Csirip híreink következnek:
- Nem terveznek PvP Ladder resetet
- A PvP meccseket rankrendszer (win/loss, tehát győztes/vesztes meccsek aránya) alapján rakja össze a matchmaking rendszer, ezenkívül lesz saját személyes progressed is.
- Jelenleg az alábbi sebzés és resist (ellenállás) típusok vannak a játékban: Physical, Fire, Lightning, Poison, Disease, Arcane, Holy, Cold
- A Disease sebzés debuffot ad (kimenőre és bejövőre egyaránt), míg a Poison pedig a heal (gyógyítás) mértéket ill. a regenerationt (visszatöltődést) csökkenti.
Hrm, there’s no intent for design on something like what. Why do you think it would be useful?—Diablo
Since it’s a personal progression system it’s not likely to be something where you’re looking at a leaderboard a whole lot.—Diablo
Skill is quantified by your performance (win/lose) versus others. Your rank/personal progression always moves up. Think MW2.—Diablo
Damage types will likely change some but are currently Physical, Fire, Lightning, Cold, Poison, Disease, Arcane, and Holy.—Diablo
Disease has a damage debuff (both intake and output), and poison has a health debuff (regen/heal). Subject to change of course.—Diablo
Fairly significant in their difference, but both countered with a single resistance. Damage/resists aren’t design complete though.—Diablo
Forrás: