Diablo III grafikájáról folyó vitából sosem elég, tehát itt van egy érdekes vélemény:
Travis Baldree-nek, a Mythos projektrendezőjének tette fel a következő kérdést a WarCry Network egy interjúban:
[quote]Warcry: Csak érdekességképpen, mit szólsz a Diablo 3 színei és tónusa körül folyó vitához?
Travis: Személyszerint az gondolom, hogy amit a Diablo 3-mal véghezvittek fantasztikus. A cél egészen nyilvánvalóan az volt, hogy úgy nézzen ki a játék mint egy terv festmény átültetve játékgrafikába, és szerintem ez sikerült nekik, méghozzá nagyon. Az erős kontraszt és a színek használata remekül működik egy Akció-RPG-ben, ami tele van seregnyi szörnyekkel és varázslatokkal. A különálló egységek elválasztása mindenképp szükséges az élvezhető játékélményhez. Alig várom hogy játszhassak vele.
Az ilyen dolgokban a Blizzard tényleg mindenki más felett áll, és csak csodálni tudom a munkáikat. Sok embert ismerek, akik keseregnek ezen, mert úgy tekintenek erre az egészre mint a Diablo játékok zord hangulatától élesen eltérő dologra. De szerintem ennek a gótikus érzésnek nagyon nagy részét adja a hangok, a sztori és a játékérzés kombinációja – a Blizzard biztosan nem fog a játékérzésen spórolni, ha csak egy kicsit is alapozhatunk az eddigi videókra. Továbbá van egy olyan érzésem, hogy van nekik némi igen zord jellegű anyaguk készen, csak nem tárták még a nyilvánosság elé.
Travis Baldree is a szakmában dolgozik. Az interjú nem a Diablo 3-ról szólt, hanem az új játékstúdióról amit éppen Max Schaefer (a Condor, a Blizzard North és Flagship Studios társalapítója) partnereként alapítani készül, a Runic Games-ről.
Forrás:http://www.diablofans.com/forums/showthread.php?t=13864