Kezdőlap Hírek Bashiok a Traitek változtatásairól

Bashiok a Traitek változtatásairól

13
0
MEGOSZTÁS

Bashiok ismét nyilatkozott a hivatalos fórumokon, ezúttal a Traitekkel (Passzív Képességek) kapcsolatban. A Traitek alapos szűrűn mentek át, és az unalmasnak tűnő, vagy felesleges képességeket (pl. 3 féle trait + sebzésre a különböző ellenfelek ellen [élőhalott, démonok, vadállatok]) kirostálták. Törekednek arra, hogy mivel a Trait pontok ritkábbak, mint a sima Skill pontok, tényleg hasznosak legyenek és látványosan növeljék, hősünk erejét. Ezen kívül kiderült, hogy a Lucky nevű Trait megnöveli a szörnyekből eső arany mennyiségét 10%-l. Kíváncsi leszek, hogy ha a passzív képességeknél is jól meg kell gondolnunk mire pakoljuk pontjainkat, hányan tennénk a Lucky-ra.

We agree, and they were removed from Traits a while back. (not that you could have known that) So yay!

We don’t want traits (passives) to be boring. Even the ones that are pretty bland stat increase type passives, we try to make them feel weighty. Trait points are fairly rare, so that lets us make each point feel a lot sexier to spend. Even if they’re just standard +% stat passives, they’re BIG +% increases. But, there’s also a lot of traits that are fairly intricate in what they provide, and to no small degree can be game changers. Either way they’ll be a crucial component to any character build.

Lucky increases gold find by 10%. It’s tough to say how that kind of thing will balance out. It wouldn’t be worth taking until at least Nightmare, IMO, and even then a trait point is a fairly powerful thing. I don’t know if I’d spend it on gold find. But, that’s kind of a cool choice then, right?

Forrás: