Itt is a folytatás, ma a rúnák kezelőfelülete kerül a terítékre, holnap már talán grafika, vagy esetleg visszatérek a szöveges gyorstipp formátumhoz, aktuális hangulatomtól függővé teszem a döntést.
- Tehát, a rúnák régen így mutattak. Van egy Diablo 2-es feelingjük nem? Hát köszönjük, hogy nem maradtak ilyenek, egy cseppet igényesebbre sikerült a gömb alakú, vésett kinézet. A rúnák egyébként a nevükben is sokat változtak a fejlesztés alatt. Kezdetben az elnevezések a fenti kép szerint balról jobbra így néztek ki: Power rune, Multistrike rune, Lethality rune, *nem ismerjük*, *nem ismerjük* , majd új neveket kaptak: Force Rune, Hydra Rune, Viper Rune, Energy Rune, Striking Rune. Ami ebben érdekes, hogyha megfigyeljük a neveket, láthatjuk, hogy a fejlesztés különböző szakaszaiban a készítők egyre absztraktabbá változtatták a neveket, hogy az adott rúnatípusba többféle képesség férhessen be. Jó példa a multishot rúna, aminek nem nagyon tudnánk értelmezni a hatását bizonyos képességeknél, de a jelenlegi neve – indigo rúna – jval tágabb, épp csak a hangulatát festi le.
- Ha kiválasztottuk a megfelelő rúnát, már csak a képességünkhöz kell adni, amit ennél az ablaknál tehetünk meg. (Ez a kép mondjuk a tegnapi Grab Bagbe is belefért volna, mert úgy néz ki ez a skill listánk legfrissebb változata.) Lehet, hogy csak én vagyok interface-fetisiszta, de számomra lenyűgöző mennyire átláthatóak és mutatósak ezek az elemek.
- Van még persze salvage kockánk meg follower interfaceünk is, de ezekről sok szót nem lehet vesztegetni, mindannyian láttuk a videókban.
- Lezárásképpen még a minimapról ejtenék pár szót. Az artisanos videóban az mmo-standard elhelyezkedésű jobbfelső sarokba bújtatott minimapot láthattuk. Színes, információdús, 2011-es. Ne tessék megijedni, lesz ám overlay mód is, aminek ráadásul leegyszerűsítették a kinézetét, hogy ne zavarjon minket játék közben (Na jó, ezen a képen nem úgy néz ki mintha segítené a játékélményt, de bízzunk az ígéretükben).
- Mint tudjuk a rúnáknak hét szintjük van, ezeket apró kis prückökkel jelzi a játék a rúnáink körül. Minél több a prückünk, annál erősebb a képesség amibe beletettük a követ. Hogy ez az erősség csak a számok növekedésből fog állni, vagy például a mirror image több másolatot is készít rólunk egyelőre rejtély, de a wikipédián az utóbbi lehetőség felé hajlanak a készítők.
Forrás: