A Diablo 3 fejlesztői ismét blogbejegyzéssel jelentkeznek, ezúttal az itemek, és az itemizáció volt a fő téma. Következzék a lényeg pontokba szedve:
- 1.0.8-ban érkezik a sokak által áhított “all Identify”, minden tárgy azonosítása opció a játékba.
- A legendary itemek erősebbek lesznek és függnek attól, milyen szintű monsterből esnek.
- Bizonyos legendary tárgyak drop esélye adott bossból, monsterből nagyobb eséllyel fog történni, pl. Butcher-Butcher’s Cleaver… stb.
- Új set és legendary itemek melyek a build diverzitást (változatosságot) növelik majd meg pl. Vodoo maszk, mely pet sebzést ad, vagy olyan barbár szett, mely a Call of Ancient képességet erősíti… stb, ezek csak ötletek nem végleges tárgyak, de ilyesmi tárgyakra lehet majd számítani.
- Kevesebb, de használhatóbb rare item fog esni.
- A craftolást és az itemek módosítási lehetőségeit szeretnék változatosabbá tenni.
- Szeretnék, ha nem csupán az AH-ra támaszkodnának a karakterek, hanem a monster farmolásra is, ennek érdekében több dolgot is terveznek, pl. főbossok első legyilkolásakor adott nehézségi fokon alapból 1 legendary esne biztosan… (mondjuk ez szerintem unfair a régi játékosokkal szemben, akiknek, már 3-5 vagy több karaktere is kipucolta Infernot.)
(On the topic of identifying hundreds of Rares, it’s worth adding that while most of this blog is about overall item philosophy and our goals down the road, one of the short-term changes we’re making is adding an “Identify All” option, which should be coming in 1.0.8.)
In the end, you’d find fewer items, but more of the items you find would be worth equipping. That’s our goal.
Other avenues we want to explore include providing players with vanity options or potential ways to differentiate themselves from their friends or other characters (i.e. character customization options in terms of gear). We are also exploring ways to make crafting more exciting by adding not just more ways to make appealing items, but also introducing ways to modify existing items.
Forrás:
>