Az elsőben a diablofans.com kapta mikrofon/email/msn végre a veterán Voice Actort aka szinkronszínészt Micheal Goughot. Az úriember Deckard Cain “angol hangjáért” felelős a Diablo 3-ban, de többek közt dolgozott a Gears of War (1, 2), Call of Duty 4: Modern Warfare, Aion, Dragon Age: Origins, Assassin’s Creed II és Final Fantasy címekben. Az interjú nagyon kevés konkrétan a Diablo 3-ra vonatkozó információval áraszt el minket, annyi derül ki csupán, hogy lesz egy “barbár faj” és Deckard Cain nem fog túlzottan sokat szerepelni a játékban. Ellenben intim betekintést nyerhetünk egy szinkronszínész mindennapi harcaiba és munkájának viszontagságaiba. Akit érdekel a téma, az mindenképpen olvasgasson bele az angol nyelvű cikkbe.
A második inkább csak egy idézet, mintsem teljes interjú. Dave Brevik a Diablo 1 készítője és Blizzard North egyik alapítója sopánkodott pár sorban a játékfejlesztésben a Diablo 1 óta történt változásokról a PAX Easten. Álláspontja szerint a játékipar újra a 90′ évek közepei állapota felé tart, amikor is újra az egyszerű fejlesztőké lesz a lehetőség az ismertté válásra, a terjesztés egyszerűsödése (Steam és társai) és a játékos társadalom érettsége miatt . Minecraftot és a Plant Vs. Zombies-t hozza fel példának. Megjegyzi, hogy a Diablo 1 óta sokkal több időbe kerül egy ötletet implementálni magába a konkrét játékba. Akkor egy treasure chest mechanizmust már három óra múlva a játékban tudhatott az ötletgazda, míg manapság ez akár több mint két hét is lehet mindez sokkal több ember munkája árán.
Forrás: