1.0.5 nagyobb változtatások

Professor J . Hírek, Patch 950

A Blizzard közzétette az 1.0.5 patchben található nagyobb méretű változtatások listáját, lesz újdonság is, de lesz visszatérő darab a Diablo 2-ből is. Vegyük csak szépen sorjában őket:

 

  • A defenzív (védekező) képességeket háttérbe szeretnék szorítani, ezért a karakterek túlélését növelik, a bejövő  sebzést csökkentve. A cél, hogy a védekező képességek ne legyenek kötelező használatúak a túlélés érdekében, ezzel is növelve a buildek sokszínűségét.
  • Új event: Infernal Machine. A 60-s szintű játékosok számára új kihívást hoz a játékba ez az új lehetőség, melyben Sanctuary néhány legendás hírű démonának az “über” fokozatával vehetik fel a harcot a játékosok. Természetesen jobb loot is a jutalom, de a boss(ok) legyőzéséhez már komoly csapatmunka fog kelleni.
  • A Diablo 2-ből ismert player 8 parancshoz hasonló lesz a Monster Power System, mellyel a játékosok a kedvükhöz igazíthatják a játék nehéségét. Az MPS minden nehezségi fokozaton használható lesz.

 

Ezek lesznek a nagyobb változtatások az 1.0.5-s javítócsomagban, melyeket hosszabb blogbejegyzésekben tárgyal majd ki a Blizzard. Addig is legyünk türelemmel, míg megérkeznek.

UPDATE:

Természetesen a Monster Power szint emelésével jobb loot is jár, véletlen kifelejtették a leírásból.

We’ll have articles in the coming days providing all the details on the upcoming patch, but we wanted to give you a sneak peek at what major features to expect.

Defensive Skill Changes
In our eternal quest to promote build diversity; we’ll be making changes to defensive skills across the board while simultaneously reducing incoming damage. The net result is a survivability buff for players, and an increase in build options as defensive abilities become less “mandatory.”

New Event: Infernal Machine
The Infernal Machine is a device that will allow level-60 players to battle “uber” versions of some of Sanctuary’s most nefarious bosses. While the rewards for defeating these bosses will be great, some assembly is required.

New System: Monster Power
Similar to the “Players 8” command in Diablo II, the Monster Power system is designed to give players more control over how challenging enemies are in each difficulty.

Aw man… Damn. Yeah the description in the blog this morning is missing a crucial “for increased rewards” in that sentence. That’s my fault. Thanks for the call out.

We’ll of course have more info in a proper announcement piece on exactly how it’ll work, but I’m digging the speculation!

Forrás:

Comments (104)

  • avatar

    Linkin

    |

    [reply]@Rhadox (#45):[/reply]Hát te aztán nagyon értelmes dolgokat mondasz,az a barbár,ha több milliárd akkor nagyon ügyes vagy matekból. 250k dps-t meg nem annyira egyszerű azért kirkani….vagy ha van 0 túlélés azt csá,ölhet az 250k dps-el ha 1. csapat 3x kinyírja bumm

    Reply

  • avatar

    Zsiráfnyál

    |

    [author]TheMageTalRasha (#38):[/author][quote]Hát ennyit a pénz centrikus játékokról, mert sajnos be kell ismerni a diablo3 ilyen lett. én tegnap találtam egy ilyet: http://i1260.photobucket.com/albums/ii565/yodaunreal/Screenshot368.jpg
    Szerinted eltudom adni?[/quote]

    Nem tudom, hogy van-e erről pontos statisztika valahol, de a lényeg, hogy nagyon kevés a WD a játékosok között. Én is jártam már így, találtam egy olyan off hand-et (mojo-t), aminek wizardos megfelelői simán értek 20-30 milliót, így viszont örültem amikor két hét próbálkozás után elvitték 3 millióért… Egyszerűen ennyire kicsi a WD cuccok iránti kereslet.

    Az AH-val semmi baj sincs, mostanában elég sok legendary-t találtam, és simán vitték őket. Még a 30 milliós is kevesebb mint 2 óra alatt elkelt. Egyszerűen csak a WD a legkevésbé népszerű kaszt, ezért sokkal nehezebb eladni a cuccaikat, mint a simákat, vagy a népszerűbb kasztokét.

    Reply

  • avatar

    rubicoin

    |

    [reply]@fekete123 (#41):[/reply]igen, teljesen egyetértek, utaltam én is erre hogy ugrott a base dps is nem kicsit. inkább az bosszant hogy nekem is benne van egy összeg aminek a felét sem tudom megkapni érte, mint pl. egy 900+ dps 1h mace amit 500k-ért számítottam be anno egy trade-be és 50-et sem ér most :(

    Rhadox: hát azért ez a srác nem hülye. és tényleg, nagyon jó példát hoztál. ekkora dps-el sztem a többség nem is nézne rá ah-ban. kicsit olyan mint mikor az enchantressemnek vettem 2kezes fegyvert. 300 vit és 300 int volt a keresőben berakva és néhány ezrekért is találtam ennél is durvább base statokkal 7-900 dps körüli cuccokat. de minek is több dps egy followernek? meg is vettem ezt neki, kb. 40 000 aranyért: http://eu.battle.net/d3/en/profile/Rubicoin-2466/hero/10094405

    Reply

  • avatar

    rubicoin

    |

    [reply]@TheMageTalRasha (#38):[/reply]látom az ah-s árakat és nem értem őket. mitől lenne ez annyira jó egy wd-nek? ha megvan hozzá a set mojo pár, a poison cloud vicces lehet, de amúgy a socketet kivéve középszerű statok. értem én hogy chd-ben elég jó, de én úgy vettem észre hogy 1.04 óta inkább a mana regenes ceremonial knife-okat keresik. gyakorlatilag bármi jó amin van 12-14 mana regen és 900 dps felett van, az int meg egyebek csak utána jön. lehet hogy ezért van fent 19 – 350 millió között összevissza árazva hasonló socketes cucc 760 – 960 dps-ig (ugye itt nem nagy az itemek varianciája, nem egy full random kés).

    annyit mondanék, hogy húzz le 40 misit az árból és úgy van esélyed eladni, ez így sztem esélytelen. vagy tedd fel fix 49.99-ért rrmahba. amúgy grat hozzá, én személy szerint még sosem láttam set itemet esni, nem hogy ilyen nagyobb értékűt.

    Reply

  • avatar

    Anuwen

    |

    [reply]@Xeper (#39):[/reply]Ez a normális “haladás” amit leírtál, jól csinálod. De azzal, hogy players8 ne adjon +xp-t/droppot nem értünk egyet. Szerintem bárki, aki jobban/többet teljesít az megérdemli a plusz jutalmat.

    Ah-ról meg annyit hogy:
    WoW-ban is volt AH és feketepiacon mindig is lehetett top geares accokat/karikat venni. Ez tette tönkre? Nem.
    Annyi itemshop és fórum volt Diablo2 cuccok adásvételére, hogy Dunát lehetne velük rekeszteni. Ettől rossz játék volt? Nem.
    Sőt, az összes MMO-hoz lehet ingame javakat venni, akkor az összes MMO tönkre van téve? Nem.

    Reply

  • avatar

    Rhadox

    |

    [reply]@Jack (#42):[/reply]Tudod emiatt tűnt el a player base fele… Mert a challange az szórakoztató kihívás és örülsz ha megcsinálod, de itt ez már átment inkább szopás kategóriába. Azt is mondhatnám hogy 15k FT-ért vettem magamnak egy jó nagy adag szopást.
    A másik fele meg hogy a 11 éves kisgyerek megöli az első 3 mobot és kiesik neki a fél setje, akkor már ugye van mire verni, elkezd streamelni 250k dps-el a sok idióta meg donateli meg craftoltat vele plusz pénzért és nem egyszer volt hogy éjjel néztem az embernek volt 4 milliója, másnap délután már 480 misije volt . Eleget mmoztam ahhoz hogy tudjam milyen az ha kiesik valami vagy 100. runra sem. A minden dobhat mindent is fantasztikus, plusz 6 csillió MF-el is megtripláztad a 0,00001 % droprate chance-t hát az még meg százszorozva sem túl sok. Félévente esik egy legendary az meg a szenzációs random systemnek köszönhetően olyan useless statokkal hogy 2 forintot nem ér.
    Lehet az irigység szól csak belőlem, de az hogy egy játékban csak az sikeres aki akkora makker mint a ház és skill formájában semmi sem számít… ez nevetséges. Ha blizzard bácsi nem alkot valami iszonyat nagyot és értelmeset a PvP-ben, akkor a megmaradt playerbase másik felét is bukhatja, és akkor már a legtöbbet megvásárolt játék címe mellett a legkevesebb idő alatt a legnagyobb player base-t bukó játék kategória első helyezettjéért is piros szőnyeg van előtte.

    Reply

  • avatar

    Xeper

    |

    [reply]@rubicoin (#40):[/reply]Patch előtt 2 nappal vettem egy fegyvert magamnak 3 millióért, 1 héttel később a sokkal jobb talált cuccok miatt csere, 150k aranyért ment el. Mindenki talál magának értelmes geart, ezért több kerül ki AH-ba, kevesebbet is vesznek , és az idők során fel is gyűlik. Tehát erős kínálati növekedés kereslet visszaesés mellet egyértelműen az elértéktelenedés felé hajtja az átlagos tárgyakat. A felgyűlő hatalmas arany mennyisége miatt a top tárgyak ára nagyon elszáll.
    Mindkét jelenség előre látható volt, és a tendencia várhatóan fenn is marad, csak a kínálat növekedésével az értéktelenséget jelentő határ fog feljebb tolódni. Hozzá kell szokni, minden érték csak az adott pillanatra érvényes.

    Reply

  • avatar

    Rhadox

    |

    [reply]@rubicoin (#40):[/reply]Jah papa csak az a baj hogy a statok miatt drága a fegyvere és nem a dps miatt. A másik meg hogy a többi cucca több milliárd goldba kerül, szóval… Csak nézd meg ennek a rommá hype-olt embernek az off handjét:
    http://us.battle.net/d3/en/profile/Alkaizer-1727/hero/2190
    keress rá ezen statok csak! 70%-val és nézd meg mennyibe kerül HA van egyáltalán ilyen statokkal fent ah-n.

    Reply

  • avatar

    Jack

    |

    [author]Rokalesocipo (#8):[/author][quote]Ha nehéz az a baj, ha könnyítenek az a baj! Döntsétek el! Egyébként meg azoktól se vegyük el a sikerélményt akik nem tehetik meg (munka, család stb) hogy reggeltől estig előtte üljenek. Ez egy játék és inkább a szórakozásról kellene szólnia, mint arról hogy téped a hajad, úgy káromkodsz hogy már szégyenled, mert már 100adjára nyír ki a boss teleport-instant killel, és nem számít mennyi all resid van (fórumon írták: 600 all resi, 40ezer hp és rakanoth egy ütésre lecsapja) Aki nehézséget és kihívást akar az menjen el 40 fokba cementes zsákot pakolni! Miért baj ha egy játék szórakoztató és nem idegölő?
    +28[/quote]
    Teljesen igazad van.
    Egy játék akkor jó, ha szórakoztató, nem akkor, mikor egy boss már harmincadjára is kinyír, és idegességedben már hagyod is abba a játékot… engem speciel nagyon felhúz, mikor már 5ödjére is meghalok, a legjobb cuccokkal, amit be tudok szerezni az AHból… Aki nehézséget akar, annak ott lesz a 8player, örüljön annak, ha meghal…

    Reply

  • avatar

    fekete123

    |

    [reply]@rubicoin (#40):[/reply]Azért nem tudod eladni mert patch óta a 61-62-es fegyverek is nagyot sebeznek jó statokkal. 3x annyi fegyver van piacon mint régen. És ugyan igaz hogy barbárnak monknak elvben elég a kis sebzés offhandben, de nagy statokkal. Én se venném meg a tiedet, mert vagy 900-1000+ DPS fegyvert keresek jobb kézbe, vagy lényegtelen sebzésű de 800-900 LoH-es fegyvert balkézbe. Sajnos a tieddel az a helyzet hogy pont középút. vagy legyen jó stat akkor nem kell ekkora dps vagy legyen sokkal nagyobb dps de a stat annyira nem lényeg.

    De nyugi ezzel mindenki így járt. találtam pár cuccot multkor, kilistázva 50-60 millióért adták a hasonlókat. Kiraktam 50-ért nem ment kiraktam 40-ért nem ment végül ha 3-4 milláért ment el 2 hét után. :)

    Reply

  • avatar

    rubicoin

    |

    [reply]@Xeper (#37):[/reply]világos, azt tudom nehezebben feldolgozni hogy 2 hónapja egy ilyen monk 1h a 800 alatti dps ellenére is simán ért 4-5 milliót (jó hát azóta ugrott az ah is vagy 200 dps-t felfelé ezeknél). 2 fő stat + loh + soxx. a dps pont nem minden, néha csak lesek über trillió goldos barbároknál mikor 650 dps-es egykezes mace figyel offhanden. persze brutál statokkal, de jól mutatja hogy van létjogosultsága is ezeknek.

    Reply

  • avatar

    Xeper

    |

    [reply]@Anuwen (#35):[/reply]Napi 1-2 óra játékkal egészen jó karaktereket össze lehet hozni. Megjelenés óta játszom, és 200 órám van az benne (ami az ismerőseimet nézve igencsak kevés :) ), és egy egészen értelmes karaktert sikerült összehozni, amivel Act3 komplett kitakarítása kb 2 óra. Ennek fényében nagyon remélem, hogy a players8 jellegű újítás nem fog XP buffot is adni, a 100-as paragon egy nem casual számára pár nap alatt elérhető lenne, ami a casualok piacolását erősen visszavetné.

    Reply

  • avatar

    TheMageTalRasha

    |

    [reply]@rubicoin (#34):[/reply]Hát ennyit a pénz centrikus játékokról, mert sajnos be kell ismerni a diablo3 ilyen lett. én tegnap találtam egy ilyet: http://i1260.photobucket.com/albums/ii565/yodaunreal/Screenshot368.jpg
    Szerinted eltudom adni? ne hidd pedig az ahban második helyen áll dps-ben 79 millkacsokiért, és nem veszik, pedig az egyik Wd ismim majdnem orgazmust produkált mikor be linkeltem a játékba hogy mi esett. Na mindegy igen el szomorító egy kissé. Na jó Nagyon. Az ah szerintem ezen okok miatt döglik:
    1. Nagyon magas árak.
    2. Már mindenki fel van gearelve.
    3. Valós pénzért vettek holmit.
    4. Nagyon sokan a RmAh-ból akarnak megélni (ami nem gond de szerintem jobban járnak az emberek ha inkább munkát keresnek és van egy fix munka helyük)
    5. Harácsolás.
    Ezen okok miatt tart ott az ah ahol tart és e miatt mivel a játékosok rá kényszerülnek az ah használatára a haladás végett, így nem marad más választásuk mint a valós pénzért vett holmik, használata. Tekintve még mellé hogy nem kicsi a gold infláció is. (sokan akarnak gold által valós pénzhez jutni és ezért ilyen magasak az árak is.) Az ilyen centrikus játékok nagyon jó eséllyel végzik egyébként a süllyesztőben, és azért a fejlesztések ellenére ennek már azért vannak jelei. Egyet kell értsek veled a néző pontodban. De azt sem értem, hogy ez mire jó. Oké kell a blizznek a pénz ami az ah-ból be folyik nekik, mert ugye nem havi díjas a játék. A hiba ott van, hogy a blizz figyelmen kívül hagyta hogy a játék elődei sosem voltak pénz centrikusak. Oké igaz kell a változás, de nem olyan áron szerintem ami a játékot nagyban hátráltatja a játékosok számára. Miért hátráltatja? elég egyértelmű: Farmolsz hogy legyen goldod a gearre, az ahban nem tudsz már eladni jóformán semmit vagy ha igen is nagyon nagy szerencsével, és ugye ez függ a tárgytól is. Nem veszik meg mert nem kell senkinek, így marad a farmolás (ami jó móka csak azért nem mindenkinek van tele a stash-e 20 meg 50 meg akár több száz millákkal, mert ugye nem kevés ideig is tart akár egy milliót össze szedni, ha nem papír karid van és éppenséggel nincs rajtad gf holmi XD. bár valamennyit a pargon erre rá segít és NV.is, de ez koránt sem elég ha az árakat nézik az emberek). Az árak nagysága miatt nehéz a haladás sokaknak. Igaz abban semmi móka nincs ha full fel vagy gearelve és egy hittelsz mindenkit, (ezt én sem szeretem egyébként) De egy limitet ide is be vezethettek volna hogy legalább esélyes legyen a játékban a haladás. Nem mielőtt még valaki azt mondaná, hogy persze pár százezres limit, hanem bőven elég 50 millka/item limit. (ennek a kifarmólása sem egy óra egyébként). Az árak magassága végett a játékos akadályba ütközik így nem képes folyamatosan haladni. (részben jó részben nem. Nekem pl nem mert még van mit fejleszteni a karimon és ezen tárgyak költsége az ahban igen csak több 10 milliós tételekben vannak már XD, és ugye nem vesznek semmit, sok lehetőség van ahogy itt is a fórumon a trade centerben, de garancia semmire nincsen).

    UI: bocsi a hosszú ömlengésért, és ha valaki azt feltételezné rólam, hogy sírok előre közlöm, egy olyan játék miatt ami a pénzre épül nem szokásom siratni, mert előbb utóbb úgy is befarcol csak idő kérdése :D Én meg ráérek :D.

    Reply

  • avatar

    Xeper

    |

    [reply]@rubicoin (#34):[/reply]Keress rá, hogy az adott affixekkel pl 300k aranyért (buyout, ami eleve magasabb ár egy sima bidnél) mekkora DPS-t lehet kapni… Most nem tudom megnézni a játékban, de én 950-re simán tippelek. Ebben a nagyságrendben nagyon meredeken emelkednek a sebzések néhány ezer aranyanként, ezért gyakorlatilag nem lehet eladni extra paraméterek nélkül egy 850-es fegyvert, nem hogy egy 750-est.

    Akik írják, hogy inferno nem mindenkinek való: ez akkor lenne helyes, ha a tárgyak nem lennének erősebbek, hanem kizárólag plusz nehézséget jelentene az inferno. Egy nagyon casual játékos is elérve hell végét látja, hogy lehet szerezni sokkal jobb geart, ha feljebb lép egy nehézséggel -miért állna meg? Mindenki a lehető legjobb cuccokban szereten feszíteni, amit hellen nem lehet megszerezni, nyilván mindenki be fogja próbálni infernot. Aki a kihívásra hajt, annak az azonos gear is jó kellene hogy legyen.

    Reply

  • avatar

    Longtomi

    |

    A Diablo III-t az AH rontotta el. 2-3 hónap alatt az überkockák inferno act 3-4-t farmolják…Bár teljesen mindegy mit csinál a Blizz, mindig lesz aki fanyalog.
    Ha egyébként nagyon vágytok a nehézségre, akkor játszatok HC karaktert AH-s vásárlás nélkül. Én elkezdtem így tolni és még normál szint act II-t is farmolni kell, hogy legyen egy act III-IV-re életképes karakter. Amikor a nerfelés miatt megy a vita, abba is bele kellene gondolni, hogy minden karakterosztály életképes-e egyáltalán pl hc nightmare-től felfelé.
    A legbosszantóbb azonban (és ki is tűnik mennyire az AH-s használatra lőtték be a játékot), hogy 94%-os mf-el is alig esik rare, legendary meg felejtős. Viszont értelmet nyer a craft :) De még a drop hiány ellenére is tudom élvezni a játékot, mert a simával ellentétben végre van tétje és értelme, annak amit csinálok.

    Reply

  • avatar

    Anuwen

    |

    [reply]@Abiondi (#28):[/reply]Szerintem ha már van állásod ami ennyire lerövidíti a szabadidődet akkor a fizetésed egy részéből vegyél geart. Mondjuk 5k értékben. Sacc/kb az 15 millió gold, ha ennyiből nem tudsz egy közepesen jó geart összerakni infernóra, akkor nagy a gond :(

    Az élet igazságtalan, nem úgy működik, hogy veszel egy sakk-készletet és havi pár óra játékkal te leszel Kasparov.

    Reply

  • avatar

    rubicoin

    |

    [author]Abiondi (#28):[/author][quote]
    2, a Wizardom fegyvere 920-as DPS slot és crit dam nélkül de 780-as LOH került 3 millába, a dps-e meg a spellbuffok nélkül 43k
    […]
    1, Nem igaz, hogy a wizemnek tudnék jobb fegyvert venni, mert hetek óta keresek neki, 100 milla alatt nincs 300+ LOH + socket a gemnek.
    [/quote]

    ezt nem értem, hetek óta nem tudok eladni ilyet még 400k-ért se: 1h mace, 736dps, 164 dex, 175 int, 700 loh + socket. ugyanígy 1h spear, 753 dps, 643 loh, socket ami 99k-ért sem ment el. értem én hogy 800 alatt van a dps meg 1.20-as attack, de azért ez akkor is durva.

    Reply

  • avatar

    neu5

    |

    Amúgy akik a loot miatt háborognak azok egy kicsit gondolkozzanak már el. Ennek a játéknak más az alapkoncepciója, mint a Diablo 2-nek. Itt nem lesz full cucc és karakter reset, vagyis ha megnövelnék a lootot kb mindenki 3hónap alatt fullos legendary-set-illetve a legjobb rarekben rohangálna, mint diablo 2 ben.
    Pont emiatt rosszabb a loot, hogy ne 3hónap legyen egy átlagos player számára a játék, mire elér egy ténylegesen jó geart. Aki meg türelmetlen az fizessen érte, szerintem ez a koncepció sokkal jobb, minthogy félévente elvesztem a karakterem.

    Reply

  • avatar

    Kiskupák

    |

    Csak annyit szeretnék mondani, hogy AH-val és AH nélkül is simán lehet játszani, jó cuccot szerezni és nem kellenek hozzá milliók. Az a baj, hogy mindenki mindent akar egyszerre és az drága. Kis kompromisszummal a gear a tizedébe kerül. Ebben ez a stat van, a másikban inkább az.

    Persze a legjobb az lenne, ha mindent ki lehetne farmolni, de efelé nem sok elmozdulást látok a Blizz részéről.

    Az első karim egy DH, azzal úgy toltam végig infernot, még a patch előtt, hogy csak olyan cuccot használtam, amit én találtam, beleértve a fegyót is.

    Utána szemléletet váltva indítottam egy WD-t, azzal már AH-ztam, de csak 60 alatt. A DH által korábban begyűjtött cuccokkal ruháztam fel,de az AH-ban annyival jobb cuccok voltak és annyira olcsón, hogy nem bírtam megállni. Előszőr felállítottam a csak 10K alatt biddelek szabályt, ami felment később 100K-ra, a múlt héten meg megvettem egy skorn 29misiért:)

    A WD gearje, fegyót leszámítva (tudom sokat dob a latba), alig került 1-2 millába. 30CC, 64K DPS 64K HP, 400+ AR, 2x yrd pickup.

    De ami a legviccesebb, hogy olyan full MF geart sikerült 50-100K-ból összehozni, amiben 40K HP és 30K DPS van. Act 1-2-t simán lehet vele farmolni, és tök biztonságos vele a gear swap is teljes infernon, bossokat beleértve.

    Remélem a nehézségben nem csak a HP-t, hanem a mobok sűrűségét is lehet állítani, akkor lehetne igazán darálni a WD-vel. Jobban, mint bármi más class-al.

    Reply

  • avatar

    Brekip

    |

    Igazából én csak azt nem értem a sok elégedetlen embernél mit vártak ? Mert én 95% azt kaptam amit vártam a játéktól. Tudtam nem lesz wow szintű epic boss fight várható volt az rmah/ah erőltetése(nekem sem a kedvencem) mert ugye nem havi pénzes játék a részvényesek érdeklődése meg kell. Tudtam hogy monoton lesz és azt is hogy a 13-21 éves Vpisti egyetemista kombót soha nem fogom überelni gírben játékidőben stb ben de nem is akartam, ha ö nekei ennyi a játék hogy végig szalad 3x és megveszi pénzért a felszerelést majd jaj de könnyű ölök mindent bal gombbal (nem előző versenytársnak szól ) de uncsi az csak magának köszönheti. Én tök jól elszüttyögök a játékkal család és munka mellett abban 2 max 4 órában amit egy héten 2-3 alkalommal maximálisan ráfordíthatok erre a kikapcsolódásra.

    Reply

  • avatar

    PyRo666

    |

    [reply]@Abiondi (#28):[/reply]Teljesen egyet értek, nekem sem jut túl sok idő a gamere munka stb mellett…, megjelenés óta, úgy, hogy eladtam pár cuccot 3M-t gyűjtöttem össze összesen, de kb 4-5Kval rohangálok folyton :S am egész jó 60-63-as rare fegyokat meg bármit lehet már kapni pár szász ezerért… de ami a legnagyobb és számomra a legszomorúbb tény két dolog az egyik, hogy május óta most nemrég dobott egy legendaryt ami elég használhatatlan volt…set itemről már nem is álmodozom :S a másik pedig, hogy akármit csinálnak a lootal az MF-el az egész gamet az AH köré építették és nem fordítva….. a lootnak úgy kéne működnie mintha nem is lenne AH…. és akk kb annak annyinak kéne lenni a szerepének, hogy ha van vmi amit szívesen eladnál áruba bocsájtod… am is pl bevezetném mint a Valve a TF2-ben, hogy pl barátok vagy a friend listából bárkivel tudsz tárgyakat cserélni…. most miért ne? Úgysem minden kell a haveroknak a többit meg el lehet adni hátha… de az, hogy AH használatát nem lehet kikerülni ez engem nem kicsit zavar…. az első 2 hónapban a közelébe nem mentem az AHnak… de rákényszerültem…. dióhéjban ennyi a véleményem, am meg vagyok elégedve a játékkal, bár a story fele annyira nem fog meg mint a 2-ben, ilyen téren nem méltó folytatás sztem… :S nah de mind1

    Reply

  • avatar

    Warador

    |

    Én személy szerint nem azért nem HCzok, mert hogy nehéz, hanem mert jön egy kisebb lag és oda a karakter, vagy akár elmegy a net egy pillre és volt kari nincs kari. Blizznek meg nem érdeke, hogy megszűntesse a lag spikeokat, mert neki HC karik után nincs lóvé, mivel ott nincs RMAH.

    6 millából bárki, bármilyen kasztnak full geart vásárolhat, amivel egész infernot farmolhatja. Nem azt mondom, h full act3 1 óra alatt menni fog, de lehet vele haladni. Nem kell az elején egyből a legerősebb itemekre hajtani, 500k-ért bármilyen slotra vehető már jó item, csak használni kell rendesen a szűrőket AHban. Pl. fegyó dps tök mind1, 700 felett simáni jó, statok számítanak + crit dmg + slot, és a geart critre kell építeni + main statok + resi. Kell legalább 10% movement speed és kész a “farmgép” :D Kaszttól függően persze van pár extra, ami még beleférhet a 6 misibe, pl. Monknál IAS build és mellé LOHos, crites amulett.
    Jah meg persze számít h ki milyen skilleket használ. Érdemes diabloprogressről ellesni vmi jót.

    Reply

  • avatar

    Abiondi

    |

    Tök jó itt olvasni nagy okosságokat, de én mint egy láma casual player felvetnék pár apróságot:
    1, a DHmnak van 1020-as LOH, meg 1280-as sebzésű fegyvere, így a SS nélkül 53k dps-e
    2, a Wizardom fegyvere 920-as DPS slot és crit dam nélkül de 780-as LOH került 3 millába, a dps-e meg a spellbuffok nélkül 43k

    Naszóval. Miután kiröhögtétek magatokat, 65 óra játékidő van a két karimban összesen, ez van, munka+család, ennyi jut.
    De néhány dolgot tisztázni kéne:
    1, Nem igaz, hogy a wizemnek tudnék jobb fegyvert venni, mert hetek óta keresek neki, 100 milla alatt nincs 300+ LOH + socket a gemnek.

    2, Mindét karival tiszta kájtolás az élet infernó act 2-3on, de végig tudtam verekedni magam, de nem élvezetes.

    3, public gameben használathatlan mindkét kari, mert a megnövelt HP-kat nem bírja lefele sebezni

    Act I mindkét karival akkora láblógatás, hogy gáz már most is, de nem is esik/eshet olyan cucc lootként amivel előrébb lehetnék. Hell act3/4 meg őőőő, csak egérrel is simán lemegy.

    Akkor most mit? Szívesen várok ötleteket.

    Amúgy meg a sebzés nerf+player8 arra lesz jó, hogy fogom magam és kipróbálom a hell act3+player 8 fokozatot :) Illetve majd meg lehet nézni a paragon level statot, hogy mennyi barbie éri el a 8x exp miatt pillanatok alatt a végtelen hp+sebzés miatt a 100-as szintet.

    Reply

  • avatar

    BBandika

    |

    Én nem sírok a nerf miatt,nekem jól jön;munka és család mellett az a napi 1-2 óra játék nem tette lehetővé,hogy act 1-ből 2-3-ba jussak,egyszerűen lehetetlen volt csalás nélkül kifarmolni a több millió goldot a gearre.Márpedig én szórakozásra és kikapcsolódásra vettem meg a játékot,nem azért hogy este is szívassam magam;nem vagyok mazochista.
    Akinek meg túl gyenge és nem tetszik neki a dolog, az menjen HC-ra!Jaaa,hogy az meg túl nehéz és az első hibát bünteti a játék?Szar ügy…

    Reply

  • avatar

    fekete123

    |

    [reply]@CalebForeva (#23):[/reply]Pedig részben jól mondta Rokalesocipo. Oké hogy inferno nem mindenkié, csak épp az első fokozatok túl egyszerűek, és a skill rendszer úgy van kitalálva, hogy 60-ra éred el az összes skillt, akkor tudod őket kipróbálni, de azt még infernó előtt eléred. Mondhatnánk azt hogy infernó nem mindenkié akinek nem megy az mehet hellre, na de hell-t rég kijátszod és elvben lazán megy mire megvan a 60. Egy casual játékos akkor választhat hogy vagy ott szaladgál ami lazán megy, vagy ott rohangál ami iszonyat nehéz, átmenet nincs… (tudom mára könnyítve lett.)
    Te nem akarod a cuccaid felét levenni hogy nehezíts a játékon, ő nem akarja kihagyni a játék nagy részét. Tiszta pszichológia. :)

    A kihívás fogalma is erősen relative részemről az jelentené a kihívást ha bármennyi iq vagy reflex esetleg taktikai érzék kellene a játékhoz, ez azonban nem a hack&slash erőssége. Ez az egész arról szól jelenleg, hogy mennyi időd van mekkora a szerencséd, és hogy mennyire vagy jó tőzsdecápa, mennyire tudod forgatni a pénzt.

    Szerintem ennek a rendszernek úgy kellett volna kinéznie, hogy vannak a fokozatok amiken relative egyszerű cuccot szerezni és van valami plusz jelen esetben az infernal machine vagy ez a player8 és a pvp amin tesztelgetheted magad.

    Reply

  • avatar

    Linkin

    |

    [reply]@Benny (#3):[/reply]elég fun volt elején valóban nerfelés előtt,idegölö volt olykor :D most simán telefonálok és elég bal-jobb gombot nyomkodnom sokszor az egeren :D

    Reply

  • avatar

    MephistoiX

    |

    Ha már a bejövő sebzést is csökkentik alap esetben, akkor emellett csökkentsék az esélyeket is lvl61+rare-ekre. Még most is végigvihető egy 30k-s(!!) fegyverrel az egész játék inferno-n. Például egy 1200+ dps 100+ str-es fegyót nem lehet eladni az AH-ban, mert a kutyának sem kell már.

    Még régen a legelső tárgy amit megvettem egy 600+dps-es egykezes fegyver volt 600k-ért, akkor még alig volt rá aranyam. Ezzel már majdnem csukott szemmel végig tudtam menni hell act4-en.(ez még nagyon az elején volt, a kiadást követően..) Akkor most hogy halad valaki hell után, ha vesz egy 1200+ dps-es fegyót? Ez az Ah teljesen megöli a craftingot is, de hát ez van.:)

    Most ha valaki eljut a 60-as szintre, 100k-ért vesz egy fegyót, + cucconként még költ 200k-t és már szépen végighalad egész inferno-n. Ha van 1600+ loh az olcsó fegyón ráadásul még halhatatlan is lesz közben. Ez teljesen casual game lett a legújabb patch óta.

    Túlzásba vitték ezt a nerfet, remélem lesz értelme nehezíteni a játékon és jobb lesz a drop is.

    Reply

  • avatar

    CalebForeva

    |

    [reply]@Ohyner (#20):[/reply]Tisztában vagyok vele, hogy most mindenkinek jó lesz a players 8-cal (elméletileg), ezt csak az adott kommentre reagáltam.

    Reply

  • avatar

    Gate

    |

    Inferno eddig sem a skillről szólt hanem a gearről, orrvérzésig act 1 farm addig amig nem lett elég pénzed, hogy megvedd az act 2-3-ra elég geart, aztán ugyanez act 4-hez. Ez nem kihívás de nem is skill hanem szimplán szopatás. Persze, valamelyest lehet skillel kompenzálni, hogy kevesebbet kelljen gearre költeni de összességében, hogy meg nem csinálod AHzás nélkül az hót ziher. De még gear összeállításnál sem kapsz semmi diverzitást mert dex/str/int > all res > vita (> Magic find) minden kasztnak a kötelező stat arány. Ettől a defense érték növelésből max változatosabb lesz a játék, aki már clearelte infernot annak nem oszt nem szoroz, aki eddig nem clearelte nem ez emiatt a változás miatt fogja, esetleg végre nem kell majd több 10 milliót költeni az altok gearjére, hogy azokkal is juthass valamire.

    Reply

  • avatar

    l33tus

    |

    Én sem értem miért kell tovább könnyíteni. Megjelenésig hangoztatták, hogy “infernó nem mindenkinek való”. Most meg beleszarnak a ventilátorba és bekapcsolják. Ki érti ezt?

    Az infernal machine-nak nagyn örülök. A players 8… hát nem tudom. Majd meglátjuk.

    Egyébként nem vagyok biztos benne, hogy mindenki játszott Dio2-vel. Miért is adna a players 8 jobb lootot???
    Miért ne adna több xp-t?

    Azért hozták valószínűleg ezt példának, mert ugyanúgy fog működni. Ahány “player” játszik a játékban annyiszoros a lények élete és annyiszoros xp-t adnak. Kb :)

    De a lényege ez.

    Reply

  • avatar

    Ohyner

    |

    [reply]@CalebForeva (#18):[/reply]Megértem az álláspontod, de…
    Azt gondolom, a bliz most azt játssza, hogy mindenkinek kedvez. Nem véletlenül lett a mostani nerf mellé berakva, hogy lehessen erősíteni a lényeket. Azt gondolom, ezt a hozzáállást értékelni kell. Igen, abban igazad van, hogy a kezdeti bejelentés ellenére inferno is játszható causal playerek számára, de így , aki tényleg HC. az mehet player 8-cal.

    Aki meg azért sír, mert könnyű, de nem játszik majd a nehezítéssel mert nem ad jobb lootot annak nem tudok mit mondani, elvan azzal magában, hogy szidja a Blizzardot.

    Reply

  • avatar

    fiucsavar

    |

    Semmi bajom nincs a dmg csökkentéssel,de ideje lenne elvenni a barbárok és monkok 30% passzív dmg csökkentését,egyszerűen nevetségesen keveset fognak sebződni…

    Reply

  • avatar

    CalebForeva

    |

    [reply]@Rokalesocipo (#8):[/reply]Megmondták még a játék kiadása előtt: Inferno NEM MINDENKINEK VALÓ. Vannak jó gearrel rendelkező playerek, akik mennek egészen a vérprofiig, meg van a “22 óra alatt eljutottam lvl 60-ra, kezdő gearrel miért nem tudom végignyomni a legnehezebb fokozatot?” játékosok. Ha nem megy, akkor vissza kell menni hellre, vagy inferno act 1-et addig farmolod, amíg geared/pénzed nem lesz arra, hogy továbbmehess/ah-zz és utána mehess tovább. “Aki nehézséget és kihívást akar az menjen el 40 fokba cementes zsákot pakolni!”? Nem, azt munkának hívják. A játékban ha kihívást akarok, akkor infernon játszok, mert mi más adhatna kihívást, ha nem a legleglegnehezebb fokozat? Namármost ha az sem ad többé, akkor nem lesz élvezhető a játék.

    Reply

  • avatar

    jana

    |

    [reply]@Rokalesocipo (#8):[/reply]+1

    Reply

  • avatar

    Beer

    |

    [reply]@Rokalesocipo (#15):[/reply]Azért szerintem a láncfűrész már nagyon durva lenne…

    Reply

  • avatar

    Rokalesocipo

    |

    [reply]@chasy (#12):[/reply]”Sanctuary néhány legendás hírű démonának az “über” fokozatával” Jön a Bucsőr golyószóróval és rakétavetővel a hátán, egyik kezébe motoros láncfűrész, másik kezébe lángszóró, infernóhoz képest 100x-os hp-val és minden ütése instant kill!

    Reply

  • avatar

    chasy

    |

    [reply]@SaltyDaveIV (#11):[/reply]Tudom mi az a player 8 képzeld el,de infernonak nem arról kéne szólnia,hogy akkor van kihívás,ha beírok egy kódot/vagy ahogy megvalósítják,hanem alapból legyen nehéz.Ne az legyen már hogy végig facerollozok a mapokon,pedig nincs eszméletlen gearem.
    Googlezz rá az inferno szint eredeti lényegére,ami még kb megjelenés előtt volt a Blizzard hozzáállása,utána magyarázz.

    Reply

  • avatar

    Rokalesocipo

    |

    [reply]@Beer (#9):[/reply]Igen, az elég idegesítő. Volt hogy egy pakk kb 5ször kergetett végig az egész pélyán, mire kínkeservesen kinyírtam, utána meg dobott csupa lvl 55ös 200 dmg-s szemetet.

    Reply

  • avatar

    chasy

    |

    [reply]@SaltyDaveIV (#10):[/reply]Én valahogy úgy képzelem el,hogy rohadt nehéz (Nehezebb mint a jelenlegi act 3,legalább a duplája :D) és van egy gép,ami a végtelenségig spawnolja az elit packokat bizonyos időközönként.Pl 20 secenként 1 packot spawnol,ha le tudod nyomni,kapod a lootot,ha nem ,úgyis elvérzel a végén.

    Reply

  • avatar

    SaltyDaveIV

    |

    [author]chasy (#6):[/author][quote]@Benny (#3): Ezzel egyet értek. 1.02-nél hagytam abba a WD-met inferno act 1-en,bucher nem ment le. 1.03-ban visszamentem,és ugyan azzal a gearrel act 2 Belialig mindent ledaráltam vele.Kár érte,mert tényleg azt gondoltam,hogy inferno marha nehéz lesz.Az is volt,kb a mostani patchig,és ez még csak a kezdet…
    0[/quote]
    Google-zz már rá kérlek hogy mi az a Player8, ha meg tudod akkor olvasd el a hírt mielőtt panaszkodnál.

    Reply

  • avatar

    SaltyDaveIV

    |

    Tetszetős, tetszetős, és ugye még nem is a teljes patch tartalom. Az Infernal Machine-re leszek kíváncsi, ez most egy új nehézségi szint, vagy boss room teleport előtt kiválasztható “dungeon difficulty”, netán egy külön arénás játékmód?

    Reply

  • avatar

    Beer

    |

    [author]Benny (#3):[/author][quote]Csak nekem hiányzik a sikítozva rohanás minden pakk elől infernon? Fél pályákat kájtolva, néha egy másik pakkot is behúzva anyázni.
    0[/quote]

    Részemről a kite-olás nem játék, úgyhogy nekem baromira nem hiányzik. Én egy normális taunt rendszert hiányolok a programból.

    Reply

  • avatar

    Rokalesocipo

    |

    Ha nehéz az a baj, ha könnyítenek az a baj! Döntsétek el! Egyébként meg azoktól se vegyük el a sikerélményt akik nem tehetik meg (munka, család stb) hogy reggeltől estig előtte üljenek. Ez egy játék és inkább a szórakozásról kellene szólnia, mint arról hogy téped a hajad, úgy káromkodsz hogy már szégyenled, mert már 100adjára nyír ki a boss teleport-instant killel, és nem számít mennyi all resid van (fórumon írták: 600 all resi, 40ezer hp és rakanoth egy ütésre lecsapja) Aki nehézséget és kihívást akar az menjen el 40 fokba cementes zsákot pakolni! Miért baj ha egy játék szórakoztató és nem idegölő?

    Reply

  • avatar

    Zsiráfnyál

    |

    A sebzéscsökkentés nem tetszik, a másik kettő igen, bár mindkettőnek illett volna alapból benne lennie a játékban.

    Szerintem ez is egy egész jó patch lesz, megint egy komoly lyukat foltoznak be (félig-meddig). Az első pár hónapban eléggé eltemettem a játékot, de most kifejezetten tetszik az irány is és a tempó is. Ha ezt még kb fél évig tudják tartani, én abszolút megbocsájtom nekik az alfa verzióban kiadott Diablo3-at. Én úgy fogom fel, hogy a “megjelenés” után egy fizetős bétában vettünk részt, és most kezd átlépni a játék a kész állapotába, aminek a végére a pontot majd a PVP patch teszi le.

    Reply

  • avatar

    chasy

    |

    [reply]@Benny (#3):[/reply]Ezzel egyet értek. 1.02-nél hagytam abba a WD-met inferno act 1-en,bucher nem ment le. 1.03-ban visszamentem,és ugyan azzal a gearrel act 2 Belialig mindent ledaráltam vele.Kár érte,mert tényleg azt gondoltam,hogy inferno marha nehéz lesz.Az is volt,kb a mostani patchig,és ez még csak a kezdet…

    Reply

  • avatar

    neu5

    |

    egy kicsit már én is túl soknak kezdem érezni a nerfeket, van egy olyan érzésem, hogy lassacskán én is fogom majd használni a +player lehetőséget. Infernal machine-ra kíváncsi leszek, ha lesz egy hasonló feelinge (taktika+megfelelő gear) mint a wow bossfightoknak, akkor nekem biztos tetszeni fog. Bár hozzáteszem, hogy a diablo 2es bossfigtoknál még így is mérföldkövekkel jobb a diablo 3asok.

    Reply

  • avatar

    CalebForeva

    |

    [reply]@Benny (#3):[/reply]Ezzel maximálisan egyetértek. Sajnos ez így van, amikor még haverral májusban toltuk, inferno act 1-en is volt már olyan, ahol bizony taktikázni kellett, én elhúztam az invulnerable minionokat, akik tüzet húztak, lézert dobáltak és néha egyet-egyet vortexeltek, haver meg szórakozott a group fejével, kezdő gearben sokkal viccesebb volt a dolog…most meg az van, hogy lassacskán act 1-et gyakorlatilag szürke/fehér cuccokban is végigviszed minden bonyodalom nélkül :D…szóval ezt a részt én se értem, eddig is lehetett haladni. Remélem normálisan lesz ez megcsinálva, mert ha túl könnyű lesz az inferno, ott már tényleg nem lesz kihívás, max. ha folyamatosan players 8-cal rohangálunk majd.

    Reply

  • avatar

    Benny

    |

    Nem igazán értem miért kell még jobban csökkenteni a nehézséget. Attól függetlenül, h lesz lehetőség finom hangolásra. Csak nekem hiányzik a sikítozva rohanás minden pakk elől infernon? Fél pályákat kájtolva, néha egy másik pakkot is behúzva anyázni. Ott legalább meg volt becsülve a dropp. Hol van az a hozzáállás, h nem lesz könnyebb a játék? Csak költői kérdés volt, mert a casual rétegnél több pénz van, mint a hc gémereknél.
    Az über eventre meg kíváncsi leszek. Bár van egy olyan érzésem, h azt is nerfelni fogják egy idő után, annyi lesz a sírás a fórumokon.

    Reply

  • avatar

    CalebForeva

    |

    [reply]@Menyus (#1):[/reply]Igen, ez érdekelne engem is a legjobban, illetve ha nehezebbek, akkor vmivel jobb loot is járhatna értük (de gondolom járni is fog, mert a loot alapjában véve nehzséghez kötött, nem?). Ez az infernal machine érdekelni fog :). Egyre jobb dolgokat hoznak be a játékba, nekem tetszenek a nagyobb patchek változtatásai, ha ez így megy tovább, nem lesz itt baj.

    Szerk.: A diablowiki linknél (a hírben a player 8 commandnál) van egy ilyen rész: “Players X does however affect all clickable items (i.e. logs, chests, urns etc.) immediately. In theory one could clear the whole area on p1, then set the player settings to 8 for maximised drops (i.e. minimised NoDrop) and pop all chests, urns etc. only then.” Bár ez a diablo 2-re vonatkozik, ha a rendszer ugyanolyan lesz, akkor itt is jobb lootok pottyannak majd nagyobb nehézségnél.

    Reply

  • avatar

    Menyus

    |

    Most az a kérdés, hogy az MPS-elt mobok csak nehezebbek lesznek, vagy több XP-t is adnak-e?
    Remélem XP is több jár értük, különben minek szívassuk magunkat! :)

    Reply

Leave a comment

You must be logged in to post a comment.