Kezdőlap Hírek A Blizzard küzdelme folytatódik a “rubberbanding” hatás ellen

A Blizzard küzdelme folytatódik a “rubberbanding” hatás ellen

2
0
MEGOSZTÁS

Az 1.0.8-as javítócsomag után nem sokkal érkezett is egy hotfix az 1.0.8a képében, melyben helyet kapott a rubberbanding részleges orvoslása néhány skill használata esetén. Lylirra azonban egy hosszabb kék posztot írt a hatásról: már az 1.0.8a előtt is érkeztek kisebb-nagyobb javítások a nem kívánatos esemény csökkentése érdekében, azonban ez egy rendkívül nehezen orvosolható dolog ezért néhány játékosnál még most is előfordulhat ez a jelenség (azonban feltehetően sokkal kisebb mértékben), ezért a fejlesztők továbbra is dolgoznak a javításokon. Mivel ez leginkább mozgási sebességet befolyásoló képességek esetén jön elő, ezért ajánlott néhány lehetőséget amivel mi magunk is csökkenthetjük a rubberbanding esélyét:

  • Ellenőrizzük az internetkapcsolatunk helyes és optimális működését
  • Győződjünk meg arról, hogy semmilyen más háttérben futó program nem gátolja meg a Diablo 3-at a helyes működésében (Selective Starup). Ellenőrizzük azt is, hogy milyen programok indulnak el a rendszerünk indulásakor: Start -> a keresőbe írjátok be: msconfig -> vegyétek ki a pipát azokból a programokból, amiket ritkán használtok ezért nem igénylitek azt, hogy minden rendszerelinduláskor automatikusan elinduljanak (így könnyen megszabadulhatunk például olyan frissítési szolgáltatások keresésétől, melyekre egyébként sincs szükségünk).
  • Keressetek frissítéseket a legfontosabb driverekhez (VGA, hangkártya, hálózati driver, stb…)

Ha ennek ellenére még mindig élvezhetetlen a játék a rubberbanding miatt, akkor keressük fel a hivatalos fórum Bug jelentés szekcióját és írjunk nekik, hogy kijavíthassák a hibát.

(Aki esetleg nincs tisztában a rubberbanding jelentésével, annak mindenféle magyarázkodás helyett ezt a videót ajánlanám.)

Rubberbanding (especially as it relates to movement-based abilities like Whirlwind, Strafe, and Tempest Rush) is an issue that may not always come with a quick-fix. The source of the problem is not always easy to identify, and sometimes it may not always be the same thing for every player. As a result, there will be times where we implement potential fixes which we know will work for some players, but don’t know if it’ll work for all plays. In other cases, we’ll make improvements — i.e. changes that probably won’t stop rubberbanding from happening completely, but should at least help reduce the frequency with which rubberbanding occurs. This was the case for 1.0.8a and with previous hotfixes we’ve made throughout the year. Again, we know these fixes may not resolve the issue for every player, but they should help reduce the occurrences of rubberbanding, and lessen the effects should rubberbanding occur for most players.

Now the important thing is that we’re still working on these issues — just because we implemented some changes that we hope will make the situation better doesn’t mean we’ve called it day. So, if you’re still experiencing rubberbanding, here are a few things you can do.

First, you can try performing the following troubleshooting steps to ensure that external causes are not adding to this issue (this isn’t required, but recommended):
1. Ensure that your network connection is optimized.
2. Make sure that no other program is interfering with the game by running in a Selective Startup.
3. Check for updates to any drivers.
If those steps don’t help — or if you’ve chosen to skip them — please let us know so we can continue looking into this issue by posting in the Bug Report forum (and be sure to check out this guide on reporting: http://us.battle.net…opic/4926752662). That’s really the best location for those types of reports, as it’ll allow our QA representatives to document them and forward them on to our development team for additional review.

(We want your experience in the Diablo III to be as fun as possible, so working on these issues is important to us. That also means we’re extremely grateful for any reports receive that can help us troubleshoot — so thank you to everyone who’s already posted!) (forrás)