v2.4.2.38247 Patchnote Magyarul

Dyingsoul . Egyéb, Hírek, kék, Patch, PTR, RoS, Season 2266

A játék következő javítócsomaga valószínűleg jövő héten a szokásos heti karbantartás alkalmával fog megérkezni az élő szerverekre. Ez azt jelenti, hogy az US szervereken kedden, az EU szervereken pedig szerdán várható a 2.4.2. Mivel rendelkezésünkre állt a hivatalos v2.4.2.38247 verziószámot követő patchnote, ezért elkészítettem ennek teljes fordítását. Valószínűleg csekély változás fogja érni ezt a listát, ezért mindenképp érdemes átbogarászni újra annak reményében, hogy megtudjuk mit is várhatunk a 2.4.2-es javítócsomagtól.

Általános

  • Új nehézségi fokozatok: Torment XI-XIII
  • Az arany-beli jutalmazási rendszer néhol módosult:
    • Greater Rift 26-tól és fölötte 3%-kal növekszik tierenként
    • Torment VII-XIII fokozatok módosítása, hogy összhangban legyen a Greater Riftekkel
    • A Greater Rift empower költségét csökkentették, hogy ezzel igazítsák az új aranyszerzési rátához
    • A Gilded Baron Treasure Goblin által adott arany mennyisége csökken
  • A knockback 40%-kal növeli a CC (Crowd Control) effektekel szembeni ellenállást
  • Azok az ellenfelek, melyeknek 65%-os CC ellenállásuk van, immunísak a knockbackre.
  • Az olyan képességek, melyek folyamatosan knockbackelnek – mint például a Black Hole – kitérhetnek ez elől az ellenállás elől amennyiben egyszer sikeresen knockbackeltek. Az ilyen képességek knockback hatása 40 helyett 20%-kal növelik ellenfeleink CC ellenállását
  • Season 7 Journey változtatások
    • Slayer
      • A Greater Rift követelmény 35-ről 30-ra csökkent
    • Champion
      • A Greater Rift követelmény 50-ről 40-re csökkent
      • A Nephalem Rift időmérője 6-ról 7 percre nőtt
    • Destroyer
      • A Greater Rift követelmény 60-ról 50-re csökkent
    • Conqueror
      • A Greater Rift követelmény 70-ről 60-ra csökkent
    • Guardian
      • A Greater Rift követelmény 80-ról 70-re csökkent
      • Azmodan legyőzésének időlimite 15-ről 20 másodpercre nőtt

Kasztok

Barbár

  • Aktív Skillek
    • Threatening Shout
      • Skill Rune – Falter
        • Nem stackelhet más forrásokból értkező kasztoláskor

Crusader

  • Aktív Skillek
    • Consecration
      • A gyógyító erő nem többszöröződik több aktív Consecration esetén sem
    • Judgment
      • Skill Rune – Resolved
        • A növelt crit hit chance 20%-ról 8%-ra csökken
    • Laws of Valor
      • Skill Rune – Critical
        • A crit hit damage bónusz 100%-ról 50%-ra csökkent

Demon Hunter

  • Aktív Skillek
    • Companion
      • Skill Rune – Wolf Companion
        • A sebzés bónusz 30%-ról 15%-ra csökkent
    • Marked for Death
      • A sebzés bónusz 20%-ról 15%-ra csökkent
      • Skill Rune – Grim Reaper
        •  A sebzés bónusz 20%-ról 15%-ra csökkent
    • Multishot
      • Skill Rune – Wind Chill
        • A crit hit chance bónusz 15%-ról 8%-ra csökkent
    • Spike Trap
      • Átdolgozva
        • A csapdáknak nincs aktivizálódási idejük
        • A csapdák csak egyszer detonálódnak
        • 2 töltetünk van 10 másodperces újratöltési idővel
        • Minden aktív csapda detonálódik a következő Hatred költő képességünk használatakor
      • A sebzés növekedett 340%-ról 1160%-ra
      • A Hatred költsége 30-ról 15-re csökkent
      • Skill Rune – Echoing Blast
        • Sebzése 575%-ról 2020%-ra növekedett
        • Átdolgozva
          • Az ellenfelek 70%-al lassulnak a csapda detonálásakor
      • Skill Rune – Lightning Rod
        • Sebzése 880%  10 találaton keresztülről 2010%  3 találaton keresztülire növekedett
        • Csökkent a villám más csapdákra való átugrásának sugara 75-ről 25 yardra
      • Skill Rune – Long Fuse
        • Eltávolítva
        • Helyette új rúna
          • Impaling Spines
            • Amíg a csapda aktív, a közelébe kerülő ellenfeleket 3 másodpercre azonnal mozgásképtelenné teszi
            • Sebzését 1930%-ra növelték
      • Skill Rune – Scatter
        • 2 csapdát helyez egymás mellé úgy, hogy csak 1 töltetnyi Spike Trap-et használ fel
      • Skill Rune – Sticky Trap
        • Eltávolítva
        • Helyette új rúna
          • Custom Trigger
            • A Hatred generáló képességek detonálják a Spike Trap-eket
            • Sebzése 1900%-ra növekedett

Monk

  • Aktív Skillek
    • Blinding Flash
      • Skill Rune – Crippling Light
        • A megvakított ellenfelek sebzésének csökkentése 40%-ról 25%-ra csökkent
    • Epiphany
      • Skill Rune – Soothing Mist
        • A gyógyító képesséke 60%-kal gynegült, így 40232 helyett 16093 életet gyógyít képességenként, emellett pedig a health globe healing bónuszból érkező 10%-os bónusz is csökkent 4%-ra
    • Exploding Palm
      • Skill Rune – Flesh is Weak
        • A sebzés bónusz 20%-ról 15%-ra csökkent
    • Inner Sanctuary
      • Skill Rune – Forbidden Palace
        • Továbbá nem ad növelt sebzést a belül álló szörnyekre
    • Mantra of Conviction
      • A passzív sebzés bónusz 10%-ról 8%-ra csökkent
      • Az aktív sebzés bónusz 20%-ról 16%-ra csökkent
      • Skill Rune – Overawe
        • A sebzés bónusz 16%-ról 12%-ra csökkent
    • Way of the Hungred Fists
      • Skill Rune – Fists of Fury
        • A stackek maximuma többé már nem az attack speed függvénye. Maximum 15 stack.

Witch Doctor

  • Aktív Skillek
    • Big Bad Voodoo
      • A bónusz attack speed 20%-ról 15%-ra csökkent
      • Skill Rune – Slam Dance
        • A partytársakra vonatkozó sebzés bónusz 30%-ról 15%-ra csökkent
    • Haunt
      • Skill Rune – Poisoned Spirit
        • A partytársakra többé már nem hat a sebzésbónusz, csakis saját magunk és a petjeink sebzését növelhetjük vele
    • Hex
      • Többé már nem gyengíti ellenfeleinket, nem kapnak nagyobb sebzéseket
      • Skill Rune – Jinx
        • Sebzés bónusza a célpontra 30%-ról 15%-ra csökkent
      • Skill Rune – Toad of Hugeness
        • Sebzés bónusza a célpontra 25%-ról 15%-ra csökkent
    • Piranhas
      • Nem stackelhet más forrásokból értkező kasztoláskor
    • Mass Confusion
      • Skill Rune – Paranoia
        • Nem stackelhet más forrásokból értkező kasztoláskor
    • Spirit Barrage
      • Skill Rune – Phantasm
        • Sebzése 5 másodpercen keresztül tartó 675%-ról 5 másodpercen keresztül tartó 750%-ra növekedett
    • Summon Zombie Dogs
      • Skill Rune – Chilled to the Bone
        • A célpontjaira érkező sebzést már nem növeli 15%-kal

Wizard

  • Aktív Skillek
    • Arcane Orb
      • Skill Rune – Spark
        • A követlekő lightning típusú sebzést maximum 30%-kal növeli
    • Energy Twister
      • A forgószelek (kivéve a Wicked Wind rúnáiét) eltűnnek ha megállnak.
      • Ez egyelőre csak PC és MAC verziókon él
  • Passzív Skillek

Hibajavítások

  • Javították azt a hibát, mely megakadályozta a Ray of Frost – Black Ice képességet a talaj jegesítésében mikor csapásunkkal nem sikerült elpusztítanunk ellenfelünket
  • Javították a hibát, mely az Energy Twisterek számának 8-ra való maximalizálását megakadályozta
  • Javították a The Swami használatakor fellépő hibát, melynek következtében az előző Archon formában kapott stackek multiplikatívak voltak additívak helyett egy újabb Archon formába lépéskor
  • Javították azt a hibát, ami megakadályozta a Wolf Companiont abban, hogy a 15%-os sebzés bónuszt a petekre és a követőkre is érvényesítse

Tárgyak

  • Topaz ékkő helyezése a sisakba immáron nem ad Magic Find bónuszt. Helyette Resource Cost Reduction-t fog adni, aminek maximuma 12.5% lesz
  • Bottomless Potion of Chaos
    • Új Legendary Potion
      • Elteleportál egy másik helyre ha 40%-os élet alatt használjuk
    • A teleporthoz tartozó képi és hangeffektek hozzáadásra kerültek
    • A teleporthoz egy kameramozgást finomabban követő effekt is csatlakozott
  • Legendary Gemek
    • Invigorating Gemstone
      • Átdolgozva
        • Minden ütésünk 1%-kal növeli a bejövő gyógyító hatásokat 5 másodpercre
        • 10 alkalommal stackel
        • Rank 25-től immúnissá válunk a Crowd Control hatásokra
  • Kaszt specifikus tárgyak
    • Crusader
      • Armor of Akkhan
        • (6) Set Bonus
          • Sebzés bónusza 450%-ról 600%-ra nőtt
          • A bejövő sebzéseket 15%-kal csökkenti amíg Akarat’s Champion formában vagyunk
        • Cord of the Righteous
          • Új Legendary Belt
            • Fist of the Heavens 40%-kal kevesebb Wrath-be kerül és 150%-kal növeli a sebzését
        • Darklight
          • Átdolgozva
            • Fist of the Heavens-nek esélye van arra, hogy egy második alkalommal is becsapódjon ugyanoda ahová az előzőt kasztoltuk
        • Thorns of the Invoker
          • (6) Set Bonus
            • A 800%-os Thorns sebzés az első eltalált ellenfélre immáron a  +% Physical sebzéstípusból is növelhető
    • Demon Hunter
      • Calamity
        • Mindig a skillbarunkon lévő Marked for Death rúnáját fogja használni és nem stackel más Marked for Death Rúnákkal
          • Megjegyzés: a változtatás retroaktív, azaz a meglévő Legendary tárgyakra is életbe lép
      • The Demon’s Demise
        • Átdolgozva
          • A Spike Trap robbanása minden ellenfelet újra megsebez 1 másodperc eltelte után
    • Monk
      • Gyana Na Kashu
        • A Lashing Tail Kick tűzlabdájának sebzését 525-700%-ról 1050-1400%-ra növeli
      • Raiment of a Thousand Storms
        • (6) Set Bonus
          • Spirit Generator-okra vonatkozó sebzés bónusz a Dashing Strike használata után 300%-ról 1250%-ra nőtt
    • Witch Doctor
      • Helltooth Harness
        • (2) Set Bonus
          • A Necrosis sebzés bónusza többé nem erősíti csapattagjaink sebzését, csak a saját és petjeink sebzését
      • Homunculus
        • Sacrifice sebzés bónusza from 25-30%-ról 50-60%-ra nőtt
      • Ring of Emptiness
        • A Haunt és Locust Swarm sebzés bónusza 75-100%-ról 250-300%-ra nőtt
    • Wizard
      • Firebird’s Finery
        • (4) Set Bonus
          • Átdolgozva
            • A tűz típusú képességeink ellenfeleinknek 1000%-os  3 másodpercen keresztül tartó égő sebzést okoz. Ezt az effektet ismételhetjük ha Tűz típusú de különböző képességet használunk második és harmadik alkalommal. Amennyiben sikerül ezt az égő effektet alkalmaznunk három különbőző képességünkkel, az ellenfelünk lángra lobban és másodpercenként 3000%-os sebzést szenved egészen addig amíg meg nem hal (Ignite effekt).
        • (6) Set Bonus
          • Átdolgozva
            • Minden lángra lobbantott ellenfél után (Ignite effekt) 120%-os sebzés növelést és 3%-os sebződés csökkentést kapunk. Ez a hatás 20 alkalommal stackelhet rajtunk. Mindig megkapjuk a maximum bónuszt amennyiben a közelben egy Elite ellenfelet lobbantunk lángra (Ignite effekttel).
      • The Twisted Sword
        • Maximum 5 darab Energy Twisterből merít energiát
    • Néhány, már létező kaszt specifikus Legendary tulajdonság nélküli Legendary tárgy kapott képességeket
      • Megjegyzés: A már meglévő Legendary tárgyaink nem fogják megkapni ezeket a képességeket, ezeket újra ki kell ütnünk ahhoz, hogy élvezhessük az új képességek erejét.
      • Barbarian
        • Sledge of Athskeleng
          • Legendary tulajdonságot kapott
            • Seismic Slam 15 másodpercen keresztül növeli a következő 3 Earthquake sebzését 100%-kal
        • Girdle of Giants
          • Legendary tulajdonságot kapott
            • A Seismic Slam növeli az Earthquake sebzését 80-100%-kal 3 másodpercen keresztül.
            • A már elkasztolt Earthquake-ek sebzése is növekszik, amennyiben Seismic Slam-et használunk Girdle of Giants viselésekor
      • Demon Hunter
        • Fletcher’s Pride
          • Legendary tulajdonságot kapott
            • A Spike Trap-ek megkapják az Impaling Spines rúna effektjeit és kétszer olyan gyorsan helyezhetőek el
        • Trag’Oul Coils
          • Legendary tulajdonságot kapott
            • A Spike Trap-ek megkapják az Impaling Spines rúna effektjeit és kétszer olyan gyorsan helyezhetőek el
      • Monk
        • Scarbringer
          • Legendary tulajdonságot kapott
            • Lashing Tail Kick további 300% sebzést okoz az első 5-7 darab eltalált ellenfélre
      • Witch Doctor
        • Gazing Demise
          • Legendary tulajdonságot kapott
            • Spirit Barrage megkapja a Phantasm rúnát. Minden aktív Phantasm után (max 3), a Spirit Barrage sebzése 40-50%-kal nő
      • Wizard
        • Starfire
          • Legendary tulajdonságot kapott
            •  A Villám típusú sebzést 15%-kal növeli a célpontunktól mért 10 yardonkénti távolság alapján, maximalizálva 60%-ra.
    • Hibajavítások
      • Javították azt a hibát, ami meggátolta az Orb of the Infinite buffjának lehetőségét amikor az ellenfelünket sebzésünkkel megöltük
      • Javították azt a hibát ami a Firebird’s Finery (2)-es  Szet Bónus túl korai aktiválását okozta
      • Javították azt a hibát, melytől az a Treasure Goblin amit a régi (legacy) Puzzle Ring teremtett felvette a Transmog tárgyakat is
      • Javították a Girdle of Giants övet: immáron csak az Earthquake skillre ad sebzésbónuszt az összes képesség helyett
      • Javították a Scarbringer-t, ami 200%-os sebzésbónuszt adott. A tooltiphez mérten immáron 300%-os bónuszt ad
      • A Lashing Tail Kick (Vulture Claw Kick) DoT-ja most már részesedik a Scarbringer sebzés bónuszából
      • Javították azt a hibát, amely meggátolta a Gyana Na Kashu porc-ából származó tűzlabdát abban, hogy sebzést okozzon abban az esetben amikor a Scarbringer által felerősített Lashing Tail Kick sebzésnövelő hatása alatt állt
      • Javították azt a hibát, melynek köszönhetően a Lashing Tail Kick – Vulture Claw Kick minden célpontjára ráhelyezte a Scarbringer sebzésnövelő hatását, a tooltip szerinti 5-7 első eltatlát ellenféllel szemben
      • Javították azt a hibát, ami miatt a Lashing Tail Kick – Vulture Kick másodpercenkénti 230% sebzést okozott 3 másodperc alatti 230% sebzés helyett
      • Javították azt a hibát, ami miatt a Bracers of Destruction Seismic Slamére nem tett bónusz sebzést a Rumble rúna esetén
      • Javították a Blade of the Warlord azon hibáját, hogy megakadályozta a Fury költő Bash-t a Might of the Earth 2-es szet bónusz aktiválásában, azaz a Earthquake, Ground Stomp, Leap, and Avalanche képességek cooldownjának csökkentésében
      • Javították a Kyoshiro’s Soul Monkey King’s Garb 4-es szet bónusz aktiválásának megakadályozását
      • A Kyoshiro’s Soul által adott Sweeping Wind bónusz most már korrektül le fog járni a szintek közötti váltáskor

Kampány Mód

  • A Skeleton King immáron fixen dob Leoric’s Crown-t első alkalommal 5-ös szinttől

Adventure Mód

  • Az Infernal Machine drop rátája megváltozott:
    • 50% esély van a machine dropra Torment I-en ami növekszik egészen 100%-ra Torment IV-os fokozaton
    • Torment V-XIII fokozatokon folyamatosan növekvő esélyünk van egy második machine dobásra is
  • Nephalem Riftek
    • Greater Rift Keys immáron minden esetben esnek a Nephalem Rift-ek végén, a nagyobb fokozatokon esélyünk lesz egy 2. és egy 3. kulcs kiesésére is!
    • Greater Riftek
      • Némi tapasztalati pont eltolódik a szörnyek megöléséből a Rift bezárásakor kapott jutalomba (kevesebb a megölt szörnyekért, több XP a Rift végén záráskor). Összességében viszont körülbelül ugyanannyi tapasztalati pontot fogunk kapni egy Rift teljesítésekor, mint ezelőtt.

Felhasználói Felület

  • Pylon a Nephalem Rift-ekben a minimapon különleges ikonnal van jelölve
  • Egy gyorsgombbal lehetőségünk van eltüntetni a felhasználói felületet (képek készítésénél hasznos lesz)
  • A maximális szintű Blacksmith craftolási listája alapból összezárt lesz (így könnyebb lesz kikeresni amit craftolni akarunk és nem nekünk kell összezárogatni vagy tekergetni sokat)
  • A Menagerist Goblin egy egyedi, különleges ikont kap a minimapon

forrás: us.battle.net

Comments (2)

  • avatar

    jani091

    |

    Klassz, hogy ingyen kontentet kapunk, meg minden… de ez azért kezd egy kicsit unalmas lenni. Most őszintén, mi értelme van az új nehézségi szinteknek, ha magát a játékot szarrá nerfelik?

    Remélem, hogy blizzconon bejelentik a következő kiegészítőt.

    Reply

  • avatar

    C55.1mm0rt4l

    |

    Hát…nem mondok semmit… :/

    Reply

Leave a comment

You must be logged in to post a comment.