Jay Wilson a tegnap folyamán Taiwanban tett látogatást, ahol sajtótájékoztatót is tartott. Mivel sok mindenről szó esett, így következzen a lényeg pontokba szedve:
- A PvP rendszer még átdolgozás alatt áll, nem tudni pontosan mikor kerül be a játékba, de annyi bizonyos, hogy nyitott rendszer lesz. A képességek alaptermészetükben nem változnak PvP környezetben, csak bizonyos változó értékek, pl. sebzés, stun és egyéb Crowd Control (lassító, megszakító, letaglózó, megfélemlítő) stb. fognak csökkeni.
- Ehhez szorosan hozzákapcsolódik, hogy PvP-zni, csak az arénában lehet, PvM játékban nem lehet megölni játékostársainkat, mert az csak a játékélmény rovására menne.
- A PvP rendszer tesztelése lesz majd mód, melynek mivoltáról nem döntöttek még, de nem számítson senki WoW PTR serverekhez hasonlóra.
- Legjobb reményeink szerint a PvP rendszer még 2012 végén bekrül a játékba.
- Ismételten megerősítették, nem lesz Ladder a Diablo 3-ban.
- A kiegészítőben, új területek, új tárgyak kerülnek majd be, növelik a nehézséget, és nem várható a max. szint növekedése, mert nem szeretnék a játékosokat szintezésbe űzni a kiegészítő érkeztekor, így inkább a nehézségen növelnek (pl. volt olyan az Inferno fokozoat tesztelése során, hogy 4 a Boss szintjétől fél-1 szinttel kisebb felszerelésű karakter 20 próbálkozásból sem ölte meg a Bosst. A cél az, hogy az Inferno fokozaton tényleg minél nehezebb legyen megölni a szörnyeket, eliteket, bossokat.
- Az UI (felhasználói felület) és a Skillek majdnem véglegesek, a teljes játékban ezekben, a bétától eltérően max. kisebb finomhangolások várhatóak.
- A harmadik Artisan, a Mystic valószínűleg a kiegészítőben tér csak vissza, de sokkal hasznosabb lesz, mint volt.
- Jay Wilsonnak MÉG nem sikerült végigvinnie a Diablo 3 Inferno fokozatát, sem egyedül, sem 4 fős csapatban.
- Terveztek karakter costumizationt is, pl. a Barbárnak volt 8-9 féle haj ill szakállszíne, de ezek nem mutattak nagyobb változást az alapkinézethez képest, és sisakban egyáltalán nem látszottak, így elvetették az ötletet.
- Egy átlagos játékos számára (aki minden lukba benéz, minden questet végigolvas, minden területet, dungeont bejár), annak a normal nehézségi fok véghezvitele kb. 15-20 órát vesz majd igénybe.
Forrás: