Kiadták az 5. béta patch note-ot ami a v.0.3.1.7728 névre hallgat.
A hivatalos patch note itt olvasható.
Tovább után a patch-note magyarosított változatát olvashatjátok.
Általános /General/:
– Összes karakter törölve lett, ezen belül az artistan receptek, az arany, és a tárgyak is. (beleértve a közös ládát, és az aukciós házat)
– A képességek átváltására egy új funkció került be, a „Nephalem Altars” . „Nephalem Altars” jelenleg New Tristram-ban található, ezen kívül az Act 1 kulcsfontosságú területein. Rákattintva az oltárra megnyílik egy képesség ablak, ahol az aktív illetve a passzív képességeidet kiválaszthatod, vagy lecserélheted.
Küldetések /Quests/:
– A küldetésekből befolyó arany mennyisége jelentősen csökkent.
– A küldetésekből származó tapasztalati pontok számítása a 4. szint után a következő módon számítódik, a mobok száma amit meg kell ölni, nagyon hasonlítani fog a végén kapott értékhez, a szigorú százalékos érték helyett.
Képességek /Skills/:
– Új passzív képességeket kapott az összes karakter, lásd lentebb részletesen az osztályoknál.
– Az AOE (Területre ható sebzés) képességek sebzése az összes osztálynál lecsökkent.
– Az összes osztálynál az egy célpontra ható képességek sebzése növekedett.
– Minden képesség mostantól a fegyver sebzése alapján skálázódik.
Kezelő felület /User Interface/:
– A játék kezelőfelülete frissítve lett az áttekinthetőség javítása érdekében.
Osztályok /Classes/:
– Barbarian:
- Aktív képességek:
- A barbár fury generáló képességek tuningot kaptak: Bash, Cleave, és Frenzy mostantól több fury-t generál, míg a másik fury generálók kevesebbet.
- További változások:
- Battle Rage:
- Sebzés bónusz lecsökkent 30%-ról 20%-ra.
- Revenge:
- Az esély hogy a képesség aktiválódik 10%-ról 15%-ra növekedett.
- Weapon Throw:
- Fury költsége lecsökkent 20-ról 10-re.
- Sebzése 210%-ról 180%-ra csökkent.
- Passzív képességek:
- Új passzív skill: Nerves of Steel:
- 12. szinttől érhető el.
- A védelmed (defense) az életerőd (Vitality) 25%-ával növekszik.
- Új passzív skill: Nerves of Steel:
– Demon Hunter:
- Általános:
- Maximum Hatred értéke 150-ről 125-re csökkent.
- Aktív képességek:
- Lvl 1 és 13-as szint között a képességek sorrendje ki lett igazítva.
- Az erőforrás menedzsment jelentősen megváltozott. A képességek mostantól három kategóriába sorolhatóak:
- Hatred termelő (Hatred Generator)
- Hatred használó (Hatred Spender)
- Discipline használó (Discipline Spender)
- Hatred termelő:
- Bola Shot: Termel 2 Hatred.
- Entangling Shot: Termel 4 Hatred.
- Evasion Fire: Termel 4 Hatred.
- Grenades: Termel 2 Hatred.
- Impale: Termel 6 Hatred.
- Hatred fogyasztó:
- Chakram: Költség 10 Hatred.
- Elemental Arrow: Költség 5 Hatred.
- Hungering Arrow: Költség 10 Hatred.
- Rapid Fire: Költség 30 Hatred (kezdetben) és 1.5 Hatred másodpercenként minden egyes lövés után.
- Discipline fogyasztó:
- Caltrops: Költség 8 Discipline.
- Shadow Power: Költség 20 Discipline.
- Vault: Költség 10 Discipline.
- Evasive Fire: Költség 4 Discipline hátraszaltókor.
- További változások:
- Bola Shot
- Egy célpont sebzése 100%-ról 105%-ra növekedett
- Chakram
- A sebzése 150%-ról 135%-ra csökkent.
- Grenades:
- A sebzése 75%-ról 80%-ra nőtt.
- Hungering Arrow:
- A sebzése 115%-ról 145%-ra nőtt.
- Átszúrás (piercing) esélye ismét fix 35%, a szintnövekedéssel történő skálázódás helyett.
- Impale
- Impale kapott egy új effektet, mostantól egy tőrt fogsz eldobni egy íjlövés helyett.
- Rapid Fire:
- A sebzése lövésekként a fegyversebzésed 35%-ról a fegyversebzésed 38%-ára nőtt.
- Shadow Power
- Támadási sebesség növekedése 50%-ról 30%-ra csökkent.
- Bola Shot
- Passzív képességek:
- Új passzív képesség: Tactical Advantage:
- 10. szinttől érhető el.
- Amikor használod a: Vault, Smokescreen, vagy Backflip képességedet az Evasion Fire-rel a mozgási sebességed 60%-al megnövekszik 2 másodpercre.
- Új passzív képesség: Tactical Advantage:
– Monk
- Aktív képességek:
- Mantrák
- Minden Mantra feltöltődési ideje (Cooldown) 15 másodperc, és bónusz hatást biztosít az első három másodpercre aktiválás után.
- Mantrák
- További változások:
- Blinding Flash
- Spirit költség 50-ről 35-re csökkent.
- Időtartama 5 másodpercről 3 másodpercre csökkent.
- Breath of Haven
- Spirit költség 75-ről 25-re csökkent.
- Gyógyítás értéke lecsökkent.
- Crippling Wave
- A sebzése 120%-ról 135%-ra nőtt.
- Deadly Reach
- A sebzése 110%-ról 120%-ra nőtt.
- Fists of Thunder
- A sebzése 100%-ról 120%-ra nőtt.
- Lashing Tail Kick
- Spirit költsége 25-ről 30-ra nőtt.
- A sebzése 130%-ról 180%-ra nőtt.
- Blinding Flash
- Passzív képességek
- Transcendence
- A Spirit utáni gyógyítás csökkent.
- Transcendence
– Witch Doctor
- Aktív képességek
- Az összes Witch Doctor képesség mostantól fegyver sebzés alapján számítódik, és a castolási sebesség (cast speed) értéke is a fegyver támadási sebessége alapján számítódik.
- Passzív képességek
- Új passzív képesség: Circle of Life
- 12. szinttől érhető el
- Amikor egy ellenfél meghal 12 yardos körzetben 5% az esélye annak hogy egy zombi kutya automatikusan megjelenik a te oldaladon harcolva.
- Új passzív képesség: Jungle Fortitude
- Csökkenti az összes elszenvedett sebzést 20%-al neked és a petjeidnek is.
- Új passzív képesség: Circle of Life
– Wizard
- Aktív képességek
- Lvl 6 és 13 közötti képességek sorrendje módosítva lett. Mostantól a játékosok a támadó és védekező képességeket váltakozó sorrendben fogják megkapni.
- Az összes Wizard képesség mostantól fegyver sebzés alapján számítódik, és a castolási sebesség (cast speed) értéke is a fegyver támadási sebessége alapján számítódik.
- Passzív képességek
- Új passzív képesség: Critical Mass
- 12. szinttől érhető el.
- A kritikus sebzés a varázslataid bevetési idejét (cooldown) 1 másodperccel csökkenti.
- Új passzív képesség: Critical Mass
Követők /Followers/:
– Templar
- Képességek:
- Guardian
- Képesség elérhető a 20. szinttől, az 5. helyett.
- Heal
- A gyógyító képesség értéke mostantól helyesen sklálázódik.
Amikor aktiválódik ez a képesség a téged ért gyógyítás mértéke a teljes életerőd ¼ -ét gyógyulsz 15 másodperc alatt. - Csak akkor fog aktiválódni ha az életerőd 50%-alá csökken 67%-ról.
- A gyógyító képesség értéke mostantól helyesen sklálázódik.
- Intimidate
- A lassítás értéke 80%-ról 50%-ra csökkent.
- Intervene
- Az Intervene a Taunt új neve, és mostantól 5. szinten aktiválódik.
- A taunt sugara 30yardról 10 yardra csökkent.
- A hatóideje lecsökkent 10 másodpercről 5 másodpercre.
- Csak akkor fogja használni ha a karakter életereje 50% alá csökken.
- A bevethetőségi ideje (cooldown) 15 másodpercről 30 másodpercre nőtt.
- Loyalty
- Az életerő regenerálása mostantól helyesen skálázódik.
- Guardian
Tárgyak /Items/:
– Általános
- A játékosok mostantól 5 Health Potionnal fognak kezdeni
- A Health Globe gyógyítási hatóideje 5 másodpercről 1.5 másodpercre csökkent.
- A ládák (chests), oltárok (shrine), és egyéb interaktív tárgyak ( könyvespolcok, és laza kövek) száma jelentősen csökkent az egész játék során.
- A vendortól vehető tárgyak szintje a karakter szintjének megfelelő mobok szintjéből eső tárgyaktól legalább egy szinttel kisebb.
- Egy tárgy szintje mostantól valószínűbb hogy megfeleljen, vagy megközelítse a szörny szintjét, és a helyet ahonnan esik, és a toldalék tulajdonságának szintje sokkal nagyobb valószínűségben lesz a felső tartományban.
– Fegyverek
– Több jelentős változás történt a fegyverek, és a fegyverek sebzésében:
- A kétkezes fegyverek által nyújtott sebzésbónusz az egykezes fegyverek feletti értéke lecsökkent 15%-38%-ról 1-60 szintig 13%-32%-ra.
- Wandok támadási sebessége 1.2-ről 1.4-re növekedett.
- Quivers, Orbs, és Mojo ezentúl növelni fogják a Minimum és Maximum sebzést.
- Ceremonial Daggers-eken gyakoriabbak lesznek +Mana Regen tulajdonságok.
- Wand-okon ezentúl gyakoriabbak lesznek a + Maximális Arcane Power tulajdonságok.
– A fegyverek hideg sebzéséből eredendő lassítási érték 3 másodpercről 1 másodpercre csökken.
– Az egykezes számszeríjak, és tőrök mostantól rendelkeznek egy szeparált sebzésmedencével a toldaléktulajdonságok számára.
– A sebzéseltérés a különböző fegyvertípusok között csökkent.
– Bug javítások
- Javítva lett az a probléma a Monkok kétkezes fegyvereinél hogy a sebzésbónuszt nem kapták meg.
Szörnyek /Monsters/:
– Általános
- Egy új Mortar hatást adtak a játékba. A Mortar szörnyek gránátokat fognak dobálni mikor melee távolságon kívül vannak.
- Lightning bolt sebzése az Electrifieddel erősített szörnyeknél 40%-al csökkent
- Azok a szörnyek, akik elementáris (Molten, Electrified, stb…) támadással rendelkeznek, mostantól 50%-ban immúnisak lesznek a saját elementáris tulajdonságukra.
- Pl: A Molten szörnyek 50%-al kevésbé sebződnek a tűz hatására.
- Wretched Mothers az Act1-ben mostantól egyidőben csak egy zombit fog idézni.
- Treasure Goblins mostantól immúnisak a félelem (Fear) hatásokra.
– Bossok
- Skeleton King
- Whirlwind sebzése 100%-ról 300%-ra növekedett.
- Cleave sebzése 80%-ról 100%-ra növekedett.
Gyártás /Crafting/:
– Kézművesek (Artistans):
- Kovács (Blacksmith)
- A kovács mostantól Fist weaponnal, és tőrök gyártásával fognak kezdeni.
- A kovács szintezés, és gyártható receptek fejlesztést kaptak.
– Tárgyak /Items/:
- Pages of Training esésének esélye mostantól lvl6-ról indul lvl8 helyett.
- Az esély hogy a Magic és Rare itemek beolvasztása (salvage) egy magasabb szintű gyártó alapanyagra 1%-ról 5%-ra növekedett.
- A beolvasztott kék tárgyakból mostantól 1%-os eséllyel Legendary szintű gyártó alapanyag kerül ki.
Update:
Most érkezett a hír a Blizzard hivatalos twitter csatornájára hogy a:
- A Cauldron of Jordan többé nem érhető el a béta contentben. A játékosok a játék egy későbbi szakaszában fognak hozzájutni.
A hírrel együtt frissült a hivatalos patch-note is.