A Diablo 3 fejlesztőcsapata “röviden” bemutatta nekünk a Monk-t.
- Törékeny, gyors, közelharci, élmény vele a játék.
- A barbár kontrasztjának felel meg.
- Játékstílusa úgy hat,mintha verekedős játék előtt ülne az ember.
- Holy magic-t használ, a gyorsaságra törekszik. Fő taktikája, a régi “skót harci taktika” üss és fuss 🙂
- Sokrétűen kombinálható Combo mozdulatok
- Egy olyan karaktert akartak, akivel nehezebb a fejlődés az elején a kombó mozdulatok miatt, ebben rejlik a törékenysége is.
- A karakter a kelet-európai és az ázsiai embertípusok keveréke, nemcsak testileg, hanem gondolkodásmódját tekintve is.
- A Monk az Ivgorod vidékéről származik, ami Foothills-n belül található. Elhagyatott kolostorokban élnek, ahol testi-lelki béke kialakítására törekszenek, és szinte megszámlálhatatlan harci mozdulatot sajátítanak el.
- A hátukon tetoválás díszeleg, melyel 1001 istenüknek hódolnak, akik életüket tökeletessé és harmonikussá teszik.
- Teokratikusan felépített társadalmi-vallási rendszerben élnek, ami nagyban megkülönbözteti őket a Witch Docotortól, vagy a Barbártól.
- Vezetőik a pátriárkák, vagy másnévene, papkirályok
- Szent harcosként, a számukra kijelölt, megszentelt életutat járják be.
- Amikor nem küzdenek, sokat meditálnak, hogy megtisztítsák lelküket a bűntől.
- A világ minden táján ismerik, félik és tisztelik őket, hisz annak ellénre, hogy gyilkolgépek, szent emberek.
- A Combo rendszert a WoW Rogue és a Diablo 2 Assassin keveredéséből állították össze, Combo Orbokat lehet felszedni, és azokat okosan használva ölni a szörnyeket, tehát nem csak eszetlen, “üsd vágd, nem apád” játékstílusról van szó.
- Monk Skill – “Way of the Hundred Fistsâ€. Stage 1: Dash (rárohanás). Stage 2: Multiple Strikes (egyszerre több támadást visz be az ellenbe). Stage 3: Area of Effect (területi sebzés).
- “Crippling Wave†– Tulajdonképp egy sebzéscsökkentő dedufot tesz ellenfeleire, legyengítve őket, hasonlóan, a Diablo 2 Nekromanta Amplify Damage-hez. Stage 1: Movement Speed reduce (mozgási sebesség csökkentése). Stage 2: Reduces Damage (sebzés csökkentés). Stage 3: Refresh both debuffs on all nearby enemies (adott területen belül minden mobra felrakja/felfrissíti a gyengítést.
- “Exploding Palm: = Distinctive “signature†skill and fulfills the fantasy of internal damage. Stage 1 & 2: Damage. Stage 3: Applies a moderate bleed that deals more damage to moving targets. This Damage over Time ‘bleed’ will cause the target to explode dealing damage to those in the area proportional to their maximum health if they die during it. (1-2 fázis:sebzés, 3. fázis : érzés-effekt, mely mozgásra aktiválódik, és rövid idő után az áldozat felrobban, a körülötte lévőket is súlyosan megsebesítve vagy megölve)
- Kombinált kombó mozdulatok. A skillek fázisai nincsnenek egymáshoz kötve, így bármilyen lehetséges variációban irthajuk az ellent.Például kezdésnek a Dash komponenssel a “The Way of the Hundred Fistsâ€-ből indítod a támadást (Stage 1) aztán feteszed a “Crippling Wave†-t, ami 2., fázisban sebzéscsökkenést okoz, végül Stage 3-ban pedig felrakod az Exploding Palm,a mi vérzés effektet generál az ellenbe.
- A “Seven Sided Strikeâ€, hasonlóan a Sorceresses Chain Lightening skill a Diablo 2-ből,a képesség eléggé old school 2D fighter beütésű, de annál hatásosabb és halálosabb.
Tiszta saolin harcos beütése van a Monk-nak,ami kifejezetten tetszik.Nektek mi a véleményetek róla?
Forrás: