IGN és eGamer trófeák

Hamu . Hírek 487

Két új trófeával gazdagodott a Diablo III az elmúlt napokban, az IGN és az eGamer játékportálokon az év legnagyobb csalódás kategóriájában kapott helyet.

A két listára Diablo III-on kívül, más nagy nevek is csatlakoztak a teljesség igénye nélkül, mint például az Assasin’s Creed III, Resident Evil 6, Max Payne 3.

Mindkét leírásban mást-mást emelnek ki a játék fő hiányosságának, míg az IGN a start körüli szerver gondokat, a későbbi fejlesztések, javítások hiányát, az erőtlen skilleket, és a PvP elhalasztását. Az eGamer inkább az offline játék lehetőségének hiányát, és hogy a Diablo II után egészen mást vártak volna el a játéktól a játékosok, mind hangulatilag, mind a játékmenetet tekintve.

A teljes kritikát elolvashatjátok a forrásokra kattintva.

Forrás: IGN, eGamer

Comments (44)

  • avatar

    Pred87

    |

    ehhez én annyit szólnék hozzá amit 1x már valaki megfogalmazott egész jól: “a diablo 3 2012 legnagyobb csalódása, de 2013 legjobb játéka lesz.” remélem én is h 1-2 patchel, vagy a kiegészitővel hozzák majd azt a szinvonalú D3-at, amit a 2. rész után el is vártunk volna tőlük, már most. nem rossz ez a 3. rész sem, csak még csiszolják kicsit h még jobb legyen!

    Reply

  • avatar

    Matthew

    |

    [reply]@ (#42):[/reply]Túl színes… A fekete és szürke színeket nem is használja ez a játék. Nincs meg a “radius” … szóval mintha lenne egy lámpa, ami bevilágítja az egész teret…

    Reply

  • avatar

    evoken

    |

    [reply]@Matthew (#41):[/reply]Igen, ebben igazad van, talán túl sok a “jóbol” ennyi lehúzós feeling. :) Viszont szerintem nem annyira mesedélután a zoltun kulle-s rész, csak a fekete, vörös, gennysárga triumvirátos dominál: http://nomarket.org/files/2012/11/Dark-Side.jpg Igaz ez már az utolsó realm de a korábbiak se sokkal szinesebbek, az egész nyomaszótan fakó. De zeneileg tényleg van egy elég konkrét átfedés, bár több mint valószinű nem direkt módon. Na de mindegy, lassan tényleg egy külön posztot érne a téma. :))

    Reply

  • avatar

    Matthew

    |

    [reply]@ Evoken (#40):[/reply]Ezt osztom én is amúgy…

    + ugye a D2-ben fáraós – múmiás témakör miatt sokkal keletiesebb lett az egész zene hangulata… amolyan “orientalisták álma” jellegű.. :D Amúgy nem baj ha van ilyen kopár rész, kopár hangulatú kihalt zenével, csak az egész actet ez uralja, ami szerintem sok. Hidden Camp – Maghda-ig, aztán meg Desolate is. Ami viszont ennél is “érdekesebb”, hogy a Zoltan Kulle előtti rész erősen az Arcane Santuary-t idézi, ott jogos lehet az összehasonlítás.

    Odatekertem, mert egyik szám “alrésze”:
    D2 -> http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=2QHsiNgLrAo#t=178s

    Itt pedig…:
    D3 -> http://www.youtube.com/watch?v=xw6fb_zRfrk

    Hozzáteszem itt a játék nem nőtt fel a zenéhez… mert ez egy iszonyat hátborzongató darab… A játékban meg egy színes mesedélutánt kapunk.

    Amúgy a Prince of Persia WW jut eszembe róla, Chatwood zenéje is ilyesmi, hallgasd csak:
    http://www.youtube.com/watch?v=ihw4uZPN3gE

    ( Jól kibeszéltük ezt a témát amúgy :D A játék zenéjéről írhatunk lassan egy bejegyzést belőle! )

    ——————————
    LÉNYEG (szerintem) :
    ——————————
    Összességében azt vettem észre, hogy a D3 zenéjében egy jóval komorabb képet festő játéknak tűnik, mint a Diablo 2, mégis a tapasztalat azt mutatja, hogy a D3 világa jóval színesebb… Ennek oka pedig szerintem az, hogy Russel (úgy sejtem) “concept artokat” v. “artwork”-öket kaphatott eleinte, és azok alapján dolgozott. Mert azok valóban egy sötétebb játékot vetítettek elő. Ehhez képest az ingame meg… hát nem olyan. Ezt erősíti az is, hogy a zene szinte már kész volt, amikor még a játéknak egysége kinézete sem volt…

    Reply

  • avatar

    evoken

    |

    [reply]@Matthew (#39):[/reply]Megnéztem ennek a két helyszinnek a zenéjét mert nem volt elöttem és szerintem ezek igenis patent tételek! Nem sugallják azt a fajta sivatagi érzést mint a 2ben de ne felejtsük el hogy betudható ez egy koncepciónak is. Főleg ha hozzávesszük hogy a 2ben igen élénk sivatagot kaptunk igy ahhoz az a harsányabb, klasszikus hangulatu zene passzolt, a 3ban viszont erősen ez a komor, lehúzós, sötétebb tónusu szinekkel operáló környezet van. Én ezt abszolut koncepciónak látom. Nem élvezettel haladok végig rajta, van bennem egyfajta nyugtalanitó érzés hogy ez itt rohadtul nem barátságos place.

    Reply

  • avatar

    Matthew

    |

    [reply]@ Evoken (#38):[/reply]Act 2 alatt főleg a Hidden Camp és Caldeum zenéjét értem, bár szép zene, csak olyan mint maga a város is… nem jön át nekem a sivatagi hangulat… sokkal inkább a kopárság. Picit amúgy maga a Camp a Pandemonium Fortressre emlékeztet, és ami érdekes, hogy ott Matt is hasonló zenében gondolkodott. Itt picit össze is ér a 2 játék zeneileg:

    http://www.youtube.com/watch?v=e1W0DH3dzRQ

    Reply

  • avatar

    evoken

    |

    [reply]@Matthew (#37):[/reply]A Blizzardra mindig is a házon belüli megoldások voltak a jellemzőek, de Matt tudtommal azért nem maradt a Blizznél mert az annyira teljes embert kíván (főleg az utóbbi pár évben) hogy azt ő már nem vállalta. Ez a hivatalos “indoklás”. Gondolom nem véletlenül haladt tovább a volt BlizzNorthos arcokkal, hogy csak a Torchlightra koncentrálhasson. Mert azt ugye látjuk hogy a Blizzard az összes zeneszerzőjüket minden címüknél beveti ha tudja. De mint irtam is korábban, vannak Mattnek felvett anyagai a D3hoz is, ezt még Kékben is megerősítették és valószinüleg valahol a régi és az új project váltásánál vehette fel őket. Amúgy azzal vitatkoznék hogy act2 gyenge lenne zeneileg, van ott is egy hidegrázós motivum (felszini helyszineken lehet találkozni vele zömmel, atomállat csellós téma) de valahogy ez jellemző az egész soundtrackre: vannak nagyon-nagyon eltalált szerzemények de van sok skippelős/whocare darab, szóval eléggé felemás az összkép. Mondjuk minimum érdekes hogy az SC2 pl simán hozta a 98as szintet, ami nem kis szó és a Wacraft széria is tartja a nívót (szubjektive BCig bezárólag volt topfavorit, azóta annyira nem tökéletes a történet – de a minőséget elismerem) és mégis a Diabloban hatalmas törés volt e téren (is?).

    Reply

  • avatar

    Matthew

    |

    [reply]@ (#35):[/reply]Ez egy nagyon érdekes téma, számomra az is rejtély, hogy Matt miért nem próbálja ki magát máshol is, pl filmzeneszerzés terén. Ennyire nem lenne az ő világa az? A D2 – D3 párhuzamot azért említettem, mert pl a D1 – D2 nem üt el annyira :) Amúgy a D1 eleve a legsötétebb játék talán a sorozatban, a története, a helyszínek…mai napig rémlik ahogy a sötét szobában elindultam egyre mélyebbre és mélyebbre… huhh… Mondjuk anno mikor először játszottam a Diablo 1-el (’99), akkor még nem volt hangkártyánk, de már úgyis elvarázsolt :D

    A lényeg, hogy szerintem zeneszerzés terén a Diablo 3, akár csak a játék más területén.. picit szürke. Az ambientes jelleg tökéletesen igaz, még a Chillout ami eszembe jut. Kis laza, kellemes zene, de jellegzetes motívumokért kiállt. Nem tudom miért nem szóltak esetleg Jason Hayesnek, vagy miért nem mertek nagyot lépni? Az oké, hogy Matt (kitudjamiért) nemet mondhatott (gondolom felkérték rá), de pl egy Jeremy Soul……….. vagy ilyet nem lehet? Meg aztán vannak filmzeneszerzők akik néha áteveznek a játékos oldalra. Pl Harry-Gregson Williams…

    Sejtem házon belül kellett ezt megoldani, és Russel is jobbat alkot… ha a játék megkívánja. És igazából illeszkedik is a zenéje a játékhoz, ami meg nem a zene kritikája, hanem a játéké…

    Pl Act 1 elég erős zenében IS… aztán Caldeum egy semmilyen háttérzenét kapott… ahogy nekem a város is amolyan semmilyen.

    Reply

  • avatar

    Lord Azmodan

    |

    [reply]@Zsiráfnyál (#33):[/reply]Igen sajnos a maguk csapdájába estek, mert túl sokáig ültek a játékon…ha ez kijön 2008-ban ahogy kidobták az első videót róa valószínű most istenként beszélnénk erről a játékról is vagyis a nagy többség, mert az idő mindent megszépít.
    Azért hidd el 10 emberből aki most szidja a játékot 9 megveszi majd a kiegészítőt is :D

    Reply

  • avatar

    evoken

    |

    [reply]@Matthew (#30):[/reply]Akkor a lényeghez hozzászólva :) :A D3-D2 összevetés annyira érdekes mint a D2-D1. Az 1 hangulata után a 2 nagyon élénk volt zeneileg (talán túlságosan is) de zenebuziként én nagyon izgalmasnak találom a mai napig. Matt rengeteg hangszerhez nyúlt hozzá, ezer hangulatot festett le de az 1-nek az atmoszféráját már akkor sem közelítette meg. _Egyszer sem a játék folyamán. Sőt, a sivataggal és a dzsungellel még merészebb vidékekre eveztek, szóval ebben még pont hogy kirívó is a D2 a sorozatban, mert a 3 is javarészt komorabb, inkább ambient jellegü. De csak azért érezzük ezt ennyire erősen mert Mattnak olyan szintü karakteres dalszerzői készsége van hogy lehetetlen pótolni, maximum egy másfajta erőteljes karakterü szerzővel leváltani. És bár Russel hatalmas név a szakmában de ide egyszerűen nem illik az ő nagyzenekari, mélyen rétegzett felfogása. Egyébként erről hosszan lehetne beszélgetni, érdekes kérdéseket vet fel: pl hogy Matt a Torchlight zenéknél már nem nagyon tudott (akart?) tovább lépni, eléggé rutin munkának tünnek az ottani alkotásai. Kérdés, mi lett volna ha marad a Diablo 3ra, készitett e volna akkor klasszikusokat mint régen? De ellenpéldaként ott vannak a WoWos szerzeményei, amik viszont teljes más arcát is megmutatták.

    Reply

  • avatar

    sweeping

    |

    A tempójukkal van baj, és az ígéreteikkel…
    Most nem is csak a pvp-ről van szó. Itt van a starcraft2, még a játék megjelenése előtt az ígérték a folytatás várhatólag 1,5-2éven belül érkezik.
    Erre tessék, majdnem 3 évet kell várnia a megjelenésére… Számon kérni persze nem lehet őket, mivel nem ígérték biztosra.
    Diablo3 ugyan ez, azt mondták hogy várhatólag 1,5 év múlva, tehát 2013 végén várható a kiegészítő érkezése. Helyette most megmondom 2015 lesz belőle…

    Régen 3x-4x gyorsabban dolgoztak, és sokkal minőségibb játékot készítettek. Nagyon lassúak lettek, folyamatosan elhúzzák az orrunk előtt a mézesmadzagot, és sajnos a fejlesztési idővel nem növekszik arányosan a játék minősége. Legalább ha már ilyen a minőség, és a valószínűleg a kieg is ilyen lesz, akkor ne kelljen már 3 évet várni rá. Meg egyébként is, egy kiegészítő miért tart annyi ideig, mint az alapjáték fejlesztése?

    Jó persze még egy év se telt el a dio3 megjelenése óta, de most megmondom, hogy a starcraft2 sorsára fog jutni ez is. Szóval a kiegészítő majd csak 2015ben várható. Ne reménykedjetek, legjobb esetben 14 vége, de az is még nagyon messze van.

    Reply

  • avatar

    Zsiráfnyál

    |

    [reply]@Lord Azmodan (#24):[/reply]Jó ez igaz, de nem a Titan Quest meg a Torchlight a mérce, hanem a Diablo2, amit 10 év után is emlegetnek az emberek. Nem arról van szó, hogy rossz a játék, hanem hogy a saját lécüket nem hogy nem döntötték le, hanem kb seggen átcsúsztak alatta. Szerintem a kiegészítő (vagy nevezzük inkább fizetős 1.0 patchnek) után sokat fog még javulni a játék megítélése, de ettől a cégtől eleve azt a színvonalat vártuk volna el. Én se játszottam semmi mással Május óta, nem kell nekem kétszer mondani hogy üljek le Diablozni, és az árát se bántam meg, csak közbe kétszer ennyit is vártam tőlük (a múltjukra való tekintettel szerintem jogosan).

    Reply

  • avatar

    Matthew

    |

    [reply]@flash- (#31):[/reply]Evokennek ment a válasz, csak mellényomtam :)

    Reply

  • avatar

    flash-

    |

    matthew:.mit tudsz máshogy?

    Reply

  • avatar

    Matthew

    |

    [reply]@ evoken (#29):[/reply]Igazából a lényeg az előző kommentem második fele.. :D Amúgy meg – bár tényleg tök lényegtelen – idézem akkor a Jason Hayes interjúból a lényeget:

    “As lead composer for World of Warcraft, I was responsible for writing the majority of the music as well as coming up with implementation strategies and providing creative direction. It was a challenge, because with an MMORPG it’s important to take into consideration the open-ended nature of the experience and the length of time a player will hang out in this living, breathing world.”

    Ez a WoW – aztán a kiegészítőknek persze nem tudom :) Aztán itt egy másik forrás is:
    http://www.allgame.com/game.php?id=36669&tab=credits

    A lényeg, hogy ő fektette le az alapokat, szóval Russel maximum megint csak hozzátett pár számot, de nem ő az atyja ennek (sem).

    És! Utána jártam, valóban, a WoW utáni kiegészítőkben már tényleg közreműködő. Itt lehet megtekinteni egyébként a zeneszerzőket:
    http://us.blizzard.com/en-us/games/music/

    Bár ez lehet már rajtam kívül senki mást nem foglalkoztatott.. :D

    OFF: Amúgy néha hülyéskedik a válasz gomb… Nem írja most sem bele a nevet, kinek is válaszolok :/ Így hát magamtól beleírtam.. :D

    Reply

  • avatar

    evoken

    |

    [reply]@Matthew (#25):[/reply]Russel Brower _évek óta_ a lead composer, Blizzconon is mindig ő beszél a zenei anyagról, az interjúkat is vele készítik stb, stb. Sokan mások is részt vesznek a zenei anyag készítésében de akkor is ő a fő dalszerző és irányító. Ennyi a lényeg.

    Reply

  • avatar

    Matthew

    |

    [reply]@Hamu (#26):[/reply]Valószínűleg picit itt is az megy, mint a Hans Zimmer szerzeményeknél. Sokszor 5-6 tanítványával együtt dobják össze az anyagot. Végül is amúgy mindegy is, a lényeg jelenleg a D3 – D2 zenéje közötti különbség felfedezése… ami meg.. hát lásd amit írtam. Egy élénkebb zene, sötétebb tónusú helyszínekkel vagy csak színekkel.. megdobta volna ezt a játékot is.

    Legdiablósabb szám, leszámítva Tristram zenéjét:
    http://www.youtube.com/watch?v=dZXleREW38U

    (0:17!) – na ez hiányzik nagyon……….

    Reply

  • avatar

    dante0216

    |

    [author]baresz (#17):[/author][quote]Nagyon elcsesztek a jatekot,en sem tolom mar jo ideje…A drop xar,az ah-ban az arak nevetsegesek!A jatekmenet qrva UNALMASSSS!!!
    Nagyon rossz iranyba ment el ez az egesz..
    ez csak egy velemeny ,csako
    +2[/quote]

    nekem még mindig ugyanúgy tetszik a játék és nyomom is, de AH-ban az árak tényleg KURVA NEVETSÉGESEK..

    Reply

  • avatar

    Hamu

    |

    [reply]@Matthew (#25):[/reply]Persze persze…., de megnézve nincs különbség a kiskönyvben a zeneszerzők között, ha gondolod le-scannelem és bemásolom ide is, a bc kézikönyvének idevonatkozó részét pl.

    Reply

  • avatar

    Matthew

    |

    [reply]@Hamu (#22):[/reply]Valószínűleg nem az ő szerzeménye a legtöbb zenei motívum, persze közreműködő lehet. Imdb- n is ott lenne amúgy a neve. Jason Hayes munkája leginkább a WoW zenéje.

    Bővebben:
    http://wowvault.ign.com/static.php?page=jasoninterview

    Reply

  • avatar

    Lord Azmodan

    |

    Kérdem én az csalódás, hogy az ember beletol 500órát és utána mondja ezt? Ne nevetessenek sokan mi a franccal játszol 500órát ? semmivel ez a játék úgy jó ahogy van nekem még mindig tetszik igaz nem sokat játszom már vele, de amikor előveszem még mindig elvarázsol és szerintem ez a lényeg. Az, hogy egy ilyen címet megcsípett a nagy átlagnál ez van.

    Reply

  • avatar

    Zsiráfnyál

    |

    Tényleg kommersze a zene, de azért én mégiscsak azt kívánom, bárcsak ez lenne a játék legnagyobb hibája. :D A hangeffektek többsége nekem még kifejezetten tetszik is, kevés játék éri el, hogy fél év után is meghallgassam, hogyan törik benne szét egy csontváz. Azokat azért elég jól eltalálták most is, de mondjuk a párbeszédek meg cserébe katasztrofálisan rosszak. Elég vegyes ez az összkép (összhang ?).

    Ezt a D2 zene berakósat viszont kipróbálom, jó ötletnek hangzik.

    Reply

  • avatar

    Matthew

    |

    [reply]@flash- (#18):[/reply]Én máshogy tudom.

    Russel munkássága:
    http://www.imdb.com/name/nm0112901/

    WoW:

    Original Music by
    Tracy W. Bush
    Derek Duke
    Jason Hayes
    Glenn Stafford

    Reply

  • avatar

    evoken

    |

    [reply]@Matthew (#13):[/reply]Lehet hogy félre értelek de hogy Russel nem dolgozott volna nagyobb zenei projecten az utóbbi időben…Konkrétan ő komponálja a WoWot a kezdetektől, körülötte cserélődtek az arcok folyamatosan (pl Uelmen mester a Burning Crusade-ben). Egyébként egyetértek veled, nálam eleve -1 ponttal indított a játék Matt hiánya miatt. Tegyük hozzá, állitolag van 90 percnyi anyaga amit ő rögzített, igaz nem tudjuk mennyit használtak fel belőle de a főcím, amit még a 2008as WWI-n is hallottunk az az ő műve. De kétség sem fér hozzá hogy a korábbi részek (de főleg a D1!!) zenéinek a közelébe nem ér a mostani felhozatal. Nem rosszak egyébként, hangulatosak de eddig az összes Blizzard játéknak iszonyatosan karakteres zenéi voltak (SC2vel és Pandával bezárólag is!) de ezt itt nem sikerült hozni. És egy újabb strigula hogy ez már nem az a Blizzard.

    Reply

  • avatar

    flash-

    |

    szerintem a zene a legkisebb gond a jatekban.

    inkabb mas nekem a hianyosag:
    -Nincsennek chatszobák pl hungary…pedig jo volna igy aki magyar azokkal lehetne megismerkedni,partyra hivni oket…

    Nincsennek a skillek balanceolva.Nézzük pl a dh-t.Kb az elemental arrow es a hungering arrow aktiv skilleket használja minden dh(jo van a multishot meg a strafe meg aniket nehanyan de ennyi.a többi vagy gyenge vagy sok hatredet/discipline-t eszik..tök feleslegesek tehat ha gyengebbek…nem az lenne a jo hogy, a skill valasztas attol fuggjon hogy mi az ember stilusa,buildje?nem pedig attol hogy melyik sebez a legnagyobbat?

    a palyak mindig egyformak nem ertem h 2012 ben miert nem lehet tok veletlenszerure generalni egy palyat.

    ha 5 karakter van miert maximalizaltak az egy partyban jatszok szamat 4re??

    visszaterve egyes skillek hatred igenyere legalabb lennenek cuccok amik rendesen novelik a hatred toltodest…

    Reply

  • avatar

    baresz

    |

    Nagyon elcsesztek a jatekot,en sem tolom mar jo ideje…A drop xar,az ah-ban az arak nevetsegesek!A jatekmenet qrva UNALMASSSS!!!
    Nagyon rossz iranyba ment el ez az egesz..
    ez csak egy velemeny ,csako

    Reply

  • avatar

    Benny

    |

    ég és föld a d2 és a d3 zenéje. A d2-é mestermű volt, ez meg egy feledhető, semmitmondó sz*r. Szedjétek le a 2 zenéjét és hallgassátok játék közben. Kicsit visszahozza a hangulatot.

    Reply

  • avatar

    Matthew

    |

    [reply]@sci21 (#12):[/reply]A “Cinematic” alatt mindig erősebbek a zenék, de ezekkel valljuk be nem találkozunk túl gyakran… Alapvetően jó lett volna, ha in-game is ez a színvonal, de ott gyengécskék. “New Tristram” mondjuk speciel nagyon jó (Act 1 hozza a szintet), de pl Act 2 – Caldeum… szerintem már nem.

    Reply

  • avatar

    Matthew

    |

    [reply]@Deadly108 (#10):[/reply]Nem ugyanaz szerezte, Matt Uelmen a Diablo 2 zenéjét, Russell Brower a harmadik részét. Ugye eleve Uelmen komponálta meg Santuary világának zenéjét először, szóval alapból hátrányban van mindenki vele szemben. Ugyanakkor nem értem miért nem inkább egy filmzene szerzőhöz nyúltak, Brower inkább TV sorozatokhoz gyárt zenét, és egyik sem túl maradandó. Eleve 2004 óta nem is nagyon dolgozott semmi nagyobb zenei projecten, na mindegy. Nem vészes amúgy a zene, félre ne értsen senki, csak súlytalan… szerintem.

    Reply

  • avatar

    sci21

    |

    [reply]@Matthew (#7):[/reply]Próbáld a “New Dawn” és a “Leah” számokat.

    Reply

  • avatar

    Zsiráfnyál

    |

    [reply]@Boss971 (#9):[/reply]Én úgy tudom még a megjelenés előtt kijelentették, hogy nem lesz több Diablo. Ennek lesz két kiegészítője, de folytatása már nem.

    Reply

  • avatar

    deadly108

    |

    Nekem tetszik a játék sokat ültem én is rajta, mivel vendéglátós vagyok, de most , hogy a barátom megvette újra előkerül. Launch party ott voltam, de még így is utána 2 napot vártam, hogy feltelepíthessem.

    Biztos sok a hiányosság, de nehéz ugyan azt a zenei palettát újra felhozni, de én nem jártam utána, hogy ugyan azzal a zenészekkel dolgoztak-e vagy sem. De más ismerősöm is mondta, hogy filmzenébe illene a Dio 2 zenéje.

    Nekem egy normális gép kéne mert 100 órán túl vagyok ígí is hogy egy integrált videó kártyás notebookon nyomom, elég gagyi de még így is élvezem.

    Egyedül ami zavar hogy kidob a szerver pl akkor amikor már van az 5 nephalem valor buff megvan és ott küzdök 5 sárgával… nemár. sok ilyen kidobás volt szintén bossoknál. Nem tudom hogy csak az a baj hogy wifisen játszok, de a sok panaszból itélve nem csak az.

    Ezt leszámítva szeretem.

    Reply

  • avatar

    Boss971

    |

    Nos dícsérni és szidni csak azt lehet ami létezik.
    Bárcsak ne 12 évvel a Diablo 2 után olvashattam volna ezeket a kritikákat, hanem mondjuk 2005-2006-ban legalább.
    Az biztos, hogy ez a “rossz hír” elgondolkoztatja a Blizzardot, aminek lehet jó és rossz hatása is. Vagy sokat javítanak, és a következő epizódon, esetleg D4-en sokat és jól fejlesztenek, de benne van az is, hogy örökre elteszik a projektet. Remélem nem az utolsó verzióm fog bejönni! :-)

    Reply

  • avatar

    gehenas

    |

    Legnagyobbat csalódni csak olyanban lehet amitől a legtöbbet vártad, a Diablo 3 még így is átlagon felüli. Igaz számomra az AH miatt értékelhetetlen mint egy Diablo játék, de a ráköltött pénzt úgy gondolom az utolsó fillérig megérte.

    Reply

  • avatar

    Matthew

    |

    Két hibát látok a játékban. Az egyik szerintem a zene teljesen súlytalan darabok, van valaki feltud idézni akárcsak egy jellegzetesebb darabot is. Ellenben a Diablo 2 dallamai hallatán kb könny szökik a szemembe, nem vagyok az a nagy fanatikus rajongó azért.

    Másik probléma pedig az, hogy amíg az Act 1 jól sikerült, addig az összes többi Act már nem hozza ezt a szintet, egyszerűen steril, élettelen helyszínek. Annak ellenére, hogy az artworkök nagyszerűek lettek, de míg New Tristram és az Act 1 gyönyörű, minden más helyszín csak utána. Az ozáis az Act 2 -ben amit még esetleg ki lehet emelni, de pl Caldium szerintem nagyon gyenge munka. Jobb lett volna ha nem a sivatagba, Luth Gholenesen oldották volna meg, hanem maga a város is az oázisba kerül.

    …a bugok, a lag, a balansz… ezek mind-mind javíthatóak lennének, de a fent említett problémák nem. Ez meg szomorú…

    Reply

  • avatar

    Zsiráfnyál

    |

    Megérdemlik ezeket a címeket, meg a vásárlók köpködését is, hátha kicsit magukba szállnak és elgondolkoznak azon, vajon így akarják-e folytatni a játékfejlesztést a jövőben.

    De minden hibája és hiányossága ellenére ez az alpha RMAH demo is jó játék, én is szívesen játszok vele még mindig, csak nehéz szó nélkül hagyni ezt a játékosok zsebében turkáló és őket teljesen hülyének néző hozzáállást. 1-2 év múlva ez is biztosan klasszikusra fogja kinőni magát, hiszen a fél évvel ezelőtti verzióhoz képest is annyival előrébb vagyunk már, hogy rossz rá visszaemlékezni.

    Reply

  • avatar

    Sniffi

    |

    Valamelyik hírnél olvastam egy olyan hozzászólást, hogy minél tovább vár valamire a nagyközönség, annál nagyobbak lesznek az igények. Ez szerintem a diablo 3 esetében teljesen igaz. Jobban szórakoztam anno a játék második részével, de a d3 is (már jelen formájában) egész jó játéknak tartom, lehúzásnak érzem kicsit amit az IGN-en írtak róla.

    Reply

  • avatar

    sci21

    |

    Nehéz megvédeni és érvelgetni a játék mellett, hisz már hetek óta én sem játszom vele..

    Reply

  • avatar

    Hamu

    |

    Hát mit is mondhatnánk ez ügyben, érthető a játékosok panasza és totál jogos is, de ettől függetlenül, még elég jó játék az én véleményemben.

    Reply

  • avatar

    Rocador

    |

    Szép teljesítmény.

    Reply

  • avatar

    Warador

    |

    Húha, mi lesz itt…

    Számomra is csalódás, ennek ellenére benne van már pár száz óra játékidőm :D
    Karácsonyra illett volna vmi nagy dologgal előrukkolniuk, mert így nagyon ellaposodott az egész.

    Reply

Leave a comment

You must be logged in to post a comment.