PTR 2.4.2 Patchnote és hotfixek magyarul

Dyingsoul . Hírek, Patch, PTR, RoS 2499

A 2.4.2-es javítócsomag újdonságait már egy ideje lehetőségünk van tesztelni a PTR szervereken. Június 14 óta azonban több kisebb-nagyobb változás is érte ezt a javítást, ezeket tekinthetitek meg most ebben a bejegyzésben. (Nem árt figyelembe venni, hogy ez csak egy minor patch ami annyit tesz, hogy fő verziót nem vált a játék így gyökeres változásokra, hajmeresztő újdonságokra nem szabad számítani. Mindemellett ez a javítócsomag egy nagyobb változást hozó javítást készít elő, erről későbbiekben bővebben fogok még írni!)

Általános

  • Új nehézségi fokozatok: Torment XI-XIII
  • Az arany-beli jutalmazási rendszer néhol módosult:
    • Greater Rift 26-tól és fölötte 3%-kal növekszik tierenként
    • Torment VII-XIII fokozatok módosítása, hogy összhangban legyen a Greater Riftekkel
    • A Greater Rift empower költségét csökkentették, hogy ezzel igazítsák az új aranyszerzési rátához

Kasztok

Barbár

  • Aktív Skillek
    • Threatening Shout
      • Skill Rune – Falter
        • Nem stackelhet más forrásokból értkező kasztoláskor

Demon Hunter

  • Aktív Skillek
    • Spike Trap
      • Átdolgozva
        • A csapdáknak nincs aktivizálódási idejük
        • A csapdák csak egyszer detonálódnak
        • 4, 2 töltetünk van 5 10 másodperces újratöltési idővel
        • Minden aktív csapda detonálódik a következő Hatred költő képességünk használatakor
      • A sebzés növekedett 340%-ról 950% 1160%-ra
      • A Hatred költsége 30-ról 10 20-ra csökkent
      • Skill Rune – Echoing Blast
        • Sebzése 575%-ról 1330% 2020%-ra növekedett
        • Átdolgozva
          • Az ellenfelek 70%-al lassulnak a csapda detonálásakor
      • Skill Rune – Lightning Rod
        • Sebzése 880%  10 találaton keresztülről 1380% 2010%  3 találaton keresztülire növekedett
        • Csökkent a villám más csapdákra való átugrásának sugara 75-ről 25 yardra
      • Skill Rune – Long Fuse
        • Eltávolítva
        • Helyette új rúna
          • Impaling Spines
            • Amíg a csapda aktív, a közelébe kerülő ellenfeleket 3 másodpercre azonnal mozgásképtelenné teszi
            • Sebzését 1220%-ról 1930%-ra növelték
      • Skill Rune – Scatter
        • 2 csapdát helyez egymás mellé úgy, hogy csak  2 charges 1 töltetnyi Spike Trap-et használ fel
      • Skill Rune – Sticky Trap
        • Eltávolítva
        • Helyette új rúna
          • Custom Trigger
            • A Hatred generáló képességek detonálják a Spike Trap-eket
            • Sebzése 1150% 1900%-ra növekedett

Witch Doctor

  • Aktív Skillek
    • Piranhas
      • Nem stackelhet más forrásokból értkező kasztoláskor
    • Mass Confusion
      • Skill Rune – Paranoia
        • Nem stackelhet más forrásokból értkező kasztoláskor
    • Spirit Barrage
      • Skill Rune – Phantasm
        • Sebzése 5 másodpercen keresztül tartó 675%-ról 5 másodpercen keresztül tartó 750%-ra növekedett

Wizard

  • Passzív Skillek
    • Power Hungry
      • Átdolgozva
        • További 30% sebzést okoz a 30 yardnál messzebb lévő ellenfeleknek

Hibajavítások

  • Javították azt a hibát, mely megakadályozta a Ray of Frost – Black Ice képességet a talaj jegesítésében mikor csapásunkkal nem sikerült elpusztítanunk ellenfelünket
  • Javították a hibát, mely az Energy Twisterek számának 8-ra való maximalizálását megakadályozta
  • Javították a The Swami használatakor fellépő hibát, melynek következtében az előző Archon formában kapott stackek multiplikatívak voltak additívak helyett egy újabb Archon formába lépéskor

Tárgyak

  • Bottomless Potion of Chaos
    • Új Legendary Potion
      • Elteleportál egy másik helyre ha 40%-os élet alatt használjuk
    • A teleporthoz tartozó képi és hangeffektek hozzáadásra kerültek
    • A teleporthoz egy kameramozgást finomabban követő effekt is csatlakozott
  • Legendary Gemek
    • Invigorating Gemstone
      • Átdolgozva
        • Minden ütésünk 1%-kal növeli a bejövő gyógyító hatásokat 5 másodpercre
        • 10 alkalommal stackel
        • Rank 25-től immúnissá válunk a Crowd Control hatásokra
  • Kaszt specifikus tárgyak
    • Crusader
      • Armor of Akkhan
        • (6) Set Bonus
          • Sebzés bónusza 450%-ról 600%-ra nőtt
          • A bejövő sebzéseket 15%-kal csökkenti amíg Akarat’s Champion formában vagyunk
        • Cord of the Righteous
          • Új Legendary Belt
            • Fist of the Heavens 40%-kal kevesebb Wrath-be kerül és 150%-kal növeli a sebzését
        • Darklight
          • Átdolgozva
            • Fist of the Heavens-nek esélye van arra, hogy egy második alkalommal is becsapódjon ugyanoda ahová az előzőt kasztoltuk
        • Thorns of the Invoker
          • (6) Set Bonus
            • A 800%-os Thorns sebzés az első eltalált ellenfélre immáron a  +% Physical sebzéstípusból is növelhető
    • Demon Hunter
      • The Demon’s Demise
        • Átdolgozva
          • A Spike Trap robbanása minden ellenfelet újra megsebez 1 másodperc eltelte után
    • Monk
      • Raiment of a Thousand Storms
        • (6) Set Bonus
          • Spirit Generator-okra vonatkozó sebzés bónusz a Dashing Strike használata után 300%-ról 1250%-ra nőtt
    • Witch Doctor
      • Homunculus
        • Sacrifice sebzés bónusza from 25-30%-ról 50-60%-ra nőtt
      • Ring of Emptiness
        • A Haunt és Locust Swarm sebzés bónusza 75-100%-ról 250-300%-ra nőtt
    • Wizard
      • Firebird’s Finery
        • (4) Set Bonus
          • Átdolgozva
            • A tűz típusú képességeink ellenfeleinknek 1000%-os  3 másodpercen keresztül tartó égő sebzést okoz. Ezt az effektet ismételhetjük ha Tűz típusú de különböző képességet használunk második és harmadik alkalommal. Amennyiben sikerül ezt az égő effektet alkalmaznunk három különbőző képességünkkel, az ellenfelünk lángra lobban és másodpercenként 3000%-os sebzést szenved egészen addig amíg meg nem hal (Ignite effekt).
        • (6) Set Bonus
          • Átdolgozva
            • Minden lángra lobbantott ellenfél után (Ignite effekt) 120%-os sebzés növelést és 3%-os sebződés csökkentést kapunk. Ez a hatás 20 alkalommal stackelhet rajtunk. Mindig megkapjuk a maximum bónuszt amennyiben a közelben egy Elite ellenfelet lobbantunk lángra (Ignite effekttel).
    • Néhány, már létező kaszt specifikus Legendary tulajdonság nélküli Legendary tárgy kapott képességeket
      • Megjegyzés: A már meglévő Legendary tárgyaink nem fogják megkapni ezeket a képességeket, ezeket újra ki kell ütnünk ahhoz, hogy élvezhessük az új képességek erejét.
      • Barbarian
        • Sledge of Athskeleng
          • Legendary tulajdonságot kapott
            • Seismic Slam 15 másodpercen keresztül növeli a következő 3 Earthquake sebzését 100%-kal
        • Girdle of Giants
          • Legendary tulajdonságot kapott
            • A Seismic Slam növeli az Earthquake sebzését 80-100%-kal 15 keresztül.
            • A már elkasztolt Earthquake-ek sebzése is növekszik, amennyiben Seismic Slam-et használunk Girdle of Giants viselésekor
      • Demon Hunter
        • Fletcher’s Pride
          • Legendary tulajdonságot kapott
            • A Spike Trap-ek megkapják az Impaling Spines rúna effektjeit és kétszer olyan gyorsan helyezhetőek el
        • Trag’Oul Coils
          • Legendary tulajdonságot kapott
            • A Spike Trap-ek megkapják az Impaling Spines rúna effektjeit és kétszer olyan gyorsan helyezhetőek el
      • Monk
        • Scarbringer
          • Legendary tulajdonságot kapott
            • Lashing Tail Kick további 1000% 300% sebzést okoz az első 5-7 darab eltalált ellenfélre
      • Witch Doctor
        • Gazing Demise
          • Legendary tulajdonságot kapott
            • Spirit Barrage megkapja a Phantasm rúnát. Minden aktív Phantasm után (max 3), a Spirit Barrage sebzése 40-50%-kal nő
      • Wizard
        • Starfire
          • Legendary tulajdonságot kapott
            •  A Villám típusú sebzést 15%-kal növeli a célpontunktól mért 10 yardonkénti távolság alapján
    • Hibajavítások
      • Javították azt a hibát, ami meggátolta az Orb of the Infinite buffjának lehetőségét amikor az ellenfelünket sebzésünkkel megöltük
      • Javították azt a hibát ami a Firebird’s Finery (2)-es  Szet Bónus túl korai aktiválását okozta
      • Javították azt a hibát, melytől az a Treasure Goblin amit a régi (legacy) Puzzle Ring teremtett felvette a Transmog tárgyakat is

Kampány Mód

  • A Skeleton King immáron fixen dob Leoric’s Crown-t első alkalommal 5-ös szinttől

Adventure Mód

  • Az Infernal Machine drop rátája megváltozott:
    • 50% esély van a machine dropra Torment I-en ami növekszik egészen 100%-ra Torment IV-os fokozaton
    • Torment V-XIII fokozatokon folyamatosan növekvő esélyünk van egy második machine dobásra is
  • Nephalem Riftek
    • Greater Rift Keys immáron minden esetben esnek a Nephalem Rift-ek végén, a nagyobb fokozatokon esélyünk lesz egy 2. és egy 3. kulcs kiesésére is!
    • Greater Riftek
      • Némi tapasztalati pont eltolódik a szörnyek megöléséből a Rift bezárásakor kapott jutalomba (kevesebb a megölt szörnyekért, több XP a Rift végén záráskor). Összességében viszont körülbelül ugyanannyi tapasztalati pontot fogunk kapni egy Rift teljesítésekor, mint ezelőtt.

Felhasználói Felület

  • Pylon a Nephalem Rift-ekben a minimapon különleges ikonnal van jelölve
  • Egy gyorsgombbal lehetőségünk van eltüntetni a felhasználói felületet (képek készítésénél hasznos lesz)
  • A maximális szintű Blacksmith craftolási listája alapból összezárt lesz (így könnyebb lesz kikeresni amit craftolni akarunk és nem nekünk kell összezárogatni vagy tekergetni sokat)
  • A Menagerist Goblin egy egyedi, különleges ikont kap a minimapon

További hotfixek (utoljára módosítva 06.24-én):

Monk

  • Epiphany
    • Soothing Mist gyógyításának hatása 60%-kal csökkentve
  • Blinding Flash
    • Crippling Light sebzés redukálásának csökkentése 40%-ról 25%-ra
  • Starfire
    • A lightning típusú sebzés bónusz 40 yardra vonatkozóan maximalizálódik

Megjegyzés: Az itt felsorolt változtatások egy nagyobb patch előszele, erről egy későbbi bejegyzésben írunk bővebben.

Items

  • Javították azt a hibát, ami miatt a Girdle of Giants az összes képesség sebzését növelte
  • Javították azt a hibát, ami miatt a Scarbringer 200%-os sebzés bónuszt adott. Növelve lett 300%-ra, így egyezik a tooltip leírásával
  • Javították azt a hibát, ami miatt a Lashing Tail Kick (Vulture Claw Kick) DoT sebzése nem részesült a Scarbringer sebzés bónuszából

forrás: us.battle.net, us.battle.net/forum

Comments (2)

  • avatar

    Adam

    |

    és persze a lényeg kimaradt:))
    welcome +3 TXIII speed runs:)))) ez adhat még elég xp-t és drop rate növekedést hogy az ember fejlődjön

    A skillek és cuccok buffolása meg egyelőre kevés:/

    Reply

  • avatar

    Adam

    |

    Üdv,

    no jó alaposan belenyúlnak azért a játékba:)
    Kiváncsi vagyok hogy alakulnak ezek utána 3 és 4 fős leosztások..a supportok kapnak 1 nagy adag pofont, ami részint jogos, mert nagyon régóta ez a felállás megy…viszont több kérdést is felvet:
    1. mi lesz azokkal, akik kevesebbet játszanak és nincs olyan magas paragon szintjük?
    A mostani rendszerben akár egy 600-700-ast is bevesznek a csapatba akár 90-100 körüli körökre, amiből jön az embernek xp, gold, kövek, legendaryk,shardok szóval sok hazsnso finomság…így nagyobb esélye lesz akár soloban is magasabb szintet elérni, főleg ha a support class a soloban a push class-sza is..
    A mostani seasonben crusadert idnítottam, soloban remek volt, de egy idő után p600 körül belassultam…csináltam 1 support barbárt, sok volt a közös a gearben, mert közben fejlesztettem a lon bomb buildet is..mikor meglett a barbár, szinte minimális játékkal léptem 100 szintet..azóta is azzal szintezek és nem ritka, hogy 2000 feletti varázslók jönnek be partyba…mert a SUPPORTNÁL NEM SZÁMÍT A PARAGON…nem kell main stat a dps-hez.. Lehet mondani hogy a végén, mikor már minden cuccod 90-es augment-ekkel van tele, akkro nem számít az az 1000 paragon(5000 mainstat) különbség, mert ez kb 30% extra dmg,ami kb 2 gr szintkülönbségnek feleltethető meg…NODE
    Míg eljut az ember idáig, addig bizony nagyon is számít, nekem legalábbis rengeteget, hogy jóval magasabb paragon szintesekkel tudtam menni, pont ebből a szintkülönbségből tudtamf elépíteni a solo buildem a crusadernek, hogy életképes legyen 80 felett…
    Másik kérdés ugye, hogy ha ez életbe lép a season-ben, akkor elfelejthetjük majd a 120-as köröket, a jelen felállás mellett én olyan 100-110 közé teszem a leaderboard top 10-ét…magyarán nem lesznek 100 feletti kövei az átlag season játékosoknak, a fentebb említett 2 dolog miatt…viszont ugye a non season-ben megmaradnak a 100 feletti köveid a mostani és az előzőből…mondanom sem kell, hogy magasabb legendary gemek= magasabb GR szint = több paragon szint és így tovább…
    Nem tudom ezek után mennyire legyek derűlátó a következő season-t illetően…
    Én élveztem azt hogy gyorsan tudok haladni, mert várom azt a pillanatot,amikor a season cuccok átkerülneka normalba…hogy cserélhessem a magasabb gemeket, szétoszthassam a sok paragont és a sok ynersanyagot elkölthessem valami jobb cuccra,mielőttbelepattintok egy 90-100+as követ..
    Lehet megköveztek érte, de én visszahoznám a season exkluzív új cuccokat, amikkel lehet magasabbra menni, de erre jelenleg nincs esély…
    A patch (jelenlegi) további tartalma sem nyűgözött le, mert léyneg újdonság nem lesz benne, amivel mókás buildek(holy shootgun,ww,hota etc etc) nem lesznek továbbra sem alternatívák 70-80 felett…
    Igazából azt sem bánnám, ha jönne egy teljes reset :)) majd a 2. kieg:$$ vagy elgalább egy jó méretes tartalmú 2.5
    Node meglátjuk, kb még van 1 hónap, hogy reszeljenek rajta, addig is valaki pár 100-as gyors kör?:)

    Reply

Leave a comment

You must be logged in to post a comment.