Patch 2.0.1-.2.0.021962 PTR és beta patch note

Professor J . Béta, Hírek, Patch 2811

Újabb javítócsomag érkezett a PTR és Beta szerverekre, melyben, az egyes classok képességeinek finomhangolása tovább folytatódik, eges classok, kiseeb nerfet, egyes classok kisebb buffot kapnak. Kiveszik a Nephalem scrollokat, mert nem elégedettek velük. Részletes Pach Note-t itt olvashattok.

 


Patch-notes-D3

 

Forrás:

Comments (19)

  • avatar

    Abiondi

    |

    Ha már resource…
    Hogyan néz ki a res csökkentés sorrendje?
    Van mondjuk egy 50-es költségű tökmind1 milyen skill.
    Ezt csökkentheti skill, item, paragon bónusz.
    Ezek sorrendben hogyan működnek? Ott van a Pride’s Fall sisak, ami -30% res cost, és mondjuk van még 2-3 cucc ami szintén csökkent összesen 10%-ot, paragonból nemtom mennyi szedhető össze, legyen mondjuk -20%, és skillből mondjuk újabb 10%.
    Additív a csökkentés, vagy milyen módon kell kiszámolni a végleges értéket?

    Reply

    • avatar

      Professor J

      |

      Nagy valószínűséggel összeadódnak az értékek, szóval lehet majd agyalni, hogy skill cd red.-re, chc-re, chd-re, resource reductionre, vagy as-re menjen az ember, ill. ezek közül bármiből többre.

      Reply

      • avatar

        Adam

        |

        azért én nem bánnám, ha össze lehetne szedni a -100% cd red-et..persze kellene hozzá, minimum 4-5-6 féle item, ráadásul abból is a jobbak..:))
        TQ-ban is imádtam a 100 rec-cel nyomni a phantom strike-ot:))) 6 boss között pattogtam vele, mint a flipper golyó:))
        de az biztos, hogy ezt összeszedni valami elképesztő nehéz lehessen..és ha megvan,akkor legyen áldozat..pl kevesebb dps vagy kevesebb egyéb buffok:)

        Reply

  • avatar

    mikroman

    |

    Az sem igaz amit kérdeznek ezek. Minden fury generátort nerfelnek. Már egy alap “kasztifdegen” legend fegyver effekttel is jobban haladok mint a kasztra jellemző játékkal és skillekkel. thunderfury, meg egy frenzy, aztán a többi mehet MS buffra. Úgyse megyek magas szintre, mert csak felidegesítem magam hogy köhög a motor, mert olajválság van (vagyis fury-válság) :)

    Amire meg utaltam a legelső mondatomban:
    “•Animosity •Reduced increased Fury generation from 20% to 15%”
    Egyrészt ezt 30%-ról nerfelték előzőleg 20-ra, most névleg azt írják 15%, de valójában 10% regent ad csak. Most komolyan: azt gondolták hogy annyira elönti a szemünket barbárként a könny a sok nerf miatt,hogy nem vesszük észre hogy azt is ellopják előlünk amit beigértek?

    Standard legendary itemekkel javítható majd a helyzet, csak normális játékkal és barbárspecifikus itemekkel nem. Kellhet a vállas, meg a braci globera fury generáláshoz. Para pontból és itemből lehet cd és erőforrás csökkentés, csak az százalékos és a 4 primary affix egyikét vinné el adott tárgyon. Persze így is jobb lehet, csak ezt is nerfelték (60-on most már rare itemen csak 6-6% lehet azt hiszem. legendaryn lehet 7-7%). Meg emellett százalékos csökkentést adnak ami a maradványértéket csökkenti és nem az egész idővel/nyersanyaggal csökkent. Ha pl 120 sec egy yeti cd, leviszed passzívval 90 sec-re és van 50% cd csökkentésed, akkor 45 sec lesz amit ugyanúgy a hajadra kenhetsz mint a 90-et. ELhasználtál rá 6 affixet és 40-50 para pontot. Nehogy már az alap 120 másodpercből vonjon le 50%-ot! Az túl OP lenne! Vagy alappal számol? Ha igen, akkor az bug. Barbárnál tuti javítják megjelenésre. 60-ason ott a lehetőség az 1.0.8as itemekre. Egy slot ami nem is rossz és kiváltasz 20-25% resource cost reductiont (skull grasp, vagy SoJ hammerra. A Seismic és a többi erőforrászabáló meg így járt. WT-hez nem kell, másra nem jár most se. WW meg olcsó és majdnem annyit sebez már mint a hammer) :)

    Reply

    • avatar

      Abiondi

      |

      Rég mentem barbárral, meg offtopic is, de sehol senki nem válaszolt arra, hogy az APoC az még működik amúgy? Mert ha a Fury regen igen, akkor máris jobb vagy a wizeknél, mert nekem a majd’ 30-as APoC 10 crittel se tölti maxba a 116-os max. AP-m :o

      Egy mottót ajánlanék neked, és máris másképp látod majd a fury regen nerfet: “mindig van lejjebb”!

      Reply

      • avatar

        mikroman

        |

        A wizard alap regenjével nem versenyezhet az agyonbuffolt barbi regen se. Full immo set, csicska, két passzívval együtt van 5 fury/sec. Wizardnak 10 sec felett van. Ha drága skilleket használsz, akkor rá kell gyúrni wizardként is. Vagy 1.0.8-as legend itemmel, vagy passzívval, vagy para pont kiosztással, vagy épp itemekkel, de a legutóbbi már szerencse kérdése is (vagy esik vagy nem). 60-ason a régi itemekkel nagyon szépen arat a meteorologuslányka. Az APoC se gond. VAn vagy 19. Skornos verziónál 10 apoc már picit kevés T3-on csapatban blizzard+black ice kombóra, de ezt lehet javítani. Globe-passzív bónussszal 10 ingyen castolásnyit is be lehet tárazni, bár ez ritkán halmozódik fel. A jó meteoros, vagy épp blizzard-black ice, esetleg sleet storm wizard akkro arat szépen ha nem spórolod le a buffokat. Familiar+magic weapon kombóval nagyon durva. A fagy aura is szép a maga 40% orb aktiválásával, csak gyanítom magas torment szinten már fájdalmas ha csapkodnak. Ha 2-3 belefér, akkor nem sok gondod lehet. :)
        A másik módszer az, hogy esetleg beteszel signature spellt is. Jobban tölt azért mint a barbi skillek.

        Reply

        • avatar

          mikroman

          |

          azaz 10 AP/sec és nem orb, hanem frost nova castolódik ha megcsapnak. Fene hogy nincs szerkesztés gomb…

          Reply

    • avatar

      Adam

      |

      Üdv megnyugtatlak, amonknál is van turpisság:))
      a BoH – Blazing Wrath-ra 45 sec-et ír..a valóságban meg kb 10-15 sec:)))
      Kipróbáltam Torment 3-at a Monkommal..hát elég jól ment…szerintem a 4-es is menne..az 5-ös már szenvedős:S
      De nem panaszkodom..hisz naponta változtatják szinte…majd március végén ráérek fanyalogni:)) Addig meg finger cross, hátha észhez térnek:))
      Alaposan felforgatják a játékot…ami egyfelől nem baj, mert jó lesz újra felfedezni..viszont megint rengeteg balansz vár még ránk..ez meg nem jó…szóval készüljünk fel sok sok patch-re és töketlenkedésre:)) aztán egyszer csak..2017 nyarán, mikor már offline is lehet majd játszani…és a modderek is kezelésbevették, akkor király lesz:)))

      ui.: azt azért én sem értem, hogy a monkhoz miért félnek hozzányúlni…hisz a passzívok 70%-a használhatatlan….:SSS Bár..ahogy figyelgetem,azért a spirit regent emelgetik szép lassan :)

      Reply

      • avatar

        Abiondi

        |

        A spirit regeneken kívül érdemben nyúltak hozzá a monkhoz? Én nagyon nem vettem észre, bár nem is ültem a skillek előtt órákig agyalva.

        Reply

        • avatar

          Adam

          |

          Sok sebzést emeltek, durva mértékben..lásd pl a TR-t közel 300% lett a 170 körüliről:$$
          A harangot nerfelték nagyon, kb 30%-al sebez kevesebbet….nem értem miért..ezzel nagymértékben kilőtték a skillt, a használhatóak közül…
          szinte minden skillhez hozzányúltak…de kezdik látni, hogy kellett nekünk a sebzés, mint 1 falat kenyér:$$$ már csak 1 király offensive passzív skill kellene és akkor a monk rendben lesz
          Ha ezt az utat folytatják, akkor az egyik legerősebb kaszt lehet…de nem kiabálom el…meglátjuk..reménykedem:)
          Az Exploding Palm pl kifejezetten baba lett:))) majdnem dupla sebzés, szóval lehet majd szépen robbantgatni…:)))

          Reply

          • avatar

            Abiondi

            |

            Jogos :) De mivel minden kasztnak emelték a sebzéseit (szinte) mindenhol, ezt vedd ki a pakliból. Én inkább arra lettem volna kíváncsi, hogy az eddigi skilljei közül ami használhatatlan volt lettek-e használhatóak stb. Passzívok közül pl. kihívás lesz 4-et választani szerintem
            úgy, hogy ne azt válaszd amit a másik 1000 monk.

            Reply

          • avatar

            mikroman

            |

            Önmagában nem csak a dam változások tettek jót, hanem az affekt módosítások.
            – A Lashing Tail Kick-nél alapból nincs már knockback és azt hiszem a harangnál se. Egyik rúnán azért megvan, de nem cseszi szét az egész skillt.

            – A Fist Of Thunder alapból megkapja a teleportot. Szerintem kisebb a hatótávolsága, de nem kell emiatt választani a rúnát már.

            – A mantrákat is átalakították. Az alaphatás “passzív” skillként működik. Nem kell újra ellőni időnként, mert semelyik se jár le. Nme kell spiritet pazarolni csak hogy legyen aktívmantra.

            – a dashing strike is átalakul. Nincs már root effekt, “cd” jellegű, azaz időnkánt jön egy strigula a számlálóra, de csak kettő (?) lehet. Emiatt nem nagyon használtam, de azt hiszem területre ható jellege van most. Azaz mindenki sebződik ami az útjába esik.

            – seven sided strike: cd marad, de kegyetlen DPS buffot kapott. Emelett van olyan legendary item (fegyver) ami nullázza a SSS cd-jét. Elég OP. Legalábbis papíron.

            Sweeping wind: dam buffot kapott. Stackenként növekszik a hatótávolsága. a hármas buffnál már elég szép nagy.

            Összesítve. Minden dam buffot kapott a harangon kívül amit nagyon elaljasítottak. TAlán valami 4-500% damja van most. Minden “alaptámadás” spirit regenjét megduplázták. Kb alap 12 spiritet adnak támadásonként.

            Reply

          • avatar

            Adam

            |

            várom is már a kieget nagyon:)) kiváncsi leszek:)

            Reply

  • avatar

    jpeetr

    |

    szép
    ha valaki olyat ír ami nektek nem tetszik, azt azonnal delete

    Reply

    • avatar

      Professor J

      |

      Biztos azért lett törölve, mert offoltál, vagy személyeskedtél.

      Reply

  • avatar

    Adam

    |

    A Barbár meglehetősen op karakter volt, rengeteg buffot kapott eddig a passzív képességeihez…most próbálják rendbe hozni azt, amit az elejétől kezdve elrontottak..érthető, hogy ez nem tetszik azoknak,akik megszokták a meglehetősen nyílvánvaló” előnyöket…
    Meglehetősen olcsón lehetett eddig is öltöztetni a többi kaszthoz képest…a kezdetek kezdetén lévő nehézségeket leszámítva (1.0.3- act2 pl) túlzásba estek a kaszttal kapcsolatban
    A másik dolog..amíg nem vagyunk tisztában a végleges itemekkel, addig nehéz ezt kijelenteni…mert lehet hogy 1 megfelelően kiválasztott gear segítségével, a gyengeségei orvosolhatóak lesznek majd…
    Egy monk-barbár összehasonlítás a jelenlegi rendszerben a példa kedvéért…
    Nekem van 300k unbuffed dps-em mokkal, semmiféle passzív skill nem ad közvetlen tápot
    Egy barátomnak van 1 barbárja…skillek nélkül 270K unbuffed..passzívokkal 360K…miről beszélünk?:)

    Reply

    • avatar

      JohnyMilan

      |

      Van abban igazság amit írtál, most kipróbáltam a ptr-en, nem tűnik annyira vészesnek a helyzet. Bár ahogy írtad a “megfelelően kiválasztott gear” jó lehet, csak kérdés, hogy esik-e majd a megfelelő gear. ;)

      Reply

  • avatar

    JohnyMilan

    |

    Újabb brutális Barb nerf, mi lesz ebből mire megjelenik a kieg? Én nem azért játszom a barbárral, mert annyira über fasza lenne, hanem mert én ilyen stílust szeretek. Be a moncok közé és adjad neki. Nekem már az új skill sem tetszik túlzottan, valahogy számomra nem illik hozzá, hogy az égből kőlavinát zúdít az ellenre. Honnan fogunk Fury-t szerezni ezek után az jó kérdés…

    Reply

    • avatar

      Adam

      |

      mellesleg 1 apró megjegyzés…vannak már erőforrást csökkentő skillek,itemek miegymás:)
      szóval amihez msot 30 fury kell, a kiegben lehet már 12 is elég lesz:)

      Reply

Leave a comment

You must be logged in to post a comment.