Betekintés: A v2.1

Envo . Hírek, Patch, RoS 6188

Az első nagyobb tartalmú Reaper of Souls patch már a küszöbön van, hamarosan pedig mindenki tesztelheti is a PTR szerveren. De vizsgáljuk meg mi is lesz pontosan a csomagban képek, leírások segítségével.

Seasons:

Hasonlóan a Diablo II-es Ladderekhez, időszakosan újrainduló szervereken élvezhetjük az új karaktereink és segítőink naggyá válását. A Season részvétel előnyei közt szerepelnek az új Legendary tárgyak, mint ahogy a Ranglisták is.

3W6XGKUBN9O61403025737161

Egy Hardcore-Seasonal Crusader készül a kaszabolásra

PPXOMDRCMKK21403025735932

A teljes Seasonal karakterek áttekintése

Conquests:

Minden Season-ben lehetőség van Conquest (hódítás) achievement-eket szerezni, amelyek komoly kihívások elé állítják a játékosokat. Ezek a kihívások az eddig megismert achievement-ekhez hasonlítani fognak, vannak könnyebbek, játékstílustól, vagy nehézségtől függőek. (pl. T6 Malthael kill lv70-en). A Conquest-ek célja, hogy egyszerre több stílussal játszunk menetelésünk során.

A Conquest-ek velejárója, hogy az első 1000 egyén, aki teljesít egy Conquest-et az adott Season-ben a ranglistán meg lesz örökítve (A PTR-ben majd kiderül mit is értenek ez alatt :) ). Ebben a pillanatban, 10-15 egyedülálló Conquest-et terveznek egy Season-ben, és minden Conquest rendelkezni fog ranglistával. Ezek teljesítése pontokat fog adni a végső Season összesített pontszámukhoz. Ezen pontok fogják meghatározni a karakterünk helyét a regionális ranglistán.

Seasons-ön kívül se csüggedj!

Ha nincs kedved belekezdeni a Season-be akkor is profitálsz belőle, mivel minden Season végeztével elérhetőek lesznek a ott található Legendary tárgyak. Ezzel együtt a Tiered Rifts ranglistát is elérheted, hogy összevesd magad az előző Season legjobbjaival.

Tiered Rifts:

A speciális Riftek lehetővé teszik hogy felmérd a fejlődésed mértékét, a hatékonyságodat más karakterekkel szemben.

Kezdésnek:

Ahhoz hogy elérjük a TRiftet, teljesítenünk kell egy hagyományos Riftet, bármelyik nehézségen. A Rift Guardian-tól szerezhető (nem 100%) Greater Rift Key segítségével bele is csaphatunk a közepébe. Ezt a kulcsszilánkot az Obelisk-be helyezve megnyílik a TRift. Ha többen játszunk egy partyban, mindenkinek elhasználódik egy nagyobb kulcsszilánk, tehát nem fogunk tudni “parazitáskodni”, mint a hagyományos Riftek esetében.

1QYZFKLG6X2O1403025737146

A nagyobb kulcsszilánk beillesztése

Hogyan működik:

Néhány pont, hogy miben is különbözik a hagyományostól:

  • Futás az idő ellen, míg szörnyölésekkel töltjük fel a csíkot
  • Nincs loot, a Guardian fog minket “megajándékozni”
    • Mivel az idő is tényező, így nem lesz rajtunk nyomás, hogy véletlen otthagyunk valamit a földön
  • Minél keményebb egy szörny annál gyorsabban telik a csík
  • Nem lehet helyben, illetve városban éledni, csak “last checkpoint” lesz elérhető
  • Nem lehet ráteleportálni a TRiftben lévő karakterre (zászlóval sem)
  • Magasabb szintű TRiftek nehezebbek
    • Ez független a nehézségtől (T1, T2, stb)

Ha az idő lejárta előtt teljesítünk egy szintet, jöhet a következő szint. Ha nagyon erősnek bizonyulunk, pár lépcsőfokot lehet, hogy át is ugrunk! Ha az időkorlátot elérjük, véget ér kalandunk, eredményünk felkerül a ranglistára.

ZT30BPM1OUD11403025737208

Az új előremenetel mutató

Legendary Gem:

Ezek koncepciója még mindig kidolgozás alatt van, tehát nem fogunk velük találkozni a PTR-ben. A különlegességük az, hogy szinte végtelenszer lehet fejleszteni ezeket, a speciális affix-on felül. Csak gyűrűbe és amulettbe illik bele, a fejlesztését pedig további TRift-ekkel lehet elősegíteni. Minél tovább jutunk a TRift-ben, annál valószínűbb, hogy fejlődik a Gem. Viszont ez még mindig csak terv, további infók hamarosan.

A Nephalem Rift-ek is újulnak:

A TRift-ek számos pontja implementálódik a hagyományos Rift-ekbe is, gyorsabban fog telni a csík nehezebb ellenfél földre kerülése esetén, és a “lowest open”-nek is búcsút inthetünk, mert minden tagnak be kell adni a közösbe a kulcsszilánkokat, hogy kinyíljon az újabb Rift. A kulcsszilánk követelményt leredukálták 1/karakter mennyiségre.

Ranglisták:

Mivel sokféle kihívás létezik, többféleképpen mérhetjük össze tudásunk másokkal. E miatt kerül bevezetésre a Ranglista, amin nyomon követhetjük a TRift-ek, Season achi pontok, és a Conquest legjobbjait.Lehetővé teszi számunkra, hogy összevessük haladásunk barátainkkal, klántársakkal, egy régióba tartozókkal. Minden lista más megközelítésből fog rangsorolni.

With so many ways to compete, we want to provide players with a quick and easy way to measure their progress. Enter our next big feature for patch 2.1.0: Leaderboards. Leaderboards will track progress for Greater Rifts, Seasonal achievement points, and Seasonal Conquests across a variety of game styles. Designed to be informative and detailed, Leaderboards will allow you to compare your progress to that of your gameplay region, friends, and clan members, and each type of board will track progress a little differently.

30HKRA6Z1Q841403025735932

 

Harcbeli változások:

Dexterity:

Ez a változtatás a DH és Monk kasztot illeti, mivel minden egyes Dex pont hozzá fog járulni Armor-unk nagyságához a Dodge helyett. Mivel a Dodge nem annyira megbízható védelem, mint a Resistance vagy az Armor, nem védett eléggé a legtöbb körülmény között (pl. Thunderstorm vagy Plagued). Ennek következtében a Seize the Initiative teljes megújulása várható

Healing:

Mivel a többség számára elegendő életpótlást jelent a Globe-ok felszedése, nem lett annyira fontos stat, a belső tesztetnek köszönhetően kiderült a TRiftek előrehaladásához viszont elengedhetetlen, hogy némi Healing legyen a karakterlapunkon. Ezt akarják átültetni a normál játékmenetbe is, azzal, hogy redukálják a Globe-okból származó életszerzést, viszont növelik a LoH, és Life Regen hatását.

Forrás: Diablo3.com

Comments (23)

  • avatar

    sweeping

    |

    lol, konkrétan folyik az xp, 1 szintet léptem 280-281-re 3-4 perc alatt…
    trift 17.-n… public party
    Hát ha ez így marad durva lesz… :)

    Reply

  • avatar

    Demonirto

    |

    A Seasons bárkinek elérhető alap játékkal, vagy csak akiknek van ROS-uk?

    Reply

  • avatar

    sweeping

    |

    Elindult a PTR, csak momentán még bugos nem lehet szezonos hőst krealni :)

    Reply

  • avatar

    Latrine

    |

    És vajon meddig “soonoznak” még mielőtt elindul a PTR ?

    Reply

  • avatar

    janesz091

    |

    Akkor tulajdonképpen lesz bármi különbség a strength és a dexterity között funkcióban?

    Reply

    • avatar

      Singa

      |

      A dex a DH-k és monkoknak növeli a base dmg-ét 1%/1dex arányban, míg a strenght a barbároknak és crusadereknek növeli ugyanilyen arányban.

      A mellék statot, ami majd mind a két esetben az armor lesz, én arra tudok gondolni, hogy esetleg a dex nem 1armor/1stat pont (ha jól emlékszem most ez az arány az armorra), hanem mondjuk 0,5armor/stat pont vagy 1,5armor/stat pont, szóval arra tudok csak gondolni így, hogy majd az arányokat változtatják meg.

      Reply

      • avatar

        Xeper

        |

        Ha kevesebbet kapnának a dexesek ugyanannyi strength-ért, az egy nyílt felszólítás lenne: töröld a monkjaidat és a DH-idat.
        Janesz kérdése pedig nyilván arra irányult, hogy minek megkülönböztetni 2 paramétert, ha ugyanazt csinálják. Az, hogy jelenleg másik kasztokhoz van kötve mint fő paraméter, indifferens, funkcionálisan megegyeznek.

        Reply

  • avatar

    SaltyDaveIV

    |

    Greater Rift-ről beszélünk, nem Tiered Rift-ről. Csak mondom, mert a címben is rosszul van, és utána is amikor rövidítve használja a cikkíró. Ez utóbbi külön vicces, olyan mint ha már az LFG chat-ek szállóigéje lenne, holott nem, másrészt hibás ^^.

    Reply

    • avatar

      Xeper

      |

      “Formerly referred to as Tiered Rifts, Greater Rifts are a special type of Nephalem Rift”…
      Át lett nevezve, de ugyanaz.

      Reply

  • avatar

    C55.1mm0rt4l

    |

    A TRift elérhető lesz normal játékmódban is,vagy csak a season után?…

    Reply

    • avatar

      Envo

      |

      Nemrég jött rá válasz a hivatalos fórumon hogy non-Season-ben is lesz TRift

      Reply

  • avatar

    hu1994

    |

    Hello Hello, a TRoftnél nem tudom lehet én értelmeztem rosszul de az angolban ezt írja :
    -Higher Greater Rifts levels are progressively more difficult.
    -This difficulty is separate from the standard difficulty settings (Master, Torment I-VI, etc.)
    Te pedig ezt :
    -Magasabb szintű TRiftek nehezebbek
    -Ez függ a nehézségtől is (T1, T2, stb)
    Az al pont szerintem pont azt mondja el hogy a nehézségi színt elvan különítve a (Master,Torment I-Vi)-szintektől és nem hogy attól függ.

    Reply

    • avatar

      Envo

      |

      Igaz, már este volt mikor írtam :D köszi

      Reply

      • avatar

        hu1994

        |

        Nó problémó , szivesen :)

        Reply

  • avatar

    DriNk

    |

    Es az armornak mi koze pl a plaguedhez? Arra logikusan a poison resistancenak kene hatnia nem?

    Reply

    • avatar

      Envo

      |

      A mondatban az van, hogy nem volt hatékony a All Res és Armorhoz képest, azon van a hangsúly hogy a Dodge nem hatott a Plagued féle cuccra. A 3 tényezőt 2-re cserélték.

      Reply

      • avatar

        DriNk

        |

        szamomra valahogy teljesen egyertelmu volt h nem hat ra, ellenben nem volt rossz igy se sztem, foleg ha a cyclonos monkra a dodgeos runat hasznaltam, igencsak jol jott a sok dodge…

        Reply

    • avatar

      Messiah

      |

      Az armornak mi köze van hozzá? :D Nem kell hozzá zseninek lenni (no offense), de a játékon belül ráviszed az egeret, és ott írja az armornál, hogy ALL DAMAGE, szóval nagyon is sok köze van hozzá. :) A resistek ezen felül vannak. Ennél egyszerűbben nem tudtam erre reagálni. És azt írja, hogy míg az armor hat rá (természetesen), addig a dodge nyilván ne, és ez igaz is. :D

      Reply

      • avatar

        stra

        |

        Armor és res, á ez már most bonyolult, túl komplex ez a játék.

        Reply

        • avatar

          Messiah

          |

          Hát látod. :D

          Reply

Leave a comment

You must be logged in to post a comment.