Kezdőlap Hírek Dev. Journal: Defensive Skillek és Monster Damage

Dev. Journal: Defensive Skillek és Monster Damage

8
0
MEGOSZTÁS

A Blizzard közzétette az első nagyobb változtatások részletezését, mely nem más, mint a defenzív skillek és a monster sebzés alakulása. Következzék a lényeg pontokba szedve először általánosságban, utána kasztonként. A hozzászólásokat azért tiltottam le, mert nem szeretnék flame wart látni a hozzászólásokban és ez a hír tökéletes táptalaja lenne.

 

  • Néhány defenzív képesség hatékonyságát csökkentik. (pl. War Cry, Energy Armor, etc.)
  • A monsterek sebzését, legyen az fizikai, vagy mágikus, elementális stb. 25 %-kal csökkentik.
  • Ezt a kettőt összehangolják úgy, hogy a játékosok kevesebb sebzést kapjanak be, mint előtte, valamint a játékosok által használt buildek száma is megnövekedjen.

 
Aki ezek után túl könnyűnek érezné a játékot és kihívásra vágyik, annak ott a Monster Power system, ennek működéséről a Blizzard a későbbiekben ad részletes tájékoztatót.
 
Barbár:

  • War Cry Impurity rúna +all resistance értékét 50%-ról 20%-ra csökkentik.
  • Leap Attack Iron Impact rúna hatása módosul: 300% bónusz armor 4 mp-n keresztül helyett 100% bónusz armor 3 mp-ig/megütött ellenfél. Pl. használod a Leap Attackot Iron Impact rúnával, és megütsz 5 monstert, akor kapsz 500% armort 3 mp-ig.

 

Witch Doctor:

  • Jungle Fortitude 20% damage csökkentés helyett csak 15% sebzés csökkenést ad.

 

Wizard:

  • Az Energy Armor 65% helyett csak 35%-kkal növeli meg az armort.
  • Az Energy Armor Prismatic rúnája 40% helyett csak 25%-kal növeli meg az all resistet.
  • Ezen kívül a Wizard kap néhány túlélést segítő változtatást is, pl. a Familiar kap life regnerálós rúnát, ill. az Ice Armor kap fehér sebzést csökkentést is.


Monk:

  • A One with Everything passzív skillhez még  mindig nem nyúlnak hozzá, mert túl nagy problémát jelentene a játékosok számára, hisz erre az egy passzív képességre építik a felszerelésüket.
  • A Resolve passzív skill sebzés csökkentését 25%-ról 20%-ra csökkentik.
  • A Seize the Initiative passzív skill esetében, 100% helyett csupán a Dexterity 50%-t kapja meg a játékos bónusz armoként.

Demon Hunter:

  • A Shadow Powert buffolják, 20% lifesteal 3 mp-ig helyett 15% lifesteal 5 mp-n keresztül a hatás. A skill többi rúnája is hasnlóan 3 mp-ről 5 mp-s intervallumra változik. A Gloom rúna 35% sebzést csökkentést ad 5 mp-ig.
  • A Spider, Boar és Wolf petek tankolni is tudnak majd, hasonlóan a Witch Doctor zombi kutyáihoz és a Gargatuanhoz.
  • Rövidebb cooldownt kap a Sentry, és egyszerre 2 lehet belőle, további a Costum Engineering passzív skill lehetővé teszi, hogy legyen egy harmadik Sentryje is a Demon Hunternek.
  • Némelyik skill rúna és passzív képesség jobban hozzájárul majd a Demon Hunter túléléséhez, pl. armorral, életerővel vagy resistanciával skálázódik majd.

 

Néhány esetben konkrét példákkal magyarázzák el az egyes karakternél történt változásokat, pl. Barbár ill. Wizard, ezeket az eredeti hírben tekinthetitek meg.

 

 

We’re taking a close look at defensive skills vs. incoming monster damage in 1.0.5. We’re going to be changing a few defensive skills for each class, including some direct nerfs to skills like wizard Energy Armor and barbarian War Cry – Impunity. However, we’re also reducing incoming damage in Inferno, so players will actually come out ahead. In short the plan is:

Reduce the effectiveness of select defensive skills
Reduce monster damage by more than the mitigation lost by these skills
Putting both changes together, players actually take less damage than before.

 

Forrás: