PvP hírmorzsák

Hamu . Hírek 713

Azt tudjuk, hogy a fejlesztők keményen dolgoznak a PvP rendszeren, de a zárt ajtók mögé nemigen láthatunk be. Bashiok nyilatkozot egy rövidet a leenedő párosításról, amiből kiderült, hogy a Diablo az Élő-pontrendszert (Angolul is, akik nem bíznak a magyar fordításban.) fogja használni. Ezt használják többek között a profi sakk versenyeken is és nem mellesleg egy magyar ember (Élő Árpád) volt aki megálmodta a rendszert.

[Quote]
Stop spreading this misinformation. Blizzard has said multiple times, THERE WILL BE MATCHMAKING BASED ON YOUR GEAR.

More specifically, based off of your win/loss record. It’s not dissimilar from the matchmaker found in StarCraft II, which is based off of the Elo system used for Chess championships. Your win/loss and who they were against determines a ‘skill rating’, which is used to match up against other players of a similar rating. The intent is to get an even/fair match. Regardless of any individual factors like build, gear, or player ability, you’ll find some equilibrium where you’re facing off against players that you’re about as likely to beat as you are to lose. If getting better gear raises your abilities then you’re simply matched against players of a higher rating. Changing builds or just getting better at PvP could have the same effect. But regardless if you move up or down you’re ultimately still netting around a 50/50 win/loss as you’re always matching against similarly rated players.

Umm… that rating system wont work. You can’t use ratio, because someone fighting harder opponents will have the same ratio that someone fighting weaker opponents will have. It would be like pairing up professional baseball players against little leaguers simply because they have the same team batting average and era. It’s not a fair fight.

Oh no, it’s not based on ratio. Look up the Elo system, I’m sure there’s a wiki that can explain it better than I could.
[/Quote]

Jelenleg az 1.0.4-en dolgoznak teljes erőbedobással a fejlesztők, amiről hamarosan kapunk egy összefoglalót. Az egyelőre még ismeretlen, hogy a PvP-ről mikor kapunk új információkat.

[Quote]
I don’t want to squash any excitement about PvP, because we think it’s going to be a lot of fun, but a lot of the details are still in flux. We’re focusing on 1.0.4, and once that’s behind us we’ll be a lot closer to sharing some more concrete details on the “PvP patch” as they solidify.
[/Quote]

Forrás: wikipedia-en, wikipedia-hu, incgamers-blue tracker

Comments (32)

  • avatar

    EKO

    |

    [reply]@Hamu (#31):[/reply]Ördögi jó móka lesz! :D:D:D Senkisem javított ki, WD csak 5mp. :D Ez olyan mint a fejben sakk. :D

    Reply

  • avatar

    Hamu

    |

    [reply]@EKO (#30):[/reply]6 másodpercig a dh-is tud sebezhetetlen lenni XD

    Reply

  • avatar

    EKO

    |

    Elfelejtitek hogy nem zombikat fognak ölni a 100k-s cd-el! Egyébként ezek meg single shoot értékek és falsok. Lehet hogy egységnyi idő alatt, egy olyan kari ami még fele ekkorát sem tud sebezni critical-al, többet oszt ki mint egy DH. Meg egyébként is minden csak azon múlik hogy az ember hogyan használja a kariját. Én nagyon kíváncsi leszek mit kezdenek majd a damage king DH-k, teszem azt egy WD-vel és a 6mp-es spirit walkjával. (= hat másodpercig sebezhetetlen) Nagyon kíváncsi. >) ;)

    Reply

  • avatar

    Kr3Nos)Bright

    |

    [reply]@Agyoncsaplak (#24):[/reply]Bírom hogy be próbálsz szólni, csak nem jön össze. Na a lényeg hogy nem akartam rosszat mondani, csak hc-n nincs rmah.

    Reply

  • avatar

    Menyus

    |

    [reply]@piromaca (#22):[/reply]Arénában lesz mindenkin egy buff, ami meg 10x-ezi a HP-ját. Máris nem egy lövés lesz senki, lehet taktikázni…
    És ez még egy nagyon egyszerű példa volt, a Blizz jobbat is ki fog találni ne aggódjatok már.

    Reply

  • avatar

    szityek

    |

    [reply]@piromaca (#22):[/reply]Egy nagyon fontos dolgot elfelejtesz: A játékban kiírt life egy érték amiből sok-sok módosító után kapod meg az EHP-dat(Effective health pool).
    Egy karakter lehet hogy 80-100k Dpsel rendelkezik de cserébe csak 5-600K life-ja van míg egy barbár vagy monk könnyedén rendelkezhet megfelelő geareléssel 1.2millió EHP-val(És itt nem a 100 milliós gearre gondolok csak jól kiválasztott skillekre és közepes gearre). Ebben az esetben egy csata már erősen nem egy lövésből állna és akkor még nem vettük hozzá a skillek palettáját és használatát (Serenity, Ignore Pain, Leap, Smoke screen, Diamond skin,Spirit Walk potik)
    Aki kiszeretné számolni az EHP-ját annak nagyon ajánlom:http://rubensayshi.github.com/d3-ehp-calculator/#intro

    Reply

  • avatar

    Horcsogg

    |

    Vajon lesznek jó kis cuccrewardok arénából?

    Reply

  • avatar

    Agyoncsaplak

    |

    [reply]@At3sz (#16):[/reply]Lehet igazad van. Bocsánat akkor máshogy írom. Számomra jelen pillanatban kifújt a játék. kifizettem, megrágtam, megettem… Viszont ha úgy vesszük persze óránként pár forintra jön ki. :-) De az is lehetne sőt biztos,hogy mást csináltál volna ha nem lett volna. :-)

    Reply

  • avatar

    Agyoncsaplak

    |

    [reply]@Kr3Nos)Bright (#19):[/reply]Bírom,hogy valami okosat akartál hozzászólni és csak ezt tudtad. Mellesleg nem ismersz és csak a véleményemet írtam . Nem kell fikázni a másikat. Főleg ilyen melegben.. :-)

    Reply

  • avatar

    Bali007

    |

    Csak tudnám miért kell minden PvP hírnél beírni a “de hát mi lesz így a sok 100k dps-es emberrel, nem lesz ez így jó stb” sablonszöveget?
    Ezzel mindenki tisztában, mert már ezerszer volt róla szó, nyilván van valami ötletük a normális kivitelezéshez.

    Reply

  • avatar

    piromaca

    |

    [quote]@piromaca (#3): Nem értem miért mindenkinek ez a gondja? Ez simán megoldható dolog. Lehetne egy a WoW-hoz hasonló PVP queue rendszer, ami egymáshoz nagyon közeli erősségű karaktereket sorsol össze és tesz be az arénába. Ennyi. 0[/quote]

    Amit te írtál (vagyis, hogy milyen az összepárosítási rendszer) és amiről Hamu meg én írtunk (magáról a csatáról) az két független dolog.
    Jelenlegi rendszerben pl. két magas dps-ű ranged szinte mindenkit lelő egy lövéssel. Vagyis mindkettőnek magas pontja lesz. Akkor ha ezek összekrülnek mi lesz? Aki előbb nyomja meg a gombot az nyer? Ma egy-egy lövés elöl elugranak, de ekkor sem tart 5-10 másodpercnél tovább csata. Ez meg nem pvp. Szóval a rendszer teljes átdolgozása kell. Akár módosított/új skillekkel, új tárgy képességekkel, valamilyen sebzéscsökkentő rendszerrel, LoH csökkentésével, stb. Szinte egy új játék kell, mert a jelenlegi rendszer nem alkalmas (értelmes) pvp-re. Ha az lenne, akkor nem kellene fél év a játék elkészülte utan arra, hogy legyen pvp (tuti, hogy késztítés közben is sok energiát fektettek a pvp kialakítására – ami végül mégsem lett jó).

    Reply

  • avatar

    Akronomus

    |

    Kíváncsi leszek, hogyan oldják meg az egészet, úgy, hogy “végtelen” ideig tartó tartalom legyen a PvP, mit fognk kapni 1-1 győzelem, ill. vereség után. Mert ha csak sima top100-as listát kapunk, az nem valami hosszútávú dolog lesz. :D

    Reply

  • avatar

    Fedayn

    |

    [reply]@Hamu (#15):[/reply]mondtam én hogy arról volt szó hogy nincs… :-D
    mondjuk azt nem tudom, hogy van e átjárás a normál és a HC karakterek között? ott is közös a stash, meg a lóvé, meg minden? mert akkor pofon egyszerű a megoldás… :-) bár sejtem a választ, gondolom nincs ilyen átjárás

    Reply

  • avatar

    Kr3Nos)Bright

    |

    [reply]@Agyoncsaplak (#12):[/reply]Bírom hogy azok panaszkodnak akik a játék alapjaival sincsenek tisztában….

    Reply

  • avatar

    Ohyner

    |

    Srácok azt nem lehet tudni, hogy végre mikor kapjuk meg azokat az achikat amiknek teljesítve van a feltétele? MErt elvileg egyszer már írták, hogy javítják, de nekem egyet sem adott meg.

    Reply

  • avatar

    Chrysamere

    |

    és mi lesz a nyeremény az arénán győzelemért?

    Reply

  • avatar

    At3sz

    |

    [reply]@Agyoncsaplak (#9):[/reply]Csak az utolsó 1 mondatodra szeretnék reagálni, a többibe viszonylag 1et értek.
    Méghozzá, hogy nem ért 15000et a játék?! Hány óra játékidődbe került eljutni ilyen szintre, hogy und a játékot? Na azzal a számmal oszd el a játék árát és mutass jobb szórakozást óránként, mint a kijött eredmény!
    Nekem 65 forintomba került eddig óránként a diablo! És ebbe még nincs benne ami bejött rmah-n!
    Nekem megérte.

    Reply

  • avatar

    Hamu

    |

    [reply]@Fedayn (#13):[/reply]De…. de hát ilyenek ezek, csak csiripelnek, csiripelnek és csiripelnek.
    Tudod, ma még nincs hc-n rmah, de holnapután ők biztosan hallották a Józsi unokaöccsének a fogorvosának a bátyjának a legjobb haverjától, aki ismer valakit, aki a Blizzardnál dolgozik, hogy a következő hónapokban belerakják.

    Reply

  • avatar

    Lord Azmodan

    |

    [reply]@Fedayn (#13):[/reply]Nincs is, de ott viszont bármilyen “szar” tárgyat ellehet adni, mert megveszik ott nincs az, hogy ja jólvan lvl60-ig ellubickolok 100szor meghalok kit érdekel majd utána veszek a karakternek cuccot, itt ezt a taktikát max nightmare-ig csapathatod.

    Reply

  • avatar

    Fedayn

    |

    [reply]@Agyoncsaplak (#12):[/reply]nem arról volt szó, hogy HC-nak nincs rmah??

    Reply

  • avatar

    Agyoncsaplak

    |

    [reply]@zoba (#11):[/reply]De az is lehet,hogy kezd kihalni a mag a játékból mert ők is megunták. Egyedűl hc-ban látom a jővőt most. Ott vásárolnak. Még Euróért is!

    Reply

  • avatar

    zoba

    |

    [author]Agyoncsaplak (#9):[/author]az a gond hogy nagyon sokan nincsenek tisztába az árakkal és azzal hogy milyenek az igazán jó itemek

    Reply

  • avatar

    SaltyDaveIV

    |

    [reply]@Agyoncsaplak (#9):[/reply]Gondolhatod én mit érzek, ugyanezen a véleményen vagyok csak Collector’s Edition-el…

    Reply

  • avatar

    Agyoncsaplak

    |

    Milyen jó móka lenne mint wowban av. 40 en darálni egymást. Tudom lehetetlen de jelen pillanatban számomra nagyon unalams lett a játék! :-(
    Nem elég,hogy 250 MF el infernón lvl 50 es rare dömping van de még egy legendary,set item se esik. Tudom nem ide illő téma de ezt orvosolhatná a patch. Ennyire nem unatkoztam még játékban mint most. Többet vagyok ah ban mint a játékban. Nem is bexélve arról,hoyg a kutya nem vásáról semmit most 1 aranyért sem. Poénból beraktam pár tárgyat nevetséges áron. (100 int,50 allres+vita) 5k aranyért buy outtal az is lejárt… Vagy velem van a baj és nem találom meg a lényeget ami leköt,vagy elrontották a játékot. Ismétlem nem hisztizek nem flame-elek de jelen pillanatban úgy érzem nem érte megvenni ezt a játékot 15.000.- kemény Forintért.

    Reply

  • avatar

    SlipKnoTiaN666

    |

    Am miután újratelepítettem a gépemet és utána a játékot is és ezt követően végig vittem 1 teljes nehézséget nincsenek meg az átvezető videóim a játékon belül. Vhogy vissza lehet szerezni őket játékon belül??

    Reply

  • avatar

    Hamu

    |

    [reply]@Negritis (#6):[/reply]Kíváncsian várom, hogy oldja meg ezt a Blizz, mert ha az armor hatását szignifikánsan növelik, akkor a tankok lesznek IWIN pozícióba, mert ha elég LOH-el rendelkeznek, akkor az égvilágon senki se öli le őket.
    Talán egy külön gear, ami pvp-ből vásárolható. De ez meg más miatt lenne problémás, mivel ez nem wow.
    Nem tudom mi lenne a legideálisabb, de szerencsére nem is nekem kell rajta agyalni :D

    Reply

  • avatar

    Negritis

    |

    [reply]@Hamu (#4):[/reply]nem bonyolult megoldani, pvp-ben pl felértékelik az armort valamint nagyobb szerep hárul a melee-ranged sebzés csökkenésre

    nyílván balanceolni kell majd de szerintem elsőre így működhet
    az élő pont rendszer szintén jó 5let, bíztam benne hogy hasonló lesz

    játékon belül pedig nyílván külön ‘aréna’ lesz pvpre hasonlóan mintha egy adott questbe csatlakoznál , ott megvárják míg 2-3-4 ember összegyűlik azonos pontszámmal és akkor zúzzad :D

    Reply

  • avatar

    Menyus

    |

    [reply]@piromaca (#3):[/reply]Nem értem miért mindenkinek ez a gondja? Ez simán megoldható dolog. Lehetne egy a WoW-hoz hasonló PVP queue rendszer, ami egymáshoz nagyon közeli erősségű karaktereket sorsol össze és tesz be az arénába. Ennyi.

    Reply

  • avatar

    Hamu

    |

    [reply]@piromaca (#3):[/reply]Na ez egy jó kérdés, csak a saját karakteremen okulva Dh, van 40k hp-m, 650+ allres, 900+ LOH, +228% crit damage és hozzá 85k-s damage shaprshooterrel, amivel pve környezetben egy cluster arrowwal lövök 220k feletti critet.
    Egy játékosnak ha nem tank akkor olyan 30-40k közötti hp-ja van, hozzá olyan 600-1000 körüli all res. kivéve a “papír dps” ranged karaktereket akik 15-23k között mozognak, így ekkora sebzéssel beszabadulva, ha nem lesz valami csökkentés akkor az nyer aki először találja el az ellenfelet ,ez meg minden csak nem mókás.
    Ez az eszmefuttatás most kb. infernó Act3-4 karakterekre vonatkozott.

    Reply

  • avatar

    piromaca

    |

    Lehet, hogy a pontrendszer jó lesz, de inkább arra lennék kíváncsi, hogy a játékon belül hogy oldják meg a dolgot. Jelenleg szerintem túl sok a dps az ép-hez képest. Az, hogy egy-két lövéssel leszedünk valakit kétségkívül fun, csak éppen nem nevezném pvp-nek.
    Az meg elég favágó módszernek tünik, ha valami olyasmi lesz, hogy játékosok ellen minden sebzés kap egy 10es osztót.

    Reply

  • avatar

    s3r14L

    |

    Nem piszkálódni szeretnék, csak építő szándékból:
    Ebben a sorban rosszul írtad az egyelőre szót.
    “Az egyenlőre még ismeretlen, hogy a PvP-ről mikor kapunk új információkat.”

    Ahogy mondani szokták : “Egyenlőre” a baltás gyilkos darabolja az áldozatait. :)

    Szerk:
    Köszi.
    Hamu

    Reply

  • avatar

    Menyus

    |

    Nem sok infó, de eddig jó! :)

    Remélem lesz valami, ami miatt lesz értelme hosszútávon PVP-zni és nem csak egy gyors bunyó rendszer lesz unaloműzőnek :)

    Reply

Leave a comment

You must be logged in to post a comment.