Kezdőlap Hírek PvP – Blog

PvP – Blog

11
0
MEGOSZTÁS

Most kerül ki a reggel beharangozott PvP blog. Ami jó hír, hamarosan kapunk egy duel funkciót a játékba. Ami “rossz”, az a jelenlegi Team Deathmatch koncepció kukába menetele, és egy új, jobb koncepció kidolgozása a Blizzard részéről, amiről nem mondtak még semmi érdemlegeset.  A tovább után az eredeti blogbejegyzés, szabad fordítása következik.

Keményen dolgozunk a Diablo III PvP rendszerén, tartalmán és szerettem volna ha tudnátok, hogy hol állunk. Természetesen a célunk a Team Deathmatch elindítása amilyen hamar csak lehet, de nem akarunk semmit sem elindítani amíg nincs kész, A Team Deathmatch még nincs kész, de szeretném, ha kicsit betekintenétek a fejlesztési folyamatokba.

A PvP helyzete:

Az eredeti szándékunk az volt, hogy lehetőséget és több támogatást biztosítsunk a Diablo II-ben megismert duel-nek. Valami hivatalos formát akartunk adni a duelnek, ami könnyebbé és szervezetebbé teszi az egymás elleni harcot, és a csapat-csapat elleni harcot is. Így a Team Deathmatch alakult ki fő elképzelésnek, és sok javítást kapott a Diablo III-ba. De a további fejlesztések, és a belső tesztek azt mutatták, hogy ez a rendszer nem felel meg a Blizzard színvonalának

Rakjuk az embereket egy arénába, és zúdítsunk rájuk tűzgolyókat, vagy őrülten pörgő kardokat egymásra, ezek az elemek szórakoztatóak. El tudom képzelni, hogy ez senkit sem lep meg ezen a blogon, mert a hasonló játékokban már feltűntek az ilyen elemek, ezért akiknek lehetősége volt játszani, az egyik BlizzConon, azok lehet, hogy nem értik meg, miért nem érezzük eléggé szórakoztatónak a jelenlegi módot.

Nos, itt van valami….

Számunkra felmerült néhány kérdés, ezek közül az egyik mélyebben. Az egyszerű egymás elleni harc, semmi más céllal vagy választással viszonylag gyorsan unalmassá válik. Egy csomó embert kértünk fel, hogy próbálja ki a Team Deathmatch-et, néhányan megtalálták benne a szórakozást, míg a legtöbb teszter nem érezte azt, hogy néhány óránál többek  akarna eltölteni benne.

Másik a karakterbalansz. Mint a Diablo II, a Diablo III PVE játékra lett tervezve főleg, ahol soha nem veszélyezteti a játékos képességeit a jövőbeni PvP balansz. Azt akarjuk, hogy lehetőség legyen átvinni annyi rúnát, képességet és tárgyat, amennyit csak lehet. Egy kazuár PvP módban, valami hasonlóban mint a WoW Battleground-jai, jó lenne, de a Team Deathmatch-t úgy érzem, nagyon erős, és muszáj fókuszálnunk a class balanszra oly módon, hogy úgy érezzük nem tenne jót a játék összképének.

Persze, már most is voltak változások a Team Deathmatch fejlesztésére, különösen azokon a területeken amik az irányítást, és a harc rendszert javították, de ezen a ponton  túl nem hisszük, hogy bele kellene nyúlnunk az eredeti játékba.

Mi következik

Szóval, a fő problémánk, az hogy a Team Deathmatch módot nem érezzük elég jónak a Diablo III-ban. Ez nem az a minőség amit a Blizzard játékok nyújtani szoktak, vagy azt, hogy nem érezzük azt, hogy ez az irányvonal illene a játék későbbi fejlesztéseibe. a kérdés az, hogy most mit fogunk csinálni?

Először is, ha az eredeti cél a duelek támogatása volt, akkor nem jól érjük el a célt, ha nem adunk a játékosok kezébe ilyen opciót. Már kértek minket többször is, hogy rakjuk be a duel opciót, így ez be fog kerülni az 1.0.7-es patch-be, amely valamikor az új évben fog kijönni. (Hamarosan több információt fogunk adni részletesen erről)

De, ahogy korábban említettem, visszatérünk a tervezőasztalhoz, hogy egy új a Team Deathmatch-et felváltó játékmódhoz, ami jobban megfelel a Diablo III elvárásainak. És ahogy jeleztük, ez a javítás függetlenül akkor, mikor kerül bevezetésre ingyenes lesz. A Team Deathmatch biztosította számunkra az alapokat amikre szükségünk volt. Valamilyen formában még vissza is térhet a jövőben. De most, először, egy új szemléletben fogunk dolgozni, amiben elsősorban a karakterosztályok erősségére fogunk fókuszálni, nem csupán arra hogy legyőzze a többi játékost, és talán még integrálni is tudjuk a PVE elemeket, és jutalmakat.

Maradjunk reálisak

Azt akartuk, hogy őszintén és tisztességesen kommunikáljuk le ezt a projektet. Ez természetesen nem ideális, és tudom, hogy akik a BlizzConon kipróbálták a Team Deathmatch-t, azt gondolják, hogy ez elég jó! Csak add oda már nekünk! Azt is tudom, hogyan érzem magam, amikor a játék egyik fontos jellemzőjét látom késni, de  mint minden dologban a Blizzardnál, biztosak akarunk lenni, hogy ez a funkció a Diablo III-ban valóban megérje, és jobbá tegye a játékot a PvP, nem kivétellé.

Bár nincs most több információm, amit megoszhatnék veletek a jövőbeli PvP módokkal kapcsolatban. Az elkövetkező napokban bővebb információt fogunk adni az 1.0.7-ben érkező duellel kapcsolatban

Forrás: battle.net