Következzen az 1.0.7-es PTR patch note, néhány változás nincs a patch note-ban vagy nincs rendesen ledokumentálva. Arra kérnek a fejlesztők, hogy a tapasztalatainkat a PTR fórumokon osszuk meg, a PTR-ről további inforációt a PTR FAQ oldalon találtok.
A patch note-ot a tovább után találjátok magyarul, illetve az alábbi linken elérhetitek az eredeti forrásból.
Ez a lista a PTR alatt még változni fog, kérlek azt vedd figyelembe , hogy számos itteni változás nem él a live szervereken.
Patch Features
Új játékmód: Dueling
Azok számára, akik tesztelni szeretnék az erejüket, más játékosok ellen, itt megtehetik. A játékosok egy új zónában párbajozhatnak egymással. A zónába való bejutáshoz Nek the Brawlerrel kell beszélni New Tristram fogadójában. A rendszer a 2-től 4 játékos közötti Free for All játékot támogatja.
General
- Nephalem Valor stack nem fog elvészni mikor a következő Act-ba lépünk
- Az alap pick-up radius-t megnöveltük 1.5 yardról 3 yardra.
- A feltámasztási idő, nem fog ezentúl növekedni, ha a karakter sorozatosan hal meg.
- A játékos mostantól nem fog többszörösen játszani sérülési animációt ( ami rövid időre irányíthatatlanná teszi), ha több szörny egyszerre üti meg egy időben.
- Infernó fokozaton, a Monster Power szintnek megfelelően a tapasztalati bónuszok megemelkedtek:
- MP 1: 25% ( 10%-ról)
- MP 2: 50% (20%-ról)
- MP 3: 80% (30%-ról)
- MP 4: 120%(45%-ról)
- MP 5: 165% (60%-ról)
- MP 6: 215% (75%-ról)
- MP 7: 275% (95%-ról)
- MP 8: 340% (115%-ról)
- MP 9: 420% (135%-ról)
- MP 10: 510% (160%-ról)
- Ha újrakezdesz egy játékot, mostantól a játék a városba fog berakni minden alkalommal, és nem az utolsó ismert check pointra.
Auction House
- User Interface
- Megszüntetett PayPal aukciók, mostantól az UI-n is megjelennek.
- Bug Fixes
- Stash Tab Art felülete frissítést kapott, hogy rendesen látszódjon, az Ah felületen is.
Battle.net
- General
- Monster Power mostantól elérhető a Public Game-ekben.
- A játékosok mostantól kiválaszthatják, hogy melyik Monster Power fokozaton szeretnének játszani, amikor csatlakozni kívánnak, vagy készítenek egy Public Game-et. ( Az options menüben, ehhez be kell kapcsolni az “Enable Monster Power” funkciót.)
- “Report Botting” menüpont hozzá lett adva, a Report Player menüsorhoz.
- The Battle.net UI mostantól feltünteti hány játékos online.
- Monster Power mostantól elérhető a Public Game-ekben.
Bosses
- General
- Izual is felkerült a Bossok listájára, így 5 stack-es Nephalem Valor mellett extra jutalmat ad, és a jutalmak listáját is növeltük nála.
Classes
- Barbarian
- Hiba javítások
- Threatening Shout – Grim Harvest mostantól nem fogja egy szörnyet többszörösen loot dobásra kényszeríteni.
- Hiba javítások
- Demon Hunter
- Hiba javítások
- A Reflects Damage affix mostantól a Bola Shot-nál is helyesen fog működni.
- Hiba javítások
- Monk
- Active Skills
- Cyclone Strike
- Fegyversebzést növeltük 100%-ról 313%-ra.
- Dashing Strike
- Fegyversebzést növeltük 160% -ról303%-ra.
- Exploding Palm
- Explosion sebzését növeltük 30%-ról 50%-ra a célpontok maximum hp-ja szerint
- Inner Sanctuary
- 8 yardról 11 yardra növeltük a hatósugarát.
- Skill Rune – Forbidden Palace
- Sebzésbónuszt növeltük 10%-ról 15%-ra
- Skill Rune – Sanctified Ground
- Mostantól a szörnyek mozgás sebességének csökkentése 80% (60% helyett).
- Lashing Tail Kick
- Fegyversebzést növeltük 235%-ról 470%-ra.
- Mystic Ally
- A Mystic Ally sebzése egy célpontra módosult
- A sebzés mértékét befolyásolja a játékos szintje, és csökkenti a játékos Armorja, és ellenállásai.
- Skill Rune – Eternal Ally
- Fegyversebzést növeltük 40%-ról 60%ra.
- The Eternal Ally mostantól 100% eséllyel feltámad 3 másodperc után. (50%-ról 5 másodperc utánról).
- Skill Rune – Fire Ally
- A Fire Ally speciális támadásának feltöltődési ideje 4 másodperc lett 8 másodpercről.
- Skill Rune – Water Ally
- The Water Ally’s speciális mozgáscsökkentő támadása 60%-os lett 30% helyett.
- A Water Ally speciális támadásának feltöltődési ideje 4 másodperc lett 8 másodpercről.
- A Mystic Ally sebzése egy célpontra módosult
- Sweeping Wind
- Az alap sebzés mostantól 15%-ról 20%-ra növeltük stackenként.
- Skill Rune – Blade Storm
- Fegyversebzést növeltük 20%-ról 26%-ra stackenként
- Skill Rune – Cyclone
- Fegyversebzést növeltük 20%-ról 26%-ra stackenként
- Tempest Rush
- Fegyversebzést növeltük 85%-ról 155%-ra.
- Wave of Light
- Fegyversebzést növeltük 390%-ról 829%-ra .
- Cyclone Strike
- Passive Skills
- Near Death Experience
- A halál mostantól reseteli a feltöltődési időt.
- Near Death Experience
- Bug Fixes
- Javítva lett az a hiba, hogy a Sweeping Wind amikor nem aktívan frissítette a sebzését a játékosok tulajdonságaihoz viszonyítva.
- Active Skills
- Witch Doctor
- Active Skills
- Spirit Barrage
- Skill Rune – Well of Souls
- A másodlagos rakéta mostantól, az elsődleges célpontot sebzi.
- Skill Rune – Well of Souls
- Spirit Barrage
- Active Skills
- Wizard
- Active Skills
- Arcane Orb
- Fegyversebzést növeltük 175%-ról 200%-ra.
- Skill Rune – Obliteration
- Fegyversebzést növeltük 228%-ról 260%-ra.
- Blizzard
- Fegyversebzést növeltük 210%-ról 510%-ra 6 másodperc alatt.
- A procc együtthatója növekedett 0.01-ról 0.0125-ra
- Skill Rune – Grasping Chill
- A procc együtthatója növekedett 0.01-ról 0.0125-ra
- Skill Rune – Frozen Solid
- PA procc együtthatója növekedett 0.01-ról 0.0125-ra
- Skill Rune – Stark Winter
- A procc együtthatója növekedett 0.005-ról 0.00125-ra
- Skill Rune – Snowbound
- A procc együtthatója növekedett 0.01-ról 0.0125-ra
- Skill Rune – Unrelenting Storm
- Fegyversebzést növeltük 280%-ról 680%-ra.
- Shock Pulse
- Fegyversebzést növeltük 105%-ról 150%-ra.
- A procc együtthatója növekedett 0.667-ról 0.8-ra
- Skill Rune – Fire Bolts
- Fegyversebzést növeltük 152%-ról 195%-ra.
- A procc együtthatója növekedett 0.667-ról 0.8-ra
- Skill Rune – Explosive Bolts
- Fegyversebzést növeltük 70%-ról 105%-ra.
- A procc együtthatója növekedett 0.5-ról 0.8-ra
- Skill Rune – Lightning Affinity
- A procc együtthatója növekedett 0.667-ról 0.8-ra
- Skill Rune – Living Lightning
- Fegyversebzést növeltük 37%-ról 52%-ra.
- Arcane Orb
- Passive Skills
- Critical Mass
- A Critical Mass mostantól hatással lesz az Archon spell: Slow Time spelljére Archon formában.
- Temporal Flux
- Mostantól az ellenfél mozgási sebeségét 60%-ra csökkenti 3 másodperc alatt (30% és 2 másodpercről)
- Unstable Anomaly
- Mostantól végzetes sebzésre fog aktiválódni(Módosítva arról ,hogy ha a játékos életereje 30% alá csökken)
- A halál mostantól reseteli a feltöltődési időt.
- Critical Mass
- Bug Fixes
- Blizzard krtikus találata mostantól helyesen számolja az Arcane power növekedésének esélyét.
- Active Skills
Crafting
- General
- Új craft material a Demonic Essence került a játékba.
- Ez a reagens account-bound lesz és Inferno fokozaton az elit szörnyek dobhatják.
- Nephalem Valor nem feltétele a Demonic Essence esésének.
- Ugyanakkor a Monster Power szint növelni fogja a Demonic Essence esésének esélyét az alábbi lista szerint:
- MP 0: 20.0000%
- MP 1: 23.0000%
- MP 2: 26.4500%
- MP 3: 30.4175%
- MP 4: 34.9801%
- MP 5: 40.2271%
- MP 6: 46.2612%
- MP 7: 53.2004%
- MP 8: 61.1805%
- MP 9: 70.3575%
- MP 10: 80.9112%
- Az esési esélye a Blacksmithing Plan és Jeweler Design-eknek 400%-al növelve lett.
- Új craft material a Demonic Essence került a játékba.
- Blacksmith
- 4 új rare receptet kapott a kovács : Archon Spaulders (Shoulders), Archon Gauntlets (Gloves), Archon Armor (Chest Armor), Razorspikes (Bracers)
- Mindegyik gyártható tárgy a következő karakterisztikát követi:
- iLevel 63
- 6 Affixes
- Account-bound
- Hasonlóan a Hellfire Ringhez, 4 különböző változata lesz, aminél a fix main stat garantált, a játékban a legnagyobb mértékben.
- Minden tárgyhoz szükség lesz 1 Demonic Essence-hez (a többi reagens receptenként változik).
- Mindegyik gyártható tárgy a következő karakterisztikát követi:
- 4 új rare receptet kapott a kovács : Archon Spaulders (Shoulders), Archon Gauntlets (Gloves), Archon Armor (Chest Armor), Razorspikes (Bracers)
- Jeweler
- 1 új rare Amulett receptet kapott a Jeweler.
- A amulett a következő karakterisztikát követi:
- iLevel 63
- 6 Affixes
- Account-bound
- Hasonlóan a Hellfire Ringhez, 4 különböző változata lesz, aminél a fix main stat garantált, a játékban a legnagyobb mértékben.
- A gyártáshoz szükség lesz 1 Demonic Essence-re és:
- 100,000g
- 1 Perfect Gem (attól függően más szín, milyen fő statisztikát szeretnél).
- 1 Fiery Brimstone
- A amulett a következő karakterisztikát követi:
- 1 új account-bound tier került a gemekhez a : Marquise
- Marquise Gemek statisztikája a következő:
- Marquise Emerald
- Weapon: Növeli a Critical találat sebzését 110%-ra.
- Helm: +33% Extra Golda szörnyektől
- Armor: +62 Dexterity
- Marquise Topaz
- Weapon: közelharci támadók sérülnek 2200 ütésenként.
- Helm: 33% több esély mágikus tárgy találására
- Armor: +62 Intelligence
- Marquise Amethyst
- Weapon: Ütésenként +700 Life
- Helm: +19% Life
- Armor: +62 Vitality
- Marquise Ruby
- Weapon: +150minimum +150 maximum sebzés
- Helm: 33%-kal növeli a tapasztalati pont szerzését.
- Armor: +62 Strength
- Marquise Emerald
- Ezeket a gemeket csak a Jeweler tudja kraftolni, és a következőek szükségesek hozzá:
- 3 Radiant Star Gems
- 20 million gold
- 1 Demonic Essence
- A Marquise ékkövek tárgyból kiszedése 5 millió goldba fog kerülni.
- A Marquise gemek receptjeit világszerte az ilvl 63-as mobok fogják dobni.
- Note: A recept nem lesz account-bound.
- Marquise Gemek statisztikája a következő:
- 1 új rare Amulett receptet kapott a Jeweler.
Items
- General
- Az új Crafting Plan és Jeweler könyvek a következő szörnyek dobhatják, az alábbi lista szerint:
- Ezek a receptek ( kivéve a Chest armor) véletlenszerűen fognak esni a világban, de 5 stack Nephalem Valor mellett 50%-os esélyünk lesz a következő szörnyektől:
- Skeleton King
- Spider Queen
- Maghda
- Zoltun Kulle
- Ghom
- Cydaea
- Rakanoth
- Izual
- Az Archon Armor receptje megvásárolható Squirt the Peddler-től 1.5 millió goldért.
- Felhívjuk a figyelmet, hogy sem a Jeweler Design, sem a Blacksmith Planok nem lesznek account-boundok.
- Ezek a receptek ( kivéve a Chest armor) véletlenszerűen fognak esni a világban, de 5 stack Nephalem Valor mellett 50%-os esélyünk lesz a következő szörnyektől:
- Mialatt Health potiont veszünk és nyomva tartjuk a Shift gombot egyszerre 5 darabot fogunk vásárolni.
- ilvl 60 alatti Follower tárgyak többé nem fognak esni Inferno fokozaton.
- Goldskin mostantól kapott egy limitet, a kiesés számára korlátozva egy szörnytől.
- Az új Crafting Plan és Jeweler könyvek a következő szörnyek dobhatják, az alábbi lista szerint:
- Vendors
- Squirt the Peddler, mostnatól nem fog festéket eladni, hanem az Archon Armor receptjét fogja árusítani 1.5 millió goldért.
- Bug Fixes
- Goldskin mostantól nem fog proccolni, ha a szörny nem dob lootot.
- Plans: Staff of Herding mostantól ledobhatjuk a földre, vagy eladhatjuk 0 aranyért.
- Staves of Herdingek, mostantól eladhatóak 0 aranyért.
Monsters
- General
- A Reflect Damage afffix átalakításon esett át:
- Mostantól egy rövid idejű felhúzható buff lesz, ami aktív állapotban fogja csak visszatükrözni a sebzést, passzív állapotban, nem fog sebzést visszatükrözni.
- Egy vizuális effekt fog látszódni, ha a buff aktív.
- A petek mostantól nem fogják visszatükrözni, a játékosra a reflects damage sebzését.
- A Molten affix sebzése csökkentve lett 40%-kal.
- A Plagued affix sebzése növelve lett 120%-kal.
- Fallen Lunatics mostantól következetesebben robbanak fel.
- A Triune Berserker, Alcarnus előtt nem fog néhány ütéstől gyorsabban ütni.
- Keywardens:
- The Act II Keywarden (Sokahr) mostantól csak Inferno fokozaton fog Mortar-t használni.
- The Act III Keywarden (Xah’Rith) mostantól csak Inferno fokozaton fog rain of corpse-t használni.
- The Act IV Keywarden (Nekarat) mostantól csak Inferno fokozaton fog earthaqueke és charge-t használni.
- A Reflect Damage afffix átalakításon esett át:
- Bug Fixes
- Rare Sand Dwellers mostantól spawnolhat a Torgotten Ruinsban.
- Champion Plague Swarm mostantól spawnolhat a Cryder’s Outpost-on.
- Champion Fallen Cur mostantól spawnolhat a The Storm Halls-ban
User Interface
- General
- Legendary tárgyak, mostantól a mini-mapon is látszódni fognak.
- Az ikon addig fog megmaradni, amíg a játékos abban a zónában tartózkodik, ahol tárgy esett.
- Megjegyzés: Az ikon csak akkor fog látszódni, ha azt egy szörny dobja, ha játékos akkor nem.
- Legendary tárgyak, mostantól a mini-mapon is látszódni fognak.
- Bug Fixes
- Javítva lett az a hiba, hogy a Monster Power szint resetelte magát.
- Javítva lett a hiba, ami a chat ablak scrollolását érintette.
- A Vendorok mostantól helyesen fogják megjeleníteni az Armor tabot, ha a játékos MP0-án játszik.
Bug Fixes
- Javítva lett az a hiba, hogy az új Hardcore karakterek adatlapja nem Hardcore-ként lett címezve.
- Javítva lett egy hiba, ami akkor lépett fel, ha a Diablo III futása alatt bezárták a World of Warcraft-ot.