A CVG, vagyis Computer and Videogames.com interjút készített Russel Browerrel, ki többek közt a WoW, a Starcraft 2 és nem utolsósorban a Diablo 3 zenei munkálatait irányítja. Továbbra is nagy hangsúlyt feketetnek arra, hogy minőségi zenét készítsenek a Blizzard játékokhoz, hisz a Diablo 1 és 2 zenéi, a video játékok történetében ikonikusnak számítanak. Ahogy a folytatásban a történet előrehaladtával újabb és újabb dolgokat fedezünk fel és új területek nyílnak meg előttünk, a zene is úgy alkalmazkodik hozzá.
[quote=Blizzard]
CVG: What about Diablo III? Is that dark, brooding affair – again, how do you make sure it doesn’t distract or overpower the gameplay?
Russell: It’s a little early to talk about it, but I’ll say this: The music in Diablo I, II and the expansion is some of the most iconic music in video game history. We have a huge guidepost there and we’re not going to violate that. Diablo III’s story and gameplay expands into new areas as the game unfolds, and you’ll hear us going bigger and going wider [with the music]. We’ll take each scene as it comes and find a way to approach it. If the music was to ever overpower, to bring too much attention to itself, it’s probably not doing the job that it should.
Forrás: