Bashiok megerősítette, hogy úgy lesz, ahogy eddig is megszokhattuk, minden karakter tiszta DPS (sebzésosztó) karakter lesz, nincsenek direkt karakter szerepek mint pl. tank dps, heal, stb. A karakterek direkt, vagy indirekt gyógyítása különböző dolgokból jöhet össze, Health Orb, Potion, különféle Buffok, Support Skillek ( pl. vmilyen War Cry, Bless,vagy eseteleg Aura), amik segítik az együttműködést játék során. Tehát, nem fordulhat elő, olyan, hogy Xy karakternek azt mondják, maradj hátul és healelj.
Bashiok bluepost…
Spells, auras, abilities that buff, help, directly or indirectly heal yourself and party members, these are all good mechanics to helping cooperation in multiplayer games. And we'll certainly have some of them.What we don't want though is a situation where you'd say “Ok just sit back and keep us healed.” Everyone should be fighting, everyone should be DPS, and the buffs and bonuses that come from certain classes should simply be situational and/or beneficial “icing on the cake”.
Újabb jó dolog, ami megmarad a D2-ből. Újabb piros pont a Blizznek.
Forrás: