Kezdőlap Hírek 1.0.5 – első benyomások

1.0.5 – első benyomások

3
0
MEGOSZTÁS

Az 1.0.5 eddigi újdonságait, és a patchnote-ot megtaláljátok itt.

Monster Power:
Ismétlésként, ez egy 10-es skálájú nehézségi szabályozó, ami plussz mf/gf-et ad számunkra ( és xp-t is még inferno szinten is). A jelenlegi 1.0.4-es kliens körülbelül 2-es és 3-as nehézség között mozog.

[Quote]The current difficulty in 1.0.4 is roughly equivalent to Monster Power 2 or Monster Power 3 in 1.0.5. (Monster Power 0 is just the setting the game will default to when you first log in.)[/Quote]

Inferno Act 1, a legelső portál után, ahol az első küldetés szörnye van, ott készültek a következő képek az első mezei zombiról.
A Monster Power 0-10 ig változtatva, a hp-k alakulása.


A következő két videóban láthattok egy lvl10-es Azmodan harcot, és egy elit csoportot némi fehér thrassel.

Uber bossok:
YouTube-ról szemezgetve néhány Uber boss videó:


PTR státusza:
Lylirra megosztott velünk egy linket, ahol folyamatosan közlik, hogy a ptr szerverekkel mikor történik valami változás.

MF/GF  és XP változások a Monster Power szintjének függvényében:

MP-LVL   (0-10) MF/GF       (%) XP      (%)
 0 0 0
 1 25 10
 2 50 20
 3 75 30
 4 100 45
 5 125 60
 6 150 75
 7 175 95
 8 200 115
 9 225 135
 10 250 160

Eventek:
Mostantól minden nagyobb event biztosít számunkra, egy-egy Uniqe mobot. Egy eventet kerestem gyorsan, ott az event végén jött a Uniqe szörny. A teljesség igénye nélkül a dobott loot.

Aukciós ház:
Sok szót nem akarok rá pazarolni, minden le lett írva a patch note-ban, inkább megmutatom az új felületet.

Loot:
Érezhető ez az új loot renszer, az a kevés drop ami esett ebben a kb 1 órás teszt időszakban, ilvl szerint lényegesen magasabb volt mint eddig. Mostantól ilvl 58 alatti tárgy nem eshet Infernón, és a kiesett lootok szintje olyan átlag 61 feletti volt, beleértve a trashtől, a rare itemekig bezárólag mindent. (Infernó Act 1 MP-LVL 4)
Act3-ban keveset voltam most, ezért bárminemű statisztika alaptalan lenne.

Végül néhány szó a Demon Hunterről.

Csak első benyomás szintjén. A farkas pet elég hasznos, szépen megfog 1-1 elitet, de tömegben eléggé gyorsan elpatkol. A Sentry-k viszont nagyon jók lettek, mivel eléggé sok a mobok hp-ja magasabb MP-LVL-en, így lepakol az ember 2-3-at passzívtól függően, és csak körülötte kell kiteolgatni a mobokat. A Vault nerfje érezhető, nem is láttam értelmét az 1.0.4-es sztár rúna használatának, de az viszont igen jó, hogy mostantól megtöri a root effekteket.
ELIT szörnyek:
Érezhetően erősödnek a MPLVL függvényében, nem csak a hp-juk de a sebzésük is. A reflect dmg szerintem erősödött, ( kb.600 allres, 37k hp.) 4-es MP-LVL szinten Act1 Infernon-n az elit mobok  2-3 ütésből lenullázzák a hp-t. (Belinkelem a nem ptr-s karaktert, viszonyításként a gearről)