Kezdőlap Hírek Grab Bag #4

Grab Bag #4

25
0
MEGOSZTÁS

A felszereléseket nagyjából kiveséztük, ma a karakterhalál kapcsán szemezgetünk érdekességeket.

  • A halott játékosokat társaik egy bizonyos ideig felsegíthetik a földről, így azoknak nem kell újra a városból visszaverekedniük magukat a csapathoz.
  • Ha a karakterünk meghal, nem veszítünk se pénzt, se xp-t.  Valószínűleg a felszereléseink fognak sérülni, amiket csillogó aranytallérokért  tudunk majd a kovácsnál megjavíttatni (jó, ha úgy vesszük mégis veszítünk, de nem közvetlenül a halálkor veszi el tőlünk a játék. Amúgy ez jobban fog fájni mint a Dibalo 2-ben, mert ha hihetünk a fejlesztőknek itt már lesz is értéke a pénznek.)
  • Nem kell visszafutnunk a testünkért halál után. A városban éledünk, minden tárgyunkkal magunknál.
  • Ha egy karakter közel áll a halálhoz, egy halvány vörös fénykör jelenik meg a képernyőnk szélén, hogy figyelmeztessen minket a halál veszélyére. A halál közeli állapotot egyébként egy szívdobogás effekt is jelzi majd, úgyhogy valószínűtlen, hogy bárki eltévessze a szituációt.
  • A fentebb említett változtatások is arra szolgálnak, hogy elősegítse a fejlesztőcsapatot céljával: a Diablo 3-at folyamatos kihívássá szeretnék tenni. Nem kívánják követni az előd modelljét, ami a játékidő legnagyobb részében elég könnyű volt, viszont néha előkerült egy-egy irreálisan nehéz boss a játékmenet. Ez az ingadozó nagyon nehézségi szint a fejlesztők szerint nem tett jót a Diablo 2-nek.

Akik úgy gondolják, hogy a halál utáni büntetés túl alacsony lesz a Diablo 3-ban, annak a tovább után itt kék Bashioktól, aki elmagyarázza miért jutottak erre a döntésre.

I don’t think death penalties need to edge into the ‘punishment’ definition (although I realize that’s a confusion of terms) to be worthwhile.
Making sure someone can’t endlessly throw themselves against monsters/die/repeat and eventually win is something we’d want to stop. To make the player take pause and realize they’re not going to get past them unless they straighten up and pay attention and play better, or take some extra measures to buff up, or simply come up with a different strategy, those are the types of death penalties that work. Those are the ones we like and that I’m talking about.
Taking gold away from people, or taking a full level of experience away, yeah, that’s a wake up call. It’s also the quickest way to get someone to uninstall the game. A very select few people will put up with something like that. It’s fine in Diablo II because gold has almost no use, but imagine if it did. You’d be encouraged through the mechanic to grind in easier areas where you’re sure you couldn’t die just so you could earn gold safely. That sounds terrible. Without a gold penalty you can play the content you want to play and meanwhile you’re finding items and amounts of gold that are relevant. That sounds like fun.

Forrás: