Kezdőlap Hírek 1.0.5 nagyobb változtatások

1.0.5 nagyobb változtatások

1
0
MEGOSZTÁS

A Blizzard közzétette az 1.0.5 patchben található nagyobb méretű változtatások listáját, lesz újdonság is, de lesz visszatérő darab a Diablo 2-ből is. Vegyük csak szépen sorjában őket:

 

  • A defenzív (védekező) képességeket háttérbe szeretnék szorítani, ezért a karakterek túlélését növelik, a bejövő  sebzést csökkentve. A cél, hogy a védekező képességek ne legyenek kötelező használatúak a túlélés érdekében, ezzel is növelve a buildek sokszínűségét.
  • Új event: Infernal Machine. A 60-s szintű játékosok számára új kihívást hoz a játékba ez az új lehetőség, melyben Sanctuary néhány legendás hírű démonának az “über” fokozatával vehetik fel a harcot a játékosok. Természetesen jobb loot is a jutalom, de a boss(ok) legyőzéséhez már komoly csapatmunka fog kelleni.
  • A Diablo 2-ből ismert player 8 parancshoz hasonló lesz a Monster Power System, mellyel a játékosok a kedvükhöz igazíthatják a játék nehéségét. Az MPS minden nehezségi fokozaton használható lesz.

 

Ezek lesznek a nagyobb változtatások az 1.0.5-s javítócsomagban, melyeket hosszabb blogbejegyzésekben tárgyal majd ki a Blizzard. Addig is legyünk türelemmel, míg megérkeznek.

UPDATE:

Természetesen a Monster Power szint emelésével jobb loot is jár, véletlen kifelejtették a leírásból.

We’ll have articles in the coming days providing all the details on the upcoming patch, but we wanted to give you a sneak peek at what major features to expect.

Defensive Skill Changes
In our eternal quest to promote build diversity; we’ll be making changes to defensive skills across the board while simultaneously reducing incoming damage. The net result is a survivability buff for players, and an increase in build options as defensive abilities become less “mandatory.”

New Event: Infernal Machine
The Infernal Machine is a device that will allow level-60 players to battle “uber” versions of some of Sanctuary’s most nefarious bosses. While the rewards for defeating these bosses will be great, some assembly is required.

New System: Monster Power
Similar to the “Players 8” command in Diablo II, the Monster Power system is designed to give players more control over how challenging enemies are in each difficulty.

Aw man… Damn. Yeah the description in the blog this morning is missing a crucial “for increased rewards” in that sentence. That’s my fault. Thanks for the call out.

We’ll of course have more info in a proper announcement piece on exactly how it’ll work, but I’m digging the speculation!

Forrás: