Kezdőlap Hírek Diablofans interjú a fejlesztőkkel

Diablofans interjú a fejlesztőkkel

2
0
MEGOSZTÁS

A Diablofansnak megadatott a lehetőség, hogy interjút készítsenek a fejlesztőkkel, Josh Mosqueira-val, Travis Day-el és Wyatt Cheng-el. Ennek eredményeképpen egy rövidebb összefoglalót tettek közzé:

A játékról:

  • Lesznek bejelentések az újabb változtatásokról még BlizzCon előtt
  • Annak ellenére, hogy Travis szereti a PvP-t reméli, hogy a Diablo III nem fog az eSport útjára lépni, mert ez esetben csökkenne a PvE játékélménye ami azért lenne gond, mert maga a Diablo elsősorban PvE játék
  • Az Archon és Wrath of the Berserker módosítások nem önmagukban érkeznek majd, hanem részei lesznek egy nagyobb class változtatásnak.
  • A Blizzard dolgozik a Mystic játékba kerülésén, de még nem döttötték el, hogy milyen különleges dolgokkal jelenjen meg a játékban.
  • Beszédtémát képez a Paragon level account szinten való fejlődésben arra az esetre vonatkozóan, mikor plvl100-as karaktereinkkel játszunk. Ezen felül felmerült a statok elosztásának lehetősége a paragon kapcsán.
  • Abban az esetben, ha változtatások érkeznének a Paragon kapcsán, akkor azok a játékosok, akik teljesítették már a követelményeket, a patch napján megkapnák az ehhez fűzött jutalmakat.

A fejlesztési folyamatról:

  • Különböző Blizzard fejlesztési részlegek nem csak visszajelzéseket küldenek egymásnak, de segítik is egymás munkáját a fejlesztésben.
  • A csapat számára hatalmas inspirációt jelent a játékosok által felvetett ötletek halmaza, beleértve a hivatalos fórum és a Diablofans-on megjelent “javaslatok” cikkeit, fórumtémáit.

A konzol verzióról:

  • A fejlesztői gárda épp most kapta meg az új generációs konzol fejlesztői csomagot és nagyon tetszenek nekik az új lehetőségek. Szeretnék kihasználni a trackpad és a megosztás gomb adta lehetőségeket.
  • A Diablo III az új generációs konzolokra nem fog megérkezni azok debütálásának időpontjában. Várhatóan 2014-ben fogják kiadni ezekre a platformokra. A fejlesztők szeretnék valóban kihasználni az új generáció nyújtotta lehetőségeket és nem csap portolni akarják a játékot ezekre a platformokra.
  • A játékot nem tervezik mobil eszközökre fejleszteni (például tablet – a szerk)
  • A kiegészítő kapcsán az elsődleges szempont nem az lesz, hogy minden platformra egyszerre érkezzen meg a játék hanem az, hogy a kiegészítő nyújtotta új lehetőségek minden platformhoz a lehető legjobban passzoljanak.

A game directorról:

  • Jay Wilson felkereste Josh-t, szeretné a Lead Console Developer-i pozíciót elvállalni tekintettel eddigi együtt töltött munkáikra.
  • Josh szabadidejében játszik más ARPG-kel is, de nem veti meg a Call of Duty-t sem. Jelenleg a The Last of Us-t szeretné kipróbálni.
  • Travis arról beszélt, hogy Josh mindig a “nagy képben” gondolkozik és hogy a kisebb változtatások hogyan formálják a játékot hosszútávon egy nagy egésszé.

forrás: diablofans