Holnap jön az 1.0.3a Patch

Professor J . Hírek, Patch 507

Holnap érkezik a Diablo 3 serverekre egy kisebb volmenű bugfix csomag, 1.0.3a néven, mely többek közt tartalmazni fogja a Witch Doctor Zombie Medvéinek javítását is. Patch note alant.
 
UPDATE: Még a héten érkezik a 1.0.3b Patch is, melyben finomhangolják az Act3/4 lootokat is.

 

We will be performing scheduled maintenance for Diablo III starting tomorrow at 5:00 a.m. PDT in order to deploy patch 1.0.3a. We anticipate that maintenance will conclude and that all services will be available by approximately 7:00 a.m. PDT. Patch notes are available below.

The latest client patch notes can be found here.
Visit our Bug Report forum for a list of known issues.
The most recent hotfixes can be found here.

Classes

Witch Doctor
Bug Fixes
Zombie Charger
Skill Rune – Zombie Bears
Fixed a bug where Zombie Bears were unable to attack targets on slopes
Zombie Bears should no longer become stuck on objects with which they shouldn’t have collision

Items
General

Equipped items will now take “wear-and-tear” durability damage at half the previous rate
Please note that durability loss as the result of normal combat is different from the 10% durability loss characters will incur when they die. Equipped items have always suffered durability loss while fighting, and we are simply slowing the rate at which the loss occurs.

Bug Fixes

Fixed a bug that was causing Unique monsters to not drop the appropriate amount of loot when slain
Fixed a bug with linking items with 3 gem sockets
It is no longer possible to create fake achievement links

Bug Fixes
General

Fixed a bug that was causing the “Switch Hero” button to occasionally disappear after leaving a game while in town
Fixed several gold and leveling exploits
Fixed several game and service crashes (for Mac and PC)

 

Due to the quick turnaround, we were unable to make any adjustments to item drop rates for Hell and Inferno difficulty in 1.0.3a, but we do have some changes planned for 1.0.3b (which isn’t far out)

Great, another week of this crap.
For clarity, we’re currently looking to patch to 1.0.3b some time this week. That may change depending on testing needs, but it’s definitely our goal to get the patch out sooner rather than later.

And locking this thread up. =/
To reiterate the major points:

Based on your feedback, we elected to make some adjustments to item drop rates for later Hell and Inferno difficulties.
Those adjustments did not make 1.0.3a, but they are scheduled for 1.0.3b.
We are hoping to patch 1.0.3b later this week.

We know this is an important change for many players and will provide more updates when they’re available. In the meantime, please be sure to keep your posts and replies as civil as possible — otherwise, threads may be locked. For posting rules and guidelines, check out these resources:

Code of Conduct: http://us.battle.net…mmunity/conduct
Posting Guidelines: http://us.battle.net…ic/2878400673#2

Thank you!

 
Forrás:

Comments (98)

  • avatar

    Hamu

    |

    [reply]@Dokibatyo (#49):[/reply]Jahh az igaz, de az sc és a hc játékmenet között az égvilágon semmi különbség nincs, ezért nem lesz szó a patchnote-okban sosem a hc módról, hacsak direkt valamit nem nyúlnak bele.

    Reply

  • avatar

    Dokibatyo

    |

    [author]Hamu (#48):[/author][quote]@Dokibatyo (#49): A hc-sok a fórumot használják főleg
    http://diablo3.hu/forum/index.php/board,22.0.html
    0[/quote]
    Jogos, de egy patch általános, nem csak sc-re vonatkozik… De sebaj. :)

    Írnak itt arról, hogy elhúzzák a mobokat, majd lehalnak… Na ezt én nem tehetem meg. :)

    Reply

  • avatar

    fekete123

    |

    [reply]@balu840202 (#46):[/reply]Egy ekkora játék túl komplex ahhoz hogy “készen” jelenjen meg. Még az olyan “egyszerű” játékok min a Crysis vagy társai se jelennek meg hibátlanul sokat az első patch megjelenéséig végig se lehet vinni. pedig ott tényleg annyi a tesztelés hogy párszor végig viszik. Ez annál sokkal komplexebb, nem is tudom hogy lehetne ezt “tesztelni” leülnek a fejlesztők játszanak vele 2 évet és ha az alatt mindenkinek lett pár fasza karaktere akkor kiadható? De most komolyan.

    Én is barbárt viszek, jelenleg act3-ban járok, ez sajnos túl nehéz, személy szerint engem többet ölnek a fehér szörnyek mint a championok :) Rengeteg embert megnéztem youtube-on hogy ki hogy megy és szerintem elég változatos, tekintve hogy én is mást használok.

    Egy szerintem hatalmasnak mondható baj van a játékkal, az pedig a rengeteg goldfarmoló bot ami ömleszti a piacra a pénz az egekig tornászva az elit cuccok árát. Szerettem volna pár tervrajzot venni, de akkora az infláció, hogy képtelenség tartani. Van aminek az ára 5-10 millió-t nőtt egy hét alatt, ezt az ütemet számomra lehetetlen tartani. Az amit múlt héten eladtam, akkor 650 000 volt az ára, most 1,1 millió de nem adom el, mert sose tudom majd megvenni ha egyszer kell.

    Reply

  • avatar

    Dokibatyo

    |

    Sziasztok!

    Új vagyok még itt így először is helló mindenkinek!

    Amit hiányolok, az a HC hozzászólások.

    Nincs olyan sok időm játszani, még csak nm act II-ben vagyok lvl 46-os szinten /DH/, de rohadt parás továbblépnem. Az a baj, hogy egyedül tolom, így segítségre nem számíthatok főmonsterek ellen.

    minden szinten újabb cumókat keresek ah-ban, és imádkozom, hogy elég legyen. Nem tudom egyedül a hellre egyáltalán lesz-e esélyem…

    Hc-ban az itteni kommentelők nem is nagyon tolják?

    Bocs, gha kicsit off lett.

    On: a patch-ek nem igazán érintenek meg. Ias nerf érezhető volt, de nem tragikus. Többnyire inferno-val foglalkoznak így egyelőre nem érint engem. :)

    Reply

  • avatar

    balu840202

    |

    @chasy(41): Igen ezek magánvélemények, saját tapasztalatok alapján, és erre talán utaltam is az elején:) És mivel tényleg nem tények írok, így lehet hogy én is bizonyos dolgokat rosszul látok. Viszont ha van ellenvélemény azt szivesen meghalgatnám, mert lehet én csinálok valamit rosszul, aminek következménye hogy ilyen érzéseim vannak a játékkal kapcsolatban:)
    Viszont nem emlékszem hogy megjelenési dátumra utaltam volna akár egy szóval is, az tényleg csak egy volt. Azonban a játék azért nem jelent meg 2011 q3-q4-ben mert nem készültek el vele, amit anno valamelyik interjúban azzal magyaráztak hogy nem akarják félkészen kiadni – és ez független attól hogy a beszámoló ki számára készült.

    @Anuwen: Ezt most nekem válaszoltad? Csak én írtam asszem hogy félkész… de ha nem nekem irtad, akkor ne olvasd tovább:)))
    Nem nem azt jelenti hogy vér istván laptopján szaggat, az valószinűleg a gép hibája.
    a “nem esik ki egyből minden” és “nem bir továbbjutni inferno a1-en” az sem a félkészség jele, nem is tudom hogy kapcsoltad össze őket a félkészséggel. Egyébként én pont arr utaltam hogy túl sok minden esett már ki azaz túl jó a drop rate, illetve hogy a normál szörnyeket nehezítség, ezzel egységesítve a játék nehézségét. A “mocskos kapitalista AH” -t sem én írtam, ehhez csak annyit szóltam hozzá, hogy nem tett jót a játékélménynek persze csak a kis karik esetében. egyébként AH létével nincs bajom. Viszont a legendary itemeknél nem értünk egyet, hiszen sajna – lehet én hibám – úgy gondolom, hogy egy ferrárinak jobbnak kell lennieegy opelnél, és magyarázatnak nem fogadom el, hogy ez a ferrári nem sablon ferrári és ezért rosszabb mint egy trabant.

    A félkész játék nálam annyit jelent, hogy pl: nem lettek letesztelve rendesen a szerverek, sokszor karbantartás van – persze ezt nem a blizz csinálta, de végsősoron akkor is az ő felelősége. Túl sok bug van benne, AHt is javítani kell, Ias sem volt jó, állítólag a nehézséget is rosszúl lőték be stb

    Reply

  • avatar

    Kr3Nos)Bright

    |

    [reply]@Anuwen (#42):[/reply]Igazat is adok 99%-ban, 1%ban viszont tény hogy sok ballance hiba van még, de blizzardhoz illően szépen patcholják, idővel nem lesz gond. És ha már semmi nincs, még akkor is támogatják a gameket (sc1 13 év után is kapot tapaszt, diablo 2 szintén) nem tökéletes (még), de szerintem jól játszható, élvezetes stb

    Reply

  • avatar

    SaltyDaveIV

    |

    [author]Anuwen (#42):[/author][quote]Ha egy félkész játék azt jelenti, hogy Vér István 20 forintos laptopján szaggat, nem esik ki neki egyből minden, nem bír inferno a1-en továbbjutni, sőt még mocskos kapitalista AH is van a játékban és ezen felül nem a sablon uniq cuccok a legjobbak…
    nos akkor én ezentúl CSAK félkész játékkal szeretnék játszani. Komolyan. Minden csepp könnyetek édes.
    +2[/quote]
    +1.

    Az utolsó mondatra:

    +100000000000000000

    Reply

  • avatar

    Anuwen

    |

    Ha egy félkész játék azt jelenti, hogy Vér István 20 forintos laptopján szaggat, nem esik ki neki egyből minden, nem bír inferno a1-en továbbjutni, sőt még mocskos kapitalista AH is van a játékban és ezen felül nem a sablon uniq cuccok a legjobbak…
    nos akkor én ezentúl CSAK félkész játékkal szeretnék játszani. Komolyan. Minden csepp könnyetek édes.

    Reply

  • avatar

    chasy

    |

    [reply]@balu840202 (#24):[/reply]Eléggé magán vélemény,sok dologban nem értek egyet,de nem megyek bele,mert inkább érzéseket és önálló tapasztalatokat írsz,nem tényeket.
    Ami viszont semmiképp sem igaz:az a megjelenési dátum.CSAK 05.15. volt megjelenési dátum,a többi gazdasági beszámolón közzétett céldátumok,normál esetben ahhoz a vásárlóknak semmi köze,csak ha Blizzard nagyfejes vagy.Ez nekik szól,beszámolnak,mikorra tervezik,semmit tényszerű,csak céldátum (szerinted miért nem volt dátum,csak negyedév(q1,q2)? )

    Reply

  • avatar

    balikabo

    |

    miért van az hogx nekem a dio3 mindig 1 nappal előbb felpatchelödik es mikor jatstani akarok akkor nemtudok merthogy rossz verzioszam….?? multheten is ez volt kedden és most is…

    Ah megvan a hiba US a kliensem nem eu, gyorsan feltolom eu-san

    Reply

  • avatar

    balu840202

    |

    [reply]@Kr3Nos)Bright (#38):[/reply]Hát én alapvetően nem csak armorra és dmg-re gondoltam a 25%-nál… ha erőben nézed 1500as erő és 1650 es erő között nincs sok különbség, főleg az armornál.. én a 25% ot ugy gondoltam, hogy több lulajdonsága van, a fő statok mellé tekintélyes másodlagos statokat is adhat… pl 3%a max most minen tárgyon life steal-ből. mondjuk egy legendary adhatna 4et, egy set 5% ot… vagy ha egy rare tárgynak 4-5 tulajdonságak van akkor egy legendarynak legyen 5-6, amiből mondjuk a vit biztosan 300 feletti…

    Reply

  • avatar

    Kr3Nos)Bright

    |

    [reply]@balu840202 (#35):[/reply]Hát szerintem 5% is nagy különbség tud itt lenni, mivel nem ismerem sem a monsterek összes tatját sem a lehetséges itemekét így nem tudom megmondani, de pl +5% a főbb dolgokból a tárgyaimon volt annó a különbség amivel inferno act 2 insta halálról és a tudok haladni szintre jutottam. De tény, hogy jobbnak kellene lennie valamivel a legend/set itemeknek, set itemeknek pedig hasonlónak a legendhez egyesével összben pedig + bónusz ugye. Bár én belevenném hogy a craftoltaknak is hozni kellene az act 3-4 droppok minőségét (vagy picit jobbat) mert drága meg minden, és ha nem hozza akor senki nem csinálja.

    Reply

  • avatar

    Venom

    |

    [reply]@balu840202 (#35):[/reply]Pontosan, bár én a hellt is így kezdtem :D De így a faszányos, nehogymá egyből pofáncsaphassak mindenkit ;)

    Reply

  • avatar

    badlof2k

    |

    [reply]@balu840202 (#35):[/reply]hát ha nem menneolyan hiphopp a fejlődés fain lenne..meg azért jóleső élmény lenne azért..gyűjteni én szeretem:D

    Reply

  • avatar

    balu840202

    |

    @reconka (25):
    Nem azt írtam, hogy egy elit pakk sem megy:) Ezt hol olvastad? Azt írtam ha jól emlékszem, hogy van ami nehézséget okoz. És hogy túl nagy erőkülönbség lehet 2 pakk között… Egyébként örülök hogy látatlanban megmondod, hogy hány százalék:)))
    Hogy mi a Diabló célja számomra?
    Igazából én szeretek farmolgatni, fejleszteni a geart, több skillkombinációt kipróbálni… Egyre nagyobb DPS:))))
    Ancsikat annyira nem szeretem. HC-t sem… PvP-t várom de valszeg engem fognak szanaszét alázni:)
    De talán azt meg tudom én is ítélni, hogy mikor veszti el számomra a játék az értelmét/kihívását.
    Egyébként meg mint azt leírtam NEM vagyok pro játékos.

    @badlo2k(27):
    Igazából normálon/Nm-en sztem olyan gyors a fejlődés hogy a seteknek igy sincsen sok értelmük… megy egyszerűen nem játszod annyiszor ujra agame-et hogy értelme lenne tartogatni. Normál/Nm egyszerűen megvan, és helltől folyamatosan kapnád az újabb és újabb dolgokat.
    De csak egy ötlet… nem baj ha nem tetszik:)

    @Kr3Nos)Bright(28): azért raktam ekkora különbséget hogy ne mosódjon el a határvonal. Érezhető legyen, ha találsz akár egy legendary cuccot is, hogy változott valami. De a nem ragaszkodom a 25%os különbségen csak sztem ez már meglátszik…

    @fenky(28): látsd: 31hsz

    @venom: Ezek szerint Te is engem támasztassz alá, hiszen a kis monsztákat kezdted el ütni, amíg nem öltek le a az elitek, hiszen azok okoznak igazából nehézséget.

    Reply

  • avatar

    Venom

    |

    [reply]@balu840202 (#24):[/reply]Szia!

    Én csak ehhez szólnék hozzá: 1.b
    Mégpedig a következőt. Előző hét pénteken sikerült átkerülnöm infernóra a monkommal. Elsőre úgy elkenték a számat öröm volt nézni :) de csak nem hagyott nyugodni. Nekiálltam a sima kis monstakat öldökölni, az öreg megmentéséig (utána már több a pakk), aztán megint, és megint. Végül vettem pár cuccot (na nem millákért ám, csak hogy kicsit jobb legyek… kicsit mindenben), és vasárnap már simán mentem SK-ig, úgy, hogy nem kellett futnom. Most eddig farmolok, hogy menjen majd a Butcher is. Ez ilyen szerintem. És nem akarom a legjobb cuccokat, mert kell az majd későbbre. A legdrágább cuccom a fegyóm, ami 120 000 ért vettem. Mondjuk van is kihívás :D

    Reply

  • avatar

    rubicoin

    |

    [reply]@Varian (#16):[/reply]köszi, látom már, 1.0.3a:
    Europe: 8:00 p.m. PDT to 10:00 p.m. PDT

    Reply

  • avatar

    Kr3Nos)Bright

    |

    [reply]@szalontai (#31):[/reply]a pénzügyi éveket ne tévesszük össze a megjelenéssel, ezeket a cégek maguknak írják, hogy hogy terveznek, mikor folyik be pénz nekik adott címből, az hogy a nagyvilágnak mit mondanak megint más, és ‘12.05.15 volt a dátum.

    Reply

  • avatar

    szalontai

    |

    [reply]@fenky (#29):[/reply]hát ez azért így nem igaz. olvastam én még olyat,h 2011 q3, aztán lett q4 (karácsony powa), 12q1 és a végén lett 12q2vége….so csúsztattak azért rendesen.

    Reply

  • avatar

    Negritis

    |

    [reply]@fenky (#29):[/reply]duke nukem forever? :D

    Reply

  • avatar

    fenky

    |

    [reply]@balu840202 (#24):[/reply]Az utolsó pontodhoz maximum annyit tennék hozzá, hogy nem volt semmiféle késés! egyetlen egy dátumot mondtak, ez 2012 május 15. volt! Ki is adták, az hogy hosszú volt a fejlesztési idő egy dolog, de az nem késés! Ez is nagy szó, mert ugye a legtöbb cuccnál csak tologatják a dátumokat és még szarabb állapotban jönnek ki, mint a Diablo.

    Reply

  • avatar

    Kr3Nos)Bright

    |

    [reply]@balu840202 (#24):[/reply]3. pontban leírtak szerint menne a dropp, szerintem még roszabb lenne. Túl nagy a randomitás az igaz, de ekkora különbségeket tenni tárgyakra az nagyon nem lenne jó.
    4. pontra: 6 millió ember kezdett el vele játszani, ennyi ember annyi dolgot kitalál, amire a készítők álmukban sem gondolnának, nem lehet ekkora rendszert kiegyensúlyozni még 40 év alatt sem ha nem engedik rá a gamereket. Most egy-két év patcholás és utána már rendben lesz, nem kell aggódni.

    Reply

  • avatar

    badlof2k

    |

    [reply]@balu840202 (#24):[/reply]”Normál – teljesíthető fehér itemekkel, Nm – kékekkel, Hell – sárgákkal, inf akt1- lvl60 feletti sárga + legendary, inf act2 – legendary, inf act3 – legendary + set, inf act4 – set.” azért ne haragudj..azért röhej lenne normal itemekbe rohangálni szerintem..értelmét veszitené az egésznek a low setek..amik nem esnek..:D mondjuk igyis ugyis van benne egyfajta imba a rendszerbe..

    Reply

  • avatar

    Benny

    |

    [reply]@szalontai (#14):[/reply]ah egy kalap szar, tele van bug-al és értelmetlen dolgokkal. Kb fél év és talán használható lesz.

    Reply

  • avatar

    reconka

    |

    [reply]@balu840202 (#24):[/reply]ha barbarod gearje 70-75%os akkor hogy hogy nem mennek az elit pakkok?
    lehet hogy az a 75 csak 50 vagy kevesebb. Infernoba mar nem csak vitalityre es strg-re kell gyurni :)

    “És onnantól SZINTE értelmét veszti a játék.”
    mit jelent neked a jatek? rengeteg lehetoseg van benne, ha ugy gondolod, hogy kis karik fejlesztese nem okoz gondot, mert anyira “pro” vagy mar benne kezdjel acsikat gyujtogetni, vagy menj Hc-ra, vagy varj nehany honapot es lesz pvp, es ott szetalazhatsz barkit :)

    bar elkepzelheto hogy neked inferno diablo kill a cel, meg egy jobb gear es utana mar mehet az uninstall .. igy is lehet ertelmezni a jatekot :)

    Reply

  • avatar

    balu840202

    |

    Sziasztok!

    Így közel 100 játékkal töltött óra után úgy döntöttem, hogy írok egy hosszabb összefoglalót a játékkal, patch-ekkel kapcsolatos tapasztalatokról, érzésekről.
    Előre leszögezem, hogy nem vagyok pro játékos és lehet, hogy amiket írok a pro játékosokok másként gondolják – és lehet hogy az ő szintükön nem is jönnek ki már azok a dolgok amik nálam igen – viszont egy átlag player szerintem egyet fog érteni velem.
    A jobb érthetőség végett megpróbálom pontokba szedni:)

    Na kezdjük, jöhet a wall of text:

    1.Játékmenet, nehézség
    Többen írtátok, hogy mennyi ideig fog tartani mire valaki kiviszi a játékot. Hogy van 5 karakter, és ez mekkora játékidőt jelent.
    Sajnos a tapasztalat nálam azt mutatja, hogy az első karakterrel izgalmas volt a fejlődés, és volt benne kihívás. Viszont mikor új karaktert kezdtem, már az árak sokat estek ahban, így – pénztárcámhoz mérve – apró pénzért tudtam megvenni a jobb cuccokat, így a karakterfejlődés már kicsit unalmassá kezd válni. Tudom lehet azt mondani, hogy ne AH-zak, de ugy meg nem nagyon lehet haladni. Összességében úgy érzem az AH jelen esetben sokat ront a kisseb karakterek „felhúzásának” élményén.
    Mikor megvettem a játékot úgy gondoltam, hogy pár hónap alatt kiviszem hell-t, és mivel inf nehéz lesz, így a többi karaktert is felhúzom, majd utána állok neki „szenvedni”. Sajnos ez most aként változott meg, hogy vagy unatkozom, és kihívás nélkül játszom kis karival –amit nem szeretek- vagy szenvedek.
    1.b Inferno. Úgy érzem ez a fokozat alapvetően hibás. Az alap mob-ok és az elit pack-ok között túl nagy lett az erő különbség. Aki befejezi hellt, az minimális farmolás után elkezdheti infernót, és egész addig úgy érzi hogy tud haladni, amig nem találkozik egy elit csoportal, mert akkor instant meghal. Utána meg egyből jön sírni, hogy valami nem jó. Persze hogy nem jó, hiszen nem jó helyen farmol. De mivel az átlag szörnyeket simán öli, ezért nem lehet megmagyarázni neki, hogy neki még nincs infernón helye. Mondjuk ezt megoldaná ha a szörnyek életét megkétszereznék.
    Sőt 2 elit csoport között is hatalmas különbségek vannak. Most is vannak olyan elitek amik nehézséget okonak akt1-ben, ugyanakkor vannak olyanok is amik 20-30% rosszabb gearban is simán legyőzhetőek lennének. – Viszont mielött letámadnátok, hogy lehet skippelni az eliteket, én nem azért játszom, hogy skippelgessek. Lehet valakinek az élmény hogy elhúzza valahova a pakkot, majd behal, és így ki tudja kerülni, de nekem ez nem játék… Kicsit kevesebb randomítás jót tenne a játékélménynek….
    Ugyanakkor viszont egy olyan játéknál, ahol nem lesz ladder reset, és évekig fogunk vele játszani, úgy gondolom, hogy infernón a játékmenet túl gyors lett. Nem túl nehéz már most sem 40K felett dps-t összeszedni 30-40K élettel.
    Szerintem az lenne a normális, ha egy átlag játékos 80-100 óra alatt érné el a 60as szintet, és hell végét Infernót meg le se írom.

    2.Skillek
    Barbárom van lvl60on így aként nyilatkozom. Hell végéig élvezetes, infernon mint tudjátok halál.
    Emlékszem mikor a blizz kiszámolta hogy hány lehetséges build van… nevetséges…
    Telepakolták a a karaktereket egy csomó használhatatlan skillel… Infernón geartól függetlenül csak pár életképes gear van. Volt az a nyilatkozat, hogy szeretnék, ha valaki támadó skillekkel tud egy actot teljesíteni, akkor el tudjakezdeni a kövekező act-ot védekező skillekkel… most komolyan? Ők mivel játszanak??? Ismerik a barbárt????
    Védekező passzív igazából 2 jó van a 25% armort adó és az amelyik hozzáadja a vitet az armorhoz. Ha ezt a kettőt használod, akkor nem halsz be 2 ütésből (csak4től) ha nem akkor olyan, mintha egy DH-val akarnál közelharcost játszani. Szóval marad 1 passzív amit variálhatsz… röhely.
    Olyan szabadok vagyunk hogy csak na… dönthetünk hogy vagy meghalunk, vagy azt a pár buildet kell választanunk, amit a prok kitaláltak, attól függetlenül, hogy mi milyen beálítottságúak vagyunk.
    2.b valaki irta, hogy nem lehet balaszolni rendesen a skilleket, mert akkor csak az lenne, hogy vagy piros tűzgolyót lősz vagy feketét. Ez teljesen téves. Lassúde nagyot üt/gyorsan de kicsit/terültere hat/lassít/stunol/életet szív stb. A barbár az élő példa: elsődleges skill van 3. Az egyik nagyot üt lassan, a máik icsit de gyorsan, a 3 meg egyszerre több ellenfelet. Ugyan így van a sec. Skilleknél is. Csak sajnos a közelharci karakterént használhatatlan. Egyébként barbáron is sokat segítene, ha az erő bónuszt felsoroznák 2vel vagy 3 al, és a deffenzív passzívokat gyengítenék. Ha inf végére lenne 15-20K armorja az kb korrekt lenne. Nem op. De legalább játszható.
    Ősszegezve, a skillrendszerben is vannak hibák, és sajnos nem látom hogy blizz annyra dolgozna a kijavításukon.

    3.Itemek/drop rate
    Na ezt nem lett rendesen elkészítve, és mivel már él a Rmah sajna sztem egyre kevesebb az esély hogy valaha is renbe hozzák.
    Annyira random az egész, hogy már fáj – szerintem nem akartak vele dolgozni… grat.
    A hibák helyett . nehogy az legyen hogy sírok, inkább leírom milyennek kellene lennie:
    Normál – teljesíthető fehér itemekkel, Nm – kékekkel, Hell – sárgákkal, inf akt1- lvl60 feletti sárga + legendary, inf act2 – legendary, inf act3 – legendary + set, inf act4 – set.
    Így infernón is folyamatos lenne az átmentet. Ugyanakkor az az itemek tulajdonságai ugy alalakulnának a rare cuccoknál a legendary 25% jobb a set meg 50% jobb.
    A drop meg hát nagyon el lett túlozva. 2 hónap után kb 70-75%os a barbárom gearje. Ha a felszerelésemre tudnék tenni 500 all reset meg 1000 armort– akkor kb90 %os lenne. De ha még beleteszek a játékba kb 200 órát a követlező fél évben akkor ez meg lesz. És onnantól SZINTE értelmét veszti a játék. És én egy átlag player vagyok, sztem már vannak akiknek már most meg van a 90%os gerjük, és „csak” farmolgatnak meg videókat kézítenek.

    4. patchek
    A blizz rendszeresen fejleszti a játékot, és ezt az érdemet nem szabad elvitatni tőle. Viszont kicsit felháborító, hogy ennyi év fejlesztés, és ennyi nyilatkozatot követően– amiben a késést azzal indokolták hogy ne akarnak félkész játékot kiadni – és 2 hónappal a megjelenés után is félkész állapotban van a játék. Tudom hogy pénz, de ha még késett volna egy hónapot Rmah és a nagyobb hibákat (ias rendszer legendary tárgyak közelharcosok problémája stb) oldották volna meg, sokkal korrektebb lett volna tőlük… dehát hiába, mindenki tudja hogy a pénz az úr…

    Na kb ennyi lett volna elsőre, ha valaki valamit máshogy lát az irja le nyugodtan:)

    Reply

  • avatar

    Kr3Nos)Bright

    |

    [reply]@szalontai (#22):[/reply]Igen kicsi volt, de ott ha találtál használhattad. Persze még így is nagyon sok különbség volt tárgy tárgy között, mert egy fullos értéke eszement magas volt. Amúgy nekem a mostanival sincs gondom, jó így, a nagyon jó tárgyak a random stat miatt még ritkábbak, egy perfektek (értsd:a kellő propertyk maxon) pedig szinte egyedinek fognak számítani. Ebbe a rendszerbe csak a set/legendary itemek amik most nem jók, mert egy minimális rare amire jó propertyk kerülnek is jobb mint egy fullos legendary. Seteknél pedig 2 gond is van, van amelyik 0 bónuszt ad (pl tal szet) persze van ami jó lenne, csak ott meg a tárgyak egyenként gyengék, vagy csak egy részük jó, és nem kompenzálja a bónusz. Nem azt mondom hogy legyen a legerősebb de azért egy közepes rare-rel érjen fel egy gyengébb szett is. A legjobb tárgyaknak a craftedeknek kellene lenni elméletben, bár erről még sokat nem tudok nyilatkozni, de elvileg ugye ott akármi lehet a random prop, szóval durva cuccokra van esély, kérdés hogy az alapok megvannak-e rajtuk ahoz, + elég-e a 7 prop, a dobott rare-hez képest. Kiváncsi leszek. Nem rosz ez a rendszer, csak még ballanceolatlan.

    Reply

  • avatar

    szalontai

    |

    [reply]@Kr3Nos)Bright (#20):[/reply]azért abba is gondolj bele, hogyha minden 20. cucc használható lenne, akkor semmi nem érne semmit, mert mindenki kifarmolná magának pár hét alatt a cuccokat. ah értelmét vesztené. meg a d2 sem arról szólt,h pikkpakk fel voltál cuccolva. ott mérhetetlenül kicsi volt a droprate. itt nagyobb, de a randomstatok elintézik,h mégis kicsi legyen.

    szerk: ah-s felvetésemre vki? oO

    Reply

  • avatar

    pacal

    |

    Amúgy meg vannak, olyan cuccok amiknek az a képessége, hogy pl 14szintel hamarább lehet használni, mint amúgy lehetne. Sokan ezt is összekeverik azzal, hogy cska “47es cucot dobott” Azért mondom mert volt rá példa! Infernón 46-7körüli cucc nekem mind ilyen volt amúgy. Direkt figyelem egy ideje. Nekem szimpla 47es cuccot nem dob asszem az 52 volt a min. De mondom nagy részét a képessége miatt lehet hamarabb használni 14es volt eddig a legnagyobb különbség amit láttam ill amit adott a cucc maga és elég jó is volt hamar elkelt Ah-ban mert 48as szinten engedte már használni de amúgy 60as szintű volt.

    Reply

  • avatar

    Kr3Nos)Bright

    |

    [reply]@Agyoncsaplak (#18):[/reply]Azt elhiszem, sajna a randomgen ilyen, szerintem nem véletlen. Engem jobban dühít mikor 63as esik és szar. Ami szerintem nagy hiba pl hogy fegyverek nem érnek semmit ha nincs rajt+dmg és +%dmg. Ez sajnos a fegyversebzésre helyezett skillek hátránya. Én ezeket minimalizálnám (pl max 5% + sebzés és 1-50 +sebzés,) és megemelném az alapsebzéseket, így sokkal kiegyensújozottabb cuccok lennének, és így is lennének jobb tárgyak, viszont nem lenne használhatatlan a nagyrésze. Mert szép és jó az hogy milliárdnyi variáció van, csak az nem hogy használhatatlan a nagyrésze. Legendaryk ezért szarok pl, mert kevés random prop van, és hiába erős ami rajtvan, a 300 stat se pótol 7-900+ sebzést.
    Lehet ezt megkéne írni blizzárdnak is.

    Reply

  • avatar

    nlght

    |

    [reply]@Flamer (#10):[/reply]emlékszem amikor először felraktam a diablo2-őt a gépem a következő volt: celeron 366 + 64 mb ram + 1,2 gb vinyó + vmi 8 megás vidkari

    ez a mostani vinyó darálás lóf*sz volt ahhoz képest, főleg ha multiban játszottam a dio2-vel

    Reply

  • avatar

    Agyoncsaplak

    |

    [reply]@Kr3Nos)Bright (#15):[/reply]ohh értem! De akkkor is dühítő,gy lvl 47 es tárgy esik infernón!

    Reply

  • avatar

    Kr3Nos)Bright

    |

    [reply]@Agyoncsaplak (#11):[/reply]Az mf nem azt adja meg hogy mi esik, hanem hogy mennyi. Tegyük fel egy adott 60 ilevel rare sapka esélye 0.01% egy sima mobból (esélyeket sajna még nem tudom, majd úgyis kibányásszák kliensből előbbutóbb), akkor ha 100 mf-ed van, ez a tárgy 0.02% eséllyel fog esni. Egy 55ös szintűnek pl 0.1 az esélye akkor 0.2-vel esik. Magyarán több tárgyat fogsz kapni rareből, viszont nagyrésze alacsonyabb szintű. De több sárga=több esély jó tárgyra. D2 mf rendszere is hasonló volt csak ott nem volt garantált rare. Amúgy egy soj esélye ott nagyon kicsi volt ilyen millió az egyhez, tehát ott sem kaptad meg hamar a jó cuccot. pedig ott volt aki 1400mf-el ment neki, és még úgy is több ezer run.

    Reply

  • avatar

    szalontai

    |

    amúgy én vagyok szerencsétlen, vagy mást már nem is érdekel, h ahban egy csomó gemnél meg recinél szimplán 0pénzt ír ki? és ha felraksz valamit akkor sem rakja ki?
    mert én keresgélem már egy ideje battlenet fórumon, meg known issuesba, de nem találom,h erről bármi is szólna :S

    Reply

  • avatar

    Kr3Nos)Bright

    |

    [reply]@rubicoin (#12):[/reply]szeritnem itt később patchelnek, hogy a játékosokat ne zavarja, szokásos 3AM (persze ez csak tipp)

    Reply

  • avatar

    rubicoin

    |

    akkor holnap du 14:00-16:00 között várható a leállás eu-ban jól értem?

    Reply

  • avatar

    Agyoncsaplak

    |

    Annyira jól megcsinálták a lootot,hogy 150 mf+ 5 buffal infernón csak úgy potyognak a lvl 47-53 as cuccok. gz

    Reply

  • avatar

    Flamer

    |

    [reply]@Kr3Nos)Bright (#9):[/reply]hivatalos fórumon elég sokan sírtak a jelenség miatt, több bluepost is volt azzal kapcsolatban, hogy javítani fogják “hamarosan” a hibát.
    Van aki vinyó hammeringre panaszkodott és az is okozhatja/hatta ezt az akadás dolgot.

    Érdekes számomra az egészben az, hogy LOW fx, minden off és ugyanúgy akad, mintha nem is állítottam volna semmit…

    Reply

  • avatar

    Kr3Nos)Bright

    |

    [reply]@Flamer (#8):[/reply]Ez az akadás gond feltűnt nekem is, de nem értem hogy hogy működik, mert elindítom, akad kegyetlenül, új game minden, ugyanúgy… kilépek a játékból, elindítom újra=>tökéletesen fut. Nem tudom másnál hogy van nálam ez szokott előjönni, szerencsére nem sokszor, és ha előjön akkor egyből indítánál.

    Reply

  • avatar

    Flamer

    |

    Vajon azt a hibát is javítják, hogy 0 FPS-t mutat a számláló 1.03 óta és akad a játék mint az állat?

    Reply

  • avatar

    Foxxika

    |

    Nekem mostanána az egész cég + a hozzáállás is kész káosznak tűnik :( Igy nem is játszom amég a “mentalitás” az lesz hogy: “Mgecsináltuk ( idióták – userek ), befoghatjátok már ( Blizz. ) – Szar minden!- Köszi hogy elbaxtátok azt is ami müködött – és majd akkor várjuk a javítást az 1.00.00.0.0..00000.2.44.55G patch formájában.

    Na majd talán ha ez is fent lesz, akkor ránézek újra. :(

    Reply

  • avatar

    white

    |

    Ezt most csinálják épp, vagy csak szimplán én nem tudok belépni???

    Reply

  • avatar

    Professor J

    |

    [reply]@Nemesis (#4):[/reply]Jön az is, két patch lesz.

    Reply

  • avatar

    Nemesis

    |

    fix act 3,4 drop, soooon,
    maybe next year.
    next year??
    noo…doomsday

    Reply

  • avatar

    Kr3Nos)Bright

    |

    Összefoglalva:
    Zombimedve beragadás javítása.
    Felszerelés használatból adódó durability vesztése felezve lett.
    Javítva a hiba ami miatt a Unique (sárga) szörnyek nem dobták a megfelelő loot-ot.
    Javítva a 3 foglalatos tárgyak linkelési hibája (megj:gondolom most már nem egy 20 oldalals szöveg jelenik meg a link helyett végre :D:D)
    Nem lehetséges többé hamis acsi linket csinálni. (Eddig lehetett? hogy???)
    Javítva a hősváltó gomb alkalmi eltűnése (mikor a városból hagyod el a gamet)
    Exploitok újabb adagja lett megszüntetve (arany és szintezés)
    Javítva pár hiba ami szerver és játék crash-elést okozott(ennek örülünk, 1.03 óta nagyon ritkán de volt ilyen..5ös valornál fincsi)

    Az új kék:
    Tekintettel a gyors átfutási időre, nem változtatnak a hell és inferno dropp raten,
    de tervezik ezt csak a köv patchban.(ami nemsokára érkezik, csak tesztelni kell, de lehet még a héten)
    Többi lényegtelen.

    Reply

  • avatar

    Sota

    |

    Végre használható lesz a Witch Doctor:)) megint elkezdhetek játszani…

    Reply

  • avatar

    s3r14L

    |

    “Fixed a bug that was causing Unique monsters to not drop the appropriate amount of loot when slain”

    :)

    Reply

Leave a comment

You must be logged in to post a comment.