BlizzCon 2. napi összefoglaló – Újabb tárgyak, átdolgozott Setek

ldadam42 . Hírek, Leírás, Patch, PTR, RoS, Season 1916

A tegnapi nap véget ért a BlizzCon 2015. A második nap folyamán is kerültek ki információk a közelgő Patch újításait illetően. A következő változásokra lehet még számítani az Itemeket és a játékmenetet illetően:

 

  • Átdolgozott Armor of Akkhan Set:
    • 2 db: 50%-al csökkenti minden képesség költségét, amíg az Akarat’s Champion forma aktív. (korábban 4 set db esetén kaptuk ezt meg)
    • 4 db: 50%-al csökkenti az Akarat’s Champion cooldownját. (korábban 6 set db esetén kaptuk ezt meg)
    • 6 db: Amíg az Akarat’s Champion aktív, 450%-al növekedik a sebzés.

 

  • Átdolgozott Embodiment of the Marauder Set:
    • 2 db: Változatlan.
    • 4 db: A Sentry sebzése 200%-al nő és elhasználja az Elemental Arrow, Chakram, Impale, Multishot, és a Cluster Arrow skilleket, abban az esetben, ha ezek be vannak állítva, mint aktív skillek.
    • 6 db: Az elsődleges képességek, mint az Elemental Arrow, Chakram, Impale, Multishot, Cluster Arrow, Companions, és a Vengeance sebzése növekszik 400%-al minden aktív Sentry után. (100% volt eredetileg)

 

  • 2 új darabbal bővült a Crusader Set: 2h Flail és Shield:
    • Növeli a Steed Charge időtartamát mindaddig, amíg ellenfélt ölünk a skill hatása alatt, valamint a skill lejártával növekedik a Steed Charge sebzése.

 

  • Átdolgozott Istvan’s Paired Blades:
    • Sebzés és Toughness bónuszt fog adni. (egyelőre nincs pontos leírás)

 

  • Átdolgozott Barb Polearm: Standoff – A Furious Charge sebzése nő 200-250%-al attól függően, hogy mennyi a movement speed bónusz.

 

  • Új Crusader Weapon: Az Akarat’s Champion megkapja a Prophet és az Embodiment of Power rúnákat.

 

  • Új Crusader Shield: Shield of Fury – Ahányszor egy ellenfél sebzést kap a Heaven’s Fury által, kb. 20%-al növekedik a Heaven’s Fury okozta sebzés.

 

  • Új DH Belt: Csökkenti a bejövő sebzést minden aktív Companion után.

 

  • Új DH Crossbow: Javítja a Cluster Arrow-ot. (nincs pontos leírás, csak egy megemlítés)

 

  • Fegyverbe rakva az Amethyst sokkal több Life on Hit-et fog adni.

 

  • A Set Dungeonök kimondottan Solo játékra lesznek hangolva, de más játékosok is bejöhetnek majd segíteni 1-1 dungeon alatt.

 

  • Valójában nem tudnak majd segíteni a Set-alapú feladatokban.

 

  • A mészárlási XP bónusz nem lesz elérhető a Riftekben és Greater Riftekben.

 

  • A Cave level-ek a Riftekben és Greater Riftekben sokkal kisebbek lesznek és sokkal nagyobb, nyitottabb helységeket fognak tartalmazni.

 

  • A Pylonok sokkal kiegyensúlyozottabbak lesznek.

 

  • A Speed Pylon-ok Attack Speed-et is fognak adni.

 

  • A Shield Pylon-ok időtartamát megduplázták.

 

  • Egyelőre semmilyen terv nincs a Paragon Cap-el kapcsolatban.

 

  • A Server slam célja az lesz, hogy csökkentse a szerver laggot, de nem biztos, hogy ez a funkció 100%-osan bekerül a Patch 2.4-el.

Forrás: diablofans.com

Comments (2)

  • avatar

    Jonas

    |

    Jók azok a fejlesztések amivel megpróbálnak variálni a buildeken, de még mindig nem nyúltak hozzá a játék fő problémájához: pár óra felhúzni egy karit még soloban / Hc-n, season elején is (tehát minden segítség nélkül). Gyakorlatilag a játék 99%-a lvl70 után jön, és ez nagyon nincs így rendben….

    Reply

    • avatar

      Tomy31

      |

      A játék elején úgy volt,sőt én el se értem a level60-at és még diablot se öltem meg mikor jött a pach ami level 70-re vitte a karaktereket meg adventure modot adott.Mert sokan végig vitték a gamet és már nem tudtak unalmukban mit játszani…utánna az unalamas lett igy behozták a paragorn 100 at,na azt elég volt 1 karival elérni,biztos tartott vagy 8-10 hónapig..T2-T3 on nyomtuk..aki felment T5-re,már isten volt!:) Szóval a játékosok alakítják a játékot…ez a lényeg..

      Reply

Leave a comment

You must be logged in to post a comment.