Holnap jön a 2.0.1-s Patch a szerverekre

Professor J . Hírek, Patch 4579

Holnap érkezik a 2.0.1-s Patch az európai szerverekre, az amerikaiak már valószínűleg ma megkapják. Amint lesz
Patch Note értesítünk benneteket.

 

Patch 2.0.1 goes live tomorrow. RoS is will be here soon!

UPDATE: Lelövik a Patch érkeztével lelövik a PTR és Closed Beta szervereket is.

In preparation for the launch of patch 2.0.1, the Reaper of Souls™ Beta and Patch 2.0.1 PTR servers will be brought offline this evening at 5:00 p.m. PT. At that time, players will no longer be able to log in to the Beta or PTR client, all Beta and PTR accounts (including character information) will be reset, and both our Beta forums and PTR forums will be marked as read-only.
We’d like to thank everyone who has participated in the Reaper of Souls Beta and Patch 2.0.1 PTR. You’ve done an amazing job of testing, and we greatly appreciate all of the feedback you provided during this critical phase of development.
We look forward to releasing patch 2.0.1 to public shortly and encourage everyone to stay tuned to this website for exciting news and updates regarding the upcoming launch of Reaper of Souls!

Forrás:

Comments (75)

  • avatar

    Gabriel

    |

    - Az király hogy a paragon pontokat ingyen és bérmentve tudom resetelgetni. Így lehet okoskodni, ha loot runt akarok magic findra tolok, ha aranyat akarok gold findra, ha szaladni akarok movement speedre stbstb.
    – Ahogy nézem paragon pontok által eredményezett többlet zúzóerőt a skillek részleges nerfelésével próbálták valamelyest kompenzálni. Ez nem olyan gáz, de azt viszont nagyon bánom, hogy két health globe-os nagy kedvenc passive-om igen megsínylette a dolgot:
    o Barb – Pound of Flesh
    o Wiz – Power Hungry
    – Az XP dől mintha dézsából öntenék. Egyrészről üdítő, másrészről bosszantó, ugyanis ha ezt előre tudom franc farmolt volna hosszú monoton órákat mp levelekkel vacakolva :) Most egységnyi idő és energiaráfordítással sokkal tekintélyesebb eredményt érek el.
    – A Tome Of Secretek átkonvertálásával kapcsolatban hasonlóan kettős érzelmeim vannak. Elvégre király, hogy hirtelen lett 10 szer annyi DE-m van, mint ami eddig volt – ellenben a hóhér se áldozott volna így hosszadalmas elite-ekkel szenvedős órákat DE farmolásra – vettem volna AH-ban negyvenezer tome –ot és egy életre megoldottam a DE ellátmányt :).
    – egy kérdés: azt látom hogy van reach level 70 with a valami achievement – lesz annak teljesítését követően reach level 70 with 2 ez 2 az achi is?

    Reply

  • avatar

    akphjeee

    |

    van egy fullos wizardom es pl olyan kés skillje volt hogy sebzés vagy találatra növelte az életemet.és ezen kívül barmilyen sebzést okoztam mi9nnél több ellenfélnek annal jobban felugrott a fagyasztás cooldownja.most csak én nem találom ezeket a skilleket vagy végleg megszüntek???

    Reply

  • avatar

    Animebj

    |

    Jó sokáig tartott, mire rámászott a gépemre, de remek kis patch lett. Messze kényelmesebb és átláthatóbb lett nagyon sok dolog, a Paragon-pontokról viszont nem tudom, hogy hány szint kell egy pont megszerzéséhez.

    Reply

    • avatar

      Xeper

      |

      Nézd meg, hogy hányas paragon szinten vagy, aztán vesd össze a paragon pontokkal. Tádááá. (röviden: paragon szintenként kapsz 1 pontot) :)

      Reply

  • avatar

    pecsenye

    |

    Sziasztok!

    Nem is tudom már, de azt hiszem nem Upgrade-ra, hanem simán Continue-ra nyomtam első indításnál.
    Az lenne a kérdésem, hogy most így minden megmarad már, amit játszok a kiegészítőig igaz? Tehát még véletlenül sem a “tesztelhető verzióra” keveredtem?

    Köszi!

    Reply

  • avatar

    Venom

    |

    Egy kérdés tőlem is:
    Pool of Reflection mi is ez tulajdonképpen? Hogyan működik?

    Reply

    • avatar

      Animebj

      |

      A hivatalos oldalon lévő információ szerint EXP bónuszt ad, amely stack-olható ugyanakkor csak halál esetén tűnik el (szemben a Nephalem Valor-ral, amely viszont a kilépéskor).

      Reply

      • avatar

        Lord Azmodan

        |

        Igen nálam 32 milliótól számol lefelé ez az érték (vagyis ekkor vettem észre) konkrétan nem tudom mikor indult a számlálója, de ha valaki talál ilyent akkor az xp csíkra ráviszi a kurzort és akkor kifogja írni.

        Reply

        • avatar

          Venom

          |

          Utána olvasgattam, de nem tiszta teljesen. Tehát, amit megértettem:
          Felveszed a Pool of Reflectiont. Ekkor kapsz egy +25% Tapasztalati pont poolt. DE… ezt nem kapod meg egyből, hanem a leölt szörnyek után járó XP 25% -ékát levonja a Poolból és azt adja hozzá az aktuális XP-dhez. Tehát ki kell érdemelni. 10X stackolható, viszont a 25% -ék fix a pool nagysága tölthető fel, illetve bővíthető. Halálnál elveszted, kilogolásnál megmarad ez a cucc.

          Jól értettem?
          Innen van:
          http://us.battle.net/d3/en/forum/topic/11395909601

          Reply

          • avatar

            Xeper

            |

            Ez így van. A pool nagysága pedig az aktuális szinted teljes XP-jének a 10%-a. Tehát ha a szint lépéséhez 200 millió XP kell (nem a hátralevő, hanem a teljes szint!), akkor kapsz egy 20 milliós bónusz poolt. Innentől kezdve mire szerzel 80 millió XP-t, akkor apránként hozzáadódik a 20millió bónusz, tehát lesz 100 milliód, és elfogy a pool (ebből látszik, hogy gyakorlatilag egy pool fél szinten keresztül tart, ha nem hosszabbítod/halsz meg). Arany színű rombusz mutatja az XP csíkon, hogy a bónusz meddig tart ki (ha nem szeretnél számolgatni, elég ezt nézni, hogy odáig 25% bónusz XP, és kész). Ha szintlépésen felülig, akkor a csík végén jelzi, szintlépéskor pedig lecsúszik a pontos helyre.

            Reply

  • avatar

    Taki81

    |

    nekem is lenne egy kérdésem: a pecs után kb 10 paragon levellel kevesebb van mint a PTR-en (kezdésnél) volt? változtattak a határokon?

    + egy megjegyzés .. szólhattak volna, hogy a pecs optimalizálás sok helyet foglal.. elég érdekes volt hogy a 21gb diablo3 felment 31-re aztán lett belőle 15 :)

    Reply

  • avatar

    Lord Azmodan

    |

    De durva a fő karakteremmel amivel szeretnék játszani nem lehet quest-et változtatni…úgy kezeli, mint egy lvl1-es karit és újra megcsináltatja velem az összes quest-et. Magyarul most végig kell zongoráznom mind a 4 act-ot, de stupid érdekes a többi karival meg azt választok amit akarok.

    A másik ami engem idegesít minden nagyobb patch-nél eltűnnek a videók is és azokat általában egy új karakterrel lehet előcsalogatni ismét.

    Reply

    • avatar

      chunlee

      |

      Rányomtál a “reset akármire” a pálya választónál. Így törölte a bejárt területeket. Én is beszívtam.

      Reply

      • avatar

        Lord Azmodan

        |

        Észre vettem már.. legközelebb nem követjük el ezt a hibát se :D

        Reply

  • avatar

    kiralytigris

    |

    Most nem tudom, hogy ennyire régen léptem be vagy a patch tette, de nem javult egy kicsit a grafika?

    Reply

    • avatar

      Lord Azmodan

      |

      Jól látod már ráhúzták a RoS texturáit.

      Reply

  • avatar

    Valana

    |

    Nem kicsit elbtak a DH-t, koszi blizzard…

    Reply

    • avatar

      Makk

      |

      Chakram 2x akkorát sebez hol a gond? :D
      Amit kellett balancolták, szinte minden erősebb lett, igazából a csapda lett túl gyenge, illetve a chakram annyira nagyot sebez hogy nem éri meg használni.

      Reply

  • avatar

    Rokalesocipo

    |

    Egy kérdés. Most hogy kijött a 2.0.1 patch, az új nehézségi szinteken belül mi felel meg Inferno MP7-nek?

    Reply

    • avatar

      Lord Azmodan

      |

      Ahogy próbáltam kb. Torment 3

      Reply

  • avatar

    relixo

    |

    Ha volt már róla szó elnézést érte :), de nekem ez a 2 dolog nem tiszta:
    1: Az új itemek amik már az új patch alatt esnek azokat RoS-ban lesz lehetőségünk enchantolni? Vagy kizárólag az válik majd enchantolhatóvá ami már RoS-ban fog esni ?
    2: A nehézségi szintekért járó bónusz MF %-t miért nem jeleníti meg az adatlapon?
    Úgy értem,hogy pl Toment I után a bónusz MF-t ami jár nem írja ki pluszban,gondolom megadja alapból de miért nem mutatja a karakter lapon összegezve? Vagy ez csak engem zavar? :)
    Elég hülyén néz ki az a kis MF amit a follower után ad önmagában,holott már alapból jóval több lenne, ha a nehézségi szintért járót is beleszámolná.

    És egy kis saját beszámoló loot 2.0-ról:
    DH-nak kb. 4 óra játék után elég brutál új fajta legendary bow-t sikerült szereznem, kifejezetten illik a buildembe. (elemental arrow generate 3 Hatred,nagyon magas dex,vit és socket, plusz jó a dmg is) a minőséginek számító manticore-t simán tudtam rá lecserélni Szóval én nagyon pesszimista voltam,de most azt mondom valóban jó ez az új loot rendszer. Biztos nem vagyok ezzel egyedül. Persze tudom RoS-ba majd megin minden más lesz de most ez akkor is jól esett,hogy 1,5 év után végre letudtam cserélni valamit a 400k dps-s karin is.:)

    Reply

  • avatar

    Adam

    |

    Üdv,

    no kipróbáltam, egész jó, bár szokni kell még a kevesebb mobot, de kb fél óra alatt esett 2 legendary:)
    Torment 4-en már halok:/ de az xp jön rendesen, aza rany is..viszont az MF újra szerepet fog játszani…mert kb 50-em van…szóval érdemes lesz figyelni lenni az MF statra 1 item-en:)
    ahogy elnéztem eddig nem a pénz lesz amia szúk keresztmetszet,hanem az új craft material, legalábbis nekem 2 db esett fél óra alatt…míg DE jóval több:)
    A CP-k új affixei mókásak:)
    összességében egész jó, pörgős lett a játék, Neked az xp pool tetszett a legjobban:))
    As killeket én nem nagyon próbálgattam, a megszokott felállásban mentem és haladós:)

    ui. monkkal próbáltam:)

    Reply

  • avatar

    akphjeee

    |

    Nekem is lefrissitette a ros betat, vagy mi ez!bar nem szerettem volna.az a kerdesem, hogy most ez vegleges-e vagy esetleg visszatudom e allitani a sima d3 ra mert 25 ig azt szeretnem tolni es ah-z ni orba szajba. A masik kerdesem h ebben a letoltott cuccban miert nincs AH holott meg nem kellet volna megszunnie.

    Elorendeltem mar a kiegeszitot de meg megvartam volna azt a 25 odiket (addig szerettem vilna penzt gyujteni)legyszi irjatok valamit hogy most mitevo legyek, nekem egyenlore nemkell ez a ros beta vagy mi ez, nekem a regi d3 kell egyenlore

    Reply

    • avatar

      Lord Azmodan

      |

      Ez nem a RoS béta ez az új patch, van AH meg minden ez a várva várt nagy patch a játékhoz. Ugyanúgy tudsz adni venni 18.-ig

      Reply

    • avatar

      Fege

      |

      Ott az ikonja az AHnak a jobb alsó sarokban. Én is ráértem volna 18-ig, sajnos nem így lett, ezzel sokat nem tudsz kezdeni, megszokod, vagy megszöksz… :)

      Az AH amúgy továbbra is eléggé bugos, ahogy észrevettem 1 milliárd gold felett például nem lehet felrakni semmit. Ez normális?

      Reply

  • avatar

    Cabal89

    |

    Sziasztok!

    Egy problémát osztanék meg veletek és egy kérdéssel fordulnék hozzátok!
    Patch után 2 megtanult receptem is eltűnt/felszívódott a listából, nálatok nem jelentkezik ez a probléma? ( legendary receptek )

    Reply

  • avatar

    Lord Azmodan

    |

    Na erre kiváncsi leszek, nem is vágtam annyira képbe vagyok mostanában RoS-ig nem akartam játszani, de így ki kell ezt próbálnom. Most konfigurálgatja magát a cucc eszi a helyet mint a meszes …még jó hogy átdobtam másik particióra, mert már nem fért volna el így azt .optam volna.

    Reply

    • avatar

      Lord Azmodan

      |

      Na f@sza a videók között benn van a Malthael endgame videó…ez eddig is elérhető volt? Én meg nem nézem az biztos :D

      Reply

  • avatar

    szatyi

    |

    Hello. Nalatok sem megy a szerver?

    Reply

    • avatar

      szatyi

      |

      Elindult. Kellett egy restart.

      Nem tudjatok az Auction House-ban mikortol lehet goldot venni/eladni?

      Reply

      • avatar

        Fege

        |

        Na igen. Elindult az AH is. Jó sok buggal megrakva:

        1. Max buyout összeget a filtereknél 50 millióig lehet beírni kézzel, ha nagyobbat akarsz, akkor be kell copyzni egy nagyobb számot. Amúgy se értem, minek kellett az utolsó 3 hétre behozni ezeket a vacak vesszőket, nagyon zavaróak pl. RMAH összeg beírásnál.
        2. Legendary szűrésnél csak és kizárólag a legendaryk jelennek meg, ha a setekre is akarok szűrni, akkor ALL-t kell beállítani.
        3. Mi a franc értelme volt Legacy-ba rakni a mostani itemeket, amikor a BOA miatt elvileg amúgy se lehetnének láthatóak az új legek ???
        4. Miért van az, hogy AH-ban állva a játék másfélszer több memóriát zabál fel, mint tegnap ilyenkor?
        5. Lehet egyedül vagyok vele, de nekem egyáltalán nem tetszik az új felület, tiszta zűrzavar az előzőhöz képest.

        Reply

  • avatar

    Fege

    |

    Jó reggelt kívánok!

    Vigyázzatok a BOA itemekkel AH-ban, mert állítólag meg lehet venni goldért, cserébe nem lehet beküldeni a ládába és azt írja ki, hogy 2 órád van eladni. :)

    Remélem, hogy baromi nagy botrány lesz ebből az elsietett patchelésből, ha az EU szerveren ugyanez a hiba lesz, első dolgom tutira az lesz, hogy megveszek annyi BOA leget amennyit csak tudok és felküldöm minden sloton RMAH-ra 1.25 euroért. Hadd szívjon a Blizz. :D

    Másrészt GOLD RMAH-ban nem eladható, illetve nem vehető, Blizz azt írja, hogy napokon belül majd jön egy patch ami javítja ezt a hibát (csak nem 18-án? :) )

    Ismét sikeres volt a tesztelés, bár nem tudom ki nem látta előre, hogy a 2 rendszer párhuzamosan baromira nehezen fog működni.

    Reply

    • avatar

      Beatdriver

      |

      Igen, erről olvastam, és láttam is ModZ streamjén.
      Bent voltak neki BoA itemek AH-ban.

      Reply

  • avatar

    lived

    |

    Na én is töltöm már.
    Sajna csak mire hazaérek, tudok vele játszani.
    Már alig várom :D

    Reply

  • avatar

    G1x3r

    |

    :) a battle.net -en már él :D

    Reply

    • avatar

      esox

      |

      Skill változások nincsenek benne :(

      Reply

      • avatar

        C55.1mm0rt4l

        |

        De benn vannak,cm-et pl kivették wizardtol,és az összes skill ugyanaz mint RoS-ban

        Reply

        • avatar

          esox

          |

          Hmm félreérthetően fogalmaztam. A konkrét számok, hogy mi miről változott az nincs még benne :)

          Reply

  • avatar

    C55.1mm0rt4l

    |

    GENERAL
    Pools of Reflection have been added to the game
    Pools of Reflection provide a 25% bonus to experience
    This bonus persists until you reach a set amount of bonus experience (equal to approximately 10% of the current amount of Paragon experience needed to reach the next Paragon level) or your character dies
    Gathering additional Pools of Reflection bonuses increases the amount of total experience bonus a character can receive until character death, stacking up to 10 times
    This experience bonus persists on logout
    Nephalem Glory has been added to the game
    Occasionally during battle, monsters will drop Power Globes when damaged or killed
    Power Globes grant the Nephalem Glory buff, which causes players to deal additional damage in the form of golden lightning bolts and increases their movement speed for a short time
    This buff can stack up to three times
    New Character statistics have been introduced
    These include Toughness, Healing, Splash Damage, Cooldown Reduction, and Resource Cost Reduction
    Life Steal has been redesigned and is now less effective at higher character levels
    At level 60, Life Steal is reduced to 10% effectiveness
    Players now have the ability to resurrect in multiple places when they die in non-Hardcore games
    You may choose to either resurrect at your body, in town, or at the last checkpoint you encountered
    Players may not resurrect at their body during a Boss encounter
    Players may only resurrect at their body a maximum of three times in a row
    Player hit boxes have been adjusted to more closely represent character models
    Both male and female models of the same class share the same size hit box
    Followers now automatically level with characters
    Quests now occasionally grant item rewards when completed during the leveling process
    Gold can no longer be traded
    Graphics engine has been updated to support reflections
    Reflections can be turned on in the Options > Video menu
    Note: This setting is not recommended for players running minimum system specifications
    BOSSES
    Many bosses have had their mechanics revisted and retuned
    The following bosses have received the largest changes to their encounters
    Maghda
    Siegebreaker
    Azmodan
    Iskatu
    In addition, the enrage timers for the following Bosses will only be enabled in Torment I and above
    The Butcher
    Zoltun Kulle
    Belial
    Ghom
    Siegebreaker
    Rakanoth
    CLASSES
    All classes have undergone significant revision. Additional details and patch notes will be available in the near future. In the meantime, we encourage you to log in and explore the new changes for yourself!
    CRAFTING AND ARTISANS
    Crafting has received several quality of life changes
    Crafting materials have been condensed into two item level tiers: 1-60 and 60-70
    This change is to reduce the amount of stash space consumed by crafting materials and simply older crafting recipes
    All crafting materials currently in character inventories and stash have been converted accordingly
    All crafted items will now roll with stats appropriate to the character crafting them, using the Loot 2.0 Smart Drop system
    Please note that items designed to roll specific stats, such as the Archon Armor patterns, are exempt from this system
    Items purchased from vendors are now flagged as such, and cannot be salvaged
    DIFFICULTY
    The difficulty system has been completely revised
    Nightmare, Hell, and Inferno modes have been removed
    Difficulty is now dynamic and monsters will level up with your characters
    There are now five difficulty settings to choose from: Normal, Hard, Expert, Master, and Torment (1-6)
    Master unlocks upon completing Act IV
    Torment unlocks upon reaching level 60
    Torment level includes a difficulty slider, offering an additional six adjustments with increasing rewards and more powerful monsters
    Each level offers new bonuses and rewards, visible in the difficulty selection menu
    You can now lower your difficulty setting in-game
    However, increasing your difficulty still requires exiting your current game
    This option is disabled in Hardcore mode
    To account for these changes, monster density has been adjusted across all Acts
    EVENTS
    Cursed Chests
    Chests and Shrines around Sanctuary now have a chance to be cursed, starting an event once they are inspected
    Like other events, completing a Cursed Chest or Shrine provides a small gold and experience reward, as well as either a Radiant Chest or a random Shrine buff
    These events offer a variety of challenges, including endless monster waves, timed events, and potentially spawning bosses out in the open world
    Infernal Machines
    Torment level difficulty is now required to use Infernal Machines
    ITEMIZATION (LOOT 2.0)
    Itemization has undergone a major overhaul
    Legendary and Set items are now Bind on Account
    Players in multiplayer games may trade Legendaries and Set Items they find with others who were present for the drop for up to 2 hours after the item is acquired
    The Smart Drop system has been implemented
    All items that drop have a chance to roll as “Smart Loot”
    Smart Loot items roll intelligently based on the character being played (example: A Wizard is more likely to find items with Intelligence or bonuses to Wizard skills than a Barbarian)
    Class specific items will no longer roll stats inappropriate to their class (example: Intelligence will no longer appear on Mighty Weapons or Belts)
    New item affixes have been added to the game
    This include Splash Damage, Cooldown Reduction, Resource Cost Reduction, +% damage to Physical damage skills, and specific Class Skill Bonuses
    Item properties have been separated into two categories: Primary and Secondary
    Primary Stats include: Strength, Dexterity, Intelligence, Vitality, Critical Hit Damage, Critical Hit Chance, Attack Speed, Life per Second, Armor, +% Life, Bonus Damage to Elites, Bleed Damage, All Resistance, Sockets, and all new affixes listed above
    Secondary Stats include: Gold Find, Thorns, Bonus Experience per Monster Kill, Chance for (Fear, Stun, Blind, Freeze, Chill, Slow, Immobilize and Knockback), Ignore Durability Loss, Bonus Healing to Health Globes and Potions, Bonus Pickup Radius, Single Resist, Life After Kill, and Level Requirement Reduction
    This is to prevent stats that directly and indirectly increase character power from competing with one another
    Stat ranges on items have been narrowed significantly (example: instead of an item having a stat range of 1-200 Strength, its range might now be something like 140-200)
    Legendary powers now roll in a range, instead of a static amount
    Example: The Legendary Spirit Stone “The Laws of Seph” has the legendary affix “Using Blinding Flash restores [75-100] spirit”
    Players can now view the stat ranges of items by pressing and holding CTRL while an item’s tooltip is open
    All Legendary items have been reworked with one or all of the above points in mind
    Potions have been condensed to a single type; they now provide 60% of your total health when consumed
    All Potions currently in character inventories or stashes will be converted to the new Potion type
    MONSTERS
    Monster affixes have been revisited and retuned
    Arcane Enchanted
    Spawn effect now shows which direction it will start rotating
    Desecrator
    Damage now begins low, but quickly ramps up to its maximum damage
    Frozen
    Increased the number of Frozen crystals spawned by monsters with this affix
    Frozen no longer increases how many crystals are spawned based on the number of players in the game
    Frozen crystals now deal area of effect damage over time to players as they build up to their explosion
    Jailer
    Now does a small amount of damage when applied to the player
    Vortex
    Now does a small amount of damage when applied to the player
    Mortar
    Now has an outer impact area that does less damage than the center of impact
    Now detonates if they vertically hit a wall
    Plagued
    Monsters with this affix now sometimes drop a pool under players as well as under themselves
    Reflects Damage
    No longer reflects a portion of incoming damage
    Now reflects a fixed amount of damage per attack
    Elite and Champion monsters now have five new possible affixes
    Frozen Pulse: A shard of ice follows targets around before freezing in place and pulsing cold damage in a small area
    Orbiter: A nexus of electrical energy appears, surrounded by additional balls of lightning that orbit in a large area
    Poison Enchanted: Summons globules of poison matter that spread in a cross pattern, dealing damage to those caught in their wake
    Thunderstorm: A powerful bolt of lightning strikes the ground, emanating a small wave of electrical energy
    Wormhole: A pair of portals appears, dealing damage as it tears unfortunate targets from their location and transports them elsewhere
    Monster density has been revisited
    Density has been retuned around the new Difficulty system
    Elite and Champion packs can now spawn in a larger variation of pack sizes
    Wasp projectiles can now be dodged and blocked
    PARAGON (PARAGON 2.0)
    The Paragon leveling system has been completely revamped
    There is no longer a cap on the number of Paragon levels a player can gain
    Paragon levels are now account-wide and shared across all characters
    Note that Paragon levels are tracked independently between Hardcore and Normal modes
    Players no longer gain static bonuses upon achieving Paragon Levels and bonuses currently earned by players have been removed
    Players now earn Paragon points each level to spend in one of four separate categories: Core, Offense, Defense, and Utility
    Players with existing Paragon levels have been granted the appropriate number of points to distribute amongst these categories
    With these changes in mind, the Paragon leveling curve has been updated
    Note that all Paragon experience earned across all characters prior to this patch has been totaled and recalculated into your new account-wide Paragon level
    Paragon points can be allocated by clicking the Paragon button in the Character Paper Doll and Inventory screen (Default Hotkey C)
    SOCIAL FEATURES
    Clans and Communities have been added to the game
    Clans
    Anyone may create a Clan, and doing so gives access to the Clan window (default hotkey N)
    Joining or creating a clan displays your clan tag next to your name
    Clan members can view the Members Roster, a private chat channel, and a News & Info tab for Clan affairs and information in the Clan window
    Clans support up to 120 members and require an invitation to join
    Players may only be a member of one Clan at a time
    Communities
    Anyone may create a Community, and can view their Community details in the Social tab (default hotkey SHIFT + O)
    Community members have access to their Members Roster, a dedicated chat channel, and a News & Info tab for sharing stories and Community information
    Players may join any number of Communities they wish
    Communities do not have a membership limit; however, if the number of members exceeds 100, only Officers and above will be displayed in the Members Roster
    Communities can be designated as Private or Public; Private Communities require invitation to join
    Communities are organized by categories, including but not limited to Classes, Regional, and Game Type
    USER INTERFACE
    Several quality of life changes have been applied to the User Interface
    The Difficulty and Game Creation menus have been completely redone
    The in-game Menu has been revised
    The waypoint list has been replaced with a waypoint map
    Skill tooltips now show damage type if Advanced Tooltips are enabled
    Several new social options have been added to support Clans and Communities
    These can be accessed in the Options > Gameplay menu
    New chat colors associated with Clans and Communities have been added
    There is now an option to enable icons for dropped items instead of text
    This can be enabled in the Options > Gameplay menu
    There is now an option to automatically skip all cut scenes
    This can be enabled in the Options > Gameplay menu
    Item labels for Gold piles are no longer displayed
    This is to reduce visual clutter; values are still displayed when gold is picked up
    Diablofans

    Reply

    • avatar

      C55.1mm0rt4l

      |

      Sry,csak így sikerült kimásolni…

      Reply

  • avatar

    ady04

    |

    na most megint töl kb 14gb tot

    Reply

  • avatar

    ady04

    |

    nekem már felrakta de valamiért újra és újra elkezdi tölteni pedig már nincs mit kb 6-7 gb kb

    Reply

  • avatar

    zotyy

    |

    Sziasztok!

    Patch note-ot hol lehet találni?

    Reply

  • avatar

    bendeguz

    |

    Háát uraim nyomát nem látom sehol, hogy holnap történne valami az EU szervereken. Csicska Blizzard megint lesz@vat minket.

    Reply

    • avatar

      Professor J

      |

      Amcsiknál ma jött ki szóval holnap nálunk is jönni fog.

      Reply

    • avatar

      chasy

      |

      Hajnalban szokott lenni a karbantartás.Várd ki reggel 11-ig kb :D

      Reply

      • avatar

        bendeguz

        |

        Tudom mikor szokott lenni karbantartás nem azért irtam, amit írtam. A karbantartást mindig megelőzte Bnet launcher-ben egy figyelmeztetés vagy ingame a D3 -ban vagy legalább egy blue post (EU-s, ami ránk vonatkozik) a diablofans-on, most egyik sincs. Továbbá ha az emlékezetem nem csal volt olyan patch korábban, amit az amcsik egy héttel hamarabb megkaptak.

        ………….de legyen igazatok én örök pesszimista vagyok, ezt a patch-et is csak 18-ra vártam az AH bezárásával:D

        Reply

        • avatar

          chasy

          |

          Ha Battle.net launcherben megnézed az első sort,miszerint:
          Below you will find the patch notes for the most recent update for Diablo III,patch 2.0.1.
          Szerintem ez eléggé úgy hangzik,mintha élesített,vagy legalábbis hamarosan élesített patch lenne :D

          Reply

          • avatar

            bendeguz

            |

            Dögöljek meg nem látok ilyet, mondjuk a launcher-em D3 Ros december óta (nem szimpla D3), mivel a Blizzard -nál elővásároltam a a Ros-t vagy csak szimplán hülye vagyok………………….

            Patch notes 1.0.8.16603.

            Reply

          • avatar

            chasy

            |

            Azt írják,ha nem látod logout a Launcherból és vissza.Nekem ott van

            Reply

          • avatar

            bendeguz

            |

            Nálam semmi, launcher – games- D3 Ros (nálam), Malthael vigyorog rám, szokásos spoilerek (“pre-order digital loot awaits”, “breaking news” – auction house close duma, illetve Ros close beta spoiler). Alul a fent említett patch notes, opciók, ect. Lusta vagyok képet feltölteni róla.

            Bementem a “news” szekcióba is ott se találtam ilyet, de hiszek neked, reggel kiderül :D

            Reply

        • avatar

          Fege

          |

          Valóban nincs kiírva, ami enyhén zavaró, főleg, hogy Bneten se találok az EU karbantartásra utaló hírt. Ha jól emlékszem amikor 1 hét csúszás volt a 2 régió között az valamilyen komolyabb bugnak a számlájára volt írható. Valószínűsítem hogy legkésőbb éjjel, esetleg 3 körül lelövik az EU szervereket. Jelenleg elég sok problémáról olvasni a frissítéssel kapcsolatban, 4 órával kitolták az amcsi szerverek karbantartását, szóval ha valami komoly gond van, még az is előfordulhat hogy az EU csak egy héttel később kapja meg. Én már nem tudom eldönteni melyiknek örülnék jobban, de talán jobb lenne inkább holnap, aztán lesz ami lesz.

          Az AH természetesen működőképes, bár Blizz már kiemelte, hogy 1-2 új stat nem kereshető az AH-ban illetve van még számtalan más bug is a játékon belül, szóval napokon belül biztos jön majd valami hotfix is. :)

          Reply

        • avatar

          C55.1mm0rt4l

          |

          Én is csak 18.-ára vártam,sztem teljesen felesleges ennyivel kiegészítő előtt egy ilyen patch,mert lesz aki nem veszi meg? :D Kedves Bence :D

          Reply

  • avatar

    Ned

    |

    Hmm….
    Érdekes lesz az tuti….nagyon várom mit hoznak ki belőle+ ha jól emlékszem itt már lesz smart drop is, vagy ez csak a kiegben jön majd?
    A legjobban a monsta sűrűségre leszek kíváncsi, mert ha nagyon lecsökkentették, még rosszabb lootot eredményezhet, és persze kevesebb xp-t, sajnos, de most még bizakodom… :)

    Reply

    • avatar

      C55.1mm0rt4l

      |

      Nem tul nagy a mobsűrűség,esnek egész jó itemek,de közel nincsenek ahhoz mint amit AH-ban tudtál venni,dps-t szinte egyik sem nagyon emel,ahhoz képest,amilyen felgearelt karit csinálhattál magadnak AH-ból,jó most ezzel nem AH-t erőltetem,csak egy példa,nem esnek 63as szintű itemek 2.0.1 es patchnél,sőt 63as itemet sem tudsz craftolni mint eddig,pl amulett,lesz majd jó craft,de közel sem olyan jó mint egy 63as itemnél,és ha van 63as itemed,azt nem is tudja használni a karakter,ezen a téren csak a RoS hozza meg a változást,enchanttal és a 70es itemekkel…,ahhoz képest hogy nem tul sok a mob,torment 3on simán bírom,ahol kb. 320M exp-et szereztem fél óra alatt… de mindez kiderült ptren is….jah és a smart drop működik már ennél a patchnél,kb RoS-t kapod meg Crusader,Act5,Mystic,Bounty és Rift nélkül…Ami új lesz,új skill rendszer,no lifesteal, paragon és loot 2.0,ennyi… Legalább is legutolsó patch ptr-en ilyen volt,valószínű ezt fogjuk megkapni…

      Reply

      • avatar

        Ned

        |

        Én azt olvastam, akinek kevesebb a dps-e, mint pl. nekem is, az jobban jár a 2.01-el, jobban fel lehet gearelni a karit, kíváncsi leszek holnap este rá, de tényleg..
        Nekem még mindig csak MP2 Act I, II, -III megy, Act IV erősen szívat xD

        http://eu.battle.net/d3/en/profile/NedStark-2483/hero/16569617

        Reply

        • avatar

          mikroman

          |

          Hajjaj, te tuti jobban jársz. Azok a fegyverek… Maradjunk annyiban überelhetőek 2.0-ban is, pedig nem épp ebben erős a patch. A “nemeshetjobb” véleménnyel meg nem értek egyet. Minden sloton lehet skill dam, vagy x% to adott elemental skill dam. Ezt veszettül nem tudja ellensúlyozni a mostani AH. Statpontokban irdatlan szakadék van a 2.0 javára. AS-ben gyengébb, az allres is ritkásabb. A legendarykra viszont sok affixen nem vagy kevésbé vonatkozik a szintnek megfelelő max limit. 15 helyett pl 20% a max fire (vagy cold, vagy lighting) skill dam, 219 helyett 349 Statpont rollolhat (van amin 519) bracin. Emellé még jönnek a speciális legendary affixek és kapásból el is lehet felejteni, hog ymi jó és mi rossz egyértelműen. Ó, “-5% dam lenne a fegyver”. JA, meg ad mellé mondjuk időnként 300+% damokat (Thunderfury pl, de amulettben is van hasonló).

          Reply

  • avatar

    niimond

    |

    őőő, patch notes? csak mert a battle.net programjába már benne van, csak ki kell ocr-ezni… ha máshol nincs fent

    Reply

    • avatar

      Professor J

      |

      Amcsiknál volt fent, de kékpostból nem nyitja meg, törölték a blogbejegyzésüket.

      Reply

  • avatar

    Demonirto

    |

    Sajnos akkor nem lesz Open béta. Pedig vártam :(

    Reply

  • avatar

    Fedayn

    |

    akkor most mi is jön pontosan? ami a ptr-en is ment igaz?
    – loot 2.0 (miriam nélkül persze)
    – paragon 2.0
    – gold account bound
    – új craft materialok is?
    – új gemek?
    – átalakított skillrendszer szinte minden kasztnál
    – új nehézségi szintek

    tényleg, az AH-val mi a túró lesz? :-) mondjuk a ptr-en is ott volt az AH ikon, csak inaktív volt.

    Reply

    • avatar

      Professor J

      |

      Amint lesz Patch Note kitesszük. A Loot 2.0 és Paragon 2.0 biztos benne lesz.

      Reply

    • avatar

      napozin

      |

      valamelyik patch-nél már az inaktív AH ikon is ki volt szedve :)

      Reply

    • avatar

      mikroman

      |

      Loot 2.0, Para 2.0, skill változások, átalakított nehézség (nincs nm, hell, inferno és MP szintek), cursed chest. Ezek voltak betervezve azt hiszem. Új gemek, craft anyagok csak kiegben lesznek, de a craftköltségek átalakulnak jó eséllyel. MInden olcsóbb lesz. (bár ritkán eshet betörésnél lvl 60-on is magasabb szintű craft anyag, dropként pedig néha esett speciális legendary craft anyag). Gold account boundról nem volt szó, de PTR-en bent volt. Így AH mellett szerintem ez nem lesz bent. Vagy csakazértis. :)

      Reply

  • avatar

    napozin

    |

    és akkor most mi lesz az AH-val? :D már most lelövik végre? :D

    Reply

    • avatar

      chunlee

      |

      Vegulis minden jatek inditaskor ott virit: marcius 18.

      Reply

  • avatar

    Adam

    |

    az adventure mode és a bounty-k csak a RoS-ban lesznek?
    Emlékeim szerint már ebbe a patch-be ígérték, viszont a PTR-en nem voltak elérhetőek ezek a játékmódok!:/

    Reply

    • avatar

      chaoslord3

      |

      Igen sajna csak RoS-ben lesznek elérhetőek.

      Reply

  • avatar

    Adam

    |

    a loot 2.0-tól Miriam nélkül ne várj csodákat…

    Reply

  • avatar

    Professor J

    |

    Igen lesz.

    Reply

  • avatar

    Fedayn

    |

    Az éles szerverekre jön a 2.0.1??? akkor lesz nekünk jó kis loot 2.0 is??? :-)

    Reply

Leave a comment

You must be logged in to post a comment.