Jött tegnap óta pár apróbb info, én most nem foglalnám őket egyenként egyoldalas hírbe mint az Incgamers, ömlesztve kapjátok meg az anyagot.
- Sokan féltek, hogy túl nehéz lesz az Inferno a Hardcore karakterek számára, ezért limitálják majd nekik ezt a módot. Bashiok lenyugtatta a kedélyeket: semmilyen korlátozást nem terveznek, sőt apróbb kinézetbeli ajándékokkal jutalmazzák az extrém nehézségben való részvételt.
- A Blizzard előző játékaiban az attack per second másodlagos tulajdonságot +x%-os formában kaptuk meg, a Diablo-ban ez nem így lesz, itt majd egyszerűen egy számot kapunk csak pl. +0.37 attack per second. Az ok erre az, hogy szemléletesebb, kevésbé kalkulátorigényes ez a formula. A témáról bővebben itt olvashattok.
- Felmerült a kérdés, hogy vajon túlságosan szűkös lesz-e az affixek változatossága a játékban, mivel a Gamescomon mutatott két tárgy nagyon hétköznapi, már-már WoW szerű statokkal bír. Szerencsére ez sem lesz így, hogy csak pár érdekességet említsünk lesz: arcane power növelő, fury költéskor gyógyító, gold find radius(?) növelő affix stb. Kék erre.
- Ha valakinek van kedve kikocsikázni Rudolfplatzra és lefényképezni magát a Diablo utcafestménynél, megvan az esélye, hogy nyerjen egy bétakulcsot. Részletek a versenyről.
- Úgy néz ki a fejlesztők ellőtték az összes puskaport a Gamescomon, már csak néhány apróságot várhatunk a QnA panel alatt szombat délben.
Forrás: