Reaper of Souls Clan Rendszer

SPARXS . Hírek 767

 Ügyes emberkéknek ismét sikerült pár nagyon érdekes képet előbányászniuk a játékból. Az egyik új lehetőség a játékban a klán (Clan) alapítása lesz, ami gyakorlatilag egy csapat/csoport. Mindenki hozhat létre egy klánt, illetve akár be is léphet egy már meglévő klánba pl ha valaki csinál majd egy diablo3.hu nevezetű klánt, akkor oda  betudnának majd lépni az oldal olvasói.

5XDOiSN

 

ClS0tzL

 

hVnVJtE

 

01

 

02

 

03

 

04

 

05

Comments (41)

  • avatar

    Professor J

    |

    [reply]@ (#27):[/reply]Reméljük, de a műlt héten is annyit közöltek csak a kékek, hogy mennyire bonyolult egy tiszta PvE alapú játékhoz, PvP-t készíteni. Talán majd a Blizzcon után okosabbak leszünk.

    Reply

  • avatar

    sweeping

    |

    Nem olvastam el az összes hozzászólást, de én úgy gondolom, hogy a paragon lvl nem resetelődik. Most is azzal motiválnak, hogy játszunk mert megéri mivel összeadódik a különböző karakterekkel megszerzett xp szám és akár paragon 200-al is indulhatunk kiegészítőben.

    Vicces lenne, ha ezt pedig az első ladder resetkor elvennék rögtön…Meg miért lenne akkor végtelenített paragon lvl? Ráadásul, 800-as paragon lvl kell hogy maximumra húzz mindent, Offensive, Defensive és Adventure, és a Core még így is tovább növelhető a végtelenségig.

    Szerintem nem lesz paragon reset, maximum ladder majd az xp-t számolja, hogy adott szezonba mondjuk 89734981734987134xp-t gyűjtöttünk így ezzel benne vagyunk a top1000-ben.

    Reply

  • avatar

    naib

    |

    [reply]@Fege (#26):[/reply]azaz nincs több előnye, csak előbb-utóbb rákényszerülhetünk. most úgy érzem: remélem, h utóbb… mind1, kíváncsian várom a hétvégi fejleményeket:)

    Reply

  • avatar

    Adam

    |

    [reply]@SPARXS (#37):[/reply]nem gold elsza fieztőeszköz,hanem valami olyan, ami kellően ritka ahhoz, hogy értéke legyen…1000$ a kínai botosok kb 1 max 2 hét alatt összehoztak..utána bann, megint 8-10 játék megvétele, és kezdődik elölről…

    Reply

  • avatar

    SPARXS

    |

    [reply]@Adam (#36):[/reply]A bot-ot használók azzal szívják meg, hogy ha nem csak aranyat akarnak farmolni, akkor meg kell venniük a kieget is, viszont ha bannolják az accot akkor az alapjáték+ a kieg is repül.
    Ha kicsibe számolunk és mondjuk a kínai gyerek megvesz 10db diablo 3-at, aminek darabja legyen 60$, akkor ez 600$-ba fog kerülni.
    Ha megveszi a kieget is, aminek legyen a darabja 40$ akkor az +400$ és így elköltött 1000$-t.
    Ha nagyon nagyon túlzunk és azt mondjuk, hogy a kieget megveszi 7 millió ember,akkor vajon hány ember fog a ladderben játszani ebből a 7 millióból?
    Minél többen, annál nehezebben tudja majd eladni a goldot a botozos kistáska, mivel, aki a ladder-ben játszik, az valószínűleg nem fog venni se goldot se itemet se semmit.

    Reply

  • avatar

    Adam

    |

    [reply]@PunkZoli (#35):[/reply]Látom nem érted…

    Egykínai srác, vesz 8-100 diablo játékot, ez 8-100 diablo account…..felveszi mindet mindenhová..vár 1 hetet és indul a móka, nincs kilőve a bot farm..csupán 1 hetet késleltetted…és ez semmit sem számít…csak a sima usert szivatja meg…
    Inkább csinálnának még 60 leg/set-et mintsem ezzel foglalkozzanak..szerintem….
    A transmog is csak arra jó, hogy nekik ne kelljen agyalniuk újabb dolgokon…és még sorolhatnám…rengeteg húzást próbálnak ki, amivel munkát spórolhatnak…és ezt úgy aposztrofálják, mintha feltalálták volna a spanyol viaszt…és van aki megeszi, méghozzá nagykanállal…de engem ez a része nem zavar, mint mondtam..legyen benne minden, amit beígértek a single player-be, ami ezen felül lesz, annak mások csak örülnek..engem nem érdekel…feleslegesen ezen vitázni(tudom én is)

    Reply

  • avatar

    PunkZoli

    |

    [reply]@Adam (#32):[/reply]pont, hogy nem elég az, hogy bejelöl és mehet a móka.. mert nem lehet azonnal tradelni, mint írtam. Azt meg kizártnak tartom, hogy valami gazdag ficsúr bot háremet tartson a friends listájában, hogy majd azok farmolnak helyette, illetve botok gazdag ficsúr háremet, hogy majd megveszik tőle a dolgokat…
    Beriport és repül a bot a francba, igen gyorsan eltűnne az összes. Olvasd végig amit írtam.

    A pvp meg szinte biztos hogy pvp geares lesz, külön a pve-től. Szerintem lesz szó a blizzkonon róla.

    Reply

  • avatar

    Majin

    |

    [reply]@Adam (#32):[/reply]Nagyjából hasonló véleményen vagyok. Nekem a Diablo 2 is leginkább magányos, vagy pár baráttal együtt folytatott időtöltés volt. Sohasem volt annyira társas élmény, mint a legtöbb MMO, ahol akarva akaratlanul is van interakció több száz emberrel napi szinten. Beléptem, legoltam pár Ancient Tunnels runt, közben léptem egy szintet, megnéztem, hogy a ladderen hol állok az új szinttel, mennyien haltak ki előlem, stb. Diablo 3-ban is nagyjából ezt tervezem. Felhúzok egy crusadert és kellemesen elfarmolgatok. Idővel jön a paragon szint is meg a drop is smart rendszernek meg loot 2.0-nak köszönhetően, de nem fogok azon aggódni, hogy milyen ePeen növelési lehetőségeket vonok meg magamtól azzal, ha nem tolom napi 6 órában játékot. Pont ezt szerettem a Diabloban, hogy a játékélmény akkor is teljes, ha napi 1 órát játszik vele az ember. Remélem ezt a RoS megadja majd nekem, a többi pedig egyáltalán nem foglalkoztat. Egyelőre úgy érzem sikerülni fog neki.

    Reply

  • avatar

    Boss971

    |

    Hali!

    A ladder engem nem vonz, nem fogok benn játszani szerintem, nincs is annyi időm a játékra család és munka mellett. Ha valamit elérek, akkor rühellem ha elveszik. Az élet sajnos ebben a kis országban pedig erről szól. USA, nyugat európa persze más, ott ilyen nem nagyon van.

    A klános dolog szerintem jó ötlet. És én ugyan nem fogok PVP-zni, de a klánok alapítása szerintem pont ennek az előkészítése is egyben, hogy a PVP ne egyedül menjen, hanem csapatban. Egy jó klánba bekerülni pedig elismerés lesz, nézzük csak meg a legnagyobb klános játékokat. Nagyon sokáig én is egyedül nyomtam, kb 2 hete van 8-9 magyar a friend listán, azóta ha lehet velük játszom, sokkal nagyobb buli, hogy van kihez szólni a játék közben, és persze van aki kihúz a kakiból, vagy épp Te mented meg egy kínos helyzetben.

    Reply

  • avatar

    Adam

    |

    [reply]@PunkZoli (#29):[/reply]Nem tartom jó ötletnek..sok bot tartozhat 1-1 userhez..és így bejelöli magát ismerősnek és máris mehet a móka…
    Én inkább látom értelmét a laddernek, mint a klán rendszernek..bár mindkettő a függőség irányába tereli a játékosokat….és aki nem játszik eleget, annak ugyan olyan rossz érzése lesz mint eddig…az emaitt fanyalgókat nem fogja ez sem megnyugtatni.sem semmi más…bár véleményem szerint 1 valódi “smart drop” rendszer segíthetne rajta…de az alapjaiban túrná fel az eddig összetákolt loot rendszert…rengeteg mindent kellene, lehetne figyelni(online töltött idő, hol szoktál többnyire játszani, melyik act-ban, milyen karakterrel, milyen skillekkel, egyedül vagy partiban, pl állandó haverral növekedhetne az MF cap, nézné hogy valóban sebeztél-e a cp-n vagy cxsak ott kóricáltál-e a környéken, szóval rengeteg lehetőség van)
    Valós tartalommal kellene megtölteni a játékot, nem hülyeségeket megvalósítani..de ez az én véleményem, lehet fikázni…
    Érdekes, hogy már klán rendszeré s ilyenek, de pl a PvP-ről hallgatnak, pedig az szerintem több játékost mozgatna meg..engem pl az sem….
    Nekem elég lesz a paragon 2. loot 2, act5 mystic, loot run és hasonlók..szeritnem az embereknek van 1 jó része,aki csak single-ben nyomja, vagy 1-2 haverral…és nem akar mindenáron közösségi élményt is mellé..ami manapság oylan divatos és próbálják erőltetni..sok játéknál hiszik azt, hogy ha már embertársaiddal játszol,akkor az kárpótolhat a tartalombeli hiányosságok miatt…erre épül az összes CoD és hasonlók…csak az emberek nem látnak tovább az orruknál…
    Száz szónak is 1 a vége..nekem az a fontos, hogy mindent tegyenek bele,amit ígértek a single player részbe…semmi más nem érdekel..és ha lehet ezen más dolgok fejlesztése ne menjen a single játék rovására…nekem csak ennyi kell semmi más..leszarom a botosokat, csalókat, HC gamereket, azokat akiknek nincs életük a játék mellett…nekem az a fontos, hogy élvezettel játszak aktívan…

    Reply

  • avatar

    blackened

    |

    [reply]@PunkZoli (#29):[/reply]Ez remek ötlet. Igazából akiben meg ténylegesen megbízol, tehát valóban “friend”, annak úgyis ki tudod dobni a neki szánt cuccot, ahhoz nem kell trade sem.

    Reply

  • avatar

    Fege

    |

    [reply]@PunkZoli (#29):[/reply]Diablo II-ben elég sok emberrel kereskedés útján ismerkedtem meg. Beléptem egy játékba, mindketten törtangollal próbáltuk megértetni a másikkal mit akarunk és valahogy leesett, hogy bassza meg mindketten magyarok vagyunk. Nem egy ilyen kapcsolatra tettem szert hasonló úton. Amit te mondasz, az azt jelentené, hogy csak olyanokkal kereskedhetek, akiket már ismerek. Nekem ez az ötlet túlzott megkötés lenne, botok ide vagy oda. Továbbá egy ilyen kaliberű játékban képtelenség megölni a botokat egészen addig, míg a játék lehetőséget ad a kereskedésre ezzel célt táplálva a botok futtatói számára. Az ötlet, amit mondasz, nem hülyeség, de ha ehhez a játékosoknak akkora árat kell fizetniük, ami már akadályozza őket is a játék élvezetében, az szerintem nem reális elképzelés. A trade barátok közti korlátozása pedig már ezen a szinten van.

    Reply

  • avatar

    PunkZoli

    |

    Írtam régebben hivatalos fórumra egy ötletet, amivel ki lehetne nyírni az összes botot, a trade oldalakat, és amúgy az összes olyan elemet ami terheli, hekkeli a játékot és szívja az erőforrást az igazán játszani vágyók elől.

    http://us.battle.net/d3/en/forum/topic/10014081321

    Lényege, hogy 1 hónap friends-ség után lehetne csak tradelni. Ok, legyen 2 hét, vagy akár egy, de pár napot bárki kibír. Hátránya talán annyi, hogy megöli teljesen a tradet, azt amelyikkel hirtelen szerzel jobb cuccot magadnak. Ez azért vállalható, ha sok haverod van, ők sem abban gondolkoznak majd, hogy hogyan adják el realmaniért valami scammer oldalon, hanem hogy minél több ismerősük legyen, hogy majd egymást segítve erősebbek legyenek.

    Most a klán rendszerrel ugyan ez lenne, ott lesz biztos közös láda, közös pénz, miegymás.
    Mi a véleményetek? (nem ártana, ha “up” -ot kapna a hivatalos fórumos, ha tetszik az ötlet, hátha valami hivatalos maki meglátja, persze nem kell egyet érteni:))

    A ladder ötlete meg nem teszik, mert szeparál játékosokat. Haver ugye ladderezni akar, másik meg casualba nyomja, mert munka, suli stb…
    Szerintem a laddernak csak egy számnak kéne lennie és úgy mint most egy softcore és hc világ lenne. Lenne egy közös xp mérő, amiből kapsz egy ladderes meg egy összesített paragon levelt, és a ladderes vissza áll 0-re ha lejár a szezon.

    Esetleg olyan csavar a dologban, hogy aki ladderezni akar az le kell, hogy cserélje a cuccát, és a pontjait resetelnie :D
    De a lénye a lényeg, hogy mindenki együtt játszik.

    Reply

  • avatar

    Majin

    |

    [reply]@Fege (#26):[/reply]Diablo 2-ben értettem. Most itt egyelőre nem értem a Laddert. Hogy számolódik a ladderes paragon, számít e a non-ladder karik paragonjába, vagy az acocunt paragonjába? Ha a ladder paragon egy fél évente nullázódó valami lesz, akkor fix, hogy nem fogok szórakozni a ladderrel. Ha a ladder karik paragonja idővel a non-ladder karik paragon szintjét növeli, akkor van rá esély. Diablo 2-ben gyakorlatilag mindenki ladder volt, mert az gyakorlatilag azt jelentette hogy fent vagy a listán, ami jegyzi, hogy ki hol áll a szintezős versenyben. Itt egyelőre nem értem a lényeget, hiszen van egy max szint, a paragon szintekkel pedig nem tudom, mit akarnak pontosan. Hétvégén remélem minden kiderül.

    Reply

  • avatar

    murdock

    |

    remélem a blizzconon lesz szó a pvpről is.

    Reply

  • avatar

    Fege

    |

    [reply]@naib (#24):[/reply]A ladder a blizzard legjobb válasza az endgame problémákra, ami miatt a játékosok állandóan panaszkodnak. Én személy szerint mindig is rühelltem a ladder reseteket, de muszáj volt alkalmazkodnom, mivel az emberek jelentős része ezt nyomta, mondhatjuk, hogy ez volt a menő a Diablo II-ben. Ott voltak ugye a ladder only rúnaszavak, illetve jólesett az a tudat, hogy mindenki a nulláról kezdi ilyenkor, tehát lehetőségem volt nekem is arra, hogy némi szerencsével minél jobb cuccokat összeszedjek, kereskedhessek, gyorsan meggazdagodhassak, bekerüljek a top100-ba, stb. (persze ezek mindig csak álom szintjén teljesültek…) Mint tudjuk, az hogy mindenki 0-ról kezdi az új laddert, hazugság, amióta léteznek külső trade fórumok, ez a feltételezés már rég megbukott. Az egyedi rúnaszavak is igencsak neccesek voltak, mert a jobbakhoz körülbelül szökőévente ha talált az ember rúnát, s akkor még örülhetett ha nem épp a leggyengébb stattal adta be a rúnaszót. (HOTO 30 CTA2-2-1 és társai…) A toplista is nagy hazugság volt, mert rengeteg top karakter lényegében bot volt, azon pedig már most jó lenne elgondolkodni, hogy multiboxolni ladder karakterekkel mekkora csalásnak is számít majd, hiszen ebben az esetben másokhoz képest jogosulatlan előnyre tesz szert az illető (ami mint tudjuk blizzard egyik fő oka a bannolásra)

    Sajnos az ember rá van kényszerülve arra, hogy ladderban játsszon és hiába írja azt valaki, hogy ő márpedig nem fog ott játszani, rájön, hogy ha nincs ladder, akkor az egész játék hirtelen baromira üres lesz, céltalan, a farmolás, az itemvadászat elveszti értelmét. Nem lehet megmondani, hogy ez most jó-e vagy sem, mindenesetre előbb-utóbb baromira rákényszeríti az embert, hogy ladderban játsszon. Nem tudom, hogy a kiegészítőben hogy oldják meg a fiúk ezt a kérdést, én most se örülök jobban a ladder bevezetésének, már csak üzleti szempontból se egészséges ezt így 4 hónappal az AH bezárása előtt beharangozni, de sajnos megkerülni aligha lehet.

    Szerk:
    #1 | Rocador:
    Kicsit álmodoznék azzal az ikonnal kapcsolatban. Trade szobák. Elképzelem, hogy lenne egy olyan felület, ahol különböző trade szobák lennének, ahol aszerint hogy ki mit keres, a játékosok tudnák kínálni a portékáikat. (szigorúan valós időben)
    Ha valaki valakivel üzletelni szeretne, szigorúan négyszemközt tehetné meg, de ehhez nem kellene külön játékot kreálni, hanem valamilyen felületen megtörténhetne a csere. Ezzel együtt a sima játékból kitiltanám a trade lehetőségét, aki kereskedni/csereberélni akar, az fáradjon be a trade szobába és tegye meg ott. Az se ártana, ha önkéntes trade moderátorok is lennének, vagy a játékosokat pozitívan/negatívan lehetne pontozni.

    Reply

  • avatar

    Majin

    |

    Mi lenne, ha megtartaná mindenki a találgatásait és az elképzeléseit (örömeit, bánatait) addig, ameddig hétvégén meg nem tudunk pár fix és konkrét dolgot a BlizzConon?:) Kevés ennél direktebb, Blizzarddal kapcsolatos rendezvény létezik, ha valahol akkor itt tuti, hogy csomó új információt fogunk majd kapni. Pár nap van addig. Nem hiszem, hogy most kéne belebocsátkozni a legnagyobb “mi lesz, ha…” típusú eszmecserébe.

    Reply

  • avatar

    naib

    |

    szóval jól értem, h a ladder előnye lehet, hogy rangsorolnak ilyen-olyan eredmények alapján és valszeg lesznek seasonal itemek, és kész? én vhogy nem érzem, hogy a fáradságos munkával felhúzott karijaimat kukáznám egy új ladder miatt. tudom, hogy non-ladderré válnak automatikusan, de miért húznék fel pl még egy monkot egy új ladderben? (kb 700 órám van a D3-ban eddig, megjelenéstől játszva)
    a pár plusz item nem elég vonzó (lehet, h az lesz:), most úgy érzem, az motiválhat ladderre, ha a non-ladder kb ‘kihal’ és nem lesznek ott játékosok vagy esetleg lvl70-re sec perc felmegyek és a paragon point nem nullázódik új ladderben (bár ezt kétlem, mert akkor nem új a ladder:)

    aki ladder-párti: mitől jó a ladder az eddigi tapasztalatok alapján?

    Reply

  • avatar

    Professor J

    |

    [reply]@Tomy31 (#22):[/reply]Szó nem volt róla, hogy törlik a cuccaidat, csak szimplán átkerül non-ladder státusz, amúgy még nem tudni, pontosan hogy hogy működni a ladder, Blizzconon remélhetőleg többet megtudunk ezzel kapcsolatban.

    Reply

  • avatar

    Tomy31

    |

    Hát nem tudom,engem már most hidegen hagy de persze nem ismerem ezt a ladder rendszert ezért igy lehet tévesen ítélem meg.Az sem kizárt hogy amikor kipróbálom,megtetszik és csak ebben a modban fogom tolni……
    Ami nekem nem tetszik az a cuccaim törlése fél év után….ezt nehezen tudom elképzelni hogy tetszene nekem,de ki tudja..majd meglátjuk.

    Reply

  • avatar

    Rocador

    |

    [reply]@Abiondi (#20):[/reply]Szerintem még mindig nem támasztottad alá az állításod miszerint az emberek 99%-t hidegen fogja hagyni a ladder, hogy ha nem lesz kötelező.

    Reply

  • avatar

    Abiondi

    |

    [reply]@Rocador (#19):[/reply]Szerintem fuss neki még egyszer annak amit írtam korábban.

    Szerk:
    Nem szoktam nagyobb d3 fansite oldalakat látogatni, egyedül a http://www.diablofans.com amit szoktam olvasni.
    Ott a Do you want Ladder? topicban tényleg megosztó a szavazás: 25 mellette, 20 ellene szavazott :)))
    Tudsz nekem mutatni olyan fan oldalt ahol mondjuk 100 ezren szavaztak legalább? Amúgy a fenti topicot 1595-en olvasták, ebből 45 bírt szavazni, abból is 25 mondta hogy igen, kell neki a ladder. Ezt az arányt én nem tüntetném fel olyan istráng szaggatóan hatalmasnak :)

    Reply

  • avatar

    Rocador

    |

    [reply]@Abiondi (#18):[/reply]Inkább menj fel bármilyen D3 fansite oldalra, vagy a hivatalos fórumokat látogasd gyakrabban és majd rájössz.

    Egyes vélekedésekre alapozva, miszerint a játékosok fele bot, úgy gondolod már kijelentheted, hogy a játékosok felét nem érdekli majd a ladder?

    Ok.

    Reply

  • avatar

    Abiondi

    |

    [reply]@Rocador (#15):[/reply]Az én érdektelenségemet jelzi, hogy nem voltam képes olyan ladder szavazást találni, ahol legalább 100 ezer leadott szavazat lett volna, ami elsöprő többséggel támogatja a ladder bevezetését… és ennyi szavazat a játékosok 1%-át sem éri még el. Persze találtam ilyen-olyan szavazásokat, de mivel aki ilyen fórumra beregisztál, és szavaz is, az azon kívül, hogy elhanyagolható szám a teljes játékos populációra nézve, nem is számít reprezentatívnek.

    No meg mivel egyes vélekedések szerint eleve a “játékosok” több mint fele bot, így kijelenthető, hogy legalább a felét a “játékosoknak” nem érdekli majd a ladder :)

    De egyszerűen meggyőzhető vagyok, bár nehezen összehasonlítható a kettő:
    Tudsz nekem mutatni egy linket, ahol az összes D2 játékos száma megvan, illetve egy olyan listát, ahol látszik ezekből mennyien játszottak(!) a ladderben, nem csak indítottak egy karaktert és tolták mondjuk 10 órát benne? Utána jön egy százalékszámítás kész.

    Reply

  • avatar

    Apophissz

    |

    Nos klán ide klán oda biztos lesz előnye is meg hátránya is.
    Előnynek lehet mondjuk tekinteni azt hogy lehet majd klánon belül tagoknak adni, itemeket anélkül, hogy bármit is kérnénk érte, mert legközelebb a másik fog rajtad segíteni, hiszen ah már nem lesz ros-ban hogy kereskedj. Aztán meg kinek van kedve meg türelme arra hogy fórumokon keresgéljen adott itemet és nézni az aktuális árát nekem speciel erre nincs se időm se kedvem.
    Hátránynak tartom viszont azt hogyha klánban van az ember akkor biztos lesznek olyan klánok ahol megy majd az e-penisz méregetés arra hogy a csapattagoknak milyen gearje van, és mennek majd az úgymond “Adventure Mode-ok” melynek fix indulási ideje lesz és, hogy adott klán elvárja majd, hogy te ebben az időben legyél fent mondjuk napi 2 órát, és ez rontja el az a érzést amit szerettem a játékban, amely a kötetlen játékidő.

    Reply

  • avatar

    Ashmagir

    |

    Az igazság az, hogy nekem kezd lassan tele lenni tö**m az állandó nyivákolással, hogy jajj ez a ladder tök hülyeség, meg a klán is, meg ez az ah is olyan butaság (volt), meg remélem nem térnek vissza a charm-ok, mert azokat úgy utáltam, hogy elfoglalják az inventory-t (charm-ról még nem hallani, de a nyafogás, az már megy). Egyik sem kötelező, ha nem tartasz rá igényt, akkor egyszerűen kihagyod, nem x-eled be, nem lesz klánod, nem veszel és nem is adsz el semmit az ah-ban, meg üresen hagyon e téren az inventory-d.
    Neeem, ez mind sz*r. Miért nem esik ki lvl 1-n, normálon az első zombiból a skorn (és/vagy egyéb kieges übercucc), úgy hogy persze az adott karinak a stat-jaival legyen, de az alapvető elvárás, hogy maximális értékkel+socket, mert amúgy máris szar ez a játék, és nem érte meg az árát.
    Ha olyan szinten hozza a játék a ladder-t, mint a 2-ben, hogy lesznek benne bónusz tárgyak, akkor az biztos, hogy én csak azon fogok onnantól játszani.
    Alapértelmezésben annyira nem vonz a klán, mert nem ismerek annyi embert, akivel klánba verődve játszhatnánk, de akinek ez az igénye annak legyen meg a lehetősége, és csak azért mert ez engem nem érint, nem fogom lefújolni ezt az újítást.
    Én ugyan 2 újítást várnék, de mivel akkora angol zseni nem vagyok, így tőlem sosem tudják meg (de hátha valaki):
    1., ha van 2 egyforma unik-om / set-m, akkor azért használhassam már egyszerre egy karin (pl. 1h fejsze, nyílpuska, gyűrű stb.)
    2., Ha már végigvittem a játékot, akkor játékon belül lehessen már az act-ok között is ugrálni a wp-vel, ne kelljen mindig új játékot kreálni.

    Reply

  • avatar

    Rocador

    |

    Gondolkozzatok már egy kicsit emberek. Miért lenne kötelező a ladder? Miért is hagyná hidegen az emberek 50%-t, akkor hha nem kötelező? Különféle fan oldalak szavazásai szerint a ladder megosztja a játékostábort, ergo elég sokakat érdekel és izgat a ladder. Olyat állítani, hogy az emberek 99%-t hidegen fogja hagyni. Erre nem is tudok reagálni. Honnan vetted elő ezt az okosságot? Már az is probléma, hogy bevezetik a klánokat? Na nehogy már még panaszkodjatok ezért mert segítenek szociálisabbá tenni az amúgy coop barátnak szánt játékot. A klánok igenis hiányoznak és egy pozitív előrelépés.

    Reply

  • avatar

    Ned

    |

    Ha meg kötelező lesz a ladder, szóljanak jóval előtte, had költsem el azt a 15m goldot vmire lol
    A klán rendszernek(vagy guild-nek), akkor lesz értelme, ha vehet az ember csak aranyért bonus dolgokat, mint pl: bonus erő, hp, defense, vagy több all resi…
    Rosszul látom?
    Amúgy köszönöm a hírt!

    Reply

  • avatar

    Adam

    |

    [reply]@gorcc (#9):[/reply]Amit írtam, hgoy nem tudom örüljek-e neki vagy sem az a Ladder rendszerre vonatkozott, nem a klánra…
    Én ha játszom vagy egyedül, vagy 1-1 ismerőssel esetleg publicban idegenekkel..
    Én megvagyok a Klánrendszer nélkül is…egy max 4 főt támogató rendszerben szerintem ez teljesen feleslegesé s csak elviszi az értékes fejlesztői/tesztelői kapacitást…:S
    Nem olyan bonyolult játék ez, hogy klánok kelljenek…A rangsorokon kívül semmi értelme nincs is..szvsz:S

    Reply

  • avatar

    Tomy31

    |

    Köszönöm az infokat,bár engem egyenlőre nem igazán izgat ez a ladder…

    Reply

  • avatar

    sweeping

    |

    [reply]@Tomy31 (#7):[/reply]A működése olyan lesz mint dio2-ben, csak értelemszerűen sokkal több mindent fog tartalmazni.
    Ladder annyit tesz, hogy ha vége a szezonnak, akkor a karaktered kikerül a rendszerből, non-ladder karakterré válik.
    Magyarul az új szezonba lvl1-ről indulsz és az addig megszerzett cuccaidat, goldot, nyersanyagot stb elveszíted (Paragon értelemszerűen megmarad, csak előbb újra el kell érned a 70es szintet, legalábbis én így gondolom.)

    De a karaktered nem törlődik, mint fentebb írtam csak non-ladder karakterré válik, folytathatod vele továbbra is teljes értékűen a játékot, és a cuccai is meglesznek.

    Én azt tanácsolnám mindenkinek, hogy első szezont próbálja ki, nincs semmi vesztenivalótok. Ugyan ott lesztek mintha nem pipálnátok ki a Seasonal Hero gombot ami a második képen látszik. Hiszen ez azzal egyenlő, hogy egyből non-ladder karaktert indítotok.
    Magyarul pl nem tudod megnézni, hogy te a 123745 megöld szörnyeddel a ladder lista 22879. helyén vagy a 2millióból. Most csak úgy mondtam egy hülyeséget, meglátjuk miket fog ez a ladder pontosan tartalmazni.

    Az egészen biztos, hogy én az első szezonban még ladder karaktert indítok :)

    Reply

  • avatar

    Majin

    |

    [reply]@Tomy31 (#7):[/reply]Egy rangsort, listát takar. Lényegében egy eredménytábla, ami az elért szint alapján rangsorol. 4 fő csoportja van. D2Classic SC és HC, valamint D2LoD SC és HC. Ezen belül az első 1000 legmagasabb szintű karaktert rangsorolja (régiónként), valamint mind a 4 lista tovább bontható a karakterosztályokra, ahol az első 200 azonos classba tartozó karaktert rangsorolja a rendszer. A megszorítás, hogy vannak olyan tárgyak, rúnaszavak, amelyek csak Ladderben használhatóak, illetve fél évenként, a ladder reset esetében, minden ladder karaktert non-ladderré változik.

    Diablo 2-ben, ahol a lvl99 (pláne HC-ban) nem volt egyértelmű és nagyon sok belefektetett munkát igényelt, a ladder érthető volt. Itt nem tudom mi alapján jön majd a rangsorolás, bár ha a paragon szinteket a végtelenségig lehet növelni, akkor itt is hasznos lehet a dolog.

    D2-ben automatikusan ladder karikat indítottam, minden alkalommal. Itt egyelőre nem érzem ennek a szükségét…

    Reply

  • avatar

    gorcc

    |

    [reply]@Professor J (#6):[/reply]Ismerem a ladder rendszert már a D2-ből én is, ott valahogy kellett is a játékba. De én a harmadik rész esetében jobb örültem, volna egy egész más iránynak. Nem feltételen ladder kellene ide ahhoz, hogy jobb legyen a szavatossága a játéknak, illetve hogy versenyt teremtsenek, lettek volna más alternatívák is, de persze ez a legegyszerűbb és legolcsóbb megoldás. Már korábban kifejtettem egyszer az okokat nem tetszésemről a ladderrel kapcsolatban, úgy hogy most eltekintenék ettől.
    A klán rendszernek egészen idáig azt hittem mindenki csak örülni fog… de lásd Adam hsz.-e.

    Abiondi: Legyn igazad ! :)

    Reply

  • avatar

    Abiondi

    |

    Az egész ladder rendszer az emberek 99%-át teljesen hidegen fogja hagyni amennyiben nem lesz kötelező, és elvileg nem lesz az, ott külön karakterek lesznek.

    Reply

  • avatar

    Tomy31

    |

    Azt hiszem itt az ideje hogy valaki elmondja nekem hogy mi is ez a ladder kicsit részletesebben.
    A választ előre is köszönöm!:)

    Reply

  • avatar

    Professor J

    |

    [reply]@gorcc (#3):[/reply]A D2-ben is volt ladder, aztán ladder resetkor pikk pakk fel lehetett húzni karaktert level 80+-ra néhány röpke óra alatt, mondjuk ott a verseny arra ment ki, ki tudja előbb felszintezni 99-re. Már jó ideje kérdezik a játékosokat, hogy milyen ladder rendszernek örülnének a jó népek. A klánrendszer az jó dolognak tűnik, az SC2 HotS-ban ha jól emlékszem már működik, vagy csak tervezik betételét.

    Reply

  • avatar

    Professor J

    |

    [reply]@Bali007 (#4):[/reply]Gondolom a ladder rendszeres karajkerek lesznek benne, remélhetőleg a Blizzconon erről majd többet is elárulnak.

    Reply

  • avatar

    Bali007

    |

    Mi ez a seasonal hero?

    Reply

  • avatar

    gorcc

    |

    [reply]@Adam (#2):[/reply]Mi értelme a klán rendszernek egy kizárólag online játékban???
    De ha nem is látod az “értelmét” attól még miért gondolod, hogy esetleg embert veszíthetnek, azzal ha bevezetik a guild rendszert?

    Ladder rendszernek nem igazán örülök, eddig bíztam benne (a csodában), hogy nem lesz, de most már látom, hogy mindenképp ebbe az irányba fejlesztik ezt a játékot.

    Reply

  • avatar

    Adam

    |

    megmondom őszintén, én ennek semmi értelmét nem látom…:/
    viszont, ahogy látom a Laddert megcsinálják….ennek még nem tudom örüljek-e
    A kérdés csupán az, hogy ezekkel vajon több embert nyernek, mint amennyit veszítenek….majd kiderül:S

    Reply

  • avatar

    Rocador

    |

    Az 5. képen, jobb sarokba lent kettő új ikon van: egyik valami AH helyettesítő dolog lehet (szerintem) másik meg a klán és annak adatai.

    Reply

Leave a comment

You must be logged in to post a comment.