Holnap jön a 2.0.4-s Patch

Professor J . Hírek, Patch 3279

A Blizzard nagyon sunyiban lökte ki a 2.0.4-s javítócsomagot, melyet teljes hosszában ITT olvashattok, addig is következzék a lényeg pontokba szedve:

  • A Monkhoz egyelőre nem nyúltak

 

  • A Barbár, Crusader,Demon Hunter, és Witch Doctor egy célpontos resource generáló képességein javítottak sebzésben, így már sokkal versenyképesebbek a több célpontos resource generáló Skillekkel szemben.

 

  • A Crusaderek külön örülhetnek, hisz több képességük is sebzés növelés kapott, de azért a többi karakterosztály is kapott a buffokból egy keveset.

 

  • A Wizard Frozen Orbján gyengítettek valamelyest.

 

  • A lvl 70-s set itemek legyártásához nem lesz szükség Flawless Royal gemekre, csupán Marquise-ra.

 

  • Death Breath és Legendary craft materialok gyakrabban fognak esni.

 

  • A Resplendent Chests-ekből jobb minőségű loot fog esni.

 

  • A Poison Enchanted monster Affix gyengítve lett, időtartamilag és darabszámilag is 1-l kevesebb lesz.

 

  • Javítottak jó néhány questekkel és képességekkel kapcsolatos hibát.

 

Forrás:

Comments (35)

  • avatar

    Animebj

    |

    A crusader által használ alap Wrath-generálók közül még mindig alig használt a Punish és a Smite, legalábbis én úgy láttam, hogy lovagommal együtt a többiek sem használják ezeket.

    A “Death’s Breath” gyakorisága ugyan tényleg nőtt, ám ennek ára az lett, hogy az éppen megölt elite pack (legyen az champion vagy rare) azután dobja az az 1 darabot, hogy kidobta a tárgyat, és bizony 1-2 másodperc nagyon számít egy rift runnál, főleg ha a csapat shrine buff-ot kapott.

    Reply

  • avatar

    Bello

    |

    Srácok! Nekem egy meglehetősen erős laptopom van, de a patch óta valamiért szaggat a játék. Lezuhan az fps és élvezhetetlen. Előtte nem volt semmi gáz. Tudtok erről valamit? Mással is előfordult esetleg?

    Reply

    • avatar

      Ned

      |

      Hello! Ugyanez a szaggatás nekem is van, de csak rift esetében, igaz, ott a legidegesítőbb…..

      Reply

  • avatar

    Ned

    |

    Köszi a fordítást, és úgy a híreket mostanában! :)

    Reply

  • avatar

    esox

    |

    És igen érkezik a hotfix. Modz és a hasonlóknak bevérzik a szemük annyira erőlködnek mindig, hogy megtalálják az exploitokat. Chest farm, core farm stb. Annyira versenynek fogják fel az emberek. A saját játékélményüket ölik meg, illetve rövidítik le a játékidejüket. De majd blizz megoldja:

    http://us.battle.net/d3/en/forum/topic/12471197317

    Hszekhez. Úristen két héttel a megjelenés után már sír 1-2 arc, hogy nem esett ki neki valami? Több mint 450 act2 bag után sincs meg a GoW-em. Új setet még nem láttam. Most mi lesz? Kb. minden ismerős már ficánkol T2-őn talált és craftolt legekben. Úgy érzem sok ember olyan játékká szeretné erőszakolni a diablot amilyennek sosem tervezték a készítők. Ez a játék farmolós tetszik vagy sem. Tessék elfogadni már.

    Reply

    • avatar

      Abiondi

      |

      Megkérdezhetem, hogy van valami különös oka a T2 kiemelésének? Miben különbözik az T1-től droprate terén, illetve ott eshet valami ami T1-en még nem?
      Elnézést a láma kérdésért, tőlem ennyi tellik :)

      Reply

      • avatar

        Singa

        |

        Pontosan droprate terén különbözik a kettő egymástól. Amennyiben szemügyre veszed a játék kreálásnál a nehézségi szint beállítás torment fokozatát, akkor a csuszka fölött mindig írja az egyes torment szint közötti különbségeket, ezek egyik szintről a másikra folyamatosan változnak és egyre inkább nőnek, csúcsosodva T6-on, ahol, ha jól emlékszem a normal fokozat droprate-je 1600%-al van növelve, míg pld:. T1-en csak 300%-al. Azonban, azt nem tudom, hogy néhány set vagy legendary item le van-e korlátozva egy bizonyos torment szintre (ha igen, akkor esetleg a best-in-slot legendary vagy set-ek gondolom én), de az biztos, hogy set itemek már eshetnek T1-től (ezalatt nem, legalábbis nem lvl70-esek).

        Reply

        • avatar

          fenky

          |

          Az 1600% a gold és az XP bonus-ra vonatkozik.

          Reply

      • avatar

        esox

        |

        Nem volt különösebb oka csak arra akartam rámutatni, hogy full új, d3-at még nem látott emberek 30-80 paragorn szintekkel simán élvezik a játékot két héttel megjelenés után a legnehezebb szint 2. csúszkáján is. T1-2 között nincs különbség olyan szempontból, hogy eshet-e valami vagy nem. Droppratekről illetve a monster tulajdonságok változásáról a különböző szinteken van ifó a diablofans.com-on akit érdekel esetleg.

        Reply

  • avatar

    Jace/Xymoth

    |

    Sziasztok!
    A DTL (The Dark Templars) kicsi klánunk szívesen lát minden egyes emberkét aki szeretne egy kis baráti közösségben játszani. Célunk, hogy minél többen legyünk és nyomjuk a legendaryért a játékot meg pláne a közös játékért. Mindenkit szerettel várunk, elérni érdeklődni JaceBeleren#2120 -n tudtok. Akinek crusaderre kellene segítség szívesen tudok mutatni szintúgy használható buildeket ill felszerelést hátha tudok vele segíteni.
    UI: Remélem nem baj hogy ide írtam a hsz-ek közé.

    Reply

  • avatar

    Envo

    |

    Ja egyébként egy nagyon fontos dolog kimaradt a hírből:

    A Crusaderek is kaptak sebzéscsökkentést a Monkhoz és a Barbárhoz hasonlóan, de csak 15%ot, vagyis minden sebzésfajtából 15%-kal kevesebb sújtja Crusaderünk hp-ját.

    Reply

  • avatar

    Delonius

    |

    Levették a crit damage cap-et a petekről. Gondolom a wd-t akarták buffolni, de közben a dh iszonyat durván überbrutál OP lesz petekkel sentrykkel a megfelelő gearben.

    4es marauder set + cloak of garwulf = 9 pet
    bombadiers rucksack + helltrapper + custom enginering passzív = 5+ sentry
    tusker and theo kezes = +50% dps az egészre

    Eddig a chd cap tartotta valamennyire balanszoltnak ezt az amúgy is hihetetlen nagyot sebző buildet, de így olyan durva lesz, hogy szanaszét kell nerfelni majd a classt hogy egy szinten legyen a többivel. Vagy visszatenni a chd capet. Van egy érzésem hogy nem gondolták végig ezt a változtatást és azért nem rakták bele patch noteba, hogy ráfoghassák hogy csak bug ha netán túl OP-á válnának a petes classok.

    Reply

    • avatar

      Delonius

      |

      Videó arról hogy miről is beszélek.
      http://www.youtube.com/watch?v=FSZ296TQm4g

      Ha 3 pet és 1 sentry erre képes, képzeljétek el 9 pet és 5-10 sentry mit művelne tasker and theoval felbuffolva :D

      Reply

      • avatar

        relixo

        |

        Most komolyan nem tudom te hol élsz, vagy miről beszélsz?! Elolvastad az alattad lévő hozzászólásom?
        Azért azt ne felejtsd már el,hogy te most mindent úgy számolsz és arról beszélsz,hogy fullos megfelelő csúcs statokkal rendelkező set itemek vagy leg.tárgyak vannak csak valakin. Gondolom nem játszol te sem napi 15 órát vagy még többet…. Ezt te tudod mikor fogod elérni a jelenlegi rendszerbe? Kb. a következő kiegészítőre meglesz,mire minden mehet majd megint a kukába.
        Arról nem is beszélve,hogy most minden skilled attól függ milyen cuccokat ad neked a játék. Nem pedig attól,hogy te mit szeretnél használni! I
        Innentől kezdve pedig vissza is érkeztünk oda amiket lentebb írtam. Persze lehet,hogy valaki über makker állat és minden összejön neki,biztos van ilyen is nem azt mondom, nyilván a lotton is elviszi a főnyereményt 1-2 ember. De egyáltalán nem ez az általános és azért nem 2 embernek kell egy játékot készíteni,így nem ez fogja eldönteni,hogy mi op.

        Reply

        • avatar

          wtfandriska

          |

          Egyáltalán nem értek veled egyet, ez csak sírás, mert neked nem volt szerencséd.
          1 dislike a hozzászólásodhoz, csak nincs ilyen gomb!

          Reply

        • avatar

          Delonius

          |

          Cloak of garwulf viszonylag gyakoribb leg, sztem mostanra minden második/harmadik dh-nak kiesett. A fegyó és a +setbonusos ring könnyen kifarmolható bountyból. Set itemből átlag 1-2-t látok dh-knál már most. Mákosabbak már elérték a 3at a bónuszhoz, de szoktam egy olyan dh-val együtt játszani akinek megvan 5. A necces tartozékok a quiver és a kezes (ahogy nézem elég ritka cuccok), de ezek nélkül is működhet a build csak kissebb hatékonysággal.

          Nem kell ehhez csúcs stat az egész set bónuszokra és fix leg affixekre épül kivéve a kezest ami 40-50% között mozog. Na bumm. Ha vki rosszabb statokkal szerzi be ezeket az itemeket max kisebb dps lesz sokszorosan megszorozva :)

          Szerintem te azt hiszed hogy én a class nerfjére vágyom és azért vagy harapós kedvedben. Távol álljon tőlem, én imádom a dh-t. Ezt a buildet már kieg megjelenése előtt összelegóztam magamnak, és teljesen megörültem mikor meghallottam ezt. Csak aztán eszembe jutott hogy mikor 1-2 hónap múlva minden harmadik-negyedik dh ehhez hasonló gearben szénné farmolja majd t6ot (és 2-3perces t6 matlhael killek születnek pl), blizz jószokásához híven szétnerfeli majd a classt. és én ettől tartok. Ha nem ez a helyzet, és blizzard filozófiája hogy képesek legyünk ilyen brutálisan hatékony buiildeket összerakni akkor m1, de félek nem ez a helyzet.

          Reply

      • avatar

        wtfandriska

        |

        Ez tényleg brutál, pet ne harapjon már 8-10M-ás kritieket, félelem és rettegés ha elszabadulnak a petes classok!

        Reply

        • avatar

          Xeper

          |

          Ez hol OP? Marked for death és wolf howl alatt 50% bónusz sebzés miatt ilyen magas az érték, de nem túl nagy sebességgel, ilyen vérszegény környezetben működik csak. Megnézném riften mennyire használható.
          Mi a sírás abban, hogy egy ilyen buildhez nagyon sok játék kell? RoS óta lenyomtam kb 150 órát biztosan, de Marauderből csak 2 esett -mindkettő szörnyű rollal (erős DPS visszaesés lenne), a többi szükséges komponensnek nyomát sem láttam -egy részét még a klánban sem senkinél. És nem mondhatom magam szerencsétlen játékosnak.
          Ez a setup a DH végjátéka, legyen is valamennyire használható magasabb nehézségen is!

          Reply

          • avatar

            Merlin85

            |

            Nekem kiesett a chest, a crossbow és a quiver is de egy setem sincs sajnos, nem is a dhval játszottam a legtöbbet, de így is tetszik már a dh 3 farkas és 6-7 sentryvel igen szépen lehet haladni :D

            Reply

  • avatar

    relixo

    |

    A wizardon még így is lenne mit gyengíteni bőven… vagy a többi kasztot megfelelően hozzá erősíteni mert nem hiába az emberek 80% azzal mászkál. És most persze csiszoltak a dolgokon,de én DH-val játszom már kezdetek óta, ez az alap karakterem és meg kell mondjam amit javításnak neveznek most rajta az kb maszatolásnak mondható jobb esetben is.
    Lényegében a Hatred olyan szinten fogy,hogy alig lehet használni az erősebb skilleket csak nagy ritkán,ellentétben ugye wizardal pl aki fossa a 20M criticalt….de most ez után a patch után mondhattam volna már más kasztot is amit jelentősen erősítettek DH-hoz képest.

    – lvl 70-s set itemek legyártásához nem lesz szükség Flawless Royal gemekre,
    – Legendary craft material jobban fog esni mert eddig alig esett
    – Legendary follower relic eddig szarul rollolta a primary statot

    Komolyan ezek nem derültek ki még beta ideje alatt ? Aligha hiszem,vagy akkor nagyon béna beta teszterekkel dolgoztak blizzék. De oké legalább most javítottak valamit már…
    A recepteket viszont továbbra sem értem miért nem alakítják át valamilyen formában, ez a random esik bármi egy vicc. Sose adja ami kellene és most nem azért de kb 6 receptet ha összesen találtam a játék megjelenése óta,ha már nincs AH és minden account bound akkor igazán adhatná sokkal jobban legalább a receptet,azzal még úgysem érsz semmit önmagában,kellenek a matik,keymati stb….
    A másik a legendary drop ez is hogy van,hogy másnak 4-5 legendary esik egy farm úton én ugyanabba a partyba vok mint ő és nekem meg semmi?! Persze akik szerencsések közé tartoznak azok majd most mindjár jönnek azzal,hogy mit akarok én mennyi essen….de azt kéne felfogni és megérteni,hogy mikor 3-4 óránként ad 1 db legendaryt amit azonnal törhetek is be mert semmit nem ér,még kis karakternek sem érdemes elrakni, azért az elég frusztráló tud lenni.

    – És magát a legendary tárgyakat is jobban leoszthatnák,hogy mi essen ha már nagy smart lootba vagyunk. Gondolok itt arra,ha pl ha valami set item van rajtam akkor igenis kezdje el adni a további részeit hozzá,elsőre úgysem fog kiesni olyan amit azonnal hasznosítani tudok a setbe,mert lehet még enchantal sem jobb mint az alap sima legendary ami rajtam van éppen.
    Vagy pl én még nem láttam legendary potion-t vagy follower relic-t esni konkrétan egyetlen darabot sem, más meg 2-t is kapott már.(különbözőeket)
    Totális unbalanced a rendszer. Pedig elég sokat játszom a megjelenés óta minden nap szinte én is(T1-T3 szinteken csapatban és soloban egyaránt)

    Szóval van mit javítani itt még bőven,csak egyet nem értek ilyen alap dolgokat ,hogy a fenébe nem látnak a nagy okos kékek?! Illetve most is amiket javítottak nem igaz,hogy nem tudták már betaban is,hogy ezek hibák voltak. Számomra ez érthetetlen és röhejes.

    Reply

    • avatar

      Adam

      |

      Üdv erre mondtam már jó régen, hgoy számomra a smart drop nem ez…
      a smart drop figyelné, a játékidőd, a megölt lényeket, a halálokat, az eddig talált cuccokat…
      pl, elnne egy survival bónusz, ami ahogy haladsz, ölöd a lényeket egyre magasabb értéket ér el, s ennek megfelelően eshet leg/set..ha meghalsz vagy esett,akkor nullázódik…esetleg ha esik és nem halsz meg, akkor nem nulláról indul újra,de azért mérséklődik rendesen…
      Ez több szempontból is jó lenne, hogy aki csak betéved magasabb fokozatra és esik-kel, az ne találhasson már jobbakat..de aki alacsonyabb szinten is jól halad, azt jutalmazza a játék!:)
      Továbbá én meghagytam volna azt, hogy legyenek 70-71-70-73. szintű tárgyak és 70 felett igenis csak T4-T5-T6-on essen…
      Továbbá a massacra bónuszt is jobban jutalmaznám, mert ha össze tudsz fűzni egy 400-500-as kombót ahhoz igenis ügyesség és taktika kell…és az a 600K xp nem sok…:S de a massacra pl jobban megdobhatná a survival bónusz növekedését..és mgé sorolhatnám..de lényegében teljesen igazad van..
      mondom ezt én,aki monkkal játszom, mostp l nekünk semmit sem javítottak, pedig az extra sebzés hát igencsak jól jönne nekünk
      és hogy kicsit a témához is..a hatred generálódás…talán a resource cost csökkentő itemekkel fedezni tudnád, hogy ne fogyj ki mindig belőle!:) Ez persze csak tipp, egy DH-m van, amivel nagyon nagyon régóta nem játszottam, anno para 30. szintig vittem csak…szóval tapasztalatom nem igazán van:S
      és még 1 dolog, azért vigyázni kell, hogy ne essünk át a ló másik oldalára, mert akkor odalesz a kihívás..ha mindenki, mindent megkap mrá az elején, akkor fél év múlva megint unalomba fullad a játék:S
      Én abban látnám az előrelépést, hogy az ügyesebb játékot, a jobb taktikát, a halál mentes haladást jutalmaznám jobban, ebbe az irányba mutat az expl növelő pool is…ilyesmit hoznék be MF-fel és GF-el is, az már iylen “semi HC” játékká tenné az SC-t is, hiszen izgulnál, hgoy basszus a sok bónusz ne vesszen már el Rólad egy egy kevésbé figyelős pillanatban!:))
      De majd meglátjuk merre tovább:) ha más nem,akkor jön majd a második kieg:P rúnákkal,PvP-vel és sok finomsággal:)))

      Reply

      • avatar

        gareth

        |

        “a smart drop figyelné, a játékidőd, a megölt lényeket, a halálokat, az eddig talált cuccokat…” – az nem smart drop, ami ráérő egyetemistákat támogat, már bocs. Szerintem nagyon is rendjén van, hogy akinek kevesebb ideje van játszani, ugyanannyi esélye van, mint annak, aki egész nap előtte lóg. Amint úgy lesz ahogy mondod, vissza fog esni az eladás, hisz akinek nincs ideje játszani, csak néha ül eléje, olyan játékot vesz, ahol nem büntetik a kevesebb játékidőt.
        Fentebb írta valaki, hogy ez a játék a farmolásról szól, maximálisan egyet értek, mindig is arról szólt.
        Most komolyan. Március 25-én jelent meg a játék, és sírnak az emberek a drop miatt. Hihetetlen.

        Reply

        • avatar

          Adam

          |

          látom totálisan nem érted, amit írtam, se baj!:))
          sehol nem írtam, hogy essen ki minél előbb…hanem azt próbáltam megfogalmazni(láom nem sikerült, mea culpa), hogy legyen benne észszerűség! és a jó, taktikus játékosokat jutalmazza…
          Kérlek mutasd már meg, hol van leírva, hogy minden essen azonnal,de tüstént???
          Egyszer az életben gondolnák végig az emberek,amit olvasnak és amit írnak….

          Reply

          • avatar

            gareth

            |

            “Egyszer az életben gondolnák végig az emberek,amit olvasnak és amit írnak…” kell az a mea culpa, ui ezt írtad: “a smart drop figyelné, a játékidőd”. Erre válaszoltam.
            “Kérlek mutasd már meg, hol van leírva, hogy minden essen azonnal,de tüstént???” – egy felkiáltójellel ugyanúgy kérdés marad a magyar nyelv szabályai szerint, nem kell oda három. Egyébként te sehol, de a te hozzászólásod már válasz valakire, és csatlakoztam én is, ezt hívják beszélgetésnek.
            A te mondndóddal semmi bajom sincs a játékidő és esik-kel kivételével, ha valaki nehezebb fokozaton szeret sz*ni, miért bünteted? Had csinálja. Az a kihívás, nem a halálmentes játék, utóbbihoz elég normálon rohangálni, vagy t6-on ládázni.
            Nálunk fele banda ládázott, szedték a legendarykat, amikor én estem-keltem t2-ben. Mákom volt, nekem jó cuccok estek, ládások t1-eznek, én t4-ezek. Ismétlem, mákkal. A te verziód szerint ők lennének a fasza gyerekek, én meg a noob, miközben én használom úgy a játékot, ahogy azt kitalálták. Köszi (azzal együtt, hogy még így is mák kérdése volt csupán)

            Reply

          • avatar

            Adam

            |

            no offense, de leírtam, hogy minél magasabb Torment szint,annál jobb legyen a loot..de csak akkor profitáljon belőle igazán, ha nehezebb fokozaton is ügyesen tud játszani..nem hiszem hogy a játékot arra találták volna ki, hogy T4-en 5 percenként meghalj..de ha valakinek ez jelent élvezetet hát csinálja…
            A mondandóm lényege az lett volna, hogy aki nem ügyes,taktikus az halad Normal-Masteren..halál nélkül, aki meg ügyesebb,taktikusabb, az magasabb szinten is tud játszani halál nélkül…
            És igen, én pont a mák ellen vagyok, hogy ne a szerencse döntsön,mert az játéktudástól független, hanem a képesség, a gyakorlás és hasonlók…nekem ezért tetszettek anno a valorok, mert ahhoz hogy magasabb legyen az M(ázli)F(aktoro)d, ahhoz biza le kellett ölni 5 cp/elit-et és én ezt vittem volna tovább, emlékeim szerint volt is arról szó, hogy kibővítik,hogy akár 20-ig stackelődhessen, nem értem ezt miért vetették el…szerintem jó 5let volt,de biztos megvan az oka..vagy lehet később hozzák csak vissza, majd kiderül..
            Ha az én kommentemre reagálsz, akkor feltételezem, hogy az én mondandómra reagálsz…de kb megint az derül ki, hogy sok mindenben egyetértünk, csak félreértés volt..ezért részemről elnézésed is kérem…

            Reply

          • avatar

            gareth

            |

            “sok mindenben egyetértünk, csak félreértés volt” – ok, túltárgyaltuk, peace

            Reply

    • avatar

      Envo

      |

      Hát esküszem, ezek után nem tudok mit gondolni :D

      Szerintem a játék figyelje, hogy nekem 80%-ban lightning, 20%-ban fire skillem van és a tárgyakra csak lighning %dmg-t rolloljon, mert mi a faszt kezdek holy dmg-vel?
      Figyelje a játék, hogy csak egy tárgyamon van chc, ezért adjon nagyobb rate-el chc-s tárgyat.
      Legyen egy rublika a játékban, amibe beírhatom, hogy “Inna” és a következő 10 legendary Inna settből fog droppolni.
      Végülis így lenne értelme csak játszani nem? /sarcasm

      Másrészről a set/leg receptek, csak a játékmenet kiegészítései. Miért is kéne több essen belőlük? Azok direkt azért vannak benne hogy küzdj, kiütsz egy recit, és gyűjtesz rá sokat!! majd lecraftolsz kettőt hármat. Ennyi.

      Reply

      • avatar

        Adam

        |

        lásd előző, szintén..mindent ki lehet forgatni…de Neked sem sikerült megérteni a post lényegét!

        Reply

  • avatar

    Taki81

    |

    tök király a hétvégén gyártottam le pár lv70 setet… természetesen mind kukás lett, de legalább jó sok millióba került a gemek miatt

    Reply

  • avatar

    Makk

    |

    A legendary craft materialra ráfért, mert ami esik annak nincs meg a receptje vagy ha megvan akkor tuti nem esik az alapanyag :D
    De Death Breath több fog esni? Most nembaj, de így is van 500 db és abszolút nem fogy :D

    Reply

    • avatar

      sweeping

      |

      Nekem valahogy mind gyorsan elfogy :D Szóval én örülök a változásnak

      Reply

  • avatar

    balu840202

    |

    Sziasztok!

    Skill Rune – Pound
    Increased damage from 550% to 740% weapon damage
    Increased bonus damage from shield Block Chance from 150% to 500%

    A bonusz dmg-et hogy kell számolni?
    ha a pajzs block chance 20% akkor 20×5 azaz 1000dmg jön a sebzéshez??? mert az marha kevés:(

    Reply

    • avatar

      xXaby

      |

      Szia,

      Utána néztem a dolognak és ez úgy szmolódik hogy van a skill alap ~300% weapon dmg + ehez adadoik hozzá a block chance * 500% azaz ez 20% block chance mellet valami ilyesmi lesz: (300+20*5)% weapon dmg, http://us.battle.net/d3/en/class/crusader/active/shield-bash a bejegyzések alapján mondom ezt. ( bár ez a megfogalmazás akkor is igen ködös nem lepődnék meg, ha ez nem így lenne.) Mert így kb a max dmg ennek a skillnek 800-900% körül lesz.

      Reply

Leave a comment

You must be logged in to post a comment.