Kikerült a patch note, a linkkel elérhetitek az eredeti forrást, a tovább után pedig jöjjön a fordított változat.
Forrás: battle.net
Nagyobb változások történtek a Diablo III rendszerében, aminek az alapja a korábbi Jay Wilson (original) cikkben olvasható.
General
- Minden karakter törölve lett, a megszerzett arannyal, followerekkel, tárgyakkal, achievement-ekkel, és artisanokkal együtt.
- A Battle.net-en tárolt Beta Bucklet-ek száma minden bétában résztvevő játékosnak vissza lett állítva 50-re.
- A fő karaktertulajdonságok, jelentősen módosultak
- Attack, Defense, és Precision kikerült a játékból
- Dexterity, Intellect, Strength, és Vitality szerepe bővült
- Dextery
- Demon Hunter sebzés
- Monk sebzés
- Dodge (az összes karakterosztálynak)
- Intellect
- Witch Doctor sebzés
- Wizard sebzés
- Életerő nyerése az Health Globe-okból ( az összes karakterosztálynak)
- Strength
- Barbarian sebzés
- Armor ( az összes katakterosztálynak)
- Vitality
- Életerő ( az összes katakterosztálynak)
- Armor: Mostantól növeli a Defense, és Physical resist értékét
- Chance to Crit tulajdonság mostantól a tárgyakon jelenik meg
- A játékosok Life/Vitality értéke módosult
- A játékosok első szinten 10 Life/Vitality-vel kezdenek
- A Nephalem oltár el lett távolítva játékból, mostantól a játékosok a már elért képességeiket bármikor kicserélhetik játék közben a skill panelről. A csere után a képesség kap egy 30 másodperces feltöltődési időt, mialatt nem lehet se használni, se másikra cserélni.
- Kérlek vedd figyelembe, hogy a rendszer, és a skill változások még munka szakaszban vannak, és további változások várhatóak a jövőben. Ez a rendszer még nem végleges.
- Scrolls of Identification el lett távolítva a játékból, mostantól a beazonosítatlan tárgyak azonosításához egyszerűen csak jobb klikk a tárgyra.
- Nephalem Cube el lett távolítva a játékból, Salvage funkciót kapott a Blacksmith artisan.
- Cauldron of Jordan el lett távolítva a játékból
- Stone of Recall át lett nevezve Town Portal-ra, ezt a Skill UI-n használhatjuk ezentúl.
- Az 5-ös gyors gomb átkerült a Town Portal mellé
- Ez a hely a potionokre lett dedikálva, de jelenleg is használható más képességek számára is.
- Alapértelmezettként a Skilek tooltipjei egyszerűbbek lettek.
- Az összetettebb Skill tooltip eléréséhez a CTRL gomb nyomása alatt kell rávinni az egér mutatóját a skillre.
- Globálisan a hideg sebzés által okozott Chill effekt időtartalma 0.4 másodpercről 0.6 másodpercre nőtt.
Classes
Barbarian
- Aktív képességek
- Ground Stomp
- A sebzése növekedett 70%-ról 110%-ra.
- Ignore Pain
- Cooldown-ja lecsökkent 60 másodpercről 30 másodpercre.
- Az időtartalma lecsökkent 5 másodpercről 3 másodperce.
- Leap Attack
- A sebzése növekedett 70%-ról 100%-ra.
- Revenge
- A sebzése növekedett 150%-ról 220%-ra.
- Passzív képességek
- Nerves of Steel
- Mostantól növeli az Armor értékének a Vitality 25%-ával.
Monk
- Aktív képességek
- Blinding Flash
- Többé nem töri meg a sebzés, a hatását.
- Időtartalma lecsökkent 5 másodpercről 3 másodpercre.
Wizard
- Aktív képességek
- Frost Nova
- A sebzése lecsökkent 65%-ról 50%-ra.
- Ice Armor
- Többé nemnöveli az Armor értéket.
- Wave of Force
- A sebzése növekedett 205%-ról 350%-ra.
- Passzív képességek
- Temporal Flux
- A lassítás mértéke növekedett 24%-ról 30%-ra.
Crafting
- General
- Normal nehézségi fokozaton az Artisanok szintjének növelésére csak gold szükséges.
- Salvaging
- A Common (fehér) tárgyak többé nem Salvage-elhetőak, a Common Craft alapanyagok el lettek távolítva a játékból
- A Magic (kék) tárgyak Salvage-elésekor Magic alapanyagot nyersz ki, és esélyed van Rare (sárga) vagy Legendary (narancs) alapanyag kinyerésére.
- A Rare (sárga) tárgyak Salvage-elésekor Rare és Magic alapanyagot nyersz ki, és esélyed van Legendary (narancs) alapanyag kinyerésére.
- A Legendary (narancs) tárgyak Salvage-elésekor Legendary, Rare és Magical alapanyagot nyersz ki.
Items
- General
- Attack, Defense, és Precision véletlenszerű affix-ek helyett mostantól, Dexterity, Strength, és Intellect affixek kerülnek a tárgyakra.
- Az alap sebzése a lasabb tárgyaknak nőtt. Azért történt ez a változás mert növeltük az Elemental sebzések hatékonyságát a gyorsabb fegyvereken.
- A Magic itemek dobási esélye lecsökkent az első 20 szinten, Az egy Magic affixet tartalmazó tárgyak bevezetése lecsökkent a játékba, míg a több Magic affixet tartalmazó tárgyak csak a játék későbbi szakaszában fognak bekerülni a játékba.
- Vendors
- Az úton lévő árusok mostantól 50%-os eséllyel raktároznak valamilyen Rare itemet limitált számban.
- Az amulettek a Collector to the Fence-hez kerültek. (Szerkesztői megjegyzés: Ő egy Npc a faluban)
- Monsters
- Az Electric affixel rendelkező szörnyek mostantól a haláluk után nem szórnak tovább elektromos szikrákat.
- Az Arcane Enchanted affixel rendelkező szörnyek haláluk után már nem osztanak ki extra sebzést.
- Hiba javítások
- A játékosok mostantól nem kapnak disconnectet a Battle.net-ről, amikor a skillbárjukra mozgatnak 0 itemet.
- A karakter invertory menüben, a tárgyak körül történő gyors mozgáskor fellépő hiba miszerint a tárgyak ilyenkor elérhetetlenné váltak, javítva lett.
- Az Aukciós házban elhelyezett tárgyak durability-jét, helyesen fogja a rendszer mutatni.
- A szörnyek halálakor, rendesen mutatja majd a halál animációt, az egy helyben állás helyett.