Mára nincsen kőbe vésett téma. Ne lepődjetek meg, előre szólok hogy teljesen kaotikusan, minden vezérelv nélkül fogunk pattogni a Diablo 3 wiki csarnokaiban.
Tehát: tudtátok-e, hogy…
- Természetesen lesznek achievementek is a játékban, de ezen kívül különböző mókás bónuszok is fogják tarkítani a gyilkolászást. Ezek közül az egyetlen alátámasztott a massacre, amit a Monk kapcsán ültettek a készítők a játékba. A lényeg, hogy bár ellenségeket ölni könnyű, de fertelmes mészárszéket rendezni már nem annyira, viszont ha mégis sikerül rövid idő alatt brutális pusztítást véghezvinnünk, Xp bónuszt kapunk jutalmul. Milyen kedves.
- Nem tudjuk lesznek-e Shrine-ok a Diablo 3-ban? A készítők úgy nyilatkoztak, hogy bár a Monster és az XP shrine hasznos részei voltak a Diablo 2-nek, az alap ötlet – hogy a játéktér egy teljesen véletlenszerű részén egyszer csak feltűnik egy random powerup ami pár perc múlva érvényét is veszti – nem tetszik. El ugyan nem vetik a használatukat, de inkább bizonyos questek célja vagy mechanikájaként próbálják majd felhasználni őket.
- Ha szeretnétek gyorsan betüzelni a haverokat az augusztusi (haha) bétára , találhattok egy a játék alapjairól szóló, gyors összefoglalót itt?
- Az összes bejelentett Trait fel van sorolva a Diablo 3 wikin?
- Bár a Necromancerek és a Paladinok nem játékos kasztok, de NPC-ként fel fognak tűnni a Diablo 3-ban?
- Mivel a Diablo 3 egy 3d motorral futó játék és nem framenként van megrajzolva mint az elődei, így nem lesznek benne az elődben oly fontos breakpointok (töréspontok)? Erről bővebb magyarázatot itt olvashattok.
- A Diablo 3 története teljesen lineáris lesz, nem lesznek benne elágazások? Erre a magyarázat egyszerű, egy elágazásokkal tűzdelt játék kooperatív multiplayer módja körülményes lenne (mi van például ha én az egyik utat, míg a csapattársam a másikat választotta?).
Forrás: