Google: az 5. leggyakrabban keresett kifejezés a Diablo 3

Dyingsoul . Hírek 465

Lassan itt az év vége, ilyenkor futnak be mindenféle statisztikák az adott évről. Nincs ez másként az internetes keresések terén sem. Bátran kijelenthetjük, hogy a világ legnagyobb keresője a Google, ebben a tekintetben pedig igencsak jó statisztikákat találhatunk meg, melyek hűen tükrözik a valóságot. Megtekinthetjük például a 2012-es évben leggyakrabban keresett kifejezéseket, ekkor rögtön találunk egy 10 elemből álló listát. A Diablo 3 az 5. helyen szerepel, őt csupán Whitney Houston, Gangnam Style, Hurricane Sandy és iPad 3 előzi meg. Azért is megdöbbentő ez az adat, hiszen itt egy PC játékról beszélünk és más játék nincs is benne a top10-ben.

Comments (35)

  • avatar

    TheMageTalRasha

    |

    [reply]@Matthew (#34):[/reply]Bocsi via mobil-ról írok xD
    ezért nem használom az entert soxor xD

    Reply

  • avatar

    Matthew

    |

    [reply]@TheMageTalRasha (#33):[/reply]Sok szempontból jogos amit mondasz, de az “enter” billentyűt könyörgöm, használd gyakrabban :D

    Reply

  • avatar

    TheMageTalRasha

    |

    hát én ezekhez a kommentekhez csakannyit fűznék hozzá (akik negatív hozzá állásúak, hogy na igen még is mit vártatok egy olyan fejlesztőtől ami a boci pálya helyett ez van? :http://biobreak.files.wordpress.com/2010/03/diablo-iii-rainbow-unicorn-logo.jpg elég egyértelműen meg értek mindenkit. Jó és és rossz is. Elismerem hogy sajnos nem lehet mindenki igényeit ki elégíteni, DE annyit hagy tegyek hozzá az itt lévők többsége mind tudta, hogy mit (miket) ígért a Blizzard ebbe a játékba(az alap játékba) ÉS jogos a felháborodásuk és az állandó negatív vélemények hangoztatása a játék kapcsán. Ahogy kb az official bnet forum is ettől hangos, és a 15 napis temp banolgatások sem véletlenek emiatt mert vannak akik kevésbé toleránsak, ha egy olyan cég ver át vásárlókat amit úgy Hívnak hogy Blizzard. Szerintem ez jogos. Tény ha a játék előnyeit kéne néznem egy dolog jutna eszembe csak róla ami technikailag jó és az csak a design. Teljesen más rendszert és más fejlődési procedúrákat prezentált a Blizzard a open napokon. És a sajtó referenciákon szóval ez érthetők a jelenlegi reakciók mert nem azt kapták amit ígértek, a többség akit meg csak a pénz szerzés vágya hajt ebben a játékban nyilván leszarja, hogy nem azt kapta amit ígértek neki, mert őt az örökös harácsolás motiválja. Ezzel sincs semmi baj, de egy limit itt sem ártana. A játék menettel nekem különösen nincs bajom, van benne kihívás, és élmény, bár tény a monoton játék kezd kissé untatni. Ilyenkor többnyire én próbálom magam fel találni a játékban. (hozzá teszem nem könnyű xD) Összességébe véve én személy szerint úgy gondolom, hogy amíg a játék balansz nincs kiépülve, addig ezek a kommentek bármilyen szinten helyt állnak, amíg azzal nem egymást támadjátok. Többségben sajnos a játékosok csalódottsága az ami lista vezető ebben a játékban és maga a statisztikák is amiket a neten látni. Az állítólagos 10 misi feletti példány szám elkelése és a több mint állítolag 6 misi játékos száma is drasztikusan csökkent 6 misiről 4000-re (xfire statistic szerint ez a szám 3600 ma már) Európa és usa szerte összesen, tehát együtt véve: 16000 játékos van jelenleg. A Bnet fórumokon állandó jelleggel jönnek a játékosok a statisztikákkal, hogy mennyien játszanak még ezzel a játékkal. Azonban a jelenlegi statisztikák erősen meg cáfolják a Blizzard által lekreált statisztikai adatokat, amiről később ki derült hogy az egész csak egy marketing fogás. Na mindegy :D. Várjunk türelemmel hogy mi forr ki ebből és meglátjuk :) A gang man style-ról meg annyit hogy szerintem ez ön magáért beszél, egy hülye képes egy egész világot a hülyék oldalára csábítani és azt divatként követni mert valami koreai fasznak elment az esze és lusta volt normális tánc órákra járnia, egy normálisan meg koreografált klippel debütálnia xD jól példázza ez is: http://www.youtube.com/watch?v=on5E-Fw86Yk XDD

    Reply

  • avatar

    gorash

    |

    Ezeket a Diablo 2-vel történő összehasonlítgatásokat nehéz a helyén kezelni, mivel valószínűleg a többség a LoD-ból (ill. annak is a frissebb patcheiből) indul ki. Helytállóbb lenne az összehasonlítás a korai, LoD nélküli verziókkal. Nézzétek csak meg a korai patcheket: http://diablo.wikia.com/wiki/Diablo_II_version_history

    1.01, 1.02: bugfix
    1.03: főként bugfix, de már egy kis balance is bekerült
    1.04: megintcsak bugfix…
    […]

    Content jellegű dolgok gyakorlatilag 1.07-től érkeztek, most akkor miről is beszélünk? Gyakorlatilag a Diablo 3 is ugyanebben a fázisban tart. Persze, én is látom, hogy néhány tekintetben az előző rész összeszedettebb volt, de objektíven nézve szerintem jó irányba tartanak a dolgok. A jogosan elvárt legnagyobb hiány a PvP, de bízom benne hogy cserébe kiforrottabb rendszert kapunk mint az előd esetén (arena, ranking, stb.). Kvázi 0 efforttal most is berakhatták volna, hogy külterületen egymásnak eshessünk, de értékelem, hogy ennél letisztultabb módszereket preferálnak…

    Reply

  • avatar

    Zsiráfnyál

    |

    [reply]@CraftyFOX (#29):[/reply]Jaj, ne már hogy ezt kelljen magyarázni… A DIablo2-ben 99 volt a szinthatár, ezer évig tartott elérni. A Diablo3-ban megjelenéskor 60 volt a szinthatár, ezt most kb 10 óra alatt el lehet érni (a WD-mmel 13 óra volt), a megjelenéskor volt ez talán 20 is a gyenge cuccok miatt. Mindenki sírt ezerrel (teljesen jogosan), a játékosok száma pedig zuhant, mert így nem volt “célja” a játéknak. Na most ezek után szerinted extrának számít ezt a bazinagy hibát helyrerakni, és bepótolni ezt a Diablo2 után elvárt alapvető hiányosságot ? Ők maguk vallották be valamelyik kékben, hogy a játékban nincs end-game tartalom, és ezt bizony elb*ták. Most arról meg ne is beszéljünk, hogy ezek után egy árva achievmentet sem voltak képesek rádobni, ami durván másfél óra munkájukba került volna.

    Ez kb olyan, mintha nem lettek volna set cuccok a játékban, és az 1.0.5-ben hozták volna be őket. Micsoda újdonság, micsoda ajándék, és még pénzt se kérnek érte… Nyilván pontosan arra törekednek, hogy ezt a tévhitet ébresszék a játékosokban, de nehogy már ennek bedőlj. Parasztvakítás az egész, és pontosan ugyanezt csinálják a PVP-vel is. Majd ha megint félig elhal a játék, akkor megkapjuk. Addig “minek”, hiszen csak a játékélményünk javulna, az meg kit érdekel… abból nem kapnak 15%-ot.

    Reply

  • avatar

    Matthew

    |

    [reply]@CraftyFOX (#29):[/reply]Nem érzem kettős mércének, bár való igaz, hogy mivel ezzel játszunk a legtöbbet ezt ismerjük a legjobban, ezt merjük leginkább kritizálni. Pl amit a D2 megszépüléséről írtál (jól emlékszem, hogy Te voltál?) azt teljes mértékben osztom. Fent van mindkettő játék a gépemen, hihetetlen kényelmes újdonságokkal van teli a D3. Ugyanakkor a szintezési rendszer átgondolatlansága már-már bosszantó pl, és ez a hihetetlen gear központúság is az. Az egyediség valahol legalább a stat pontok szintjén meg kellett volna maradjon.

    Én azt látom, hogy nem volt ennek a játéknak egy elég tökös vezető dizájnere vagy akárkije, és folyamatosan az ötletek bedobálása zajlott. Szóval kaptunk egy bétát is, aztán egy jelentősen más teljes játékot. Alapvetően milyen béta az, ami egy demóra emlékeztet. Vagy ez csak nekem fura? :)

    Nem látom, hogy lett volna egy koncepció, egy központ irányvonal. Nincs a játéknak pl gerince. Azért szólom le a sok patchelést, mert ezek a patchek nem hibát javítanak, hanem játékot reformálják meg szinte. Szóval ha kijön egy patch, várható egy újabb patch, ami a patch hibát patcheli….. “Patcheption” :D

    Jó példa erre az 1.05. Maga a játék az 1.04-ben szépen felépítette a várost, betöltött, nem akadozott. Erre kijön egy “javítás” érted… JAVÍTÁS… és az egész játék instabilabb mint valaha. Mindezt 1 hónap nyilvános patch-tesztelés után.. Ez meg mi a jó franc? Milyen lett volna ha nincs PTR? Egy milliárdos (dollárban) bevételű cég komolyan ilyen amatőr?

    Nem véletlen találják meg Jayt, ő a vezetője a projektnek, és mit ne mondjak, nem jó. Komolytalan. Ezek a twitter bejegyzések, a beszólogatások stb. Nem profi…

    Mindezek ellenére hangsúlyozom, jó ez a játék… csak fájó, hogy mi (vagy én) egyszerű játékos(ok) látjuk milyen kis apróságokkal lehetne jobb a játék. És egyszerűen érthetetlen, hogy ha napi szinten valakinek ez a munkája, hogy üljön a játék felett és ötleteljen, félév alatt nem képes megszülni valami értelmeset.

    Mit látok én? Van egy MoP, amiből fix bevétel jön, és van a D3, amiből hát sejtem töredéke se. Na melyiket nagyobb prioritás fejleszteni? Aztán ott az SC2, de ott megsejtem olyan óriási az a Koreai rajongóbázis, hogy ekkora potenciális vásárló rétegnek nem fognak fityiszt mutatni.

    Ennyi. Hegyi beszéd vége.

    Reply

  • avatar

    CraftyFOX

    |

    [reply]@Zsiráfnyál (#23):[/reply]A hangeffekt meg a töltőképernyő alap (egyébként hangeffektek készítéséről volt szó, mint ahogy a töltőképernyők is kiszivárogtak ha már ott tartunk) ezt onnan tudod hogy nagyjából minden játékban van. A paragon szint meg az mp level extra, ezt onnan tudod hogy csak diabloban van.

    #26 Matthew
    A content patcheket manapság DLC nek is hívják, és általában nem ingyenesek, ha mégis, akkor az extra. Nem arról van szó hogy állandóan crashelt a game és alap hogy kijavítják, hanem arról hogy minden patchben hozzáadtak valami pluszt. Hagyjuk már el ezt a kettős mércét a Blizzardal szemben, ha más cég ilyen patcheket dobna csak úgy ki mindenki tapsolna (és volt ilyen eset és senki nem fintorgott)
    Becsületükre legyen mondva fejlesztgetik a játékot, mégha igen lassan is.

    Reply

  • avatar

    Matthew

    |

    [reply]@Benny (#25):[/reply]Rákerestem arra, hogy “segg” és kidobta Jay Wilson képét.

    Reply

  • avatar

    Matthew

    |

    [reply]@CraftyFOX (#14):[/reply]Azért álljon már meg a menet :) Nehogy már extra legyen ez az ingyen patch. Még ha olyan eget rengető dolgokat tettek volna bele. Ezek olyan dolgok amit elvár az ember, ilyen hosszú fejlesztés után. Főleg, hogy az átlag PC játékokhoz képest drágábban jött ki az egész. Lassan azért kell megdicsérni a Blizzardot, mert külön patchben érkezik az opció, aminek hatására állíthatok pl a grafikán? Jó, nyilván sarkalatos példa, de pl ez a paragon level cucc, mennyire lehetett nagy meló? Miért nem fért ez bele az alapjátékba? Miért volt átgondolatlan az egész koncepció?

    Tisztázzuk, imádom ezt a játékot, de a tények azt mutatják, hogy bugtól hemzsegő, félkész alapjátékot adtak ki májusban. Azóta szépen lassan a játék elérte – vagy eléri a PvP-vel – azt a szintet, amit kb májusban nyújtania kellett volna. És akkor utána ha jön egy patch, akkor esetleg azok tényleg javíthatnak a játékon. De ezek a patchek konkrétan folyamatosan megreformálnak egy félkész alkotást. Nem is patchek, hanem a játék kiegészítő panelei. Kiadtak egy 10/7-es játékot, és minden patch +1 darab.

    Ez meg szerintem a minimum, és rohadtul nem érdemel dicséretet. Ettől függetlenül imádjuk. Legalábbis én :)

    Reply

  • avatar

    Benny

    |

    [reply]@Matthew (#24):[/reply]mert a jövő p*nája a s*gg :-D

    Reply

  • avatar

    Matthew

    |

    Sosem értettem, hogy az ilyen listák élén miért nem a ‘pina’ szerepel…

    Reply

  • avatar

    Zsiráfnyál

    |

    [reply]@CraftyFOX (#19):[/reply]Hangeffektekről és töltőképernyőkről sem volt szó, mégis vannak… :D Diablo folytatásról volt szó, amit meg Májusban kiadtak, az nem volt méltó hozzá. Ezeket az “extrákat” mindenki elvárta, és PVP is alapvető elvárás lett volna a játéktól. Így, hogy utólag egy részüket bepótolták, most már többé-kevésbé el lehet fogadni a játékot Diablo3-nak, de még mindig inkább Diablo 2.5 light. Mystic, rúnák, pvp stb… ez még mindig nem a teljes játék, és még csak nem is titkolják.

    Teljesen úgy állnak hozzá a dologhoz, hogy minél kevesebbet adjanak nekünk, éppen annyit, hogy fizessünk és ne panaszkodjunk túl hangosan, aztán amit csak lehet megtartanak a későbbi kiegészítőkre, hogy a teljes játékot ne egyszer hanem kétszer-háromszor kelljen kifizetnünk. Értem én hogy ez is egy munka, és pénzből élnek, de ez akkor sem normális hozzáállás egy ilyen cégtől. Teljesen agyukra ment a WoW bevétele.

    Reply

  • avatar

    Orpheus

    |

    [reply]@MephistoiX (#4):[/reply]Kis spoiler, aki még nem játszotta volna végig a sztorit!

    Már csak azért is megölte(ték) a Diablo-t, mert hát Cain nélkül Diablot elég nehéz elképzelnem, meg hogy már hirtelen nem is identifikálja a cuccainkat.., mintha megsértődött volna :D

    Legalább ne ilyen ótvar béna esetlen módon halt volna meg, ott vagyunk mi, akik 1 hitelünk mindent és egy szaros kis boss átver, és épp nincs egy hero a közelben..
    Muszály volt belevinni a filmes dolgokat, minket elcsalnak valahová, közben meg túszul ejtik, majd odahívnak, és megölik.. ja tényleg én is így csinálnám, ha ilyen démoncsaj lennék és nem egyből kitépném a szívét, annak aki akadályoz valamiben.. na mind1..

    A történetben engem ez zavar a legjobban, a többi se nagy cucc, de ez van.

    Reply

  • avatar

    evoken

    |

    [reply]@CraftyFOX (#19):[/reply]Én azt a húzást inkább játékmechanikai korrekciónak látom, azért a 60 lvl és először dögnehéz majd szépen nerfelgetett Inferno nem az a kifejezett hosszú távra tervezés. Launch óta játszom, minden patchet láttam és azt kell hogy mondjam tényleg most a legérdekesebb, legjátszhatóbb mindenki számára a játék. Viszont ilyen tartalmat májusban esélytelen lett volna elképzelni. Szerintem.

    Reply

  • avatar

    tray

    |

    Masszívan toltam anno d2-t, druidán és nekrón kívül mindenből volt 2-3 karakterem.
    Nekem ahhoz képest is nagyon bejön a d3, nagyjából 800 óránál tartok.
    A PVP egyre égetőbb hiánya mellett igazából csak az mp levelekkel van bajom.

    Megmondták még a játék kiadása előtt, hogy inferno lesz az end-game content és act3 lesz az end-game act.
    Mikor először mentem act1-be, a town felső kijáratánál nem volt még portal, haverommal kettem behúztuk oda az első pakkot és kénytelenek voltunk kilépni, sz*rrá vertek.
    Aztán act2-ben úgy pofánb*sztak a szúnyogok, hogy csak röhögtem, esélytelen volt a kanyonon átjutni :>

    Kb. 1.03 vége felé sikerült összerakni olyan karit, ami már egyedül vitte act3-at. Szóval összességében, ha lett volna türelme az emberek többségének, nem kellett volna a folyamatos nerf illetve a mostani mp levelezés.

    A mindenhol ugyanakkora drop rate és a hellfire ring miatt viszont jó, de a régi boci/pindle/meph/bale runokhoz képest így is egy teljes act-ot szántak end-game-nek, szóval ki lehetett volna bírni azt a verziót is.

    Reply

  • avatar

    CraftyFOX

    |

    [reply]@Zsiráfnyál (#18):[/reply]Nem emlékszem rá hogy fejlesztésnél szó lett volna paragon szintről vagy monster powerről. Szerintem ezek fejlesztések nem hiánypótlások. A pvp valóban az lenne már viszont.

    Reply

  • avatar

    Zsiráfnyál

    |

    [reply]@CraftyFOX (#14):[/reply]Egyik sem bővítés volt, hanem pótlás, és nem kedvességből, hanem mert ezek nélkül már rég nem játszana senki, és nem lenne kinek eladni a kiegészítőt. Ezeknek mind benne kellett volna lennie a Májusban kiadott verzióban. Megpróbálták elénk dobni a játékot félkészen, hátha ez is elég lesz, nekik tökmindegy csak vegyük meg. Aztán nem lett elég, ezért kénytelenek voltak dolgozni még rajta egy kicsit. Ez szerintem elég távol áll a jófejségtől. A PVP is ingyen újdonság lesz ? A francokat, teljesen alapvető hiányosság, amit már fél éve be kellett volna pótolniuk, de inkább kivárják az anyagilag legkedvezőbb időpontot. Az, hogy mi egyébként szeretnénk PVP-zni, senkit nem érdekel. Csak a bevétel számít.

    Persze, nyilván próbálják úgy beállítani, mintha ezek ingyenes extrák lennének, de ez kb olyan, mit amikor kérsz a boltban egy szendvicset, kapsz helyette egy üres zsömlét 400 forintért, aztán amikor látják rajtad hogy nem tetszik, kapsz hozzá egy ajándék vékony szelet szalámit, a sajt meg “coming soon”, arra majd jövő héten visszatérünk, ráadásul teljesen ingyen ! Szalvétát meg majd a kiegészítőben, de az is 400 forint lesz. Lehet, hogy a végére összeáll valami egész jó dolog, de attól még köcsögök.

    Reply

  • avatar

    Dyingsoul

    |

    Jah és még annyit, hogy én is érzem valahol, hogy jobb lett volna a D3 az eredeti “crew”-al. Legjobban azt sajnálom, hogy nem Matt Uelmen komponálta a muzsikát… De ilyen az élet, igazságtalan.

    Reply

  • avatar

    Dyingsoul

    |

    [reply]@MephistoiX (#12):[/reply]Az életben sok mindenre lehet mondani: “Hát lehetett volna jobb…”. Nincs ez más a játék esetében sem. Itt egy egész szép kulturált vita alakult ki, örülök, hogy megmozgatja ez a téma az olvasókat és ész érveket hoztok fel saját álláspontjaitok mellett. Éppen ezért én már inkább két kérdést teszek fel: Hány órát játszottál az összes kariddal? Esetleg hozzá becsülheted még az AH-ban töltött időt is, de ezt válaszban mindenképp várnám. A második kérdés pedig az, hogy mondj egy másik 2012-ben megjelent játékot, amiért kb ugyanannyit fizettél és mégis többet játszottál.
    Az elégedetlenkedők nagy része ebből nem tudna jól kijönni, hiszen mégiscsak itt egy játék, amivel sokan 200-1000 órákat játszanak mégis csak morognak. A mai trendek mellett pedig ez a rideg valóság: 14-18 ezret fizetsz 50-90 óra játékért. Ilyen alapon mondhat bárki bármit, amíg a játék több száz órára leköt egy embert 15 ezer forintért pont hogy nem a pénzéhességet kellene emlegetni. Ezen is átmentünk már ezerszer, minden játékfejlesztő csapatnak elemi érdeke, hogy minél több pénzt passzírozzon ki az ügyfeleiből.

    Ahhoz mit szóltál volna, ha mondjuk 7-8ezerért jelenik meg a játék, ami alapból téged 40-50 órára köt le csak, aztán jönnek DLC-k 3-4 ezerért? Merthogy ma már ez a trend és szerintem azon a fronton inkább beszélhetünk pénzéhességről.

    A D2-höz megint viszonyítgatunk, de ez is téma volt már ezerszer, hogy a D2 classic is jó volt, ahogy a D3 is jó, de a D2-t a LOD és a későbbi patchek tették csiszolt gyémánttá. Ezért azt mondom hát, hogy várjuk meg mi is azt a kieget, mielőtt mélyebb hasonlítgatásba fogunk. Incgamerst meg egyéb kétes kilétű oldalakat inkább ne hozzunk fel forrásként ha lehet… Incgamers is nem hiába nem official fansite rendszeres olvasójuk voltam és azután az ominózus riport után annyira Blizz ellenessé váltak, hogy ahol lehet megpróbálják inkább lejáratni a Blizzt, nem beszélve arról, hogy a google nem egyszer kártevőt jelent az oldalról…

    Reply

  • avatar

    evoken

    |

    [reply]@Rayzen (#11):[/reply]Igaz nem nekem irtál de reagálnék…

    1. Diablo2ben ha nem is világmegváltó de szép csavarok vannak, illetve maga történetvezetés is érdekes. Aki nem tátotta el a száját amikor kiderült hogy Baal Tyraelnek adta ki magát szerintem nem élte át a sztorit egészen (egy példa a sok közül). D3 alatt egyszer nem éreztem még csak hasonlót se. És hogy a fiók mélyéről előkotorták Adriat az külön vicces számomra… Mindenesetre ettől még nem hoznám fel egyértelműen gyenge pontnak, h’n’s játéktol sokkal többet igazából én se várnék. De azért kezeljük helyén a dolgokat.

    2. Mondjuk nem tudom a szerzője pontosan mire gondolt mert vannak vicces beszélgetések, utalások, easter eggek de bizony előfordulnak értelmen hülyeségek is. Pl szerencsétlen WD-m szokott lenyomni olyanokat hogy csak sírok. (példát nem mondok igy neked mert épp azért vannak levéve már két honapja a beszédhangok mert csak húztam rajta az agyam…)

    3. Na itt melegedik a pite. Matt Uelmen neve nem tudom mond e valamit. Nos az ő szerzeményei kb játéktörténelmi klasszikusok, D1el kezdtem több mint 10 éve és ha mai napig meghallom Tristram zenéjét hideg futkos a hátamon és elbőgöm magam. :) Mondjuk számomra a D1 minden tekintetben csúcsa a szériának de a D2ben is olyan szintü karakteres, csakis rá jellemző zenéket irt amit a 3. rész már csak alulról tudott súrolni. Nem mondom hogy rosszak mert igy is minőségi de hallhatóan nem volt a közelében egy olyan karakteres zeneszerző mint pl a Wacraft, SC, régi Dionál. Szóval egyértelműen a zene izlésektől függetlenül kevésbé teljesít jól mint korábban (hangok viszont gyönyörüszépek, azért külön +pont).

    4. -

    Reply

  • avatar

    CraftyFOX

    |

    [reply]@Zsiráfnyál (#7):[/reply]5 patch ingyen, benne jelentős fejlesztések, item upgrade, nehézség nerf, paragon szint, Mp level mindez ingyen így bizony már jó sok fejlesztés egy ” látványosan anyagias, kapzsi, és játékosok érdekeit magasról lesz*ró” cégtől.

    #8 Warador A kommunikáció valóban nem a legjobb de ettől önmagában még nem rossz a játék. A PoE teljesen más tészta nekik közvetlen anyagi érdekük hogy fenntartsák a tömeg érdeklődését, és igen erős konkurenciájuk van (diablo 3 ?) szóval ők a kistestvér akinek pedáloznia kell a fennmaradásért és az előrejutásért, blizzék ezt kicsit másképp kezelik. A pvp vel is igazad van hihetetlen mit elpöcsölnek vele, ezért mondom hogy követnek el hibákat az biztos.

    #12 MephistoiX
    Attól tartok a klasszikus hibát követed el. A D2 volt a tökéletes játék…. na persze, akkor és ott. Ahhoz kellett egy élethelyzet egy életkor stb. Sokan nem értik hogy már nem lesz ugyanaz a játék még egyszer bármilyen jó is lesz mert az a feeling hozzád is kötődik nemcsak a játékhoz és te is változtál az évek alatt, és például ezernyi játékkal találkozhattál és az idők folyamán egyre kritikusabbá váltál. Már rég nem úgy nézel egy játékra mint akkor mikor a D2 kijött és a feelingnek – amit a D2 adott – a fele te magad voltál. Ami régen cool volt az mostmár csak gagyi, ami régen eredeti ötlet volt az mostmár csak egy copy, ami régen jó story volt az mostmár gyenge és sorolhatnám. A baj az hogy sokan ugyanazt az érzést hajszolják keresik amit a D2 váltott ki bennük, csakhogy az idők megváltoztak és már semmi nem lesz úgy mint régen, jobb ha elfogadjátok ugyanaz az érzés már nem lesz még egyszer és ez nem a játék hibája hanem a természet rendje.

    #12

    Reply

  • avatar

    ordogodvan

    |

    [author]MephistoiX (#12):[/author][quote]@Rayzen (#11): A blizzard meg láthatóan nagyívben leszarja ezt a témát.
    +1[/quote]
    Ha leszarná, egyetlenegy peatch nem jött volna ki,ez a játék nem arról szól
    hogy mindenkinek tetszen. Akinek tetszik tolja, akinek nem, az nem tolja…
    Van ezer más, PL.: Torclight2 … Told egy kicsit, oszt gyere vissza észt osztani hogy milyen jó…

    Reply

  • avatar

    MephistoiX

    |

    [reply]@Rayzen (#11):[/reply]Arra a következtetésre jutottam, hogy nem érezted át soha igazán a D. hangulatot. A D2 átvezetői fantasztikusak, megunhatatlanok. A történet ezerszer különb volt, monumentálisabb, még ha egyszerű is..nem ilyen barátok közt hangulattal kevert gyerekmese, ahol van apuci meg anyuci és a kiválasztott. Démoni, sejtelmes, sötét, mégis élettel teli..Csakúgy, mint a zenéi és a játékbeli hangok. Hallgasd meg a wilderness-t(ennél diablósabb zene nemigen van), még csak nem is a tristram-ot írtam. Ég és föld a két játék zenei felhozatala és hangulata. Nem kötekedésképpen írom ezeket, csak azért, hogy ha eddig még nem tetted meg, hallgasd meg őket. Vagy akár indíts egy D2-őt és játssz vele 1 órát. Megszoktuk a Diablo3-at és közben elfelejtettük, mi volt az a D. hangulat:
    http://www.youtube.com/watch?v=BODYxesJLVo

    Ha neked tetszik az ahogy Diablo hablatyol a hangtompítós motorfűrész hangján act4-ben a semmiből, az egy dolog, számomra teljesen igénytelen. Az, hogy megyek 4métert előre act4-ben és megint jön valami idióta 6 éveseknek való dialógus, azt nem nevezném történetvezetésnek és Diablo fílingnek. Minden egyes kérdésedre a válaszom megvan a korábbi hozzászólásaimban, kb. könyvet lehetne már belőlük kiadni, bár annak elég szar lenne.:D

    Mp lvl-el például az a baj, hogy van egy jó gear-em ami a ládában rohad és mehetek még 200k dps-el is mp0-2-re farmolni mf+exp gearben(cain set), mert semmi értelme lassítanom magamnak a játékot. Ráadásul a fegyót is lecserélem olyankor két egykezesre és ww-ben megyek(+45mf fegyóból)sokkal kevesebb dps-el, oda nem kell sok. Ha überezni megyek, azzal is csak rosszul járok hosszú távon, mert lelassul a paragorn szintlépés a magas mp lvl miatt, a hellring meg megy a kukába majd 100-as szinten, mert 50 milláért veszek majd egy annál 5x jobb gyűrűt. Semmi sem ösztönöz arra, hogy a karakterem erősebb legyen, mp10 nem jár semmi plussz extrával, nem éri meg még csak tervezni sem rá. Itt jönne képbe a pvp, de attól sem várok csodákat, mert ez nem egy ügyességi játék, a gear fog nagyrészt számítani az egyszerűség miatt.

    Egy para100-as karakternek sem éri meg magas mp lvl-en menni, mert az esélyek változásához képest aránytalanul gyorsabb az alacsony mp lvl. Tehát ugyanannyi idő alatt az aránytalanság miatt nagyobb eséllyel találhat adott számban értékes tárgyakat. A blizzard meg láthatóan nagyívben leszarja ezt a témát. Nem véletlenül van fent mostanában max 3-4 játékos a 34 fős barátlistámról..

    Reply

  • avatar

    Rayzen

    |

    [author]MephistoiX (#4):[/author]Akkor a leírt hibákra szeretnék reagálni:
    1.”0 történet”: Most komolyan, milyen sztorit vártál? Nézzd meg a Diablo 2 storyját, ha a D3 storyja szar akkor az is, mivel semmivel sem különb.

    2.”gyerekes és idióta dialógusok”: megint csak nem tudom hogy mi lett volna az elvárás, légyszi írj már pár példát miben kéne hogy különb legyen.

    3.”altató zene”: Kinek a pap kinek a papné. Én személy szerint szeretem a zenéjét, és hogy ha épp nem skypon beszélgetek mindig benyomom. De ahogy mondtam, izlések és pofonok. Ráadásul mindent meglehet unni egy idő után, le is tesztelheted, kezd el éjtnappalá téve hallgatni a kedvenc számodat, szerintem egy hét után már nem igazán lesz kedved hallgatni.

    4.”jelenleg rossz mp lvl s.(mp0-3 farm robot módjára 0 élvezettel, mivel csak ott éri meg farmolni)”: Most itt nem értem melyik a rossz. A Farm vagy a nehézség, vagy mi? Vagy Diablo 2-ben ez miben volt más? Olyanok miatt akadtok ki, ami elméletileg a Diablo 2-ben is így volt. És mivel ez a Diablo folytatása, érdekes lenne ha itt máshogy lenne. Ott farmolsz ahol akarsz, nem értem ebben mi a rossz. Most az hogy robot, ember, tudod mi az a farmolás? Mert a farmolásban semmi élvezet nincs. Diablo 2-ben sem volt, sőt, semmilyen játékban nincs. De nehogy azt mond hogy ez: http://www.youtube.com/watch?v=vWwSTCDSVP0 élvezetesebb volt napi 200-szor.

    Reply

  • avatar

    ordogodvan

    |

    Valljuk be az összes klón, variáns a nyomába se érhet még a 2-nek se.
    Mit szeretnének a fikázók, 15 pénzér ferrarit, ami jobban megy mint az összes többi????

    Reply

  • avatar

    ordogodvan

    |

    [author]Zsiráfnyál (#7):[/author][quote]@CraftyFOX (#6): Szóval röviden, a játék jó, a fejlesztői meg köcsögök.
    0[/quote]
    Honnét tudod, együtt vacsiztok a mekibe? Mindegyik szereti, ha tele tudja rakni
    a ferrari-ja tankját. És gondolni kell a jövőre is, a benzin kifogy hamar főleg egy ferrariból…
    Szerintem bármelyikőnk így csinálta volna, ha idáig el tud jutni…

    Reply

  • avatar

    Warador

    |

    [reply]@CraftyFOX (#6):[/reply]Aki a pénzt látja a d3-ban annak biztos jó a játék, a többieknek elég gyenge.

    A legnagyobb probléma a kommunikáció hiánya blizz részéről.
    Semmit nem tudni , hogy mikor mit csinálnak, mit terveznek bevezetni stb.
    Csak példaképpen a Patch of Exile-ban, mindent le lehet követni, mikor lesz a kövi patch, mi lesz benne, mik a távoli tervek…

    Blizz meg halogatja a a PVP blogot (hetek óta), amiben majd megtudjuk, hogy mi a tervük kb. :D Soon, very soon…
    Hetekig, hónapokig hagynak benne a játékban durva hibákat.
    Aztán néha javítanak párat, majd letagadják, hogy volt bug. :D
    Lehetne még sorolni a negatívumokat…

    Reply

  • avatar

    Zsiráfnyál

    |

    [reply]@CraftyFOX (#6):[/reply]Na, jó, de az egy dolog, hogy a Diablo2-es elvárásoknak megfelelni kb lehetetlen lett volna, és hogy az átlag játékos túl sokat várt ettől a játéktól, de az meg egy másik, hogy ennyire látványosan anyagias, kapzsi, és játékosok érdekeit magasról lesz*ró céget nehéz még egyet találni.

    Szerintem pont ezért kapják ezt a rengeteg szidást. Az ember eltekintene a hibáktól, ha látná a pozitív hozzáállást és az igyekezetet, de ezek helyett pont azt látja, hogy “le vagytok ti sz*rva, úgyis meg fogjátok venni a játékunkat”. Összeszámolni is rossz, hány olyan (többnyire teljesen kész) dolgot hagytak ki a játékból, aminek rég benne kéne lennie, csak inkább kispórolták, hogy majd eladhassák a kiegészítőben. Ez a fajta bánásmód nem sok szimpátiát ébreszt a játékosokban, abszolút érthető, ha valaki ezek után átverve és kizsákmányolva érzi magát, még akkor is ha egyébként a játék így is jó. Elég rossz látni, hogy mennyivel jobb lehetne a játék, ha egy kicsit normálisabban állnának hozzá, és nem csak a zsebünkkel, hanem az érdekeinkkel is foglalkoznának.

    Szóval röviden, a játék jó, a fejlesztői meg köcsögök.

    Reply

  • avatar

    CraftyFOX

    |

    Hát elég gáz ez a mezőny :D (gangnam srsly-.-)

    Egyébként én a csalódás résszel nem értek egyet. Vannak hibák ahogy ez szokott lenni (főleg a blizznél) de szerintem aki túl sokat képzelt bele az magára vessen. Illett volna tudni hogy semmi nem tökéletes. Dolgoznak rajta de túl sok szempontnak kellett volna eleve megfelelniük, aki hibáztatni akar valamit hibáztassa a saját túleresztett hype ját. Maga a játék teljesen rendbe van (főleg ha hozzávesszük a jövőbeli fejlesztéseket is) nem tökéletes de még így is az egyik legjobb játék amit valaha kiadtak, főleg a kategórián belül.
    Az elégedetlenség azért érte el ezt a szintet mert sok ember talán túl sokat álmodott bele egy szimpla játékba, el kéne már vonatkoztatni a messiásképtől amit vártak egyesek. Ha ez standalone játékként kerül ki most mindenki arról beszélne mekkora meglepetés királyság, és a hibáit alig említenék. Ehelyett mindenki beleképzelt valami tökéleteset és most háborognak hogy hát nem lett az… Nem kéne hagyni hogy az apró hibák elvonják a figyelmet az összképről.

    Nem tudom ki hogy van vele nekem nem fizettek még soha ennyit azért hogy egy gamet játszak (rmah), szóval ha azt is hozzáveszem hogy az egész TÖK INGYEN volt sőt NEGATÍV ÁRA VOLT akkor ez hibái ellenére is a legjobb játék amit valaha kiadtak !!! Persze ha valaki pro e-sport player és jól keres azzal hogy játszik,l az teljesen más….. gondolom rengeteg ilyen van itt hazánkban.

    Reply

  • avatar

    monkymonk

    |

    mindig lesznek olyan emberek, akiknek még szar sem elég büdös.

    Reply

  • avatar

    MephistoiX

    |

    [reply]@Rayzen (#3):[/reply]Nem véletlenül negatívak..és ha nem is a legszarabb játék, de az egyik legnagyobb csalódás. Ez egyértelműen kijelenthető a rengeteg visszajelzés alapján, még ha a saját véleményemtől el is tekintek. 0 történet, max középszintet megütő hangulat, gyerekes és idióta dialógusok, altató zene, jelenleg rossz mp lvl s.(mp0-3 farm robot módjára 0 élvezettel, mivel csak ott éri meg farmolni), sorolhatnám reggelig.

    Az, hogy ennyien rákerestek 2012-ben, a korábbi részek és a jó reklám érdeme, mint ahogy az is, hogy ennyien előrendelték/megvették az első hetekben..Hogy ez miért fontos?? Érdemes megnézni figyelmesen azt, amit a hsz-em végén linkelek.
    Az utóbbi időben is azért lett némileg jobb, mert pár dolgot átraktak bele, amik a Diablo 2-ben már megvoltak. Szóval eléggé gáz a helyzet. nehéz pozitívnak maradni, amikor meglátom valahol Jay Wilson önelégült képét, annak az emberét, aki megölte a Diablo szériát.

    Én ilyen emberektől nem tudok már csodát várni, ismerem ezt a fajtát:
    http://www.cinemablend.com/games/Diablo-3-Jay-Wilson-Tells-Diablo-2-Designer-Fans-F-ck-Off-45895.html

    Reply

  • avatar

    Rayzen

    |

    [reply]@Benny (#1):[/reply]Nem tudom hogy ez most magyar mentalitásból fakad, vagy szimplán a Diablo 3 közösség ilyen, de komolyan, akárhová nézek, mindenhol csak a negatív megjegyzések. Ha az ember csak a kommenteket nézné, az jönne le belőle hogy a Diablo 3 a világ legszarabb játéka. De mindenhol. Kiváncsi vagyok, vajon akkor ezeknek az embereknek mi a “jó” játék.

    Reply

  • avatar

    ph0bia

    |

    [reply]@Benny (#1):[/reply]Gay Wilson, Benny Stream :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDD:D:DDD

    Reply

  • avatar

    Benny

    |

    Persze a többi keresésről szó sincs:
    Gay Wilson
    3001 error
    where the f*ck is pvp
    Benny stream
    log in error
    ah is down
    eu server down
    gem dupe
    stb.
    xD

    Reply

Leave a comment

You must be logged in to post a comment.