PvP – Blog

Hamu . Hírek 1748

Most kerül ki a reggel beharangozott PvP blog. Ami jó hír, hamarosan kapunk egy duel funkciót a játékba. Ami “rossz”, az a jelenlegi Team Deathmatch koncepció kukába menetele, és egy új, jobb koncepció kidolgozása a Blizzard részéről, amiről nem mondtak még semmi érdemlegeset.  A tovább után az eredeti blogbejegyzés, szabad fordítása következik.

Keményen dolgozunk a Diablo III PvP rendszerén, tartalmán és szerettem volna ha tudnátok, hogy hol állunk. Természetesen a célunk a Team Deathmatch elindítása amilyen hamar csak lehet, de nem akarunk semmit sem elindítani amíg nincs kész, A Team Deathmatch még nincs kész, de szeretném, ha kicsit betekintenétek a fejlesztési folyamatokba.

A PvP helyzete:

Az eredeti szándékunk az volt, hogy lehetőséget és több támogatást biztosítsunk a Diablo II-ben megismert duel-nek. Valami hivatalos formát akartunk adni a duelnek, ami könnyebbé és szervezetebbé teszi az egymás elleni harcot, és a csapat-csapat elleni harcot is. Így a Team Deathmatch alakult ki fő elképzelésnek, és sok javítást kapott a Diablo III-ba. De a további fejlesztések, és a belső tesztek azt mutatták, hogy ez a rendszer nem felel meg a Blizzard színvonalának

Rakjuk az embereket egy arénába, és zúdítsunk rájuk tűzgolyókat, vagy őrülten pörgő kardokat egymásra, ezek az elemek szórakoztatóak. El tudom képzelni, hogy ez senkit sem lep meg ezen a blogon, mert a hasonló játékokban már feltűntek az ilyen elemek, ezért akiknek lehetősége volt játszani, az egyik BlizzConon, azok lehet, hogy nem értik meg, miért nem érezzük eléggé szórakoztatónak a jelenlegi módot.

Nos, itt van valami….

Számunkra felmerült néhány kérdés, ezek közül az egyik mélyebben. Az egyszerű egymás elleni harc, semmi más céllal vagy választással viszonylag gyorsan unalmassá válik. Egy csomó embert kértünk fel, hogy próbálja ki a Team Deathmatch-et, néhányan megtalálták benne a szórakozást, míg a legtöbb teszter nem érezte azt, hogy néhány óránál többek  akarna eltölteni benne.

Másik a karakterbalansz. Mint a Diablo II, a Diablo III PVE játékra lett tervezve főleg, ahol soha nem veszélyezteti a játékos képességeit a jövőbeni PvP balansz. Azt akarjuk, hogy lehetőség legyen átvinni annyi rúnát, képességet és tárgyat, amennyit csak lehet. Egy kazuár PvP módban, valami hasonlóban mint a WoW Battleground-jai, jó lenne, de a Team Deathmatch-t úgy érzem, nagyon erős, és muszáj fókuszálnunk a class balanszra oly módon, hogy úgy érezzük nem tenne jót a játék összképének.

Persze, már most is voltak változások a Team Deathmatch fejlesztésére, különösen azokon a területeken amik az irányítást, és a harc rendszert javították, de ezen a ponton  túl nem hisszük, hogy bele kellene nyúlnunk az eredeti játékba.

Mi következik

Szóval, a fő problémánk, az hogy a Team Deathmatch módot nem érezzük elég jónak a Diablo III-ban. Ez nem az a minőség amit a Blizzard játékok nyújtani szoktak, vagy azt, hogy nem érezzük azt, hogy ez az irányvonal illene a játék későbbi fejlesztéseibe. a kérdés az, hogy most mit fogunk csinálni?

Először is, ha az eredeti cél a duelek támogatása volt, akkor nem jól érjük el a célt, ha nem adunk a játékosok kezébe ilyen opciót. Már kértek minket többször is, hogy rakjuk be a duel opciót, így ez be fog kerülni az 1.0.7-es patch-be, amely valamikor az új évben fog kijönni. (Hamarosan több információt fogunk adni részletesen erről)

De, ahogy korábban említettem, visszatérünk a tervezőasztalhoz, hogy egy új a Team Deathmatch-et felváltó játékmódhoz, ami jobban megfelel a Diablo III elvárásainak. És ahogy jeleztük, ez a javítás függetlenül akkor, mikor kerül bevezetésre ingyenes lesz. A Team Deathmatch biztosította számunkra az alapokat amikre szükségünk volt. Valamilyen formában még vissza is térhet a jövőben. De most, először, egy új szemléletben fogunk dolgozni, amiben elsősorban a karakterosztályok erősségére fogunk fókuszálni, nem csupán arra hogy legyőzze a többi játékost, és talán még integrálni is tudjuk a PVE elemeket, és jutalmakat.

Maradjunk reálisak

Azt akartuk, hogy őszintén és tisztességesen kommunikáljuk le ezt a projektet. Ez természetesen nem ideális, és tudom, hogy akik a BlizzConon kipróbálták a Team Deathmatch-t, azt gondolják, hogy ez elég jó! Csak add oda már nekünk! Azt is tudom, hogyan érzem magam, amikor a játék egyik fontos jellemzőjét látom késni, de  mint minden dologban a Blizzardnál, biztosak akarunk lenni, hogy ez a funkció a Diablo III-ban valóban megérje, és jobbá tegye a játékot a PvP, nem kivétellé.

Bár nincs most több információm, amit megoszhatnék veletek a jövőbeli PvP módokkal kapcsolatban. Az elkövetkező napokban bővebb információt fogunk adni az 1.0.7-ben érkező duellel kapcsolatban

Forrás: battle.net

Comments (131)

  • avatar

    szalontai

    |

    [reply]@SaltyDaveIV (#49):[/reply]azért nem tudom emlékszel-e arra, hogy már elég az elején a dataminerek kiszedték az arénákat a játékból, meg volt pár ember akinél bugként beugrott a pvp meccs eredménylistája, etc.
    de nagy igazság van abban,h miért csöpögtetnek. pár hsz-el lentebb okosan le lett írva,h RohadjMegAH. új peccs, új cucc kell…duelre most venni kell megint új cuccot. rmah pörög. rmah ellaposodik jön az aréna. rmah pörög. a varázslat nem a joghurtban van…

    Reply

  • avatar

    SaltyDaveIV

    |

    [author]Pcyhooo (#15):[/author][quote]Nyissátok már ki a szemeteket, PvP már rég kész van, és kész volt akkor is amikor a játékot kiadták! Annyi az egész, hogy a kieg érkezéséig le kell kötni a játékosbázis egy részét, ezt pedig csak úgy lehet, hogy ha folyamatosan adnak valamit, valami újat! Gondoljatok bele, ha megjelenéskor már benne lett volna a PvP akkor se keltette volna fel a játék a játékosok többségének a figyelmét ennyi ideig, az is egy idő után unalmassá válik akármilyen jó is! Így legalább “folyamatos” az érdeklődés és a figyelem! (A negatív reklám is reklám, sőt még jobb is mint a pozitív!)
    +2[/quote]
    Imádom az összeesküvés elméleteket, főleg akkor ha már a második mondatnál nehezen tartom vissza a nevetést, akkora baromság. El lett mondva hogy a PvP teljesen ingyen fog érkezni, ahogy azt megígérték már a megjelenéskor is. Akkor szerinted, még is mi köze van az egésznek a kiegészítőhöz? Érdeklődés fenntartása? Persze, mert a játékosbázis száma most is szárnyal az egekben és egyre nő (<-szarkazmusnak hívják). Hidd el nyitva van a mi szemünk, például tudunk vele olvasni, és nem csak a saját igazunkat belelátni, belemagyarázni mindenbe.

    Reply

  • avatar

    Zsiráfnyál

    |

    [author]p0w3r (#46):[/author][quote]Mert komolyan úgy hangzik ez az egész, mintha jelenleg 5 ember dolgozna a Diablo 3-on, most csak mondtam egy számot.[/quote]

    Ennek ellenére szerintem egészen közel lehet a valósághoz (plusz / minusz egy). :D

    De még ha dolgozik is vele papíron 5 ember, abból legalább 4 semmit nem csinál, mert ellenkező esetben már rég nem itt tartanánk. Összeírni is kínos az apró hibák listáját, iszonyatosan sok könnyen javítható probléma / hiányosság van a játékban. Ha csak egy ember rendszeresen foglalkozna ezekkel, sokkal előrébb lennénk. Szerintem havonta egyszer pár napot dolgoznak ezek a játékon, az idő maradék 80%-ában meg semmit.

    Reply

  • avatar

    Linkin

    |

    [reply]@DeathLaca (#45):[/reply]rmah-ból 1-1 nagyobb patch után befolyik annyi pénz nekik mint 1 havi wow-ért közel szerintem

    Reply

  • avatar

    p0w3r

    |

    [reply]@Hamu (#42):[/reply]Nos szerintem ez elég nagy baj! Ha ekkora pénzforrásuk van, akkor miért nem képesek több embert foglalkoztatni, hogy a többi projekt is jobb ütemben haladhasson? Mert komolyan úgy hangzik ez az egész, mintha jelenleg 5 ember dolgozna a Diablo 3-on, most csak mondtam egy számot. A Blizzard a rajongóiért él állítólag, de egyre inkább úgy látszik, mintha csak a WoW rajongókért. Engem nem érdekel a WoW, de a Diablo nagyon is! Nem lepődnék meg, ha a kiegészítő is csak 3 év múlva lenne kész.

    Én tiszteletben tartom a munkájukat, mert rengeteg meló van benne, de akkor is ezt nem nevezném “multi-tasking”-nak. Amennyi idő alatt megcsináltak egy WoW kiegészítőt, közel annyi ideig tartott a Diablo 3 is. Pedig a WoW egy (!)sokkal összetettebb játék, mint a Diablo.

    Reply

  • avatar

    DeathLaca

    |

    [reply]@Hamu (#42):[/reply]Hát nyilván, egy fizetős játékért az ember megköveteli, hogy kapjon is érte tartalmat,ha lehet minőségit. Amiért nem fizetsz, csak egyszer, ugyanezt nem lehet elvárni.

    Reply

  • avatar

    szalontai

    |

    Nem tudom emlékszik-e rá valaki, de első napokban, amikor életemben a legtöbbet olvastam blizz fórumokat, és mindenki bloodlustban tolta a posztokat magából, akkor a sok angol hozzászólás között volt egy magyar is, csupa csupa nagybetűvel, leírva egymás után 152x,h édesanyátokkal közösüljetek (persze ezt most erősen finomítottam).
    Na ilyen feelingem lett ezt elolvasva.

    Jah meg:
    “We wanted to be upfront and honest with the community about where this particular project is at.”
    mindjárt elhiszem, amit mondtok, még 3….2…1….neeem még mindig nem.

    Reply

  • avatar

    Linkin

    |

    Ezt a hírt vártuk nagyon és mi lett,nesztek 1 duel jövő VALAMIKOR nem január vagy február konkrét pafff,meg szar a pvp-nk ismét leírja,h az a bajunk,h szar,ez igen mintha nem tudnánk,h nem haladnak :D

    Reply

  • avatar

    Hamu

    |

    [reply]@p0w3r (#41):[/reply]Szerintem van határidő és prioritás is, de most épp nem a Diablónál, ott a HoS béta, és jön a 5.2-es patch is a WoWhoz mindjárt lövik fel a ptr-t vagy már fel is lőtték.
    A Blizznél a 3 játékot együtt kell nézni, nem külön a diót csak. És valszeg, amíg a WoW hozza a biztos bevétel jelentős részét, mindig is nagyobb hangsúlyt fog kapni a fejlesztésben, mint az Sc2 vagy a Diabló.

    Reply

  • avatar

    p0w3r

    |

    Na ez van, mikor egy fejlesztő csapatnak nem kell határidőre kész lennie valamivel. Minek jelentették be, hogy lesz Arena szerű PVP, ha még nem biztosak semmiben? A bejelentést akkor kellett volna szerintem megtenni, ha már közel járnak a végleges tervekhez. Minek mondták, hogy lesz PVP blog? Ehhez nem kellett volna regényt írniuk, elég lett volna egyetlen mondatban elmondani, mi a szitu.

    Komolyan, mintha nem is Blizzard-ról beszélnénk…nagyon furcsán és érthetetlenül cselekszenek. De mint már mondtam, ha nincs határidő, minek sietni?

    Reply

  • avatar

    TormentDeath

    |

    Ha valaki emlekszik meg a Kalonline nevu jatekra, annak a pvp rendszeret kellene atvenni szerintem.

    Reply

  • avatar

    Fiftyfan

    |

    Most ez egy kicsit off, de nekem is kezd kinyílni a bicska a zsebembe. Battlefield 3-hoz kb egy éve kezdődött ez el, 3 havonta új DLC jön, ami tartalmaz mindig 4 új mapot, új fegyvereket, új acsikat, új játékmódokat. Még egyszer írom, 3 havonta! Azért ott bőven több vele a munka, mert nem egy dobozba rohangálsz egérklikkek között, meg a grafika is bámulatos. Akkor ezek hogy nem képesek egy új actot berakni vagy valami? Előttem vki írta hogy kb egy hét lenne megcsinálni amire a játékosok vágynak. Maximálisan egyetértek! Ami jó azt mindig megveszik az emberek, lásd BF3-nál a kiegek. Annál mindet megvettem idáig, és a Dice csapat mindent megtesz hogy a játékos jól érezze magát és minőséget kapjon a pénzéért. Ehhez képest a Blizzéket egy homokozóba tudom elképzelni, akik még azt se tudják mit csinálnak. A pvp-ről meg halvány lila elképzelésük sincs jól írták előttem. Most vissza is mentem inkább Battlefieldezni, mert egyszerűen annyira unalmas már azt act3 farmolása hogy már hányingert kapok tőle. Ez az első ilyen stílusú játék amit kipróbáltam ( Dio3) meg az utolsó is. Igaz ráfüggtem egy ideig és még mindig imádom, de ez nem az én világom. Ez a paragon lvl is olyan, hogy ülj előtte 24/7 hogy elérj pár lvl uppot. Még csak 28-as vok, mert nekem nincs időm annyit játszani vele. Azt mondom emberek, hogy szemeket kinyitni, gyertek BF3azni, vagy mindjárt jön a Crysis 3 is:) Azt rendeljétek meg ti is. Amit a Blizz csinál, nálam elég volt 1 játéknál látni. Köszönöm, többet nem kérek. Most ez nem egy sértődött hsz, csak megírtam a véleményem. Továbbra is fogok vele játszani, csak heti 10-15 óráról 2-re fog csökkenni a játékidőm.

    Reply

  • avatar

    PyRo666

    |

    Vicc ez az egész…..Kétség sem fért hozzá amikor elő lehetett rendelni a gyűjtői kiadást itt az oldalon ha jól emlékszem 150db volt… nah én kb mikor véglegesítettem volt még 147 szóval eléggé hamar és hezitálás nélkül mondtam magamban, hogy Diablo 3. része…. gyűjtői kiadás kell….és megveszem mert bízom a Blizzard minőségben… egy név elég garancia volt arra, hogy 30 ropit csak kibasszak az ablakon mert ez kb ennyit is ért…. pedig én aztán nem is küldöm vmi hardcore gamerként a játékot….mert annyira nem azt adta amit vártam….a legmagasabb szintű karim egy para 26-os Wiz. miért csak 26, mert kb bármelyik karit eldöntöm na felhúzom para 100ra…. de kb para 10nél unom….az egész játékot a faromlást is, oké, hogy monoton dolog de vhogy anno a Baal runokat stb nem untam meg… mondjuk eltelt jó 10 év azóta :S na mind1 ezzel az egésszel csak annyit szerettem volna, hogy ha egy játékot már azok is letesznek akik tényleg heti 4-5 órát öltek bele mert ennyi idejük volt és kb az összes játék idejük 300 óra….. vagy 400….. ott nem kicsi bajok vannak a játékkal….ez a bohóckodás is amit a pvp-vel művelnek egyáltalán nem egy komoly kaliberű cég képét adja….hanem kb mint valami 1 hete indult kis vállalkozásét ami alig bír elindulni és talpon maradni….. R.I.P Blizzard….Miss U Blizzard North….. sry ha kicsit offnak tűnik a hsz.-em de most már ez kikívánkozott.

    Reply

  • avatar

    Matthew

    |

    [author]MephistoiX (#35):[/author][quote] Ennél jobban csak az idióta checkpoint rendszer idegesít, amikor betesz korsikkra vagy a core of arreat-ra az elitek közé miközben 3fps-el megy a játék az első 10 mp-ben.(a far cry 3, battlefield3 és gta4 hasít miután betölt maxon) Zseniális korszakalkotó ötlet lenne, egy rohadt portált tenni a karakter mellé automatikusan a városban, ami a checkpoint helyére mutat.[/quote]

    Akár… vagy érhetne valamit végre a wp… mert ellenben a D2-vel itt le van szarva… :)

    Reply

  • avatar

    Hartrog

    |

    [reply]@hlspunky (#34):[/reply]Látom te nagyon szeretnél szerencsétlen Casual playereket alázni. :) Undorító dolog, de én is imádtam… :) Viszont kizártnak tartom, h ebben a gaméban erre lesz mód. Meglátjuk mit találnak ki, de nem hiszem, h a duel olyan bonyoltult lenne ahogy leírod, vagy ha mégis (sehogy sem visz rá a lélek, h elképzeljem) akkor is csak random partyban ami viszont ugye nem MPL-es. Ki játszana ott saját magát szívatni a szar lootért, ha még idióta genyó játékosok is bejöhetnek a partymba lealázni… Ez nagyon hülyén hangzik, de te ugye ezt írod, és én ezért mondom, h verd ki a fejedből, ilyen biztosan nem lesz!!

    Reply

  • avatar

    MephistoiX

    |

    Nem az a legnagyobb baj, hogy még várni kell a pvp-re, hanem az, hogy a pve jelen formájában teljesen halott és semmit sem készülnek tenni ellene, mert még nem érte el mindenki a para100-as szintet.(időt nyertek vele) A pve már rég meghalt, mert magasról leszarják, hogy alacsony mp lvl-en úgy haladunk mint kés a vajon, de nem éri meg feljebb tenni. Ha most jön a pay to win pvp, az igazán remek lesz a halott pve mellett..

    Az olyan embereknek lesz ez jó verseny szerűen, akiknek nincs tehetsége más, skillt igénylő játékokhoz, de úgy felgear-elik magukat, hogy 90k hp-vel, 800 allres-el, 350k dps-t tolnak majd a karakterünkre 3-6%+ls mellett, próbáljunk meg “ügyesebbek” lenni náluk! El lehet vele majd szórakozni, de úgyis arról fog szólni, hogy ki a pro és ki nem.(mert neki esett 800 millás mempo amiből felgear-elte magát, a másiknak nem, ettől ő igazán pro lesz..)-> a 10 éveseknek is kell sikerélmény, ebben viszont egyetértek! “Apuuu, ls skornt kérek karácsonyra!”:D

    Most estére el is ment a kedvem a játéktól az állandó 10mp-es inventory laggoktól, amikor kijelölök egy tárgyat. Ennél jobban csak az idióta checkpoint rendszer idegesít, amikor betesz korsikkra vagy a core of arreat-ra az elitek közé miközben 3fps-el megy a játék az első 10 mp-ben.(a far cry 3, battlefield3 és gta4 hasít miután betölt maxon) Zseniális korszakalkotó ötlet lenne, egy rohadt portált tenni a karakter mellé automatikusan a városban, ami a checkpoint helyére mutat. Mind1, már nem is érdekel, csak felb. az agyam ezen az egészen, annyira nincs egy értelmes épkézláb ötletük és semmit sem tesznek azért, hogy jobb legyen a pve, az mp lvl-ekkel csak még inkább megölték az egészet.

    Reply

  • avatar

    hlspunky

    |

    [reply]@ (#33):[/reply]Diablo1-2-n nőttem fel, szerencsére ( vagy sem), valóban nem volt tapasztalatom más blizz játék pvp rendszerével. WoW hála isten kimaradt életemből :D

    Diablo 2-t említenek a postban, illetve amint látjuk fingjuk sincs, h mit is kellene gyártani D3 PVP címszóval, ezért én arra következtetek, hogy átemelik egy az egyben a már kész, sokak által igen szeretett régi rendszert. PK szempontból elég nagy hátrány a mostani nem létező public rendszer, illetve a quick join kikapcsolása, de nézzük a szép oldalát, kihívás megtalálni az utat a hatékony gyilkolás felé ( továbbra is feltételezve a régi rendszert :) .
    Amennyiben Neked lesz igazad, bár nagyon remélem nem, s el kell fogadni a kihívást, akkor is adott még a kedves barátok mészárlása, ami ismételten csak magasabb szintre emeli a kapott játékélményt, és valahogy ezt nem látom, hogy az emberek felfognák. Mivel nem lesz új map , hogy ott ölje egymást a jó nép, a mostani jól megszokott ( hála a random map hiányának ) területen lehet majd harcolni, kihasználva a tárgyakat, mobokat ( hpt tölteni pl ), ami még színesebbé teszi D3at.

    Továbbra is azt mondom, Diabloban sohasem volt és sohasem lesz Balance :D

    Reply

  • avatar

    Hartrog

    |

    [reply]@hlspunky (#29):[/reply]Hali pajti. Diablo II elég régen volt. Írásodból pedig az jön át, hogy nem igen volt szerencséd más Blizzes koncepcióhoz. Pk-t kiverheted a fejedből. Nem lesz olyan erre mérget merek venni. WoW-os pve szerverek szerinti duelt képzelek el. Azt aminek gyakorláson kívül ott sincs semmi más értelme. A kiszúrt playert meghívod duelre, ha ő elfogadja, 1 azaz 1 hp-ig mehet a menet. Ha nem akkor apukám te nem ütöd meg, igazából egy playert sem fogsz megütni, ha ő nem fogadja el a kihívást… Ez a duel!! Így mivel olyan, h pvp szerver meg úgy egyáltalán szerver (csak a régió szerverek ugye) nincs a Diablohoz, pk-zásra lehetőséged nem lesz…

    Ne érts félre, egyéb játékokban én is imádtam úgy lenyomni a játékosokat, hogy esélyük sem volt, és nem is lehetett volna még ha szólok akkor sem. De az ilyesmi nagyon nagyon sok sírást eredményez, azt megelőzendő pedig tuti, hogy a fent leírt megoldást hozzák. Később pedig az arena egy átdolgozott verzióját. Ami akárhogy olvassam mindenhogyan kacsának hangzik! Nem illik a játékba??? A rendszer ahogy kitalálták a balanct az lehet, hogy nem, de másképpen el sem tudom képzelni a pvpjüket. A WoW után pedig biztosra veszem, hogy ők sem. Húzzák az időt ennyi az egész.

    Reply

  • avatar

    hlspunky

    |

    Vegyél fel friendsbe, és a patch napján összecsapunk :D

    Reply

  • avatar

    hlspunky

    |

    [reply]@evoken (#30):[/reply]Azért ez, hogy “csak duel” szerintem kicsit átgondolatlan kijelentés.

    Hatalmas potenciál rejlik benne, játékos részről, hidd el nekem, hogy sok élvezetes órád lesz benne, és mindenki másnak is.
    Player v Player -t kapsz itt is, továbbra sem értem a felháborodás okát :D Zseniális dolog, lehet elkezdeni gondolkodni a megfelelő buildenek, gearelni hozzá, elvégre te sem gondolod, hogy majd amikor belépek a DHmmal, akkor majd lesz esélyed ha nem vagy megfelelően gearelve, illetve PvE buildel vagy.
    Régi-Új tartalmat kapunk, ami igen csak fel dobja majd a játékot.

    El lehet kezdeni gondolkodni ezeken, AHban is változások lesznek, ez sok mindenre kihal, ez a “csak duel”.

    Az pedig h nincs balance…Diabloról beszélünk, oldd meg balance nélkül is!

    Reply

  • avatar

    evoken

    |

    [reply]@hlspunky (#29):[/reply]A PvP kompetitív a duel meg…csak duel.

    Reply

  • avatar

    hlspunky

    |

    Ha jól értelmezem, akkor 1.0.7-ben vissza tér a régi Diablo 2-es Duel rendszer?!
    Hmm…nemtudom miért ekkora nagy divat a PVP, minden fórumon ezt várják, szinte már könyörögnek…sírnak érte. Sok év Diablo2 farm után, nekem tökéletes levezetés volt belépni a nap végén egy-egy public gamebe, és random pk-ba kezdeni, tökéletes hangulata volt, amennyiben ezt tudják ismét garantálni, személy szerint a PVP-t ki is vehetik…talán a sok sírás miatt, amit itt is látok a fórumokon kezdi elveszíteni a Diablo igazi mivoltát, persze az új generáció mindig többet akar, és persze jobban is tud mindent.
    DUELT a népnek, zseniális dolog, majd rájöttök….élvezetesebb mint sem egy 4x4es mapen egymást ölni halomba…..
    Nekem valahogy a PVP nem illik bele a Diabloba, kövezzetek meg érte , ( az RMAH sem ), számomra bőven elég, ez a bejelentés :D
    Arénába zsúfolva, akarjátok egymást ölni halomra,:DDD, vagy egy egész actban lehet majd egymást keresgélni, közben a mobok is ptt vannak, ( biztosra veszem h nem fogsz tudni mellé teleportálni fentről ), elnézést de tényleg nem értem mit sírtok, olvassatok a sorok közt emberek, 27 hozzászólásés egyik sem fogta fel a duelt?
    Egyébként szerintetek mi a különbség a PVP és a duel között Diablo világában?

    Reply

  • avatar

    zoba

    |

    aha szóval a fizetős open béta még mindig folyik a diabló 3ba

    jó tudni ^^

    Reply

  • avatar

    PunkDawe

    |

    @Khan: Alapvetően én is ellenzem a sírást nem egyszer hangot is adtam ennek itt,de mikor a játék egy olyan alapvető eleméről aminek a megjelenéstől fogva elérhetőnek kellene lenni kiderül HÉT HÓNAP után, hogy most kezdik el fejleszteni (a marketingdumától eltekintve ez van a blogban), akkor azt hiszem hogy jogosan akadnak ki sokan. Főleg ha egy olyan cég lép ilyet egy olyan franchise-al, amiknek az elmúlt fél évben egyaránt sokat romlott a megítélése.

    Reply

  • avatar

    Hamu

    |

    [reply]@SaltyDaveIV (#24):[/reply]Van az szerintem több is mint 3 év :D

    Reply

  • avatar

    SaltyDaveIV

    |

    [reply]@Darkzbane (#12):[/reply]Nemes egyszerűséggel offline singleplayer-re váltottam. Megszedtem magam steam sale alatt, és azok a bizonyos játékok 8-10 (van amelyik 20-30, sőt van ami 50) órájával messze többet nyújtanak, mint a Dio3-ba ölt 400 óra keleti farm-bot manuális szimulátor.

    Reply

  • avatar

    Matthew

    |

    [reply]@Pcyhooo (#15):[/reply]Sejtem ezért van 2 hónapja lassan full kuss a játék körül… Abszolút tévedésben vagy. A Blizzard pont az a cég, aki még az utolsó pillanatban is kompletten a kukába vágja a játékának egyes elemeit. Nézd meg pl az eredeti fejlődés rendszert… simán lehúzták (talán nem is egyszer) a WC-n az egész. A PvP-vel miért lenne ez másként?

    Az meg hogy egyszer majd lesz egy kiegészítő… úgy talán 2-2,5 év múlva… ne építs rá elméletet, mert felesleges.

    Reply

  • avatar

    Matthew

    |

    [reply]@Khan (#16):[/reply]Vazze, ha erre kapnám a pénzem és féléven át ülhetnék ezen (ha nem többet), akkor lennének ötleteim ja. De igazából 1 hét alatt is kitudnék szerintem egy életképes PvP rendszert találni. Hátha még vannak a csapatban 20-an akik ezzel foglalkoznak, és ez az életük szinte… Mert hát mi lehet akadály?

    – design? – nem probléma
    – programozás? – nem probléma

    Tehát csak le kell ülni egy asztal mögé és ötletelni. Egy 3D Realmstől amúgy nem is gáz ez, de egy milliárdos bevételű cégtől ez nem profi hozzáállás.

    Reply

  • avatar

    sweeping

    |

    Én ezt nem értem, dolgoztak rajta több mint fél évet és kuka?
    Ne csesszetek már fel, és most finoman fogalmaztam… Blizzconon is sokan tesztelték, sokaknak tetszett, nekem csak videón volt alkalmam látni, de bejött.

    [quote]Egy csomó embert kértünk fel, hogy próbálja ki a Team Deathmatch-et, néhányan megtalálták benne a szórakozást, míg a legtöbb teszter nem érezte azt, hogy néhány óránál többek akarna eltölteni benne.[/quote]

    Mi a francért nem kapjuk meg? A kévébe jó is jobb a semminél…
    Majd 2014-ben a kiegel odaadjátok azt a profi pvp rendszert, de addig ide a Team Deathmatchel!!!! Most az mitől lesz jobb, hogy kapunk valami lebutított duel változatot? Azt nem fogjuk ugyanúgy megunni?
    Hol ebben a logika, kész van, de nem elég jó, sajnáljuk de nem adjuk oda, csak az agyatokat húztuk eddig, megy a kukába…

    A játék se lett elég jó, mégis kiadtátok!
    Pfff….

    Reply

  • avatar

    white

    |

    Csak én nem tudok belépni, vagy van valami most???

    Reply

  • avatar

    Hamu

    |

    [reply]@Khan (#16):[/reply]http://iddqd.blog.hu/2012/12/15/megcsinaltuk_kazuar_kazuar_mindorokke
    Kazuárra, elismert gamer szleng lett :D

    Reply

  • avatar

    Khan

    |

    Az egy dolog, hogy szabad fordítás, na de komolyan kazuár? http://hu.wikipedia.org/wiki/Kazu%C3%A1rf%C3%A9l%C3%A9k

    A sok okoskodó meg hasznosabb dologgal is tölthetné az idejét, mint hogy megint sír a szája. Komolyan ennyi időtök van? Komolyan ennyire tökéletesek vagytok? (költői kérdések)

    Remélem egy jól összerakott PvP rendszer készül, én bízom benne.

    Reply

  • avatar

    Pcyhooo

    |

    Nyissátok már ki a szemeteket, PvP már rég kész van, és kész volt akkor is amikor a játékot kiadták! Annyi az egész, hogy a kieg érkezéséig le kell kötni a játékosbázis egy részét, ezt pedig csak úgy lehet, hogy ha folyamatosan adnak valamit, valami újat! Gondoljatok bele, ha megjelenéskor már benne lett volna a PvP akkor se keltette volna fel a játék a játékosok többségének a figyelmét ennyi ideig, az is egy idő után unalmassá válik akármilyen jó is! Így legalább “folyamatos” az érdeklődés és a figyelem! (A negatív reklám is reklám, sőt még jobb is mint a pozitív!)

    Reply

  • avatar

    cseszka

    |

    végén csak meg kell vegyem a GW2-t :D

    Reply

  • avatar

    Orpheus

    |

    [reply]@Hamu (#8):[/reply]Ja nem szóltam :DD

    Reply

  • avatar

    Darkzbane

    |

    Hivatalosan kijelentették hogy fogalmuk sincsen mit kéne csinálni, remek.

    Egyértelmű jele annak, hogy mélyrepülés következik.Ismerem ezt a stádiumot, nem egy játékkal történt már meg ez,amikkel eddig játszottam.

    Próbálnak reményt kelteni a játékosokban, hogy van valami amire érdemes várni. Kb időhúzás a taktika, egy-két infómorzsát szánnak bizonyítéknak hogy igenis ők dolgoznak, bár igazából semmilyen tartalom nincs mögöttük .
    Ezen infók kiadása közötti intervallum majd a későbbiekben nőni fog, arányosan azzal minél nagyobb lesz a fejetlenség. Kihasználják a jóhiszeműséget, sőt mi több visszaélnek a helyzettel.

    A játékos csak azt látja és érzi hogy megannyi lehetőség van a játékban,mégsem történik semmi. E miatt talán nehezen is tudna tőle elszakadni vagy vissza-vissza tér reménykedve valami újban. A legkitartóbbak saját maguk számára próbálnak új “tartalmat” generálni, új kihívásokat felállítani önmaguknak. Amikor már azon is túl vannak, ismét jön a játékon belüli üresség érzés, hiánya valami tartalomnak.

    Egy idő után (kinek mennyi) a játékos feladja hamis remények kergetését és abbahagyja a játékot. Akkor is veszi észre milyen kevés dolgot kapott azért a pénzért, időért amit eddig rászánt. Háboroghat vagy sem, a lényegen nem változtat, csalódottságot érez és teljesen jogosan !

    Én csak annyit tudok tanácsolni hogy a következő játékkal amivel hosszabb távú “kockulást” terveztek óvatosabban bánjatok, ekkora félrevezetés után nehéz lesz egy játéknak/kiadónak megszerezni a játékos a bizalmát, ha egyáltalán lesz valaha is ilyen ( mert én már ebben sem lennék biztos ).

    Reply

  • avatar

    SaltyDaveIV

    |

    Amit én el tudnék képzelni PvP-nek: 10-20 játékos egy lobby-ban, leosztva 2v2 vagy 3v3 csapatfelosztásra. A 2v2 imba class kombinációkhoz vezethet ezért lenne célszerűbb a 3v3, de ez most részletkérdés.

    Az alapötlet az volna, hogy ez a sok játékos mind egyszerre harcol az adott 2v2 (3v3) felállásban, és a győztes team tagjai tovább jutnak, és összekerülnek egy másik győztes team-el, míg a vesztesek összekerülnek azokkal akik a másik fight-ban veszítettek. A lényeg hogy folyamatos lenne a harc, de a játékosok természetesen csak saját magukat látják, a többi játékos meccseit nem, de ennek ellenére közös eredménytáblán vannak.

    A győztesek a győztesekkel, a vesztesek a vesztesekkel játszanak, egy tree rendszer alapú tournament felállásban, amit nem egy nagy etvasz összerakni szerintem.

    A score-t egyénileg számolná a játék, osztott és kapott sebzés, társnak adott buffok stb. alapján, a score / “hozzájárulás” balance-ot összerakni megint nem lenne egy nagy dolog, illetve bármikor lehet rajta finomítani. Természetesen a win-ekkel is jutsz score-hoz, így hiába alig osztasz sebzést egy support cc tank monkkal vagy wizard-al, attól még ott leszel a top-on ha végig nyertek, maximum a társatok aki osztotta a sebzést előttetek lesz. Nem hiszem hogy képtelenség volna beelőzni ettől függetlenül…

    A végén az összesítésben az első 3 helyezett CSAPAT jutalmat kap (legendary? Mystic-hez valami ha majd bejön? Gem-ek, így végre nem kell 25 milliót összekuporgatni a 900-as gold drop-okból hogy legyen egy jó Emerald-od?), plusz mindenki más PvP pontokat az EGYÉNI score alapján: bumm, véletlenül csináltam egy Ladder-t!

    Több PvP Aréna: a tournament előrehaladtával (ahogy haladunk előre a “fán”) egységesen változik mindenkinek az aréna (tehát pool meccseknél más lesz mint a középdöntőknél és a döntőknél), ezeket az arénákat pedig ahogy haladunk a döntő felé meg lehet spékelni egyre komolyabb dolgokkal, mint az említett átguruló tűzgolyó, lebegő kardok. Én speciel behoznám a StarCraft II-ben látott időnként emelkedő lávát, itt is döntésre kényszerülnek a játékosok hogy visszamennek-e a saját biztonságos területükre (elég távol lenne a 2 csapaté hogy ne lehessen átlőni pl.) vagy követi az ellenfelét a sajátjára és ott harcolnak. Felvehető HP globe persze csak közepén lenne :).

    Aztán azzal bővítik amivel akarják, pvp token-ek beváltható jutalmakra (ugyanazok lennének mint az első/második/harmadik helyezetté, vagy kitalálnak valami újat, ez annyira részletkérdés hogy nem is foglalkozok vele tovább).

    Hasra ütésből, fél perc alatt. Ennyi idő után MOST ülnek vissza a tervezőasztalhoz? Hány év kell míg egy minimium hasonló rendszert kitalálnak azok az emberek, akiknek elvileg az a szakmájuk hogy ehhez értsenek?!

    Reply

  • avatar

    PunkDawe

    |

    Röhej,nevetségesen siralmas…, hogy süllyedhetett egy ilyen múltú cég ilyen mélyre?!
    Ahogy előttem is mondták már “ez a szánalom jut nekünk”.

    Reply

  • avatar

    Benny

    |

    Magyarul akkor fingjuk sincs még a pvp-ről és max vmi ratyi duel-el akarják kiszúrni a szemünket amivel megint nyernek maguknak vagy fél évet. Akkor már csak azt kérdezném, h mi a halált csináltak eddig? Ja a kieget. Egyre szánalmasabb ez a szar blizz komolyan. Nem az a gondom, h pénzéhesek, mert nyilván profitorientáltak, de lehet ezt úgy is, h a felhasználók is élvezzék és élvezettel költsenek rá.
    Annyit még hozzátennék, h megjelenéskor kaptunk egy félkész bugos szar bétát (gondolom az a színvonal biztosan megfelelt a nagy blizz-nek) ami mára már játszható (jó fél év után), viszont rettentő unalmas, nincs benne tartalom, hangulat és ott a teljesen felesleges mplvl. Remélem nagyon büszkék magukra, h ennyi munkával és világmegváltó ötlettel ennyit kerestek. Égne a pofámról a bőr, h így kibasztam a fanokkal és sűrű bocsánatkérések közepette minden erőmmel próbálnék tenni is valamit nem csak hírezni, h majd lesz hír. Craft is kb dísznek van most a játékban. kúrjanak kecskét

    Reply

  • avatar

    Hamu

    |

    [reply]@Orpheus (#5):[/reply]Szerinted, mi van itt lefordítva, nyuszicápácskám?

    #6 | Wh1te_Rabbit szerint:
    Piszok jó lenne :D

    Reply

  • avatar

    Zsiráfnyál

    |

    [author]Chob (#4):[/author][quote]Azt mondom minimum fél év és még optimista is voltam.[/quote]

    De ha jobban megnézed, akkor : “Dueling is currently scheduled to release with patch 1.0.7, which is set to hit sometime after the new year.” – Szóval ezt a részét megkapjuk egész hamar, bár ez max kóstoló.

    A többi tényleg csak a szokásos halogatás, de legalább végre kaptunk valami morzsákat. Én annak is örülök, hogy elvetették a sima csapatos arénát. Nyilván kamu az egész blog, és ezer éve tudják mit akarnak, de hosszú távon jobban járunk egy jobban kidolgozott pvp-vel.

    Reply

  • avatar

    Wh1te_Rabbit

    |

    Ahogy a hivatalos oldalon is írták: DOTA modot a D3ba is! :D

    Reply

  • avatar

    Chob

    |

    [reply]@monkymonk (#2):[/reply]Valószínűleg annyi, hogy jobbklikkelsz a játékos nevére és kihívod duelre. ( áh igaz nem pont ezt kérdezted, de már megválaszolták.)

    Azt mondom minimum fél év és még optimista is voltam.

    Reply

  • avatar

    Zsiráfnyál

    |

    [reply]@monkymonk (#2):[/reply]Párbaj, egy játékos egy másik ellen, csapattársak nélkül.

    Reply

  • avatar

    monkymonk

    |

    mi az a duel?

    Reply

  • avatar

    Oryon

    |

    Hivalatosan is: Tetvesedjetek meg!
    Eszméletlen ez a BS áradat amit képesek ránkborítani.
    PVP Blog még idén:
    PVP blog: Hát a valódi pvp blog amit igértünk majd csak késöbb jön ki ez egy blog a pvp blogról, de nesztek itt egy duel, amin 7 hónapot dolgoztunk. Hogy az istenben lehet ennyi idő alatt ilyen silány, trehány gyenge, hitvány munkát végezni?
    Annyi lehetőség lenne amit megcsinálni kb 1 hét munkába kerülne, és tetszene is a játékosoknak. Példának okáért: Már meglévő skinekből egy kocka alakú aréna azt öljétek egymást. Már meglévő textúrákból egy téglalap alakú pálya, ahol egymás bannereit kellene elcipelni egyik oldalról a másikba.
    Ezekhez az ötletekhez gyakorlatilag programozni nem kell, mert a duel már megvan, skinezni nem kell, mert meglévő textúrákból meg lehet csinálni, kreativitás nem kell, mert már 18 millió játékban láttuk, mégis rengetegen örülnének neki. Ehelyett ez a szánalom jut nekunk.

    Reply

Leave a comment

You must be logged in to post a comment.