PvP blog és 1.0.7 részletek hamarosan

Dyingsoul . Hírek, Patch 762

Jay Wilson Twitteren keresztül közölte a játékosokkal, hogy egy PvP blog bejegyzés érkezik a közeljövőben. Szerintetek a very soon mennyivel van hamarabb, mint a soon?

A második jó hír pedig az, hogy bár az 1.0.6-os patch alulmúlta a játékosok várakozását, máris hírt kaptunk arról, hogy az 1.0.7-es javítás is úton van. Persze még erről sem lehet egyelőre konkrétabbat tudni, pusztán annyi, hogy ebben a javításban nem csak bugfixek lesznek. Ha tippelnem kellene én azt mondanám, hogy a Monkok skilljeit fogják pofozgatni, hiszen az már az 1.0.5-ös javítás idején is téma volt, ha még emlékeztek rá. Minden esetre a kék posztban csak úgy hivatkoznak a patch tartalmára, hogy “a fórumokon említett dolgok várhatóak majd”. Bármi is jöjjön a következő patchben, igyekszünk titeket informálni, amint megtudunk valamit!

While a few of the posts here appear to be dripping with the sweet nectar of well-honed internet sarcasm, I did want to jump in really quickly to say that while patch 1.0.6 was a only minor patch for Diablo III, it was a necessary one that helped us address some important bug fixes as well as implemented the ground work for upcoming improvements to Battle.net.

Patch 1.0.7 is planned to be a larger patch than 1.0.6, and will contain much more than just bug fixes. Many of the changes we’ve discussed in these forums recently are currently scheduled for 1.0.7, and we are looking forward to sharing more details with you concerning it in the coming weeks. :)

Any other information you’re able to share? I’d imagine I’m not the only one that would like to know a little more about the upcoming patch(es), more detailed information, etc. For instance you say, “Many of the changes we’ve discussed in these forums recently…” – like which ones? Would be awesome to know. Keep up the great work. Cheers!
We’re not quite to the point where we’re prepared to delve into the details surrounding patch 1.0.7 and what’s being included just yet. We’re still busy working behind the scenes on a variety of changes, and we want to ensure which changes will be making it into patch 1.0.7 before we formally announce anything.

Hang in there, we have some good stuff on the way! (forrás)

Comments (43)

  • avatar

    DHC

    |

    [reply]@rubicoin (#42):[/reply]Van otletekre kihegyezett topic ott?

    Reply

  • avatar

    rubicoin

    |

    [reply]@DHC (#41):[/reply]ez annyira király ötlet, hogy javaslom írd be hivatalos bnet fórumon is!

    de most komolyan, egy amúgy fullos statokkal bíró cuccnál beáldozni a hatodik, amúgy teljesen haszontalan thorns statot elég jó érzéssel töltene el.

    Reply

  • avatar

    DHC

    |

    Ha valaminek lenne értelme mondjuk az gem slot a jewelerrel de úgy hogy valamelyik statot fel kellene áldozni érte.
    Első körben nem lehetne többet belerakni mint az adott tárgy slot maximuma.

    Én speciel szívesen begemmelnek azzonnal egy thorns-t vagy valami gagyi felesleges resistet. Még akkor is ha egy gem nem ad túl sok stat pluszt.

    Tőlem akár ez a slot lehet permanens is.
    Pl beteszed a zöld követ és dex lesz belőle fixen.

    Reply

  • avatar

    Kenny

    |

    [reply]@Zsiráfnyál (#39):[/reply]ezzel egyet tudok érteni.
    Tal rasha szettbe öltözött wizz, vagy Inna setes Monk, hát :D botrány ahogy kinéznek :D
    a vile ward is marha jó cucc, és sok karin hasznos lehet, de pölö az inna settes monkomon, brutálisan hülyén néz ki :D

    Reply

  • avatar

    Zsiráfnyál

    |

    [reply]@VeoS (#37):[/reply]Én a set / legendary cuccok színezhetőségével is meg lennék elégedve, annyira nagy szükség van rá. :D Nagyon elegem van ezekből a tündérszivárvány szettekből, a poénból 63-as sárga cuccokba öltöztetett karaktereim fényévekkel jobban néznek ki, mint a 45-ös wizardom. Ha ránézésre, a játék ismerete nélkül kéne eldöntenem, melyik közülük a nagy, én 100% hogy a wizardot hinném pizsamás teszkós sz*rnak, és a többit rendesen felszerelt karakternek.

    Komoly újításokat a PVP-n kívül szerintem már nem fogunk kapni. Mármint ilyen paragon rendszerhez meg über bossokhoz hasonló mértékűt biztosan nem. :(

    Reply

  • avatar

    VeoS

    |

    [reply]@Kenny (#25):[/reply]Ez tetszik.

    Reply

  • avatar

    VeoS

    |

    Én pár ötletnek örülnék, amitől a játék szavatossága folyamatos lehetne:
    1. Rendszeres időközönként (mondjuk havonta) új Event (ami lehet kicsi apró is), hogy ne unjam sz@rrá magam a monotonitás miatt.
    2. Esetleg skillek (újak) – bár ehhez már kicsit több kreativitás kellene. Szerintem tök poén lenne, ha kasztonként nem 1-2 v. 3 build lenne, ami életképes, hanem az összes skillből lehetne legózni. (nem bántani ezért engem)
    3. Új tárgy tulajdonságok (pont)
    4….még valami….

    De azért gondolom a folyamatos újítást, hozzátételeket a játékhoz, mert akkor nem laposodik el – kvázi ébren tartja az érdeklődést.
    Más szóval szeretném, ha ÉRDEKLŐDÉSSEL tudna mindenki leülni játszani és élvezni a játékot.

    Aki meg csal, az úgy vélem gyenge, türelmetlen és sekélyes ember. Csak az arcoskodás miatt csinálja. Szakadjon meg az ilyen.

    Reply

  • avatar

    VeNNNN

    |

    [reply]@Kenny (#35):[/reply]Jogos, lehet kicsit keményebben fogalmaztam a kelleténél, elnézést.

    Reply

  • avatar

    Kenny

    |

    [reply]@VeNNNN (#36):[/reply]mint, ahogy mondtam is, ez csak egy tea mellett kitalált hirtelen ötlet.
    de egyébként mondjuk 5 fix stat mellett egy 20 milliós craft ár, még lehet hogy vállalható is lenne, mert ugye a számok nagysága még mindig nem biztos

    de ez kihangsúlyozom csak egy ötlet, nem kell lebaszni az embert

    Reply

  • avatar

    VeNNNN

    |

    [reply]@Kenny (#25):[/reply]Azért a 4-5 fix stat kicsit túlzás. Jó, hogy nem lehetne még az értékét is beállítani plusz pénzért. Droppolt rare itemek kuka azzal a lendülettel. Senki nem venné fel őket. A main stat beállítása még ok, de tovább értelmetlen, mert átesne a ló másik oldalára.
    Gamble szerintem fölösleges, a craftolás jelen pillanatban gambling, csak legendary nem lehet belőle, mivel arra vannak külön receptek. Még az is stimmel, hogy nagyon sokba kerül, és kevés az esély a jó rollra.
    Item socketelés sztem megint felborítaná az egészséges egyensúlyt.
    Jewelek behozatala viszont érdekes lenne. Változatosabb lenne tőle a felhozatal, feltéve, hogy nem esne minden sarkon egy “gemek ehhez képest értéktelenek” szintű.

    Reply

  • avatar

    Kenny

    |

    [reply]@Insane (#33):[/reply]nekem jöhet akárhány ember ezzel a dumával már ne haragudj, de ha a blizz tökéleteshez közelítő játékot csinálni, akkor többen vennék, játszanának vele stb.
    a kevesebb néha több egy marketingben ismert elv…
    szóval én nem hiszek ezekben az elméletekben.

    nem akarlak megbántani és nem is naivitisából mondom amit mondok, egyszerűen nem lenne ésszerű 1 év alatt x milliót kaszálni a játékkal, ha lehetne 5 év alatt 5*0,8 milliót, de ez most csak egy szám.

    Reply

  • avatar

    Boss971

    |

    [reply]@Kenny (#25):[/reply]A megoldás elég tuti lenne, de már az is sokat dobna a dolgon, ha a WD-nek pl nem dexes, vagy str-es statot adna, de legalább ha már WD-s fegyvert, fejest bármit craftol az ember akkor a stat illeszkedjen a karakterhez. Kb 1 sor lenne a programban.
    A több választható stat pedig növelhetné az árat, mint a tippmixen a szorzó ha variációt fogad meg az ember.
    De még az is jó lehetne, hogy az így craftolt itemek cannot be sold cimkét kapnának.

    Reply

  • avatar

    Boss971

    |

    [reply]@Kenny (#30):[/reply]Akkor le vagyok maradva :-)
    Régen toltam már.

    Reply

  • avatar

    Kenny

    |

    [reply]@Boss971 (#29):[/reply]d2ben is már újralehet skillezni magad akaránál :)

    Reply

  • avatar

    Boss971

    |

    [reply]@rubicoin (#28):[/reply]És akkor már csak 1 lépésre vagyunk a jó kis rúnarendszertől! :-)
    Az pedig elég jó kis okosság volt a D2-ben.

    Amit a D3-ban elcsesztek a D2-höz képest, hogy nem éri meg új karaktert indítani ugyanabból a kasztból, ha már egyszer végigtoltad, mert minden képességet akkor állítasz amikor akarsz. A D2-ben ez a fa remekül megoldotta az újrajátszás élményét!

    Igazából a D2,5 lenne a megoldás :-)

    Reply

  • avatar

    rubicoin

    |

    [reply]@Kenny (#27):[/reply]szerintem a variancát kellene csökkenteni valahogy úgy mint a hf ringnél: 1 main stat választható a 4-ből de az itt opcionálisan számottevő gold felárért. így kevésbé cseszné szét ah-t, de legalább saját karihoz (azaz nem eladásra) érdemesebb lenne próbálkozni.

    és/vagy:
    – lehetne gamble is mint anno (ugye ott a legend/set esély miatt érné meg)
    – add socketes artisan, aki random 0-1 sockettel növelné minden item socketjeinek számát jó pénzért, de minden itemre csak 1x lehetne próbálni (bár ez tovább gyengítené a játék nehézségét, minden cucc +56 main stattal/egyéb adventure értékekkel jobb lenne, viszont egy 3 socketes manti azért elég mókás lenne)
    – unique gem alternatívák mint anno

    Reply

  • avatar

    Kenny

    |

    [reply]@rubicoin (#26):[/reply]kb 5 perc alatt jutott ez az eszembe, zseninek nem tartom magam és gondolom nálam sokkal jobb kvalitású emberek is dolgoznak. Tehát ezért nem értem marhára, hogy miért nem tudnak mit kezdeni a craft rendszerrel.

    Reply

  • avatar

    rubicoin

    |

    [reply]@Kenny (#25):[/reply]az irány amit felvetsz tök jó, valami hasonló, persze sokkal jobban átgondolt craft rendszer kellene.

    Reply

  • avatar

    Kenny

    |

    Mi lenne ha mondjuk Craftolásnál is be lehetne állítani, hogy milyen fix statokat adjon? csak úgy mint AHban keresésnél.
    minden egyes fix stat + pénzbe kerülne és akár 4-5 fix stat esetén akár 1-2 millió is lenne egy cucc legyártása.
    de gondolom túl sok jó cucc lenne így, ezért arra gondoltam, hogy 4 fix statos craftolt cuccok vagy account boundos lenne vagy AH-ban 50-60%-os transfer díjjal lehetne a craftolt cuccokat eladni.

    nem kiforrott ötlet, de még talán így is jobb lenne mint a mostani craftolás

    Reply

  • avatar

    Boss971

    |

    [reply]@Baro (#23):[/reply]Ok!

    Köszi! :-)

    Egyébként eszembejutott egy régi jó kis game: NOX. Abban ha valamelyik eszköz durability-je elfogyott akkor kuka volt a cucc. Lehetne azzal forgalmat és érdeklődést csinálni a D3-ban is, ha pl csökkenne minden javítással a durability egyel, a végén pedig véglegesen elfogyna. Kicsit életszerű lehetne :-)

    Reply

  • avatar

    Baro

    |

    [reply]@Boss971 (#22):[/reply]Ne egyedül menj az überekre, az többé kevésbé értelmetlen/lehetetlen.

    Egyébként nem kell HF ringet csinálni, hátha lesz egy kieg amibe kell a 3 alapanyag vmi durvábbhoz pl. HF amulet … de nem tölem hallottátok ;-)

    Reply

  • avatar

    Boss971

    |

    [reply]@Insane (#13):[/reply]Szerintem a gear-ok értéke jogosan csökken, és még csökkenni is fog, egészen addig a pontig amíg nem éri el a mindenki által megfizethető értéket. Itt most gondoljatok azokra akik naponta 1-2 órát tudnak játszani. Én is ilyen vagyok sajnos. Egyre több cucc kerül be az AH-ba, mivel egyre többet is talál mindenki. Jelentős túlkínálat van! A craftolás pedig értelmetlenné vált. Azt kellene visszahozni inkább, mert akkor az olcsóbb, gagyibb cuccokat mindenki szétszedné, és nem árulná. Lehetne socketet pakolni mindenbe, ami lehetne akár drága is, de lenne rá lehetőség.
    A másik dolog az mp. Én a jelenlegi WD-vel mp3-4ben tudok 1-2 halállal infernon farmolni. De nem éri meg! Próbaképpen megnéztem hell-en mp10-en a farmolást act3-4-ben. Vicces, de ugyanannyi idő alatt 2x annyi gold esett, a karakterem is 2x jobban fejlődött. 3-4 óra alatt 1 szint ugrás volt. Ja és persze no halál, igaz nem kihívás, de elég volt ránézni bármelyik szörnyre és halt is.
    Ha ezt veszem alapul, hogy kb 5 óra játékkal 1millió goldot összefarmoltam, mivel nem volt halál közben, és mennyit fejlődtem elgondolkoztam a hellfire ring értelmén. A jelenlegi rendszerben értelmetlen hajkurászni. Egyszer meglett mind a 3 kulcs, elmentem mp3-on, és 2 óra szenvedés, 342378 halál után inkább feladtam, mert esélytelen voltam, míg a többi szörnyet mp3-on gond nélkül aprítottam.

    Reply

  • avatar

    Matthew

    |

    [reply]@Zsiráfnyál (#20):[/reply]Én sem tartom a TL2-t jobbnak, viszont a zenéje mennyivel hangulatosabb, Matt Uelman által.. és így az egésznek ad egyfajta varázst. Amúgy jó a Diablo 3 nagyon is, csak látszik, hogy még mennyivel jobb lehetne.

    Pl a Infernal Machine engem már kifejezetten frusztrál. Most is van kb 4 portálom, de szarok az egészre kb, semmi kedvem. Sokan baromi rendesek, és behívnak überezni, de lassan már teljesen céltalan. Van lassan 30 Hf ringem, kb 2 olyan, ami egészen korrekt, és aminél aligha lesz jobb…
    Szóval kicsit kifújt az egész.

    Paragon szintezni jó. Ennyi.

    Reply

  • avatar

    Zsiráfnyál

    |

    [author]Matthew (#18):[/author][quote]Jay Wilsont kellene már elzavarni a francba, szólni pár régi arcnak, meg Matt Uelmennek, hogy komponáljon pár új zenét… és meg is vagyunk[/quote]

    Szerintem is egy idióta, de egyébként a többé-kevésbé “régi” Diablo2 fejlesztőkből álló új csapat játéka, a Torchlight2 nekem egyáltalán nem tetszik jobban, mint a Diablo3. Szerintem sokkal gyengébb lett az ő játékuk, mint az “új” Blizzardé, a kettő közül abszolút egyértelműen ez lett a győztes.

    Ez az ember ahhoz ért, hogy hogyan lehet kiszedni a zsebünkből a pénzt, ezt pedig láthatóan profin csinálja, a kiegészítőt is gondolom szinte mindannyian meg fogjuk venni. Biztos nem fogják lecserélni, mert neki ez a feladata, ezt pedig tök jól csinálja. Inkább az egész cég mentalitásával, meg úgy az egész játékiparral (warez orrba-szájba) van a probléma, az meg ugye soha nem fog megváltozni.

    A zeneszerzőt viszont tényleg kirúghatnák, azon könnyű változtatni. :D

    Reply

  • avatar

    Kenny

    |

    [reply]@Matthew (#18):[/reply]szerintem ha a kiegbe jay wilson lenne a főellenség, sokszázmillió ember csak azért venné meg a gémet hogy egyszer legalább levágják :D

    Reply

  • avatar

    Matthew

    |

    Jay Wilsont kellene már elzavarni a francba, szólni pár régi arcnak, meg Matt Uelmennek, hogy komponáljon pár új zenét… és meg is vagyunk :D

    Reply

  • avatar

    Mephizto

    |

    Az infláció normális dolog a játékban, minél több össz. időt töltenek játékkal az emberek, annál több jobb cucc esik, nő a kínálat, a kereslet meg éppen hogy csökken, mivel egyre többen hagyják abba a játékot. Ez teljesen természetes folyamat, nem is lenne gond vele. A probléma az, hogy engem már kezd egy kicsit az 1946-os hiperinflációra emlékeztetni, 100 millás itemek ára naponta esik 5-10 milliót, mire beazonosítok egy jobb itemet, a 4 mp alatt már vesztett is az értékéből :) Kíváncsiságból megnéztem a gear-emet, hogy mennyit is érhet most. Kb. 220-240M jelenleg, van akinek ez sok, van akinek kevés, ez most mindegy is. Viszont 1 hónap alatt a cuccok nagyjából 60-70 milliót vesztettek az értékükből összesen, ezt nagyon soknak tartom. Simán lecserélhetem az alig több mint 1 hónapja még bőven tűrhetőnek számító 40 millás vállast egy jobb statokkal rendelkezőre, 8-10 millióért… Ez így tényleg kaka, mert havonta vehetem a kicsivel jobb cuccokat, viszont akkor a pénzem meg nem nő, mert persze AH-ban sem vesznek szinte semmit (Natalya dupla dex roll-os allres-es gyűrűt féláron (!) árulom kb. 1 hónapja és mozdítás sincs rá), a rajtam levő gear meg olyan ütemben értéktelenedik el, hogy inkább el sem adom, hanem félreteszem a kicsinyeknek, vagy elajándékozom, minek bohóckodni 1-2 milliós eladásokkal, ha hetente 1 van belőle.. Azt a pénzt egy-két act3 run alatt összeszedem eladva a szemetet és begyűjtve a nagyobb gold kupacokat. Egyhelyben toporgás, ha komolyabb cuccra szeretnék gyűjteni.
    Bár… Kinéztem egy 250 millás Skorn-t, ha így haladunk, a jelenlegi 30 misiből meg is veszem karácsonyra, haha…. :S

    Reply

  • avatar

    rubicoin

    |

    [reply]@Insane (#15):[/reply]3 hónapja írtam kb. hogy euróban tartsátok balance-on a zsét ne aranyban. 10 euróért bármikor megkapod az aktuális alsó felsőkategóriás itemet, mert a valódi pénz mindig érték marad a játékban. de aki megjelenés óta követi a játékot, az láttott már néhány hajmeresztő ah áringadozást és rájöhetett erre.

    (persze ettől még a cuccok amiket használsz ugyanúgy értéktelenednek, de összességében minimalizálható így a veszteség)

    Reply

  • avatar

    Insane

    |

    [reply]@neu5 (#14):[/reply]Ez a másikfele….szinte egyhelyben toporogsz gearügyileg, mert annyira inflálódik a cuccok árai, hogy mindig az van h pl vettél egy itemet 10m-ért mondjuk, 2 hét múlva jobbat akarsz venni az megint 10 millió lesz, de ami rajtad van az ér már kb 3 milliót, de legyen 5. Folyamatosan csak bukod a goldot és alig haladsz előle. Arra meg kinek van türelme (meg ideje), hogy gyűjtögessen 200-300milliós fegyverre pl..

    Reply

  • avatar

    neu5

    |

    [reply]@Insane (#13):[/reply]Sajnos pár dologban én is látok igazságot azokban amiket leírtál. Ami viszont engem jobban letört a játékban, hogy egy olyan 2hónappal ezelőtt letettem a játékot, hogy később előveszem és játszogatok majd vele, hogy több kedvem legyen az egészhez. 2hónappal ezelőtt a Demon Hunterem nem überjónak, de azért átlag DHhoz képest sokkalta jobb volt. Ennek a DH-nak kb olyan 50-60millióból szedtem össze a cuccokat, ami számomra két hónappal ezelőtt soknak számított és nem is kis munka volt. Most meg kb. az össz cuccomért nem tudnék kapni sztem 10milliót sem (ha már ennyit kapnék, akkor nagyon szerencsés voltam) , úgy hogy természetesen a gold értéke is inflálódott. Lehet én látom negatívan a dolgokat,de számomra ez elég kiábrándító volt…

    Reply

  • avatar

    Insane

    |

    [reply]@Kenny (#11):[/reply]Én pont az miatt mentem vissza wowozni, hogy nincs semmi változás. 100millió ötletem lenne, hogy mivel lehetne jobb, de a blizzardnál nincs ötlet…mivel aht széb@szta már rég rmah meg a botok, kb semmi értelme a játéknak. Nincs sikerélmény, mert hiába esik egy act3 run alatt 3-4 legendary, úgyis mind megy a kukába, a sárgákból meg 99,9999999999% szemét. Überezés is vicc, nem elég,hogy 3féle kulcs kell még 3féle összetevő is a gyűrűhőz, amiből 1000ből 999 használhatatlan lesz. Semmi motivációt nem adnak, hogy játszak tovább vele. Az egész rendszert másképp oldottam volna meg lootszempontból is. Ez milyen baromság már, hogy mp1en is ugyanaz esik, mint mp10-en, csak ott magasabb az mf, de ott 100* lassabban ölsz…szóval jobban megéri kis mp-n menni, elég röhejes.

    Reply

  • avatar

    Bello

    |

    Én már többször is félreraktam a Diablot aztán pár nap vagy hét múlva megint visszaszöktem játszani vele. Ne legyünk már ennyire türelmetlenek, de tényleg. Ez nem egy életforma, mint a WoW, csak egy hack n’ slash játék, amit igenis meg lehet unni. Anno a kettőt is meguntuk ám ilyen sok intenzív játék után, csak megszépültek azóta az emlékek. Szedjetek elő egy másik játékot, akár a Starcraftot (ami amúgy überkirály lett), vagy simán csak keljetek fel a géptől és sportoljatok kicsit XD
    Majd jönnek a cuccok ahogy jönnek, de ha összeadjátok mennyi időt töltöttetek el fórumokon való elégedetlenkedéssel egy olyan végeredmény fog kijönni, amit produktívan eltöltve jobban jártatok volna.

    Na mindegy ez csak az én véleményem volt. És igen én is várom a PvP-t :)

    Reply

  • avatar

    Kenny

    |

    [reply]@Zsiráfnyál (#10):[/reply]Én megértem, hogy pénz, pénz és pénz. Ekörül forog a világ, de azért van egy határ,
    én amondó vagyok hogy nagyon nagyon rosszul teszik ha pvp-ih nem lesz nagyobb változás, mert akkor sokan úgy itthagyják a gamet hogy többet vissza sem néznek!

    de legyen mindkettőnk otpimizmusa célravezető

    Reply

  • avatar

    Zsiráfnyál

    |

    [reply]@Kenny (#8):[/reply]Én máshogy látom, szerintem pont réges rég kész van a PVP, csak egyfajta mentőkártyának tartogatják, amit majd akkor sütnek el, ha megint vészesen lecsökken a játékosok száma. Nem akarják már semmivel bővíteni ezt a játékot a kiegészítő előtt, igyekeznek mindent arra tartogatni, hiszen azért pénzt kapnak, a patchekért meg nem.

    Most szimplán csak várnak. Amíg jól termel az RMAH, addig nem lesz PVP. Majd ha már közeleg a kiegészítő, vagy leül a piac, akkor bedobják, mert az 1-2 hónapig egészen biztosan erősen meg fogja dobni a forgalmat, mindenki erősebb akar majd lenni a másiknál. Amíg enélkül is jó a forgalom, nem éri meg nekik elsütni ezt a kártyát.

    Nagyon nem tetszik nekem ez a hozzáállás, de valamilyen szinten meg tudom érteni őket. A játékot akarják életben tartani, még ha anyagi okokból is.

    Reply

  • avatar

    Linkin

    |

    [reply]@Zoro (#7):[/reply]ohh voltak fogások :D thx infót

    Reply

  • avatar

    Kenny

    |

    Twitteren csak azért írta ezt Jay apó, mert fórumon olyan, szarkazmus és iróniaáradat volt, hogy azt nem lehetett nem észrevenni :D én sírva röhögtem a kommenteken. de blizzék gondolom csak vették a lapot úgyhogy most egy kis kedélycsillapítás érdekében csiripelte ezt Jay.

    Pvp blog, számomra pedig azt jelenti, hogy a srácok még mindig ott tartanak, hogy a 60%-a még mindig ötletelgetés, hogy, hogyan is nézzen ki a dolog.

    1.07 hát reménykedem, reménykedem. a remény hal meg utoljára. de mégis görcsbe rándul a gyomrom

    Reply

  • avatar

    Zoro

    |

    [reply]@Linkin (#5):[/reply]Az előző hírnél vagy a fórumon elolvashatod.

    Reply

  • avatar

    Mephizto

    |

    [reply]@Dyingsoul (#3):[/reply]Esetleg alapképzésben felvehetővé kéne tenni a Practical Blizzard Soonology-t. Kredit helyett járhatna érte Gold (amiből 15%-ot természetesen az érintett oktatási intézmény levonna).

    Reply

  • avatar

    Linkin

    |

    [reply]@Zoro (#4):[/reply]őőő milyen nagy rmah kaszálásról maradtam le?^^ gold ára fentebb volt 0,25-nél esetleg elérte 0.29-et?!!!XD

    Reply

  • avatar

    Zoro

    |

    [reply]@Benny (#1):[/reply]Ezt én is csípem. :D Hír arról, hogy lesz hír arról, hogy patch. :D
    Viszont a játékra nem szarik a blizz, csak a játékosokra. :D Pl ma reggel is, gyönyörű löketet adtak a sima és a real money AH-nak is. Elég szépet kaszálhattak a 15%-okból. Ezzel a “véletlen” buggal. Nem mintha zavarna, én is megszedtem magam. Foglalkoznak ezek a játékkal, csak velünk nem. A pénz számít semmi más.

    Reply

  • avatar

    Dyingsoul

    |

    [reply]@Mephizto (#2):[/reply]Majd csinálok egy olyan hírt amiben visszatekintünk az elmúlt soonokra és készítek egy soon-magyar szótárt. :D

    Reply

  • avatar

    Mephizto

    |

    vajon meddig lehet fokozni?

    soon
    really soon
    very soon
    very-very soon
    really f***ing soon
    =
    _maybe_ next week

    Reply

  • avatar

    Benny

    |

    Imádom amikor az a hír, h lesz majd hír. Félre ne értsetek ez nem a ti hibátok hanem a blizz-é aki sztem már nagy ívben szarik a d3-ra. Persze az is lehet, h csak én vagyok túl negatív :-D

    Reply

Leave a comment

You must be logged in to post a comment.