RMAH, vessző avagy a trade megváltó karakter és ladder téma

Dyingsoul . Hírek 892

ah

Egy fontosabb hotfix érkezett tegnap: az RMAH-ban már nem 10 milliós a minimum gold listázási tétel, hanem ennek ötszöröse, 50 millió. A ár maradt változatlan, tehát a játékosok az eddigi 10 millió helyett 50 milli goldot is vehetnek akár 0.25 eurós vagy dolláros minimum árfolyamon.

During tomorrow’s scheduled maintenance, we will be applying a hotfix in both the Americas and European gameplay regions, increasing the maximum stack size for gold listings on the real-money auction house from 10 million to 50 million *. (As with previous changes, the minimum price per stack will remain at $0.25.)

For those who may be curious, this change is being made to ensure that the price of gold in the real-money house remains competitive compared to third-party sites. Since one of the goals of the real-money auction house is to provide players a safe place in which to both buy and sell commodities, we want to make sure it continues to be useful and that don’t players to feel forced to use third-party sites simply because it’s the cheaper option. Also, for those who may be concerned, please rest assured that the bug which caused the gold dupe back in May (when we raised the stack size cap to 10 million) has indeed been resolved and should not resurface as a result of this hotfix. Even so, we will be conducting extensive testing in the live game environment during maintenance before bringing the servers up to verify that no new issues were caused as the result of raising the cap to 50 million.

Once this hotfix is live, we’ll post an update to this thread as well as on the front page of the community site so you won’t miss out. Thanks!

* Please note that this change will only apply to gold auctions created after the hotfix has gone live; any auction posted beforehand, as well as those still active when the hotfix is implemented, will continue to be valued at 10,000,000 gold per stack. (forrás)

Bizonyára sokunknak szúrja a szemét az üzletelgetés folyamán az elválasztó karakterek hiánya: a sok nulla egyszerűen egybefolyik és csak meredünk a képernyőre mikor üzletet próbálunk lebonyolítani akár trade ablakon keresztül, akár az AH-ban. Nos az egyik játékos viccesre vette a figurát és azt tanácsolta a hivatalos fórumon, hogy az eliteknek legyen 50% esélyük vesszőt dobni, amit fel lehet használni egy-egy üzlet bonyolítása során. A vessző felhasználása után persze eltűnik és újabb vesszőket kellene farmolnunk. Vaeflare vette is a lapot, de komolyra fordítva a szót újabb ígéretet kaptunk arra nézve, hogy ennek hiányával ők is tisztában vannak és már tervben van a javítás, azonban erre vonatkozó pontos időpontot most sem kaptunk.

Make commas have a 50% drop rate chance from elite packs. Players then can use them in either the trade window or AH. Of course commas must be bound on account to encourage play time.
Ah, the rare and elusive comma!

We agree that the lack of commas in both player trade windows and the Auction House is not ideal and that is can lead to some very bad experiences for players, and it’s definitely on our radar as something we would like to change. We have concrete plans to do this (seriously), but we don’t have an ETA on when we’ll be implementing this change just yet. As it stands, it’s something that is likely to coincide with other changes relating to the Auction House and itemization, so hang in there! (forrás)

Pot of Gold

A ladder téma úgy látszik felkeltette a Blizzard érdeklődését: azt kérik a játékosoktól, hogy osszák meg velük mit várunk el, miket szeretnénk látni egy ladder szerű játékmódban. Néhány konkrét kérdést is szegeztek a játékosok felé: Szeretnénk-e egy elszeparált aukciósházat a játékmódhoz? Engedélyezett legyen-e a trade ablak? Milyen gyakran szeretnénk reseteket? Szeretnénk-e ehhez a játékmódhoz újabb karakter helyeket az accountjainkon és ha igen akkor hányat? A véleményeiteket akár ti is megírhatjátok ezzel kapcsolatban, a Grimiku által figyelt fórum linkjét a forrás gombra kattintva éritek el.

We’re investigating the possibility of adding a ladder-like system to Diablo III. Nothing is concrete yet, but we’d love to hear from you about what you’d like to see in this kind of feature.

– Would you like access to a separate auction house?

– Would you like to include player trading via the trade window?

– How long would you like the resets to be?

– How many character slots should we enable?

– Should the characters take up existing slots you currently have? (forrás)

Bár a Diablo 2 nem egy mai darab, mégis még mindig odafigyelnek a játékosok visszajelzéseire: Külön szekció van a régebbi játékok visszajelzéseinek fogadására, ennek ellenére jó tudni, hogy Diablo 2-es témában is adnak kék válaszokat a Diablo 3 fórumain.

Hi Sin, the legacy forums found here are regularly attended to by our support representatives who also check DIII’s tech section. For specific technical assistance with any of those older titles, I would advise posting in the legacy tech section. If you don’t get a prompt response, go ahead and post the question here and I’ll do my best to get you an answer, or help redirect attention to your original post.

For general account assistance, I would ask that you contact us through our Customer Support portal, which is found here. Cheers!

o.o;; This is the first blue response I’ve ever gotten…….. 

I .. I was just asking if you guys could also take measures to stop bots on your D2 servers so I can host public games.

Happy to respond :) To be clear, we do have an administration team that is constantly engaged in working to protect our games from exploitation. I won’t be able to offer specifics about how that team goes about its investigations, but we do want to continue to do the best that we can to protect the integrity of our games, both newer and older. If there’s any specific report that you’d like to provide us, you can send word with as much specific information to hacks@blizzard.com

Thanks, Sin! We appreciate it!(forrás)

Comments (23)

  • avatar

    mikroman

    |

    [reply]@Abiondi (#20):[/reply]Előzőleg csak gyanítottam, hogy nem igazán vagy te képben, de most egyértelmű már. Ha esetleg dobsz egy d3 armory linket, vagy btag-et, akkor megsasolnám hogy állsz. Ja, hogy NEKED nincs játékod, csak élősködtél egy haverodon? Akkor a karakteredet nézném meg ha még nem törölték. Bár sok haszna nem lenne. battle tag, armory…. Ismerős? Vagy ennyire azért nem érdekelt a játék? Vagy csak SC2-n vagy meghívott vendég, de d3 megvan? vagy az is ilyen?
    – SC2: csak EGY kieg van hozzá. HA neked vagy a haverodnak kettő van, akkor téged átvertek.
    – nem egy faj, hanem egy hadjárat volt az “alap” játékban és egy másik faj hadjárata a kiegben. A campaign is elég hangulatos lett azért. Milyen nehézségen toltad? Mert ha valami tök alap szinten, akkor persze gyenge meg unalmas. Hard-brutal környékén azért már elég jó bemelegítő. Főként ha a plusz pontokat/küldetéseket is teljesíted a fő küldetéssel egy időben. (Bizony, van ilyen is benne). A játék fő része, ami hosszú ideig leköthet (a SC1 – BW–hoz hasonlóan) a multi. HA ezt kihagyod, akkor kb olyan mintha az SC1-ből megnéznéd az introt és eldöntenéd, hogy szar játék. 4 comp ellen bw-ben? Itt is van különbség. SC1-ben a sebességet állíthattad és kb ebben ki is merült a “Nehézség”. Az AI ugyanolyan s*ggh*lye volt minden “nehézségen”. SC2-ben azért már izmosabb az ellen. Nem csak gyorsabb a játéksebesség. Persze az erősítéssel némi előnyöket is kap, de hatékony BO-kat is használ. a 4 sc1 comp az kb mi lehet? Egy hard AI SC2-ben? Több biztos nem.
    A kikopásról annyit, hogy volt sok haverom akikkel nyomultunk SC1-ben, de MIND kikopott már sok éve. SC2-ben mindig van onlyne ismerős és a ladder rendszere is olyan, hogy nem esélytelenül indulsz (többnyire). SC1-ben az ellenfél keresés vagy fapados volt, vagy nem is létezett. Persze ezt nem tudhatod, mert a lényeget hajlamos vagy kihagyni a játékokból…

    2. Diablo: te kb a casual gamer szintet is nehezen ütöd meg. Ha lenne egy karaktered amivel foglalkozol és nem csak mindenbe bele-belekapsz, akkor tán még élveznéd is. Lehet sok gyengítés volt, de az erősséget olyanra állíthatod amilyenre akarod (Monster Power) és olyan buildet használhatsz amilyet szeretsz. Nincs az, mint D2-ben, hogy 1 skillre épül az egész karakter, van esetleg 3-4 szinergia amit sose használ skillként de kötelező és a skillek nagy hányadát annyira ritkán használják, hogy szerintem az se jegyzi meg nagyon őket akinek ez a “fő” kasztja. Buildek közt nincs átjárhatóság (na jó, most már van csekély 6-8 év után, de kissé rugalmatlan az is). No, megyek megnézem mit is alkottál a fórumon. Kiváncsivá tettél. Ugye nem búgócsigát építettél “barbár” címszó alatt. ugye tudod, hogy az egy vicc amit bentfelejtettek. Ha ezt nyomnád, akkor fontolj meg egy BARBÁR buildet esetleg. Lehet szórakoztatóbb lesz (bár a dt is az lehet egy szűk rétegnek). Egyébként a forrásokat az “MP8 képes karakterekhez” kirunoltad, találtad, vagy kivásároltad valós pénzért? Nem mindegy…

    Az SC1-2 “casuál” rétegről meg:
    ” Egy casual, havi szinten 2-3 órát játszó játékos ”
    EZ nem casual, hanem nem létező felhasználó szint. A casual réteg a bronz játékos, meg a silver liga. Ők azok, akik játszanak. Akik legalább MEGPRÓBÁLJÁK: EZ kiteszi a teljes játékosállomány felét-kétharmadát. nem kell hozzá nagy érzék. Minimális játék és egységismeret és kb ennyi. Ide még BO ismeret és az egységek countereinek ismerete se feltétel. Jól elvannak ők is. MAgukhoz hasonlókkal játszanak és nagy átlagban azért a felét megnyerik (kivéve a leginkább kezdőket, akik csak prédák amíg bele nem jönnek).A te “szinted” ez alatt van. Ha játszanál, akkor bronzba simán lehetsz. Vagy akár “feltörhetsz” silverig. Ha nagyon nem érzed, akkor maradsz bronzban. Egyszerűen mert lejjebb nem eshetsz. Jelenleg nem hiszem, hogy megütöd az átlag bronz szintet. Ahhoz már kevés a BW-s unitok és BO-k ismerete. Az “új” egységek túl erősek ahhoz, hogy kimaradjanak. Ha csak BW-s egységeket használsz… hujjujujj, mindenki szeretne. Szerintem kezdj bele mégis. Sok havert szerezhetsz. Mindenki szeretni fog :)

    edit: megsasoltam a D3 Armorydat. Ha ez 120 órából jött ki, akkor nem is rossz. A Wizard például egész pofás lett. A barbár viszont a Mókamiki build (búgócsiga/prögettyű/DT). Ha engem kérdezel ez elég uncsi skillezés… Persze ha neked ez tetszik, akkor nem szóltam. ;)

    Reply

  • avatar

    morzdomigron

    |

    [reply]@Abiondi (#20):[/reply]Te tényleg el is hiszed amit leírsz? Ezeket komolyan gondoltad? SC2 ultrakirály folytatás lett és még ha a multit hanyagolod is a kampányt végig toltad? Mindkét résszel? Akinek kimaradt jelezném hogy EPIC a szó legszorosabb értelmében és ne hagyja ki mert megfosztja magát egy örök élménytől!

    ON: Ez a veszőtalálós vicc hatalmas én nagyon rajta lennék:).

    Reply

  • avatar

    esox

    |

    [reply]@Abiondi (#20):[/reply]Fú hát szigorúan csak a starcraftos részre reagálva kis helyesbítések (nem tudom honnan szeded az értesüléseid és a statisztikáid amúgy, de hidd el elég rosszul látod ezt a sc témát vagy ha elhiszed amit írsz róla tényleg ajánlom, hogy játsz vele még pár órát lehetőleg ember ellen).

    1. “Megvett teljes játékot próbáltam ki, mind a két eddig megjelent kiegészítővel.”
    Én egy kiegészítőről tudok. Az sc1-é a brood war sc2-é a hots. Sc2-höz lesz két kieg a következőre bizti kell még várni másfél évet.

    2. “néha szoktam játszani rajtam egy-egy pályát 3-4 gép ellen” “másik játékos ellen sosem játszottam, nem is fogok”
    Ez egy silver szinten sc2-ző játékosnak is sokat elmond arról, hogy milyen szinten is tudod valójában megítélni a játék mélységeit (szigorúan a játék dinamikáját, taktikáit és meta gémet érintő kérdések miatt mondom no offense)

    3. “Régen kb. 10 ismerősöm is játszott az SC1-el, ma egy se játszik a második résszel.”
    Nálatok így alakult. Gondolom nekik se a starcraft volt a csapásirány :) A régi bw-sek közül rengetegen játszanak a 2-vel. Még mi lan öregek is. Az én mintámat 25-30 év + emberek alkotják és azért heti szinten feltűnnek 1-2 gémre ami nagy szó.

    6. “Egy casual, havi szinten 2-3 órát játszó játékos számára nem mutat sok újat az SC2″
    Hát igen. Ebben is zergek meg robotok vannak és itt sem csípik egymást. Az első Ford óta se volt sok újdonság. Benzin kell bele és odavisz…

    4. “az SC1 népszerűségét 10 év után sem kezdte ki az SC2″
    Nem, csupán a játék fő hazájában leállítottak egy 10 éve töretlen bw ligát és váltottak sc2-re. Offline bw event már nincs sc2 meg már nem tudja, melyik rangos versenynek adjon még WCS pont osztási jogot. ICCUP maradt még a bwseknek online, azon kívül nincs már játékos sajnos.

    5. “SC1 szinte elnéptelenedett volna, az SC2 szerverek pedig rogyásig lennének. De nem így van”
    De, ez pont így van.

    Ne érts félre nem védem egyiket sem mert ugyanúgy szeretem mind a két részt, bár az elsőt már én is rendesen hanyagolom. Csak fájt olvasni :)

    Reply

  • avatar

    Abiondi

    |

    [reply]@ (#19):[/reply]1, Megvett teljes játékot próbáltam ki, mind a két eddig megjelent kiegészítővel. A szó szoros értelmében véve igazad van abban, hogy nincs meg nekem a játék, de mivel tudok vele játszani, így amit akartál vele sugallni, na az nagyon mellément. A laptopomon az SC1 most is fennvan (mármint a BW kiegészítővel és portable változatban:), és néha szoktam játszani rajtam egy-egy pályát 3-4 gép ellen. De az SC2-t is nagyon vártam, de isten bizony az első faj (értsd. játék) majd a második faj (értsd. első kieg) után is megpróbáltam, de nem ment, nem kötött le. Persze lehet jönni a klisés érveléssel, hogy felnőttem blabla, de ha az SC1 leköt, az SC2 meg nem, akkor ott bizony máshol van szegény kutya elásva. Régen kb. 10 ismerősöm is játszott az SC1-el, ma egy se játszik a második résszel. Tudom, ők is őrületes baromságokat tudnának mondani róla.

    2, Már több helyen és alkalommal is leírtam több témában is (legutóbb a barbár fórumon amikor a barbimat öltöztettem illetve csináltam neki geart): minden tiszteletem azoké (értsd: tietek), akiknek van ideje ilyen játékokra, illetve olyan szinten játszotok amilyen. Én kb. 120 óra tiszta játékidőt tudok felmutatni 5 karakterrel 15 hónap alatt, aminek a harmada kb. annyival telt, hogy be voltam lépve és álltam valahol, én meg a géptől x méterre mást csináltam.
    De a kijelentésemet az elmúlt évek játékainak a stílusa, komplexitása és eladási statisztikái is alátámasztják: a túl komplex játékok nem válnak tömegtermékekké. Lásd. a D3-at: kihozták az infernó fokozatot, ahol a fő tápos karik estek keltek… aztán odáig jutottunk 1 év alatt, hogy még én is boldogulok 4 féle karival MP 8-on, ami magamból kiindulva szégyen.
    Hiába jöttek ki esetleg jó és komplex játékok, ez utóbbi lett a haláluk is: legjobb példa az EVE Online. Rohadt jó játék, de az évek során annyit butítottak azon is, hogy jaj, de még így is bonyolult, és emiatt nagyon rétegjáték is lett belőle.

    Ugyanez a helyzet a Heroes 6-tal is: fenn van a gépemen a Heroes 3 – Armageddon’s Blade, és játszogatok, de a H6 olyan szinten nem kötött le, hogy 2 után kapott egy Uninstallt… bonyolultabb is lett (talán), de a feeling nem lett ugyanaz.

    És végül az SC2 ami miatt itt páran keresztre feszítettek (nem baj az, ha különböznek az ízléseink, csak az a gáz, ahogy ezt mások nem bírják elfogadni), de ha a battle netes statisztikákat is megnézitek, nem a ti verziótokat támasztja alá: az SC1 népszerűségét 10 év után sem kezdte ki az SC2, pedig ha nektek lenne igazatok, akkor az SC1 szinte elnéptelenedett volna, az SC2 szerverek pedig rogyásig lennének. De nem így van.
    (Számokban: a Blizzard az SC2 eladásaival az első 48 órát illetve az első hónapot emelte ki, ami rekord volt, csak hogy a negyedéves értékesítést már nem nagyon verték nagy dobra, sőt amikor kiderült, hogy az első hónap után az eladások felfutása ki is fulladt a Blizzard részvényeinek az ára meg is zuhantak, amire a hivatalos magyarázat az volt, hogy sokan túl sokat vártak a második résztől.)

    Casual szinten pedig, ahol én vagyok, és még több millióan azt kellene megértenetek, hogy amit az SC-ben kitaláltam magamnak taktikákat gép ellen (másik játékos ellen sosem játszottam, nem is fogok) az most is ugyanúgy működik -> akkor sok minden nem változott. A kampányok jók lettek, de ez két dolgot lehet érteni: szépek az átvezető videók és hosszúak a kampányok, mert a történet ott is kitalálható mint a D3-ban, és az alkalmazandó def/off technikák az SC1-esek is használhatók. Persze vannak új egységek meg módosultak speckók, de a lényeg megmaradt, és ezt minden kritikában is elolvashatjátok ami megjelent a játékról bármilyen nyelven: igazán nem mertek hozzányúlni az első részhez.

    De tömören:
    Egy casual, havi szinten 2-3 órát játszó játékos számára nem mutat sok újat az SC2. Nektek valszeg az új lehetőségek kifogyhatatlan tárháza. A bibi az, hogy nem a ti (szűk), hanem a mi(széles) rétegünk tartja el a Blizzardot(és a többi céget), és ez látszik a nerfek számában is bármely játékot is nézzük.

    Reply

  • avatar

    esox

    |

    [reply]@Abiondi (#7):[/reply]Ekkora bődületes baromságot, hogy vagy képes írni sc2-vel kapcsolatban majdnem lefordultam a székről. :DD Aki nincs képben egy játékkal sőt meg sincs neki ne okoskodjon már könyörgöm.

    Reply

  • avatar

    Orpheus

    |

    [reply]@Matthew (#10):[/reply]Pont ez zavart D3-ban hogy döglassan mozog a karakter.. mintha lassított felvételt néznék.

    Reply

  • avatar

    Orpheus

    |

    [reply]@mikroman (#8):[/reply]Íme egy jó példa aki bevette az etető dumát. :D

    (5. kommentben leírtakra)

    Reply

  • avatar

    Orpheus

    |

    Csak halkan mondom, de ez a vesszős ötlet amit a játékos írt elév fun lenne élesben.

    Reply

  • avatar

    Adam

    |

    Üdv,

    akkor hát lássuk..
    ahogy látom a GAH-t próbálják kiüríteni a gold inflálódásával…terelik az embereket az RMAH irányába, ami a blizznek maga a paradicsom és sajnos a pay to win előszobája…egy idő utána GAH-ban max receptek, nyersanyagok és hasonlók lesznek, meg olyan cuccok,amiket kb a vendoroknál is kifoghattok majd…
    Nem értem, miért ne lehetne megfelelni a casual és a hardcore játékosoknak egyszerre? Alig kéne változtatni dolgokon, a casual simán öldökölhetne 2-3 nehézségi fokon..ellenben a 4. , 5.-en már keményen oda kellene figyelni,ismerni mindent és tudatosan tervezni a karaktert…pl az attribútum pontok elosztása is csak ebben a játékmódban lehetne, annyi,de annyi lehetőség van ebben a játékban, mint ahogyan előttem is írták, eszméletlen jó, pörgős a játékmenet..csak hiányzik a mélység, a taktika..és kérem senki ne beszéljen itt nekem skill,meg build diverzitásról, mert ez baromira hiányzik a játékból.. a skillek jelentős része 1 kaptafa…most hogy 20% fire damage vagy 30% arcane damage..kit érdekel? Mikor az ellenfeleknek semmi resistjük nincsen…ha minden oylan skillt kiveszünk,ami pótolható, másikkal, akkor kb az 50%-a menne a levesbe, ha azt is kivesszük,ami inferno-n már használhatatlan,akkor újabb 20% kuka…nem sok minden marad…item-eknél detto..és nagyon nagyon kevés a prefix és a suffix…és azok sem változatosak…csak elsődleges ellenállás van, másodlagos nincs is…és az ellenállások is csak a cp-khez, elitekhez és bossokhoz kell, mobokhoz nem…rengeteg a kihagyott ziccer….(szándékosan? remélem…:)
    Nekem csak ez fáj és ezért van az, hogy kb 1óráig élvezem, utána megunom…mert hiányzik a mélység…
    A minap elővettem a kedvenc hack and slash játékomat, a Titan Quest-et, felraktam hozzá egy brutálisan nehéz modot és ahhoz még 1 kiegészítést…és igen…megvan az az érzés, hogy nah még meglépem a szintet..nah még játszom, míg tele lesz az inventory, nah még a következő dungeon-t kipipálom…és hogy miért? Egyszerű.mert ez 1 mod…ami kifejezetten a játékosok szemszögéből készült…nem tudom, mikor, melyik dungeon-ben jön valami brutális ellenfél, vagy mikor esik ki 1 olyan cucc, ami teljesen megváltoztatja a játékom…rengeteg relic,charm, rengeteg epic és legend item….egyedi unique szörnyek…az egyik miatt ki kellett lépjek tegnap a játékból és újra vissza és megint ki és megint vissza és farmoltam 3 órát….tudatosan..míg összegyűjtöttem 1 relic-et, ami adott nekem 60% life leech resist-et..és úgy már le tudtam verni, s mentem tovább…és a poén…mindezt normál fokozaton……
    1 moddolható játéknál ki nem tojik a casualokra?? hisz a modder társadalom azoknak készíti,akik izzadni akarnak játék közben…
    De mesélhetnék a már említett Heroes 3-ról, 4ről…meg kell nézni, hogy a user made map-ek, sokkal nagyobb kihívást, perspektívát,tartalmat adnak az ember kezébe(képernyőjére), mint amit a játékfejlesztők el tudtak képzelni…

    és 1 kicsit más, 1 informatikai cégnél dolgozom..van 1 igen jelentős külföldi partnerünk, akiknek szállítjuk a szoftvert..megvannak a határidők miegymás…és sokszor bizony nagyon hülye extra igényeik vannak az áron felül..ingyen…amiket mi mosolyogva lefejlesztünk..és hogy miért?? mert mi tudjuk, hogy nem nézhetjük őket hülyének..mert ha figyelmen kívül hagyjuk őket,akkor a következő megrendelést nem nekünk fogják leadni..
    Mi nem hype-olunk, mint a Blizz, nem vakítunk..hanem megteszünk mindent, hogy az ügyfél elégedett legyen..és hogy ez hová vezet? 3 éve 180-an dolgoztak a cégnél..ma 470-en…szóval így is lehet…

    Reply

  • avatar

    Aakos

    |

    Szerintem alapvetően arra kéne megoldást találni, hogy az AH kiürüljön. Erre pedig nem tudom mi a jó megoldás. Mondjuk a Ladder az lehet megoldás, mert ha reset van akkor a Ladder AH-ra is mehetne a reset, ami volt nincs.

    Kicsit visszaszorítaná a kínálatot a már sokak által emlegetett account, vagy ne adj Isten karakter bound megoldás. Ergo vagy eladod, vagy megtartod, de a kettőt együtt semmiképp sem.

    Kicsit brutális megoldásnak tűnik, de a minap azon gondolkoztam el, hogy ha a set és legendary cuccokat nem lehetne javíttatni, vagy ha mégis akkor csak nagyon drágán és/vagy csak limitált mennyiségben, akkor az itemek lassan elhasználódnának. Ez viszont több kérdést is felvet. Félő, hogy eltolódna a jaták megint a rare itemek használata felé.

    Ami viszont biztos, hogy a játék maga élvezhető, a grafika szép, a skillek jók, a szörnyek döglenek, és amíg el nem éred a paragon 100-at még a kihívás is megvan, na de utána, amit elvileg end game content-nek hívunk nincs. És most már annyi sincs, hogy majd farmolsz és az RMAH-n gyűjtesz egy kis zsetont.
    Ha az AH-t nem lehet valahogy kiüríteni, akkor viszont kell valami ösztönzés az embereknek, hogy indítsanak új karaktert, vagy legyen valami amiért megéri a maxos karakterekkel is játszani. Igazából az PVP nem az. Ha verekedni akarok, akkor leveszem a polcról a Mortal Kombat-ot… :) Persze tudom, ízlések és pofonok, van olyan, akinek egy jó PVP már megfelelne erre, de azt hiszem sokan vagyunk akiket ez nem mozgat.

    Többek közt nem játszom minden nap hosszú órákat, így nekem még odébb van a paragon 100, remélem addig lesz valami fejlemény. Addig élvezem a játékot, meg a szintlépést, csak az AH haldoklik.

    Reply

  • avatar

    Boss971

    |

    Sziasztok!

    Nekem még mindig bejön a játék, igaz nem napi 6-8 órát ülök előtte, hanem heti 10-12 óra max, mert az asszony kicsinál :-)
    Az biztos, hogy a gold értéke a béka segge alatt van, AH-ban értelmes cuccot eladni nem nagyon lehet, RMAH meg tényleg fullon van. DE a D2-ben egyik sem volt, mégis toltuk x száz órán és 6-7 éven keresztül, ott a dropnak sokkal nagyobb szerepe volt mint itt szerintem, mert nem tudtál vásárolni ha egyedül játszottál.

    Off: Anno még XT-n volt egy játék, azóta is üldözöm, mert én imádtam. WAR volt a neve, egyszerű grafikával, de az első taktikai játék volt, és igen komoly kihívások voltak már akkor benne. Aztán a régi floppy eltűnt, a játék pedig sehol sem elérhető sajnos. Ha valakinek megvan kellene! :-))

    Reply

  • avatar

    Jonas

    |

    [reply]@MephistoiX (#5):[/reply]
    OFF:
    Nagyon köszi a 2 linket, imádom a Heroes 4 zenéit (most jöttem rá hogy mennyire), ma egész nap ezt fogom tolni melóban :D
    Ez se rossz:
    http://www.youtube.com/watch?v=i1E82MYxAKQ

    ON:
    Változatlanul állítom hogy a Diablo 3-nál nagyon jó az alapanyag (a dinamizmus, a harc, ami gyakorlatilag a játék esszenciája még mindig élvezetes), remélem rájönnek a Blizzardnál hogy a kieget csak komoly, érdemi változtatásokkal tudják sikerre vinni. Szerintem a legfontosabb dolgok sorrend nélkül:

    – Piszlicsáré hibák javítása (az összes már ismertté)
    – Nehézséget a játékba, egyszerűen szétnerfelték!
    – Randomizáció
    – Skill rendszer finomhangolása (még nagyobb build variety, itt azért voltak előrelépések)
    – Droprendszer átalakítása
    – Kb 5x ennyi legendary, set és egyéb item, jewelek, esetleg új potion-ök
    – Endgame (bár ez nagyban függ a fenti 3-tól)

    PvP-t én pont letojom, nekem a Diablo volt és marad PvE. :)

    Reply

  • avatar

    Matthew

    |

    [author]Abiondi (#7):[/author][quote]Az SC2 mivel szinte nem hozott semmi újat az elődhöz képest (nem érdekel, hogy szebb lett), nem vettem meg, pedig az első megvan.[/quote]

    Hát ez egy nagy butaság remélem tudod :) Napi estig tudnám sorolni az újításokat. Emlékszem mikor kijött a WC3, akkor szidtam, hogy sehol nincs a 2-höz képest, aztán elkezdtem játszani vele, és rájöttem, hogy mégis… Mókás, de még a Diablo 2-t is szidtam, hogy hol van a sötét hangulat az első részhez képest?? Aztán játszottam vele jó sokat és imádtam.

    Ha az SC2-vel is játszol úgy 20-30 órát, nem csak kampányt, rájössz, mennyire zseniális az egész, sokkal jobb folytatás lett mint a Diablo 3, és én speciel hetek óta mivel sokszor akad, minimum grafikán nyomom.. mert őszintén az érdekel a legkevésbé (tiszta WC3 kinézete van :D).

    Reply

  • avatar

    Matthew

    |

    [reply]@MephistoiX (#5):[/reply]Na hát mondjuk a Heroes 4 kb olyan szintű anyázást kapott anno, amit a Diablo 3 is. Másfelől régen is voltak rossz játékok, nyilván mivel kis taknyosok voltunk többségében, ezért minden szebb és jobb volt. Minap beléptem 2-3 órára a Diablo 2-be, lenyűgöző a zene meg tényleg jó a hangulat, de a D3 érezhetően jobb pár dologban. Gondolok itt arra, hogy hosszútávon a Diablo 2 már nagyon lefáraszt, nagyon gyorsak a karakterek, kevés a hely az inventoryban stb stb, sok kényelmi funkciót megszoktam. A hangulata ettől még jobb lesz a D3-nak, jó darabig, de akkor sem szabad elfelejteni, hogy azért nem olyan egyértelmű a helyzet…és akkor anno annak a programnak is voltak hibái :)

    Reply

  • avatar

    Fege

    |

    [reply]@MephistoiX (#5):[/reply]Tiszteletben tartom a véleményed, sőt igazat is adok neked, amiket felsoroltál játékokat én magam is játszottam, szerettem őket. DE

    Szerintem ne indulj el a játékfejlesztő pályán, pláne ne a tervezési folyamatokban, mert ritka nagy bukásokat fogsz eredményezni a piacon.

    Meg kellene érteni, hogy akik ezekkel a játékokkal játszottak (mint jómagam) azoknak ezek az úgymond összehasonlítási alap. Viszont 5-10(+) év alatt elég sok minden történik az ember körül akár észreveszi akár nem, s a helyzet az, hogy azóta már megszületett s gép elé került egy olyan generáció, akiknek nem ezek az 5-10(+) éves játékok a viszonyítási alap, hanem a mostaniak.

    A világ változik, az elvárások ezen fiatalok körében megváltoztak, s mivel a legtöbb játékos mégis csak ezen korosztályból kerül ki, így a fejlesztőknek muszáj figyelembevenni ezeket a változásokat. Egyszerűen nem tudsz mit tenni azzal, hogy 10-ből 9 fiatal ettől a zenétől, ami egyébként számomra gyönyörű (HEROES4) világgá rohanna, de minimum 10mp után muteolná az összes hangot a játékban. A mostani generációnak a hangulat a fontos, pörgős akciók kellenek, kaland, izgalom, látvány, s nem igazán szeretnek sokat gondolkodni. Ez persze nem egy helyes út, de én nem hiszem, hogy a fejlesztők szabnák meg a feltételeket, ők csak a piac elvárásainak próbálnak megfelelni.

    S ugye itt elérkezünk ahhoz a kérdéshez is, hogy kinek tetszik a Diablo 3, s kinek nem. Nyilván azoknak akik a 2-t imádták előfordulhat hogy egy hatalmas csalódásként jön le amit kaptak, de egy olyan játékosnak aki a Diablo 2-t maximum youtubeos nosztalgia videók alapján ismeri lehet hogy baromira bejön. Ezzel a játékkal amúgy is visszafogottan kell bánni ha értékelésről illetve véleményekről van szó, mert hatalmas rajongótáborral rendelkezik (rendelkezett) s annyira megoszlanak a vélemények, annyira sokan sokféleképp állnak hozzá, hogy az a minimum, hogy a fejlesztők mindenen heteket – hónapokat rágódnak, mérlegelnek, mert közel se biztos, hogy ami az egyik tábornak bejön, mint változás, attól a másik tábor nem fogja esetleg elhányni magát.

    Hogy ne legyek teljesen off, mivel érintett vagyok, RMAH téma:
    Sajnos a Blizzard ismét a legkevesebb erőbefektetéssel akarja a legtöbb hasznot kihozni a játékból, s bárhogy is nézzük sikerülni fog neki. Hozzátenném azért, hogy goldot én kicsivel több mint 1 hónappal ezelőtt próbáltam eladni, nem kis mennyiséget, de feladtam, miután 2-3 nap után se vitte el senki. (pedig 0.25-re nyomtam) Szóval ebből valószínűsítem hogy ugyanúgy lecsökkent minimálisra a vásárlás, mint az 1.0.8a előtt. Tegnap még nem vettem észre semmilyen radikális árváltozást se az AH se az RMAH területén, de ugye az előrejelzések szerint AH-ban felfele kellene mennie az áraknak, míg a túlterhelt RMAH-ban nyilván esni fognak. Mivel lassan mindenki RMAH-ban akar eladni, hiszen így több goldhoz juthat, főleg nagyobb értékű cuccoknál, ezért igazán érdemes lett volna megemelni a GAH-ban ezt a 2 milliárdos capet mert így tényleg el fog tűnni minden értelmes cucc a GAH-ból, illetve külső fórumokra kerül.

    Reply

  • avatar

    mikroman

    |

    [reply]@Abiondi (#7):[/reply]Ehhehe. A SC 2 nem hozott semmi újat? Ez azért erős túlzás. Ha el is fogadnám ezt, akkor is a meglévő dolgokat eléggé átszabta. Más egységek, más taktikák, sok-sok olyan funkció sc1-hez képest, ami indokolt, de akkor kimaradt (pl munkások célválasztása nyersanyagnál, több gyártóépület egy gyorsgombon). persze nem akarlak meggyőzni. Jobb is, ha az ilyen elvakult csőlátással tengődő emberek kihagyják a játékokat. Régen minden jobb vót? Ugyan már! Egyszerűen csak felnőőttetek (vagy kiöregedtetek a játékból). SC2-ben megmaradt a 3 teljesen eltérő faj (talán még inkább az lett) és a játékegyensúly, ami igen nagy szó.
    D3-ban ugyan találhattok sok-sok hibát, de mégis sokmillió embert odaragasztott a játék elé még ilyen “béta” állapotban is sok tucat, vagy sok száz órára. Lehet fikázni hogy gyengébb, de sokkal több skill és skill kombó használható a legnagyobb nehézségen is, mint D2-ben.
    A nehézség és a történet a játékokban persze valamennyire lehet, hogy sekélyebb. Egyszerűen a nagy cégek sokkal nagyobb felhasználóréteget céloznak meg. Ifjabb Vér István és Casual Johnny nem biztos, hogy ottmaradna a játéknál (vagy neadj’isten megvenné) ha nehéz lenne.

    A goldcsomag “nagyítás” jól jön. Talán eléri zt a szintet ahol már nem igazán nyereséges a goldfarm pár bottenekr és abbahagyja a működést. VAgy nem.

    Reply

  • avatar

    Abiondi

    |

    [reply]@MephistoiX (#5):[/reply]Ennek már többen sok helyen leírták az okát, így én az ott elhangzottakat kb. csak egy-két mondatba sűrítem egy szó helyett (pénz):
    Mivel egy ilyen játék kifejlesztése sok millió dollárba kerül, így senki nem mer lelépni igazán a járatlan útról, ami nem csoda:
    A D2 után mit vártál,hogy mivel lesz újabb, jobb, több a D3? Mert ha a Blizz nem szakad el igazán a D2-től, akkor kiadtak egy szebb D2-tőt D3 címmel, azt sokan nem veszik majd meg (lásd. Starcraft esete a második résszel).
    Ha pedig elszakadnak mert valami újat akarnak, akkor meg a régi út hívei kaszálhatják el a dolgot és lesz bukta a dolog (lásd. Heroes 4 és 5 esete a Heroes 3-mal). Sok cég bukott bele szép új játékokba emiatt.

    Nem egyszerű, csak az én esetemet nézve:
    Az SC2 mivel szinte nem hozott semmi újat az elődhöz képest (nem érdekel, hogy szebb lett), nem vettem meg, pedig az első megvan.
    A Settlers sorozat pedig az elején még tetszett, meg is vettem, de utána sok új dolgot tettek bele, sokkal bonyolultabb lett, elvesztettek engem mint vevőt.
    A Heroes 6-ot nagyon vártam, de mivel 2 azaz kettő órát sem bírtam mellette tölteni annyira unalmasnak találtam (vö: “csak még egy kört”), kaszáltam.

    (Igen, most lehet engem köpködni, de én olyan vagyok, aki letorrenteli a játékot, kipróbálja, és ha tetszik meg is veszi, ha nem, akkor megúsztam egy felesleges pénzkidobást).

    Reply

  • avatar

    Abiondi

    |

    [reply]@D3Egon (#2):[/reply]A gold limit módosításával a Blizzard megint csak annyit csinált, hogy engedi tovább inflálódni a goldot, mert ők játéktechnikailag az RMAH-ban “kezelni” tudják az inflációt. A lépés azért volt megint csak időszerű, mert ugye pár hónapja letizedelték a gold RMAH-beli árát, de azzal még mindig csak megközelítette a fekete piaci árakat, de azóta ott tovább esett az ára, jelenleg 4,5-5 Ft/1 millió gold az árfolyam (tegnap a sógoromnak, vagy kimnek (sosem tudtam ezeket a rokoni kapcsolatokat) már simán 5000 alatt tudtam venni 1 mrd goldot, persze nem RMAHban), míg ők 7,5 Ft/1 millió szinten megakasztották a dolgot. Ezzel csak annyit csináltak, hogy mostmár “hivatalosan” is eshet 1,5 Ft/1 millió szintig az arany ára. ESHET, nem pedig ennyi lett.

    Szép is lesz ha a 2 mrd-s max licit marad, az gyakorlatilag 3000 HUF-ot fog jelenteni a gold AH-ban, míg az RMAH-ban a 250 EUR lassan újra 75 ezres limitet jelent majd.

    Reply

  • avatar

    MephistoiX

    |

    Nem csak a Diablo “halt meg”, hanem az egész játékipar.

    Már nincsenek olyan játékok, mint régen a Heroes 2-3, Diablo1-2, Age of Empires 2, Settlers2-4. Akármit is próbálnak ma csinálni, a nyomukba sem érnek.(az fps-ek még elég jók tudnak lenni) A sok hülye gyerek meg elhiszi, hogy attól, h valami 3d-s és új, az szebben is néz ki meg jobb is a régi játékoknál. Ezeknek még volt atmoszférája, hangulata, ütős zenéik. Az izometrikus 2d-s grafika pedig csodákra volt képes, letisztult felület, művészien megrajzolt karakterek, lények..az alap Heroes 6-ban pl. nem voltak képesek még a várak belső nézetét sem megcsinálni, a harc meg a pálya még mindig áttekinthetőbb és élvezhetőbb 2d-ben..

    Heroes Of Might And Magic IV – Sea Theme
    http://www.youtube.com/watch?v=hkDXNSWJLuo

    Heroes of Might and Magic IV – Hope:
    http://www.youtube.com/watch?v=jtfcJ874pMo

    Mikor lesz a Diablo 3-ban akár csak harmad ilyen jó zene/hangulat..?(azért kb 2-3 szám tetszik, de nem epic) Random mapok? PVP? Most is a játékosok találják ki, hogy mit akarnak majd, vicc az egész és sajnálom, hogy itt tartunk. Egy kis nosztalgiától összeszorul az ember szíve, olyan jók voltak ezek a régebbi játékok..és a mai napig a sikereiken/emlékükön élősködve adják el az élettelen folytatásokat/klónokat.

    Reply

  • avatar

    Dyingsoul

    |

    [reply]@D3Egon (#2):[/reply]Tudod, hogy mit jelent az a szó, hogy minimum? Ugyanazt fordítottam ami a kékben és a gyakorlatban is van, viszont minimum 1 eurót kell költeni ahhoz, hogy egy tranzakció végbemenjen (lásd AH és egyéb EULA) mert le kell hogy vonják valamiből a fee-t is így minimum 1 eurós tranzakciókat lehet bonyolítani, de az árfolyam amúgy a cikkben leírtakat igazolja. Ez eddig is így volt és ezután is így lesz.

    Reply

  • avatar

    D3Egon

    |

    [reply]@Jonas (#1):[/reply]Most őszintén mit vársz tőlük? A tempójuk igen lol, de elég ha megnézed az elmúlt 1 év 2 hónapot amit munka terén ők alkottak a D3-al, a bénázás ezerrel, ( Ekkora cégnél röhej. ) még mindig megy a magyarázkodás a részükről, hogy ezt és ezt nem olyan egyszerű megoldani, ahogyan azt a játékosok gondolják. Fog javulni a játék még valószínűleg, csak a tempót felgyorsíthatnák, mert szánalmas valóban. Tényleg ez a vessző, meg sok más dolog ami alap kéne, hogy benne legyen a játékban, nincs javítva ill. benne a játékban. De azért persze reméljük a legjobbakat még mindig ennyi idő elteltével is… Arról nem is beszélve, h ötlettelenek mint a tök. Remélem a srác Loot 2.0-ás ötleteiből sokat beleraknak a játékba, de szkeptikus vagyok már velük szemben eléggé, adtak rá elég okot.

    Reply

  • avatar

    D3Egon

    |

    Vagy nem tartják magukat az általad írt 50 millió/0.25 Euróhoz, vagy te tévedsz. Ezen sorok írásakor 50 millió arany >>> 0.98/ Euro cent.
    Amúgy meg kiváncsi leszek az esetleges D3-as ladderre majd, persze előtte Blizzcon utáni és év vége előtti, valamikori Loot 2.0-ra a leginkább. Ez nagy vízválasztó történés lesz a véleményem szerint, itt elhasalhatnak nagyon a játékos tábort tekintve. Nyilván szeretnék, ha a régiek akik offoltak, visszajönnének játszani, ezzel lenne lehetőségük, a Ladder szintén dobna sokat e téren is a játékon. A legjobbakat!.

    Reply

  • avatar

    Jonas

    |

    Seriously nem tudják mikor tudnak betenni pár vesszőt? Gyerekek…LOL

    Reply

Leave a comment

You must be logged in to post a comment.