Bashiok a Skill Tree-k működéséről mesélt nekünk , rajongóknak röviden. A korábbi verziót, melyben addott Skill táblán kellett bizonyos mennyiségű pontokat (5,10,15,20,25) elkölteni, hogy ugyanazon táblán a magasabb tier-n lévő képességekre is tehess pontot, megváltoztatták arra, hogy az egyes tierek kilockolását (megnyitását) nem kötik egy adott táblához, hanem bármely táblán elhasznált pontokkal is lehetséges, tehát ha pl. arcane tier 1-n pakolsz 5 pontot, akkor utána használhatóvá válnak az arcane-n kívül a storm és a conjuring ág tier 2 képességei is, és így tovább, tehát lényegében bárhova rakhatsz skill pontot, csak legyen meg az adott tierhez eléréséhez szükséges elhasznált Skill pont. A lényeg mégszer összefoglalva: 5 skill pontonként nyílik meg a következő tier az összes skill fán.
Bashiok bluepost…
When we changed the trees from each tree only unlocking tiers within itself, to the side-by-side approach where points in any tree would unlock the entire next tier in all trees, we could obviously then get rid (merge) a lot of the passive skills. So we then don’t need that many skills, don’t need as many spaces, and the trees shrink in size. Nothing was lost, just that the redundant passive skills were removed. Nothing to worry about, the number of actual active skills is the same.edit: It should be noted that the Monk and Barbarian obviously don’t have the same amount of skills shown, but the OP was referring to the number of places skills could exist. The actual size of the trees.
Szerintem ez egy nagyon hasznos újítás, mert így még jobban lehet variálni a karaktereket, és nem muszáj adott ágba belemerülni, hogy elérjen valamit az ember., miközben nem jut más olyan képességekre pont, amit meg szeretett volna kinyomni. Újabb pluszpont a Blizzardnak, csak így tovább. Nektek hogy tetszik a Skill Tree-k megújult működési mechanizmusa?
Forrás: