Tegnap este a megrendezésre került a Best Buy Chat, ahol a rajongók kérdezhették a Diablo 3 készítőit, Jay Wilson-t, Jason Bender-t, Jason Regier-t és Kevin Martens-t. Sok érdekes kérdés merült fel, melyből kiragadom a lényegesebb elemeket.
- A játékosok tehetnek be tárgyat az RMAH-ra, anélkül, hogy lenne pénz befizetve a Battle.net Balance számlájukra.
- A gemek 8-s szintig esnek a játékban, utána már craftolni kell őket.
- Lehetséges lesz, de nem lesz érdemes játékostársunk áthúzása adott nehézségi fokon, ugyanis sokkal kevesebb XP-t fog kapni, valamint bizonyos szint eléréséhez van kötve a nagyobb nehézségi fokra átjutás.
- A fejlesztőcsapat nincs a duelezés ellen, csupán a csapatok közti aréna meccsekre koncentrálnak jelenleg. Ismételten kiemelték, hogy a Diablo 3-ból nem terveznek eSportot csinálni, a játék fő hangsúlya a PvM-n van.
- Néhány speciális monster Affix csak későbbi nehézségi fokon jelenik meg.
- A tárgy setek utolsó 3 tierje csak Inferno fokozaton fog esni
- Nem árulták el, de sokan kíváncsiak arra, hogy a Treasure Goblinok portálja hová vezet.
- Pár bossharc több fázisból fog állni, de a bossfightok nem lesznek sokkal bonyolutabbak, mint voltak az előző részben.
- Minden Legendary és Set tárgynak saját grafikai megjelenése van.
- Az Inferno felszerelések craftolása sok alapanyagot felemészt majd.
- Az Inferno nehézségi fokot igyekszik olyanra belőni, hogy még a legjobb gearben is is kihívást jelentsen, ha ennek ellenkezőjét tapasztálják, akkor természestesen nehezítenek rajta majd.
Forrás: