Diablo III Hotfixes – October 18

Hamu . Hírek, Patch 898

Tegnap egy hotfix patch érkezett a szerverekre, kijavítva néhány a patch által keletkezett hibát.

  • Javítva lett az a hiba, amit a Reflect Damage affixos mob okozott, hogy hibát generált, és a pet nem tudta sebezni.
  • Javítva lett az a hiba, amit az Arcane Enchanted affixos mob okozott, mostantól nem fog Arcane beam-et idézni a játéktéren kívülre.
  • Javítva lett az a hiba, hogy az “uber” Skeleton King (Realm of Discord-ban) vagy az “uber” Rakanoth (Realm of Chaos-ban) kiteleportált a játéktérből.
  • Javítva lett az a hiba, hogy amikor az “uber” Siege Breaker (Realm of Turmoil-ban) használta a Roar képességét, megfagyasztotta/fogta a játékost a levegőben.
Forrás: battle.net

Comments (71)

  • avatar

    kutyasejk

    |

    tapasztal más is problémát, olyan akinek nem upc-s nete van? csak mert nálam is vannak nagyon kemény szaggatások és nálam is az van.

    Reply

  • avatar

    Digweed666

    |

    Hali! Public game-t miért nem lehet MP-n játszani? Mp-nélküli játék sokkal könnyebb lett, nem tudom miért nem maradhatott meg a 1.5 előtti nehézségi szinten.

    Reply

  • avatar

    agony

    |

    [reply]@Fedayn (#46):[/reply]nem, digis netem van :) ezzel még sose volt gond

    Reply

  • avatar

    agony

    |

    [reply]@Matthew (#45):[/reply]van wifi, de amiről játszom az a routerre van kötve.

    Reply

  • avatar

    Fedayn

    |

    [reply]@agony (#43):[/reply]nem UPC-s vagy véletlenül? csak azért kérdem, mert a UPC szokott szórakozni a nettel, régen pl. blokkolták, ha folyamatosan ment a torrent. Nem vagyok egy nagy zseni ilyen téren, de valami olyasmit figyeltek, hogy ha TCP kapcsolat volt folyamatosan, akkor korlátozták, mivel akkor az biztos torrent… azóta átállt mindenki az UDP alapú kommunikációra. Remélem nem írtam nagy hülyeséget, majd valaki kijavít, ha igen. :-)

    Reply

  • avatar

    Matthew

    |

    [reply]@agony (#44):[/reply]Wifi?

    Reply

  • avatar

    agony

    |

    [reply]@Abiondi (#42):[/reply]nekem ilyen gond nincsen, Diginetem van, és internetproblémák ( torrent, youtube, bármi ) nincsenek :\

    Reply

  • avatar

    agony

    |

    [reply]@Fedayn (#41):[/reply]igen, eddig nekem sem, de mióta a patch kijött képtelenség élvezni a játékot. ha szerencsém van 10-15 percem van problémamentesen, utánna nézegethetem az ah-t :) nézegettem fórumokat, de hasonló problémával más nemigen küzd. nem értem mi lehet a gond

    Reply

  • avatar

    Abiondi

    |

    [author]agony (#40):[/author][quote]@Baro (#39): örülj neki, nekem mindenhol ilyen, bejelentkezés, helyszín váltás, vagy szimplán új mobok a képernyőn, akármi, megáll a kép, disconnect 2 perc mulva. szánalmas. másnál ugyanez nem gond? már újratettem a játékot, megpróbáltam minden beállításon módosítani, semmi nem segített.[/quote]

    Persze ez lehet tök véletlen, de nekem is diafilm a diablo a peccs óta, és itt jön a poén, de csak akkor ha UPC nettel tolom.
    Ilyenkor átváltok telenor mobilnetre (sima hipernet, asszem 7Mbit) és sehol semmi lassulás. De tesztelgettem picit, és reggel upc nettel is jó (ez alatt 6-9 óráig értem), utána megint játszhatatlan.

    Szóval nem tuti, hogy nálam a diablóval van a baj, mert más folyamatos netkapcsolatot igénylő programjaim (a könyvelő programom is) dadog a peccs óta :o

    Reply

  • avatar

    Fedayn

    |

    [reply]@agony (#40):[/reply]nálam soha semmi probléma nem volt eddig. Soha. Én alapból ssd-re telepítettem a játékot, pillanatok alatt tölt, nincs semmi grafikai hiba, nem akad, semi baja soha.

    Reply

  • avatar

    agony

    |

    [reply]@Baro (#39):[/reply]örülj neki, nekem mindenhol ilyen, bejelentkezés, helyszín váltás, vagy szimplán új mobok a képernyőn, akármi, megáll a kép, disconnect 2 perc mulva. szánalmas. másnál ugyanez nem gond? már újratettem a játékot, megpróbáltam minden beállításon módosítani, semmi nem segített.

    Reply

  • avatar

    Baro

    |

    Maghda elég gáz, konkrétan annyira beszaggat , hogy semmi esélyem sincs. Ezt kéne javitaniuk :(

    Reply

  • avatar

    Zoro

    |

    [reply]@jimbow28 (#37):[/reply]Ne foglalkozz a kulcsozással. Már engem sem érdekel… Amúgy is a lehetetlennel határos perfect közeli ringet szedni. Farmold a legendarykat amíg ilyen jó loot van. :P MP2-3 ami gyorsan megy, aztán told A3-at.

    Reply

  • avatar

    jimbow28

    |

    [reply]@Zoro (#23):[/reply]nah ez végképp feldobta a mai napomat 18 kill = 0 kulcs(tegnapival együtt 30)

    soha nem volt még ilyen unalmas a diablo :(

    Reply

  • avatar

    aceB

    |

    [reply]@Ljerk (#33):[/reply]Vagy legyen mindkét érték minél magasabb, az sokkal optimálisabb :)
    Persze nem számoltam utána :D

    Reply

  • avatar

    Ljerk

    |

    [reply]@Warador (#34):[/reply]Valószínű, hogy közelebb van az igazsághoz az 1:8 mint az 1:10, amit én csak kicsit hasraütés alapon vázoltam fel az alapértékek után (5% CH illetve 50% CHD). Másrészt vannak olyan buildok amik a magára a criticalra épülnek, tehát minnél nagyobb a CH annál jobban működik a skillösszeállítás.

    Reply

  • avatar

    Warador

    |

    [reply]@Ljerk (#33):[/reply]Én nem sokat értettem ebből az egészből, annyit tudok a nagyoktól, hogy 1:8 arányban kell lennie a crit chance-nek és a crit dmg-nek. :D

    Reply

  • avatar

    Ljerk

    |

    [reply]@Fedayn (#27):[/reply]Igen jó kérdés. Matek kell hozzá ! Bármilyen furcsa,de abszolút nem mindegy hogy milyen a crit chance (CH) és a crit hit damage (CHT) aránya !

    Most épp nem játszok, csak néha olvasom a fórumot és nincs időm utána járni a pontos számoknak. De levezetem !

    Tegyük fel van 8 féle felszerelési tárgy amin lehet CH és/vagy CHD és kb. 5% CH vagy 50% CHD lehet mindegyiken.

    1 CH + 7 CHD tárgy: összes bónusz critical sebzés bónusz = 5% * 350 % =17.5%
    2 CH + 6 CHD tárgy: összes bónusz critical sebzés bónusz = 10% * 300 % =30%
    3 CH + 5 CHD tárgy: összes bónusz critical sebzés bónusz = 15% * 250 % =37.5%
    4 CH + 4 CHD tárgy: összes bónusz critical sebzés bónusz = 20% * 200 % =40% !!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    5 CH + 3 CHD tárgy: összes bónusz critical sebzés bónusz = 25% * 150 % =37.5%
    6 CH + 2 CHD tárgy: összes bónusz critical sebzés bónusz = 30% * 100 % =30%
    7 CH + 1 CHD tárgy: összes bónusz critical sebzés bónusz = 35% * 50 % =17.5%

    Gyakorlatban ez úgy néz ki kb., ki kell számolni hogy a pénzecskédből a 8 fajta tárgytípusból milyen erősségű CH-t tudsz venni, majd ugyanezt a CHD-ra is kiszámolni. Majd az így összeszedhető CH és CHD felét-felét kell megvenni – MIVEL ahogy az előbbi számításból is látszik a legjobb eredmény: az EGYENLŐ ARÁNYNÁL VAN !!!!

    Természetesen a paszzív és aktív skilleket és az alapértéket is be kell számolni. Így előfordulhat hogyha mondjuk aktív és passzívból is van mondjuk 10-10% CH módosító, akkor MÁS CH-CHD arány kell a felszerelésen a maximális sebzéshez mint ilyen skillek nélkül !

    A fenti elméleti példában 1:10 a felszerélesen levő CH-CHD arány.

    Tehát ha van összesen 8 fajta tárgy + alapérték:
    max CH = 40% (tárgyak) fele = 20% + 5% (alap) = 25%
    max CHD = 400% (tárgyak) fele = 200% + 50% (alap) =250%
    optimális sebzés: 25% CH * 250% CHD = 62.5%

    Két 10-10% CH-s skillel módosítva, de nem változtatva a felszerelésen:
    nem optimális sebzés: (25% CH + 20% CH skillből) 45% CH * 250% CHD = 112.5%

    Mi lesz ha a skillek CH-ját beszámítjuk ?
    max CH = 40% (tárgyak) fele = 20% + 5% (alap) + 20% (skill) = 45%
    max CHD = 400% (tárgyak) fele = 200% + 50% (alap) = 250%
    – tehát 45% lesz az össz CH, de hogy visszaálljon az 1:10 arány 35%:350%-ra kell váltani,
    azaz 10% CH-t a tárgyakon le kell cserélni 100% CHD-ra
    optimális sebzés: 35% CH * 350% CHD = 122.5% !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    122.5% > 112.5% (Ennyit számít ha figyelünk a felszerelésre is CH-CHD-t módosító skilleknél)

    Annyi még, hogy az alap CH és CHD aránya itt véletlenül pont annyi mint az elméleti tárgyakon levő arány, tehát valójában gyakorlatban még bonyolultabb a dolog. Ha valaki még otthonosabb a matekban mint én, az fellállíthat pontosabb képletet.

    Reply

  • avatar

    napozin

    |

    eléggé nehézkes a kulcs szerzés amúgy,de ez egyáltalán nem baj :) amiket leírtatok bugokat azok nagy része nálam is előjött már :D mondjuk ma vettem észre, hogy mintha kevesebb lenne az fps-em is. :S

    akinek van kedve játszani az vegyen fel :) 2-en vagyunk ismerőssel jól jönne még pár emberke :)

    Battletag : Cuci0520#2160

    Reply

  • avatar

    Ateszka

    |

    [reply]@rubicoin (#21):[/reply]Hát fun volt az biztos :D Éjjel fél 2 kor :D

    Reply

  • avatar

    Matthew

    |

    [reply]@rubicoin (#21):[/reply]Még egy Act 3-as kulcs kell és meg van a második IM :) Maghda + Leoric ma szimpibb lenne… Aztán persze kitudja… :’D

    Reply

  • avatar

    sci21

    |

    [reply]@Fedayn (#27):[/reply]Nekem 50% a chance és meg kell mondanom szerintem fölösleges ennél többre gyúrni – így is kb. minden második ütésem crit, a tornádókról nem is beszélve – szinte sárga csíkot húzok magam után:D. Továbbá lemondással is járna ha még többet akarnék ezért inkább a crit sebzését kell majd felhúznom.

    Én mace-vel tolom, mert azzal kapok 10%-ot, így egyértelműen ezt ajánlanám. Szóval lényegében szerintem 50-nél többre értelmetlen és veszteséges is rágyúrni.

    Reply

  • avatar

    Dyingsoul

    |

    [reply]@Zoro (#20):[/reply]Köszi, hogy szóltál, ment válasz a fórumba is.

    Reply

  • avatar

    Fedayn

    |

    [reply]@Zoro (#18):[/reply]Ok, jah tényleg…:-) akkor màr csak azt mondjàtok meg, hogy mennyi legyen az a acrit ch? összesen. Elfogadom, hogy kevéske a 30,5%, de akkor mennyi a jó? Mennyi legyen? Mondjuk dps szempontból szerintem elkúrtam a fegyver vàlasztàst, nem szabadott volna spaert venni, mivel csak 1,2-es AS-e van, és a weapon master ehhez ad 10% AS-t… Ez igy lófing. Egy sword vagy egy axe sokkal jobb, mivel annak az AS-e alapból annyi vagy inkàbb több mint ennek a passzívval, viszont azok adnànak vagy +15% dmg-t, vagy +10% crt ch-t… Szóval ezt bebuktam…:-(

    Reply

  • avatar

    Heffernan

    |

    az act3-as kulcsos figura nektek nem rohadt nehéz? 1 sec alatt lefagyasztja és kinyírja a petjeimet és a followert is, majd ha engem is eltalál egy ilyen akkor nekem is annyi. Mintha egy másik bolygóról jött volna…amíg eljutok hozzá addig lazán haladok, de ez vmi félelmetesen erős spelleket nyom. Az act3-as bossoknál is erősebbnek kell legyen? Mert azoktól nem parázok ennyire.

    Reply

  • avatar

    sweeping

    |

    [reply]@rubicoin (#21):[/reply]Beszállhatok majd én is?
    Egyedül barbaral nagyon nehéz, egyébként egész tűrhető karim van :)
    Ha benne vagy felvehetnél Koley#2838
    Nyitnék én is egyet überhez

    Reply

  • avatar

    Agrees

    |

    De a charge bugot még mindig nem sikerült kijavítani….

    Reply

  • avatar

    Zoro

    |

    [reply]@jimbow28 (#22):[/reply]Nincs szerencsénk. Igaz én MP3-on öltem 15db A3-ast. De 0 kulcs. Hátha ma megtörik a jég.

    Reply

  • avatar

    jimbow28

    |

    sziasztok
    valakinek lenne azzal kapcsolatban ötlete, hogy az act1-es kulcsos figura miért nem dobja ki a kulcsot?
    12 öltem meg mpl5 és 5valor(ez elvileg 50% drop rate) de egyszer sem adott kulcsot!!

    köszi

    Reply

  • avatar

    rubicoin

    |

    [reply]@Fedayn (#11):[/reply]mi tegnap mp5-ön öltünk négyen ghom+rakát, aztán jött siege+zoltan. hát utóbbi elég szívatós volt az enrage miatt, kb 6-7. próbálkozásból nyomtuk le. rég volt ilyen fun a d3!

    Reply

  • avatar

    Zoro

    |

    Ez a villogás amit Zsiráf említett először nálam is megvan. Nagyon irritáló így karik gearjét nézegetni…
    Az altos problémám meg egyedi. Hasonlót sem találtam. Egyszerűen rá kellett szoknom, hogy 10 secen belül lootolok, mert utána förtelem bogarászni egymás alól a tárgyakat…
    De itt a legújabb:
    http://diablo3.hu/forum/index.php/topic,729.30.html
    (3. oldal 10. komment)
    Duplán vonják a fee-t. Legalábbis a mailben azt kapod, persze a paypalra a helyes összeg érkezik. NA DE AKKOR IS. Azért valós pénzzel ilyen bugot nem kellene csinálni. Amcsiban ilyenért már rég perre mennek(megtévesztés?). Még ha a játék tiszta bugos akkor is legalább a real money része legyen hibátlan…
    De amúgy ezek ellenére is a patch nagyon bejön. Több a jó változtatás.

    Szerk: Közben találtam kéket is a dupla levonásra: http://us.battle.net/d3/en/forum/topic/6893570859?page=2#32
    Egy hírt megérne, hogy mások se essenek gondolkodóba, hogy miért ilyen kevés a zsé.

    Reply

  • avatar

    Benny

    |

    chat is bugos, rohadt gyorsan teker, tele lett a játék grafikai hibával, villog a kép, akadozik a játék amikor semmi baj az ms-el. Eltűnik az mp beállítás, gyakran kidob hibával a játék (legalább a valor megmarad) De végre van KIHÍVÁS a játékban és ez többet ér mindennél.

    Reply

  • avatar

    Zoro

    |

    [reply]@Fedayn (#17):[/reply]Az alap 5%. :)

    Reply

  • avatar

    Fedayn

    |

    [reply]@ (#12):[/reply]hm… amit írsz ok, gyúrok még rá, de csak egy apró kérdés. Ha megnézem a karit, és összeadom a gearből a crit ch-t, akkor nekem 25,5-re jön ki (már ha tudok számolni). Ehhez ugyebár elvileg jön még a ruthless passzív, ami 5%. Az úgy 30,5%. A játékban viszont a karakter lapon 35,%%-ot ír!!!! Az hogy a fenébe lehet????
    mennyi egyáltalán a jó? A karilap alaján 35,5 crit ch-m van, 300% crit dmg mellett. Ami igazából szerintem csak 30,5 % és 300%. Szóval mennyi legyen?

    Reply

  • avatar

    PunkDawe

    |

    [reply]@walaky (#15):[/reply]az egyik random tulajdonság az vagy az str és dex vagy az str és int,mivel a főstatokból létezik “páros” affix.

    Reply

  • avatar

    walaky

    |

    nem teljesen temaba illik, de bugnak tunik :)
    lett ma egy gyurum. van rajta 254 str, x dex, x int, 16% bonus gold es 4% crit. ez hogy jon ossze? ha jol emlexem:
    170-200 stat, es 4 random.
    lehet str is randombol is, de a 4 random megvan. akkor most nem max 200 az str, vagy nem 4 a random? :)
    itt meg is lehet tekinteni: http://eu.battle.net/d3/en/profile/walaky-2305/hero/20815385

    Reply

  • avatar

    Hamu

    |

    [reply]@Ultratomi (#13):[/reply]jaja bal alt + shift és visszaváltja, :D

    Reply

  • avatar

    Ultratomi

    |

    [reply]@Hamu (#7):[/reply]nem vagyok valami nagy FPS gamer, de én ezt pl codozás közben tapasztaltam: hol angol lett hol vissza magyar. Aztán rájöttem hogy a windowsnak van hotkey-a a billentyűzet nyelvének változtatására és játék közben véletlen sikerült összehozzam párszor ezt a kombót.

    Szóval itt tudod kiszedni:
    – a tálcán alap esetben jobb oldalt katt a HU feliratra
    – katt: “a nyelvi eszköztár megjelenítése”
    – ekkor bejön valahol a képernyőn egy kis kuki hosszúságú sáv: rajta klikk jobb alsó sarokban kis nyilacskára
    – katt: “beállítások…”
    – A megjelenő ablakban válts a harmadik fülre: “Speciális billentyűzetbeállítások”
    – értelemszerűen megváltoztatod vmi másra, vagy a “nincs kiosztva”-ra

    Remélem tudtam segíteni és tényleg ez volt a problémára a megoldás!
    :D

    Reply

  • avatar

    Fiftyfan

    |

    [reply]@Fedayn (#11):[/reply]Mondjuk ezek a statok mellé nem ártana még Critical Hit Chance is. Hiába a DMG ha Chance nélkül ütlegelsz.

    Reply

  • avatar

    Fedayn

    |

    én kiváncsi lennék, hogy ki milyen MPL-en tolja…? :-)
    A forumon is írtam, hogy én még csak most tudtam kipróbálni, király lett, de MPL5 már igencsak szívatós volt… http://eu.battle.net/d3/en/profile/Fedayn-2884/hero/2876559

    Ment az, hullotam is vagy 5-8-szor, de lassan volt haladós. Nincs is szinte olyan mob, aminek 1 milla alatt van az élete, az elitek, meg simán 5 milla/db, ha van velük sárga, akkor annak 9-11 milla. :-)
    100k buffed dmg-el, 2 perc egy pakk… :-) szóval van még hova fejlődnöm…

    Reply

  • avatar

    Zsiráfnyál

    |

    [reply]@Hamu (#7):[/reply]Bizony, de ez nálam a patch előtt is rengetegszer előjött. Nagyon idegesítő bug.

    Ki ne hagyjuk a view profile / heroes részt. Na ez b*meg egy katasztrófa. Eddig is levitte a 60 fps-t kb 2-re, pedig egy árva karaktert kell kirajzolnia, és tekintsünk el attól, hogy eleve iszonyatosan info hiányos és igénytelen, de ezt most megkoronázták azzal, hogy ráadásként villog, vibrál az egész képernyő tőle, és még az az egyetlen szerencsétlen karakter is darabokra van esve. Szóval ez az ablak most konkrétan elérte a használhatatlanság szintjét.

    Reply

  • avatar

    chasy

    |

    Nekem a grafikai bugokon kívül csak Skeleton Kingnél volt bugom,főleg Gargantuan + stun rúna.Kasztolná a tripla erős ütését,kap egy stunt,stun után folytatja,de nincs animáció,csak sétál előre,de ugyan úgy sebez.Vicces volt,mert meghaltam tőle xD.Ja és igen,tényleg több fps lagg lett patch óta…

    Reply

  • avatar

    Lord Azmodan

    |

    Sima Skeleton King is eltelézett a bejárati ajtóhoz ahol kínyitjuk a kaput :D Ütjük verjük csórit, majd telézik keressük össze-vissza ez meg hova lett…erre kinn ácsorgott az ajtónál :D

    Reply

  • avatar

    Hamu

    |

    Ha már hibák, akkor csinálta nektek is hogy simán átrakta a billentyűkiosztást angolra?
    Ma vagy 4-szer kellett visszaállítanom a kiosztást, de eddig ilyen nem volt :D

    Reply

  • avatar

    Matthew

    |

    [reply]@Zsiráfnyál (#4):[/reply]Mind a MPL beállítása, mind a rendszer lassabb töltése jelen van nálam is :’) Szerencsére ezek szerintem könnyen javíthatóak. Amit még észrevettem, hogy egyes tereptárgyak / ellenfelek elpusztításuk után is ott marad.. :’) Na meg az alt + tab után a város újra felépül, de néha más profilok nézegetése közben is látom, hogy a háttérben a város elszállt… :D (Nekem nem ablakosmódban van :’) Amúgy az Alt tab így is él)

    Reply

  • avatar

    Zoro

    |

    Nekem meg az alt nem megy lassan 1 hónapja. Újra letöltöttem már a játékot is. Hiába pipálom be, hogy mindig látszódjanak az itemek, vagy tehetem bármelyik loot láthatósági beállításra a három választhatóból, mindig ugyan az van. 10 sec után eltűnnek az item nevek és kész. Onnantól bogarássz az egymás hegyén hátán lévő itemekből a földön… Idegesítő egy szar és a hivatalos fórumon sem ír senki, hogy most akkor mi van…

    Reply

  • avatar

    Zsiráfnyál

    |

    Nekem a Monster Power beállítás tűnik el rendszeresen. Bekapcsolom a menüben, átállítom 4-esre, játszok kicsit, kilépek (csak a karakterválasztóig, és nem váltok karaktert), belépek, és máris ki van kapcsolva, mintha a második kör előtt bementem volna a menübe és kiszedtem volna a pipát.

    Továbbá maximized windowed módban játszok, hogy tudjak vadul alt+tabozni. Ez eddig minden gond nélkül ment, az 1.0.5 óta viszont minden alkalommal amikor visszalépek a játékba, egy fél másodpercig tiszta fehér minden, és a szemem előtt “épül fel” a játék.

    Arról nem is beszélve, hogy kb háromszor annyit tölt egy játékba való belépéskor, minek kapcsán felmerült bennem a remény, hátha végre betölti előre a spelleket, és nem minden első castolásnál akad majd meg a játék, de nyilván nem. Ugyanúgy működik mint eddig, csak bitang lassan lép be egy játékba.

    Azért maradt még mit hotfixelni… :D Persze ez mind apróság, maga a patch összességében teljesen korrekt, és sokkal jobb lett tőle a játék.

    Reply

  • avatar

    Matthew

    |

    Azok után, hogy PTR volt majd’ 1 hónapig, azért ejnye-bejnye. Persze sok minden gyakorlatban derül csak ki :’) Amúgy én leginkább grafikai hibákba futok bele, meg abba, hogy az egész játék sokkal gyakrabban szaggat be, mint bármikor korábban. Most ezt nem tudom miért van, mert a gépem ugyanaz, ellenben sejtem amikor megjelent a játék nagyobb volt rajta a terhelés (értem ez alatt a szervereket), mégsem akadt ennyire (másoknál is van ilyen?).

    Ezt leszámítva továbbra is hatalmas pozitívum a patch, és azt kell mondjam, nálam:
    1.05 > 1.04 > 1.03 … azaz a játék pacthről patchre jobb lesz, ami hatalmas pozitívum,
    és ritka tendencia a mai játékok esetén ez. Mindez ingyen… Sőt, még pénzt is ki lehet venni a játékból, ha valaki nagyon (vagy legalább egy kicsit) megszállott.

    Ezek után azt hiszem 10k-ért kapható 2012-es játékok közül a D3 éri meg leginkább a pénzét.
    Vannak hibái (imádom őket felemlegetni, pl gear központúság), de az erényei most picit a mérlegnyelvét nálam a pozitív oldalra billentették.

    Csak így tovább!

    Reply

  • avatar

    Hamu

    |

    [reply]@doggministah (#1):[/reply]Nekem ilyet sosem csinált, türelem, biztosan dolgoznak rajta.

    Reply

  • avatar

    doggministah

    |

    Na és az mikor lesz javítva, hogy amikor farmolás közbe tele lesz az inventory és visszamennék a városba, akkor az 5-ös NV (de lehet bármennyi stack is) egyszerűen eltűnik??? Nagyon remélem, hogy hamarosan…

    Reply

Leave a comment

You must be logged in to post a comment.