Az infernal machine pontos leírása

Dyingsoul . Hírek, Patch 13376

Az Infernal Machine megszerzése:

Ahhoz, hogy megküzdhessünk az über bossokkal, először le kell gyártanunk az Infernal Machine-t. Ehhez három kulcsra és egy planra lesz szükségünk.

 

Kulcsok és az Infernal Machine

Kulcsok és az Infernal Machine


  • 1. Kulcs – A Fields of Miseryben (Act 1) szerezhetjük meg egy Goat Mutant Key Wardentől
  • 2. Kulcs – Dahlgur Oasisban (Act 2) szerezhető meg egy Dune Dervish Key Wardentől
  • 3. Kulcs – Stonefortban (Act 3) szerezhetjük meg egy Morlu Spellcaster Key Wardentől
  • Infernal Machine Plan – Silver Spire Lvl 1-en (Act 4) szerezhető meg egy Terror Demon Key Wardentől
  • A kulcsok őrzői minden egyes infernoba kreált játékban spawnolnak.
  • A Monster Level és a valor befolyásolják a dropot: 5-ös valorral 10-es MPL-en 100% a drop esély a kulcsokra.

Az Infernal Machine használata:

Miután lecraftoltuk az Infernal Machinet, a játékosoknak aktiválniuk kell a portált, hogy beléphessenek az über bossok három világába.

  • A szerkezetet Heretic’s Abode-ban kell aktiválni, amit New Tristramban találhatunk.
  • A portál megnyit nekünk egy utat, mely random módon vezet a három hely egyikére, melyek a következők lehetnek:
  • The Realm of Discord – King Leoric és Mahgda.
  • The Realm of Turmoil – Siege Breaker és Zoltun Kulle.
  • The Realm of Chaos – Ghom és  Raknoth.
  • A masina csak egyszer használható (egy portált nyit, egy alkalomra).
  • Minden alkalommal, mikor újabb portált akarunk nyitni, újra le kell gyártanunk az Infernal Machine-t.
  • A portál mindaddig nyitva marad, míg a bossokat le nem győzzük vagy el nem hagyjuk a játékot.
  • A Vengeful Eye, Devil’s Fang, és Writhing Spine, amik a Hellfire Ring legyártásához szükségesek, nem garantált dropok.

UPDATE: Hellfire Ring craftolása:

A gyűrű receptjét act2-ben egy árustól, Squirt the Peddler-től vehetjük meg (a kislány aki Wirt’s bellt is árul). Az ehhez szükséges alapanyagok az über bossok dropjai, tehát: [Vengeful Eye]x1 [Devil’s Fang]x1 [Writhing Spine]x1 [gold]x50,000.

 

Materialok és Hellfire Ring

Materialok és Hellfire Ring

Screenshotokért külön köszönet Buleh-nak and Moldran-nek:

[salbumphotos=32,120,max,n,n,name]
UPDATE 2: Videó Guide az Infernal Machine-hoz:

forrás: diablofans, us.battle.net

Comments (97)

  • avatar

    wazzeh

    |

    [author]ordogodvan (#49):[/author][quote]100 szor legyaktam, ebből KB 20-szor 5-ős NV-al , szerintem
    alapjátékba nem dob kulcsot…
    0[/quote]

    Na akkor tisztázzuk, hogy elkerüljétek a fölösleges köröket. Olvastam egy nagyon jó kis leírást erről:
    Arra hogy essen kulcs csak és kizárólag 5 NV-vel van esély. Minden MP szint ad 10% esélyt ahhoz hogy esik e kulcs. Ergo MP1-en van 10% esélyed h esik HA 5 NV-vel mész neki. Sajnos MP0-án semmi esélyed sincs :(

    Reply

  • avatar

    ordogodvan

    |

    100 szor legyaktam, ebből KB 20-szor 5-ős NV-al , szerintem
    alapjátékba nem dob kulcsot…

    Reply

  • avatar

    Abiondi

    |

    [reply]@szadam222 (#47):[/reply]Ugye PTR-en játszol, nem pedig a normál játékban?

    Reply

  • avatar

    szadam222

    |

    Egésziteném a kérdésem……Sima játékban meg lehet eggyáltalán szerezni? Értem itt hogy egyedül játszom nem csapattal….hol láthetom a a mpl-t? Mi az a valor mert látom az befojásolja a droppot….én sehol nem találom a key wardeneket act 2 ben megvan a dune dervish de 10böl egyszer se dob kulcsot…….act 1 ben meg nem is találok olyan nevű szörnyet…….

    Reply

  • avatar

    szadam222

    |

    Hali!Valaki segitsen már please….. Ezt a helfire ringet hogy a ……lehet megszerezni…mert a leirás elég jó csak nem találom a key wardeneket…….se act1 ben se act 2ben……

    Reply

  • avatar

    l33tus

    |

    [reply]@Dyingsoul (#43):[/reply];)

    Reply

  • avatar

    rikike67

    |

    [author]l33tus (#40):[/author][quote]@rikike67 (#39): Csak Kulle rage-el. A többi nem. Magda 75%life alatt shildeli magát amíg le nem nyomod Leoricot. Kb ennyi…
    0[/quote]
    köszi

    Reply

  • avatar

    Dyingsoul

    |

    A cikket kiegészítettem a Hellfire Ring craftolásának információival! :)

    #41 | l33tus: Kijavítottam. A miért nem javítottamnak az okait kérdezted, erre a válaszom: azért mert senki nem adott forrást, ahol hivatalosan ez meg lett volna cáfolva. Jöttél te, most hoztál magaddal egy hivatalos forrást, ahol ezt megcáfolták és javítottam. Ez így működik. Próbálunk minél pontosabb információkkal szolgálni és nem félrevezetni az olvasókat, ezért ha kommentekben csak annyit írtok hogy már máshol is hallottatok valamit, az nem biztos alap, de jó kiindulópont. De így kell csinálni, ahogy most is csináltad: hozzatok hivatalos forrást, linkeljetek és ilyenkor javítjuk is a dolgokat, amint lehet. Köszönöm a segítségedet ebben. :)

    Reply

  • avatar

    fekete123

    |

    [reply]@l33tus (#41):[/reply]Most kipróbáltam ACT1-ben MP10-el 5 stackal és tényleg elsőre esett. ACT1-et így még talán megéri (nekem legalábbis) 10-ben farmolni.

    Már csak az lenne kérdés hogyan skálázódik a %-os esély. MP5-el többször is megcsináltam már az act3-ast de szerintem nem 50%-ban dob.

    Köszi a linket!

    Reply

  • avatar

    l33tus

    |

    [author]l33tus (#16):[/author][quote]“A Monster Level nem befolyásol semmit.
    A dropok nem 100%-osan garantáltak.”
    Úgy tudom, hogy ez nem így van. Minél magasabb a MPL, annál nagyobb a kulcs és a matik esésének valószínűsége. Minél magasabb az NV annál magasabb a drop rate.
    10-es MPL + 5-ös NV = 100% drop rate.
    Ez nem hivatalos forrásból van, de szinte kivétel nélkül minden fórumon/streamen ezt mondják. És ami streamet láttam, ott be is jött. Végigtolták egyszer az egészet és mindenkinek esett minden elsőre. QED…
    [/quote]

    Még mindig kint van a főoldalon, hogy “A Monster Level nem befolyásol semmit. A dropok nem 100%-osan garantáltak.”.

    DE MIÉRT??

    Kulcs és mati CSAK akkor eshet, ha megvan a 5stack valor.
    Minél magasabb a MPL, annál valószínűbb a drop. MLP10-en 100%. (természetesen 5-ös NV mellett, mert ez követelmény)

    http://us.battle.net/d3/en/forum/topic/6712951823?page=1#16

    Reply

  • avatar

    l33tus

    |

    [reply]@rikike67 (#39):[/reply]Csak Kulle rage-el. A többi nem. Magda 75%life alatt shildeli magát amíg le nem nyomod Leoricot. Kb ennyi…

    Reply

  • avatar

    rikike67

    |

    Két boss kis (vagy több) gyakorlással ugyanúgy lemegy, mint ha külön-külön jönnének. Azt szeretném csak tudni, enrage timerük lesz-e. Mert ha igen, akkor az nekem baj lesz :)

    Reply

  • avatar

    fekete123

    |

    [reply]@p0w3r (#37):[/reply]Nyugi amúgy nem vagy ezzel egyedül. Régen amikor reklámozták és jött a dolog erről az NV-ről meg a véletlen eseményekről készült videók, én kb azt képzeltem el hogy megyek, találok pár csontváz mágust, vagy kultistát, akik készülnek megidézni egy démont, lesz nagy csata, meg hasonlók, mint pl diabló egyben mikor megszerzed a guardian varázslatot (az is egy véletlen esemény) szóval hogy ilyen ütős kihívások elé állítanak és akkor kapok valami pluszt, ami késztet a hosszú játékra.

    A dolog azért gáz, mert ha időm engedi akkor játszok, de lusta vagyok hátranyúlni és bekapcsolni a hangfalat. Ne ez az a szint egy játéknál ami már azért gáz :D

    Az uberek nekem se jönnek annyira be, legalább valami variáció lenne a pályarészben ahol vannak, de gyakorlatilag az is tök ugyan az a terem ami már benne van a játékban. oké D2-ben is a falu volt, de ott legalább bele tudtak akadni egy-egy házba, szóval történt valami.

    Még mindig az tetszene a legjobban hogy a 3 kulcsos ami most van, random droppal, aztán amik most vannak 1-1 titkos dungeon végén fix droppal, és az ezektől kapott fix cuccal lehet nyitni valami újabb helyre. Mert az a tegnapi csatám sigebreakerrel az elég uncsi volt. Nehéz az ok, de kicsit uncsi.

    Sebaj mehetek úgy act1-2 ben hogy megizzaszt. Már ez is előrelépés.

    Reply

  • avatar

    p0w3r

    |

    [reply]@fekete123 (#34):[/reply]Igen én féltem a játék világát, mert számomra nem csak az egyre durvább cuccok vadászása jelenti a játékélményt, hanem egy normálisan összerakott világban kóborolni és aprítani, amit most csak félig sikerült megvalósítaniuk. Gyakorlatilag félkészen adták ki a játékot. És itt most nem a balance-ról beszélek, hanem a világ kidolgozásáról. Az ACT1-en látszik, hogy maximálisan össze van rakva, még az ACT2-n is, de a 3 és a 4…mintha veszítene a szokásos Diablo hangulatából és bár nem rosszak, de mégis valahogy hiányérzetem van azokon az ACT-okon, nincs meg a kellő mélysége az egésznek. A random pályagenerátor is sokszor csinál ugyanolyan pályarészeket egy dungeon-on belül(van, hogy zsinórban 3x!!!), és azokon a részeken mindig ugyanott van egy holttest. Roppant mód idegesítő, valahogy a Diablo 2-ben nem emlékszem ilyenekre. Ezt persze lehet még korrigálni és remélem fogják is.

    A Paragon Level tetszik, jó ötlet, a Monster Level is hasznos dolog. De én a Blizzard helyében nem kapkodnék annyira, hogy most minden hónapra jusson valami újdonság, hanem ha valamit kitalálok, vagy egy régi ötletet újra meg akarok valósítani, akkor azt olyanra csinálom, hogy érződjön rajta, hogy maximálisan újnak hasson és lehetőleg ne meglévő elemekkel dolgozzam.

    Komolyan mondom, nem hiszem el, hogy 5 év fejlesztési idő alatt, csak ilyen világot sikerült nekik teremteni. Miért? Ha ennél sokkal többre is képesek!!! 5 éven keresztül csak a számokkal és az inventory felépítésével játszadoztak? Addig a többiek mit csináltak? – itt most értem azokat, akik a tartalmi részen dolgoztak. Nekem ne mondja senki, hogy nem akartak annyira elszállni a 2. résztől, mert a hangulatot azt nagyrészt sikerült visszaadniuk, de ha már módjukban áll, akkor kicsivel több merészséget is belevihettek volna a fejlesztésbe. Jó dolog, hogy foglalkoznak a játékkal és persze nem muszáj nekem az Infernal Machine kihasználása sem, de valahogy itt most érződik, hogy nincs új ötletük. Ezért a patch, hogy megvalósítsanak két régi, porosodó ötletet, de még véletlenül sem turbózzák fel ezeket maximálisan, csak úgy átültetik a 3-ba…

    Két lehetséges ok lehet erre: Vagy nincs kreativitásuk és fantáziájuk, vagy tényleg ennyire sietni akarnak, hogy lecsitítsák a nagy “rajongói” réteget.

    Reply

  • avatar

    chasy

    |

    [author]fekete123 (#34):[/author][quote]@p0w3r (#28): A pillangókkal repkedő Magda meg a nataly set ami karomból hirtelen nyílpuska lett, ezek is rombolták a világot rendesen. A giga lélekkőbe csak úgy belekerült mephiszto lelkéről amit én magam pusztítottam el kb 4000000000x arról már ne is beszéljünk. Becsülöm benned hogy te még a lore-t félted, de a többségnek ez már csak ennyi:
    kattkattkattkattt úúú legendary úúú ik armor gold EUR árfolyam úúú
    “Kicsim csomagolj hétvégén wellness!”
    0[/quote]
    Natalya setben feltünt hogy a karom neve Natalya’s Mark,a nyílpuskáé pedig Natalya’s Slayer? Egy jó orvgyilkosnak rövid íjpuska is dukál :D Ja és a set alatti írás: “Natalya turned from the ways of the Viz-Jaq’taar and sought redemption in the weapons of the demon hunters.” Szóval továbbszövik Natalya történetét,és így belefér.
    Egyébként egyet értek sokban a lore-al kapcsolatban,engem is a lore jobban érdekel (Mindhárom magyarul megjelent könyvet elolvastam+a képes lorekönyv,nem tudom most mi a neve).Szóval igen,vannak furcsaságok.Magda egy fantasyban nem elképzelhetetlen,csak idiótán néz ki xD

    Reply

  • avatar

    MaTa

    |

    Én személy szerint nem próbáltam a teszt szervert, a nevéből adódó feltételezhető hiányosságok miatt (TESZT)!
    S pont ezért nem akartam fölös fejfájást, rossz szájízt stb generálni magamnak…
    Sztem a Blizz sem véletlenül TESZTeli a dolgot! Hogy miért: feltételezem azért, mert nem biztos hogy a droppnak illetve a monster buffnak élvezhetőek, játszhatóak a beállításai! Nyilván az 1.0.5ös patch-ben már játszhatóbbak lesznek ezek a plusz dolgok. Gondolom, a botok is sok fejfájást okoznak a Blizz-nek (pl.: aki reggel benyomja a gépet, elindítja a botot, s mire hazaér ő a kiskirály @#q°*), s ennek a kiszűrése sztem nem 100%osan megoldható. Ennek viszont a “normálisan” játszó emberek isszák meg a levét, pl.: kisebb a dropp rate, többet kell küzdeni a matikért stb…
    Úgyhogy szerintem nem kell csodálkozni a ritka droppon, amúgy is ezt csak egy plusz flash a játékban, attól függetlenül, hogy mindenki erre fog izgulni az elkövetkezendőkben…
    Játszatok, élvezzétek, s én köszönöm az új, de mégis régi élményt a blizznek!

    Reply

  • avatar

    fekete123

    |

    [reply]@p0w3r (#28):[/reply]A pillangókkal repkedő Magda meg a nataly set ami karomból hirtelen nyílpuska lett, ezek is rombolták a világot rendesen. A giga lélekkőbe csak úgy belekerült mephiszto lelkéről amit én magam pusztítottam el kb 4000000000x arról már ne is beszéljünk. Becsülöm benned hogy te még a lore-t félted, de a többségnek ez már csak ennyi:

    kattkattkattkattt úúú legendary úúú ik armor gold EUR árfolyam úúú

    “Kicsim csomagolj hétvégén wellness!” :D

    Reply

  • avatar

    Lord Azmodan

    |

    [reply]@l33tus (#32):[/reply]Igen mondjuk így észszerű mert a 2-ben is így volt egy játékon belül a 3 portált megnyitni.

    Viszont szerintem most egyből nyitott mindenki akinek sikerült végre összekaparni 1 set-et :D
    mint írtam kb. 100-ból lett meg a set és utána nyitottam is, majd mégegyszerre türelmetlen lettem, hogy órákon át semmi nem esett és töröltem is a francba az egészet. Élesbe mehet vakulásig, majd mert ott legalább fejlődök majd, de ez így kidobott idő kipróbálta az ember a szinteket meg egy set-et összekapart ennyi.

    Ezért is sokaltam emiatt leszedni újra az egész játékot.

    Reply

  • avatar

    l33tus

    |

    [author]Lord Azmodan (#29):[/author][quote]…erre durr neki megint 100 majd ugyanazt a portált nyitja ami megvan…[/quote]

    Ha eleve 3 komplett IM-el érkezel, tehát előre összeszedsz 3*3 kulcsot + 3 receptet, akkor az a trükk, hogy az adott helyiségben ahol már foglalt egy hely oda nem tud új portált nyitni. Magyarul egy játékon belül használva 3 IM-et garantáltan megkapod a három különböző portált.

    Ilyen egyszerű. Nem szabad elkapkodni…

    Reply

  • avatar

    Lord Azmodan

    |

    [reply]@Lord Azmodan (#29):[/reply]Amióta leírtam ezt egyfolytában a receptért hajtottam act4-ben szerintetek? Úgy törlöm az egészet, mint a huzat :D

    Majd élesben folytatom akkor legalább lesz értelme. Amúgy a drop-ot felse szedtem mit idegeskedjek azon is, hogy mutatóba 10-szer jobb cuccok esnek, mint eddig amit ugyse tarthatunk meg.
    Szerint ezzel maguk alatt vágták a fát a blizzes srácok, de a játékot azért még szeressük :D

    Reply

  • avatar

    Puszta

    |

    [reply]@p0w3r (#28):[/reply]Márpedig a játékosok nyomása miatt azonnal cselekedniük kellett, nem húzhatják el az 1.1-ig a bevezetését. A Blizzard ehhez meg nem tudja meghasítani a téridő szövetét, hogy ilyen rövid időn belül ennyi (teljesen új!) tartalmat megalkosson és implementáljon. Most az volt a lényeg, hogy a keretét, szabályait megalkossák az IM-nak, gyorsan, hogy egyáltalán lehessen játszani. Innentől kezdve csak rajtuk múlik, hogy a későbbiekben milyen tartalmakkal töltik fel. El tudom képzelni, hogy bővülni fog a kulcsok variálhatósága, bossok, rewardok száma, ami akár nem csak item, hanem skill buff is lehet. Szvsz ebben nem az a lényeg h most kihozták az IM-et, hanem hogy nagyon komoly potenciál van benne a jövő end game contentjét tekintve.

    Reply

  • avatar

    Lord Azmodan

    |

    Az a baj ezzel a nem garantált droppal, hogy így igen sokszor kell meglátogatni ezek a terpeket és pl. Dalgur oasis elég unalmas csak és kizárolag quest kedvéért mentem azon a pályán csak úgy magamtól soha… itt 50 keresés elég sok időbe tellik ekkora pályákon és ebből csak 2 kulcs esett nem valami jó arány ilyen teszt szerveren szerintem ennyit potyára játszani így elég hamar bele fog unni mindenki. d2-ben az ember letelézett secpec alatt a kulcsoshoz legyakta azt mehetett az új kreálás, meg ugye 1 játékon belül akár 3 kulcs is megszerezhető volt az act váltásokkal, itt minden egyes alkatrészért újat kell kreálni ezt is baromságnak tartom, miért nem lehet act-okat váltogatni egy játékon belül.

    Na lényeg mondjuk 100 futásból meglesz a 4 cucc legyártatjuk és ugye ezek után random generál 1 portált ahol megintcsak vagy esik majd a cucc vagy sem…hanem megint mehet a 100 futás a cuccokért. Esetleg az überek kidobják az egyik cuccot a gyűrűhöz erre durr neki megint 100 majd ugyanazt a portált nyitja ami megvan…hangsúlyozom a teljes játékban a patchnél nem baj ez hisz fejlődünk paragonra…de itt akkora szarságnak tartom tesztelésnél ezt a ritka dobást, hogy az nevetséges. Ezt nagyon elcseszték ugyanis ennek köszönhetően már most megunja mindenki mielött élesbe váltana a dolog.

    Reply

  • avatar

    p0w3r

    |

    [reply]@chasy (#29):[/reply]Jó, én ezt aláírom, de az a Diablo 2 volt, ez pedig a 3. Nem azért, de ebbe semmi kreativitás nincs. Ha csak játékmenet szempontjából nézem a dolgot, egy jó kis újítás, de ha magát az egész világot nézem, akkor egy olcsó húzás, hiába volt ez a dolog a Dio 2-ben, itt ez egy elvérható dolog lett volna, amit nem feltétlenül ezzel a patch-el kellett volna kiadniuk, hanem dolgozhattak volna egy későbbi patch-ig vele.

    Elég lett volna annyit tenni, hogy terveznek 1, azaz egy teljesen új boss-t, amihez adtak volna új képességeket és egy párat az eddig meglévőek közül, melyekből random szerűen kap meg néhányat. Ezen felül olyan terepeket, amik plusz akadályokkal nehezítették volna a harcot. A boss kinézetét olyanra tervezhették volna, hogy az hasonlítson egy harcosra és egy varázshasználóra is, a random képességek miatt. Külön kreálhattak volna neki egy egyedi háttértörténetet. Lett volna mondjuk 5 testrésze, ami nem 100%-os eséllyel hullik ki, majd ezen testrészekből alkothattunk volna egy legendás gyűrűt.

    Most őszintén, nem lett volna így jobb, vagy ehhez hasonlóan?

    Reply

  • avatar

    l33tus

    |

    [reply]@szalontai (#24):[/reply]Igen, az IM minden alkotóeleme BOA. A kulcsok, a plan, a matik a gyűrűhöz és maga a gyűrű is.

    Reply

  • avatar

    chasy

    |

    [reply]@p0w3r (#28):[/reply]Persze,de ha megnézed D2-es übert,ott mi van?Tristram.Mik a bossok?Meglévő bossok felerősítve.
    Csak arra célzok,hogy ez nem a D3 hibája,hanem egy D2-es rendszert emeltek át kicsit felturbózva.Kb ennyi az Infernal machine története.

    Reply

  • avatar

    p0w3r

    |

    [reply]@chasy (#22):[/reply]”az általad megölt démonok és szövetségeseik a pokol legmélyebb bugyraiban egymással karöltve támadnak rád”

    Ezzel nem is lenne gond, ha legalább a Blizzard annyira megerőltette volna magát, hogy új pályarészeket csinált volna ezeknek a harcoknak. Mert most az a felállás, hogy kiválasztottak egy helyet, például Leoric tróntermét és odarakták pluszba Maghda-t Leoric mellé. Ezeket a bossokat hagyniuk kellett volna békében nyugodni és helyettük valami új kinézetű, fajtájú, képességű gonoszokat beletenni, egy teljesen új pályarészbe. Na akkor ütött volna ez nagyot, de így…hogy már meglévő elemekkel valósítanak meg egy jó ötletet, az szerintem oltári nagy baklövés. De persze ez magánvélemény volt.

    Reply

  • avatar

    szalontai

    |

    [reply]@Zsiráfnyál (#19):[/reply]pláne, ha annyit kell farmolni a kulcsért, én addig fogok ott állni, amíg le nem esnek.
    más:
    a kulcsok boa-k, vagy többen is össze lehet rakni?

    Reply

  • avatar

    Kordina

    |

    [reply]@napozin (#8):[/reply]nekem nincs ott a gameplay-ben monster power :( egyáltalán az eredeti játékot kéne elindítanom, vagy a public test-et? próbáltam indítani a public test-et, de nem veszi be a jelszavam :(

    Reply

  • avatar

    chasy

    |

    [reply]@SaltyDaveIV (#21):[/reply]Most úgy az egész Diablo-világról beszélsz vagy csak a D3-ról? Mert a D2-es übernek se volt atom loreja…
    Itt azért jobban el tudom képzelni.Mondok egy példát így spontán:
    Kalandozásod során találsz egy receptet egy igen durva csata után.Megvizsgálod és rájössz,ehhez te nem értesz,így elviszed hűséges kovácsodhoz,hátha lát benne fantáziát.Miután elolvassa a jegyzeteket közli veled,hogy a szöveg 3 nagyerejű démonról szólnak ,kiket Keywarden-nek neveznek.Egy kulcsot hordoznak magukkal,amivel összeállítható az infernal machine.El is indulsz,megkeresed a kulcsokat vért verejtékezve,és kovácsod összeállítja az eszközt.Elviszed a jegyzetben levő helyre és aktiválod.Egy kapu nyílik egy ismeretlen világba,ám ami mögötte van,elborzaszt:az általad megölt démonok és szövetségeseik a pokol legmélyebb bugyraiban egymással karöltve támadnak rád.Azonban nemes a cél,megölöd őket,és démoni szerveiket (fontos hogy démoni,ne hogy azt gondoljuk,hogy élő szervből gyűrű lesz) kiműtöd,hátha jó lesz valamire.
    stb.
    Nem nehéz lore-osan gondolkodni,csak nem kell mindent a készítőktől várni.

    Reply

  • avatar

    SaltyDaveIV

    |

    [author]l33tus (#16):[/author][quote]
    Szerintem nyomj gyorsan egy Shift+Del -t a játék mappájára, és ha rájöttél hogy mégis csak élvezettel játszol, akkor nézz vissza… Addig tedd azt, amit ajánlottál.
    0[/quote]
    Oh én élvezettel játszom, hetente egyszer vagy kétszer. Hogy ennél sűrűbben élvezhetetlen, az az én bajom (relative, máshoz képest, ha megtalálod ami neked kell, ha beleölsz 20 órát 100x többet ér mint ha ebbe még 100-at ölnél üres farmolás címszó alatt… az idő érték, ennek függvényében becsülni kell). Fájó, hogy egy ilyen jó alappal rendelkező játékot egy ilyen jó harcrendszerrel és karakterekkel megáldott AKCIÓJÁTÉKOT pár RPG elemmel, a gazdaság köré építenek és teszi azt tönkre.

    De komolyan, már a Blizzard se tudja mit csinál, hol leszünk 1 év múlva? Beépítenek még több, a lore-t orrba-szájba gyalázó “poén” dungeon-t mint ez az új? Mi ez, egy open world MMORPG? Ez jól működik egy RTS-ben, ahol Nightelf Nightelf-et, Prototoss Protoss-t öl PvP-ben, de megnézném mit szólnál ha a sztori közepén egyszer csak belefutsz egy Zerathul + Arthas kombóba akik vállvetve esnek neked, MINDEZT EGY SINGLEPLAYER JÁTÉKBAN, ahol a lore, a hitelesség és a világ a fontos. És ezért fos a Diablo, mert WoW-os fejlesztőket raktak alá hogy tömjék be a sírók száját, és ezt találták ki.

    Hogy ettől függetlenül nekem jólesik játszani, megpróbálni ignorálni ezt a szemetet, az AH-t ahogy van (szerencsére megtehetem), és játszani magamnak egy kör Diablo-t, menni, hentelni, hátha esik valami használható, azt hiszem szintén mutatja hogy én nem vagyok a Diablo ellen, inkább ennyire fáj, hogy ez lett belőle. Ennek erről kéne szólnia, és az alapvetően elb@szott, AH-ra épülő és kényszerítő koncepció miatt van az, hogy hetente csak 1x vagy 2x van hozzá idegzetem. Mondom mindezt úgy, hogy az összes csalódás után, az összes patch után, az összes újra kieső unidentified rare után, az összes elcseszett patch után én bizakodó voltam, mi több, még vagyok is. Majd ha lesz PvP, visszatérünk rá. Ha tönkreteszi az AH azt is, akkor szépen maradok a Guild Wars 2-nél, ahová a Dio3-ban való csodás űzött, és ami 10x, 100x, 1000x annyi tartalommal és élménnyel engedett utamra a ~120 órás fejlődés és személyes sztori után, hogy a világ felét éppen csak bejárva elengedje a kezem, és csináljak amit akarok. Inkább ezzel töltöm az időt, mint sem hogy a 167. után a 168. pontosan ugyanolyan, és pontosan ugyanolyan eredménytelen farm run-t letoljam. Mondom ezt úgy, hogy 4 évig farmoltam Cabal Online-ban. Hétvégén játszom vele, amikor lehet érdemben kísérletezgetni, illetve ilyen időközönként játszva nem undorodom tőle. Szóval ez egyfajta öngerjesztő folyamat, hogy már-már taszít a játék, még is becsülöm annyira hogy sajnáljam hogy ez így van, és szeretném ha máshogy lenne mert jó volna vele JÁTSZANI (játszani, tudod, nem kínai bot programot imitálni), és ezért taszít mert tudom hogy rossz, és minél tovább gondolkoznék ezen, annál kevésbé volna kedvem játszani. És még mindig bízok benne, hogy lehet ebből valami jó is. Csak tudnám miért.

    Hogy én mit csináljak, azt pedig ne Te mondd meg, köszönöm.

    Reply

  • avatar

    evoken

    |

    [author]CalebForeva (#15):[/author][quote]@Ultratomi (#13): Ennek örömére idézzük fel egy kicsit a D2-t is:
    I am Akara… -skip-
    There is a place… -skip- .
    +1[/quote]
    +1 :)
    Vagy: “please, listen to me…”.

    Reply

  • avatar

    Zsiráfnyál

    |

    Mondjuk az utolsó képet elnézve, Rakanoth + Ghom egyszerre… azért lesz itt szívás bőven. Állsz a maradék fél négyzetméteren ami nincs még telefingva, aztán közbe jól bele charge-ol az arcodba az a hülye madár… biztos nem lesz egyszerű.

    Nyilván előbb-utóbb elér az ember gearje egy olyan szintet, hogy meg se érzi, de az átlag játékos itt szerintem jó nagyokat fog szívni (és ez jó). Hiányzik már az a feeling, hogy hajnali 2-kor csak azért is megpróbáljuk még egyszer, mert “ezt már nem hagyjuk itt”.

    Reply

  • avatar

    fekete123

    |

    [reply]@l33tus (#16):[/reply]5-ösön elsőre esett az act3-as Lehet van benne valami.

    Reply

  • avatar

    ricikeke

    |

    már csak azt nem tudom, hogy az infernal ringhez a receptet honnan kapod

    Reply

  • avatar

    l33tus

    |

    “A Monster Level nem befolyásol semmit.
    A dropok nem 100%-osan garantáltak.”

    Úgy tudom, hogy ez nem így van. Minél magasabb a MPL, annál nagyobb a kulcs és a matik esésének valószínűsége. Minél magasabb az NV annál magasabb a drop rate.
    10-es MPL + 5-ös NV = 100% drop rate.

    Ez nem hivatalos forrásból van, de szinte kivétel nélkül minden fórumon/streamen ezt mondják. És ami streamet láttam, ott be is jött. Végigtolták egyszer az egészet és mindenkinek esett minden elsőre. QED :)

    @ #5 | SaltyDaveIV:

    Szerintem nyomj gyorsan egy Shift+Del -t a játék mappájára, és ha rájöttél hogy mégis csak élvezettel játszol, akkor nézz vissza… Addig tedd azt, amit ajánlottál.

    Reply

  • avatar

    CalebForeva

    |

    [reply]@Ultratomi (#13):[/reply]Ennek örömére idézzük fel egy kicsit a D2-t is:
    I am Akara… -skip-
    There is a place… -skip- :D.

    Reply

  • avatar

    neu5

    |

    Ez sajnos nem az én műfajom lesz úgyérzem :) nem tom DHval, hogy tudom majd leölni Ghomot + Rakanothot, de amúgy tetszetős

    Reply

  • avatar

    Ultratomi

    |

    [reply]@SaltyDaveIV (#7):[/reply][quote]Ja, és még valami : Nagyon remélem, hogy nem lesznek párbeszédeik meg átvezető jeleneteik. A Diablo fight alatt már a hajamat tépem, amikor századszorra is le kell skip-elnem az idióta monológját.[/quote]

    “Enough! Let us see…” {skip} :D

    Reply

  • avatar

    xarathor

    |

    “A dropok nem 100%-osan garantáltak.”
    Én már vagy 50x megöltem az act1-es kulcsos mobot, de még mindig nem esett. Legalább PTR-en kicsit magasabbra rakhatták volna a dropp rate-et, hogy könnyebb legyen tesztelni.

    Reply

  • avatar

    Scrancler

    |

    [reply]@Zsiráfnyál (#9):[/reply]http://www.youtube.com/watch?v=ZqzpfCgoeXo
    Valamelyik részénél a puskát elveszi…látszik milye van.xD Buleh képe. És a link is ott szokott lenni:D

    Reply

  • avatar

    NemethR

    |

    Szerény véleményem szerint kicsit elrontották…
    Úgy lett volna igazán ütős a dolog, ha úgy csinálják, hogy addig nem építhető infernal machine amíg meg nem találják a játékosok az alkotó elemeit, mondjuk drop rate 1 az 100 millióhoz, és ezen kívül kell hozzá, mit tudom én valami horror mennyiségű essence, meg ilyenek.
    (Persze ez régiókra bontva együtt kell keresni a játékosoknak, mint anno a WoW-ban az Ahn Quiraj kapu nyitás elötti event…)
    És lehetne valahol csekkolni, hogy miből mennyi van.

    Reply

  • avatar

    Zsiráfnyál

    |

    Egyébként mit csinál a csaj a műanyag puskával szinte minden kép alján ? :D

    Reply

  • avatar

    napozin

    |

    [reply]@SaltyDaveIV (#7):[/reply]optionsba bemész és ott gameplay és ott be tudod pipálni azt, hogy “monster power level” :D

    Reply

  • avatar

    SaltyDaveIV

    |

    [author]Zsiráfnyál (#6):[/author][quote]Ez tetszik, nagyon hiányzik valami ilyesmi a játékból, szóval jó nagy lyukat fog befoltozni. A bossokon kicsit meglepődtem, de szerintem ez a hat biztosan nem végleges, gondolom egyszerűen csak sietnek, és azért kapunk egyelőre most első körben ennyit.
    Továbbá remélem nem csak simán feltolják a sebzésüket meg hp-jukat, aztán “nesze über boss”, hanem lesz valami extra mechanizmusuk is. Túl sok ész nem kell a mostani bossokhoz, egy WoW mellett pl nagyon primitívnek tűnnek, bár igaz, hogy a két játékot nem szabad összehasonlítani, de azért akkor is.
    0[/quote]
    Leírták korábban, új, extra külsőt és képessége(ke?)t kapnak.

    Egyébként csak én vagyok vak, vagy más sem találja hol lehet belőni a Monster Power-t? Kiválasztom hogy inferno, és kész, nincs semmi más csak az “okézó” gomb. Aki belekötne hogy nincs patch – nyilván PTR-ről van szó.

    Reply

  • avatar

    Zsiráfnyál

    |

    Ez tetszik, nagyon hiányzik valami ilyesmi a játékból, szóval jó nagy lyukat fog befoltozni. A bossokon kicsit meglepődtem, de szerintem ez a hat biztosan nem végleges, gondolom egyszerűen csak sietnek, és azért kapunk egyelőre most első körben ennyit. Nagyon könnyen bővíthető a rendszer.

    Továbbá remélem nem csak simán feltolják a sebzésüket meg hp-jukat, aztán “nesze über boss”, hanem lesz valami extra mechanizmusuk is. Túl sok ész nem kell a mostani bossokhoz, egy WoW mellett pl nagyon primitívnek tűnnek, bár igaz, hogy a két játékot nem szabad összehasonlítani, de azért akkor is.

    Ja, és még valami : Nagyon remélem, hogy nem lesznek párbeszédeik meg átvezető jeleneteik. :D A Diablo fight alatt már a hajamat tépem, amikor századszorra is le kell skip-elnem az idióta monológját.

    Reply

  • avatar

    SaltyDaveIV

    |

    “Minden alkalommal, mikor újabb portált akarunk nyitni, újra le kell gyártanunk az Infernal Machine-t.”

    Na mennek a p1csába.

    Reply

  • avatar

    r3no

    |

    egy fura kerdes am talan nem hulyeseg… csak a gyuru a dropp? vagyis a matik hozza…azaz ha megvan a gyuru akkor mar halott is az uber? mert ugye nem tradelheto..ha megvan az osszes kasztodnak akk satu? legalabb a torchot a kettoben eladhattuk….

    Reply

  • avatar

    szalontai

    |

    “Screenshotokért külön köszönet Buleh-nak and Moldran-nek:”

    Akartad írni Bulah és Moldran? :D

    Reply

  • avatar

    Csucsu

    |

    Aztaqrva:)Várom:)

    Reply

  • avatar

    NemethR

    |

    Már látom ahogy 1.06-ban majd be kerül a Butcher meg Izual
    1.07-ben meg Azmoda és Belial
    Aztán 1.08-ban majd Diablo meg a klónja…

    Reply

Leave a comment

You must be logged in to post a comment.