A Blizzard várja a játékosok javaslatait a Ladder systemhez

Professor J . Hírek 663

Úgy tűnik a sok sírásnak meglett az eredménye, vagy a Blizzard is belátta, hogy ladder nélkül nincs endgame, így most várják a játékosok javaslatait, hogy működjön a rendszer, legyenek-e megkötések, stb. Ez már egy jó irány, reméljük mihamarabb összekalapálnak valamit a srácok.

 

What exactly would you want from a ladder system? For example:

How would you ideally like that system to work?
How long would you like the resets to be?
How many characters do you think players should be able to create for ladders? (Do you think they should take up the existing slots you have?)
Should there be an auction house for ladder characters?
Should there be any special items or perks for ladder-only characters? If so, what kind?
What kind of restrictions, if any, should be placed on ladder characters?
Do think players should be able to bring their ladder characters into “non-ladder” once a reset is complete?
Is it necessary for ladders to be competitive, or is it enough for players to just see for themselves how far they can go on their own?
Why would ladders improve your in-game experience?
Muertdogg’s post is actually a great example of feedback that’s great for me to pass on. I love the pro/con breakdown he provided for all the different types of ladder options out there, and why each option is meaningful (or not meaningful) for him as a player. Would love to see more discussion along those lines.

 

Forrás:

Comments (127)

  • avatar

    Fedayn

    |

    Tisztára mint az oviban gyerekek…

    Reply

  • avatar

    mikroman

    |

    [reply]@Hartrog (#48):[/reply]Mpl100? Az biza’ érdekelne. Van már Monster power 100 is? :)
    Ha a para level 100-ra gondolsz akkor a jelenlegi régiókban leírtam miért nem téma:
    “Mosrt miért runolsz? A 10 milliomodik középszerű dropért? Vagy a milliomodik para 100-as karakterért?”

    Leírom érthetőbben más szavakkal. Lehet így átjut (bár kétlem):
    A sokszázezredik-milliomodik pLvl 100 karakter elérése nem verseny.

    Ha már trollkodsz, akkor legyél picit alaposabb. Ez elég gyenge teljesítmény. :)

    Reply

  • avatar

    Orpheus

    |

    Nem lehetne a sírás szó helyett máshogy kifejezni azt amit ezzel a szóval sikerült csak leírni?..

    Egyébként én meg várom a Blizzard-tól a csekket / pénzt a játékosok, köztük az én bankszámlámra is, mert ha jól számolom, nekünk több ötletünk volt mint nekik összesen + az elődöktől átvett dolgokról nem is szólva.

    “Mihamarabb”, ami nagyjából a Blizzard “soon”jával egyenlő, talán Karácsonyra lesz ladder a játékban.

    Reply

  • avatar

    Hartrog

    |

    [reply]@mikroman (#35):[/reply]Ezek szerint, te versenyezni szeretnél a játékosokkal, de egy korábbi mondatod szerint viszont nem érdekel az mpl100, vagyis én ellentmondást vélek felfedezni abban amit sejtetni enged a monológod. De mind1, legyen igazad, úgyse az lesz mint amit itt bárki gondolni mer! Csak azt magyarázd el nekem, mi a jó abban, h újra meg újra több milliárd xp-t farmol időre a nép? Ez kihívás? Mert akkor bazi öreg vagyok már… Ezerszer inkább egy frankó FPS, kár h fantasy fan vagyok… :(

    Reply

  • avatar

    AmyVendetta

    |

    Mostmár, hogy a hozzászólásokból megtanultam, hogy mi az a ladder, hozzá is merek szólni :D

    Mp 10-be játszok, Nightmare(!) fokozaton, 52-es Hardcore varázslóval és nekem ez pont jó. Nyögvenyelősen haladok, csóró vagyok és majdnem mindenem KÉK!
    Állítom jobban szórakozom a játékkal így, hogy nem akarok mindenáron maxos lenni…
    Legyen ilyen ranglistás dolog nyugodtan, AH-val, RMAH-val. Sokan szeretnek versenyezni másokkal, nem tartozom közéjük, de megértem őket(ahogy a saját oldalamat is).
    De akkor a honlapot is válasszátok ketté, mert mindenki mondja a magáét, de nem akarja megérteni a másikat csak meggyőzni! Ennek nincs értelme és csak az a vége, hogy mindenki otthagyja a francba az egészet és mindkét tábor veszít.

    Reply

  • avatar

    Fofoe

    |

    [reply]@neu5 (#43):[/reply]Igen ezt az egyet én is kihagynám a non-ladderből. Legyen ugyanolyan mint a ladder csak ne reseteljék és kész,

    Reply

  • avatar

    Fofoe

    |

    A laddert én már az eleje óta hiányolom a játékból. D2-ben is simán meg van oldva, van non-ladder kari meg ladder kari és a ladder karid se veszik el max non-ladder lesz ladder resetkor (pár runaszó nem megy non-ladderban). Az AH nélküli ladder meg baromság, aki több száz eurot ráköltene a karira csak, hogy a TOPban legyen az a feketepiacon is rákölti, max a kereskedés teljes tiltásával lehetne “tiszta” helyzet, de az meg végképp rossz ötlet szerintem. Legyen rengeteg féle ladder (xp, mobkill, goldfarm, anyámkínja, stb.) oszt mindenki próbáljon arra gyúrni ami neki jobban fexik. Aki meg 10 évig akarja babusgatni a kariját az meg tolja non-ladderban. A D2-t is azért tolom annyi ideje mert jó az első karit felhúzni, cuccot keresgélni örülni a sok szemétnek is. Talán a paralvl MF modosítóját kiszedném, hogy ne legyen előny cucctalálásban annak aki 24h-ban tolja.

    Reply

  • avatar

    Criminalheadz

    |

    Reseteljünk szét mindent, mert az könnyebb meg nincs vele annyi munka. Inkább lássák el normális tartalommal vagy hagyják a gecibe az egész D3-at, mert már kurvára unalmas hova nem húzzák az egészet, de a legundorítóbb az egészbe, hogy az elmúlt 1 évet végig hazudták szinte… Valahogy az ember már kezdi elveszteni a hitét velük szembe!

    Békesség!

    Reply

  • avatar

    neu5

    |

    Nekem is tuti uninstall lesz, ha resetelik a karakterem bármiből is… D2ben is szánalmasnak tartottam, hogy többhónapos munkámon gyakorlatilag nem tudok tovább rendesen fejleszteni, mert mindenféle korlátozások lettek non-ladderen.

    Reply

  • avatar

    Zoro

    |

    Jay Wilson: “There will be no ladder in D3″

    Ha kiteszik bármiből a karakterem vagy resetelnek akkor ennyi. Eddig se lehetett nekik SEMMIBEN hinni. Most is endgame helyett resetelnek. Csodálatos találmány. Kétéves kölyök kreatívabb. Ígérgetett PvP, endgame, itemizáció stb. Látjuk nem lesz semmi belőlük, hát reseteljünk. Az a k***a nagy kreativitás.

    Nincs több hozzáfűznivalóm.

    Reply

  • avatar

    Professor J

    |

    [reply]@luciferkE87 (#19):[/reply]Még nem tudni hogy milyen formában lesz a D3-ban erre vár ötleteket a Blizz a játékosoktól.

    Reply

  • avatar

    Bali007

    |

    [reply]@vendeg_2456 (#39):[/reply]Mi lenne, ha azt mondanám, hogy nem kötelező ladderen látszani? Ha nem akarsz versenyezni, ne tedd, játsszál a normál kariddal.

    Reply

  • avatar

    mikroman

    |

    [reply]@MephistoiX (#37):[/reply]MP 8-10-en simán farmolok a barbárral és a monkkal. A többi inkább mp5-7 kompatibilis. A karaktered “értéktelenségét” meg te dobtad fel. Pontosítva akkor annyit akartam mondani, hogy semmivel se lesz értéktelenebb, rosszabb, vagy élvezhetetlenebb a karaktered attól, hogy megadják a lehetőséget a “versengő” régióban a teljesítmény összemérésének. Ha neked most sokat ér a karakter, akkor mitől lesz értéktelen később?

    Nem ítélek el senkit. Volt nekem is kisérletező-fejlesztgető, flippelgető időszakom. Most csak élvezem a játékot. Lehet fejleszteni a karaktereimen, de nem éri meg nekem a 2 milliárd gold vagy ennek megfelelő euro hogy nyerjek vele +5-10k DPS-t. Így is élvezhető a játék. Egyszer tán elérem a plvl 100-at, de ez nekem nem cél. Elvagyok pLvl 95-ön is :) (a hobbibuildjeimre azért sasolom a jó fejlesztési lehetőségeket. Akár MP8 se lehetetlen a Meteor wizardomnak egy jó fogás után)

    Ha lesz AH, akkor meg a ladderben sokkal jobbak a “tőzsdeszimulátor” és kalmárjáték lehetőségek. Az új karaktereknek sokkal nagyobb a vásárlókedve mint a nagy legendás harcosoknak…

    Ha meg pár “alulgearelt” (+MP8-10-es) videót kérnél bizonyítékként, akkor nyugodtan megnézheted a korábbi kisérleteimet a youtube-on. Mikromanus userként dobáltam fel a fura ötleteket. :)

    Reply

  • avatar

    MephistoiX

    |

    [reply]@mikroman (#35):[/reply]Nem így látnád a dolgot, ha a karaktereddel nem mp3-on, hanem mp 9-10-en farmolnál gyorsan, miközben még mindig lennének céljaid a játékban. Te lehet alig veszítesz valamit(mp3-4 gear kb 10 millából összehozható..), én szeretek az ah-ban kereskedni is (adni/venni), közben a változtatásokat, aktuális trendeket figyelembe véve gearel-ni a karakteremet a lehető legjobbra ami pénzbeli befektetés nélkül a lehetőségeimhez mérten megvalósítható.

    A mondandóm lényege:
    Az is a játékélmény része, hogy minél jobb karaktert állítok össze és ezt nem évről évre akarom megtenni, hanem folytonosan, hogy minden egyes percnek legyen értelme, amit a játékkal eltöltök.

    Az, hogy szerinted nem ér semmit a karakter és csak bitekből áll, megint hülyeség és csak elvakult véleményt türköz 500-1000 óra beleölt játékidővel és fennmaradó célokkal(!) szemben, amiket ladder reset-tel szépen kiölnek a játékból és jöhet az uninstall.

    Vannak akik teljesítmény centrikusan játszanak és vannak olyanok is, akiknek mind1 mit csinálnak, nem érnek el sokat a játékban, mégis élvezik. Nekik nyilván nem jelent gondot egy ladder reset. Egyik sem elítélendő, de te mégis ítélkezel össze-vissza meglehetősen gyerekes stílusban úgy, hogy nem érted meg a másik felet.

    Az end game-nek nem a ladder reset miatt kellene jónak lennie, hanem azért, mert folyamatosan új tartalmakat/változtatásokat raknak a játékba. Ez a reset csak ennek a megkerülésére jó és nem jár plusz munkával. Nem nehéz ezt átlátni.

    Reply

  • avatar

    mikroman

    |

    [reply]@Hartrog (#32):[/reply]HA megy pénzbefektetés nélkül, akkor mivel sarcol meg a bliccard még egyszer? Azzal, hogy aki lusta az fizet? 100 milla felett van a felvett goldom. Ugyanennyit adtam el vendornak is minimum. Annyiból meg simán össze lehet vásárolni egy normális infernora alkalmas karaktert most is és ha lesz AH, akkro ladderben is (tescos/pármillás build is van jelenleg, tehát az újaknak se kötelező a pénzbefektetés) HA ugyanúgy lenne mint a mostani az se nagyon izgatna. picit felpezsdülhet egy új kezdettel az élet. Legyen magatalálós, vagy AH-s normál forduló, a hatás a kezdésnél azonos. Esés-kelés volt az elején nekem is, de jétszható volt akkor is. Például érdemes volt armort gyűjteni és pajzsot használni. Most kb pajzs = kuka, magic vagy rare offhand, armor, csuka, sisak = szemét. Elcseszték picit a legend buffot, de attól még újrakezdésnél minden ilyen “szemét” elem viszaköszönne a felhasznált itemek közt. Attól hoyg van jobb x milliárd összjátékóra alatt úőgy hogy mindenkinek jut , attól sokáig nem lesz még az elején mindenkinek egy “üres” rendszerben.

    Az szép hogy strapabíró és lassú a karaktered, de attól nem ölsz gyorsan, nem jön gyorsabban az XP. Újabb elem ami kb most le van ejtve, de versengésnél számít: hogy maximalizálhatod az XP-t adott idő alatt. Most kb mindegy. Ha verseny van, akkor egyáltalán nem az.

    Nem hiszem, hogy normális karakterhez RMAH kell. Az első karakteremre semmit se költöttem. AH-ban adtam-vettem, meg a talált cuccot becseréltem nekem megfelelőre. RMAH-ban csak eladtam néha-néha (ebből lett az SC2 kieg is). A többi kasztos karakterhez és a hobbi buildek építésénél picit viszont “Meggyorsítottam a folyamatot”. Ment volna anélkül is, csak nem akartam sok időt pazarolni a hozzávalók kitermeléséhez ha egy hétvégi farm = 1 kakaóscsigányi gold.
    Ha lesz ladder, akkor mindegy hogy lesz-e AH vagy sem. Játszani fogok mindenképp. Ha lesz AH/RMAH, akkor gyorsabban haladok és “ingyen” jön a Diablo 3 és starcraft 2 következő kiegészítője. Ha nem lesz AH és trade ablak, akkor megy magatalálósban. Az azért szórakoztatóbb. csak szegény Günthernek a drága idejét kellene pazarolnia rá és az nem tetszik neki. Meglátjuk mennyire erős a lobbija :)

    Reply

  • avatar

    Hartrog

    |

    [reply]@Dodo (#33):[/reply]Igazad van. Ezért elnézést is kérek! Én nem is vagyok a ladder ellen, de mellete se. Én azt mondom egész egyszerűen, h a játék ettől még nem lesz se több se jobb! Ha az lenne nem érdekelne, így viszont zavarna, ha relatíve elnéptelenedett szerveren rohangásznék. Mert ugyan ezt még1* nincs miért végigcsináljam, az nem lobbantja fel a versenyszellemem tüzét, h milyen hamar lehetek újra 60, mert tudom… :)

    Reply

  • avatar

    Dodo

    |

    játszótér…
    az értelmesebbek alig szólnak már hozzá a hírekhez. itt is csak a sírás megy megint, meg egymás osztása. hogy ki a nagyobb ász…

    Egy idő után elkerülhetetlen a ladder az ilyen játékokban, itt sem az a kérdés, hogy legyen-e, hanem a hogyan.
    Lehetne több “régió” a reset után, pl.: AH mentes is, ez jó lenne, de ehhez kell az itemizáció fejlesztése, ami szintén tervben van. HC-ben szerintem nincs értelme a resetnek, de a nálam többet játszó HC játékosok majd megcáfolnak :)

    Reply

  • avatar

    Hartrog

    |

    [reply]@mikroman (#30):[/reply]Igen kevesebb mint egy nap volt nekem a nulláról az őskorban felhúzni 60-ra a karit. Nekem, aki nem egy Hardcore játékos, igen úgy, h nem is foglalkoztam nagyon semmi más húzásával, az esett cuccok és a gold elég volt. AH-ba a szintezés során kétszer néztem bele, azis csak egy normális dpssel rendelkező fegyóért volt, mert 60 alatt semmi más nem kell csak az! Azután mi is, ugye allres meg hp… Mind1 mekkora a dmged, ha nem tudsz megfeküdni olyan cuccokból pedig esik rendesen, kit izgat milyen statot ad, ha megáll a kari a lábán és ha lassan is de már ölhetsz. Majd esik a többi. Úgyhogy igen képbe vagyok, ott voltam act 3-ban amikor még hozzá se nyúltak az infernóhoz. Persze én is estem keltem mind mindenki, de nehari az se volt kihívás, h instant feküdt a karakter mindentől, ha nem volt folyamatos hpregen. Az szabályosan bosszantó volt, inkább legyen valami unalmasabb de gördülékeny, mint irreálisan nehéz így bosszantó. De ugye ezen már rég túl van a Dio3, ezért a szintezés, és az infernon való mplezés, könnyebb ma mint akkor volt!!! Ergo nem kihívás előröl, a nulláról kezdeni a játékot!!! Miért lenne az ladderrel a jelenlegi állapotában? Azért mert nem lesz AH??? Ugyan ezt te sem hiszed! Nem lesz talán az első 1-2 hétben, aztán mérget vehetsz rá, h még az rmah-t is belerakják.

    Másik gondolatom ahhoz irányulna, h te azt hiszed mindenkinek akinek gearje van rmahbol öltözött? Miből gondolod? (Nem tagadom egy fegyót korábban én is vettem, de mérget veszek rá, h neked többe van a diablo3 mint nekem!!! Mert én a játékot kaptam…) Egyébként, h ezt feltételezed és e szerint skatujázod az itteni játékosokat igazán surmó csórónak tűnsz! Ráadásul úgy, h nincs igazad!!!

    Mérget vehetsz rá, hogy ha lesz, ladder ugyan az lesz mint most! Minden eleme bele fog kerülni a jelenlegi d3nak legfeljebb csúsztatással, mert így fog téged meg a hozzád hasonlóakat még1* megsarcolni a blizz az kiegészítő előtt. (Tudom, h te nem használod az ah-t világossá tetted, téged nem goldal, meg euroval, hanem az időddel sarcol meg még1*!!!)

    Reply

  • avatar

    Bali007

    |

    Apu ezek prok?

    Reply

  • avatar

    mikroman

    |

    [reply]@Hartrog (#28):[/reply]Látom képben vagy. A játék elején neked ez a 15 óra volt a teljes lvl 60-ig a run normal-nm-hell végigjártszással, majd’ üres AH-val és nulla kovács/láda/ékszerész fejlesztéssel? Azóta persze sokat nerfelték a nehézséget. nem is a 60. szint, hanem a para 100 a cél. Ahhoz meg jó sok run kell és nem mindegy, hogy mennyit és milyen nehézségen ölsz. MP1 bihóckodás ugyan gyors, de nem biztos hogy most az az optimális már.

    “olyan szintre ahol valóban nincs már kihívás a játék mob felhozatalában”
    Ez hülyeség. Az is vonzó lehet, hogy van kihívás az elején: A szénnénerfelt infernoban már csak unalom tenyészik a mostani régiókban. Sokkal jobb ha van kihívás és verseny, mintha semmi nehézséget nem okoz semmi. Itt dobálózol az 5 nappal, meg 3-500 órával, meg 15 óra alatt 60. szinttel (ami kb a játék bemelegítője csak). Más játéknál az egész tartalom ennyi. Ebben azért több van. Teleszemetelt AH meg max akkor lesz ha lesz AH. Simán kihagyható. Mutasd meg mit tudsz elérni és ne azt mutasd meg, hogy egy pizza árából 0 játékórával mit tudsz összevásárolni a botoktól és AH flippelő nyerészkedő hiénáktól (khm, picit én is a hiéna társadalomhoz tartozok, de nem sértődök meg a szavaimon) :) Miért lenne az jó ha valaki sok játékkal annyit ér el egy multis játékban mintha fizetne egy doboz ciginyi pénzt érte pluszban?
    Abbahagyják mások? Ki nem szarja le?! Legyen rossz nekik! Amíg soloban nyomom, addig nem igazán érdekel. Amíg haverokkal nyomulok és van egy valamirevaló csapat ahol nyomulok, akkor is le van ejtve a sok síróbaba akinek minden félig teli üveg inkább félig üres és ettől depisek lesznek. Mellesleg az új ladder és verseny a csapatjátékot is durván felértékeli, mert az is veszett erős XP buffot ad már. Mosrt miért runolsz? A 10 milliomodik középszerű dropért? Vagy a milliomodik para 100-as karakterért?
    HA veled buknak 1000 óra után a ladderrel egy játékost, meg a másik erősérvű fórumtárssal még egyet az bőven belefér. Nyernek kb a maradék játékossal sokszáz aktív órát amit egy fél év múlva már tuti nem játszana a diablo 3-mal.
    Karakterem meg van pár. Ha viccelődős hangulatban vagyok, akkor bármelyik kaszttal ellehetnék MP10-en, bár némelyik lassú. Mp3-5-ön az öt hatvanas szintű eltérő kasztú karakteremnek kb 12 teljesen eltérő builjével tudok nyomulni a jelenlegi felszereléssel és azzal ami a ládában lapul (és mosta 12 buildet szigorúan vettem és nem 1-1 skill vagy rúna módosításnak). Ettől még a jelenlegi helyzet szar. Örülnék a szép karaktereimnek, néha visszatérnék keménykedni, de ha ladder indul, akkor tuti azzal nyomulnék és nem az izmos régiekkel.

    #29 | Boss971
    Volt már hogy vettem én is ezt azt. Meg adtam is el. Nincs ezzel gond. Inkább azzal van a gond, hogy kb céltalan már így a játék. A “verseny” régióban viszont nem biztos hogy jó az, ha pénzért előnyhöz lehet jutni. Legyen a kockaság az előny és nem a jövedelem.

    Reply

  • avatar

    Boss971

    |

    [reply]@mikroman (#27):[/reply]Teljesen feleslegesen fikázzátok azt aki vett valamit rmah-n. Vállalom, én is vettem, régen egy másik hír alatt le is írtam. Nekem nincs naponta 6-8-10-12 órán arra, hogy játsszak, de még heti szinten sincs ennyi sokszor. Ezért én is azt mondtam, hogy 2 napi keresetemet “beáldozom”, hogy legyenek nekem is normális cuccaim, amivel élvezet a játék, mert ez még mindig egy játék amit azért játszunk mert tetszik, és ki akarunk kapcsolódni.
    Azzal, hogy az rmah-n elköltöttem két havi McDonalds kaja árát még nem biztos, hogy szapulni kell. Tudom, akinek nem inge, na nekem az! :-)

    Reply

  • avatar

    Hartrog

    |

    [reply]@mikroman (#27):[/reply]Ahogy olvasom a hozzászólásod, nagyon olyan érzésem van pajtás, h neked nincs karaktered, vagy de legalábbis lószart sem értél el vele… Mit gondolsz egy ledder után hány nap múlva lesz ismét teli szeméttel az annyira áhított steril játék ha 20 óra max egy karit kimaxolni és mpl 1-2 re a nulláról is összeharácsolom a cumót 5 nap farm után… Én nem kívánom újra elölről kezdeni a játékot és végigszenvedni a paragonszintezést és gearelést olyan szintre ahol valóban nincs már kihívás a játék mob felhozatalában. Nyilván azon tábort képviselem akkor aki maradna a karakterénél. De az egy kihalt szerver lesz ha a többség elölről kezdi egy ladderrel. Akkor hiába mondod azt basszus, h a karaktereket nem törlik! MI a retket kezdjek vele, ha a játékosok harmada felháborodósból abbahagyja a maradék meg újrakezdi??? Hmmm?

    Egyébként pedig mit is fogsz csinálni? 10-20 óra alatt megint összeharácsolod a 60-at és sprint 300-500 óra alatt a paragon 100? A miért is? Az újabb ladderért másfél év múlva? Ez neked kihívás? Apukám akkor a te fejedben is gondok vannak… Tény, h a jelenlegi helyzet sem rózsás, de már élvezetesebb mint eddig volt, tény, h sokat fog rajta majd dobni egy normális pvp még ha nem is lesz esport, és az itemizáció. Ki tudja mit tartogat még a kieg is. De akárhogy is, ha ladder lesz részemről buknak egy játékost aki mind a két kiegre költött volna, és nagy valószínűséggel csak a fanatikusok maradnak, azok akik ma is és most is még mindig a dió2vel tolják… Hajrá Blizz így tényleg kaszálsz majd… :S :)

    Reply

  • avatar

    mikroman

    |

    [reply]@MephistoiX (#26):[/reply]Ha kevesen játszanak nonladderrel vagy a nem ladderes jelenlegi régiókban ladder kezdés után, akkot az azért lesz mert a két rendszer összevetésében a többség a versengő(bb) rendszert választja. Azaz erre van nagyobb igény.Ha neked jobb a statikus, teleszemetelt és cél nélküli jelenlegi terep, akkor maradsz. Érni most se ér semmit a karaktered. Csak pár bit a rendszerben. Ha ez zavar téged, akkor jobb most abbahagynod. Csak azért értelmetlen kerülni egy újítást, mert Középosztály Vérpistike élvezi, hogy a 100 vagy 1000 dolláros bot-termelte felszereléses kemény egy óra alatt összedobott karaktere szép is jó is, de a változás után már mindenki másról akar beszélni és nem lehet vele a fórumokon akkorát villantani. Vagy hogy Matuzsálem István eddigi 1000 óra játékkal összedobott, de mostanság heti 2 órában használt karaktere fénye kicsit megkopik emiatt.
    Aki játszani akar az majd felhúzza az új karakterét vagy játszik uyganúgy a régi helyen mint eddig. Aki beéri a régivel, az meg nem megy a vadak közé ahol mindenkinek azonosan kemény a hajtás.

    Reply

  • avatar

    MephistoiX

    |

    [reply]@mikroman (#23):[/reply]Nem veszítünk semmit, csak nem fog “érni” semmit a karakter, mivel senki se fog non ladder-ben játszani. Tehát feleslegesen ölünk bele 1000+ órát. Teljesen mind1 hova teszik, ha már különbséget tesznek ladder és non ladder között.

    Reply

  • avatar

    mcreggor

    |

    [reply]@luciferkE87 (#19):[/reply]Blizzard nem arról híres hogy túl bonyolítaná a dolgokat D3-ban, ha bekerül a ladder nem fognak hozzá nyúlni a mostani sc karakterekhez így elkerülik a hőbörgést a játékosok részéről, akik több 10 esetleg 100 eurót/dollárt költött karakterei cuccára, helyette lesz egy új opció a ledder, sc és hc mellett, ha a ladder rendszerben kreálsz egy karit lehet ott is majd felugrik egy szerződés mint Hc-ban csak ott nem az lesz hogy, ha lehal a karid akkor így jártál hanem tudomásul veszed h x idő múlva leressetelik majd ezt a karit, viszont nem hiszem hogy utána a karaktert áttennék egy non ladder státuszba mert a régi diabloban sem volt sok értelme a nonladderben játszani főleg ha nem nyúlnak hozzá az sc-hez, hanem inkább mindenki az új szezont kezdett, ezek a karakterek bekerülnek egy hall of fallen heroes hasonló csarnokba ahol lehet bennük gyönyörködni meg ott lenne alattuk hogy mekkora volt a maxos ladder helyezése.

    Reply

  • avatar

    mikroman

    |

    [reply]@TheMageTalRasha (#22):[/reply]Mindenképp siker lesz. Persze mindenképp lesz sok-sok rinya is, de simán milliós/többmilliós játékos lesz a ladderben szerintem. A pénzes kuncsaftokat meg akár ki is küszöbölhetik a botokkal együtt. Csak minden kereskedelmi csatornát (AH, RMAH, trade ablak, látható dobott item ingame) le kell szépen zárni. Aztán mehet a magatalálós runolgatás. Esetleg valami korlátozott csapatj-kereskedelem lehetne ahol csapattagok csereberélhetnek, de kifele (nem csapat/klántagoknak) szintén zárt a rendszer.

    A csak AH verzió is jó lehet, de simán kijátszható és csak a botokat erősítené. Meg Vastagpénztárcájú Günther és a Hisztis Jácob-oknak kedvezne.

    Reply

  • avatar

    mikroman

    |

    Pár apróság amit a sok demagóg karaktergeneráló ittnagyon nem akar figyelembe venni:
    – a ladder terület teljesen különálló. oylan mintha indítanának +1 régiót. Mégis miért lenne ez bárkinek káros? Aki nem akar nem indul.
    – meglévő karakterek nem törlődnek, nem módosulnak, nem lesznek bekorlátozva semmiben. Azaz nem veszítesz semmit
    – ladder resetkor (ladder forduló végén) csak és kizárólag a régi ladderes karakterek lesznek ÁTHELYEZVE (nem törölve) máshova. ez lehet non-ladder régió, vagy a standard korábbi területalapú régiók. A régi ladderes karakterekkel is lehet játszani bármikor.
    – ladder kezdéskor és fordulóváltáskor mindenki nulláról indul a ladderban. Nincs 4 óra alatt inferno run, meg egyébb marhaság. Szépen végig kell caplatnod az actokon. Vagy találni olyat aki előrébb jár és becsatlakozni hozzá. csak ugye ha mindenki elején kezdi, akkor nem lesz aki megadja neked az Act 4 questet a második órában indulás után :)

    Reply

  • avatar

    TheMageTalRasha

    |

    A Pay Pal Championoknak sem tetszene ez a rendszer, arról nem is beszélve, hogy a legtöbb gazdag fukar, és nem akar még egyszer költekezni, ha már egyszer meg vett valamit. Ami mondjuk jogos. Piac szempontjából a laddsystem eléggé kétirányúvá válik, 50-50% hogy siker lesz vagy bukás, és itt a realmoney ah-ra gondolok. Persze tény a vér frissítés az kellene, de akkor a valós pénz aukciós házat ki kell hogy szedjék, mert sokaknak nem tetszene, hogy amibe valós pénzt öltek bele dobhatják a kukába mert sokan nem képesek feltalálni magukat és ladért sírnak. Igaz ez részben a játék hiányosságai miatt van, de akkor eleve úgy kellet volna ki adni ahogy a prezis vidikben régen beharangozták, nem pedig olyan hiányosságokkal amik még ma is hiányoznak a játékból.

    Reply

  • avatar

    MephistoiX

    |

    Ha SC-ben lesz ladder reset mint a D2-ben, akkor gondolkodás nélkül törlöm a gépemről. Nem azért ölök egy karakterbe 500-1000 órát, hogy utána dobhassam a kukába. Így még megvan az az érzet, hogy a befektetett időnek van eredménye is és örülhetek a karakteremnek.

    Ha bevezetik a ladder reset-et is, az csak azt jelenti, hogy nem tudják annyi + tartalommal felruházni a játékot, hogy évekre lekösse a játékosokat. Az majd leköti őket, ha évente kezdenek új karaktert..ne így legyen. Én ezt nem nevezném jó iránynak, már említés szinten is elveszi a kedvemet a játéktól.

    Reply

  • avatar

    Fege

    |

    Ladder resetkot nem törölnek karaktert, csak annyi történik, hogy az addigi karakterek, illetve itemek non-ladderbe kerülnek, szóval ugyanúgy játszhatók, viszont el vannak szeparálva a ladder karakterektől, azokkal nem tudnak egy játékban játszani többé.
    A Diablo II-ben voltak, akik non-ladderban játszottak, de nyilván a legtöbb ember Ladder-ban játszott/játszik, amit 1-2 (esetleg több) évente reseteltek/resetelnek, így mindenki ismét a 0-ról indul(t).

    Reply

  • avatar

    luciferkE87

    |

    [reply]@Professor J (#17):[/reply]vagyis ha most van egy lvl60as karakterem XY paragon lvl-el, akkor újra lvl1től kezdeném a játékot? vagy a D3 jelenlegi állapotában hogyan valósulna ez meg? úgy, mint a 2. részben ahogy leírtad?

    Reply

  • avatar

    Boss971

    |

    Én biztos két kézzel vágnám bele a TV-be az egeret, meg a billentyűzetet ha resetelnék a karaktereimet. Csinálják annak akinek akarja, de ne nekem!!!

    Reply

  • avatar

    Professor J

    |

    [reply]@luciferkE87 (#16):[/reply]Ladder=Ranglétra, a D2-ben annyiból állt, minél rövidebb idő alatt elérni a lvl 99-t, ami elég nagy meló volt, bár ha ügyes voltál, akkor 4-5 óra alatt megvolt a lvl 80. Resetkor a Ladder karakterek non-ladder státuszba kerültek, így nem minden tárgy/rúnaszó volt elérhető.

    Reply

  • avatar

    luciferkE87

    |

    bocs a kérdésért, de vki lécci magyarázza már el nekem hogy mi is pontosan ez a ladder a diabloban és hogy valósult ez meg a 2. részben még anno. sajnos én ezt nem vágom, mert nekem azokban az időkben nem volt netem, így csak singleben játszottam, vagy max lanon. azt vágom, h resetelődik a karakter, de kicsit pontosabban lécci :D

    Reply

  • avatar

    Fedayn

    |

    [reply]@Matthew (#12):[/reply]Én már az elején ugyan ezt mondtam… sajnos. Én pl, hiányolom benne, hogy mondjuk egy barbár hatékonysága kizárólag a str staton múlik. Szerintem a barbárnak egy olyan állandó “tank” karakternek kellene lenni, aki bent áll a sűrűben, bírja, állja az ütést.
    Ehhez kellene egy normális dodge rendszer, illetve rá is épülő barbár karakter, ami kihasználná a dex statot pl. De még ez sem lenne elég, én nem látom azt sem, hogy ha lenne is ilyen dodge rendszer, akkor sem engem ütnének a mobok, hanem mindenki mást. Hiányzik belőle az first target lehetősége… nem tudom, ezeket máshol tök jól megoldották, itt meg kizárólag minden azon múlik hogy mennyi a dps.

    HC persze király, én is élvezem már így magában is :-)

    Reply

  • avatar

    oki86

    |

    Ladder azét vissza hzna pár emenrt hisz mindne 0 ról kezdődne!
    Szerintem kéne egy opció hogy ah vagy ah nélkül szeretnd játszani a karidat, és csak olyan karakterekkel tudnál játszani aki szintén nem kérte vagy kérte az ah-t! Igy talan izgalmasabb lenne a játék és a trade chanel is !
    Pvp halott ! amíg nem orvosolják azt, hogy a barbár halhatatlan a dh 2 shotbol öl ranged enemyt , a WD hauntal meg 1 spellből szinte bárkit, szar marad !

    Reply

  • avatar

    Professor J

    |

    [reply]@Matthew (#12):[/reply]A blizz is megmondta, hogy nem terveznek belőle e-sportot, szóval arra kíváncsi leszek lesz-e pálfordulás náluk, ennek ellenére egy PvP Ladder nem kizárt.

    Reply

  • avatar

    Matthew

    |

    [reply]@Professor J (#2):[/reply]Mindenféle sértés nélkül, ahhoz túl buta ez a játék, hogy ebből e-sport legyen. Ahhoz kellene taktika meg egyenlő feltételek is.

    Reply

  • avatar

    Singa

    |

    Ilyenkor, amikor ilyen elemeket raknak bele a D3-ba, ami már régen benne volt és működött is a D2-be, úgy fáj a szívem… Ilyenkor kérdezem meg, hogy miért kellett egy D3, ahelyett, hogy a D2-höz csináltak volna egy kiegészítőt, amibe benne van az új engine és még néhány új játékelem. Az a játék, még a játékmenetet tekintve ma is csúcs kategóriás (véleményem szerint), az egyetlen dolog, ami mindig elriaszt attól, hogy rákockuljak, szégyen szemre az a 2013-as szemmel nézve az a ronda (tudom, hogy csak elavult, akkoriban szép és hangulatos volt…) grafika… A blizzard, ha most csinálna egy kiegészítőt a D2-höz egy új, szép, hangulatos engine-el (ami nem egy tündérmese könyvet csinál a játékból) engem egyáltalán nem érdekelne, hogy ugyanazt a játékot adnák el, nem érdekelne, hogy kiegészítő és 15,000 Ft-árt árulják, én megvennem sok más emberrel egyetemben… Kár, hogy ez csak álom marad

    Reply

  • avatar

    Professor J

    |

    [reply]@szalontai (#7):[/reply]Igen húzással, amúgy én sem látom értelmét SC laddernak.

    Reply

  • avatar

    Mephizto

    |

    Sima SC laddernek nem sok értelme van, tényleg a botok és a koreai kissrácok vezetnének csupán, akik napi 24 órát játszanak egy karakterrel egymást váltogatva. 3 hónap után én is újra elővettem a játékot, de kizárólag HC-ben. Egész más játékstílus, az első hősi halott után level46-ig vittem el második karakteremet csupán, de még mindig vannak “kékek” is amiknek lehet örülni, az AH pörög ezerrel.. Minden tartja az értékét, mindent el lehet adni. 2 milliót összeszedtem gyakorlatilag szemétből :) Nem játszom sokat, napi 1-2 óra kb. 2-3 naponta, de ezerszer jobban odafigyelek, sokkal jobb mint átrohanni a sok sárga felett, hátha esik legendary vagy set item.

    Erre (is) kéne építeni valami laddert, mert HC-ben egész más az élet. Itt még számít a szint is, nem húzható fel a karakter eszetlenül gyorsan. Hiába overgear-elt valaki, ha rohan, meg fog halni. Nem mondom, hogy az SC laddernek nincs értelme, de a HC ladderben sokkal nagyobb fantáziát látok, ezzel sokkal több emberrel meg lehetne ismertetni ezt a jó kis játékmódot.

    Reply

  • avatar

    Huncrafter

    |

    Szerintem valamilyen relikviákat találhatnának ki, amiket játék során a különböző act-okban lehetne megtalálni.Ezek függetlenek lennének az MF szinttől,csak a játék mennyisége számítana.Aki az adott szezonban a legtöbbet gyűjti az a nyerő.Megfelelő mennyiségű relikvia után egyedi név járna (matriarch..d2..:) ),vagy ilyesmi.

    Reply

  • avatar

    szalontai

    |

    [reply]@Professor J (#5):[/reply]4-5óra? Akkor ha húznak nem? Vagy single/puggal is fel lehet szintezni ennyi idő alatt? (tényleg érdekel, mert most vagyok 30körül és 3-4óra van benne)
    De szvsz ha ladder lenne, akkor jóval több lenne, mert nincs cucc az ahban (haháá érdekes kérdés, ladder (rm)ah, nonladder (rm)ah), nincs haver aki húzzon, azért jelentősén lassabb lenne.

    Reply

  • avatar

    Matthew

    |

    Ha nem lenne az egész harcrendszer ilyen faék egyszerűségű, lehetne itt is APM-et, EPM-et stb mérni, hogy 1 perc alatt ki mennyi utasítást ad ki, hogy mikrózik stb. Mivel viszont jelenleg a jobb karakterek 90%-a lézerben-tűzben 3 mob közt állva is vígan álldogál, bárminemű támadás nélkül is, ezért ez egy halott ötlet.

    Jó lenne valahogy olyan irányba elvinni a játékot, hogy picit azt érezze az ember, hogy ehhez ész kell, és nem csak az ellenfelek darálása. Most is van ilyesmi, a jól elosztott loh – meg miegymással, de azért nem az igazi. Tudom, ez nem egy olyan játék, de picit jó lenne, ha többről szólna az egész mint az ellenfelek halomra ölése. Ha a skillek elosztása már úgysem igen számít, mert átvariálom amikor akarom.

    Reply

  • avatar

    Professor J

    |

    [reply]@Linkin (#3):[/reply]Jogos, de mivel a szintezés már csupán 4-5 óra lvl 1-60 húzással, jobb ötletem nem támadt, de lehetnének ilyen Iron man ladderek, hogy ah-ból nem lehetne öltözködni, XY boss kill csak kékben, stb. és itt pl. az idő számítana, milyen gyorsan ölöd.

    Reply

  • avatar

    Hogzylla

    |

    HC PvE vagy PvP Laddert csinálnék a helyükbe.. annak látom egyedül értelmét.

    Reply

  • avatar

    Linkin

    |

    Az a baj,ha ilyen lenne a PVE ladder akkor a botok vezetnék folyton :) Meg az sem mind1 ki hány Mp-ben játszik

    Reply

  • avatar

    Professor J

    |

    [reply]@Darc1n (#1):[/reply]Lehet, hogy a végén pálfordulnak és e-sport lesz belőle mégis?Nem tartom kizártnak, de kevés rá az esély, mondjuk a PvP ladderhez előbb egy PvP-t is kellene produkálniuk, amit ugye meignt előlről kezdenek gyártani. Szerintem 2 ladder kellene, egy a PvE-seknek, egy a PvP-sek, pl. PvE-ben mint ami van 1-2 ilyen ladder, hogy mennyi elit/champion pakkot ölsz meg x idő alatt, mondjuk havi szinten. PvP-re meg Win/Loss arányos ladder, és mondjuk az egymás elleni eredmény is számítana.

    Reply

  • avatar

    Darc1n

    |

    PvP ladder kellene oszt jónapot. A D2-ben még nem volt lehetőségük PvP rendszert megalkotni, manapság pedig már nem sok ember érezné kemény versengésnek azt, hogy kinek van nagyobb szintje/stb.
    Legyenek csak nyugodtan a játéktudásuk szerint rangsorolva az emberek, arénákkal versenyekkel, e-sporttal, hiszen most ez a trend. Nem is értem, miért kérdés ez a Blizznél.

    Reply

Leave a comment

You must be logged in to post a comment.