1.0.3b elhalasztva

Hamu . Hírek 406

Bashiok írta, hogy bizonytalan ideig elhalasztják az 1.0.3b patch élesítését, ami a hét vége felé lett volna esedékes. A héten biztosan nem fog jönni, remélhetőleg a jövő héten. Viszont van pár változás amivel nem akarnak várni a fejlesztők, így hotfix formájában érkezni fog többek között az Infernó drop ratejének a növekedése és még néhány más is, a lista majd érkezni fog, valamikor.

[Quote]
In general we tend to not provide release dates or specific timeframes for patches due to the complexity of the updates, and the possibility that we’ll discover an issue that keeps us from releasing it on time. We discovered a few such issues late into the testing of 1.0.3b, which means it won’t hit this week as previously mentioned.

However, we know that a number of changes in 1.0.3b have been highly anticipated, and so we spent the better part of today pulling specific changes that did not run into testing issues out of 1.0.3b, and turning them into hotfixes. These include the Inferno drop increases among a couple others, and will be applied with off-peak rolling restarts tomorrow morning. We’ll also be updating theJune hotfix blog with specific changes (including new drop rates) tomorrow morning after we manage to wrangle up a cup of coffee.
[/Quote]

Forrás: battle.net

Comments (39)

  • avatar

    Hamu

    |

    [reply]@DMSASD (#38):[/reply]Már kint is van, csak haza kellett érnem :D

    Reply

  • avatar

    DMSASD

    |

    ennek örülök
    Items
    General

    The drop rates for high-end items (items level 61-63) have been increased for Acts III and IV of Hell difficulty and Acts I – IV of Inferno difficulty

    The new approximate drop rates are as follows:

    Hell – Act III and Act IV

    iLvl 61: 9% to 13.9%
    iLvl 62: 1.9% to 3.45%
    iLvl 63: 0% (no change)

    Inferno – Act I

    iLvl 61: 17.7% to 23.9%
    iLvl 62: 7.9% to 12.6%
    iLvl 63: 2.0% to 4.8%

    Inferno – Act II

    iLvl 61: 18.6% to 23.3%
    iLvl 62: 12.4% to 18.6%
    iLvl 63: 4.1% to 9.3%

    Inferno – Act III and Act IV

    iLvl 61: 24.1% to 27.1%
    iLvl 62: 16.1% to 21.7%

    iLvl 63: 8.0% to 16.3%

    Bosses

    Bosses are now guaranteed to drop at least 1 Rare item for players with 4 stacks of Nephalem Valor and at least 2 Rare items for players with 5 stacks of Nephalem Valor

    Reply

  • avatar

    Anuwen

    |

    Nekem napi 1 percem sincs, de fizettem a játékért én is szóval ide a 250 eurós cuccokat. Kösz! Ja és mert van akinek az a hobbija, hogy 250 darab 10 goldos kőből, fél óra kattintgatással 10k goldért összerak egy 300 goldos követ.. na azért jó ötlet lenne ha az ilvl 60 feletti socketekbe max lvl8-as kavics menne. Így talán a hülyék se járnának rosszul. Sőt lehetne olyat, hogy ha valaki egy napig nem logol be, akkor alanyi jogon jár neki egy randomstatos 1300+ fegyver. Bár ne legyen random, mert akkor akár több nap is lehet mire játszhatatlanul egyerűvé degradálódik a játék.. legyen fixen az elképzelhető legjobb. Mindenkinek, azonnal!

    Reply

  • avatar

    v150r

    |

    [reply]@pacal (#33):[/reply]Nem veszem magamra, de ezt az irl “nem dolgoztál meg érte” párhuzamot hagyjuk már, ez egy játék, nem pedig valami egészen más. Én értem, hogy a Blizzard miért szór ennyi fos cuccot, csak az arányokkal van baj. A rare itemek minden játékban amit eddig láttam használhatók voltak. Itt a Rare több statot ad, mint a kék, s a többség legalább olyan használhatatlan. Meg már annyira random, hogy simán ad olyan statot, ami sehogy nem jön össze, s hiába ad mondjuk 200 allresistet, ha egyébként nincs olyan karakter, aki használná (mert mondjuk lvl62-es és sebez 350-et…). Set itemet én se láttam még, s összesen egyetlen legendary-t kaptam, azt is nightmare-en egy random addtól.
    De oké, szórjon rossz geart is, csak akkor legalább ne kapjak inferno act 2-ben 44-es (!) cuccokat… meg 56-ost, meg ilyenek… még ahhoz se volt kedvem, hogy megnézzem, hogy hány set van a játékban, mert esélytelen, hogy akár egyet is összegyűjtsek – s egyébként ahogy néztem, nem is lenne túl sok értelme. Ennyi “random” cuccot utoljára a Borderlandsban láttam, s azt is végigtoltam párszor. A különbség annyi, hogy ott a Rare item Rare, a Legendary meg fényévekkel jobb minden Rare-nél, s ha nehezen is, idővel hozzád vágja, de még a D2-ben is estek azért.
    De abszolút támogatnám azt, hogy az NV ne mennyiséget, hanem minőséget jelentsen, mert hiába kapok 7 lvl 50-59 közötti kéket, azt kb. még a vendor is fanyalogva veszi át. Legyen kevesebb drop, de akkor legalább el lehessen adni normális áron akár merchantnál, akár AH-ban, mert jelenleg azt látom, hogy hiába ad valami 6-7 statot és még nem teljesen feleslegeseket, akkor se lehet eladni még pár k-ért se, ha a main statok gyengébbek, mint az átlag azon az item levelen.

    Reply

  • avatar

    Zsiráfnyál

    |

    Ez mondjuk elég lazán kapcsolódik a drop rate témához, de :

    Szerintem az is jó ötlet lenne, ha “kiszedhetetlenné” tennék a köveket, vagyis megcsinálnák őket olyanra, mint a WoW-ban volt, hogy ha egyszer valamibe beletetted, akkor az beleépült, és onnan már ki nem veszed (persze bármire lecserélheted, de akkor az előző elveszik), plusz emellett “csiszolhatóvá” tennék a crafting alapanyagokat is, vagyis pl 5 sárga hell alapanyagból lehetne csinálni 1 kék, vagy sárga (akár random) inferno alapanyagot.

    Így a játékosok még akkor is találnának valami hasznosat, ha egy nap semmi jó cucc nem esik nekik. Összeszedik a köveket, lebontogatják az 58-as cuccokat, de mindkettőből hasznos, és keresett high-end itemeket (maxos követ és alapanyagot) tudnának csinálni, nem éreznék úgy, hogy pazarolták az idejüket. Lehet, hogy 5 óra farmolással nem találtál egy igazán jó itemet sem, de lett egy csomó használható kavicsod (amire mindig lesz kereslet), és egy rakás alapanyagod, amiből akár 63-as cuccokat is gyárthatsz.

    Mondjuk azt meg eleve nem értem miért kerültek ki a rúnák a játékból, de ha tippelnem kéne, akkor csak azért, hogy egy későbbi kiegészítőben rég várt újdonságként bejelenthessék (az enchantinggal együtt). :D Ez a socket-rendszer így most elég “üres”, egy idő után igazából tök értéktelenek lesznek még a legjobb kövek is, és igazából ritka kövek / rúnák sem léteznek.

    Reply

  • avatar

    pacal

    |

    Nem értem továbbra sem…
    Miért kell sírni ha 1 óra játék után nem esik ki a cucc? Ez egy ilyen játék..
    Most gondolj bele:
    Lassan ott tartunk, hogy ez a mondat lesz a menő:
    Istenem van 1 percem naponta játszani miért nem dob set itemet változtassák már meg a droppot vagy hasonló..
    Mert lassan itt tartunk..
    ha csak 1 órát tolod ne csodálkozz, hogy nem lesz annyi jó cuccod mint aki napi 8 órát tolja! Ezen ne csodálkozz a sírás ezért felesleges. Látszik, hogy nem dolgoztál még életedben vagy azért, mert fiatal vagy még vagy másért nem tudom.
    De ha veszünk két culágert és az egyik napi 1 órát dolgozik a másik 8at akkor mind a kettőnek adjunk ugyanakkora fizetést nem?:) Persze kényelmes lenne:D
    Amúgy meg 1 óra valóban kevés naponta mert mire megjön a valor (főleg act3-4ben) le is jár. Bossokat farmolni nem éri meg elég ha mászkálsz és a packokat ölöd.

    Reply

  • avatar

    Bruhihi

    |

    [reply]@Dr Freeman (#31):[/reply]Itt az van kiírva,hogy inferno drop rate, nem act3-4 vagy más. Ha meg nehéz az act3, miért vagy ott? Nem tudom milyen a geared,de ha gyenge oda ne ott farmolj….

    Reply

  • avatar

    Dr Freeman

    |

    [reply]@Bruhihi (#28):[/reply]Sehol nem volt szó arról, hogy act 1-2 dropján módosítanak. Hol olvastál ilyet? Act 3-4 ben valószínűleg nem farmoltál még, úgyhogy elmondom neked milyen idegesítő, amikor nagy nehezen legyapsz egy soul ripper packot, és dobnak két db ilvl 58 as cuccot: kurva idegesítő :D

    Reply

  • avatar

    Bruhihi

    |

    [reply]@ (#29):[/reply]Az 5 buff nem elég….mennyi az mf-ed? Nem kell napi 10 órát farmolni,de mf az kell….és nem a bosst kell farmolni,hanem az eliteket. Nekem sima mob dobott legendarit és setet is, persze mffel.

    Reply

  • avatar

    mariak

    |

    [reply]@Linkin (#22):[/reply]Hát én meg kifejezetten örülnék egy jobb droprate-nek, mivel nem 4-6 órát tolom naponta, hanem csak egyet, max kettőt. :-) Setet még nem is láttam baz, milyen droprate ez? Egyetlenegy legendary esett, pedig rendszeresen megvan az 5 buff.

    Reply

  • avatar

    Bruhihi

    |

    Ez iszonyat rossz lesz, ha növelik a drop ratet. Most 300 mffel, valorral 300, rohadt jó a drop…ha növelik a dropot mindenki szarrá cuccolja magát, hiába találsz jó cuccot….értéke le fog esni,mert tele lesz vele az ah…. Na meg az infernos craft alapok értéke is rengeteget esik és a zúzás se fog semmit érni. Már eleve az Iridescent tear 800-900 körül mozgott 1.0.3 patch előtt most 100-200…..kb ez lesz az összes alappal. :S :S Szerintem a drop most jó, ha valaki mffel farmol rendesen act1-t pl ami könnyű, akkor annak esik is cucc, aki csak sír annak persze,hogy nem.
    Tegnap esett nekem immortal setes hammer, ma az immortál set helmje. Tegnap elött 2 legendary, egyik se volt op….de kerestem rajta valamennyit….

    Reply

  • avatar

    Linkin

    |

    mondjuk a craft tényleg nem a legjobb,borzasztóan random,múltkor nagyon jól sikerült 20-ból 7 craftom,de azóta 120-140-ből volt 3 amire azt mondtam jó,nah de ezért nem is kell szenvedni mondjuk 1-1 pack megölésével :D ha ezen is javítanának ismét csak az árak mennének le szépen és ami idáig eladható craft volt utána az is kuka.

    Reply

  • avatar

    rubicoin

    |

    [reply]@gehenas (#14):[/reply]talált, exquisite essence, de minek írnék ki ilyen bonyolult szót ha így is pontosan körülírtam? hehe

    és valóban, lev59-ig a kékek ugye nem adnak csak hell essence-t, amit meg senki nem keres, szóval azok mehetnek vendornak. lev60+ itemek szar stattal meg akár rare essence-et is bedobhatnak a sima mellé tehát miért ne salvage-olnám? főleg hogy eddig amikor én vettem/eladtam exquisite-et mindig 1500 felett volt az ára (a 700-at nehezen is hiszem), ami átlag 2x-ese a vendoros értéknek.

    amúgy craft nekem se jött be eddig, 120k-ért gyártogatom a semmire nem jó 600 dps körüli exalted fine doomcastereket miközben van bőven 900+ dps változata az inventory-mban, ah-ról drágán vételezve. grr

    Reply

  • avatar

    Linkin

    |

    [reply]@lassudefekt (#23):[/reply]Siegebreak előtt lévő összes pálya,beleértve lejáratokat is

    Reply

  • avatar

    m.szili

    |

    Nekem az az érzésem, hogy az 1.03 előtt 14% lehetett az ilvl 63-es droprate act3-on, és ezt osztották szét 2,4,8-ra. Szerintem act1,2 marad 2%,4%-en és act3-a visszarakják 14% körülire. De ez csak az én tippem. Bár tény hogy így nagy szakadék lesz az actok között, viszont így lesz értelme ismét act3-at farmolni.

    Reply

  • avatar

    lassudefekt

    |

    [reply]@Linkin (#22):[/reply]hol farmolsz leírnád? drop nekem is jo igy bar en csak inf bucser runt tolok.

    Reply

  • avatar

    Linkin

    |

    tökéletesen megfelelő ez a drop rate napi 4-6 óra farmolással esik 1 legendary (igaz napok óta csak betöröm őket),DE tegnap és ma is 10 milla+. miért nem éri meg act3-4-et farmolni akkor? drop növeléstől félek,h lemennek az árak nagyon,már ígyis rohamos esés van az árakból…

    Reply

  • avatar

    Hamu

    |

    [reply]@TheHungarian (#18):[/reply]Hajrá, sok sikert és jó kihívásokat :D

    #20 | Benny
    Szerintem nincs gond a drop rate-tel, esik minden szintű cucc rendesen infernón, mert ugye a fehér és szürke cucc is lehet ilvl 63-as.

    Reply

  • avatar

    Benny

    |

    Azért elég nagy égés, h még 1 hónappal a megjelenés után sem tudtak egy normális drop rate-et beállítani. Jelenleg sztem semmi értelme act 3-4-en farmolni, bár én még csak 3-on próbálkoztam. Ah szűrés bővítése mikor várható?

    Reply

  • avatar

    TheHungarian

    |

    [reply]@Zsiráfnyál (#17):[/reply]D2 Gamble? Ugyanez volt. Milliókat költöttünk el, de azért be-be csúszott egy két ütős cucc.

    Reply

  • avatar

    TheHungarian

    |

    [reply]@Hamu (#13):[/reply]Kedvet is kaptam egy kis IronMan-hez, de egyelőre azért nem HC-ban :D

    Reply

  • avatar

    Zsiráfnyál

    |

    [author]Dr Freeman (#16):[/author][quote]@gehenas (#14): Nem egészen. Hol adsz el kék itemet 1500 goldért vendornál? Sehol, 1500 és afelett csak ilvl 60+ rare, vagy kisebb szintű legedary itemet tudsz eladni.[/quote]

    Szerintem ő arra gondolt, hogy ha jó statjai vannak a kék itemnek, akkor nyilván érdemesebb azt eladni, és nem lebontani. :D Ha meg nem, akkor nyilván irány a bontó, és mehet AH-ra az alapanyag.

    Én egyébként azt nem értem, hogy kik veszik meg ezeket. Mármint a múltkor pl craftoltam 10 infernos sárgát, 9 teljesen értéktelen szemét lett, 1 pedig ért kb 50.000-et, ami az előállítási költség 10%-át sem érte el (ha beleszámolom az alapanyag értékét is). Nem igazán értem, hogy hogyan érheti ez meg bárkinek is, főleg ha még a nyersanyagért is külön fizet. De hát ők tudják. Én csak örülök ha megveszi valaki a szemetemet. :D

    Reply

  • avatar

    Dr Freeman

    |

    [reply]@gehenas (#14):[/reply]Nem egészen. Hol adsz el kék itemet 1500 goldért vendornál? Sehol, 1500 és afelett csak ilvl 60+ rare, vagy kisebb szintű legedary itemet tudsz eladni.

    Reply

  • avatar

    Hamu

    |

    [reply]@gehenas (#14):[/reply]infernós kék essence-re gondol, aminek olyan 1500-700/db az ára ah-n.

    Reply

  • avatar

    gehenas

    |

    [reply]@rubicoin (#5):[/reply]Hogy érted azt, hogy 1,5 K egy inferno essence? Gondolom a lvl60+ -os itemekből jövő exquisite essence-re gondolsz, de az sokkal kevesebbet és mint nyers formában eladni az itemet. Vagy nem értem mire gondolsz, de érdekel :)

    Reply

  • avatar

    Hamu

    |

    [reply]@lassudefekt (#10):[/reply]Hidd el nagyon jó játékmód, bétában csináltam sokat és fent tartok néhány helyet erre az éles játékban is.
    Hát igen, Hc-ban ez még komolyabb kihívás (Imádtam bétában, bár ott annyit még hozzátettem ,hogy skill rúnákat sem használtam). Minden tiszteletem azoké, akik így végigverik akár a normált is.

    Reply

  • avatar

    Kr3Nos)Bright

    |

    [reply]@Rudi (#11):[/reply]én nem de előre én is azt olvastam :D

    Reply

  • avatar

    Rudi

    |

    Hehe, mikor rápillantottam a címre, egy pillanatra azt olvastam:

    ‘1.0.3.b elba**va’ :D

    (kicsit másnapos vagyok)

    Reply

  • avatar

    lassudefekt

    |

    [reply]@Hamu (#9):[/reply]Tényleg vannak ilyen fanatikusok? Ha még azt is hozzáteszed hogy HCn játszanak eret vágok :))

    Reply

  • avatar

    Hamu

    |

    [reply]@vestificus (#8):[/reply]Több dologra is jó a fehér.
    1. Mert így megmarad a Diablóból megszokott tárgyeső ( Ez a hivatalos magyarázat :D)
    2. Mert az IronMan kariknak akik csak fehér illetve szürke cuccot használnak, legyen felszerelésük.

    Reply

  • avatar

    vestificus

    |

    Egy apró észrevételem lenne…
    Miért szerepelnek a játékban szürke ill. fehér tárgyak??
    Az ég világon semmire sem jók.
    Anno a 2-ben azért volt értéke a fehéreknek is…
    Itt csak foglalják a helyet a játéktéren.

    Reply

  • avatar

    Rici

    |

    [reply]@Zsiráfnyál (#1):[/reply]igen engem is mar csak az erdekel mikor lesz 1.1 mert ennek igy tenyleg nincs ertelme, semmi endgame….

    Reply

  • avatar

    badlof2k

    |

    [reply]@rubicoin (#5):[/reply]naezért lenne jó a fehéret is salvegelni….de am szerintem jóaz mf..csak bekéne állitani hogy rendeltetés szerüen müködjön..

    Reply

  • avatar

    rubicoin

    |

    [reply]@ (#3):[/reply]és mi lenne lev60-ig mf nélkül? nomeg nekem az se mindegy hogy hány kéket ad be a drop, ha már 1,5k egy inferno essence.

    Reply

  • avatar

    fekete123

    |

    [reply]@Hamu (#2):[/reply]Én az előző cikk alapján úgy értelmeztem, hogy az 1.0.3b az a drop-ot javítaná csak. most akkor mégsem csak arra hivatott volna?

    Reply

  • avatar

    mariak

    |

    [reply]@Zsiráfnyál (#1):[/reply]Én egy az egyben megszünetném az MF módosítót, a valor buff kurvajó ötlet volt Blizztől!!!

    *Mondjuk már jelenleg sincs sok értelme az NV buff mellett, legalábbis ha választani kéne, hogy 150MF vagy 150GF, én az utóbbit választanám egyértelműen.

    Reply

  • avatar

    Hamu

    |

    [reply]@Zsiráfnyál (#1):[/reply]Hát a patch számozás majd kiderül, de az 1.1 az bőven ősz végén fog jönni, így lehet lesz 1.0.7-8 is :D

    Reply

  • avatar

    Zsiráfnyál

    |

    Szerintem itt egészen más megoldásra lenne szükség, mint simán a drop rate növelése, de átmeneti megoldásnak jó lesz. :)

    Pl jó ötlet lenne (szerintem) átalakítani a magic find-ot, hogy ne a talált loot mennyiségére, hanem a minőségére (átlag item level-re és a random statok erősségére) hasson, és csak a nephalem valor növelje a mennyiséget, ami viszont vesszen el halálkor is. De ez csak az én elmélkedésem, inkább rájuk bízom. :D Tízen-x év fejlesztés után szerintem jobban értenek hozzá, mint én.

    Más : Remélem nem tervezik 1-től 10-ig az összes számot (1.0.3, 1.0.4, 1.0.5, 1.0.6, …) bejárni az 1.1-es pvp patch-ig. :D

    Reply

Leave a comment

You must be logged in to post a comment.