Reaper of Souls: Szerkesztői élménybeszámoló a bétáról

Dyingsoul . Béta, Hírek, Leírás 2765

Dyingsoul Crusader

Dyingsoul Crusader

Dyingsoul élménybeszámolója

Emlékeztek még a Diablo III megjelenésének élményére? Hatalmas függés. Számomra ez a két szó jellemezte leginkább. Csak azért hozom fel újra ugyanezeket az emlékeket, mert nálam a RoS bétája ugyanezt az érzést hozta és bár még csiszolás alatt áll a drágakő, mégis nagyszerűnek tartom a kiegészítőt.

Karakterlapom

Karakterlapom

Crusader

Az új kaszt a Crusader pompásra sikerült: Mind távolságra mind közelharcra nagyszerűen használható. A képességei átgondoltak de még ráfér némi finomhangolás. Skill buildekrő még nem tudok beszélni de úgy gondolom itt több életképes build is szóba jöhet majd, mivel a tárgyakon is megjelentek olyan új tulajdonságok, melyek jelentősen növelhetik képességeink erejét (bármilyen sárga tárgyon lehetnek képességeket jelentősen erősítő tulajdonságok) emellett szóba jöhetnek cooldown csökkentő buildek is. Az, hogy a kétkezes fegyvert pajzzsal együtt is tudjuk használni, nagyszerű húzás volt de van ára is ezért ettől még elgondolkodtató az egykezesek használata is. Sikerült összehoznom egy lvl 70-es Crusadert és nagyon tetszik maga a kaszt: úgy saccolom,hogy a játékosok 95%-a Crusaderrel fog játszani minimum az első két héten. Ez persze nem is váratlan hiszen az új tartalmakra már nagyon kiéheztek a játékosok.

Felszerelésem (néhány cucc RoS-ból)

Felszerelésem (néhány cucc RoS-ból)

Más kasztok

A Crusader újdonságai miatt azonban nem kell temetni a többi kasztot sem: Minden más karakter is kap új képességeket, 4. passzív skill slotot. Public játékban találkoztam halálosan aprító wizardokkal, akik hatalmas AoE körökkel aprítottak. Olyan Demon Hunterrel is találkoztam, aki valami Chakram builddel hentelt és a 4 fős partyban a sebzés 70%-át ő okozta de mégsem volt papír: óránként talán egyszer halt megn, nagyon ügyesen játszott.

Goblin áradat 1

Goblin áradat

Előrelátás: Jelenlegi D3 vs RoS

Míg nem volt bétám, sokat gondolkodtam azon, hogy megéri-e tartogatni a jelenlegi craft alapanyagokat (DE, Brims, Gemek stb…) A válasz egy határozott nem: semmi értelme, ugyanis a lvl 70-es cuccok kraftolásához már RoS-ban szerezhető alapanyagok kellenek majd. De mi a helyzet a paragon szintezéssel? Nos egyelőre csak a Crusaderem lvl 70-es, de már egész jó statokat hoztam össze neki (lásd a képeket) és az eddigi tapasztalataim alapján azt mondom, hogy nagyon megéri a mostani Diablo III-ban gyűjteni a paragon szinteket. Valahogy nagyon lassan haladt az XP csík ahogy nézegettem nem jött össze túl sok tapasztalati pont. Ez mondjuk annak is betudható, hogy Expert szinten játszottam e fölött pedig még ott a Master és a Torment 1-2-3-4-5-6… Így aztán elképzelhető, hogy egy jól felgearelt karakterrel már Torment-en mondjuk ömlene az XP, de az a probléma, hogy ott talpon maradni pláne haladni nem lesz könnyű és nagyon sok időt el fogunk tölteni az alacsonyabb nehézségi fokozatokon, ahol egyáltalán nem mindegy, hogy mennyi paragon pontot költöttünk el a karakterünkre. Így visszatérünk oda, ahonnan kiindultunk: nagyon megéri még RoS előtt paragon szinteket szerezni. Kampány módban elég kevés szörny van (kisebb a mobsűrűség), Advanture-ben pedig sok az elit és kivégzésükhöz nagyon taktikázni kell a packok nagy részének szopató faktorát tekintve.

Goblin áradat

Goblin áradat

Act V

Az új actról az a véleményem, hogy nagyon hangulatos, van benne valami megfoghatatlan Diablo II-es motívum is. Bár számomra már Pandemonium puszta említése is a D2-t hozza szemeim elé, mivel az elődöt még kiegészítője nélkül is rengeteget játszottam. Az egész Act-ra jellemző a nagyon sötét és komor hangulat, igazi Diablós pálya született itt! Negatívumként nem tudok mit írni Act 5 kapcsán csak talán annyit, hogy számomra kicsit rövidnek tűnik, szívesen láttam volna még néhány új helyszínt.

Az Advanture mód viszont mindenképp lenyűgözőre sikerült. Bountyk után kutatva az ember rá sem néz az órára és már órák telnek el. Folyamatos, megszakítás nélküli hentelésre ad ez lehetőséget.

A Dropról

Az új lootrendszer nagyon tetszik: a sárgákat végre nem kell azonosítani, így felvétel előtt is eldönthetjük, hogy van-e rá szükségünk vagy nincs. Valóban okosabb a drop, Crusaderrel rengeteg pajzsot és Crusader fegyvert, annak való affixű dolgot találhatunk. Egy kezemen meg tudom számolni, hogy cirka 10 óra játékidő alatt hány wizard hat-et találtam. WD sisakból összesen talán 2-t eddigi játékom alatt. Viszont van egy gyermekbetegsége is: valaki a Blizzardnál tényleg barbár fanatikus lehet, ugyanis barbár övből ipari mennyiséget lehet találni. Ha minden lootot felveszek minimum 5 barbár öv van nálam, de a szokásos az 7-8 darab egy inv-ben. Ez azért is rossz, mert a normál, Crusader által is hordható öv sokkal ritkább: ennek száma egy fullosan telelootolt inventoryban akár 1-re vagy 2-re is redukálódhat. Az ékszerek moderáltan esnek, gyűrűk gyakoribbak, amuletek ritkák. Összességében a smart droprendszer jóra sikerült, valóban azzal a karakterrel kell játszanunk, amihez cuccokat szeretnénk.

Végszóul annyit, hogy a Diablo III új kiegészítője egy nagyszerű úton indítja meg a játékot: egy olyan úton ami megadja a RoS utáni bővíthetőségnek is a lehetőséget…

 

ProfessorJ Crusader

ProfessorJ Crusader

ProfessorJ élménybeszámolója

Nagy érdeklődéssel vágtam neki a RoS bétájának, hisz a F&F-s streameknek köszönhetően lenyűgözött a Crusader, és maga a játék az új játémódokkal.

Először Act 5-ről írnék néhány sort: Westmarch hangulata a hullákkal teli szűk utcákkal teljesen magával ragadott, melyre rátett még egy lapáttal a játék zenéje, ismét mintha a Diablo 1-be éreztem volna magam. A szörnyek „okosabbak” lettek, ahogy azt már a Blizzconon is elmondták az íjász, lövöldözős monsterek rückwärtsbe kapcsolva meneteltek hátra, miközben továbbra is tüzeltek, vagy például a champion pakk először rádnyomja a Jailert és utána valamelyik finoságot, pl. a Frozen-t, Desecratort vagy a Frozen Pulse-t, az nagyobb nehézségi fokon, ha még nincs elég védelmed, hogy mennyi sebzést bírsz ki (Toughness), pillanatok alatt kampec. A sztori egyszerűnek hat, de ha minden Npc-vel beszélünk, akivel lehet, akkor sokkal tisztábban látjuk majd át az egészet. Nagy öröm volt továbbá, hogy Act 4-ben minden területen legalább van  7-8 event, melyekbe, pl. Westmarch szűk utcáin, vagy temetőjében bukkan az ember. Az Urazel bossharc egyszerű, mint egy faék, de Adria annál sokkal combosabb és izzasztóbb volt, remélem előbbit is kicsit felturbózzák, annak ellenére,  hogy egy torony tetején van kis szűk helyen.  Nagy kedvencem volt tovább az óriási faltörőkoson való harc. A monstereket jól eltalálták, igazi hulla armada vár ránk.

Akkor térjünk rá a játékmódokra:

Adventure mode: Már  lvl  1-től használható, így könnyedén szintezhető egy karakter. Minden nap két kiválaszott Act dupla rewardot ad a teljesítésért. A feladatok nem egetrengetőek, A/Ölj meg X (40 vagy 50) monstert utána a neves lilanevű bosst (területénként 4-5 féle van, szóval a nevét is kell figyelni,nem mindegy mit csapsz le. Szerintem  kicsit erősebbre is faraghatták volna a Bounty lila szörnyeit,  bár Hard-n nyomom jelenleg, viszont az tetszik, hogy sárga/aranytekercs van a nevük körül. B/ csináld meg X-Y Eventet, C/ Öld meg X-Y bosst, D/ Takarítsd ki X-Y dungeon 1. vagy 2. szintjét.  A reward XP+Gold+Blood Shard (ezzel lehet zsákbamacskát [Gamble] venni), ha egy Acton belül megcsináltál minden Bountyt-t (kb. 4-5 db van), akkor Tyraeltől kapsz Horadric Cache-t, amiben kék, sárga itemek,Rift Stone (ezzel lehet Nephalem riftet nyitni), gemek és craft alapanyagok vannak, valamint mysterious scroll (rövid idejű 2-3 perces buff, pl. plusz xp, movement speed, nagyobb sebzés, stb.), ritkán legendary item, vagy legendary recept. Ezenkívül még Blood Shard is jár érte, ha minden Bounty kész.  Az adv. mode nekem személy szerint egyedül unalmas lvl 70 felett, de ez lehet azért van mert, inkább barátokkal tolom a D3-t, ha lehet.

 

Nephalem Rift: Rift Stone-nal lehet nyitni a Nephalem Obelisknél ( A városban van), mely egy 10 szintes véletlenszerű dungeont (egyik szint act 1. másik pl. act 5 tb.) hoz létre, melyben Act 1-5 ig bármilyen monstert előrdulhat, ami létezik. Van egy százalékmérce, ha eleget ölsz, megjelenik a lila Boss. Azt lecsapva kérhetjük a jutalmat Orek-től, a Nephalemtől, mely egy Horadric Cache, benne hasonló jutalmakal, mint bounty-s jutalom táskában. A Riftben speciális Shrine-k is vannak, van olyan, amitől halhatalan leszel 30 mp-ig, van amitől többet sebzel bossokra stb. Hogy mikor jelenik meg a boss változó, van hogy az első mapon, van hogy a 4-6. mapon. Érdekesség, hogy néha Treasure Goblin pakkokat is tesz be a pályára, kb. egyszerre 10-15 goblin egy helyen, kell hozzá taktika, hogy megöljétek mind , ilyen Rift pálya pl. a méltán híre Cow level is.

 

Cursed Chest: Ez a Nephalem Trial átnevezve, van egy láda, melynek több szintje van. Minél több szintet teljesítesz, annál több ládát nyithatsz ki a végén,(max. 5 szintje van), a garantált XP és gold jutalmon kívül. Időre kell monstereket ölni, van hogy 8-10 simát, van hogy champion vagy elite pakkot, van hogy 150-t, eléggé izzasztó még partyban is, eddig legtovább a 3. szintig jutottunk partyban Hard szinten.

Loot 2.0, Smart Drop, Paragon 2.0

Loot 2.0:

A Lootról annyit modanék, hogy nekem mezei casual játékosnak is (átlag 100-130k dmg karakterek a live-n), olyan 65-66 szint körül kezdtek lecserélődni a cuccai, van hogy esett, van hogy craftoltam, a craft sem biztosíték, hogy elsőre jót dob, (kis szinten érdemes craftolni fejldődés közben), ahogy a Gamble sem, eddig 2 legendary, meg 2-3 legendary recept esett Horadric Cache-ből. Fejlődés során kb. 2 legendary landolt monsterekből, a többi legendary craft alapanyag volt. Jó pont, hogy karakter szintezésnél  Campaign módban quest végén/közben mindig dob valamit a rendszer kék vagy sárga item formájában, ami több esetben is upgrade. A garantált legendary drop act végi bossokból lehet csak max szint alatt elérhető, mert, öltem Belialt kampány módban, mondjuk más hostolt és nem dobott, adv. módban úgyszint nem működik.

Paragon 2.0:

4 fül van amire lehet pontokat tenni: Core, Offense, Defense, Utility

Core:  Strenght, Vitality, Movement speed , +Max resource

Offense: Attack speed,  Skill Cooldown Reduction, Critical Chance és Critical Damage.

Defensive: Life %, Armor, All Resistance,  Life Regeneration

Utilty:  Area Damage, Resource cost reduction, Life on Hit, Gold Find

Mindegyik értékre max 50 pont tehető, lvl 60-70 közt nem kapsz Paragon XP-t, de a 60-70 közti szintezés gyors. Minden egyes paragon szintlépésnél 1 pontot tudsz elosztani valamelyik fülön épp. A Paragon pontok eloszthatóak lvl 1-s új karakteren is, sokat segítenek. Persze a life on hit még nem akkor, amint egy 70-s karakter esetében, de ahogy fejlődsz, úgy javul az érték.

Smart drop:

Eddig különösebb Smart dropot nem tapasztaltam még ami feltűnt volna.

Craftolás

Myriam, az enchater néni:

Myriam nem összekeverendőt Karyna-val, akit a Pók nyanyától kell kimenteni Act 1-ben. Enchatolós barátnénket Act 5-ben kell összeszedni. Tud enchatolni és transmogolni (tárgy kinézetén változtatni). Enchantnál kiválasztasz egy statot, amin változtatni szeretnél, megnézed, mi lehet a vége, és imádkozol, hogy jót dobjon a gép. Először olcsón tudsz 20-30 ezer+craft alapanyag, aztán ha tovább próbálkozol, akkor több 50 ezer és szépen megy fefelé az ára. A trasmoggal saját ízlésünkre formálhatjuk karakterünk kinézetét, a fehér páncéloké 500 gold, a fegyvereké 25-30 ezer gold, legendary cuccoknál meg fél millió goldba kerül a transmog.

 

Blacksmith+Jeweler:

Mindent fel kell szedni, mert vagy betört, vagy sima alapanyag lesz belőle, a legendarykhoz ugyanis fehér 70-s szintű tárgy is kell, meg az 5-6 felé craft alapanyag különböző mennyiségben. Jó hír , hogy be lehet állítani, hogy a szintednek megfelelő cuccokat mutassa csak a receptlista. A craft árak nem olyan vészesek egy 70-s sárga cucc 120-200 ezer gold+alapanyag, a legendary 250 ezertől felfelé indul. Van többfelé alapanyag is, a fehérből szürkéből 1 féle esik, a kékből 1 féle, a sárgából 1 féle, a legendaryból is 1 féle, vannak olyan legedary alapanyagok, melyek könyvespolcokból, hordókbók, ládákból, vagy bizonyos monsterekből eshetnek. A gemek Marquise szinttől potyognak majd, jó tanács, ne Jewelerrel szedjük ki  a kavicsot, mert drága, 150 ezer gold, hanem ha megvan az új amibe belemegy, akkor a Blacksmithel betörjük a tárgyat, és a kavicsokat megkapjuk. Az új kavicsok craftolása elég combos, 200 ezer és afelett/darab. Az új Hellfire gyűrűk receptjének darabja 2 millió gold.

Gamble:

Aki játszott a Diablo 2-vel annak nem mondok újat totál, lutri az egész. :) A fizetőeszköz nem gold, hanem Blood Shard, amit Bountykból meg Rift teljesítésből szerezhetünk.

Classok

Crusader: Aki szereti az 1 kezes+pajzs harcmodort, azoknak a kedvence lesz. A D2-s Hammerdinek örülhetnek, a legolcsóbb skill  lett a Blessed Hammer. Minden van benne, ami a korábbi paladinban volt, a közlekedő skillje a Harciménes, nagyon jó és hasznos skill, bár én az Iron Skint preferálom vele, amivel ugyanúgy lehet mozogni az 5. rúnájával, és a monsterek sebzésének csak az 50%-t kapom be. Igazi kis tanknak való, taunttal,  shieldes támadásokkal, nagy kedvencem ez lesz az új mainkarakterem, jelenleg kis dmg, 130 ezer, 11 millió toughnessem van vele.

Borbarus lvl 70 Crusader karakterlap

 

Barbár: Jelenleg 1h +pajzssal osztom az áldást, mert kell a toughness, így is van 7,4 millió, de a sebzésemen van még mint csiszolni,csak 188 ezer Battle Rage-l.

Wizard: A Black Hole nagyon jól eltalált skill, és az arkán spellek frost variánsai nagyon jók lettek, néha kicsit túl erősnek is érzem őket. Ismét élvezem a Wizardot 

A többi classal még nem volt időm/ kedvem játszani, egyedül a Piranhát próbáltam ki a Witch Doctorral, ami hasznos skill, mert egy rúnájával összerántja a monstereket.

Nephalem Glory: Olyan buff, amit a Power Globe ad, fehér színű bogyó, viszont ritkábban esik mint a Health Globe és max 1 perces buffokat ad, sebzés, movement speed, defense etc., egyes classok rúnáival növelhető időtartama, vagy health globe-ból válik Nephalem Glory,

Összességében nagyon bejött a béta, sokat javult a játék, egy kevés csiszolással még jobb lesz. Elnézést, ha hosszúra sikeredett a beszámolóm.

 

 Joco1114 élménybeszámolója

Hááát… Már az eleje óta nem voltam elragadtatva a D3-tól, sokkal többet vártam. Azért be kell valljam, sokat javult, amióta nem játszottam, de pl. itemek rendezése még mindig nem megoldott az inventoriban. Az első amit észrevettem, az a jobb drop. Mivel nem követem, nem tudom, ezt mikor vezették be, bocsi, ha már jóval előtte. Most néhány óra alatt 2 legendaryt találtam, addig meg hetek alatt ennyit.
A crusader skilljei számomra nagyon zavarosak. Mondhatom azt, hogy a 90%-a használhatatlan számomra, a passzív skillek között a Heavenly Str jön be. Még olvasgatnom kell hozzá, hogy egyáltalán elindulhassak valamilyen irányba. Egyelőre 32-es körül nyomom.
Ja még valami: eddig 4x fordult velem elő, hogy éppen az aktuális boss ölése közben dobott ki a szerver. Ugye nincs üldözési mániám???

Comments (80)

  • avatar

    Bali007

    |

    [reply]@Adam (#49):[/reply]Húúúúha, most aztán nagyon megmondtad a tutit.

    Reply

  • avatar

    Adam

    |

    személyes véleményem következik:

    [reply]@Envo (#42):[/reply]Hülyeség….a blizzard tette “fuecked up” stattá….igenis lenne értelme, ha a paragon baromsággal el nem cseszik a fél játékot….
    nem véletlenül nem lehet pontokat osztogatni az MF-re…
    Az egész nagy változtatás csak arra volt jó, hogy az itemek 99%-a ugyan olyan legyen..main stat+vit majd esetleg resist és bónusz xp +1 pick up radius:S
    vicc már ez az egész,semmi fantázia, legalább loptak volna más játékokból..
    Erősebb cuccok?:) nah igen, ezt ügyesen megoldották….több alapsebzés és több main stat…kreativitás felső fokon:)))
    Elétek vetnek egy marék búzát és sokan már a seggüket verika földhöz, hogy nah igen érzem a smart drop szellemét…
    Egyre egyszerűbb lesz a játék, kevesebb loot-tal..mégkevesebb fantáziával..grat mindenkinek, aki benyeli a Blizzard cumit…
    A skilleket még msot sem találják, rengeteg van,amivel nem tudnak mit kezdeni, pedig a skillek 50%-a ugyan az csak más skinnel… de sokan már megint odáig vannak…
    De tudjátok, amíg az ilyen 1 bites agyú emberkék éljeneznek minden olyasmin,amit 1 félkegyelmű majom álmában is ki tudna találni, addig eszük ágában sincs érdemben változtatni, mert a szart is el tudják adni,csak szép csillogó, jól hangzó csomagolópapírba kell csomagolni…De állajtok be a sorba…és örüljetek minden morzsának….legyetek kompromisszum készek és viseljétek mosolyogva az arcátlan hazugságokat és lehúzást…
    és nem mellesleg, ettől függetlenül..Boldog, békés kellemes karácsonyt!

    ui: a hosszú végeláthatatlan farm sem lenne baj, ha legalább nem lenne ennyire rettenetesen monoton a játék…..együgyü skill rendszer, borzasztóan semmitmondó item affix-ek és suffixek…10 év alatt ennyire futotta? Csak egyszer olvasnák el érdemben a forum hozzászólásokat és 2 év alatt jobbat tudnának csinálni…lehet megint köpködni, kimoderálni….hisz ez a Blizzard módi, ha nem azt írod, amit a tisztelt szerkesztők látni szeretnének, akkor megvan a bevett módszer…csak Schmittelni kell..grat…

    Reply

  • avatar

    Professor J

    |

    [reply]@relixo (#46):[/reply]Nekem pl. a barbáromnál, ahogy átoltam a Bétá-ra, visszaesett a sebzése 100-ról 50 ezerre, a többi classnál nem vettem észre ilyen változást, de az átlag player,aki 100-200 dmg-l mozog, annak is van olyan bőven olyan cucc ami upgrade higgyétek el. Nem csak a dmg számít, eddigi tapasztalok szerint 300-400k dmg körül már torment képesek vagytok de ahhoz kell vagy 7-10 millió toughness is, tehát elég allres, hp, meg armor.

    Reply

  • avatar

    Professor J

    |

    [reply]@Aldaron (#44):[/reply]Placeholder, a cuccok kinézete még nem végleges.

    Reply

  • avatar

    relixo

    |

    [reply]@Envo (#42):[/reply]Látom továbbra is ez a téma :D

    Először is minden tiszteletem a tiétek,nagyon jók lettek az összefoglalók! Hatalmas respect! :)

    Viszont amit nem látok,hogy végre valaki érdembe válaszolna erre:

    Nagyon szeretnek itt úgy beszélni sokan nem csak a vezetőség tagjai,hogy persze mert 300 vagy 400k dps-nél már ne várjál jobb tárgyat.

    Na most nem pont ez lenne a diablo egyik alap mozgató rugója,hogy JOBB tárgyakat farmolsz?????
    És könyörgöm az normális,hogy 300k dps felett már aki elérte az kezdjen új karit mert 2 évig kell farmolnia mire kiesik valami értelmes végre?(HA kiesik)
    Vagy ennyi? 300k dps-től megállt a játék ?
    Azért elég sokan vannak már bőven 300k dps felett is,most akkor ők le vannak kakilva vagy mi?

    AH-t is bezárják ugye majd,szóval az új loot-nak bizony nagyon oda kéne tennie magát,és ebből eddig semmit nem láttunk.
    És mielőtt jönnek megint a sherlock képzettségű emberek, nem azt mondtam,hogy 10 óra után adjon 8000 dps fegyvereket a játék!
    ÉRTELMES módon,látható haladást biztosítson reális időn belül(nincs mindenkinek 2000órája egy karakterre),de úgy,hogy ne fossa minden zombi a legdurvább értékű tárgyakat. Ezt hívnám én smart-nak.

    Reply

  • avatar

    Xeper

    |

    [author]Envo (#42):[/author][quote]@Sixth2Babe (#40): NEM LESZNEK ERŐSEBB TÁRGYAK.
    +2[/quote]
    Én a PTR-en talált legendary-kről (lvl 60) készített képek alapján úgy látom, hogy
    DE, LESZNEK.

    Reply

  • avatar

    Aldaron

    |

    Mit jelent a cuccokon a rózsaszín PH ?

    Reply

  • avatar

    Drazse

    |

    [reply]@Envo (#42):[/reply]Btw az MF a továbbiakban kizárólag a legendary dropra fog hatni. (Forrás: KingKongor – döntse el mindenki maga, hogy megbízható-e.)

    Reply

  • avatar

    Envo

    |

    [reply]@Sixth2Babe (#40):[/reply]A nehézségi szint választásánál láthatod, hogy +200% EXP van kiírva, a mob sűrűség pedig több mint valószínű, hogy változni fog. A magic find pedig alapból egy “fucked up” stat volt, főleg miután bejött a paragon, egy tárgyat sem láttál karaktereken, amin mf lett volna, pedig pont ez lenne a lényege, egy affix.

    [quote]Csak az a baj, hogy eddig akik sokat játszottak a PTR(!!!)-en, azok se találtak hasonló cuccot ami legalább olyan jó lenne mint az övék vagy amit az AH-ban meg tudna venni.[/quote]

    És? Nekem 4 esett tárgyból 3 up volt. PTR(!!!)-en. Van akinek esik, van akinek nem. Ez mindig így is fog menni, így is ment eddig is. Fogadjunk, hogy akik azt mondták nem esik up, mindannyian 300k dps-el rohangáltak. A 2.0 nem azt jelenti, hogy jobbak lesznek a tárgyak, hanem a jó roll (a legjobb továbbra is ugyanaz, mint eddig) nagyobb eséllyel jön be. Gyakorlatilag 1% helyett 2,5%. Ezt kéne megértenie mindenkinek (ez nem neked szól, hanem mindenkinek). Mert elég sokszor leírtuk, de még mindig van aki nem érti. NEM LESZNEK ERŐSEBB TÁRGYAK.

    Reply

  • avatar

    Vorrhess

    |

    [reply]@Sixth2Babe (#40):[/reply]Szerintem pont ezért nem 2-3 hét múlva fog érkezni ez a 2.0.1-es patch. Ha tippelni kéne azt mondanám ,hogy ezt január vége – február elejéig elhúzzák.

    Reply

  • avatar

    Sixth2Babe

    |

    [reply]@Envo (#37):[/reply]Köszi a választ, bár néhol félreértettél.

    Én arra voltam kiváncsi, hogy most ugye kijön majd a 2.0.1-es patch (elvileg 2-3 héten belül, mivel általában a PTR-ről max 1 hónapon belül Live-ra teszik az új patcheket), és megszűnik az a farmolási mód, amit jelenleg is csinálnak az emberek, mivel megszűnik az a fajta mob sűrűség ami eddig volt, akkor megszűnik a Nephalem Valor (kevesebb MF), tehát nem fog annyi cucc esni, így a kevesebb cuccból megint csak kevesebb esély lesz arra, hogy jó is essen.
    Szóval, miután Live-ra kerül az új patch és míg megjelenik a RoS, a közte lévő időszakban nem lehet érdemleges farmot folytatni a játékban, mert nem lesz elég mob a campaign módban (elvileg az adventure módot is a RoS-ban teszik elérhetővé), ezáltal nagyon unalmassá válik maga a játék is. Én eddig erre tudtam következtetni a PTR-ben töltött játékidőm által. De javítsatok ki ha valamit rosszul látok, elvégre azért kérdezek meg spekulálok mert zavaros nekem ez az egész.

    A másik, azt értem, hogy a loot 2.0- lényege hogy ne essen annyi felesleges cucc, meg jobb statok vannak az itemeken, és nem fog azonnal top item esni, természetesen én sem vártam ilyesmit mert ez valóban butaság, Csak az a baj, hogy eddig akik sokat játszottak a PTR(!!!)-en, azok se találtak hasonló cuccot ami legalább olyan jó lenne mint az övék vagy amit az AH-ban meg tudna venni.

    Reply

  • avatar

    Professor J

    |

    [reply]@Lord Azmodan (#35):[/reply]Kevés ideje van játszani a család mellett, neked mennyi időd lenne 3 gyerek és munka mellett?

    Reply

  • avatar

    Animebj

    |

    [reply]@Envo (#34):[/reply]Köszönöm a választ. Nyilvánvaló, hogy az egyik (ha nem a) legjobb passzív képessége a Crusader-nek, a Barbarian esetén viszont arra akartam kilyukadni, hogy ő nem kap-e ugyanilyen képességet (ha már a DII-ben ugye alapból volt neki), de utánanéztem, és nem (bár nem is hiányozhat neki annyira).

    Reply

  • avatar

    Envo

    |

    [reply]Sixth2Babe (#36):[/reply]Az első részre vonatkozóan, nem arról volt szó, hogy egyenrangú leszel a kieg-esekkel (ez alapjában butaság a szintkülönbség és az ebből adódó gear különbség miatt), arról volt szó, hogy ugyanúgy játszhatsz a kiegészítővel rendelkezőkkel is. Az más kérdés, hogy csak kolonc leszel nekik, de ott lehetsz velük.

    A loot 2.0-val kapcsolatban, én teljes mértékben kitartok mellette:
    1.) Nekem a 80k dps Monkomnak az első 4 talált tárgy közül 3 upgrade volt. (a szerencsefaktor megmarad, csak kisebb lesz) De ezt már megtárgyaltunk milliópluszegyszer, mit is jelent a Loot 2.0 és nem azt, hogy a legelső tárgy op cucc lesz, főleg, ha 190k+ dpssel rohangál az ember, ebben az esetben ne is várjon egy óra játszás alatt fejlődést.
    2.) Ha jobban megnézed a tárgyakat, meg lehet figyelni, hogy a statok sokkal következetesebben rollolódnak. Van rajta core stat, egy-két resi, plusz pár egyéb, a régi rollal ellentétben, ahol volt olyan hogy a 6 affix közül 4 resist volt, bezzeg core stat nem volt rajta. Ilyen irányból kell a 2.0-át megközelíteni.

    Olyat mondtak a transmoggal kapcsolatban, hogy egy tárgy kinézetét azzal lehet kicserélni, aminek ugyanaz az animációja. A válasz a kérdésedre: nem, ha minden igaz.

    Reply

  • avatar

    Sixth2Babe

    |

    Végre, egy ilyen írásra vártam, ahol viszonylag össze vannak foglalva a dolgok. Nekem ugye nincs Béta kulcsom ezért a PTR maradt, de lenne pár kérdésem, mert van ami nem világos:
    Szóval, ugyebár a készítők azt mondták, hogy a RoS nem létfontosságú, és az emberek anélkül is tudnak érvényesülni az alapjátékban. Nos ez teljes egészében átverés, mert ugye csak kell a kiegészítő, hogy élvezetes legyen a játék.
    Na most, ami a PTR-en van azt kapjuk meg teljes egészében az alapjátékhoz. Ez nyilvánvaló is, viszont mégis üres lesz tőle a játék.
    Hogy miért?
    Eddig sehol nem találtam infót róla (vagy legalább is én nem olvastam sehol), de csak a Campaign módban kevés lett a mob, nem olyan mint jelenleg az 1.8-as patch-ben. Nincs igazi farmolási lehetőség, nincs hentelési érzeted, sok az unalmas üresjárat. Szinte vadászni kell a mobokat. Számomra ez nagyon unalmassá is tette a játékot. És itt jönne a kérdésem, hogy az Adventure mód belekerül-e az alap játékba is avagy “RoS only”? Mert itt ugye már sok mob van és sok az elit is.

    Egy másik észrevétel a Loot 2.0-nál:
    Játszottam pár órát a nagy karaktereimmel amit átmásoltam a PTR-re, na most nem esett olyan cucc ami legalább megközelítette volna vagy upgrade lett volna valamelyik általam használt itemhez képest. (némelyik AH-ból vásárolt, de van saját loot is köztük)
    Most ez betudható annak, hogy a lvl 63-as itemek le lettek butítva 60-asra és a mostani PTR patchben nem eshetnek olyan itemek mint jelenleg az 1.8-ban? Én legalább is nem láttam a General cheten linkelt cuccok között egyetlen egyet sem.
    Szintén ide kapcsolódik a Nephalem Valor megszűnése. Na most bukjuk a MF és GF buffot, ez erősen érződik is, hiszen alig esik használhatónak tűnő cucc. De hogy a francba szedjek össze magamtól MF -es itemeket, mert ismerve az eddigi lootot, ugye vagy ezt bukom vagy azt. Most csak azért ne öltözzek MF gearb-e hogy jobb cucc essen.
    Na mindegy ez nekem még zavaros.

    és lenne még egy kérdésem a transmogról:
    Olyat lehet a fegyvereknél, hogy az 1 kezes fegyverek használhatják egy 2 kezes fegyver skinjét?

    Előre is köszi a segítséget és az eligazítást!

    Reply

  • avatar

    Lord Azmodan

    |

    Joco tényleg kemény élményeket oszt meg az emberekkel… ezért kár volt neki béta kulcsot adni :D

    Reply

  • avatar

    Envo

    |

    [reply]@Animebj (#33):[/reply]Igen egy passzív skill ad erre lehetőséget, de -10% mov.speedet kapsz:

    Heavenly Strength: Allows you to carry a two-handed weapon with your main hand, but only if you equip a shield in the other hand. Note however that you lose 10% in movement speed while doing this.

    És mivel ez egy Crusader skill a barbárral nem lehet ezt kivitelezni.

    Reply

  • avatar

    Animebj

    |

    [reply]@Dyingsoul (#29):[/reply]Bocs, de a screen shot-okból összevágott képet csak nemrég néztem meg, és eszembe jutott egy másik kérdés, miszerint a Crusader simán vagy valamilyen passzív képességgel képes kétkezes fegyvert és egy pajzsot forgatni, jár az sebzéscsökkenéssel (mint a DII-ben) és hogy a Barbarian is rendelkezik ezzel vagy sem?

    Reply

  • avatar

    Singa

    |

    [reply]@Adam (#31):[/reply]Üdv,

    2 dolgot emelnék ki:)
    Az egyik a “jelenelg”, mint ahogy látod, a szó utolsó fele hibás. a szó végén az -leg próbálna lenni (gondolom én), nem pedig -elg. :))

    A másik, hogy ne játssz grammar nazi-t, ha a hozzászólásod 2. részében, a 6. szóban már helyesírási hiba van!

    Köszönöm a kedves olvasók figyelmét!

    Reply

  • avatar

    Adam

    |

    [reply]@Angier (#24):[/reply]Üdv,

    2 dolgot emelnék ki:)
    az egyik a degradál…nem kell elé a “le” igekötő, mert már önmagában hordozza a lefelé történő minősítést:))
    a másik meg az, hogy jelenelg is vannak oylan cuccok,amik csak infernón eshetnek:)) szóval ez sem újdonság:)
    A D3-ban alapvetően pocsék a sztori, gyengék ap árbeszédek és a videók sem ütnek akkorát, mint anno a 2-ben..így nem sok értelme van újra és újra végigszenvedni..ebből a szempontból jogos, hogy időt és agysejtet takarítsanak meg nekünk…
    A RoS bétát én nem próbáltam, csak a 2.0.1-es PTR-et Master(60)-on és a tapasztalatom az, hogy sokkal könnyebb lett a játék…
    Engem az érdekelne, hogy ha én Master fokon szintet lépek..mondjuk 60-ról 61-re, akkor erősödnek automatikusan a körülöttem lévő ellenfelek?
    Van valami infó arról, hogy pl a Master(61) mennyivel erősebb a Master(60-nál) ? Továbbá, hogy miként skálázódik a Torment? Mennyivel erősebb a Master-nél? és mi a 6 lépcső fokozata?
    Torment fokozaton nagyobb a lénysűrűség?
    Nem tudom..én egyre inkább azt látom, hogy hatalmas katyvasz lesz a játék, nincs már struktúrája, nincs már semmi története..csak agyatlan öldöklés….majd minden cp egyforma..csak más skinekkel…a lények között sincs nagy eget rengető különbség…hol maradnak a hulla robbantók? az Iron maiden-esek..mert a reflect damage 1 vicc….szóval egyre kevesebb ötletet próbálnak úgy eladni nekünk, mintha aza világ 8. csodája lenne…pedig a játék egyre inkább elveszti mivoltját..és csak 1 szürke daráló lesz…
    de sebaj..iylen is kell..

    Reply

  • avatar

    Animebj

    |

    [reply]@Dyingsoul (#29):[/reply]Köszi a választ.

    Reply

  • avatar

    Dyingsoul

    |

    [reply]@Animebj (#28):[/reply]Wrath-nak hívják és ütésenként kapod és regenerálódik is. Lassabban regel, mint a wizard szerintem, de ütésenként sok jön kb annyi mint a monkoknak.

    Reply

  • avatar

    Animebj

    |

    Az első két élménybeszámoló jó lett, a harmadikra amúgy se lett volna szükség (főleg ilyen röviden), viszont egy kérdést szeretnék feltenni; a Crusader-nek mi a resource-a (forrása) és hogyan jön és fogy?

    Reply

  • avatar

    Dyingsoul

    |

    [reply]@Angier (#24):[/reply]Nagyon jó magyarázatot írtál, köszi az építő jellegű hsz-t! :)

    Annyival kiegészíteném, hogy szerintem a torment első szintje is sokkal erősebb MPL10-nél. Én a Crusaderemmel játszom Master fokozaton (Master Torment alatt van) és 700-800 allressel, 520k hp-val, 8-9k armorral is meg tudok halni még Masteren is a húzósabb pakkoknál ha nem figyelek. (ilyenkor általában 2-3 pakk tör rám egyszerre, de ilyen az adventure mód :D)
    Hamarosan elég erős leszek toremnthez és arról is tudok majd érdemben nyilatkozni.
    Minden esetre ilyen statokkal Master már “könnyen” megy csak meg kell szokni, hogy nincs life steal ami két ütéssel feltölti a hp gömböt maxra. Jah és az általam leírtak 4 fős partyra vonatkoznak, ahol azért erősek a mobok és vannak nálam gyengébb de erősebb partytársak is.

    Reply

  • avatar

    chasy

    |

    [reply]@Sati (#25):[/reply]Hát nem Dex volt a fő statja,csak mindenki azt rakta hogy meglegyen a max block…ugyan úgy strenght-ből jött a sebzésbónusz.

    Reply

  • avatar

    Sati

    |

    És mikor lehet ezt Kiprobálni ?? Open bétárol beszélnék.

    Amugy érdekes hogy a Paladin-nak anno Dex kelett mst meg Streng.

    Reply

  • avatar

    Angier

    |

    Volt lentebb kérdés az új nehézségi szintekkel kapcsolatban, és mivel igazán pontos választ nem kapott a kérdező, így megpróbálom megfogalmazni, hogy is fog ez kinézni – már csak azért is, mert eleinte én sem értettem, mikor még nem voltak pontosabb infók, és eléggé idegesített, hogy ez most mi és hogy és merre. A világért sem akarom ezzel megsérteni az eredeti válaszolót, és mindezzel ledegradálni az ő válaszát, de a helyzet az, hogy nekem, ha nem ismerném, mi az ábra, abból a válaszból nem jött volna le, hogy is van ez. Tehát nem egyszerűen arról van szó, hogy a nightmare, hell, inferno szinteket átnevezték, az egész struktúra megváltozott. Eddig ugye úgy nézett ki, hogy először végigvitted a sztori módot normálon, aztán újra a nightmare-en, és így tovább a legnehezebbig, inferno-ig, tehát eddig még a régi D2-es sémát erőltették. Ez gyakorlatilag azt jelentette, hogy négyszer kellett végigjátszani ugyanazt a kampány módot (event-ek és egynémely dungeon persze variálódtak), ami alapból is elég unalmas, aki pedig nem volt megelégedve a sztorival és egyáltalán a narrációval, kivitelezéssel, urambocsá’ hangulattal, mint pl. én, annak még inkább csak nyűg és nyögvenyelős kínszenvedés volt az egész. Az új rendszerrel ezt váltották le végre-valahára. Ezek az új elnevezések nem kifejezetten a régi nevek jobban hangzó változatai, hanem inkább a monster power szintekneket nevesítették, mert a torment szintnek hat fokozata van, és mikor unlock-olod, egy csúszka segítségével tudod állítani (amennyire hallom, annyira nehezek, hogy kb. ilyen mpl 8-9-10-11-12-13-nak felelnek meg). A sztori módot elég egyszer végigvinni, és már egy friss karival is tudsz nehézséget választani, normal, hard, és expert közül választhatsz, a master 60-as szinttől nyílik meg, a torment és annak nagyobb fokozatai pedig 70-es karival választhatók. Ha egyszer végigvitted a teljes sztori módot, utána nyitja meg az új adventure módot, ahol a már ismert módon minden waypoint megvan, nem kell a sztorival foglalkozni csak megy az ember a bounty-k után és csinálgatja a nephalem rift-eket (röviden afféle random dungeon-ök), magyarán szabadon darál és fejlesztgeti a karit, nincs történetbeli korlátok közé szorítva és nem kell átvezetőket és (szerintem legalábbis sokszor) idegesítően pocsék párbeszédeket elnyomkodnia. Nem mellesleg azért is jobb ez az új rendszer, mert eddig ha gyorsabban akart az ember jobb cuccokat, igazából érdemesebb volt inkább kisebb mpl szinteket nyomni, ahol gyorsan hasított az ember, mint mikor már több percet ölte a pakkokat, de ha jól értem az új rendszerben bizonyos cuccok már csak a torment nehézségeken esnek, úgyhogy egy idő után muszáj lesz azokon játszani, ha tovább akarunk lépni a karakterünkkel.

    Úgyhogy nekem ez az egész a gyakorlatban úgy fog kinézni, hogy mikor meglesz a kiegészítő, akkor az Act V-öt végigviszem a főkarival (a kíváncsiak kedvéért Witch Doki), és utána a Crusader-t már az így kilock-olt Adventure Mode-ban fogom felfejlesztgetni 70-esre, rá se nézek többé a sztorira, már nem leszek kvázi rákényszerítve. Mivel már nephalem valor se lesz, így ha az ember jónak látja, akár az is megoldható, hogy csak simán újraindítja az egészet és újra kipucolja a neki tetsző, általa kedvelt placcokat, ha már kicsit ráunt a bounty-kra, vagy csak simán végzett az összessel minden act-ban és csak úgy jókedvében csépel egy kicsit.

    Remélem sikerült jól összeszednem és világosan megfogalmaznom;).

    Reply

  • avatar

    Sota

    |

    [author]MarciKING (#21):[/author][quote]hát Joco kösz hogy megosztottad velünk ezt a brilliáns írást… nem értem, ilyet mért tesznek ki főoldalra?!!
    0[/quote]
    Én igazábol azt sem értem hogy miért kap beta kulcsot:)) Úgy hallotam hogy, aktivitás alapján osztják. Ezek szerint nem(nem csak belőle kiindulva) hanemúgy az átlagbol. 18 Paragonnal rohangálnak 70esszinten…És hát ezt énsem értem hogy, miért kell ilyet kitenni ide.

    Reply

  • avatar

    Fedayn

    |

    [reply]@Dyingsoul (#18):[/reply]hát nekem nagyon bejön, már csak így kinézetre is :-) a barbival is, ameddig csak lehetett a pajzsos vonalat erőltettem, de egy idő után nem lehetett vele tovább lépni… ezzel viszont neki alap, úgyhogy nekem már most bejön, pedig még nem is játszottam vele. ja és persze csak woman crusader :-)

    a legendary-k is érdekesek lesznek, a fórumra most linkelt be a ptr-en esett IK szett csukát Johnnymilan, az 5-ös szettbónusz érdekes lesz: call of the ancients-ek addig harcolnak, amíg meg nem halnak…

    Reply

  • avatar

    MarciKING

    |

    hát Joco kösz hogy megosztottad velünk ezt a brilliáns írást… nem értem, ilyet mért tesznek ki főoldalra?!!

    Reply

  • avatar

    luciferkE87

    |

    [reply]@Violintsab (#15):[/reply]igen, ez nekem is feltünt. az alapjáték szinte mindig akadozik, még ha csak kicsit is. ez viszont teljesen gördülékenyen meg. nem tudom h azért, mert optimalizáltabb, vagy hogy frissen lett telepitve a ptr, de remélem hogy a véglegesben mostmár tényleg megszünik ez az fps stuffering.

    Reply

  • avatar

    Benny

    |

    Bár csak a ptr-ből tudok kiindulni de ott nagyon nem tetszett, h rettentően lassúnak éreztem a skilleket monk-al. Már más is írta és elég fura volt.
    Az irománynak meg ideje volt :-D

    Reply

  • avatar

    Dyingsoul

    |

    [reply]@Fedayn (#17):[/reply]Remélem lesz majd alkalmunk egy-két új legendaryról is hírt adnunk. :)
    Egyébként a crusadernek már kis szinten is gyönyörű páncélai és pajzsai vannak.

    Reply

  • avatar

    Fedayn

    |

    legszebb karakter lesz a crusader… brutálisan jól néz ki, így felpáncélozva, pajzzsal a kezében… ááá

    Reply

  • avatar

    Envo

    |

    [reply]@Violintsab (#15):[/reply]Nekem az tetszik a legjobban, hogy a képernyő is finoman megy arrébb. Mint például a Thunderclap rúnánál, mikor teleportál a karakter. Nem az van, hogy odaugrik a kép, hanem odagördül.

    Reply

  • avatar

    Violintsab

    |

    Sziasztok! Jók lettek a beszámolók!

    Nekem még az tűnt föl amikor a ptr-el játszottam, hogy sokkal simább (smooth) lett a játékmenet, nincs az a darabos akadozás (micro-stuttering) az elején mikor betölti a játékot, (főleg mikor először használom a skilleket). Ez miatt sokat haltam. Gondolom ez bétánál is hasonló lehet. Ennek nagyon örülök és remélem, hogy nem csak a más szerverek miatt van ez, hanem ténylegesen optimalizáltabb lesz a játék majd élesben európai szervereken is.

    Reply

  • avatar

    SPARXS

    |

    PH = Paris Hilton, olyan item, amin nincs intelligence tulajdonság.

    Reply

  • avatar

    Dyingsoul

    |

    [reply]@Ned (#8):[/reply]Az a Bloodshardok mennyisége. Maximum 500 darab lehet belőle nálad. Gamble-höz ez kell, ezzel tudsz ?-es ismeretlen tárgyakat venni a gamble vendortól. (egy tárgy 5-10-15 blood shardba kerül).

    Reply

  • avatar

    Vorrhess

    |

    [reply]@Ned (#8):[/reply]Szerintem az ott a Blood shard, a gold mellett a másik fizető eszköz. A gamble-ba azzal kell fizetni tudtommal. Jó lettek a beszámolók, most még jobban várom a kieget. Addig jó lenne elcsípni egy RoS beta kulcsot, bár esély kevés rá mivel úgy tudom h nem küldenek ki egyelőre új kulcsokat.

    Reply

  • avatar

    Drazse

    |

    [author]DzsoDzsu (#6):[/author][quote]Valaki elmagyarázná mert kicsit ködös jelenleg+másik hülye kérdés, hogy némely cuccnál mit jelent a rózsaszín ph felirat?[/quote]
    A PH a placeholder rövidítése, amit játékfejlesztésben olyan helykitöltő objektumokra szoktak aggatni, amiket később lecserélnek a véglegesekre. Jelen esetben azok az itemek még nem a végleges grafikájukkal szerepelnek a játékban.

    Reply

  • avatar

    Dyingsoul

    |

    [reply]@DzsoDzsu (#6):[/reply]A toughness az a mostani EHP körülbelül. A védelmi értékek összegző száma. Allres, hp, block chance armor ilyesmi.

    PH: Place Holder. Ezeknek az itemeknek nagy valószínáséggel még fog változni a kinézetük, grafikájuk.

    Reply

  • avatar

    Drazse

    |

    Általában én vagyok az, aki beleköt mindenbe és itt is bele tudnék (főleg Professor J részébe – Joco néhány sorát meg teljesen fölösleges volt beletenni a cikkbe), de inkább azt mondom, hogy még sok ilyen összeszedett, tartalmas irományt az oldalra! Gratula az íróknak!

    Reply

  • avatar

    Ned

    |

    Nem tűnik rossznak a béta, egyenlőre….bármikor belenyúlhat a blizz(megtették korábban is, nem is egyszer)
    A leírás részletes, szép munka. :)
    Valami feltűnt az inventory alján, milyen érték található(a gold mellett)?
    (Dyingsoul-nak ez 290 volt, de mi ez?)

    Reply

  • avatar

    onezer

    |

    [reply]@Fege (#5):[/reply]Nem értem, mi értelme van átnevezni őket, de köszi a választ.
    DzsoDzsu: A Toughness szerintem az EHP, ami annyit tesz, hogy ennyi damaget bír ki a karid, mindent beleszámolva (armor, hp, resi, dodge).
    Hogy mi az a “PH”, én sem tudom.

    Reply

  • avatar

    DzsoDzsu

    |

    Kurva jól összefoglaltátok, megtudtam pár újdonságot és még jobban várom a márciust.
    Viszont ezt a Toughness-t nem pontosan értem hogy mit is mutat és miből adódik.
    Valaki elmagyarázná mert kicsit ködös jelenleg+másik hülye kérdés, hogy némely cuccnál mit jelent a rózsaszín ph felirat?
    kösz előre is aki válaszol

    Reply

  • avatar

    Fege

    |

    [reply]@onezer (#4):[/reply]Nem inferno után, hanem inferno helyett. A mostani szintek megszűnnek, helyettük lesznek az újak.

    Reply

  • avatar

    onezer

    |

    Lehet én nem figyeltem, és volt már róla szó korábban, de milyen Expert, Master és Torment szintekről van szó? Ezek Inferno után jönnek?

    Reply

  • avatar

    Thamior

    |

    [reply]@Envo (#2):[/reply]Köszönöm. :)

    Reply

  • avatar

    Envo

    |

    [reply]@Thamior (#1):[/reply]Igen, az összeset és akkor amikor akarod, ráadásul, nem kell az összeset újranyomogatni, ha egyet elrontottál, kategóriánként lehet nullázni a kiosztást.

    Reply

  • avatar

    Thamior

    |

    A pontokat újra lehet osztani?

    Reply

Leave a comment

You must be logged in to post a comment.