Kezdőlap Hírek 35 apró fejlesztés

35 apró fejlesztés

54
0
MEGOSZTÁS

Bashiok válaszolt a fórum egyik erősen lájkolt topicjára, amiben 35 apróbb fejlesztést írtak a játékkal kapcsolatban. A tovább után érkezik ezek leírása, és fordítása, az eredeti elolvasható például itt.

1. Játékosként, szeretnék egy rövid figyelmeztető üzenetet, felugró ablakot, ha valami olyasmit csinálok amitől elveszthetem a Nephalem Valor stackjét, skill mozgatás, kihúzás, skill váltás.
Ésszerűnek hangzik. Fog kapni az action bar egy “lock” funkciót, ami segíteni fog, de a figyelmeztető hang is egy lehetséges kiegészítés lenne. De előbb szeretnénk látni, hogy a “bar lock” elégséges lesz-e.

2. Aukciós ház használóként, szeretnék egy lehetőséget, hogy csak a “buyout only” tárgyakat lássam, hogy ne kelljen átlapozni a nekem érdektelen tárgyakat.
Mi is szintén! Ez a változás már be lesz építve az 1.03-as patchbe.

3. Mint egy haladó játékos, szeretném ha a skilleken lévő “cooldown”-okat a játék numerikusan is kijelezze valahol, hogy a képességeimet a lehető legjobban időzítsem.

Erősen próbáljuk elkerülni a game options menü felduzzasztását és ez még egy plussz opciónak hangzik, óvatosan közelítjük meg az ilyen kérdéseket és lehetséges, hogy egy késöbbi patch-ben visszatérünk rá. A rövid válasz, most nem.

4. Játékosként, szeretném ha a chatboxot mozgathatnám, és akkorára növelhetném amekkorára akarom.
Mi is szeretnénk ha lehetséges volna és keressük rá a megoldást. Az UI rendszer felépítésének módosításán még dolgoznak, és némi technikai kihívás is van benne. A Kérdés jogos, és  hogy mikorra készülünk el vele, bármelyik közeli patchben várható.

5. Játékosként, szeretném ha a chat szövegek méretét a kedvemre növelhetném, csökkenthetném, hogy a monitorom felbontásához jól igazodjon.
Ez a változás már be lesz építve az 1.03-as patchbe!

6. Játékosként, szeretném látni az “abscorpion” (elnyelés) hatásokat a “health bar”-omon, hogy könnyen átláthassam, hogy még mekkora pajzs van rajtam.
El akarjuk kerülni, hogy a “health bar”-on bárminemű számkijelzés legyen, ezért egy ilyen UI módosítást, pont azt eredményezni, ami ami ellen harcolunk. Az Ui-ra pakolt dolgok egy idő után lavina hatást indítanának, és csak azt néznénk, mikor mit ír ki a képernyő.

7. Mint egy Wizard, látni szeretném a “Magic Weapon”, és a “Familiar” skillek buff iconját, hogy tudjam épp mikor aktívak.
Az 1.0.3-as patchban a “Magic “Weapon” kapni fog egy icont.  A “Familiar”hoz nem áll szándékunkban icont adni, mivel ez egy ténylegesen látható játékelem a képernyőn. A “Magic  Weapon”nál tényleg lehetetlen eldönteni, hogy mikor aktív. Tovább figyeljük a skilleket, és a buff iconokat, és ahol úgy ítéljük, hogy többet kell megmutatnunk, beavatkozunk majd.

8. Mint játékos, szeretném ha valami módon megtarthassam a “Nephalem Valor” stackjeimet, ha például kidob a játék. Szörnyű érzés mikor 5 stackel dob ki boss elött.
Mi is szeretnénk és már a munka technikai megvalósításán dolgozunk, de vannak ennél sürgősebb változtatásaink is. Azt gondolom, hogy ez a változás meg fog születni, de hogy mikor azt pontosan nem tudom.

9. Mint játékos, szeretném ha kikapcoslható lene a a lore/story szövegek mutatása a chat ablakban.
Ez a beállítás, már most elérhető a Sound =>  Show Quest Dialog In-Chat (remélem így hívják).

10. Játékosként szeretném, ha a followerem automatikusan kövessen egy új játék indításakor és ne kelljen mindig elmennem érte.
Jó ötlet, utána nézünk.

11. Aukciós ház használóként, szeretném ha a sérült tárgyaimat az aukciós házon belül is megjavíthassam és ne kelljen ehhez belépni a játékba.
Ez a változás megtörténik, így a sérül tárgyakat is betehetjük majd az aukciós házba, a következő patchtől.

12. Kovácsként, szeretném látni, hogy a Salvage-re ítélt tárgyaim milyen tierbe tartoznak, hogy tudjam milyen materialt várhatok tőlük.
Erről már mi is beszéltünk, de konkrét tervünk, még nincs rá. Ennél potenciálisabban jobban ráközelítünk általánosan a crafting témára.

13. Játékosként szeretném, ha a petem/minnionom ne támadjon “invulnerable” (támadhatatlan) célpontot és fókuszáljon inkább a támadható ellenségre, hogy gyorsabban tudjuk megölni őket.
Igen! Már dolgozunk ennek a megvalósításán. Egy kicsit trükkös, hogy mikor milyen a szörny státusza, de azért nem túl bonyolult.

14. Játékosként szeretném látni, ha az “experience bar” a képernyőn eltűnjön, ha elértük a maximum szintet. Mert ez most feleslegesen használt terület a képernyőn.
Az UI nem moduláris, így ennek a változtatásnak a beépítése sok munkával járna, talán van ennél sürgősebb feladatunk is.

15. Játékosként szeretném látni, hogy a barátaim milyen nehézségi fokozaton játszanak, hogy eldönthessem érdemes-e becsatlakozni hozzájuk.
Nagyobb változások vannak tervben, a sociális ablaknál és a “quick join”  panelnél az 1.0.3-as patchben. Látni fogjuk, hogy ki milyen nehézségen van, kivel játszik éppen, kapni fog egy szebb és használhatóbb UI-t ez a rész és tervezzük hogy a “quick join” panel kicsit okosabb, és jobban szűrjön a szintedhez, és a nehézségi fokodhoz.

16. Új játékosként, szeretném ha az “elective mode” beállítást könnyen megtaláljam, és megismerjem (szerkesztői megjegyzés: Ezt mi is szeretnénk nagyon, így nem kellene minden 5. kérdésnél ezt megválaszolni :P)
Már most is beépítettük, a loading tippek közé, de gondolkodunk azon, hogy a játék indításakor a tutorialban is megjelenjen, amikor új játékot kezdesz.

17. Játékosként, szeretném ha csak a barátaim tudjanak belépni a játékomba a quick join lehetőséggel és a “recent players”-ek ne.
Huhh, igen, érthető kérésnek hangzik, utánanézünk.

18. Mint haladó játékos, szeretném ha numerikusan megjelenne az életem és az orbokból nyerhető élet mennyisége, hogy jobban dönthessek.
(Mint a 6-os kérdésnél)

19. Mint aukciós ház használó, szeretném látni, pontosan lépésről lépésre az aukcióim menetét PL: “XXX Gold fizetve YYY itemért, (új sor)YYY item megérkezett, (új sor), YYY item a stashba küldve”.
Ezt kihagynám.

20. Játékosként, szeretnm ha a játék automatikusan kicserélje a táskában lévő következő legjobb potionra a potion gombban tárolt potiont, ha az aktuális elfogyott.
Igen, mi is gondolkoztunk, hogy okosítsuk kicsit a potion gombot. Rajta is van a kívánságlistánkon, de a megvalósításáról egyenlőre nincs időpont.

21. Mint aukciós ház használó, szeretném látni, a tooltipjét a sérült tárgyaknak, hogy milyen statokkal rendelkezik és ne kelljen ezért belépnem a játékba.
Ez a probléma megoldása remélhetőleg a következő patch-ban érkezni fog.

22. Mint aukciós ház használó, szeretném ha lehetne sorba rendezni a tárgyakat statok szerint is, hogy könnyebben megtaláljam azt amire szükségem.
Számos fejlesztés fog érkezni az aukciós házhoz. Az igazi kérdés, hogy valóban szükség van még több beállításra az aukciós házon belül mikor már szorít az idő, de ez a mi problémánk, és dolgozunk rajta.

23. Mint játékos, szeretném ha a buildem lementhető lenne, és könnyen váltogathassak közöttük.
Azt gondoljuk hogy ez jó dolog lenne és egy időben terveztük is. Nem vetettük el az ötletet, de még nem kezdtük meg a megvalósítását.

24. Játékosként, szeretném ha össze lenne kötve a webes felület “build saver”-je és az ingame build saver, hogy úgy is tudjak buildeket tervezni, hogy nem logoltam be.
Jól hangzik! Talán egy kiterjesztett kívánságlistán. 😛

25. Mint haladó játékos, szeretném ha az Ui-t a kedvemre mozgathatnám, elrejthetném, méretezném, hogy a nekem fontos dolgokat ott és úgy láthassam ahogyan szeretném.
Az UI nem moduláris, és nagyon nagy munkába kerülne, hogy ezeket a beállításokat lehetővé tegyük. .. természetesen ez nem a World of Warcraft, ahol számos beállítás van amiben az Ui-t változtathatjuk. Megértem, hogy a legtöbb MMO-ban fontos a kényelmesen kialakítható UI felület és az emberek szeretik a kedvükre szabni is ezeket, de ez nem központi téma ebben a játékban.

26. Játékosként, szeretném ha valami módon az Inferno nehézségébe bekerülnének a Tome of Jewelcraftingok, mert amikor a gemeket akarom fejleszteni, mindig vissza kell menni Hell nehézségre farmolni őket.
Ideális esetben, némi arany fejében betudod szerezni őket az aukciós házban, ha nem szeretnél visszamenni Hellre.

27. Mint játékos, szeretnék egy olyan opciót, amivel részletesen összehasonlíthatom a tárgyakat, mint resistance, ellenállás, mf… Hogy jobban tudjak a tételek között választani.
Tervezzük hogy a resistance, a védelmi részeknél látszódjon és tudjuk hogy az emberek szeretik a kis +- piros/zöld szövegeket, de ez nem mindig az amit a játékosok látni akarnak. Egyenlőre óvatosan közelítjük meg ezt a kérdést.

28. Mint játékos, szeretnék privát Chat  UI elemet, hogy könyebben tudjak beszélgetni privát módban több emberrel is egyszerre.
Hasonló a 4-es kérdéshez, de ez nem olyan ami könnyen megoldható lenne, de szeretnénk a chat felületén javítani.

29. Mint játékos, szeretnék privát chat szobákat létrehozni, hogy könnyebben tudjam tartani a kapcsolatot a barátaimmal.
A privát szobák létrehozása az egyik dolog ami rajta van a listánkon.

30. Mint haladó aukciós ház használó, szeretnék egy komplexebb (OR / AND)  szűrési és statisztikai felület létrehozását, hogy könnyebben találjam meg az általam keresett dolgokat.
Ezek a bizonyos logikai keresési módszerek, csak az előző Ah-s kérdésekre adott választ tudom mondani, sok változást fog kapni az aukciós ház rész.

31. Mint aukciós ház használó, szeretném látni hogy milyen tárgyakat adtam el korábban, hogy tudjak rájuk hivatkozni, az új tárgyak árának megállapításakor.
Látom, hogy ez hasznos lehet.

32. Ranged játékosként, szeretném ha a sebezhetetlen szörny ne gátolja a lövedékeimet, hogy könnyebben megtudjam ölni a sebezhetőt.
Igen, úgy gondoljuk hogy ezzel a kérdéssel foglalkoznunk kell, mert jelenleg a sebezhetetlen minnionok kissé viccesek, de valószínűleg, nem ez lesz a megoldás amire szükség van.

33. Játékosként, le szeretném tiltani a segítők beszélgetésést. Nem akarom minden egyes alkalommal újrahallgatni.
Tisztában vagyunk vele.

34. Mint maximális szintű játékos, szeretném, ha az összes videó, beszélgetés automatikusan átugorható legyen és ne kelljen szóközt nyomni ezért.
Ha bejön egy videó, és ESC-et nyomsz akkor átugorja, szerintem ez egy jó megoldás, de nyitottak vagyunk az ötletekre.

35. Mint játékos, szeretném ha a követőim, ne támadjanak automatikusan rá az elit mobokra, hogy ha szükséges tudjak várni a támadásra és felkészülni, mert ez jelenleg eléggé idegesítő.
Van néhány ötletünk a followerekre, tudjuk, hogy a jelenlegi eléggé idegesítő sokszor halálos is lehet.