1.0.5 – első benyomások

Hamu . Hírek, Leírás, Patch 3041

Az 1.0.5 eddigi újdonságait, és a patchnote-ot megtaláljátok itt.

Monster Power:
Ismétlésként, ez egy 10-es skálájú nehézségi szabályozó, ami plussz mf/gf-et ad számunkra ( és xp-t is még inferno szinten is). A jelenlegi 1.0.4-es kliens körülbelül 2-es és 3-as nehézség között mozog.

[Quote]The current difficulty in 1.0.4 is roughly equivalent to Monster Power 2 or Monster Power 3 in 1.0.5. (Monster Power 0 is just the setting the game will default to when you first log in.)[/Quote]

Inferno Act 1, a legelső portál után, ahol az első küldetés szörnye van, ott készültek a következő képek az első mezei zombiról.
A Monster Power 0-10 ig változtatva, a hp-k alakulása.


A következő két videóban láthattok egy lvl10-es Azmodan harcot, és egy elit csoportot némi fehér thrassel.

Uber bossok:
YouTube-ról szemezgetve néhány Uber boss videó:


PTR státusza:
Lylirra megosztott velünk egy linket, ahol folyamatosan közlik, hogy a ptr szerverekkel mikor történik valami változás.

MF/GF  és XP változások a Monster Power szintjének függvényében:

MP-LVL   (0-10) MF/GF       (%) XP      (%)
 0 0 0
 1 25 10
 2 50 20
 3 75 30
 4 100 45
 5 125 60
 6 150 75
 7 175 95
 8 200 115
 9 225 135
 10 250 160

Eventek:
Mostantól minden nagyobb event biztosít számunkra, egy-egy Uniqe mobot. Egy eventet kerestem gyorsan, ott az event végén jött a Uniqe szörny. A teljesség igénye nélkül a dobott loot.

Aukciós ház:
Sok szót nem akarok rá pazarolni, minden le lett írva a patch note-ban, inkább megmutatom az új felületet.

Loot:
Érezhető ez az új loot renszer, az a kevés drop ami esett ebben a kb 1 órás teszt időszakban, ilvl szerint lényegesen magasabb volt mint eddig. Mostantól ilvl 58 alatti tárgy nem eshet Infernón, és a kiesett lootok szintje olyan átlag 61 feletti volt, beleértve a trashtől, a rare itemekig bezárólag mindent. (Infernó Act 1 MP-LVL 4)
Act3-ban keveset voltam most, ezért bárminemű statisztika alaptalan lenne.

Végül néhány szó a Demon Hunterről.

Csak első benyomás szintjén. A farkas pet elég hasznos, szépen megfog 1-1 elitet, de tömegben eléggé gyorsan elpatkol. A Sentry-k viszont nagyon jók lettek, mivel eléggé sok a mobok hp-ja magasabb MP-LVL-en, így lepakol az ember 2-3-at passzívtól függően, és csak körülötte kell kiteolgatni a mobokat. A Vault nerfje érezhető, nem is láttam értelmét az 1.0.4-es sztár rúna használatának, de az viszont igen jó, hogy mostantól megtöri a root effekteket.
ELIT szörnyek:
Érezhetően erősödnek a MPLVL függvényében, nem csak a hp-juk de a sebzésük is. A reflect dmg szerintem erősödött, ( kb.600 allres, 37k hp.) 4-es MP-LVL szinten Act1 Infernon-n az elit mobok  2-3 ütésből lenullázzák a hp-t. (Belinkelem a nem ptr-s karaktert, viszonyításként a gearről)

Comments (96)

  • avatar

    fekete123

    |

    [reply]@Zoro (#50):[/reply]Ha csak nem működik megint az ami régen hogy kamu dolgokat lehet linkelni fórumon akkor igen. Nem hinném hogy véletlenül került a PTR-be. Majd kiderül.

    Reply

  • avatar

    Zoro

    |

    [reply]@szalontai (#45):[/reply]Hasonló, ma programtervező informatikus(pti) a neve. :)

    Ez a gyűrűs amus dolog biztos? Mert ha igen akkor még ma túl kell adnom az összesen amíg még ér valami. :P

    Reply

  • avatar

    pluhi

    |

    Az 1.0.4 nehézsége 1.0.5 MP3 környéke, de ez csak ACT3-4 re igaz, mivel itt már most is lvl63-asok a mobok. ACT1-ben már az MP1 is nagy ugrás lehet, hiszen 2 szinttel növeli meg a mlvl-t, ami rengeteget számit damage reduction-nél.

    A reflect nem erősödött, csak már nem dodge-olható, ez egy DHnál +40% bejövő sebzést jelent.

    Sokkal érdekesebb téma a jewelery affixek változása, PTRen most amun 10crit/100 critdam a max, gyűrűn 6/50. Ez, ha igy marad teljesen átszabja a piacot, ami most über, az jó közepes lesz csak. Nem beszélve róla, hogy nem számit már az ilvl, vagyis 5x annyi gyűrű/amu lehet potenciálisan top roll.

    Reply

  • avatar

    fekete123

    |

    [reply]@Warador (#37):[/reply]Igen én is azt vettem észre hogy nem kell már a resistes ordítás 0-án és még mellette le is szedhetek 1 resistes cuccot. Aki 0-án tolja annak mindenképpen könnyebb lesz.

    #Linkin: Igaz. Nekem is linkeltek 5.5-ös gyűrűt.

    Reply

  • avatar

    Abiondi

    |

    [reply]@Lord Azmodan (#46):[/reply]Bocsi, én is rosszul fogalmaztam. Szóval aki most Act3-on egész jól végig tud szaladni, annak most MPL 5 a megfelelő :o Ezt akartam kinyögni :)

    Szerk: és ebben benne van az is, hogy az istencsászárbiturbitápok akik másodpercek alatt öltek eddig mindent, azok 10-esen tovább pörögnek, de ennyi.

    Reply

  • avatar

    Lord Azmodan

    |

    [reply]@Abiondi (#42):[/reply]Jahh nem én azt írtam, hogy most mp5-ön jó nekem a játék és az 1.0.4-et gyakorlatilag az mp0-hoz hasonlítottam, lehet félreértettél valamit :)

    Reply

  • avatar

    szalontai

    |

    [reply]@Zoro (#41):[/reply]progmat?

    Reply

  • avatar

    Zsiráfnyál

    |

    [reply]@pacal (#34):[/reply]5-ös NV alatt ez szimplán szerencse kérdése (amin az MF-ed nyilván javít). Én is találtam már 5 perccel a login után 0 NV-vel legendary-t, meg előfordul, hogy 5-ös NV-ig egyáltalán nincs sárga, ez teljesen véletlenszerű.

    Mindenkiben kialakulnak ilyen egyéni benyomások, én pl csomószor megyek Act3 legelejére, mert ott a várfalon találtam eddig szinte az összes igazán értékes cuccomat. Nekem éppen úgy jött ki, hogy ott estek ki, és ezért babonából elmegyek oda néha. Tudom, hogy nincs nagyobb esélye, de mégis tök olyan, mintha lenne. A Diablo1-ben meg mindig a szörnyek lábára kattintottam, mert úgy éreztem, hogy attól gyakrabban találom el őket. :D Szerintem mindenkinek vannak ilyenjei.

    Reply

  • avatar

    Abiondi

    |

    [reply]@Lord Azmodan (#38):[/reply]Akkor jól neked is úgy tűnik, hogy a MPL 4-5 a mostani szint?

    Reply

  • avatar

    Zoro

    |

    [reply]@szalontai (#23):[/reply]Talált süllyedt. Uccsó évem. Van 1 órám hetente. Dyinggal neurális hálók. :P
    Kellene készülni ZV-re meg nyelvvizsgára is közben, de ilyen bér mellett minden másra szánt percet bánok. :P
    Szeptember 7-én kezdtem rá, így mivel sokan kérdeztétek október 7-én majd írok egy összegző cikket számításokkal a havi bérről a fórumra.

    Az MF-ben sokan tévedtek. PLevel 52-n most már érződik a lassulás. Én felpakoltam annyi MF-et a segítőre meg magamra, hogy 75-ön már meglegyen a max cap. Az még kb 3 hét. Onnantól majd szedhetem le. Szóval még sokat ér az MF. Így nem kell a 100-at elérni.

    Lord Azmodan, neked pedig THX a leírást. Akkor MP2 lesz ebből valszeg. :)

    Az egyetlen gond, hogy megöli a játékot ez a farm. Lényegében dolgozok. Így a karakteremre sem teszek drága cuccokat. Eddig 10 milla volt a plafon. De ezen a héten egy Inna fejest és gatyát felerőszakoltam a haladás miatt. Szóval mivel lement a gold/EUR arány rendesen így manapság már merek költeni a karira is, de szigorúan csak goldot. Eurót soha. Eddig sem és ezután sem. De azért adtam el olyan cuccokat amiért fájt kicsit a szívem, mert über lett volna a kari…

    Reply

  • avatar

    Lord Azmodan

    |

    Mondjuk annyit változtatnák, ha már teszt üzemben folyik a dolog, hogy a kulcsok jobb arányban potyogjanak ne 20-ból essen egy vagy egyse…a rendes patchben lehet így, de most teszt alatt essen már ki minden 2.-ra mondjuk, hogy mehessen mindenki überezni ne feleslegesen kulcsozzunk.

    Reply

  • avatar

    Abiondi

    |

    [reply]@Warador (#37):[/reply]Izé, hülye kérdés, de most érzésre írom le a véleményem:
    1.0.4-ben most az Act3 Siegebreaker questben tudok kb. úgy haladni érzésre, mint PTR-en Act 1 MPL 5-ön.

    A moncok HPi is ott vannak kb-ra 10%-os szórással.
    A sebzésük pedig.. a wiz kapott allres nerfet (ami az én resem esetében kb. +5% sebződést jelent), viszont a moncok -25% sebzést, így most érzem ugyanott (ugyanannyi ütéstől fexem).

    Reply

  • avatar

    Lord Azmodan

    |

    [reply]@Warador (#37):[/reply]Lehet karakter függő, mert nálam a 0 meg az 1-2 gyakorlatilag ugyanaz 3-nál érzem, hogy kicsit erösődnek, 5-nél pont jó 7-nél a pakkok már alakulnak 10pedig mezei is húzós :D

    Bár ezért írtam karakter függő, mert egy elit felszerelt karakter-nek meg 1-10-ig minden ugyanaz csak nem 1 ütés hanem 2 mp10-en :D Jó 2 erős, de hosszabb max…

    Reply

  • avatar

    Warador

    |

    [reply]@Lord Azmodan (#35):[/reply]Pedig a mostani állapot mp 2-3 kb.
    A mobokat nem csak abból a szempontbók kell nézni, hogy mennyi a hp-juk, hanem a sebzésüket is figyelembe kell venni. A patchben alapból kapnak -25%dps-t a mobok…

    Reply

  • avatar

    Abiondi

    |

    [author]pacal (#31):[/author][quote]hát ebben lehet hogy tévedsz nem tudom.
    Ugyan is nem hinném hogy ez esély növel.
    Mert 0% al sosem dob 1200nál több lovét semmi..
    300% al 3000 is lehet egy kupacba.
    De 200% al nem!! Soha nem találtam és más( akit ismerek) sem..
    De ha úgy lenne ahogy írtad akkor lenne esélyem rá 10%-al is [/quote]
    Nem biztos. Több más játékban is úgy van megoldva a treasure esélye, főleg a goldé, hogy addig dobál és növeli az értéket amíg bejött az esélyed.
    Tegyük fel van mondjuk 150%-od, és sikeres dobásonként kapsz 100 goldot, de csökken 20%-kal az esélyed az új dobás előtt. Ergó 300 arany tuti, 90%-al 400 is meglesz stb… de 900 goldod nem lesz mert arra már -10% esélyed van. Viszont ha 300%-ról indulsz akkor a 1000 gold tuti.
    És emellé szoktak még egy pici randomot belevinni a dologba, hogy ha 9999% esélyed van, akkor is ronthatod a dobást (tehát bármikor kiszállhat a generátor a ciklusból, már a legelején is akár, így kaphatsz majd 500+ GF mellett is 1 goldot). És gyanúsan így néz ki ez a rendszer is: ha máshol működött, és működik, ide sem találtak ki mást.
    És tökéletesen lemodellezi az általad említett összes esetet.

    Reply

  • avatar

    Lord Azmodan

    |

    [reply]@Zoro (#21):[/reply]Sokan írnak sok baromságot…a lényeg az, hogy ez az 1.0.4. se nem mp2-3, hanem ez az mp0…
    szóval, ha mp1-et állítasz akkor már erősebb minden, mint simán a mostani 1.0.4-es állapot. Persze gyakorlatilag észre vehetetlen különbség van mp1 és2-nél a simához képest max. act4-ben pakkokon venni észre a dolgot.

    Ezt onnan veszem észre, hogy act1-ben minden egy ütés, ha itt aki írta, hogy ez bizony 1.0.4. az a mp2-3-as állapot, na ott mp3-ban már nem egy ütés semmisem, hanem 2 szóval semmikép sem felel meg az az állítás.

    Azt m,ondom, hogy act mp7-el pakkokat tekintve kezd hasonlítani a kiadott verzióhoz mp10 pedig még annál is nehezebb :D Persze vannak high karakterek akinek az mp10 is könnyű, de az még nekünk mezei játékosoknak messze van sztem :D

    Reply

  • avatar

    pacal

    |

    zsiráfnyál nem látod amit írtam :D
    3as valortól dobálja a 2-3-4 sárgát tehát átlag 3at.
    Ezt nap mint nap tapasztalom
    de az eslő kettőnél össz 1db sárga
    Nagyon ritka ha 2..
    Összesen
    De így akkro 30% magic find ennyit számítania ezt írtam?
    Mások is tapasztalták ez sőt más mondta nekem én meg kipróbálgattam.
    és valóban
    Mintha a valor 30% magic findja már sokkal többet érne mint 300% alap :D
    Amúgy nem fikázni jöttem fel mert imádom a játékot csak megosztom tapasztalatom.
    Próbáljátük ki menjetek le 20×pl act3 ba
    Nézzétek meg 300% os magiccel mit dob az első 2 pack
    Aztán nézzétek meg mit dob ha már van 2 valor
    ÉS ne menjetek fel 4 ig csak lépj ki
    ÉS kezd elölről
    50% al több a sárga 30% magictől
    Ami elvileg lehetetlen lenne
    De tényleg így van próbáld ki.
    először engem sem érdekelt a dolog de azért megnéztem

    Reply

  • avatar

    Zsiráfnyál

    |

    [author]pacal (#28):[/author][quote]Régen is azt tapasztaltam meg most is, hogy a valor 75%-a sokkal többet ért mint a cuccokból adott magic find.
    Néha olyan érzésem van, hogy sokat nem számít. Amíg nincs valorom szinte sosem dob sárgát hiába van 300-as magicem.[/quote]

    Mert az 5-ös NV fixen garantálja, hogy elit packonként legalább 1 sárga esik, ezért találsz több sárgát. A 75% ami még e mellé ad, teljesen független dolog ettől.

    Reply

  • avatar

    TrollBalint

    |

    [reply]@pacal (#28):[/reply]A valor annyiből tényleg többet ér, hogy 5-ös valornál van egy (elvileg van) garantált sárgád elitekből meg 2 sárgád bossokból. Ez többnyire így is van, bár néha velem is előfordul, hogy nem dobnak sárgát. Ezt valamelyik korábbi patchben hozták be

    Reply

  • avatar

    pacal

    |

    hát ebben lehet hogy tévedsz nem tudom.
    Ugyan is nem hinném hogy ez esély növel.
    Mert 0% al sosem dob 1200nál több lovét semmi..
    300% al 3000 is lehet egy kupacba.
    De 200% al nem!! Soha nem találtam és más( akit ismerek) sem..
    De ha úgy lenne ahogy írtad akkor lenne esélyem rá 10%-al is :P
    Na mind1 amúgy csak kiváncsi vagyok voltam erre
    De ide a roszdás bökőt ha vaalki mondjuk 50% os gold find-al talál mondjuk 2900lovét 1 kupacba..
    Mert aki ilyet ír annak egy szavát sem hinném többet :D
    így viszont a db számra hat

    Reply

  • avatar

    Abiondi

    |

    [author]pacal (#28):[/author][quote]
    + gold find..
    270%os gold find-al hogy tud dobni 1gold-ot bármi is? Mert sokszor van ilyen:)
    [/quote]
    Az esélyt növeli, nem a darabszámot. 2,7x nagyobb esélyed van 1 goldot kapni :)
    Ha a moncoknál meg van adva, hogy erszénye van, mindre külön dobálva az esélyt meg is van a megoldás az 1 goldos problémára, illetve arra is, hogy miért van az, hogy ahogy nő a GF úgy nő a dobott kupacokban található arany mennyisége is. Azt pedig, hogy mikor hogyan vonják össze a dobandó kupacokat azt meg ők tudják (értsd mikor dob 200 és 300 goldot, mikor pedig egyben 500at).

    Reply

  • avatar

    Zsiráfnyál

    |

    [author]rubicoin (#26):[/author][quote]az tuti hogy így már az mf cuccok tényleg semmit sem fognak érni. miért is nem törlik ezt a statot? ja, hogy nem lehet mert sokan vettek rmah-on anno ilyet és nyávognának? és így nem fognak? tényleg ennyire hülyének nézik az embert???[/quote]

    Nem felesleges az, legfeljebb pragon lvl 100 mellett. A paragon MF-ed és a cuccaidon lévő MF összege lehet max 300%, ezen felül jön még a Nephalem Valor-os MF és a Monster Power-es MF, amikre már nem érvényes a 300-as határ. Amíg nem éred el a paragon 100-at, addig nagyon is fontos kipótolni az “alap” 300 MF maradékát a cuccaiddal.

    Paragon lvl 100 mellett tényleg teljesen felesleges stat lesz a cuccokon az MF, de azért ez a legtöbbünknek még egy elég távoli jövő. Az tény, hogy a Monster Power és a Paragon lvl együtt jóval nagyobb MF bónuszt ad (lvl 30 5-ös fokozaton pl +150), mint amit cuccokból könnyen össze tudsz szedni (150 MF értelmes cuccokon nem olcsó dolog), szóval lehet, hogy ezután jobban megéri majd nem költeni erre a statra, de aki a lehető legnagyobb MF-et szeretné elérni, és nem Paragon 100-as, annak szerintem ez egy nagyon is fontos stat.

    Reply

  • avatar

    pacal

    |

    Üdv.

    magic find..
    Régen is azt tapasztaltam meg most is, hogy a valor 75%-a sokkal többet ért mint a cuccokból adott magic find.
    Néha olyan érzésem van, hogy sokat nem számít. Amíg nincs valorom szinte sosem dob sárgát hiába van 300-as magicem.
    + gold find..
    270%os gold find-al hogy tud dobni 1gold-ot bármi is? Mert sokszor van ilyen:)

    Amúgy nekem mind1 csak gondoltam leírom:)
    nekimegyek az első 2 packan jó ha 1 sárgát dob a kettő de a 3. után már 3-4 sárga az rendszeres. Kérdem én 300ÉS 330% közt ekkora lenne a különbség? Á sztem valor a lényeg.
    Amúgy más is tapasztalta ezt nem csak én vagyok vele egyedül

    Reply

  • avatar

    fekete123

    |

    [reply]@rubicoin (#26):[/reply]Én is most adogatom el az mf cuccokat (jókor jut eszembe) 5-ét se kapom már értük. Mindegy ez van.

    Reply

  • avatar

    rubicoin

    |

    “A jelenlegi 1.0.4-es kliens körülbelül 2-es és 3-as nehézség között mozog.”

    a cikk szerint ha 1.05-ben bekapcsolod a monster powert az options menüben és mp2-n tolod, akkor 1.04-hez képest kapsz 50% mf/gf bónuszt úgy hogy gyengébbek a mobok? a cap hatodányi igyen mf/gf a blizzard részéről igen nagy hülyeség lenne. az tuti hogy így már az mf cuccok tényleg semmit sem fognak érni. miért is nem törlik ezt a statot? ja, hogy nem lehet mert sokan vettek rmah-on anno ilyet és nyávognának? és így nem fognak? tényleg ennyire hülyének nézik az embert???

    Reply

  • avatar

    Lord Azmodan

    |

    Így mondjuk érdekesebb lesz Paragonkodni, mert az ember keresi majd a kulcsokat közben pedig észrese veszi és a Paragon meg emelkedik…egyébként valami új Boss-okat kitalálhatnának ehhez a quest-hez..nemcsak átnevezett már ismert szörny típusokat. Mondjuk nekem az ACT3-as Keywarden tetszik a legjobban, fagyaszt/osztodik.. a többi olyan átlagos lett.

    Én azt vettem észre, hogy eddig a segédem elég jól lubickolt mellettem, most mp5-ön már esik kel össze-vissza többet van padlón, mint mellettem :d persze majd felkell fejlesztenem a cuccait ez megoldva. Viszont monk lévén az idézett segédem is elég gyakran halálozik ami eddig csak igen ritkán esett meg, hogy meghalt, ezt gondolom visszább vették az életerejét.

    Most én úgy vettem észre, hogy mármint én monkkal mp7-ig elfickándozok act1-2-3-ban, de ott már act4-be pakkoknál esek kelek :D Rátoltam egy 10-est ACT1-re mezei férgek Butcher elött megizzasztják az embert :D pakkról nem is beszélve 10perc alatt ment le egy 4-es..és a drop ehhez mérten lószar lett.

    Az über párosítások nem rosszak, de én gyúrnák rajta. A legjobb az SK & Magdha
    Zoltun és Siegebreaker jó lenne , ha még vele lenne a 2 Gólemje így lightos
    Ghom és Rakanoth na az is adja.

    Jó lesz ez nekem tetszik csak a 4 keywarden-t kéne új fajta szörnyekre cserélni.

    Reply

  • avatar

    Nasty

    |

    [reply]@Zoro (#21):[/reply]Köszönöm a gyors válasz! :)

    Kicsit azért meg nyugtattál, hogy nem én csinálom rosszul, csak nem eleget farmolok hozzá :)
    Munka és család mellett nyilván nem lehet.
    Az órabéred engem is érdekelne vagy esetleg bérszámfejtő lap :D

    Reply

  • avatar

    szalontai

    |

    [reply]@fekete123 (#22):[/reply]vagy egyetemre :D nekem onnan ismerős, hogy eltelt 3nap úgy,h fel se tűnt…

    Reply

  • avatar

    fekete123

    |

    [reply]@Zoro (#21):[/reply]13 óra… Uh bakker, gondolom középsuliba jársz. Én legalábbis akkor csináltam ilyesmit. Egyszer kiszámolhatnád az órabéred. De viccen kívül. Csak úgy felületesen az eddig keresett összeg osztva napi 12 órával vagy kevesebbel ha szünetek is vannak.

    Reply

  • avatar

    Zoro

    |

    [reply]@Nasty (#18):[/reply]Napi 12-14 órában Act3-at farmolom. Plevel 51. Sajna csak jóval a patch után kezdtem el aktívan tolni. Szeptember 7-ig léptem 7 paragont. Tehát max 12-14 órát játszottam össz addig. Azóta meg rákockultam.
    Amiket eladok az elég egyértelmű. Legendaryk. Van, hogy 2-3 napig nem esik használható. Van, hogy 2-3 napig minden esik.

    Nekem is lenne egy kérdésem. Akkor most minek felel meg a jelenlegi 1.04 inferno nehézség? Valaki aki sokat tolja naponta és érzi a különbséget és PTR-en próbálta. Mert már megint megy a kavarás itt lentebb. :)

    Reply

  • avatar

    fekete123

    |

    [reply]@balikabo (#15):[/reply]A sebzés is nő. A 0-ás szint tuti gyengébb mint a mostani 1.04 hisz leírták a patch notes-ban is, hogy 25%-all kevesebbet sebeznek és szerintem az életük is kevesebb. Főleg a championokon érezni szerintem

    Amúgy tegnap megcsináltam a sigebraker és zoltán párost MP5-ön, 4. próbálkozásra sikerült, addig mindig elfelejtettem potiont venni. Jópofa ez a rendszer, De a D2-es übereknek nem ér a közelébe. Lényegében azért nehezedik mert az életük nő, és nagyobb eséllyel hibázol. De nincs az mint régen hogy ha véletlen egyszerre 2-őt csalsz ki, akkor kitör a káosz, és mindennek annyi. Nekem nagyon hiányzik hogy nem idézgetik a szörnyeket. Talán a skeleton kinges érdekesebb.

    Reply

  • avatar

    Saluki

    |

    [reply]@Hamu (#11):[/reply]Trail of cinders nem kuka ám! Pont akkor adja de a LOH-ot mikor a legjobban szükséged van rá és menekülsz…. Meg így legalább most már reflecteseknél nem ver agyon. Ráadásul stackelődik és mivel shadow már nem eszi úgy a discipline-t lehet több csíkot is húzni ;)

    Reply

  • avatar

    Nasty

    |

    [author]Zoro (#4):[/author]Egy picit off, de nagyon érdekel ez a téma és remélem tőletek választ kapok a kérdésemre. Hogyan kerestek ennyi pénzt rmah-ban? mit raktok be amit elvisznek főleg ennyiért? Az utóbbi napokban akármit teszek be, még minimális 1,25 euro-ért sem viszik el, viszont eddig úgy ahogy el tudtam adni a biteket.
    Előre is köszi ha válaszoltok.

    [quote]Habár a tegnapi és mai pangásban is bejött vagy 100 euró. xD Lucky days.
    [/quote]

    Reply

  • avatar

    Jonas

    |

    Ha tényleg folyamatosan magas szintű tárgyak fognak potyogni az elég durva inflációt eredményez majd AH-ban.

    Reply

  • avatar

    Mezznar

    |

    Felesleges elnézned Act3-ba, mivel MP 1-től kezdve minden szörny, minden ACT-ban lvl63-as lesz, tehát a loot ugyanaz ActI-II-III-IV-ben. Van róla kék post is.

    Reply

  • avatar

    balikabo

    |

    “A jelenlegi 1.0.4-es kliens körülbelül 2-es és 3-as nehézség között mozog.

    Ez nem igaz! A jelenlegi 1.04 es kb a 0-as szinttel egyenlő… Am, nem rossz, tegnap lvl 10 es mp-vel az én kis szereny wizardommal frestring woods-ban kb 15 perc volt a champ:D esett 1 db rare ami elég gagyi volt(de legalabb az ilvl nagy) nemsokat toltam mert inkább a rendes karakterrel ölök majd bele időt, de kipróbálni azért jó volt. Merész lesz 4 en végigmenni lvl 10 essel még act 1 et is.:D Am az MPV-vel a mobok sebzése is nő vagy csak a hp?

    Reply

  • avatar

    sirnyeteg

    |

    Annyival egészíteném ki az MF/GF/XP bónusz táblázatot, hogy inferno előtti nehézségeken +10 MF/GF es +20% XP bónuszt kapunk level-enként.

    Megnéztem a monster sebzéseket Inferno Act I Old ruins waypont zombiknál (ugyanazzal a gearrel):
    1.04 : 4k -7k
    1.05 : 2,5k – 5k
    1.05 MPL 0 : 2,5k – 5k
    1.05 MPL 1 : 6k – 9k

    Más WD is tapasztalta, hogy a firebomb skill nem sebez?

    Reply

  • avatar

    Zsiráfnyál

    |

    Óóó, szóval xp bónusz is jár érte. :D Egyre jobban várom a patchet. :D

    Amúgy hasznos cikk, még ilyet sokat !

    Reply

  • avatar

    Lord Azmodan

    |

    [reply]@Hamu (#10):[/reply]Akkor gyakorlatilag feleslegesen szedte le az ember ezt a nagy méretet, kipróbálni kicsit sok ez…ám remélem uninstallnál nem fog bekavarni a rendes d3-ba.. az lenne még a szép :D

    Reply

  • avatar

    Hamu

    |

    [reply]@fekete123 (#5):[/reply]Igen, nekem e az aktuális mentést másolta át tegnap, hanem egy régebbit.

    Reply

  • avatar

    Hamu

    |

    [reply]@Lord Azmodan (#9):[/reply]Nem, a ptr teljesen el van szeparálva, ami ott változik, az a ptr végével törlődni is fog.

    Reply

  • avatar

    Lord Azmodan

    |

    Itt PTR-ben ha fejlesszük a karakterünket az megmarad utána is, tehát ha most vagyok 25-ös Paragon és itt fejlődök még 1-2-őt az megmarad a sima játékban is? Lehet valaki kérdezte már, de sok volt a hsz itt-ott nem igen követtem a dolgokat :D Ja és ami a legidegesítőbb az egészben mi a francért kell leszedni ezért a full játékot megint….

    Reply

  • avatar

    Lord Azmodan

    |

    Én azt sajnálom, hogy Zoltun nem hozza magával a két Behemótját még pluszba, na az úgy korrektettebb lenne :)

    Reply

  • avatar

    sirnyeteg

    |

    A zombis képekhez oda lehetne tenni egy 1.04-es képet is, pont odafér :). Nálam Inferno nehézségen az Old ruins waypont-nál lévő zombik HP-ja 26k és 45k között mozog. Monster HP alapján a mostani (1.04) nehézség nem MPL 2 és 3 között van, hanem a 0-ás szinttel egyenlő. Szerintem ez utóbbinak lenne értelme a +MF/GF bónusz miatt.

    Reply

  • avatar

    Animebj

    |

    Nem tudom, hogy hülye-e a kérdés, de hogyan lehet a szörnyek (és persze a bajtársak) HP-ját számszerűen megjeleníteni?

    Reply

  • avatar

    fekete123

    |

    Nektek is 3-4 nappal ezelőtti mentést másol át PTR-re? Ki akartam próbálni öcsém embereit, erre nincsenek nála azok a cuccok amiket 2-3 napja raktunk be…

    Reply

  • avatar

    Zoro

    |

    Hamu beváltotta amit mondott. :) Köszönet a leírásért!

    Az kifejezetten tetszik, hogy nem csak az über geares állatok járnak majd jobban. Tehát én valszeg 3-4 MP szinten fogok farmolni. Nem lesz sokkal nehezebb a jelenleginél és mégis rendesen járni fog érte MF/GF/EXP.

    De igazából amit Dyinggal is beszéltünk óra előtt nekem csak az számít. Nevezetesen, hogy legyen sok új content amiért az emberek visszajönnek, mert akkor felélénkül az RMAH és még több zsé jön be. :) Habár a tegnapi és mai pangásban is bejött vagy 100 euró. xD Lucky days.

    Szóval csak így tovább Blizz. Kell a plusz tartalom ami költésre sarkallja a gazdag nyugatiakat. :)

    Reply

  • avatar

    TheMageTalRasha

    |

    Na ja nem rossz, bár a második monk vidiben az 5 nv-al látszik még mindig szar itemek esnek xD

    Reply

  • avatar

    Jonas

    |

    Csak csatlakozni tudok Dyingsoul-hoz, big thx érte…

    Reply

  • avatar

    Dyingsoul

    |

    Húha szép kis leírás, köszönjük Hamu! (Ezt az MP táblázatot már rég kerestem xD)

    Reply

Leave a comment

You must be logged in to post a comment.