem tetszett…bíztam a helyszínekben legalább de azok se nagy durranások. Erős közepes nálam a játék, kicsit emlékeztet a Hellgate London-ra az egész, csak az mögött nem áll egy ekkora cég. A régi nagy elődök miatt nosztalgiából megéri vele játszani, és el is viszi a Blizzard szekerét, de jöjjenek hamar a foltok, tegyék rendbe a drop rendszert és egy kieggel legyenek ötletesebb helyszínek és történet, egy-két új választható karakterrel és akkor talán felnőhet az elődökhöz.

    Reply

  • avatar

    Bruhihi

    |

    Semmi baj sincs az infernoval …. a droppon lehetne finomítani ez tény,de az se kaotikus. Sokan farmolnak infernon……..még diablot is.

    Reply

  • avatar

    potilaszlo

    |

    Nagyon szép ez a teljesítmény, azonban én nem érzem hogy megérdemelt ez az eredmény.

    Én most igy két hét után sajnos ki merem mondani hogy szerintem ez a játék a diablo 2-höz képest “gyenge”

    Nem mertem bevallani magamnak sem, de be kell látnom.

    A story annyira kiszámítható és középszerű lett, hogy elszomorító. Nem érzek semmi bonyodalmat és nemtudok azanosulni sem a jó, sem a rossz oldallal. Számomra érdektelen az egész.

    Mivel a fentiek nagyon nehéz beleélni magad a játékba így az egész menthetetlen. A CGI-k (leszámítva a Tyraelest) teljesen érdektelenek. Nagyon szépek meg minden, de inkább való egy techdemoba mint egy ilyen egyedi atmoszférájú játékba.

    A grafika nagyon szép és gördülékeny de a actok előrehaladtával inkább kaotikus mint hangulatos.

    A játékot végigvittem jópárszor de már unalmas.

    :(

    Reply

  • avatar

    Sjalsang

    |

    Hát ez óriási eredmény. Jól látszik hogy a Dio2 már tisztességesen megalapozta a sorozat hírnevét, és az óriási hype erre csak rátett még két talicskával. Szerintem az elemzők sem bírtak elképzelni ekkora sikert. Lefogadom hogy mire eltelik 3 év, addigra már több Dio3 lesz eladva mint az előző két rész együttvéve.

    Ez itt nem a reklám helye, a hsz fele törölve. -mod by Dyingsoul

    Reply

  • avatar

    fenky

    |

    [reply]@beci (#38):[/reply]Ez szerintem nem is fog változni! Gondolj bele: nem esik “normális” cucc, mit csinál a mezei játékos? nézi az AH. Igenám de ott sincs… Jelige: RMAH. Vajon mennyibe telik a fejlesztő cégnek (főleg olyan cuccnál, ahol a szerver oldal számol mindent) létrehozni olyan cuccot és igazi pénzért értékesíteni azt? Biztos vagyok benne, hogy ha jön az RMAH, akkor hipphopp lesznek olyan cuccok, amik megfelelnek, de persze nem goldért, hanem kőkemény júró/dollár-ért, ezt üzletnek hívják, és a mai profit orientált világban sajnos nem lehet mást várni.

    Reply

  • avatar

    beci

    |

    [reply]@fenky (#37):[/repl[repOké, hányszor meghaltam már, de kit érdekel hogyha a gearből ami esik le tudod nyomni a következő actot. DE nem tudod! Ez itt a baj, és ezért sír mindenki aki eljutott odáig hogy inferno, gyakorlatilag értelmetlen a játék, nincs értelme játszani.

    Reply

  • avatar

    fenky

    |

    [reply]@beci (#36):[/reply]Arra akartam kilyukadni, hogy ezt előre megmondták nem is egyszer, hogy meg fogunk dögleni! Sokszor! :D

    Reply

  • avatar

    beci

    |

    [reply]@fenky (#34):[/repl[repAkkor mostmár fasza, mondjuk 15.000 forintnak visszaadhatják a negyedét most még mert a játék negyede használhatatlan, tuti tesztelőik vannak! :D

    Reply

  • avatar

    beci

    |

    [reply]@GameSpy (#33):[/reply]Tévedsz, az meg is csinálta, mert nincs más dolga csak játszani… De szerinted a több mint 6 millió emberből mennyi ember tud játszani rajta? Annyi idő már eltelt hogy mindenki elérte infernot. Lvl 60 megvan, kérdem én mitcsinálsz? Ott dekkolsz hellen és végigviszed még 100x a 0 lootért? Mi értelme a játéknak ha nem tudsz haladni?

    Reply

  • avatar

    fenky

    |

    [reply]@beci (#29):[/reply]Újabb diszleksziás…
    A blizz kb. csak negyvenmilliószor tette közzé, hogy az inferno fokozatot úgy lőtték be, hogy amikor a teszterek azt mondták, hogy srácok ez már tényleg k.va nehéz, akkor azt a nehézséget meg kétszerezték! Biztos lehetsz benn, hogy nem JW volt a főtesztelő, hanem komoly emberek, olyanok akik ebből élnek és értenek hozzá. Generál a wow annyi lóvét, hogy megoldják.

    Reply

  • avatar

    GameSpy

    |

    Le merem fogadni,hogy azok sirnak inferno miatt aki megjelenes elott itt dicsekedett, hogy o milyen jo lesz es h szetfarmolja az egesz jatekot es majd ebbol csinal penzt az rmah ban.

    Reply

  • avatar

    beci

    |

    [reply]@TheMageTalRasha (#31):[/reply]Igen, jó a játék, én is 10 évet vártam rá, normal, nightmare és még hell is játszható, de inferno nem. Meg az sem amikor olyan mob jön aminek az addjait nem lehet sebezni és a bosst meg nem lehet targetelni az addok miatt, na ilyenkor ültetném oda az egyik blizz fejest és addig ott ülne amíg meg nem ölné, ha nem tudná, mert nem lehet megölni, akkor ott száradna el a széken…

    Reply

  • avatar

    TheMageTalRasha

    |

    [reply]@beci (#29):[/reply]Na igen. Egyetértek veled. Ugyan ez a helyzet velem is wizardként. Papírok vagyunk mind. 4 wizardal voltam tegnap bent inferno act1-ben semmire sem jutottunk 2 mm-ert ha tudtunk haladni, annyi elit volt, és hiába a resi (igaz csak 100 feletti, mert jobb nincs amíg csillagászati árakon megy a holmi Ah-ban, az armorunk 3000 felett, a dmg meg 17.8k volt mindannyiunknak) Én nem tudom, hogy a jó fenébe jutnak hozzá az emberek olyan holmikhoz amitől 50 meg 70k sebzéseket produkálnak, de ez a mi bőrünkön teljesen másképpen fest. Én mindenkit le beszélek az infernorol amíg nem balanszóljak, és nem képes helyt állni, sem egyedül, sem partyban, minden classzra nézve, Mert ez így kín szenvedés. Én személy szerint nagyon szeretem a játékot, de az infernot annak a nyaka köré tekerném a legszívesebben aki azt ki találta. Nincs tesztelve, nincs egyensúlyozva, a drop rate szar(még nephelem valoral is) Az AH meg egy undormány. Ennyi az összes gondom vele. Más nincs. Ettől függetlenűl szeretek vele játszani, de hogy nem infernon az holt biztos, mert az úgy fel basz agyilag, még engem is nő létemre, hogy legszívesebben le bombáznám Jay Wilson luxus villáját a BewerliHillsen. 10 évet vártunk a történet folytatására és a játék folytatására is. És képesek így el szarni egy nehézségi fok miatt. Amit meg jegyzem, hogy már lassan a fél világ ezért szidja a blizzardot. Meg úgy bíróm akik jönnek ezekkel az infernos kill vidikkel, hogy ilyen pró meg olyan pró, ha úgy könnyű, ha a haverok mindent a segged alá tesznek. De egyedül évekig is eltarthat egy ilyen. (ez jó benne tény, de adják már meg az esélyt arra, hogy akkor legyen meg a holmi ahhoz, hogy a következő szinten is életben maradj. Nem kell az egy shoot és vége mindennek, de ez tényleg sok) Amúgy ez várható is volt, hogy ilyen lesz, engem meg kiröhögött jóformán itt mindenki akik arra verték a nyálukat, hogy egy hét alatt ki viszik infernot. Nos ahhoz képest jönnek rendesen az olyan hsz-ek amik még az ő hatalmas ambiciózus meg nyilvánulásuk szarvát is le töri, és a pofájába röhög a játék. Ami meg az eladási rekordot illeti, szép nagyon, de nem lepne meg ha ugyan ennyi negatívumot vagy többet kapna a képébe a Blizzard.

    Reply

  • avatar

    Cori91

    |

    [reply]@Orpheus (#4):[/reply]a palát kötelező visszahozniuk, vagy valami lovag classt… nagyon hiányzik a játékból, minden gémet ezzel a fajta kaszttal játszok :P

    Reply

  • avatar

    beci

    |

    [reply]@DoubleW (#28):[/reply]Act1 inferno : barbár 600allres, 9k armor, 9100dmg, 50k hp, szenvedős, ha ügyes vagy megcsinálható.
    Act2 inferno : első mob egy ütés 30k, második ütés meghaltál. Namost barbárral ott kell állni elöte és ütni. Amikor megnéztem aht, ennél kb 10-20% al láttam jobb megvehető geart, ami azt jelenti hogy nem 30k-t fog ütni a mob, hanem 28at, de akkor is 2hitel. Act 3bamnem is tudom mekkorát ütnek, 50k? Act4ben meg 100k? Megértem én a blizzt hogy nincs pénze teszterekre, mert ők nem foglalkoztatnak tesztereket, a játékosok tesztelik ingyen a játékukat, az összeset, gratulálok! Inferno egy nem tesztelt szar, ennyi.

    Reply

  • avatar

    DoubleW

    |

    [reply]@beci (#27):[/reply]De még mindig nem mondod miért játszhatatlan?:D Te se tudod? Vagy mi?

    Reply

  • avatar

    beci

    |

    [reply]@DoubleW (#26):[/reply]Ezen a gear nem segít…

    Reply

  • avatar

    DoubleW

    |

    [reply]@beci (#25):[/reply]És miért játszhatatlan? Mert no gear-el akarja mindenki végigvinni infernot-t?

    Reply

  • avatar

    beci

    |

    Jó hogy eladtak ennyit, de az is világrekord hogy inferno játszhatatlan, és tizesével zárják be a fórumon a topicokat ahol leírják hogy inferno 0 tesztet kapott és játszhatatlan a játék 25%-a.

    Reply

  • avatar

    CreepTumor

    |

    [reply]@skrjahnos (#22):[/reply]Akkor nem mondtam semmit ^^

    Reply

  • avatar

    CalebForeva

    |

    [reply]@Dyingsoul (#19):[/reply]Teljesen igazad van. Egy olyan haverommal tolom a játékot, aki az első 2 résszel nem játszott (ez nagyon tetszik neki), eddig a wow volt a mindene, de állandóan ezért a randomizációért sír, én meg nem győzöm neki magyarázni, hogy a Diablo konkrétan a radomizációról szól, itemeknél is, mapgenerálásnál is, mindennél. Ahogy mondtad: aki elég kitartó és szerencsés (mert azért nehogy már kiadás után 12 nappal mindenki übertáp fegyverzetben álljon), annak lesznek jó cuccai.

    Reply

  • avatar

    skrjahnos

    |

    szegedi vok ott is volt az 576ba egy csomó dobozzal de kiderült h azok ilyen kamu cuccok a lopások végett és h csak június elsején kapnak új szállítmányt

    Reply

  • avatar

    CreepTumor

    |

    [reply]@skrjahnos (#20):[/reply]Pesti vagy? En a hetvegen a Duna plazaban meg lattam vagy 8 dobozzal.

    Reply

  • avatar

    skrjahnos

    |

    tök jó h ennyit eladtak amúgy csak már énis hozzájuthatnék végre. Megjelenés után két nappal már nem kaptam sehol…nagyon b.ssza a csőrömet

    Reply

  • avatar

    Dyingsoul

    |

    [reply]@future (#8):[/reply]Ez a class only itemek tulajdonsága téma egyfelől off-topic, másfelől pedig nincs igazad, mert nem bug. A randomizáció miatt van az, hogy más kaszt tulajdonságaival esnek a kaszt specifikus tárgyak. Ha csak az adott classéval esnének, olyan értéktelenek lennének, hogy bárki 200 goldért vehetne AH-ból 60-as cuccokat. Szerintem jól van ez így, a kitartó, ügyes vagy szerencsés emberek így is megkapják/megszerzik a legjobb cuccokat.

    Reply

  • avatar

    CyberCat

    |

    [reply]@future (#8):[/reply]Dio2-ben is így volt. Szerencsétlen Assassinnak alig bírtam valami normális cuccot összekotorni, ugyanakkor Barbárt meg Paladint extra tuningosra fel tudtam volna öltöztetni.

    Reply

  • avatar

    zoba

    |

    [reply]@Beer (#6):[/reply]lehet akármennyi hp-d ha nincs elég defed meg resisted(főleg resist) akkor baszhatod .

    Reply

  • avatar

    fekete123

    |

    [reply]@Devilaci (#7):[/reply]A kiegekről én is olvastam, nekem egy necro kell aminek nem 2-3 másodpercig maradnak meg a lényei mint a WD-nek és érnek is valamit. Most vele tolom, de mindig úgy vagyok vele, hogy majd a következő szinten tuti jobb lesz, aztán persze nem. És nekem nem attól jó egy kari hogy mekkora a DPS hanem hogy élvezet e játszani vele. Mondjuk az óriás béka az tetszik :)

    Reply

  • avatar

    Ichy88

    |

    [reply]@InsolentD (#3):[/reply]Szia te nem voltal paholyban veletlen AL es klantag??? Koszi a valaszod es bocsi az offert…

    Reply

  • avatar

    zoba

    |

    [reply]@future (#8):[/reply]ez nekem is borzasztó mód bassza a csőrömet .

    legalább a karakter itemeknél ne legyenek ilyen retardált 100 dex str es combók

    Reply

  • avatar

    MephistoiX

    |

    [reply]@SaltyDaveIV (#12):[/reply]Persze, ha eladnak az első évben pl. 15 milliót, abban az az 5 millió is benne van, amit ők előre kielemeztek. :D

    Reply

  • avatar

    SaltyDaveIV

    |

    [reply]@MephistoiX (#10):[/reply]Miért igazuk lett, nem? :)

    Reply

  • avatar

    Pite

    |

    Sasnak nem lehet verebe!!!! Persze, hogy a Dio győz!

    Reply

  • avatar

    MephistoiX

    |

    Ennyit az elemzőkről, akik azt jósolták, hogy az első évben 5 millió példány fog elkelni.

    Már hónapokkal a kiadás előtt leírtam, hogy ez lesz: már az első napokban el fogja érni az 5 milliót. Ezt nem volt nehéz megbecsülni az USA-ból előrendelt példányszámból. Kíváncsi vagyok, hogy a koreai játéktermek + az oroszok mennyivel fogják növelni ezt a számot és akkor még nem is beszéltünk a leendő konzolos változatról. Kicsit unalmas, hogy már megint igazam van.

    Reply

  • avatar

    Kilwog

    |

    [author]InsolentD (#3):[/author][quote]Azért megnézném egy-két konkurens kiadónál-fejlesztőnél a vezetőség arcát, amikor olvassák ezt a hírt
    0[/quote]
    Hát azért más kiadóknál sem állnak olyan rosszul szerintem, ezalatt a 12 év alatt nem tudom, hogy hány COD rész ki jött amíg 1db 1dio, szóval ennyi év utáni folytatásnál szinte muszáj volt jól hoznia…

    Reply

  • avatar

    future

    |

    először oldják meg, hogy a kaszt specifikus cuccok ne a másik 4 kaszt által használt statokat adjanak (barbár fegyver dexterity-vel, monk cucc intelligence-el, wizard cucc strength-el és hasonszőrű társaik), nagyon ritkán dob olyat, ami tényleg használható az adott karakternek. Nem azt várom, hogy minden sarkon a karakteremnek való statokkal dobálja ki a cuccost, de legalább a cast only cuccos az adott castnak való statokkal adja már a tárgyat könyörgöm. :D 1 végigjátszás alatt gyakorlatilag 2 olyan esett ahol összhangban volt a class only és a classnak való stat, hát lol. :D
    meg úgy összességében ráférne a dropokra egy teljes újragondolás, pl. legendary egykezes fegyver, aminél 3 szinttel feljebb már sima kékből jobbat találok. Hát kösz. :D

    Reply

  • avatar

    Devilaci

    |

    még régebben olvastam hogy két kieget terveznek , és a paladint direkt nem rakták be az alap gépbe ez még talán valami kék is volt . szóval ha lesz 1 év mulva 1,5 év kieg akkor az egyik az tuti a pala lesz . személy szerint a druidnak örülnék a legjobban de ez elégg szub. javitani meg van mit bőven sajna .. de remélem foglalkoznak vele és nem dőlnek hátra ,ha akarnak még ebből pénzt kihuzni legalább 5-10 év mint wow ból akkor muszáj lesz foglalkozni vele , úgy hogy hajrá Blizz! :D

    Reply

  • avatar

    Beer

    |

    Az a baj a balance-olással, hogy nagyon kétélű fegyver ekkora játékosbázis esetében. Ami az egyik felének szuper újítás, az a másiknak egy szemét. Néhány alapvető hibát javítani kellene, mint pl az “invulnerable minions” affixet – ami ugye nem is hiba, de könyörgöm, ha egy játék arról szól, hogy meg kell ölni a szörnyeket, akkor miért is nem ölhetjük meg őket? ^^

    Meg az is zavaró, hogy már hellen sem lehet úgy végigmenni, hogy ne legyen MUSZÁJ meghalni. Mert egyszerűen nincs más kiút, egy “fast, extra health, molten/mortar” kombót elég hard azért megvágni. Még hell a1-ben is gondot okozhatnak 30k life-fal és 18.5k dps-sel… Nem hogy egy 50-53-as karinak, aki nagy valószínűség szerint nem bír ilyen statokkal ^^.

    #2 | Raadon: tudod mikor lesznek igazán tele zsetonnal? Ha beindul az RMAH.

    #3 | InsolentD: Azért azt tegyük hozzá, hogy igencsak kevés kiadónál / fejlesztőnél van műfajteremtő játék licensze, amit 10+ évvel az előző rész megjelenése után is epekedve vár boldog, s boldogtalan.

    #4 | Orpheus: Én azért remélem, hogy egy Pala + Druid kombónál kicsit fantáziadúsabb lesz a Blizz. Részemről nem kicsit lenne kiábrándító, ha ezeket visszahoznák.

    #5 | Raadon: Szerintem abszolút semmi szükség a játékosszám bővítésére, már hellen is bőven be lehet 4-en is szívni, és elég mozgalmas is a game. PvP meg majd lesz, idővel. Gyanítom az évek folyamán nem csak TDM-ből fog állni a kompetitív multi, de hát ugye valószínűleg legalább két kiegészítő lesz + content patch-ek, ha most ellőnek mindent előre, még csak bejelentés szintjén is, akkor mi les 5 év múlva? Mikor már minden porcikáját ismerjük a programnak? :-)

    Reply

  • avatar

    Raadon

    |

    1ik druid lesz, a másik meg 1 teljesen új faj,szerintem.
    A nagy újítás és előrelépés pedig az lenne, ha nem csak max 4 lenne az 1 team, és pl bejönnének battlegroundok is, ahol más célok is lennének, nem csak deathmach. pl capture the flag,területfoglalós, stb.
    ja, és a zászlók, vagy valami más öcsi-díjazás rendszer bevezetése.

    Reply

  • avatar

    Orpheus

    |

    Készüljön a Kieg, hajrá! :D
    Nagyon kíváncsi vagyok arra a 2 új klasszra már, hogy mi lesz :P

    Én arra tippelek, hogy a Pala-t azért csak vissza fogják hozni, és egy igazi Druid-ot is. (ha valami teljesen újjal jönnek, az se lesz rosz)

    Reply

  • avatar

    InsolentD

    |

    Azért megnézném egy-két konkurens kiadónál-fejlesztőnél a vezetőség arcát, amikor olvassák ezt a hírt :)

    Reply

  • avatar

    Raadon

    |

    most tele vannak zsetonnal, bejött, amit akartak, úgyhogy mindenkit állítsanak a balanceolásra, javítgatásra, mert van miből.

    Reply

  • avatar

    Lord Azmodan

    |

    Egyébként az kérdés volt valakiben, hogy nem fog minden rekordot megdönteni? :D
    Persze bizonyára nagyon sok az olyan játékos aki a hype miatt vette meg tuti, mert ezzel menő a suliba meg a haverok elött, hogy bibi nekem is megvan…
    De egy a lényeg és ezzel szerintem sokan így vagyunk, hogy nekem őskövület diablo fannak is nagyon nagy élvezetet nyújt a játék és szerintem az igazi rajongók ettől féltek egy kicsit, hogy a 2 elődhöz képest tud e valamit nyújtani a játék, de sikerült neki és innen megmár csak a csillagos ég a határ eladásokban a pózerok meg majd megunják 1 hónap után a játékot úgyis :D

    Reply

Leave a comment

You must be logged in to post a comment.