Megosztott Paragon lvl ötletelés

Professor J . Hírek 663

Nemrégiben felmerült a fórumokon a Shared Paragon lvl ötlete (a paragon szint egész accountra érvényes lesz), mellyel a Blizzard is komolyabban elkezdett foglalkozni. Ezzel kapcsolatban további ötleteket várnak a rajongóktól, hogy pl. legyenek-e megosztott statok, ill. ha lennének mely statok legyenek megosztva. Ti szívetek, szerint hogy alakítanátok át a paragon szintezést, milyen statok legyenek megosztva, ill. nem megosztva vagy épp magát a szintezés mechanizmusában mit változtatnátok main attribútumok helyett más jutalmakat adnátok a játékosok kezébe?

 

Feedback on the Paragon System
Feedback on what you’d like to see in a shared Paragon system is very much appreciated, and I encourage everyone to do so if you feel like it. There is a lot of potential in a system like this, and personally, I’m very excited about seeing how the new Paragon system turns out. Here’s a couple of example questions you can ask yourself to help get you started.

– Would you like to see shared stats?

– What stats would you like to see shared?

 
Forrás:

Comments (76)

  • avatar

    Bago

    |

    [reply]@Abiondi (#45):[/reply]Tehát neked volt 200M felettid örülsz grat, tegyük fel nekem meg nem, tehát annyira nem örülök.
    Akkor örülnék, ha tegyükfel 1 év játék után neked dobott volna egy 6% krites mempot nekem meg egy
    3% osat, vagy olyasmi értékű más itemet. Tudod ez a ráta nem azt kéne, hogy tükrözze tíz embernek van a másik tíznek meg nem. Hanem azt hogy mind a 20-ak van legalább 1x pár hónapban, vagy egy évben.Én ezt vontam le ebből.

    Játékélmény : a fejlődésen és a szinteken van a lényeg,a célért, mint más sok játékban. ( ez az egyik hajtóerő ) Nagyon egyszerű, most tegyük félre a grafika hang irányítás és egyéb játékmagazin teszteket. Tehát az újdonságokért, és összesen a játék által nyújtott játékélményért.Tehát jó érzés fejleszteni pl a gearemet egy újonnan talált jobbal amit a játék kidob, mint az egész világon a játéban is a fejlődés fejlesztés előrébb haladás lényeges dolog. Valamint a játék is így lett kitalálva ( elszórakozhatsz mp0 án kulcsozni a wardennél, csak éppen nem fogod örömödet lelni a kidobott 0db kulcsban ) de ne csüggedj mert mp10 en 100% dobja. Ezért az a teendő, hogy keményen farmolsz, hogy kidobjon megfelelő geart amivel mp10 ezhetsz ami majd örömmel tölt el, viszont nem dobja, akkor majd goldot famolsz hogy megved az AH-ban ( szerintem majd a köv generációnak lesz annyi goldja ) persze pár 100 milla már komolyabb tétel. Végére marad az hogyha akarod a legnagyobb szintet mert ott 100% megvan amit kitűztél célul akkor mivel nem dobja a játék nem tudod goldon megvenni, mi marad? megveszed pénzért hisz olyan egyszerű. Persze ez az egész zárójelben ( vitatkozás ) teljesen felesleges nem is az a lényeg, hanem az, hogy azért a célért amit a játékos kitűz maga elé ahhoz legtöbbször ( pénzen ) keresztül vezet az út. Minden ilyen célt pedig félretéve a haverokkal én is jól érzem magam a szörnyek lemészárolásával ha semmi pluszt nem várok el érte.

    Valamint a matek része :

    10M+ gémet adtak el, ennek jó esetben a negyedede játszik ma is, az ismert problémák miatt, és ha annak az állítólagos felének jól dob, akkor is már csak 12.5%-ról beszélünk, a fennmaradó 87.5% meg gyakorlatilag át lett baszva ! De ez a 12.5% kiváló dropú játékos csak akkor igaz, ha ezek közül senki nem hazudik, ős megvette AH-ban, ami meg ugye tudjuk hogy Asimov utópia.
    És a végére ha mindez nem lenne igaz és én egy hülye sírós béna f.. lennék akkor miért lesz loot2 amiért lassan ölre mennek a céggel a játékosok kérdem én?

    Reply

  • avatar

    PunkZoli

    |

    Nekem anno az az ötletem volt, hogy 100-as szint fölött legyen minden szint után egy statpont, amit a rajtad levő cuccokr lehet kiosztani, és így elérni a max rollt a tárgyakon. Persze ezután a pont után account boundos lenne a cucc, de amint leveszed róla eladhatóvá válik és újra kioszthatóvá a pont.

    100as karakterrel meg felemás érzés játszani, mert a loot szar, de szívesen szintezném vele a többi karaktert a kedvenc maxos karival ez igaz.

    Bár jobban örülnék egy shared weared cuccnak, hogy ne kelljen folyamatosan pakolgatni a dh, monk cuccait, hanem mind a kettő használhassa a natalja cipőt miegymást. (egyszerre amúgy sem lehet 2 karival nyomulni)

    Reply

  • avatar

    Boss971

    |

    [author]Xeper (#46):[/author][quote]
    De a topichoz: szerintem érdemes lenne az éppen játszott karakter XP-jéhez (csakis paragon!) hozzáadni a többi karakter paragon XP-jének kb a negyedét. Ezzel pl ha már van egy fő kaszttal egy p100-ad, akkor egy friss 60-as karakter is P55 körül kezdene. De ha a mainen kívül is van 4 db p60-as karaktered, akkor már p90-en megkapnád a p100-nak megfelelő bónuszokat (saját XP-t nyilván gyűjthetne tovább p100-ig, csak a bónusz nem nőne tovább). P60 körül már a drop is tisztességes, meglenne a motiváció az ottani játékra. Talán
    0[/quote]

    Ezt picit nem értem, de a lényeg az lenne ha jól értem :-), hogy P100-as karakterenként x%-az MF, GF értékének beszámításra kerülne az épp aktuálisan játszó karakter esetében, ezzel a P1-es karakter is lehet, hogy a P90-es karakternek megfelelő MF+GF értékkel tudna farmolni az MP szintnek megfelelően. Ha jól veszem ki, akkor pl 3db P100-as karakter esetén, P1-es karakterrel mondjuk MP5-ön kb a jelenlegi számítás szerint a P60-as karakter MP5-ös szintje szerint lenne a drop. Vagy P1-es karakternél MP10-en kb egy P90-es karakter MF-GF értékével lehetne tolni.
    Ez tetszik! Nem is kicsit lenne ösztönző erő, hogy minél több karaktered legyen P100-as! :-)

    Reply

  • avatar

    AngelHeart

    |

    [reply]@Xeper (#46):[/reply]1. Akkor ha nem jött vonla át saját magamtól idéznék ” Na mi lett egyszerű ötletelgetésből átmegyünk oszásba kösz nem vagyok hajlandó ebbe belefolyni”
    2. Amikor elöször azt írtam hogy olvass vissza azt egyáltalán nem oltásból mondtam ha ez sem jött volna át, de az erre jövő válasz kommentednek már kicsit oltó szaga volt.
    3. Korábbi kommentjeimbe próbáltam némi iróniát is csempészni itt-ott-amott, de lehet ez sem jött át.
    Végezetül ahogy a mondás tartja: Én kérek elnézést és az én k***a anyámat.
    Utóirat: Mielőtt bárki is megsértődik ez mifelénk ez tényleg egy mondás és jelen kontextusban a legkisebb mértékben sem sértésnek mint inkább záró poénnak szánom párbeszédünk záróakkordja ként és ezt irónia mentesen kijelenthetem.
    Köszönöm.

    Reply

  • avatar

    Xeper

    |

    [reply]@AngelHeart (#43):[/reply]A saját javaslatoddal válaszoltam neked, ha ezen megsértődsz, akkor ne írj ilyeneket másnak!
    Aztán meg is magyaráztam, hogy miért, de még mindig úgy tűnik, hogy nem teljesen érted, ezért javasolnám újra, csak nem szeretném, hogy megsértődj, nem az volt a szándékom :)
    Inkább egy kis segítség:
    [quote]@post
    – Would you like to see shared stats?

    – What stats would you like to see shared?[/quote]
    A kulcsszó a ‘shared’, szerintem az extended endgame nem ide tartozik, másrészt szerintem nem kellene tovább tápolni, mert már így is kapsz elég bónuszt érte (ezt is írtam).

    De a topichoz: szerintem érdemes lenne az éppen játszott karakter XP-jéhez (csakis paragon!) hozzáadni a többi karakter paragon XP-jének kb a negyedét. Ezzel pl ha már van egy fő kaszttal egy p100-ad, akkor egy friss 60-as karakter is P55 körül kezdene. De ha a mainen kívül is van 4 db p60-as karaktered, akkor már p90-en megkapnád a p100-nak megfelelő bónuszokat (saját XP-t nyilván gyűjthetne tovább p100-ig, csak a bónusz nem nőne tovább). P60 körül már a drop is tisztességes, meglenne a motiváció az ottani játékra. Talán :)

    Reply

  • avatar

    Abiondi

    |

    [reply]@Bago (#42):[/reply]Azért azt jó olvasni, hogy akár 10 játékos találati rátája alapján vonsz le következtetéseket 10+ millió játékosra vonatkoztatva.

    Csak egy kizökkentő kérdés, nem kötekedésképp:
    Ha te felmutatsz 10 olyan játékost, akinek szinte semmi értelmes nem esett, én pedig 10-et akinek meg igen (nekem is esett 200 millió feletti cucc már), akkor te úgy fogod venni, hogy az általunk felsorolt játékosok felének esett táp, akkor a 10 millióból 5 milliónak esett táp?

    “utána sok 10.000 Forintot költsek még pluszba, hogy jó legyen a játékbeli élményem”
    Ez a kijelentés pedig egész egyszerűen vicc. Neked mitől lesz jó a játékbeli élményed? Komolyan érdekelne. Én tök jól szórakozom MP0-án és MP7-en is.

    Felette már néha ki kéne állnom a tócsákból, azt nem nekem találták ki :) Attól szerintem senki nem élvezheti jobban a játékot, hogy a képernyő jobb felső sarkában egy icipici szám mennyit mutat. Ha igen, ott már komoly gondok vannak.
    Ha valaki kihívást keres, arra ott az iron man HC-n pl.

    Reply

  • avatar

    AngelHeart

    |

    Annyit olvasgattam itt a hozzászólásokat a Paragon level xy100-akról, hogy megjött a kedvem a játékhoz szerintem megint belépdelek rendezni egy kiadósabb tömegmészárlást. Csak megvárom hogy lejárjon a WoT prémium :)

    Reply

  • avatar

    AngelHeart

    |

    [reply]@Xeper (#41):[/reply]Na mi lett egyszerű ötletelgetésből átmegyünk oszásba kösz nem vagyok hajlandó ebbe belefolyni olvasd el akkor még egyszer figyelmesen a hozzászólásokat (bár abban igazad van hogy egy része hülyeség a egy másik része sírás-rívás, de azért vannak értelmes ötletek is) elsőre talán nem sikerült.

    Reply

  • avatar

    Bago

    |

    [reply]@mikroman (#34):[/reply]Hi !
    Egész véletlenül utánnanéztem szotyi karaktereinek, és szokásainak, mert már kíváncsi voltam.
    Na akkor van neki egy Para94-es barbárja, egy Para 89 es WD-je meg a többit nem említem, de mind 60 felett. Minden nap játszik a kezdetektől fogva 4-6 órát. Átlagban mp7 esen nyomja solo, és publik is.Nem egy szaros 8 éves kis hülye gyerek ahogy kivettem. Szóval ezek összessége alapján az általad említett ( ha csinálod becsülettel akkor dobja ) állítás kicsit sántít. Sajnos nem ő az egyetlen akinek ha egyáltalán dob akkor is szart dob. Például minden nap játszom több órát, és találtam már tárgyakat amiket el tudtam adni 100k – 10M között. FELETTE SOHA! Egy jó kezdő fegyver magasabb mp szintre 20M, utána jön az 50M, és mp10-hez pedig 130M az induló. ( Meddig is kellene eladogatnom 5-10 millával, hogy legyen megfelelő gearem? ) Tehát ha ezt a % és minőségi dobási rátát nézzük akkor nem lehetne ennyi milliárdos jó cucc bent az AH ban. Amire minden normális játékos ráeszmél ilyenkor az az hogy mesterségesen szűrve van a dobási rendszer, a piac ( AH, RMAH ) miatt. Szotyi arra próbált szerintem rávilágítani, hogy ez elmegy egy F2P ingyenes online játéknál ahol a vérpistik nyomják bele az SMS-t ezerrel hogy uber gearokban játszák az eszüket, de nem egy boltban vásárolt dobozos ( avagy streames ) játéknál ( Magyarán nem azért vettem meg a játékot 15.000 Forintért vagy akármennyiért, hogy utána sok 10.000 Forintot költsek még pluszba, hogy jó legyen a játékbeli élményem ).Nem kötelező az RMAH csak a felé terelnek :) Itt az van , hogy készítettek egy játékot a pénztermelő piacukhoz aminek a dobási arány és a játékosok játékbeli élménye rovására megy a dolog. Ehhez pedig felhasználták a Diablo játék nagy játékos táborát, mert sok ember fog sokat költeni, és mivel ez csökkent a sok botrány és az átbaszvaérzem magam érzés miatt, kitalálták, hogy portoljuk konzolra is, és nem lesz gond :) Igazad van abban, hogy a játékélmény szinten tartása végett ne dobja ki a játék túl hamar a max tápos giga mindentagyonbaszó kisbaltát. Viszont az sem normális, hogy lassan több mint egy év alatt egyet sem, egyetlen karakteredhez sem, mert az akkor már igencsak fákkolós téma. Egy biztos a jövőben ha ez marad akkor elveszik a PC-s tábor maradéka is,és marad a konzol fos amivel majd kb 1-2 év után lecseng a játék, és lesz egy Diabló4 majd kezdődik minden elölről. Viszont ha nem az a fő szempont,hogy csak új gémerek keresése, és a régi gémer le van szarva, akkor még megmenthető ( Sőt ) visszacsábítható azon játékosok tábora akik pl. az egyik ilyen ok miatt hagyták abba, mint amit Szotyi leirt…
    Ezért lesz nagyon fontos dolog mit alkotnak pénzéhes barátaink a jövőben, hogy lesz-e élni, és élni hagyni a játékban vagy nem :)

    Reply

  • avatar

    Xeper

    |

    [reply]@AngelHeart (#38):[/reply]Javaslom inkább te olvasd újra a topicot -én megtettem a hozzászólásom előtt! A topic osztott paragon szintekről szól, csak elkanyarodtatok a témától egy olyan területre, ami csak újabb tápolás lenne, és ezzel nem értek egyet. Ezért írtam, hogy vegyétek már észre, bőven nagy bónuszt ad a P100, ideje lenne észhez térni!

    Reply

  • avatar

    esox

    |

    Nem azért de mi a fenét tudtok ti tárolni a ládában, hogy nem fértek el? :D

    Reply

  • avatar

    Boss971

    |

    Szerintem a P100 elérésével ösztönözni kellene a játékost, hogy még több karakterrel érje el a p100-as szintet.
    Például:
    – újabb láda
    – a P100 elérésekor a kovács/ékszerész az egyik itemre rátesz egy 40-50%-os experience buffot, de az item AC-s lesz, viszont 1-es szinttől használható válik, minden P100-as karakternél újabb itemet lehetne buffolni, azaz ösztönöz, hogy több-több karaktert húzz fel 100-asra
    – a P100-as karaktert választhatod followernek egy másik karaktered mellé, nyilván nerfelt dps-el :-))
    – MP11-es szint és nehézség megnyitása, ami megfelel a legelső inferno nehézségi szintnek, persze a szörnyek buffolásával, és az 1.0.2 utáni nerfek eltörlésével, azaz lehetnek brutál affix-es elit packok, sőt minden mob kapna +1 affixet, de cserébe a heal potion cooldown 1/3-ára lenne csökkentve

    hirtelen ennyi :-)

    A statok variálása, a minden karakter automatikus 100-as szintre emelése szerintem megölné a játékot. De mekkora királyság lenne, a 100-as DH-d kísérne mint follower! :-)

    Reply

  • avatar

    AngelHeart

    |

    [reply]@Xeper (#30):[/reply]Az is valami és nem is rossz dolog, de mi itt most konkrétan a P100 elérésére gondolunk, hogy azért kapni valami konkrét dolgot, például ez az end game dungeon ötlete sem rossz amit adott esetben csak P100-al lehessen elérni, de vannak itt még jó ötletek ha visszább olvasol.

    Reply

  • avatar

    esox

    |

    Vegre egy ertelmes ember. En sem irhattam volna szebben. Ha van kedved futkosni addolj esox#2273

    Reply

  • avatar

    Vicious

    |

    Nem értem az olyan embereket akiknek csak problémája van a játékkal,miért játszik vele?

    Szotyi: Nekem eddig legnagyobb fogásom 150m-ért kelt el. Egy EF volt. De folyamatosan esnek 1-3m-s itemek. Valamit nagyon rosszul csinálsz. (Nem vagyok P100, csak 65.) MP8-on pedig 1 óra alatt lépek szintet. Archon / CM wizard. Mikor melyikhez van kedvem. Az akadás pedig nálam belépéskor van egyedül. Aztán az egész játék akadásmentesen megy végig. Pedig (sajnos) nem egy mostani darab a pc-m (3 éves). 2 Gb RAM-mal. :) (HD monitor megy rajta, és tökéletes állandó fps-el nyugisan megy.)

    Reply

  • avatar

    zakarum

    |

    [reply]@Szotyi (#32):[/reply]Én hamarosan elérem a paragon 100-at, de Szotyihoz hasonlóan én sem találtam még mondjuk 30 milliónál többet érő tárgyat, pedig a kezdetektől játszok. Nem is értem miért számolják egyesek, hogy melyik farmkörön mennyi legendary esik, ha úgyse lesz a sok item között egy értékes sem. Itt csakis az xp szerzésre éri meg rámenni, meg persze szerintem izgalmas az ah-ban való kereskedés is. Már ez a tárgy eladás-vétel is egész jól lefoglal egy időre, legalábbis engem. :)
    Ha pedig találnék egy igazán értékes tárgyat akkor sem változna a véleményem, mert nem hozna lázba, hogy esetleg 1 év múlva ismét esik egy ilyen. :)
    A paragon 100 elérésekor szerintem is járhatna a játékosoknak egy-egy kisebb könnyítés, hogy legyen kedve a következő karaktert is fejleszteni, vagy valamilyen változás, ami kicsit másmilyenné tenné a következő pár száz órás szint lépegetést.

    Reply

  • avatar

    mikroman

    |

    [reply]@tray (#33):[/reply]Szotyi + tray: el vagytok tévedve. Az, hogy a maximális nehézségen mint kés a vajon mindent egyhitelve lecsaphatatlanul haladj az NEM alapelvárás és nem a teljes játék alapfeltétele. Az sem az, hogy a LEGJOBB itemek essenek. Ha egy ilyen játékban olyan itemeid vannak, amiknél nem is lehet már jobb, akkor az a játék el van cseszve. A folyamatos fejlődést kell biztosítani és nem többet. Nem tudom Szotyi hogy runol, de ha semmit se talált, akkor valamit nagyon rosszul csinál. Hányas para szintű vagy és mennyi óra alatt érted el? A jó drop egyik feltétele lehet a jó mf és gf (utóbbi inkább a goldgyűjtésre jó, de AH-ra se utolsó). Ez a kisebbik része. A nagyobb fontosságú része, hogy sokat ölj. Ugyan gyenge sebzéssel is lehet élvezetes az MP10, de drop szempontjából katasztrofális. Ha egy elit MP10-en 10 perc, mp5-ön 10 másodperc, akkor nem éri meg MP10-re menni még neked. Lehet nagyon jó itemeket találni és olcsón venni is. Pénzt kiemelni az első hónapok voltak mondjuk jobbak. Azóta a kínálat iszonyatosan megnőtt, a kereslet meg inkább csak csökken. Ez van. Attól még ugyanaz a felszerelés ami fél éve “hubasszus” kategória volt az ma közel áll a vendor minőséghez. Ugyanazt sokkal olcsóbban kihozhatod.

    Reply

  • avatar

    tray

    |

    [reply]@Szotyi (#32):[/reply]Hali! Távol áll tőlem, hogy kötekedjek veled, mindössze csak reagálni, kicsit vitatkozni akarok, de ha kulturáltan művelik, akkor lehet értelmesen és építő jelleggel is csinálni sztem :)

    Az AH-s résszel egyetértek, de azt korábban is írtam, hogy ha azt kiveszik, akkor vegyék ki a trade-elés minden formáját, így nem kell a randomizáció az itemekre, lehet garantáltan jó az összes legendary/set pl.

    Az online only dolog engem nem érdekel, de ha HC-znék, akkor valószínűleg azt szívesebben játszanám bármilyen offline módban… +1

    A játék technikai fejlesztésével is egyetértek.
    Nem tudom, hogy csak nálam van-e ez, vagy más is megfigyelte, de mintha a D3 teljesen más módon kezelné a gépem erőforrásait, mint a többi játék.
    Eleve ha D3-at indítok azzal minimum 15-20 fokkal melegebb lesz a videókártyám + egyértelműen szarabb teljesítményt kapok, mint bármilyen más játékban.
    Részemről lehetne hosszabb idő az első loading képernyő, amikor indítasz 1 game-et, ha cserébe nincs az idegesítő “első indításos” hülyéskedés…
    Ezért nem akarok még SSD-t venni, bocsi (1ébként ez tényleg nincs SSD-s gépekben, teszteltem).

    Viszont én paragon lvl 80-atól kezdve folyamatosan látom, hogy több legendary+set esik, van, hogy pár óra játék után kapok 4-5 darabot, több napon keresztül.
    Az más kérdés, hogy mindegyik hulladék, esetleg pár darabot eltudok adni néhány millióért.

    Személy szerint nem értem, hogy miért nem láttatok ennyi idő játék után még 20M feletti droppot.
    Nekem van 5-6 nem igazán casualnak mondható ismerősöm, mindegyikünk talált már minimum 1 itemet, ami legalább 100M felett van, de inkább többet mondanék.
    Nagyjából 1000 óra környékén, vagy kicsivel alatta vannak, de az egyik keresett eddig d3-al 300 eurót (a játékra én adtam neki kölcsön, a benne talált itemekből fizette vissza :D ); kettőnek több milliárdja van goldban; a harmadiknak nagyjából 1 milliárdja, de ha eladta volna azt a 2 itemet, ami korábban kiesett neki (trifectas natalya ring + vmi, amire nem emlékszem), ő is keresett volna minimum 150 eurót…
    És akkor közülünk még én állok a “legszarabbul”, én eddig találtam kb. 400M-nyi jövedelmezőbbnek mondható itemet…
    Ja, senki se vásárolt semmit az RMAH-n, csak goldot vagy itemet adtunk el.

    Reply

  • avatar

    Szotyi

    |

    Üdv. !
    Én már annak is örülnék, ha megkapnám végre a játék vételáráért a teljes játékot, nem pedig kizárólag AH-ban csodálhatnám tátott szájjal azokat a tárgyakat, amiket nekem nem, sem az ismerőseimnek, és azok ismerőseinek sem dob ki soha egyszer sem. 1 év alatt egyetlen 20M feletti tárgyat sem dobott, ez mindent elárul, még azt is hogy a százmillás, milliárdos tárgyak kizárólag Blizz teszi fel, mégpedig nem 15%-os haszonnal.
    Vagy végre leválaszthatnák a “kényszer-online” pályáról, ami naponta kb. 100 ezer goldot visz el javításra az elhalálozások miatt. Lassan ki kellene javítani 10év fejlesztés + 1 év intenzív patchelgetés után azt a hibát, hogy a szörny üvöltését, terep tárgyakat vagy ki tudja mit, akkor tölti a gépemről, mikor a baltám a fejéhez ér. Ez a legamatőrebb hiba amit el lehet véteni, és senki nem törődik vele, kb. 10 percig kell izzítani a programot mire eléri az “üzemi sebességet” 4gb Ram mellett, miközben 2Gb az ajánlott.
    A legendákkal ellentétben, (gondolok itt a 10 percenkénti paragon szint lépések meg hasonló) hosszú hónapok munkája egyetlen karakterre is a level 100 elérése, ami konkrétan csak átverés volt, a dobásra ugyanis pár százalék goldon kívül nulla hatással van.
    Javaslom ha nem megy az e fajta real-time gém mód, akkor csinálják körökre osztottra, talán az majd nem akadozik, vagy tegyék havidíjassá ha úgysem akarják odaadni az embereknek azokat az elemeit a gémnek amiért mindenki fizetett ! Az átverés, az amatőrség már nyilvánvalóvá vált jó ideje, lépni kellene, vagy javítani rajta, jóvátenni a játékosok felé akik megvették. Odaadni végre a tárgyakat, normális használatba vehető statokkal, kijavítani a hibákat, és nem púderolni kékekben, meg kamuból kérdezgetni, hogy mi lenne a jó, azután pedig bedobnak egy újabb semmit nem érő, további drop csökkentő eszenciákat, meg recepteket. Egy minimális jóindulatra, és javító szándékra lenne szükség, amire várok több mint egy éve megjelenés óta. Ez kellene nem pedig piszkálgatni hatvanketted rangú dolgokat.

    Reply

  • avatar

    Easygunt

    |

    [reply]@Adam (#26):[/reply]Szívemből szóltál testvér ;)

    Reply

  • avatar

    Xeper

    |

    [reply]@AngelHeart (#19):[/reply]Mit szólsz például 300 mainstat, 200vit, 100-100 többi stat, +300% MF/GF bónuszhoz? Ohh, várj, az már van… :)

    Reply

  • avatar

    Wh1te_Rabbit

    |

    Ez az egész shared cucc csak úgy működne, ha minden paragon leveles kari után kapna minden másik kari bónuszt és ezek stackolódhatnának.

    (értelemszerűen nem 10 barbárral mert az hülyeség, hanem minden classnál a legmagasabb karit figyelembe véve kéne kiosztani a bónuszt)

    példával:

    minden paragon lvl +1% bónuszt adna globálisan MFet és GFet
    plvl 60as Barbár
    plvl 30as WD
    plvl 10es Monk
    esetén ez +100% minden lvl 60as karinak. A max így a +500% az eddigieken felül. Így legalább rá lennének az emberek kényszerítve, hogy ne csak WW barbárral tolják éjjel nappal, hanem a többit is húzzák fel a minél sikeresebb farm érdekében :P

    Reply

  • avatar

    tray

    |

    Inkább arról van szó sztem, hogy 2013-ban ellustult a gamer közösség és mindent a segge alá akar.

    A diabloban relatíve sokáig tart vmilyen szintre eljutni, de erről szól a játék mióta kitalálták, ebben nincs garantált loot, mint wow-ban, vagy x, y boss, ami tutira dobja ezt és ezt.

    Ezek mellett én egy emberrel se találkoztam, aki beletolt volna 500+ órát a játékba és ne lett volna minimum az átlagnál jobb geare, RMAH-zás nélkül.
    Ha vki időt fektett ebbe a játékba, az ugyanúgy megtérül sztem, mintha másik játékba tolta volna, és simán tudok mondani még pár online játékot, amibe gond nélkül bele lehet tolni száz és ezer órákat.

    Aki meg fikázza az AH-t, az valószínűleg nem trade-elt korábban D2-ben, amikor tárgyat tárgyakra cseréltél; kirúgtak a trade channelről spammelésért; örültél ha találtál x óra alatt pár arcot, akit egyáltalán érdekelt az a cucc, ami neked van + neki is volt, amilyen neked kell, mert egyébként simán lehet csak le akart húzni.

    Ha az a probléma, hogy valakit jobban szórakoztat, ha itemeket kell találnia és nem goldot csinálnia item eladásból (vagy ah flippel), akkor arra az a megoldás, hogy töröljék a trade minden formáját, a cucc átadástól kezdve a kidobáson át az AH-ig bezárólag, fullon, teljesen és csak akkor abban bízhat a player, amit talál + craftol.

    Ilyen formában támogatnám én is, de csak úgy az AH eltörlését nem, én nem akarok megint chaten keresztül meg fórum goldokért trade-elni, középkor…

    Reply

  • avatar

    Matthew

    |

    [reply]@Fege (#25):[/reply]Full Account Bound sajna aligha lesz, de egy Diablo 2 mínusz a spam fosás nekem már jó lenne.

    Reply

  • avatar

    Adam

    |

    Üdv,

    nem értelek benneteket…panaszkodtok, hogy könnyű a játék..és még 1 passive skill-t akartok használni? Attól meg mégkönnyebb lenne..
    Amit én mondjuk elképzelhetőnek tartok, példák következnek paragon 100 elérése után:

    – második inventory bag
    – 10-15 pick up radius
    – emelkedne a Movement speed cap a mostani 25-ről
    – esetleg permanent 10% + cap növelés
    – legendary statok beírása az AH-ban jobb klikknél az itemen, az összehasonlításnál
    – legendary-k festhetősége
    – új random event-ek, esetleg a már meglévők 100%-os megjelenése
    – MPL-Über megnyílása, ez sokkal nehezebb lenne, mint az MPL10
    – archivementek járnának érte, és olyan cuccok esnének,amik csak ott és sehol máshol
    – lennének item-ek,amiknek alapkövetelmény a a paragon 100, ezek inkább esztétikai kozmetikázások lennének (szárnyak,aurák, akármi, ami látható)

    Én ilyenekben gondolkodom, olyan bónuszok kellenek, amik adhatnak ugyan előnyöket, de inkább kényelmi funckió, esetleg az exhibicionista embereknek valami láthatót

    és ami kiboríthatja a bilit…a pontosztozkodás…de én ezt úgy gondolom, ha eléred a p100-at, akkro az összes eddig megkapott str,vit,dex,int pontodat megkapnád egyben és eloszthatnád a karaktereden -> ez lehetne az előszele a loot 2.0-nak, amiben végre megoldanák, hogy bazz 1 mágus ne használhasson már kétkezes fejszét…200-as erővel….de ha olyan mágust csinál az ember, ahol pakolna még 300 pontot az erőre…akár a dex,akár az int, akár a vit statok rovására, hát lelke rajta (minden normális hack and slash játékban vannak a tárgyaknak stat követelményei és én ezt szeretném, ha itt is lenne…)

    és még 1 dolog…Überezni csak paragon 100-on lehessen,és hazsnálható, jó minőségű, unique gyűrűt lehessen összerakni,ami ad 1 új skill-t (ez lehetne akár 1 passive is véletlenszerűen más kasztokéból…pl milyen mókás lenne 1 CM-es Monk:))), és ha az MPL-Über-t nehezebbre csinálnák, mint régen az inferno act2-3-4-et még az 1.0.3 előtt, akkor igenis lenne értelme, lenne variálhatóság miegymás…és KIHÍVÁS !!!!
    A másik amit nem értek , aki akar AH-zik,aki akar saját cuccokban járkál,aki akar MPL1-en játszik vagy épp MPL10-en..senki sincs,semmire rákényszerítve….de aki KIHÍVÁST keres, az találjon is benne és ne hektikus “ping” legyen az, ami megemeli a vérnyomásom egy HC karakternél….

    Reply

  • avatar

    Fege

    |

    [reply]@Matthew (#12):[/reply]Ladder AH-RMAH nélkül:
    Csak akkor van értelme ilyen zöldségekről beszélgetni, ha az egész tradet letiltják, tehát se ingame, se ledobással sehogy nem lehet itemet cserélni más játékosokkal. Ha kiskapukat hagysz, akkor pont ugyanúgy marad minden, mint most, csak visszamegyek JSP-re és ott vásárolok be, s nem pedig AH-n.

    Ne szórakozzunk már, jelenleg az AH ad egyedül értelmet ennek a játéknak, hihetetlen hogy még mindig ennyi ember szemét szúrja. Javasolnom kellene Blizzard fórumon, hogy aki nem akar AHzni, meg rühelli, meg irigykedik hogy milyen cuccok vannak ott, annak lehessen egy úgynevezett soha nem visszavonható beállítás alkalmazása, amit ha bekapcsol akkor a büdös életbe nem tud többet rákattintani az AH gombra játékon belül. Nosza, meg is oldódna az ebből adódó kellemetlen érzése.

    Engem csak és kizárólag az AH érdekel, ezért vettem meg a játékot, sokan vagyunk ezzel így. A 2-ben gyűlöltem a JSP-t illetve a külső fórumokat, mégis rá voltam szorulva, s bár csak 2-3x loptak meg, bőven elég volt hogy megutáljam az ottani trade mentalitást. Ne akarjunk már ezekhez az időkhöz visszatérni!

    Reply

  • avatar

    tray

    |

    Nem támogatom, a Diablo vmilyen formában mindig is a farmolásról, grindolásról szólt.
    plvl 88 körül van a karim, ha ezzel meglesz a 100, akkor majd felhúzom az altomnak is.

    Arról nyilván lehet vitatkozni, hogy nem valami szórakoztató paragon levelezni, de én nem ebben keresném a megoldást az unalmas (?) end-game-re, inkább a loot 2.0-ban & endless dungeonokban.

    Reply

  • avatar

    AngelHeart

    |

    [reply]@Matthew (#21):[/reply]Első fele igaz, de ez a pont osztogatás nekem nem tetszik, bár ha nem teszik automatikussá vagy kötelező érvényűvé akkor nekem mindegy mert akkor nem használom és annyi.

    Reply

  • avatar

    AngelHeart

    |

    [reply]@Vicious (#20):[/reply]Igen mondottam volt én is az AH használat nem kötelesség csak lehetősség akinek nem tetszik nem használja. A main karakteremnél igenis használom én is, van olyan karim aminél nem használom van olyan aminek elvétve veszek ezt azt.

    A plusz paszzív skill hely az nekem is tetszik, de a plusz vizuális kiegészítők számomra nem motivációs értékűek, hangsúlyozom számomra.

    Reply

  • avatar

    Matthew

    |

    [reply]@AngelHeart (#16):[/reply]Önmagában minden ilyen jellegű módosítás rossz, de mellette ha mondjuk AH kilőve, nehezebb ellenfelek + jobb találati lehetőségek hármassal kombináljuk, akkor életképes az alapötlet. Mindenesetre a pont osztogatás vinne egy kis színt a játékba, annyi bizonyos.

    Reply

  • avatar

    Vicious

    |

    a passzív skill hely megnyílás nekem is tetszeni. esetleges jutalmak (hasonló,mint a collector edition-ös tyrael, sc2-es kerrigan szárnyak).

    viszont az AH bezárását nem támogatom. ha valaki szeretne AH nélkül játszani, szíve joga. de (!) anno d2 alatt is voltak oldalak ahol lehetett itemeket eladni / venni. akkor mivel lenne most vajon másabb? úgyis meglennének (már megvannak) az AH-n kívüli itemcserélgetős oldalak. így legalább ingame fizetőeszközért meglehet venni, nem muszáj zsebbe nyúlni. a fél gearem igen AH-ból van. meg kell hagyni. de ez nem azt jelenti,hogy bármivel is rosszabb lennék,mint az átlag játékos. blizz oldalról tekintve pedig hülye lenne bezárni amikor az RMAH-ból 15%-ot tesz zsebre itemenként plusz a goldvásárlás 100%-a a zsebükbe megy.

    Reply

  • avatar

    AngelHeart

    |

    [reply]@Tomy31 (#18):[/reply]Valami jóféle jutalom szerintem is jó ötlet lenne a P100-asoknak na erről lehetne ötletelgetni hogy vajon mi lenne az :)

    Reply

  • avatar

    Tomy31

    |

    Azt én is támogatnám hogy legyen valami jutalom ha elérte a játékos a plvl 100-at.
    Például megnyílna + 1 passiv skill lehetőség,na az nekem már szép kis hajtóerő lenne,ennyit megérdemelne a játékos ha már beleölt több 100 órát a karakterbe.
    Csak ennyit,semmi többet…

    Reply

  • avatar

    mikroman

    |

    [reply]@Matthew (#12):[/reply]
    NA jó ez picit off:
    Azért picit vicc kategória így is a nehézség. Szombaton csináltunk egy kis “csoportterápiát”. Egykörnyi fields of miseryt nyomtunk kb bemelegítésnek MP10-en normál/mindennapos cuccokban. Utána leszedtük az OP itemjeinket és csak a találtakat használtuk. MP1-en kezdtük mert azért picit paráztunk az ellentől. A végén MP3-an nyomultunk lazán és az MP4 is ugyanolyan könnyű lett volna. Talán MP5 is menne. Ez volt összesen 3-4 óra. Mindenki csak a saját dropját és a craftot használta és üres ládával startoltunk (azaz nem violt craft anyag és magasszintű kő se). Javításra és zsebpénznek engedélyeztünk 3 misit indulónak, de nem is kellett. A legpechesebb tagunk -150k-ra ment le (2,85 misi). Nekem 3,35misi volt zárásra. Nagyon durva a játék. A drop meg szar. Még MP10-re se elég 4 óra alatt magatalálósban :D

    ON: mindenesetre ellenzem az ilyesmit. De én antiszociális vagyok haverok szerint. Nem cseppett… :)

    Reply

  • avatar

    AngelHeart

    |

    [reply]@Matthew (#10):[/reply]Ez is igaz látod, de ezzel a stat megosztással illetve közös paragonnal nem érzed úgy hogy még tovább egyszerüsödne a játék egyet értek hogy régen talán egy kicsit nehéz volt egyet értek hogy most meg túl könnyű e akkor ezzel mégsem jó irányba borult a bili, de ebben az esetben nem értelek hozzászólásodban mégis azt állítod kell ez a “könnyítés” akkor most hogy is van ez? Az aukciós házról megy annyit hogy szerintem hiba volt betenni a játékba de ha nem lenne akkor is meglenne a módja tudod te is de ezen már túl késő lenne változtatni, égyébként nemrég kezdtem egy új karaktert nem használok AH-t se goldért se ojróért csak azt kapja ami esik neki vagy neadjisten más karimnak esett és mégis el lehet vele játszani nagyon is kényelmesen, nem muszálj azt az AH-t használni csak lehetősség.

    Reply

  • avatar

    Dada

    |

    [reply]@Matthew (#14):[/reply]Persze, támogatnám az AH nélküli világot, főleg az AH nepperkedés a gusztustalan az egészben.
    Viszont ehhez normális cuccokat kellene találni a játékban, mert jelenleg a csak talált cuccokra nem lehet támaszkodni mert saját magát szopatja az ember vele.
    Az ismerőseim közül egyetlen! embernek esett chc-s mempo, ami nem túl sok, AH nélkül nem sok ember rohangálna benne érzésem szerint.

    Reply

  • avatar

    Matthew

    |

    [reply]@Dada (#9):[/reply]Ki kell venni a játékból az AH-t, ennyi, nincs mese. Ez az egyetlen amiért könnyű a játék, mert boldog boldogtalan bevásárol. Ha abból élsz amit találsz, teljesen más a képlet. Van akinek úgy is megy, de máris érdekesebb a dolog.

    Reply

  • avatar

    Matthew

    |

    [reply]@Baro (#11):[/reply]Most minek játszik? Jelenleg sincs semmi komoly motiváció. Perpill a paragon 100 sem motiváció. Ezért kell ehhez a rendszerhez hozzányúlni, mert egy szar az egész.

    Reply

  • avatar

    Matthew

    |

    [reply]@mikroman (#5):[/reply]Mondom, az igazság valahol a kettő között van, teljesen értéktelen a paragon, ezért nem érzem miért probléma az elosztogatása a pontoknak. Előbb írták, hogy olyan xp szorzók vannak, hogy simán elérhető a paragon 100, akkor meg miért zavar itt bárkit is ez az osztogatás, hol itt az igazságtalanság?

    Mondom, szerintem kellene egy ladder, AH és RMAH nélkül. Lenne motiváció, mert van hová haladni (ladder system, akár ligákkal és lenne egy képlet, ami alapján kiszámolna egy értéket és rangsorolna), mellé meg végre amit találsz – craftolsz, az tényleg a te érdemed, az tényleg a tied. Cserélgetni lehet persze, de a botokra 1000x jobban rá kellene ehhez menni, és valóban, kell egy paragon meg reformálás is.

    Ha lenne egy ilyen rendszer, akkor ugye mindenki 0-ról indulna, szóval mikor, ha nem most lehetne nagyobbak újításokat bevezetni :’)

    Reply

  • avatar

    Baro

    |

    [quote]lvl100 után nyugodtan adhatnának mondjuk 5 vagy 10 yard pickupot az adott karinak, esetleg movement speedet.. Ezzel nem hiszem, h olyan hatalmas előnyre tennének szert, még is több mint a semmi
    [/quote]
    Vannak ilyen felszerelések, ah-t nézegesd :P Bizonyára nem azért írtad, hogy előnyre tegyél szert a farmolásnál.

    Paragon megosztás: hülyeség, akkor eltünne a kihívás megint. Aki elérte 60-at, meg 100at az onnantól minek játszana?!

    Reply

  • avatar

    Matthew

    |

    [reply]@AngelHeart (#6):[/reply]Találjuk már meg az egyensúlyt.. a tavalyi inferno sehogy sem volt jó és szórakoztató. Amúgy meg indulj ki abból, hogy azért nem játszanak az emberek annyit, mint az itt fórumozók többsége. Nincs meg a balansz igazából, most túl könnyű régen meg túl nehéz volt, de igazából a probléma nem is ez, hanem továbbra is az AH, RMAH és a motiváció hiánya. Mert nem vezet az egész sehová.

    Reply

  • avatar

    Dada

    |

    Hülyeség a statok megosztása, már így is túlzottan könnyű a játék. Csak példaként említem, hogy DH karakterrel egyetlen percet sem játszottam, de megkérem valamelyik barátom és felhúzza 60-ra 1-1.5h alatt( a húzás már önmagában a vicc kategória), és rögtön p100 statokkal rendelkezne úgy, hogy önerejéből még act1 falut sem hagyta el?
    Elvileg még annak is sikerül 2-300h alatt a p100 aki nem ül reggeltől estig a gép előtt, és nem versenylóként nyomja a játékot. Akinek kell a p100 annak a feladat adott, nem sírni kell hanem játszani élvezni a játékot.
    Inkább lenne valami jutalma annak akinek sikerült a p100, mert most gyakorlatilag csak a portré néz ki jobban, más haszna nem sok van.
    A ladder nem lenne rossz dolog, támogatnám a kezdeményezést, lenne újra némi verseny a játékban és nem csak a karakterlapra kiírt sebzés növelése lenne a tét.
    Addig is ott a HC, az is felér a ladder élménnyel, 0 arany 0 cucc indulásnál.
    Hc inferno diablo kill sokkal jobb érzés mint sc p100…

    Reply

  • avatar

    AngelHeart

    |

    [reply]@mikroman (#5):[/reply]Tökéletesen egyetértek kedves barátom :D

    Reply

  • avatar

    Benny

    |

    lvl100 után nyugodtan adhatnának mondjuk 5 vagy 10 yard pickupot az adott karinak, esetleg movement speedet.. Ezzel nem hiszem, h olyan hatalmas előnyre tennének szert, még is több mint a semmi.

    Más:
    Csak számomra érdekes, h állandóan azt nyomatja a blizz, h mi a mi véleményünk, ötletünk stb a játékról, miközben le sem szarja a jobbnál jobb ötleteket. Félre ne értsetek, alapból jó dolog lenne ez a fajta kommunikáció, csak az a baj, h a blizzről van szó. Vajon ők szoktak dolgozni is vagy csak várják a játékosoktól azt amit már (csak) meg kell valósítaniuk? Mert túl sok egyedi ötletet nem fedeztem fel a játékban.

    Reply

  • avatar

    AngelHeart

    |

    [reply]@Matthew (#3):[/reply]Végül is igazad van legyen a játék még könnyebb még ennél is egyszerűbb elvégre is a 3 éves fiam még kicsit ügyetlenül játszik de így már neki is élmény lesz, sőt jobb ötletem van csinájuk meg az egészet High Grade-re magas xp szorzóval mondjuk hogy normálon mire elérsz diablóig legyen meg a paragon 100 még a szomszédnak is. Azért szedjük már össze magunkat nem muszáj itt mindenkinek egy héten belül paragon 100-as karakter 5 darab, lehet a játékban szünetet tartan nem kell látástol vakulásig Diablozni nekem még nincs P100 as karim (pedig a megjelenés napján megvettem a játékot) és mégis boldog és elégedett vagyok az életemmel, ha megunom a D3 at abbahagyom akár hetekre is most is kb 2-3 hónapja nem játszottam, majd ha ujra lesz kedvem, időm játszom és egyszer majd lesz p100 as karakterem jelenleg P35 még sem rinyálok hogy u legyen gyorsabb ha annyira unalmasnak vélitek a paragonozást kell egy kicsit mást csinálni életet élni családdal barátnővel szeretővel foglalkozni és kis szünet után újra folytani. Azért gondolom van még aki emlékszik a D2 illetve D1 ben mennyi idő kellett a lvl99 eléréséhez és mégse rinyált senki, de ez a mai játékos generáció ez kiakaszt mindent le kell egyszerüsíteni hogy bevegye a kis gyomruk lásd WoW Pandaria mi lett abból is a LK-hoz vagy BC-hez képest de rinyáljon csak mindenki aztán eljutunk arra a szintre hogy nem lesznek csak Hello Kitty nehézségű gémek de fasza is lesz végre lett volna egy játék amire azt mondtam hogy lesz értelme elővenni akár még 1-2 vagy több év múlva is mert lesz még benne mit csinálni, de nem kell az így is eléggé ketté lett már hugyozva ez a játék butítsuk még tovább. Elnézést ha valakit megbántottam nem volt szándékos

    Reply

  • avatar

    mikroman

    |

    [reply]@Matthew (#4):[/reply]Most könnyekig meghatódtam. Néznek is rám bambán a többiek. :)
    HC gamer. Ha HC módra gondolsz azt kerülöm mint ateista macska a templom egerét. Nem kell nekem a disconnect vadász mód.
    Ladderban mint írtam is hasznos lehet. A mostani régiókba felesleges.
    EZ nem HC gamer dolog, hanem annyi csak, hogy aki akar az paragonozzon, aki nem akar az ne tegye! Semmit se veszít. Némi mf és statpont előny van benne és ennyi. A szint önmagában totál értéktelen. Van már több ezer-százezer 100-as karakter. Ha “Közös” szint lenne, akkor annyira se érezné sajátnak a karaktert a játékos mint most. Ladderben, ahol “verseny” van, ott hasznos lehet, mert egyébként aki versenyképes akarna maradni, az nem játszhatna más karakterrel. egy idő után az unalmas lehet azért…

    edit:
    “#3 | Matthew szerint: ”
    A casual gamerség életérzés. 1000 órás casuálság már elhivatottság ;) A régebbi nehézség jobb volt, de nem a nehézség, hanem az itemek szűkössége miatt. Többet kellett azért tenned, hogy haladni tudj. Néha még némi skill (vagy az árnyéka) is megvillant a játékosoknál. Most csak emeljünk ki egy pár itemet bagóédt az AH-ból, vagy ojróért a RMAH-ból, aztán uccuneki, mi vagyunk a Janik és egygombos builddel is highlander/god módban nyomulunk. Jujj, de szórakoztató. A sok-sok nerf, item buff és csapat-monster-HP-dam nerf miatt hiányzik az a nehézség, ami kihívást jelenthetne. Ez van. VAn aki ebbe “született” és nem ismer mást. Van aki nem is akarja, hog ylegyen nehéz szint,m ert akkr nem bírná megállni, hogy ki ne próbálja és utána depis lenne ha nem megy :)

    Reply

  • avatar

    Matthew

    |

    [author]mikroman (#2):[/author][quote]Tipikus lazy gamer sírás az ilyen igény szerintem. [/quote]
    Ez meg tipikus hc gamer sírás, amit írsz. Mondom ezt 1000+ óra játék idővel.

    Reply

  • avatar

    Matthew

    |

    [Irónia ON]

    Igazatok van! Szenvedjen csak a büdös gamer! Hát a fenébe is, ezért öltünk be 1000 + órát! Kínlódjon az összes! Nehogy már szórakoztassa a játék a parasztját, legyen hússzor ilyen nehéz a játék, és legyen exp veszteség is ha meghal valaki. Sőt, legyen még teli jó pár szemétséggel, hát a fenébe is, nehogy már más is szórakozzon azon a saccra 3-4k játékoson kívül akik robotmódjára farmolnak a barbárjukkal.

    [Irónia OFF]

    ____________________________

    Speciel a paragon 100-ast elérőket pont leszarom, ez egy játék, nem munka, ők amúgy 100 szintet osztogathatnak szét, meg kaphatnának más bónuszt is, nem kell ez a vergődés, hogy a “casual gamer” szopja csak meg, fene a pofáját, hogy szórakozni mer’ a játékon.. Azokról a kreténekről akiknek 5 db paragon 100-as karijuk van és egy ilyen után panaszkodnának, hát… ember.. menj ki a napra, dolgozz, legyél produktív… Ja, hogy egy bot farmolt helyetted? Akkor meg mit sír a szád?

    Szerintem legyen ladder, AH nélkül, és akkor ott legyen ez az elosztogatás. Alapvetően nem rossz ötlet, az biztos, hogy alakítani kell a rendszeren. Úgy kellene az egészet megreformálni, hogy ne munkának tűnjön a játék, és ha valaki 1-2 órára lép be, akkor is élvezni tudja.

    Ez a hardcore gamer hozzáállás amúgy jellemző volt már tavaly ilyenkor is, mikor az inferno még egy játszhatatlan foshalmaz volt, egyesek azt a szarkupacot is visszasírják, mert mondom, mazochista emberek…. Nem, ez nem kihívás, ne tévesszük össze, ez mazochizmus. Tecccccik érteni?

    Kellene nekik egy külön ladder, ahol minden 100x nehezebb, aztán lehet eret vágni, ha a barbárral nem lehet pörögni a tűzben TV nézés közben.

    Bocs, de feltud húzni ez sírás HC oldalról.

    Reply

  • avatar

    mikroman

    |

    [reply]@SlipKnoTiaN666 (#1):[/reply]Tipikus lazy gamer sírás az ilyen igény szerintem. Esetleg ladder rendszerben megfontolandó lenne, hogy nagyobb legyen a változatosság és ne “kelljen” mindig ugyanazzal játszani ha nem akarsz lemaradni, de nekem még oda se jutna eszembe ilyesmit beleerőltetni. A “0 versengő” régiókba meg végképp felesleges.

    Reply

  • avatar

    SlipKnoTiaN666

    |

    Nem kell sztem megosztani sem a szinteket, sem a statokat.
    Ez megint csak azoknak lenne rossz akik közbe már felhúztak PLVL 100-ra minden kasztból 1 karaktert.
    Ha PLVL 100-as karikat akarnak az emberek akkor nehogy már elég legyen a favorit karijukkal megcsinálni a szintezést, “szenvedjék” végig a másik 4 karival is a 100 szintet.
    Én legalábbis így gondolom, nekem eddig 1 db 60-as karim van, és az is csak 17-es PLVL, pedig a megjelenés óta játszok, annyira amennyire éppen kedvem van hozzá.
    Ha meg a statok meg lennének osztva abból nem lenne az h ha van mondjuk 2 DH-m akkor mind2nek mondjuk ugyanannyi lenne a vitality-je?? (csak példa volt)
    Mert ha így lenne akkor vmit megint veszítenének a karik az egyedíségükből, sztem.

    Ha félreértettem vmit a hírben, akkor javítsatok majd ki, ha kérhetem normális hangnemben!

    Reply

Leave a comment

You must be logged in to post a comment.