Kezdőlap Egyéb Új Havok-motor

Új Havok-motor

23
0
MEGOSZTÁS

A Havok hivatalos weblapján (Havok) olvastam pár érdekes dolgot, ami valamilyen szinten bizony összefügg a Diablo III-mal:
2008. szeptember 16-án mutatták be a Havok 6.0-s verzióját. Maga a termék 5 részre osztható, ezek lettek “kicsit” frissítve: Havok Clothâ„¢, Havok Destructionâ„¢, Havok Physicsâ„¢, Havok Behavior™ és Havok Animationâ„¢. 

A Havok Cloth modul drámaian feljavítja a játék karaktereit és környezetét. Sokkal jobban kidolgozott és realisztikusabb  anyagok, ruhák jellemzik a rendszert, szebb ingek, kabátok, nadrágok és mindenféle ruhanemű, továbbá külön figyelmet fordítottak a deformálódó dolgokra, mint a haj, testalkat, farok (dodge.png). A környezeti objektumok, mint a zászlók, bannerek, függönyök vagy növényzet szintén változnak és interaktívak lehetnek a játék során a Havok Cloth jóvoltából. 

A nevéből is adódik, hogy a Havok Desctruction gondoskodik a játékban található tárgyak és környezet struktúrájáról, illetve annak deformálásáról, törésekről, rombolásról. Voltaképpen bármilyen objektummal kapcsolatba kerülhet a játékos, arra megfelelő hatást válthat ki.

A Havok Physics szintén frissítve lett, ez gondoskodik a valós idejű objektum-ütközésekről (az objektumok egymásra gyakorolt hatásáról), ezek fizikai szimulációjáról. A 6-os már támogatja a multi-processzoros rendszereket.

Azt már magam fűzném hozzá, hogy a 10 éves fejlesztés eredménye igen látványos lett, csak nehogy gond legyen a hardware követelményekkel. Bár 2010-re már ki tudja, milyen konfiggal dolgozhatunk! cheesey.png